POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
4 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   mike99.hu - Versenyautó építés

mike99.hu
2007.02.18. 22:31   






Mikor minden lakatolás megvolt, mindent lebontottunk az autóról a festést megelőző homokfujáshoz. (eredetileg nem szándékoztam homokolni, de az a 3 honap alatt amióta egyes részeket fémtisztára pucoltunk szépen megjelent rajta a vakrozsda)





Ez az aktuális állapota az autónak. Innentről kezdve azért lelassulnak a beszámolóim.


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.18. 22:26   






Kivágtam a tetőszellőző helyét









A kipuff rögzítés is ki lett találva





Az M3 style első lököshöz csináltunk egy motorsportos vonószemet előre









A motortérbe bekerült a benzinnyomásszabályzó





A keresztkulcsnak is kialakítottunk egy stabil helyet





A keprogziteshez keszult egy kamrekonzol, melyen mindjárt helyet kapott egy nagylátószögű előtétlencse is









Az átbeszélőnek került egy konzol a tetőre





A fékerőszabályzó is bekerült





A visco helyett egy elektromos venti lesz a hűtőnél, ennek is kialakítottuk a helyét





És megszületett az alu ülésháttámla is





Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.18. 22:18   






A karosszéri elemek felszerelésén kívül még több tucatnyi apró lakatolnivaló volt a kasznin a festés elött

Bekerült a csomagtartóba a tank betöltőnyillása és a szintjelző









Az új tankhoz tartozó nagyteljesítményű AC és benzinsztűrő is beköltözött a csomagtartóba





Megszületett az állítható navigátor lábtámasz









Bekerült az ülések és övek rögzítése









És a kötelező porraloltó se maradhatott ki





Készült egy hidrós kézifék





Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.18. 20:27   






Lassan épül az izmos motor is, bár még nagyon darabokban van....

















Mohács    295    2005.05.25. 21:48
E30diesel
2007.02.18. 17:06   






nagyon ott van a gép Very Happy további töretlen kitartást,jo sok kreativ gondolatot,s megvalositást kivánok nektek Kacsint várjuk a további infot Very Happy


A BMW örök,de a diesel difi nem birja:p

balatonboglár    115    2006.07.21. 12:30
Bandita
2007.02.18. 16:27   






..jól mutat ezzel az M-es köntössel nagyon Kacsint


http://www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    3286    2005.07.29. 01:47
mike99.hu
2007.02.18. 15:58   






Utolsónak felkerült a hátsó szárny és a küszöbspoilerek is

























Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.18. 15:36   






Közben befejeztük a régi autó bontását.

Elöttem az utódom:









Mivel a régi csövet eladtam, így azt ki keltt nyerni a roncsból...

















Igy múlik el a világ dicsősége:









És az egyben kibontott cső:





Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.18. 15:22   






A festés elött teljesen fel kellett öltöztetni az autót. Minden műanyagelemnek kitalálni a megfelelő rögzítést.

Az elejével nem is volt túl sok gond.





A hátsó sárvédőhöz ki kelett vágni a gyárít, szépen visszaperemezni és ideszabnia műanyagot.
Ahol nagyon messze volt egymástól a fém és a műanyag oda egy megfelő lemezdrabot kelett behegesztenünk.





















Külön nehézséget okozott, hogy az M3 kislámpás, én meg nagylámpásra agattam rá az elemeket. De ezt is megoldottuk...





Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.15. 21:56   






A cső miatt kivágott ülésháttámla helyére bezsabtuk a lemezt.
Egyenlőre még csak egy sablont vaslemezből, de avégleges változat majd ez alapján készül és alu lesz. Ugyebár a grammok...









Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.15. 21:52   






A motortérbe be kelett hegeszteni az M42 hengerenkénti gyujtótrafojának a tartót (lévén ez a kaszni "csak" M40 volt gyárilag)





Elkészült a méretre gyártott alutank





Jól megerősítettük az első tornyot. Véletlenül volt egy pont oda illő kellően erős lemez....

















Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.15. 21:44   






Közben szabtuk, vágtuk, alakítottuk a kasznit itt-ott.

Pl a csomagtartó jobbos alsó lenyulását levágtuk és felül belemezeltük, ide kerül az akksi.









A szellőzöket simán behegesztettük, így tutti nem ázik be Smile





A hátsó köténylemez feleslegesnek itélt részeitől is megszabadultunk. Minden grammon sporolunk...





Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.15. 21:33   






A festés elött egyszer teljesen össze kell szerelni szinte az egész autót. Ki kell alakítani minden karosszériaelem rögzítését, minden apro rögzítőfület...

A festés után már tilos bármit hegeszteni, vagy festeni, de addig is elég kevés dolog marad változatlanul...

Az első illetve hátsó lökhárító a gyári rögzítés könnyitett "kissé" átalakított változatára kerül rögzítésre....

A müanyag sárvédők ugyanugy rögzülnek mint a fém, azokkal sok meló nincs....













Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.15. 20:58   






Legyen itt két kép arról, hogy hogy is néz ki egy BMW motor 250 e utcai km és ugy kéttucat autóverseny után...









Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.15. 20:55   






háromhuszonöt írta:
Na! Végre igazi versenyautóról is kerül fel anyag. Nem akarom lebecsülni a driftet, meg a gyorsulást, de bohóckodásnak tartom a rallihoz, és a pályaversenyhez képest. Itt úgy látom komoly szinten folyik az építés, ritka ez Magyarországon sajna, aki pedig jól csinálja, nem rakja fel a netre. Itt egy kivétel. Tényleg gratulálok, messze a legigéretesebb autó a Poweren. Kacsint vezet


Nagyon jól esnek szavaid....

Nálam egyrészt alapvető dolog, hogy kompromisszummentesen és igényesen kívánok mindent megcsinálni, és nincs semmi titkolnivalóm. Ha van dolog az autóversenyzésben amit mindig is utáltam, az az egészet körbelengő vetítés, hazudozás, egymást hülyének nézése... Én ebben nem kívánok résztvenni.
Valóban nem jellemző hogy valaki mindent megosszon a nagyközönséggel, anno az első autóm építése elött én is bújtam ezerrel a netet képek után, több vagy kevesebb sikerrel...


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
sanan
2007.02.15. 10:55   






Sziasztok!Minden elismerésem a projekthez,emelem kalapom! Üdv


   260    2005.07.11. 09:37
Bandita
2007.02.15. 09:28   






...tényleg nagyon komoly,nem kis munka lehet benne...remélem egyszer egy versenyre is kijutunk,s megcsodálhatjuk bevetésen....grat Kacsint


http://www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    3286    2005.07.29. 01:47
bmw-e30-325i
2007.02.15. 01:25   






Jol dolgoztok nagyon gratula...


te is tudod...

Törökszentmiklos    904    2005.12.22. 23:37
háromhuszonöt
2007.02.14. 23:50   






Na! Végre igazi versenyautóról is kerül fel anyag. Nem akarom lebecsülni a driftet, meg a gyorsulást, de bohóckodásnak tartom a rallihoz, és a pályaversenyhez képest. Itt úgy látom komoly szinten folyik az építés, ritka ez Magyarországon sajna, aki pedig jól csinálja, nem rakja fel a netre. Itt egy kivétel. Tényleg gratulálok, messze a legigéretesebb autó a Poweren. Kacsint vezet


   45    2006.05.07. 20:57
mike99.hu
2007.02.14. 23:36   






Eredetileg úgy gondoltam, hogy a motor csak kicsit lesz továbbfésülve (hengerfej polir, nagyobb tengely).
De a lehetőségekről beszélgetve egy motorépítővel, hagytam magam rábeszélni egy fullos tunningra (minden könnyitve, grammolva, emelt kompresszió, fém hengerfejtömítés, hidrotőke helyett lapka, 8-8500-as max fordulat)

Így a motort is apró darabokra szedtük, és a szükséges alkatrészeket leszállítottam a tuningmesternek.
(itt jegyzem meg, hogy a motorba 240 e km és majd 2 év versenyüzemmód után is a gyári hónolás látszik) Very Happy













[/img]


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.14. 23:30   






Közben a műanyag elemek is elkészültek szépen mind (THX Tibisz)





Egyedül a csomagtértető marad fém, de azt is igyekeztem lekonnyíteni, amennyire csak lehet.....













Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.14. 23:27   






Aztán mikor mindezzel megvoltunk, jöttek a mesteremberek és par délután alatt szépen befaragták és varták a profi bukóketrecet.





























Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.14. 23:18   






Popey írta:
Megérte topicot nyitni Surprised


Ja, szerintem is....

Very Happy


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
Popey
2007.02.13. 23:47   






Alakul a paripa szépen Smile Megérte topicot nyitni Surprised


optics is nothing without power http://www.powerfanatics.com

Budapest    1028    2004.11.03. 12:10
e30bömi
2007.02.13. 23:31   






Aztaaa Very Happy
Gratula a hegesztéshez! Very Happy Kacsint Kacsint


Törökszentmiklós    104    2005.11.26. 14:54
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  4 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére