POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
5 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   mike99.hu - Versenyautó építés

mike99.hu
2007.02.13. 23:13   






És az így lepucolt, kihegesztett, megerősített kaszni készen állt a csövezésre





Folyt köv.....


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.13. 23:12   






Az íly módon megtisztított kasznin az összes ponthegesztést szakaszosan végigvartuk hogy jobban bírja





























Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.13. 23:07   






Aztán következett az egész meló legundorítobb része.

A teljes alvázvédő levakarása.

Először pörzyölővel probáltam kicsit meglágyítani a gumis alvázvédőt, aztán lekaparni spaklival. Ez nem volt elég hatékony, így erőteljesebbre váltottunk. A legnagyobb hegesztőpisztoly volt a mi barátunk ezek után...

A pisztollyal megpörzsölt/megégetett gumit előszőr egy kiélezett laposvaal letúrtuk, majd a maradék megszenesedett darabokat drótkefével és drótkorongal távolítopttuk el.

Nagyon-nagyon szar meló. Hárman 3 napig csináltuk folyamatosan.

























Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.13. 22:57   






Az ülések alatt lévő lemezt kivágtuk. Mert azon gyárilag van egy merevítő púp.
Helyette egy sima lemezzel helyettesítettük, hogy majd a versenyülések alacsonyabra kerülhessenek.

















Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.13. 22:39   






Aztán jött előszőr az autó belső teljes bitumenlemezmenetesítése













Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.13. 22:37   






MIvel a kasznin azért voltak kisebb bibisek, először ezeket tártuk fel és szüntettük meg.

















Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.13. 22:22   






Aztán elkezdődött a kaszni csontra szétszedése.
Mivel egy teljesen full, működőképes autó volt a kiindulópont, volt mit szétszedni...

























Mohács    295    2005.05.25. 21:48
powered
2007.02.12. 21:17   






Hajrá tovább-tovább! Szerintem sokunkat érdekel hogy haladnak a téli munkák. Főleg hogy csinos kis sárkány születése várható... Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
mike99.hu
2007.02.12. 21:07   






Novembertől-márciusig olyan hosszúnak tűnt az idő (nem az), hogy mertem nagyot álmodni...

föbb dolgok amiket elképzeltem:
- teljes alvázvédő lekaparás
- összes ponthegesztés megerősítő végighegesztése
- új profibb cső gyártás
- M3 style (minden műanyagból)

A cső nem sérült (bár két helyen is az fogta meg a tetőt) de mivel nagyon könnyen sikerült egész jó áron eladnom, és melette szintén jónak mondható áron megegyeztem PWR navigátorával Norci-val (aki látott már egész közelről pár komoly csövet). Így az új profibb cső melett döntöttem.
A régi se volt rossz, de azt mi magunknak követtük el, és az volt az első probálkozásunk... Most inkább profikra bíztam...

melette persze már bontogattuk a pirossat (a két legfontosabb szerszám a nagyflex és a lángvágó volt)

















Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.12. 20:50   






A roncot szemrevételezve hamar meglett a válasz a merre is tovább kérdésre.

Mivel a motor-valtó-hajtás-futomű szinte nem sérült, eldöntöttem hogy egyszer ennyi, építek a jövő versenyszezonra egy új kasznit, amibe igyekszem mindent beletenni amit lehet.

Első körben kelett egy új kaszni ami alkalmas versenyautó alapnak.

2-3 nappal a TK után már meg is volt a donor (hála PWR Ákosnak)





Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.12. 20:02   






Na akkor kezdjük valahol egy olyan ponton a történetet amire azt mondom, hogy az eleje...

Tehát: "amatőr" rally-ban versenyzek, és volt egy jónak mondható e30 318IS versenyautóm





Ez az autó is már igényesen volt megépítve, de erről most nem tervezem beszélni. Akit érdekel a kép alján lévő logo eléír egy www előtagot, mögé meg egy .hu-t és talál jópár képet.

Aztán történt, hogy ez az autó egy versenyen az ősz folyamán egy nem éppen tökéletes kanyarvétel folyamán TK-s lett. Legalábbis a kaszni erősen eldobossá vált...

















Mohács    295    2005.05.25. 21:48
mike99.hu
2007.02.12. 19:51   






powered írta:
Hello fater! Frissítések??? Flag


A helyzet az, hogy ezt a topikot nem is én nyitottam, hanem egy masik topikra elkövetett írásom folyamán csak úgy született.

De lassan nekiállok...


Mohács    295    2005.05.25. 21:48
powered
2007.02.12. 19:06   






Hello fater! Frissítések??? Flag


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
mike99.hu
2007.02.05. 20:09   






lezsi írta:
Felmerult a lehetoseg -Tibisznek hala- , hogy gyari M-esrol mintazott uvegszalas hatsot kapjon az auto:

Vegul azonban a lakatos-megoldas mellett dontottunk, mivel a gyari 3cm-es M-es "vall" keves lenne, hogy befogadja a nagy gumikat...

...masreszt a csomagterteto/szelvedovonal illesztesnel is gondok lennenek (mivel az marad a gyari nem-M)


Ismerős képek.... (csak a szin más)

Mi is hasonlóan kivágtuk a sárvédőt





illetve mi lenyírtuk a műanyag sárvédő felső M3-ra jellemző púpját is





És már fent is van





Ennyit kelett beleszelesiteni alul





és fellül





Mohács    295    2005.05.25. 21:48
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  5 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére