POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   E30 Convertible -Mitch-

-Mitch-
2010.07.19. 23:05   






Rég jártam errefele... Ezért kicsit frissitem a részem... Na szóval a kis Cabrio uj gazdira talált... Hála istennek jó helyre került...

Viszon megérkezett az új szerezemény.. Persze hü maradtam tipusomhoz.. Surprised

Bmw E30 325I M-techII

Ami ritkaság hogy teljesen GYári Mtech. Diamant swartz szinben! A Felgenek azev A 8,5 és 10×17"
A többit képekben.. Very Happy Very Happy Surprised


Bp.    607    2010.03.30. 14:29
-Mitch-
2010.07.19. 23:03   



















Bp.    607    2010.03.30. 14:29
-Mitch-
2010.07.19. 22:56   






ok



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.07.19. 23:04 (1).

Bp.    607    2010.03.30. 14:29
-Mitch-
2010.05.28. 11:59   






itt a felszerelt felni DE: NEM EZ LESZ=) hanem Borbet B ugyan ezekkel a méretekkel.




Very Happy

ilyen.

már meg is van épp a poliros srácnál alakulamonekula. Surprised Surprised


Bp.    607    2010.03.30. 14:29
Bandita
2010.05.17. 15:49   






Grat a felnikhez, nagyot fognak mutatni.... Kacsint Vadkerti talira összeáll a gép? Szemcsis





Kecskemét    3283    2005.07.29. 01:47
-Mitch-
2010.05.17. 11:10   






Köszön a priviben kapott segitségeket(motor) csak nem találom hogy kell ott válaszolni Very Happy Very Happy

Ma reggel megérkeztek az uj felnik a kis bömösre. Elég durván néz ki Very Happy

Méretek elől 8,5×17"
Hátől 10×17"
amint kész a friss fény a felnin rakom felfele és mutto m az összhatást.

Motor Projekt folyamatban még mindig. Surprised Surprised





És valószinű ilyen lesz de még nem biztos hogy polir lesz.





Bp.    607    2010.03.30. 14:29
-Mitch-
2010.05.04. 22:48   






Köszönöm szépen.. Smile

Kicsit elvagyok tűnve mostanság de persze csak az autó miatt... Surprised
Motorcsere ha minden igaz 1 hónapon belül meglesz épp szedegetem össze hozzá a cuccokat. egy m52b28ra esett a választás. amint ráér a mester már kerül is bele a kicsi szive. Várom a tovább ötleteket milyen aproságokkal lehetne kicsit még feljebb huzni a gépet. Surprised Smile amint elindul a szivmütét dobom fel a képeket folyamatosan. Kacsint


Bp.    607    2010.03.30. 14:29
Szabi
2010.05.03. 14:38   






GYÖNYÖRŰ EZ AZ AUTÓ!!! Surprised Kacsint


Pfaffenhofen an der Glonn    480    2006.06.14. 14:30
Laleeboy
2010.05.03. 08:23   






Blacky írta:
ZSOSZ írta:
Blacky írta:
ZSOSZ írta:
Blacky írta:
Én m52b28-at az alublokk miatt nem raknék bele Kacsint

És miért?! Szemcsis Mert könnyebb...jaaa hogy kopik?! Szemcsis


Az, hogy könnyebb az előnye, de az, hogy ha lekopik az a réteg a hengerfalról és blokkcsere, az már hátránya. Tudtommal Smile

Erre is van megoldás! Smile
Lásd Speer Zsoltit Kacsint
30kg differencia összességében nem sok,de egy tengelyen már jelentős
De kabriollénál ez hatványozottan jelenkezik
Csináltam én is ilyet,m20b23 volt benne és a sedanhoz képest ugy ment mintha be lenne huzva a kézifék
Én inkább szavaznék kopott b28ra-ujra hüvelyezve mint tulméretes dugóra.....mert olyat bontva?! Szemcsis hm.....
Melyik a költséghatékonyabb Kisasszony?!
Nem is gondolnád hány hasonló megoldással van gyárilag más márkáknál....Szkoda,Renyó,Merkádesz......i ták dálse.....
Mitchnek egy rugalmas nagyobb ccm.jü motorra van szüksége ami még könnyü is......szerintem
Smile


Jogos Smile


Hali

Bocs hogy beleugatok de egy barátomnak volt egy E39 528 -a 563000(!!!) szervízkönyves Km-el manuális váltóval Németből és semmi gond nem volt vele , még fél évig járt vele mielőtt elbontotta.
Szerintem a 28-as a legjobb választás egy kis okosítással (szívósor ,kuplung) többet tud mint egy M30B35 és vagy 100 kg val könnyebb és 20 évvel fiatalabb konstrukcíó is
Szerintem ha rendesen karbantartod nem kell hozzányúlni vagy 15 évig Smile


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3899    2005.07.19. 15:10
Blacky
2010.05.01. 20:04   






ZSOSZ írta:
Blacky írta:
ZSOSZ írta:
Blacky írta:
Én m52b28-at az alublokk miatt nem raknék bele Kacsint

És miért?! Szemcsis Mert könnyebb...jaaa hogy kopik?! Szemcsis


Az, hogy könnyebb az előnye, de az, hogy ha lekopik az a réteg a hengerfalról és blokkcsere, az már hátránya. Tudtommal Smile

Erre is van megoldás! Smile
Lásd Speer Zsoltit Kacsint
30kg differencia összességében nem sok,de egy tengelyen már jelentős
De kabriollénál ez hatványozottan jelenkezik
Csináltam én is ilyet,m20b23 volt benne és a sedanhoz képest ugy ment mintha be lenne huzva a kézifék
Én inkább szavaznék kopott b28ra-ujra hüvelyezve mint tulméretes dugóra.....mert olyat bontva?! Szemcsis hm.....
Melyik a költséghatékonyabb Kisasszony?!
Nem is gondolnád hány hasonló megoldással van gyárilag más márkáknál....Szkoda,Renyó,Merkádesz......i ták dálse.....
Mitchnek egy rugalmas nagyobb ccm.jü motorra van szüksége ami még könnyü is......szerintem
Smile


Jogos Smile


"I'm crazy but you like it" Smile Mad

Budapest    2347    2008.09.26. 09:30
admin
2010.05.01. 13:10   





Site Admin
Cool fotók











Kacsint


   1305    2005.11.25. 01:11
ZSOSZ
2010.05.01. 05:16   






Blacky írta:
ZSOSZ írta:
Blacky írta:
Én m52b28-at az alublokk miatt nem raknék bele Kacsint

És miért?! Szemcsis Mert könnyebb...jaaa hogy kopik?! Szemcsis


Az, hogy könnyebb az előnye, de az, hogy ha lekopik az a réteg a hengerfalról és blokkcsere, az már hátránya. Tudtommal Smile

Erre is van megoldás! Smile
Lásd Speer Zsoltit Kacsint
30kg differencia összességében nem sok,de egy tengelyen már jelentős
De kabriollénál ez hatványozottan jelenkezik
Csináltam én is ilyet,m20b23 volt benne és a sedanhoz képest ugy ment mintha be lenne huzva a kézifék
Én inkább szavaznék kopott b28ra-ujra hüvelyezve mint tulméretes dugóra.....mert olyat bontva?! Szemcsis hm.....
Melyik a költséghatékonyabb Kisasszony?!
Nem is gondolnád hány hasonló megoldással van gyárilag más márkáknál....Szkoda,Renyó,Merkádesz......i ták dálse.....
Mitchnek egy rugalmas nagyobb ccm.jü motorra van szüksége ami még könnyü is......szerintem
Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Blacky
2010.05.01. 02:09   






ZSOSZ írta:
Blacky írta:
Én m52b28-at az alublokk miatt nem raknék bele Kacsint

És miért?! Szemcsis Mert könnyebb...jaaa hogy kopik?! Szemcsis


Az, hogy könnyebb az előnye, de az, hogy ha lekopik az a réteg a hengerfalról és blokkcsere, az már hátránya. Tudtommal Smile


"I'm crazy but you like it" Smile Mad

Budapest    2347    2008.09.26. 09:30
ZSOSZ
2010.04.30. 20:26   






Blacky írta:
Én m52b28-at az alublokk miatt nem raknék bele Kacsint

És miért?! Szemcsis Mert könnyebb...jaaa hogy kopik?! Szemcsis


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Blacky
2010.04.30. 18:59   






M50b28 alatt egy m50b25-öt értetek megcsinálva 28-ra, vagy m52b28-ra gondoltok?
Én m52b28-at az alublokk miatt nem raknék bele Kacsint


"I'm crazy but you like it" Smile Mad

Budapest    2347    2008.09.26. 09:30
KisFeri
2010.04.30. 18:02   






Én M50B28-ra szavaznék, esetleg túrósítva ha nagyon kell a power. (vagy supercharger)
Nekem B25 van, teljesen elég. Könnyen beépíthető, megy ha kell, problémamentes. Kacsint


BUILT! ... not bought

Szolnok, Bp, Db,Bcs, Kk    192    2006.12.30. 22:04
gim_e32
2010.04.06. 14:20   






Hello,

Szerintem láttalak Péntek 6 körül a Campona felől léptetek...
Sajna már csak elhaladva vettem észre a gépet, de gyönyörű!!!

üdv: Gergő


Respect for BMWs!
üdv: GIM

Budapest    294    2005.12.13. 18:14
Dawe
2010.04.04. 22:34   





Redneck Boss
tetszett a vasad élőben!!
tényleg szép

de a piros etöt nem értettem és mire eljutottam oda,hogy rákérdezzek addigra csak azt kerestem,hogy hova tűntél Very Happy


ADJ MEG AZ AUTÓDNAK MINDENT,MINDENBŐL A LEGJOBBAT ÉS MINDIG... ...UTÁNA MEG HASZNÁLD,AHOGY KEDVED TARTJA.
/R.R.T./

vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
grafo
2010.03.31. 20:33   






én m50b28-ra vagy m30-ra szavaznék! fogyasztás különbség szerintem teljesen elhanyagolható! az előnyök-hátrányok lentebb elhangoztak, hajrá, szép az autód! Smile Smile


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
cseszter
2010.03.31. 09:17   






bocsika hogy bele vau de en inkab megturboznam Very Happy Very Happy Very Happy es akkor maradna a gyari felalas az sem hatrany szerintem es nem kell faragni trukkozni a szamokkal marmint papirugyileg radasul egyedi lessz a gep es lessz oljan mint mondjuk 1 28 as hanem jobb Kacsint Kacsint csiga legyen veletek Surprised Surprised Surprised Very Happy


százhalombatta    528    2008.01.16. 17:27
Dawe
2010.03.30. 23:39   





Redneck Boss
bocs a pucolásért,de ez már egy kicsit abszurd,minden topicot szarrá offoltok,én is tudtam volna az m30ra még pár választ de ez nem a mi topicunk!!!!!!!!!!!!!!!!


vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
Blacky
2010.03.30. 21:52   






Szia!

Örülök, hogy nyitottál topicot Smile
Szerintem M30-at semmiképp se... Öreg, korszerűtlen, nehéz vasdarab(én véleményem)... Tény, hogy nyomatékos, de tankolhatod mint állat... Sztm M50TUB25 jó chippel, jó kipuffal, vígan az m30 mellett halad végig (vagy megelőzi Mad ). Kevesebbet eszik, és a sok szelepben még mindig több fantázia van, ha később még erősíteni akarod Smile


Budapest    2347    2008.09.26. 09:30
Kis Józsa
2010.03.30. 21:50   






S írta:
Dawe írta:
Kis Józsa írta:
S írta:
110-ért vettem 150000 mérfölddel angol autóból de full lemerült akksival is beindúlt és a gázra is nagyon direkten reagált úgyhogy sztem jó állapotban van még így is..... kompressziót nem tudtam mérni benne mert rövid volt a mérő szára, de engem meggyőzött az, h másodpercenként forgatott rajta az indítómotor és a 4.-5.-re beröffent.... Úgyhogy sztem nincs gond a kompresszióval Very Happy

Swar,i de én azt is tudom, most anyué zabálja az olajat meg nincs benne kompresszió és hacsak nem a gyűrű kopott el akkor motorcsere lesz Sad


Szia Sanyi!
Ne aggódjatok emiatt nem kell egyből blokkot cserélni,én a télen újítottam fel egy m52b28 at, a moci sikeresen állta a "visszahüvelyezést",hála Istennek semmi gond nincsen vele. Kacsint

de megéri-e,mert egy komplett motor majdnem annyiban van mint egy hüvelyezés... vagy rosszul tudom? Confused


Viszont ha azt nézzük akkor van egy felújított motorod amivel egy darabig biztos megint nem lesz semmi gond a használt motor meg megint zsákbamacska....


most igazából nem tudom milyen áron vesztegetik a 2,8 asokat,de szerintem ami normális azért is elkérik a pénzt. szóval megéri felújítani



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.03.30. 21:53 (1).

dabas    206    2007.07.31. 14:58
Dawe
2010.03.30. 21:49   





Redneck Boss
S írta:


Viszont ha azt nézzük akkor van egy felújított motorod amivel egy darabig biztos megint nem lesz semmi gond a használt motor meg megint zsákbamacska....

ez igaz


vecsés west side    2740    2005.10.08. 15:11
S
2010.03.30. 21:42   






Dawe írta:
Kis Józsa írta:
S írta:
110-ért vettem 150000 mérfölddel angol autóból de full lemerült akksival is beindúlt és a gázra is nagyon direkten reagált úgyhogy sztem jó állapotban van még így is..... kompressziót nem tudtam mérni benne mert rövid volt a mérő szára, de engem meggyőzött az, h másodpercenként forgatott rajta az indítómotor és a 4.-5.-re beröffent.... Úgyhogy sztem nincs gond a kompresszióval Very Happy

Swar,i de én azt is tudom, most anyué zabálja az olajat meg nincs benne kompresszió és hacsak nem a gyűrű kopott el akkor motorcsere lesz Sad


Szia Sanyi!
Ne aggódjatok emiatt nem kell egyből blokkot cserélni,én a télen újítottam fel egy m52b28 at, a moci sikeresen állta a "visszahüvelyezést",hála Istennek semmi gond nincsen vele. Kacsint

de megéri-e,mert egy komplett motor majdnem annyiban van mint egy hüvelyezés... vagy rosszul tudom? Confused


Viszont ha azt nézzük akkor van egy felújított motorod amivel egy darabig biztos megint nem lesz semmi gond a használt motor meg megint zsákbamacska....


Budapest    196    2009.10.21. 23:38
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére