POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
32 / 34 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Felpörgetett motorok! Versenyteknika rulz!

Janoka
2006.01.20. 16:22   






A benzinnyomás is 4 körül van és éveket elmennek a csövek sima bilincsekkel, de azért ami igaz az igaz, hogy a préselt a tuti! Kacsint


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
speer
2006.01.11. 11:19   






Igen,a két kis "farkasfogazott" csőtoldatot,csak bezsírozva,elég nagy erővel,jó passzosan lehetett belenyomni a csövekbe. Smile


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Turboá
2006.01.11. 11:02   






speer írta:
Atti!
Ezeket a tömklőket hidraulika cső készítőktől vettem,ők adták a bele illő toldatot,és a bilincset is.De igaz ,nem préselt.De viszont már 1 éve benne van és még nem szivárog,talán igy is marad. Kacsint
Akkor csak számomra ismeretlen ez a megoldás,mondjuk itt csak 5 bar körül van, szemben egy hidratömlőnél ahol 200 is lehet.ha nem ereszt akkor tényleg passzos lehet a belseje,nem érdemes bolygatni... Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
speer
2006.01.11. 10:46   






Atti!
Ezeket a tömklőket hidraulika cső készítőktől vettem,ők adták a bele illő toldatot,és a bilincset is.De igaz ,nem préselt.De viszont már 1 éve benne van és még nem szivárog,talán igy is marad. Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Turboá
2006.01.11. 10:30   






speer írta:
Egy közelebbi!
A bal oldali csövön megy el az olajhűtőhöz,a jobboson pedig már a hűtött olaj megy a szűrőházba.A jobb oldali cső belűl egy gumi "o"gyűrűvel tömiti a csonkot,a fémragasztó rajta csak a helyzetét rögzíti.A bal oldali csonk az kicsit macerásabb,annál az egyik olajjáratot le kell dugózni és ezen a csonkon kell kiengedni.Ha van kézben egy ilyen szűrőház,akkor el tudom magyarázni,hogy hogyan kell!


hali! muzsikál már a masina? -csak csendben megjegyzem,ilyen bilincsel nem illik olajcsövet rögzíteni,idővel szivároghat.Csináltass hidraulika tömlőt préselt véggel,szemescsavarral. Egyébként tetszik a megoldás,és szerintem a gyár nem fordított rá kellő odafigyelést arra,hogy kell-e olajhűtés ezekre a modellekre.Akinek aggálya van ez ügyben, az tegyen csak be egy olajhőfökmérőt,és néha keseregni fog. Sad


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Janoka
2006.01.10. 21:59   






Köszi Speer,,tavasszal nekiállok, addig is jó igy mégSmile Very Happy


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
speer
2006.01.10. 15:21   






Az a kis pici csőcsonk a jobb oldali cső mellett,az pedig már a turbó olajzó csöve,hihi! Razz Cool


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2006.01.10. 15:16   






Egy közelebbi!
A bal oldali csövön megy el az olajhűtőhöz,a jobboson pedig már a hűtött olaj megy a szűrőházba.A jobb oldali cső belűl egy gumi "o"gyűrűvel tömiti a csonkot,a fémragasztó rajta csak a helyzetét rögzíti.A bal oldali csonk az kicsit macerásabb,annál az egyik olajjáratot le kell dugózni és ezen a csonkon kell kiengedni.Ha van kézben egy ilyen szűrőház,akkor el tudom magyarázni,hogy hogyan kell!




"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2006.01.10. 15:07   






Janóka!
M50-M52-es mocikhoz az olajhűtőhöz innen lehet lopni az olajat!




"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Kox
2006.01.05. 13:53   





Site Admin
lezsi írta:
Nehany orult sved versenyzo:
http://www.pbase.com/grebnut/set_1

(alul van egy Turbo-M5-E30)

Egyebkent azert szeretik a Svedek ennyire az oreg autokat, mert van vmi hulye torveny, hogy a '67 (?)-nel oregebb jarmuvekre nem vonatkozik semmilyen kornyezetvedelmi eloiras...





Very Happy Very Happy


F*CK THE FUEL ECONOMY!!!

Budapest    1212    2005.04.09. 18:36
lezsi
2006.01.05. 13:22   






Nehany orult sved versenyzo:
http://www.pbase.com/grebnut/set_1

(alul van egy Turbo-M5-E30)

Egyebkent azert szeretik a Svedek ennyire az oreg autokat, mert van vmi hulye torveny, hogy a '67 (?)-nel oregebb jarmuvekre nem vonatkozik semmilyen kornyezetvedelmi eloiras...


   3215    2005.06.08. 14:21
mstudio
2006.01.04. 22:04   






Tds írta:
mstudio írta:
meddig lehet még fúrni a V8at? Very Happy



Ez nemigaz.... BMW Rules LOL

műxik a fickónak Kacsint , elég komoly 540je van. --> http://540is.com




   103    2005.07.27. 23:25
lezsi
2006.01.04. 20:01   






Turboá írta:
...


Hogy ityeg a fityeg, Turboa? Smile
Nincs veletlenul meg nehany keped a "mu"-rol? En elfelejtettem dokumentalni Confused


   3215    2005.06.08. 14:21
Turboá
2006.01.03. 10:01   






...



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
speer
2006.01.02. 13:04   






.joco. írta:
Speer! Hogy tudlak elérni, adsz egy tel. számot?

70/385-89-71 Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
.joco.
2006.01.02. 12:28   






Speer! Hogy tudlak elérni, adsz egy tel. számot?


Monor    175    2005.10.19. 20:00
speer
2006.01.01. 20:35   






.joco. írta:
Sziasztok. Ha valakinek vannak tapasztalatai 24v motorok tuningolásában, átépítésében, megoszthatnánk egymással. Kacsint Esetleg alkatrészek is érdekelnének. Smile

.joco.
Nekem a 328i át lett építve.Az M3 fojtószelep sora,6-os leömlője,airboxa,egy programozható moci vezérlő,292-es szívó és 286 -os kipuf vez tengely,könnyített főtengely,5.5kg-os lendkerék.A kompresszió nem lett változtatva!Igen csak jó volt ez a felállás. Kacsint



Ja,az airboxom az még meg van ,ha érdekel!


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
.joco.
2006.01.01. 18:13   






Sziasztok. Ha valakinek vannak tapasztalatai 24v motorok tuningolásában, átépítésében, megoszthatnánk egymással. Kacsint Esetleg alkatrészek is érdekelnének. Smile


Monor    175    2005.10.19. 20:00
Tds
2006.01.01. 16:03   






mstudio írta:
meddig lehet még fúrni a V8at? Very Happy



Ez nemigaz.... BMW Rules LOL


Székesfehérvár    2441    2005.05.18. 19:01
mstudio
2005.12.29. 22:56   






meddig lehet még fúrni a V8at? Very Happy




   103    2005.07.27. 23:25
Bandita
2005.12.19. 23:21   









Lóerő=


Kecskemét    3286    2005.07.29. 01:47
Karell Gott
2005.12.13. 12:59   






http://www.3er-club.de/usergalerie/tc2005/05-techno-classica-082.jpg
http://www.roadfly.com/bmw/gallery/picture.php?path=31432,1;31418,1;-11,1;
http://www.allsportauto.com/english/detailphoto.php3?zl_id=4174&zl_idMD=641&zl_view=1024


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
Karell Gott
2005.12.13. 10:41   






Turboá írta:
..



Ez a bömös bennt van a mostani T&S-ban.Szép munka,bár nekem kissé elnagyoltnak tűnik.Bár a felnik viszik a prímet.


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
Turboá
2005.12.08. 09:53   






A niggerek,low-al mennek répázni......



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Tds
2005.12.07. 21:45   






mike99.hu írta:
Tds írta:
Ez nem bmw!! ez repülőgép!! Very Happy Surprised

hát közel repülőgépnyi hangja volt mikor elindult a depoból...

Ekkora teljesítményhez nem csoda ha repülőgépnyi hang jár.... Surprised Smile


Székesfehérvár    2441    2005.05.18. 19:01
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  32 / 34 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére