|
|
Karell Gott |
2005.11.29. 12:37 |
|
|



|
Most már csak 1 kérdés marad
Ha nincs lambda,és kat. akkor hogy méri a CPU a kipuff. hőt,vagy ilyenkor
beépítésre kerül egy gázmérő.
A kérdés mondjuk 1 L-jet esetében értendő. |
|
Tapolca 507 2005.05.30. 20:59 |
|
Turboá |
2005.11.28. 10:28 |
|
|


|
|
roadrunner |
2005.11.27. 10:51 |
|
|



|
|
|
3 2005.10.10. 11:39 |
|
Bandita |
2005.11.26. 22:59 |
|
|



|
|
|
Kecskemét 3286 2005.07.29. 01:47 |
|
Karell Gott |
2005.11.26. 22:48 |
|
|



|
Turboá írta: | Igen,van egy aránypár amit előzetesen kimodelleztek egy kb 1,6-os átlag motoron.Ezt lehet növelni,párban.De egy idő után felborulhat az egyébként sem 2,5-ös 6 cylinderesre modellezett terv,és már ha játszol vele jobb is lehet. Ezt egy 50% teljesítménynövekedést követően kötelező mérni,egy lambdamérővel.A pontos adagolást fenttartva 100% teljesítménynövekedésig el lehet menni M20-nál mire szétfeszül.Ez alatt ha elszegényedik a keverék akkor elolvad mindenki,és csokigolyó keletkezik. |
Köszönöm válaszod. |
|
Tapolca 507 2005.05.30. 20:59 |
|
Turboá |
2005.11.26. 22:41 |
|
|


|
|
Karell Gott |
2005.11.26. 22:28 |
|
|



|
Turboá írta: | Karell Gott írta: | Akkor ez az egész dolog szinte a beállításon múlik,hogy x nitróhoz
mennyi benyát kell nyomni.Ez sem olyan egyszerü,hogy csak belehányom azt élvezem. | Nem olyan vészes ez,eleve adnak hozzá fúvókapárat,amit csak párban szabad cserélgetni...elvileg....
 [img][/img] |
A múltkor pont Speerrel beszélgettünk az N2o-ról.
Akkor ezek szerint megvan hogy egy 25-ös mocihoz mekkorát adnak azok akik beépítik,vagy épp forgalmazzák a szettet? |
|
Tapolca 507 2005.05.30. 20:59 |
|
Turboá |
2005.11.26. 22:24 |
|
|


|
Karell Gott írta: | Akkor ez az egész dolog szinte a beállításon múlik,hogy x nitróhoz
mennyi benyát kell nyomni.Ez sem olyan egyszerü,hogy csak belehányom azt élvezem. | Nem olyan vészes ez,eleve adnak hozzá fúvókapárat,amit csak párban szabad cserélgetni...elvileg....
 [img][/img] |
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Karell Gott |
2005.11.26. 21:18 |
|
|



|
|
Tds |
2005.11.26. 19:15 |
|
|



|
|
speer |
2005.11.26. 12:52 |
|
|



|
|
Janoka |
2005.11.26. 11:34 |
|
|



|
|
Turboá |
2005.11.26. 10:50 |
|
|


|
Tds írta: | MSPORT írta: | Félreértés elkerülése végett, tudom, hogy mire való a Nitro.
Befecskendezéskor szétbomlik és az Oxigén segít elégetni a extramennyiségű benzint, a kiváló Nitró pedig hűti a henger falát...bla..bla...bla.
Ezt az utóbbit nem fejlesztette senki tovább?
Már mint a hűtést. Valahol láttam gyári BMW turbo motort.
Azt hiszem a Discoveryn. Kicsöppent a dugattyú közepe. A mérnök meg nevetett. Jó munkahely! |
Én ugy tudom hogy az a hő amit bevisz a nitró ugye képes szétolvasztani a hajtokart, meg ami ég ottvan, ezért van börni nitrósában is diesel fötengely hogy a hő eloszoljon vagy mi. A nitro semiképen sem hűt. (szerintem) | de hűt,csak nem maga a nitró,hanem a kiszabadulásából származó,(170bar) lederesedés okán. Az olvadások, az üzemanyag elszegényedése okán jönnek létre,melynek + hozzáadása 60-40%-ban álAPÍTANDÓ MEG,MELYSZERINT 60,A TELJESÍTMÉNYNÖVEKEDÉS,40-PEDIG A HŰTÉS ,rovására írandó.Valójában ezzel a 40%-al rontjuk az égés hatásfokát,ezzel eggyütt a teljesítményt is,de ha nem adagolunk hozzá többletet,felszökik az égési hőfok,és mindenki,szép sorban elájul benne......  |
|
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Tds |
2005.11.26. 10:35 |
|
|



|
MSPORT írta: | Félreértés elkerülése végett, tudom, hogy mire való a Nitro.
Befecskendezéskor szétbomlik és az Oxigén segít elégetni a extramennyiségű benzint, a kiváló Nitró pedig hűti a henger falát...bla..bla...bla.
Ezt az utóbbit nem fejlesztette senki tovább?
Már mint a hűtést. Valahol láttam gyári BMW turbo motort.
Azt hiszem a Discoveryn. Kicsöppent a dugattyú közepe. A mérnök meg nevetett. Jó munkahely! |
Én ugy tudom hogy az a hő amit bevisz a nitró ugye képes szétolvasztani a hajtokart, meg ami ég ottvan, ezért van börni nitrósában is diesel fötengely hogy a hő eloszoljon vagy mi. A nitro semiképen sem hűt. (szerintem) |
|
Székesfehérvár 2441 2005.05.18. 19:01 |
|
MSPORT |
2005.11.25. 20:15 |
|
|



|
Félreértés elkerülése végett, tudom, hogy mire való a Nitro.
Befecskendezéskor szétbomlik és az Oxigén segít elégetni a extramennyiségű benzint, a kiváló Nitró pedig hűti a henger falát...bla..bla...bla.
Ezt az utóbbit nem fejlesztette senki tovább?
Már mint a hűtést. Valahol láttam gyári BMW turbo motort.
Azt hiszem a Discoveryn. Kicsöppent a dugattyú közepe. A mérnök meg nevetett. Jó munkahely!  |
|
41 2004.11.12. 15:11 |
|
MSPORT |
2005.11.25. 20:10 |
|
|



|
Turboá írta: | Nehogy már ne én írjak ide először???!!!
 |
Black Skeleton
Turbó mellé elfér a Nitro?
Elvileg Nitróval lehet hűteni a mocit? |
|
41 2004.11.12. 15:11 |
|
Turboá |
2005.11.25. 15:14 |
|
|


|
|
admin |
2005.11.25. 11:14 |
|
|



Site Admin
|
|
|
1305 2005.11.25. 01:11 |
|
|