|
|
gnagy e21 |
2006.06.01. 15:07 |
|
|



|
|
Gyurew |
2006.05.31. 12:43 |
|
|


|
chita írta: | Sziasztok! Valaki nem tudna küldeni e21-es leírást (motor) vagy bármi mást ami hozzá fűződne! Előre is köszi |
Szia!Konkrétan mire lenne szükséged???Lehet, hogy tudok segíteni.Milyen tipusú motorról van szó?
Üdv:Gyurew |
|
129 2005.09.29. 13:17 |
|
chita |
2006.05.31. 11:53 |
|
|


|
Sziasztok! Valaki nem tudna küldeni e21-es leírást (motor) vagy bármi mást ami hozzá fűződne! Előre is köszi |
|
23 2006.04.06. 11:28 |
|
kawamen |
2006.05.29. 22:41 |
|
|



|
Sziasztok! Van egy 5ös váltóm M10eshez, aprópénzért odaadom! Van még rengeteg apróságom 318i E21eshez, azoktól is szívesen megvállnék
Privi vagy 30/5728417
üdv Dani |
|
Budapest 38 2005.05.24. 22:30 |
|
Steam |
2006.05.29. 13:51 |
|
|



|
|
E21 |
2006.05.28. 18:40 |
|
|


|
Hello E21M20B27
Ez itt többeket érdekelhet ezért írom ide.
Kötelező biztosítás tarifatáblája( Allianz,kedvezményes )
Az 1500 ccm alatti kategóriát nem írom le  .Remélem nem haragszik meg senki  .
Youngtimer:25-30 éves
1501-2000ccm:11220Ft
2001-3000ccm:15730Ft
3000ccm felett:18150Ft
Veterán:30 év felett
ccm-et nem írom le mégegyszer!
10710Ft
15015Ft
17325Ft
Muzeális minősített:MMB minősített
9639Ft
13514Ft
15593Ft
Ezek erre az évre vonatkozó árak.De szerintem októbertől sem lesz sokkal több.
FIVA minősített:ezek az árak a Veterán magazin 2005 februári számában vannak.a 2006-os tarifák olyan 1000-1500 Ft-tal lehetnek magasabbak.
4650Ft
6500Ft
7500Ft
Ehhez még kell egy klubtagsági,ha nincs akkor a biztosító által ajánlott klub éves tagdíja olyan 6000Ft.Az összegek éves díjak és egyben kell kifizetni.Nincsenek BONUS fokozatok,nem számít az életkor,és ha csinálsz valami hülyeséget nem vágnak ki a biztosítótól.(legalábbis elsőre nem  )
Akit érdekel priviben küldök számot,hogy kit kell keresni.Remélem tudtam segíteni.  Aki tud jobbat rögtön szóljon!
A minősítésnél aszem 80-90%-ben eredetinek kell lenni,úgy hogy nem sok tuningot engednek meg.
Nem tudja valaki hogy mikor nem kell súlyadót fizetni:ha minősítve van a kocsi,vagy ha betöltötte a 25 évet?
A 0-25 évesekre is van kedvezményes biztosítás akit érdekel küldjön privit. |
|
Nyíregyháza 179 2006.01.31. 11:22 |
|
tibika |
2006.05.28. 15:34 |
|
|



|
Ez jól hangzik!!!
Árban mit jelent ez a felújítás,nem tudod véletlenül? Vagy esetleg egy cím, telefonszám? Gázos lengéscsillapítót is fel tudnak így újítani szerinted?
Kox írta: | gnagy e21 írta: | Üdv mindenkinek,
Meg tudja valaki mondani, vagy esetleg meg tudná-e nézni, hogy e21 323-as első lengéscsillapító, és e30 325-é között mi a méretbeli különbség?Ha van egyáltalán?Valakinek csak van mindkettöböl bontva.Nem igazán találok sportlengéscsillapítót e21 alá...
köszönettel,
G Nagy e21 |
Hát télleg elég ritka a sportlengéscsillapító, de azért létezik. A gyári sportfutómű E21-nél bilstein gázos lengéscsillapítókat jelentett, de ilyet télleg elég nehéz találni.
Szerintem a legjobb megoldás ha a régi olajos gátlóidat elviszed felújittatni, pl a Kárászihoz, ott 3 féle(gyári, sport, rally) keménységet tudnak beállítani, attól függően hogy milyen sűrű olajat tesznek bele. A rallykeménységűvel mármár szürreálisan stabil lesz a gép viszont a tömést is kirázza a fogadból. | |
|
Törökszentmiklós 188 2005.02.15. 15:01 |
|
Gyurew |
2006.05.27. 19:00 |
|
|


|
Nem, nem én foglalóztam le, Pécs nekem messze lenne. |
|
129 2005.09.29. 13:17 |
|
Kox |
2006.05.27. 13:40 |
|
|



Site Admin
|
gnagy e21 írta: | Üdv mindenkinek,
Meg tudja valaki mondani, vagy esetleg meg tudná-e nézni, hogy e21 323-as első lengéscsillapító, és e30 325-é között mi a méretbeli különbség?Ha van egyáltalán?Valakinek csak van mindkettöböl bontva.Nem igazán találok sportlengéscsillapítót e21 alá...
köszönettel,
G Nagy e21 |
Hát télleg elég ritka a sportlengéscsillapító, de azért létezik. A gyári sportfutómű E21-nél bilstein gázos lengéscsillapítókat jelentett, de ilyet télleg elég nehéz találni.
Szerintem a legjobb megoldás ha a régi olajos gátlóidat elviszed felújittatni, pl a Kárászihoz, ott 3 féle(gyári, sport, rally) keménységet tudnak beállítani, attól függően hogy milyen sűrű olajat tesznek bele. A rallykeménységűvel mármár szürreálisan stabil lesz a gép viszont a tömést is kirázza a fogadból.  |
F*CK THE FUEL ECONOMY!!! |
Budapest 1212 2005.04.09. 18:36 |
|
Steam |
2006.05.27. 13:39 |
|
|



|
|
E21 |
2006.05.27. 09:27 |
|
|


|
Hello!
Erre én is kiváncsi lennék.Bár én csak a neten nézegettem,de csak rugókat találtam,lengéscsillapítót nem.
Gyurew!
Konkrétan nem tudom mi a típushibája ennek a motornak.De egy ilyen idős autónál szinte mindent meg kell nézni,és ennyi pénzért azért sok minden felett szemet lehet hunyni.Az 528 E12 amúgy se túl gyakori nálunk, sőt még az 528 E28-as sem.Remélem ez meg fog változni,hogy eltörölték az összes adót a külföldről behozott 25 évesnél idősebb autókról.
Az 528 E12 K vagy L-jetes?( eredetileg )  |
|
Nyíregyháza 179 2006.01.31. 11:22 |
|
gnagy e21 |
2006.05.27. 03:26 |
|
|



|
|
gim_e32 |
2006.05.26. 20:46 |
|
|



|
Gyurew írta: | E21 írta: | Hello Gyurew.
Ilyen autód van ( 528 )?
Vagy a h.a..hu-n lévő E12-est akarod megvenni?
A Maróti könyvker régebben árult cápa 5-höz ( aszem E28-hoz ) javítási kézikönyvet.De én úgy tudom már elfogyott nekik. Érdemes lenne felhívnod őket. |
Nem nincs ilyen autóm és e21-et szeretnék, viszont elgondolkoztam azon az 528i-n.Valamire majd csak jó lesz alapon.Csak debreceni vagyok és Pécs messze van, de elképzelhető, hogy megyünk családilag 1 héten belül és akkor megnézném, ha érdemes akkor megvenném.
Milyen tipushibái vannak ezeknek a motoroknak??? |
Hali!
Te foglalóztad le az E12-est? Valaki megtette.
Én is gondolkodtam rajta, de hát győzött a jobbik..  |
Respect for BMWs!
üdv: GIM |
Budapest 294 2005.12.13. 18:14 |
|
Dawe |
2006.05.25. 20:01 |
|
|



Redneck Boss
|
|
Gyurew |
2006.05.24. 10:17 |
|
|


|
E21 írta: | Hello Gyurew.
Ilyen autód van ( 528 )?
Vagy a h.a..hu-n lévő E12-est akarod megvenni?
A Maróti könyvker régebben árult cápa 5-höz ( aszem E28-hoz ) javítási kézikönyvet.De én úgy tudom már elfogyott nekik. Érdemes lenne felhívnod őket. |
Nem nincs ilyen autóm és e21-et szeretnék, viszont elgondolkoztam azon az 528i-n.Valamire majd csak jó lesz alapon.Csak debreceni vagyok és Pécs messze van, de elképzelhető, hogy megyünk családilag 1 héten belül és akkor megnézném, ha érdemes akkor megvenném.
Milyen tipushibái vannak ezeknek a motoroknak??? |
|
129 2005.09.29. 13:17 |
|
E21 |
2006.05.24. 08:22 |
|
|


|
Steam írta: | 4A1 200 lóig? Nemtom, de érdekesen hangzik.
Szvsz a 23as motorral ne foglalkozz, csak a munka van vele, továbblépni nem tudsz. Inkább egy 25i, alapból 170 paci. Ebből könnyen tudsz 27i-t csinálni, ami bevált és aránylag 1xűen kivitelezhető. A 3 db Weber karbi + beállítás áráaból meg kifér egy tisztességes elektronika, amivel menni is fog az autó és a gyatyád sem eszi le. Webert napi használatra csak jó fizetésűek vegyenek. Nagyon jó szerkezet, de sokat eszik.
Amúgy a Weber karbik beállításáról van egy jó cikk a Ladások oldalán. |
A neten olvastam valahol,hogy a 4a1 jó 200 lóerőig.Lehet benne valami,mert úgy tom az első M30b30-okon is ilyen volt.
Melyik ladás oldalra gondolsz Küld már el az internet címet. Köszi!  |
|
Nyíregyháza 179 2006.01.31. 11:22 |
|
Steam |
2006.05.23. 21:54 |
|
|



|
|
E21 |
2006.05.23. 20:03 |
|
|


|
Steam írta: |
Láttatok ti már Weber karbikat?
A stromberget senki ne bánja, max. ha apolcra akarta rakni. Nagyon jó karbi, HA jó. De még olyan embert nem látta, aki felélesztett volna JÓL egy ilyen karbit. Horror hozzá a cucc és nincs.
Teljes motortuning nélkül a Weber DCOE45 -nek semmi értelme. Akkor is csak 2 literes motorra. 1,6-1,8-ra elég a DCOE40, de ide is illik némi hfej megmunkálás, emelt sűrítés, tengely stb. A DCOE a fekvő karbit jelöli, mert a Weber gyárt állót is. Legyünk már pontosak |
Egyértelmű hogy nem lehet a ház építést a tetőnél kezdeni.
Csak ezt a témát ragadtam ki,mert érdekelt a véleményetek.
Egyébként ha elkezdeném tuningolni a vasat ,ami kicsit még odébb van(anyagi okok miatt) ,akkor:2 literes motorról ( 6 hengeres )lévén szó először átpakolnám 2,3 cuccait.Így aszem nő a sűrítés,és egy kicsit több köbcentim lesz.Aztán vezérműtengely,kipufogó csere,talán könyített lendkerék( erről hallottam ilyet is olyat is ),és talán ezek után jöhetnek a weberek.Bár a most rajta lévő gyári solex 4A1 is jó 200 lóerőig( gondolom fúvókáktól függően).
Ja, és fekvő weber. |
|
Nyíregyháza 179 2006.01.31. 11:22 |
|
E21 |
2006.05.23. 19:48 |
|
|


|
Hello Gyurew.
Ilyen autód van ( 528 )?
Vagy a h.a..hu-n lévő E12-est akarod megvenni?
A Maróti könyvker régebben árult cápa 5-höz ( aszem E28-hoz ) javítási kézikönyvet.De én úgy tudom már elfogyott nekik.  Érdemes lenne felhívnod őket.  |
|
Nyíregyháza 179 2006.01.31. 11:22 |
|
Gyurew |
2006.05.23. 12:17 |
|
|


|
Hali!Annyi kérdésem volna, hogy 528i L-jetes kb. mennyit fogyaszt és erről a motorról honnan tudnék sok adatot szerezni????
KÖszi |
|
129 2005.09.29. 13:17 |
|
Steam |
2006.05.22. 11:52 |
|
|



|
|
Karell Gott |
2006.05.22. 02:56 |
|
|



|
E21 írta: | Hello!
Igen!Webert mindig látok eladót,stromberg porlasztót eddig egyszer láttam.
De szerintem weberből is lehet 3db-ot felrakni.Legalábbis az Mk Motorsport annakidején weber-ből rakott fel hármat.Aszem 3db 45-öst. |
A weberből fel tudsz rakni 3-at,de akkor a dupla kell amit Dawe írt.
Ez azt jelenti,hogy egy hengerre jut végül is 1 karbi.
Azért írom így ,bár mert egyben van,csak az úszóház a közös,de mjdnem mindenből 2 darab található rajta-benne (pillangó,fúvókák,stb).
Így a beszabályzást mind a 6 hengernél külön-külön el kell végezni ami nem egyszerű feladat.
A másik ami nem mindegy az a méret,vagyis a torokátmérő.
Nem feltétlen jobb vagy a legjobb választás pl:a 45-ös,vagyis a minél nagyobb annál jobb elv.
Ez azért fontos,mert alacsony fordulaton a nagy átmérő miatt,több levegőt fog kapni,mint amennyi kell a motornak+benzin,és nem lesz tökéletes a porlasztás,így a teljesítmény sem.A 45-ös akkor jó,ha szinte csak a felső fordulatszám -tartományban használod a kocsit,utcára ez pedig nem a legjobb,a fogyasztást nem is említve.
A 40-es viszont elég lehet,de lehet elég lesz egy 35-ös is bár sztem abból nem sok van,de lehet csak én nem láttam.
Ha mindenképp ilyet szeretnél,akkor lehet tudok neked egy telszámot adni,
de az igazi persze akkor lenne,ha a hf is meg lenne dolgozva kissé,egy tengelyről nem is beszélve,de ha olyan csinálja aki érti a dolgot,akkor is nagy feeling tud lenni,már csak a szívászaj miatt is.
Üdv:Karell |
Power ohne Ende!!! |
Tapolca 507 2005.05.30. 20:59 |
|
Dawe |
2006.05.21. 23:29 |
|
|



Redneck Boss
|
E21 írta: | Hülyeségeket én is csináltam és csinálok. Azt az E28-at amit most bontok annak idején azért vettem,hogy majd jó lesz E21-hez alkatrésznek.
Aztán gyorsan rá kellett jönnöm hogy nem sok minden jó hozzá,a blokkon kívül.
Ez a 3 karburátoros megoldás az e30.de oldalon megtalálható,az MK Motorsportnál.
Milyen motoron volt neked a stromberg?
Bár azt írtad hogy solex didtát vettél.Akkor gondolm M10-es.316 vagy 318.
M10-essel evett 25 litert? |
M10b16-os és igen igy evett 25-körül,talán kicsit kevesebbetde a 22 fix,hogy meg volt viszont nem is hiszed,el,hogy mit tud egy 16-os sor4-es ha jo az üzemanyagellátása,mert nem volt sok ellenfél.
és nekem 2db-volt fent rajta.csak nem tom,hogy miért nem tünt fel,hogy a csávo annyira szorgalmazza a cserét...
és azt is elvállalta,hogy ingyen felszereli. |
ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./ |
vecsés west side 2740 2005.10.08. 15:11 |
|
E21 |
2006.05.21. 22:34 |
|
|


|
Hülyeségeket én is csináltam és csinálok.  Azt az E28-at amit most bontok annak idején azért vettem,hogy majd jó lesz E21-hez alkatrésznek.
Aztán gyorsan rá kellett jönnöm hogy nem sok minden jó hozzá,a blokkon kívül.
Ez a 3 karburátoros megoldás az e30.de oldalon megtalálható,az MK Motorsportnál.
Milyen motoron volt neked a stromberg?
Bár azt írtad hogy solex didtát vettél.Akkor gondolm M10-es.316 vagy 318.
M10-essel evett 25 litert?  |
|
Nyíregyháza 179 2006.01.31. 11:22 |
|
Dawe |
2006.05.21. 21:05 |
|
|



Redneck Boss
|
E21 írta: | Hello!
Igen!Webert mindig látok eladót,stromberg porlasztót eddig egyszer láttam.
De szerintem weberből is lehet 3db-ot felrakni.Legalábbis az Mk Motorsport annakidején weber-ből rakott fel hármat.Aszem 3db 45-öst. |
sztem a webert ugy szokták mondani,hogy "dupla wéber".de attol,hogy nem tudok rola,attol még lehet,hogy lehet 3 db-is fent.
nekem volt strombergem és mikor még nem tudtam,hogy kincsem van,akkor eladtam,illetve elcseréltem egy solex didtára.
tudom,nálam nagyobb állat nincs,de akkor 3 hete volt bmw-m és nagyon megette a 25 litertés azt soknak tartottam,de csak lenne még 1x,sose tennék igy,de hát ez van. késö bánat.... |
ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./ |
vecsés west side 2740 2005.10.08. 15:11 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|