POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
3 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Nitrozzunk! Elvetemültek tuningja! A hatás nem marad el!

Bandita
2006.07.21. 22:08   






A tuning & stereo eggyik lapjában benne volt a masinéria..... Very Happy


http://www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    3286    2005.07.29. 01:47
Englishman
2006.07.21. 21:43   






speer írta:
sony írta:
Englishman 327i írta:
Jó rég irtunk ide! Úgy látszik nem divat a nitró vagy mindenki tud mindent. Vagy senki se használja. Van egyáltalán valakinek nitró a kocsijában??

Egy figura az E36 kombij&agrave;ba rakatott nitrot nem is tudom hogy hiijj&agrave;k Surprised

Én sem ismerem... Very Happy Very Happy Szemcsis
Think... vajon ki lehet az???


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
speer
2006.07.16. 17:24   






sony írta:
Englishman 327i írta:
Jó rég irtunk ide! Úgy látszik nem divat a nitró vagy mindenki tud mindent. Vagy senki se használja. Van egyáltalán valakinek nitró a kocsijában??

Egy figura az E36 kombij&agrave;ba rakatott nitrot nem is tudom hogy hiijj&agrave;k Surprised

Én sem ismerem... Very Happy Very Happy Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Englishman
2006.07.16. 16:47   






Tyetyi írta:
sony írta:
Englishman 327i írta:
Jó rég irtunk ide! Úgy látszik nem divat a nitró vagy mindenki tud mindent. Vagy senki se használja. Van egyáltalán valakinek nitró a kocsijában??

Egy figura az E36 kombij&agrave;ba rakatott nitrot nem is tudom hogy hiijj&agrave;k Surprised

Nekem is van nitróm....festéket hígítok vele Very Happy
Micsoda pazarlás Very Happy


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
Tyetyi
2006.07.12. 20:54   






sony írta:
Englishman 327i írta:
Jó rég irtunk ide! Úgy látszik nem divat a nitró vagy mindenki tud mindent. Vagy senki se használja. Van egyáltalán valakinek nitró a kocsijában??

Egy figura az E36 kombijàba rakatott nitrot nem is tudom hogy hiijjàk Surprised

Nekem is van nitróm....festéket hígítok vele Very Happy


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
sony
2006.07.12. 20:46   






Englishman 327i írta:
Jó rég irtunk ide! Úgy látszik nem divat a nitró vagy mindenki tud mindent. Vagy senki se használja. Van egyáltalán valakinek nitró a kocsijában??

Egy figura az E36 kombijàba rakatott nitrot nem is tudom hogy hiijjàk Surprised


sonyOo==00==oOE28

Szigetszentmiklós    366    2005.03.13. 07:43
Englishman
2006.07.12. 20:17   






Jó rég irtunk ide! Úgy látszik nem divat a nitró vagy mindenki tud mindent. Vagy senki se használja. Van egyáltalán valakinek nitró a kocsijában??


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
noorbee
2006.04.27. 23:53   






Turboá írta:
Ki jön Vadkertre ugratni? Tesztalanyok kerestetnek,de csak tökös legények jelentkezését várjuk. Érvényes betegbiztosítás előnyben!!! http://videos.streetfire.net/hottestvideos/28/FC8E5ABE-0C5A-427B-A749-4500A108E1E5.htm Very Happy



ezek konkrétan állatok, de nagyon király Mad


   68    2005.03.18. 08:41
VASI
2006.04.10. 15:54   






Turboá írta:
Ki jön Vadkertre ugratni? Tesztalanyok kerestetnek,de csak tökös legények jelentkezését várjuk. Érvényes betegbiztosítás előnyben!!! http://videos.streetfire.net/hottestvideos/28/FC8E5ABE-0C5A-427B-A749-4500A108E1E5.htm Very Happy


Hali!

Aszta szarok bele ez nagyon jó! Very Happy Taps 2 Peace2


A telefon számom:20 519 37 29

Halásztelek    310    2005.11.27. 18:58
speer
2006.04.10. 10:01   






botsinkai írta:
Sziasztok!
M73-as motorhoz tűnődöm egy nitrószetten, hogy előzéskor legyen tartalék. A nitrosystemnél kérdeztem rá, cirka 400e. Mire kell odafigyelnem?
b.

A 4-kiló kicsit sok az érzéshez! Egy jó száraz rendszer kb.a fele,persze ez nem compúteres csicsa-picsa,de ha észnél vagy ugyanazt megcsinálja!
Egyedül arra kell figyelned,hogy mikor bekerül a cucc,megkell nézni a nitrós keverékedet,hogy nehogy szegény legyen,mert akkor olvad minden!
Hasznos lenne egy kipuf.gáz hőmérő,és akkor nem lehet baj ha látod mennyire meleg! Surprised


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Turboá
2006.04.07. 08:25   






Ki jön Vadkertre ugratni? Tesztalanyok kerestetnek,de csak tökös legények jelentkezését várjuk. Érvényes betegbiztosítás előnyben!!! http://videos.streetfire.net/hottestvideos/28/FC8E5ABE-0C5A-427B-A749-4500A108E1E5.htm Very Happy


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Gery 325i
2006.04.04. 11:59   






jaja...kicsit kikönyökölt az öcsi.... Very Happy


Szombathely    306    2006.02.22. 13:21
Turboá
2006.04.04. 09:15   






Kérem! A határok konkrét keresése,mindíg eredményes,ám költséges mulatság... Very Happy http://videos.streetfire.net/video/1A2271F3-8381-41EB-AE39-FB314076A782.htm


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Janoka
2006.03.29. 14:39   






Aha!!!
Most már értem hogy amikor a mentőautó nem megy akkor miért kötik a nitrót a mocira:)))))


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Turboá
2006.03.27. 08:48   






.. http://videos.streetfire.net/hottestvideos/0/F556ECEB-3062-4525-976B-CBDFFDB8FE6A.htm


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
botsinkai
2006.03.19. 14:34   






Sziasztok!
M73-as motorhoz tűnődöm egy nitrószetten, hogy előzéskor legyen tartalék. A nitrosystemnél kérdeztem rá, cirka 400e. Mire kell odafigyelnem?
b.


   16    2005.08.18. 21:00
Turboá
2006.01.27. 10:19   






Karell Gott írta:
Én még valamit nem értek(szokás szerint) Very Happy

Ahogy elnézegettem (kövezzetek meg) az amcsi motorokat,ott általában karburátorokat használnak 1-et vagy többet.
Ott hogyan lövik be a benzinhez a kellő nitrót,mikor itt azt olvasom hogy mindenféle elektromos ketyere kell a viszonylagos tökéletes összhang eléréséhez.
Vagy ezeknek nem számít,hogy mennyit megy el a motor?????
Ott álltalában hengerenkénti befecsi van,amit a szívócsonk aljába integrállnak. Oda,igény szerint belehet kötni a + benzint is... Ez csak egy lehetőség,biztos van más ,akár egyszerűbb megoldás is. A keverék elszegényedését a porlasztós motoroknál is mérni kell..


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Karell Gott
2006.01.27. 09:43   






Én még valamit nem értek(szokás szerint) Very Happy

Ahogy elnézegettem (kövezzetek meg) az amcsi motorokat,ott általában karburátorokat használnak 1-et vagy többet.
Ott hogyan lövik be a benzinhez a kellő nitrót,mikor itt azt olvasom hogy mindenféle elektromos ketyere kell a viszonylagos tökéletes összhang eléréséhez.
Vagy ezeknek nem számít,hogy mennyit megy el a motor?????


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
Turboá
2006.01.25. 15:11   






Kalapál vagy megszögeljük....


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
lezsi
2006.01.25. 11:32   






Turboá írta:
Tehát ,ha bekapcsol,akkor lesz nagyobb a nyomás.És ha kint is van +30c akkor nem kell használni,mert elszegényedhet a keverékarány. De a próálgatások időszakában is felléphet hasonló eltorzult arány.Ilyenkor ha túl kevés a nitró akkor "letarakírozik" Ha a benzin akkor elolvadhatnak a dugattyúk.Ezért folyamatosan kell mérni a kipugázt egy egyszerű lambdamérővel.Hogy lássuk merre tovább.Egy jól eltalált keverékaránnyal addíg tudunk felfelé menni amíg a motor szét nem feszül.Ez akr motortípustól függően többszáz lóerő is lehet.Na ezt a pontot kevesen érik el,mert már hamarabb felborítják az arányt,és elfúja a dugót.A helyes arány végletekig való tolásánál rengeteg szempontot kell figyelembe venni.Minden egyes motortipus más és más fuvókapárt igényel.És sajnos tapasztalatból tudom soxor a teljesítmény növekedéssel lineális furatátmérők sem mindíg helyénvalóak,van ,hogy el kell térni kicsit ettől.Ezért mondom,hogy óra nélkül,csak a parasztbiztos mérték betartása szavatolt.Ez kb 50-100le között van ccm-től függően.


Kicsit kokorszaki ez a karburacios technika. Pont mint az LPG.
Nem tudom miert nem alkalmaznak injektorokat, ugyis jo draga.
Ha meg megse, akkor legalabb a benzinnyomast kene a nitro-nyomas referenciajahoz. (pont ugy, mint a gyari benyanyomas-szabalyzo a toroknyomashoz). Hmmm... almodozoom Kacsint


   3215    2005.06.08. 14:21
Turboá
2006.01.25. 09:43   






Tehát ,ha bekapcsol,akkor lesz nagyobb a nyomás.És ha kint is van +30c akkor nem kell használni,mert elszegényedhet a keverékarány. De a próálgatások időszakában is felléphet hasonló eltorzult arány.Ilyenkor ha túl kevés a nitró akkor "letarakírozik" Ha a benzin akkor elolvadhatnak a dugattyúk.Ezért folyamatosan kell mérni a kipugázt egy egyszerű lambdamérővel.Hogy lássuk merre tovább.Egy jól eltalált keverékaránnyal addíg tudunk felfelé menni amíg a motor szét nem feszül.Ez akr motortípustól függően többszáz lóerő is lehet.Na ezt a pontot kevesen érik el,mert már hamarabb felborítják az arányt,és elfúja a dugót.A helyes arány végletekig való tolásánál rengeteg szempontot kell figyelembe venni.Minden egyes motortipus más és más fuvókapárt igényel.És sajnos tapasztalatból tudom soxor a teljesítmény növekedéssel lineális furatátmérők sem mindíg helyénvalóak,van ,hogy el kell térni kicsit ettől.Ezért mondom,hogy óra nélkül,csak a parasztbiztos mérték betartása szavatolt.Ez kb 50-100le között van ccm-től függően.


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
speer
2006.01.25. 09:09   






A nitrónál a palackfűtéssel csak óvatosan!Ha a fűtés nem kapcsol le kb. max.30-fok nál,akkor több kéjgáz kerülhet a megnövekedett nyomás miatt a mociba,és ha ehez nem megy több benya akkor úgy jártok mint én,4-5-ös henger dugattyúi mentek a levesbe. Surprised



Ui: a cikk írói csúnyán megszépítették a gyorsulási adatokat,gondolom a jobb "hangzás" végett. Sad


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
speer
2006.01.25. 08:45   






Egy 70Le-s fúvókázással kb. 3,5-4,5-perc.Utcai viszonylatban,gyorsulgatni,elég sok "futamra" elég.De mikor már kevés van a palackban,akkor már csökken(legalább is nekem csökkent) a teljesítmény. Kacsint Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
veszettkutya
2006.01.25. 08:36   






Hi!

Hány gyorsulást bír ki egy ilyen palack? Nemérti
Mondjuk nálam szerintem a városban az első lámpáig kifogyna ahogy magamat ismerem. Kanadai


kormány mögött ball oldalt :-)    2959    2005.08.01. 13:03
Turboá
2006.01.24. 17:55   






A palack 200bar-ra van hitelesítve,engedélyezett.A mortérben elő kell készíteni a befecskendezési pontot,melyet oly módon csinált Zsilett,hogy a szívócsőbe beintegrált egy acél csövet,amely ugyanolyan belső átmérőjű,ám vastagabb falú ,melybe a fúvókapártartó menetét fúrta.Eredetileg a szívócsőgumiba ajánlják,belűről egy kontraanyás rögzítéssel,de ez nekünk sosem tetszett,mert ez egy időzített bomba.-már ha értitek mire gondolok-A benzin nyomórendszerét is meg kell csapolni,ugyanis a plussz levegőhöz plussz üza.is kell.Az egyik fúvókán a nitró a másikon a benzin fog adott jelre,és MEGFELELŐ ARÁNYBA bejutni.Az aránypárok fenttartása lényeges,a keveréképzés szempontjából.Ha nagyobb teljesítményt akarsz akkor ezeket a fúvókákat kell párban cserélned,nagyobb átmérőjűre.Készült hozzá egy 100le-s pár is de azt inkáb próbálja ki a gazdája.Persze nem gondolnám,hogy tönkremegy,(nekünk is +75le-vel megy a börnié)de jobb az óvatosság. Ilyen ccm-nél (3000) a +75le az idézem"parsztbiztos".





új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  3 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére