POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   wdavid - BMW E36 318i

wdavid
2016.07.13. 19:17   






Üdv!

mostanában nem történt túl sok minden, ment a kocsi szépen ahogy kellett Smile

Ebben a hónapban egy kisebb csomag cuccot rendeltem csak.
Stabrúd szilentek és pálcák, ezeket kicserélem aztán irány a Balaton, kicsit megjáratjuk a gépet "hosszabb" távon is (oda vissza 200 km) Cool





Győr    90    2015.11.30. 13:53
wdavid
2016.06.15. 06:10   






Tegnap felkerült a nyári gumi a felnire ami kb azóta a padláson porosodik hogy megvettem az autót, volt is mit sikálni rajta Very Happy

Ha már a szerelőnél voltam alánézettem a kocsinak mert valami zörgött nagyobb gázadásnál, mint kiderült a katalizátor alsó borítása/védő lemeze zörgött, ami valószínűleg akkor engedett el amikor a közeli útépítkezésen leért a kocsi alja...valami elmebeteg úgy érezte, hogy a kimart aszfalt és az eredeti között egy nagy lépésben átmenetet hagyni jó ötlet, azóta ezt két lépcsősre megcsinálták szóval most már nem ér le Surprised a lényeg, hogy a helyére lett hegesztve, szóval nem zörög....apró örömök Cool

Tegnap a műszaki vizsgát is lebeszéltem, szóval 30.án megy vizsgára az öreglány...a ködlámpákat kiveszem mert repedtek, a hátsó lámpámat meg kell még nézni mert valami kontakt hiba van, néha a jobb indexem nem üzemel rendesen...a hátsó lengés csillapítók cserések lesznek de talán ezt a műszakit még kihúzzák Confused
Most már talán nem okoz újabb meglepiket a járgány Very Happy Smile

és akkor a képek... telefonnal készültek bocsesz













Győr    90    2015.11.30. 13:53
wdavid
2016.06.04. 22:16   






A többsége festve van, legalább is a felső elemek, az alsók inkább csak tisztítva vannak szerintem, de én már így vettem, le is esett az állam kicsit mikor kinyitotta az előző tulaj a géptetőt Surprised


Győr    90    2015.11.30. 13:53
Tyetyi
2016.06.04. 17:31   






Mitől olyan tiszta az összes alu cucc ? Pucoltad valamivel vagy lefestetted ?


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
wdavid
2016.06.03. 08:01   






legutóbb ezt lefelejtettem, a motortér Smile





Győr    90    2015.11.30. 13:53
wdavid
2016.06.01. 10:29   






Surprised hát igen, ez eléggé pofás lett így, tényleg nem sokat látni belőle az utakon Smile

Ha jól tudom lehet kapni lippét gyári lökösre amitől sportosabb lesz, csak nem tudom mennyire lesz tőle bazári megjelenése Very Happy









Az első talán még vállalható Very Happy

Ha lesz kép a tiedről, ide is nyugodtan bedobhatod Kacsint


Győr    90    2015.11.30. 13:53
Laleeboy
2016.06.01. 10:13   






wdavid írta:
köszönöm szépen Cool

Hát, pedig az Mes első lökös és díszléc tervben van, a küszöbre sima, nem csavart borítást szeretnék, hátul pedig maradna ami most van csak színre akarom fújni, hogy ne legyen az a szürke sáv az alján Smile

Az M első lökös sokat tud dobni a kocsi kinézetén, de azon kívül mást nagyon nem terveztem, semmi M logo, GT szárny vagy ilyesmi, azt meghagyom a sorhatos gépeknek Kacsint

de köszönöm az észrevételt Yes x2


Én pont azért nem teszek fel M-es lököst mert mindenki azt tesz fel.

Tény hogy nagyon jól áll az E36-nak de én inkább egy koptatót tettem a sima lökösre úgy picit egyedibb és nekem tetszik .

Az ötletet egyik fórumtársunktól "loptam" a kép is az ő kocsiját mutatja mert az enyémet még nem fotóztam le







Az a lényeg hogy neked tetsszen ne foglalkozz a kibicekkel Very Happy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
wdavid
2016.06.01. 09:23   






köszönöm szépen Cool

Hát, pedig az Mes első lökös és díszléc tervben van, a küszöbre sima, nem csavart borítást szeretnék, hátul pedig maradna ami most van csak színre akarom fújni, hogy ne legyen az a szürke sáv az alján Smile

Az M első lökös sokat tud dobni a kocsi kinézetén, de azon kívül mást nagyon nem terveztem, semmi M logo, GT szárny vagy ilyesmi, azt meghagyom a sorhatos gépeknek Kacsint

de köszönöm az észrevételt Yes x2


Győr    90    2015.11.30. 13:53
Laleeboy
2016.06.01. 09:10   






wdavid írta:
És azért meg is mutatom a kocsit, az ültetéssel és a gyári, felújított lámpával Very Happy nekem így még jobban is tetszik, szerintem nem rakok ebbe sem karikákat Mad









A bal első sárvédő kicsit horpadt, de a külső javítás majd akkor jön ha az alja rendben van Smile









barátnőm meg ne lássa Very Happy Szemcsis





egyenlőre ennyi, talán sok is Cool


Szép lett a lámpa és jó a kiállása a kocsinak nekem csak a vesén levő cellux M-es csíkok nem jönnek be.
Ez egy szép 318i ne akarjon M-es vasnak látszani (szerintem) Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
wdavid
2016.05.31. 20:41   






És azért meg is mutatom a kocsit, az ültetéssel és a gyári, felújított lámpával Very Happy nekem így még jobban is tetszik, szerintem nem rakok ebbe sem karikákat Mad









A bal első sárvédő kicsit horpadt, de a külső javítás majd akkor jön ha az alja rendben van Smile









barátnőm meg ne lássa Very Happy Szemcsis





egyenlőre ennyi, talán sok is Cool


Győr    90    2015.11.30. 13:53
wdavid
2016.05.31. 20:23   






vasi89 írta:
wdavid írta:
Laleeboy írta:
wdavid írta:
Üdv!

A megtekintések jönnek, válasz ugyan nem, de remélem néha azért bepillant ide is pár emberke Very Happy

Nos azért történt pár dolog a legutóbbi "bejelentkezés" óta Surprised


Eladtam az Eagle Eye lámpámat mert semmit nem láttam vele. Felújítottam a gyári Bosch lámpámat, az égett műanyag lencsét üvegre cseréltem és vissza raktam a helyére...látni is vele és komolyan még jobban is tetszik Cool

aztán jöttek a bajok...
Először jött az, hogy a kocsi szinte az összes olajat megette 400 kilométer alatt. 5W40 Castrol volt benne, ezt sokan panasszal illették, szóval ennek a számlájára írtam a problémát és nem is tettem bele ugyan ilyet. Q8 10W40 ment bele, halkabbnak hallom vele a motort és jelenleg tartja is az olaj szintet, bár még csak 1000 kilométert mentem vele azóta...tanulópénz ugyebár Smile

Utána jött, hogy a jobb hátsó rugó teteje eltörött Shocked csere...szerencsére korábban már vételeztem egy 40/40-es ültető szettet, így azt rögtön át is tudtam vinni, akkor tojtam én a műszakira (most is), majd megoldjuk alapon a szerelő kezébe nyomtam ha már az autó úgyis nála volt, rakja be ezt is Smile

Ennek tetejébe jött, hogy fékezésnél rázta a kormányt...ha az ültető szettel át is paszírozzák a műszakin ezzel tuti nem fogják...kis keresgélés után megtaláltam hogy a tárcsa csinálja. Miután kicseréltettem és megnéztem, hát nem is csoda hogy rázott a kormány attól a rozsda mennyiségtől ami azon volt, talán még a 22 éves gyári tárcsa volt fent Shocked nem lepődtem volna meg. A csere után ez a rázó jelenség is megszűnt, szóval ami szükséges volt elvégeztem/elvégeztük hogy jól fusson a kicsike Smile

De itt nem szeretnék megállni, mert műszaki után folytatom a rendbe rakást...most a stabrúd szilentek és összekötőit cserélném elöl hátul, aztán utána a lengőkar szilentet.

Néha kicsit mintha dobálná az orrát a kocsi oldal irányba egyenetlenebb úton, remélhetőleg ez megoldja.
De ha van valakinek egyéb tippje szívesen fogadom Kacsint

Egyenlőre talán ennyi Very Happy Szemcsis


Fesd le az ültetőrugókat feketére akkor nem lesz annyira feltűnő.
Ha megkérdezik miért ennyire alacsony akkor megmondod hogy gyári sportfutóműves Mad


Ezen morfondírozok mostanában Very Happy Megcsiszolom, (már amennyire azt lehet persze) és lefújom sima fekete festékkel, nem tudom mennyire marad meg rajta, max kis időközönként ráfújok majd Very Happy


Én bepróáltam a dolgot h ez gyárilag ilyen, de leért az alja a fékpadon szóval nem igazán sikerült meggyőzni őket, de aztán visszaraktam a gyári rugókat, hátra törötteket. Azokkal átment Surprised


azért az komoly...stabil, biztonságos de alacsony futóművel nem megy át, de a töröttel simán átengedik, mert az gyári Surprised
komolyan vicc az egész Very Happy


Győr    90    2015.11.30. 13:53
vasi89
2016.05.31. 18:23   






wdavid írta:
Laleeboy írta:
wdavid írta:
Üdv!

A megtekintések jönnek, válasz ugyan nem, de remélem néha azért bepillant ide is pár emberke Very Happy

Nos azért történt pár dolog a legutóbbi "bejelentkezés" óta Surprised


Eladtam az Eagle Eye lámpámat mert semmit nem láttam vele. Felújítottam a gyári Bosch lámpámat, az égett műanyag lencsét üvegre cseréltem és vissza raktam a helyére...látni is vele és komolyan még jobban is tetszik Cool

aztán jöttek a bajok...
Először jött az, hogy a kocsi szinte az összes olajat megette 400 kilométer alatt. 5W40 Castrol volt benne, ezt sokan panasszal illették, szóval ennek a számlájára írtam a problémát és nem is tettem bele ugyan ilyet. Q8 10W40 ment bele, halkabbnak hallom vele a motort és jelenleg tartja is az olaj szintet, bár még csak 1000 kilométert mentem vele azóta...tanulópénz ugyebár Smile

Utána jött, hogy a jobb hátsó rugó teteje eltörött Shocked csere...szerencsére korábban már vételeztem egy 40/40-es ültető szettet, így azt rögtön át is tudtam vinni, akkor tojtam én a műszakira (most is), majd megoldjuk alapon a szerelő kezébe nyomtam ha már az autó úgyis nála volt, rakja be ezt is Smile

Ennek tetejébe jött, hogy fékezésnél rázta a kormányt...ha az ültető szettel át is paszírozzák a műszakin ezzel tuti nem fogják...kis keresgélés után megtaláltam hogy a tárcsa csinálja. Miután kicseréltettem és megnéztem, hát nem is csoda hogy rázott a kormány attól a rozsda mennyiségtől ami azon volt, talán még a 22 éves gyári tárcsa volt fent Shocked nem lepődtem volna meg. A csere után ez a rázó jelenség is megszűnt, szóval ami szükséges volt elvégeztem/elvégeztük hogy jól fusson a kicsike Smile

De itt nem szeretnék megállni, mert műszaki után folytatom a rendbe rakást...most a stabrúd szilentek és összekötőit cserélném elöl hátul, aztán utána a lengőkar szilentet.

Néha kicsit mintha dobálná az orrát a kocsi oldal irányba egyenetlenebb úton, remélhetőleg ez megoldja.
De ha van valakinek egyéb tippje szívesen fogadom Kacsint

Egyenlőre talán ennyi Very Happy Szemcsis


Fesd le az ültetőrugókat feketére akkor nem lesz annyira feltűnő.
Ha megkérdezik miért ennyire alacsony akkor megmondod hogy gyári sportfutóműves Mad


Ezen morfondírozok mostanában Very Happy Megcsiszolom, (már amennyire azt lehet persze) és lefújom sima fekete festékkel, nem tudom mennyire marad meg rajta, max kis időközönként ráfújok majd Very Happy


Én bepróáltam a dolgot h ez gyárilag ilyen, de leért az alja a fékpadon szóval nem igazán sikerült meggyőzni őket, de aztán visszaraktam a gyári rugókat, hátra törötteket. Azokkal átment Surprised


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
wdavid
2016.05.31. 11:38   






Laleeboy írta:
wdavid írta:
Üdv!

A megtekintések jönnek, válasz ugyan nem, de remélem néha azért bepillant ide is pár emberke Very Happy

Nos azért történt pár dolog a legutóbbi "bejelentkezés" óta Surprised


Eladtam az Eagle Eye lámpámat mert semmit nem láttam vele. Felújítottam a gyári Bosch lámpámat, az égett műanyag lencsét üvegre cseréltem és vissza raktam a helyére...látni is vele és komolyan még jobban is tetszik Cool

aztán jöttek a bajok...
Először jött az, hogy a kocsi szinte az összes olajat megette 400 kilométer alatt. 5W40 Castrol volt benne, ezt sokan panasszal illették, szóval ennek a számlájára írtam a problémát és nem is tettem bele ugyan ilyet. Q8 10W40 ment bele, halkabbnak hallom vele a motort és jelenleg tartja is az olaj szintet, bár még csak 1000 kilométert mentem vele azóta...tanulópénz ugyebár Smile

Utána jött, hogy a jobb hátsó rugó teteje eltörött Shocked csere...szerencsére korábban már vételeztem egy 40/40-es ültető szettet, így azt rögtön át is tudtam vinni, akkor tojtam én a műszakira (most is), majd megoldjuk alapon a szerelő kezébe nyomtam ha már az autó úgyis nála volt, rakja be ezt is Smile

Ennek tetejébe jött, hogy fékezésnél rázta a kormányt...ha az ültető szettel át is paszírozzák a műszakin ezzel tuti nem fogják...kis keresgélés után megtaláltam hogy a tárcsa csinálja. Miután kicseréltettem és megnéztem, hát nem is csoda hogy rázott a kormány attól a rozsda mennyiségtől ami azon volt, talán még a 22 éves gyári tárcsa volt fent Shocked nem lepődtem volna meg. A csere után ez a rázó jelenség is megszűnt, szóval ami szükséges volt elvégeztem/elvégeztük hogy jól fusson a kicsike Smile

De itt nem szeretnék megállni, mert műszaki után folytatom a rendbe rakást...most a stabrúd szilentek és összekötőit cserélném elöl hátul, aztán utána a lengőkar szilentet.

Néha kicsit mintha dobálná az orrát a kocsi oldal irányba egyenetlenebb úton, remélhetőleg ez megoldja.
De ha van valakinek egyéb tippje szívesen fogadom Kacsint

Egyenlőre talán ennyi Very Happy Szemcsis


Fesd le az ültetőrugókat feketére akkor nem lesz annyira feltűnő.
Ha megkérdezik miért ennyire alacsony akkor megmondod hogy gyári sportfutóműves Mad


Ezen morfondírozok mostanában Very Happy Megcsiszolom, (már amennyire azt lehet persze) és lefújom sima fekete festékkel, nem tudom mennyire marad meg rajta, max kis időközönként ráfújok majd Very Happy


Győr    90    2015.11.30. 13:53
Laleeboy
2016.05.31. 11:36   






wdavid írta:
Üdv!

A megtekintések jönnek, válasz ugyan nem, de remélem néha azért bepillant ide is pár emberke Very Happy

Nos azért történt pár dolog a legutóbbi "bejelentkezés" óta Surprised


Eladtam az Eagle Eye lámpámat mert semmit nem láttam vele. Felújítottam a gyári Bosch lámpámat, az égett műanyag lencsét üvegre cseréltem és vissza raktam a helyére...látni is vele és komolyan még jobban is tetszik Cool

aztán jöttek a bajok...
Először jött az, hogy a kocsi szinte az összes olajat megette 400 kilométer alatt. 5W40 Castrol volt benne, ezt sokan panasszal illették, szóval ennek a számlájára írtam a problémát és nem is tettem bele ugyan ilyet. Q8 10W40 ment bele, halkabbnak hallom vele a motort és jelenleg tartja is az olaj szintet, bár még csak 1000 kilométert mentem vele azóta...tanulópénz ugyebár Smile

Utána jött, hogy a jobb hátsó rugó teteje eltörött Shocked csere...szerencsére korábban már vételeztem egy 40/40-es ültető szettet, így azt rögtön át is tudtam vinni, akkor tojtam én a műszakira (most is), majd megoldjuk alapon a szerelő kezébe nyomtam ha már az autó úgyis nála volt, rakja be ezt is Smile

Ennek tetejébe jött, hogy fékezésnél rázta a kormányt...ha az ültető szettel át is paszírozzák a műszakin ezzel tuti nem fogják...kis keresgélés után megtaláltam hogy a tárcsa csinálja. Miután kicseréltettem és megnéztem, hát nem is csoda hogy rázott a kormány attól a rozsda mennyiségtől ami azon volt, talán még a 22 éves gyári tárcsa volt fent Shocked nem lepődtem volna meg. A csere után ez a rázó jelenség is megszűnt, szóval ami szükséges volt elvégeztem/elvégeztük hogy jól fusson a kicsike Smile

De itt nem szeretnék megállni, mert műszaki után folytatom a rendbe rakást...most a stabrúd szilentek és összekötőit cserélném elöl hátul, aztán utána a lengőkar szilentet.

Néha kicsit mintha dobálná az orrát a kocsi oldal irányba egyenetlenebb úton, remélhetőleg ez megoldja.
De ha van valakinek egyéb tippje szívesen fogadom Kacsint

Egyenlőre talán ennyi Very Happy Szemcsis


Fesd le az ültetőrugókat feketére akkor nem lesz annyira feltűnő.
Ha megkérdezik miért ennyire alacsony akkor megmondod hogy gyári sportfutóműves Mad


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
wdavid
2016.05.31. 10:37   






Üdv!

A megtekintések jönnek, válasz ugyan nem, de remélem néha azért bepillant ide is pár emberke Very Happy

Nos azért történt pár dolog a legutóbbi "bejelentkezés" óta Surprised


Eladtam az Eagle Eye lámpámat mert semmit nem láttam vele. Felújítottam a gyári Bosch lámpámat, az égett műanyag lencsét üvegre cseréltem és vissza raktam a helyére...látni is vele és komolyan még jobban is tetszik Cool

aztán jöttek a bajok...
Először jött az, hogy a kocsi szinte az összes olajat megette 400 kilométer alatt. 5W40 Castrol volt benne, ezt sokan panasszal illették, szóval ennek a számlájára írtam a problémát és nem is tettem bele ugyan ilyet. Q8 10W40 ment bele, halkabbnak hallom vele a motort és jelenleg tartja is az olaj szintet, bár még csak 1000 kilométert mentem vele azóta...tanulópénz ugyebár Smile

Utána jött, hogy a jobb hátsó rugó teteje eltörött Shocked csere...szerencsére korábban már vételeztem egy 40/40-es ültető szettet, így azt rögtön át is tudtam vinni, akkor tojtam én a műszakira (most is), majd megoldjuk alapon a szerelő kezébe nyomtam ha már az autó úgyis nála volt, rakja be ezt is Smile

Ennek tetejébe jött, hogy fékezésnél rázta a kormányt...ha az ültető szettel át is paszírozzák a műszakin ezzel tuti nem fogják...kis keresgélés után megtaláltam hogy a tárcsa csinálja. Miután kicseréltettem és megnéztem, hát nem is csoda hogy rázott a kormány attól a rozsda mennyiségtől ami azon volt, talán még a 22 éves gyári tárcsa volt fent Shocked nem lepődtem volna meg. A csere után ez a rázó jelenség is megszűnt, szóval ami szükséges volt elvégeztem/elvégeztük hogy jól fusson a kicsike Smile

De itt nem szeretnék megállni, mert műszaki után folytatom a rendbe rakást...most a stabrúd szilentek és összekötőit cserélném elöl hátul, aztán utána a lengőkar szilentet.

Néha kicsit mintha dobálná az orrát a kocsi oldal irányba egyenetlenebb úton, remélhetőleg ez megoldja.
De ha van valakinek egyéb tippje szívesen fogadom Kacsint

Egyenlőre talán ennyi Very Happy Szemcsis


Győr    90    2015.11.30. 13:53
wdavid
2016.03.09. 10:21   






Sziasztok!

eléggé eltűntem, de elfoglalt volta, plusz nem is lett volna különösebben mit írni Smile Pontosabban hatalmas változtatás nem történt Smile

Elfoglaltság oka pedig, annyi volt, hogy egy márkafüggetlen autós klub vezetőségében is szerepet vállaltam, plakát tervezés, videó vágás formájában, így inkább azokkal tevékenykedtem főként.

A kerékcsapágy csere most már tényleg időszerű, mert olyan a hangja az autónak, mint ha egy busszal közlekednék Confused Ez a héten várhatóan orvosolva lesz, ma hívom a szerelőt időpontért.

Amit változtattam a kocsin, annyi volt, hogy a sárga oldal indexeket fehérre cseréltem, hogy passzoljon a fehér indexes hátsó lámpákhoz.





Facebook csoportban vettem lencséket a gyári Bosch fényszóróba, így azok is mennek vissza hamarosan Szemcsis

A fent említett csoportban az egyik tagtól vettem egy Remus kipufogót, 20 ezret fizettem érte, jó ár szerintem érte Smile





Mivel a gyári lámpa kerül vissza, a mostani angel eye lámpa eladásra kerül, azt az összeget vissza forgatva az Mes első lökös is fényezésre megy majd és fel is rakom, ha már lassan itt a jó idő Very Happy


Győr    90    2015.11.30. 13:53
wdavid
2016.01.20. 07:38   






kicsit lelassult a projekt, műszaki gondok akadtak, amiket orvosolni sikerült, vagy a napokban lesz javítva.

A csomagtartó fedélbe futó kábelköteg zárlatos lett, ez kiütötte a műszeregység háttérvilágítását, valamint a csomagtartó és a rendszámtábla világítást. Ezt szerencsére a múlt héten helyre hozták...

A jobb hátsó kerék csapágyas lett, valamint még a vásárláskor a szerelőm jelezte, hogy az egyik motortartó bak cserére szorul. Meg is vettem mindent, mindkét motortartó cserélve lesz, remélhetőleg a héten (ha ráér a szerelőm, én csak hozzá viszem a kocsit), és ha ezek után nem jön közbe semmi akkor jövő hónapban folytatom a szépítést Smile

Vettem egy szett ködlámpát, de kb kuka az egész. Foncsor nélküli így nem ér semmit, ezt benéztem, de ez is cserélve lesz rendesre, valamint szeretném lefényezni az Mes lökhárítót és feltenni azt is minél előbb Very Happy

köszönöm annak a pár embernek aki üzenetben jelezte, hogy tetszik neki a projekt Very Happy


Győr    90    2015.11.30. 13:53
wdavid
2015.12.16. 12:54   






jelenleg így fest az autó:





Tavasszal folytatom a csinosítást. Felrakom az M-es első lököst, és reményeim szerint a küszöb és a hátsó lökös alja is színre lesz fújva.

De addig pár apró szervizelésen még át fog esni Very Happy


Győr    90    2015.11.30. 13:53
wdavid
2015.12.16. 12:50   






A fényszóróban a lencsék égettek voltak, így volt kifogásom az Angel Eye lámpákra Very Happy





Az univerzális szőnyeget E36ba valóra cseréltem.





valamint sikerült jó áron egy garnitúra 15ös felniszettet vennem:





Győr    90    2015.11.30. 13:53
wdavid
2015.12.16. 12:46   






Üdv!

Gondoltam megosztom veletek az én autóm építését/szépítését Smile

Nem villám project lesz az tuti, szépen lassan amit csak lehet megadom neki, ide felrakom, hog ti is véleményezhessétek, esetleg jó tanácsokkal tudjatok ellátni.

A történet:

Ez az első autóm, és mi más lehetne mint BMW, amire régóta vágytam.

Gondolkodtam E30-ban, E46-ban, de adódott egy remek lehetőség E36-ra.

Egy ismerősöm a barátnőjének vette az autót, majd miután sajnos szakítottak az autó feleslegessé vált. Nekem ezt jelezte egy közös ismerős, felvettem a kapcsolatot a tulajjal, aki lábon hozta haza Németországból. Smile

Mondanon sem kell, el már nem vitte Very Happy
280 Mátyásért megvettem.

Honosítás előtt jött a kötelező olaj, és szűrő csere, valamint egy önindító, amiből új került a kocsiba.

Közben akadt egy kis gond, nem ment be KPM vizsgára, mert nem világít az ABS visszajelző. Én ezt megoldottam, de utána jött a para, mert egyfolytában égett a lámpa, azt hittem nagy baj lesz, de szerencsére computer kidobta hogy csak jeladó gond.

Kicseréltettem és meg is lett a honosítás, igaz a szerelős huza-vona, meg időpontozás miatt majdnem 2 hónapot kellett várni, hog az enyém legyen...

Jöjjön akkor pár kép is Very Happy

Cordoba-rot színű E36 318i 1994-12-19 gyártású Smile






















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.12.16. 13:10 (1).

Győr    90    2015.11.30. 13:53
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére