POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Stance? StanceWorks után szabadon,.. bemutatkozás kezdő témák!  »   Air ride

mokuuss
2015.11.09. 17:07   






érdeklőnék hogy valaki rakott e már be E39 touring alá air ride szettet és ha igen akkor hátul hogy kivitelezhető a dolog. mert gondolataim szerint a gyári lufin oda vissza nem dolgozik. ha van tapaszatalatokra vagy tanácsokra lenne szükségem hogy mire kell figyelni. Very Happy


   1    2015.11.09. 16:48
Vick
2015.03.26. 00:13   






Hi!

Van vkinek tapasztalata fém gyorscsatlakozókkal?
Csak műanyag csövekkel kompatibilisek, vagy réz csővel is?

Előre is köszi


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
Vick
2015.03.10. 12:09   






grimbow írta:
ennyire nem teszteltem. csak facen airride csoportban írta egy srác, hogy neki van.


Hm.. ha nem nagy kérés és megadja az email címét át tudnád küldeni? Megkérdezném tőle mik a tapasztalatai. (nem vagyok facen)


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
grimbow
2015.03.10. 09:58   






ennyire nem teszteltem. csak facen airride csoportban írta egy srác, hogy neki van.


Zala megye    166    2011.07.14. 12:32
Vick
2015.03.09. 22:47   






grimbow írta:
szelep jó, bár kurva vékony csövet fogad. kompresszor meg harmat gyenge.


Az mit jelent, mármint mi számít Nálad jónak? Smile Mennyit ereszt át mondjuk 1 nap?
Az hogy vékony nem gond, nem akarom hogy leessen vagy felugorjon.


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
grimbow
2015.03.09. 20:38   






szelep jó, bár kurva vékony csövet fogad. kompresszor meg harmat gyenge.


Zala megye    166    2011.07.14. 12:32
Vick
2015.03.09. 18:10   






Üdv mindenkinek Smile

Olyan kérdésem lenne, hogy e39 kompresszorral, szelepekkel mik a tapasztalatok? Építette valaki azokkal a rendszerét és ha igen mi a véleménye? Milyen csatlakozókkal? Mennyit eresztenek?

Előre is kösz!


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
Vick
2014.11.20. 13:24   






Laleeboy írta:
Vick írta:
Laleeboy írta:
Vick írta:
Laleeboy írta:
http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2014/11/12/az_ultetett_auto_tulajok_alma/
Very Happy


Very Happy Nem létezik lehetetlen Very Happy Ezek után azt fogják kitalálni akinek nincs trélerre pénze, hogy olyan emelőt építenek hozzá mint a forma-1-es kocsiknál amit kerékcseréhez használnak Very Happy

Más.. elképzelhető, hogy fel-le emelés-süllyesztés közben olyan mértékben változik a kerékdőlés, hogy emiatt kanyarban csúszkálni fog? Gondolok itt arra, hogy leengedésnél jobban terpeszt, míg felemelésnél az ellenkezője lesz.


Persze


Az nem jó Sad Mit lehet ellene tenni? Gondolom az sem jó ha a legmagasabb ponthoz van beállítva a futómű, mert akkor leengedésnél nagyon kopik a gumi belső fele. Átlag közép helyzet és ha annál feljebb állítom számolok a csúszással? Esetleg állítható toronycsapágy?
Mi a helyzet a hátsó kerekekkel? Nem értek annyira hozzá, de ha azt veszik fix pontnak és már az is dől vmerre akkor esélytelen beállítani?


Szerintem egy használós magasságon beállítani jóra aztán legalul és legfelül max a találkozókon használod akkor meg mindegy hogy áll a kerék.

Elöl még megoldás lenne az állítható tornycsapágy de azt is ellenőriztetni kell futóművessel (vagy ott állítgatni) minden magassághoz, hátra nincs ötletem E30-hoz (talán az E30M3 excenteres lengőkarszilent) E36-nál állítható valamennyit ,de az is csak padon lesz jó


Hát ezaz, nem a találkozókra építem, hanem kifejezetten a funkciója miatt.
De ha az állítható toronycsapágy jó lehet, akkor ebből már ki tudok indulni és vmi megoldást találni rá Smile Köszi!


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
Laleeboy
2014.11.20. 13:09   






Vick írta:
Laleeboy írta:
Vick írta:
Laleeboy írta:
http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2014/11/12/az_ultetett_auto_tulajok_alma/
Very Happy


Very Happy Nem létezik lehetetlen Very Happy Ezek után azt fogják kitalálni akinek nincs trélerre pénze, hogy olyan emelőt építenek hozzá mint a forma-1-es kocsiknál amit kerékcseréhez használnak Very Happy

Más.. elképzelhető, hogy fel-le emelés-süllyesztés közben olyan mértékben változik a kerékdőlés, hogy emiatt kanyarban csúszkálni fog? Gondolok itt arra, hogy leengedésnél jobban terpeszt, míg felemelésnél az ellenkezője lesz.


Persze


Az nem jó Sad Mit lehet ellene tenni? Gondolom az sem jó ha a legmagasabb ponthoz van beállítva a futómű, mert akkor leengedésnél nagyon kopik a gumi belső fele. Átlag közép helyzet és ha annál feljebb állítom számolok a csúszással? Esetleg állítható toronycsapágy?
Mi a helyzet a hátsó kerekekkel? Nem értek annyira hozzá, de ha azt veszik fix pontnak és már az is dől vmerre akkor esélytelen beállítani?


Szerintem egy használós magasságon beállítani jóra aztán legalul és legfelül max a találkozókon használod akkor meg mindegy hogy áll a kerék.

Elöl még megoldás lenne az állítható tornycsapágy de azt is ellenőriztetni kell futóművessel (vagy ott állítgatni) minden magassághoz, hátra nincs ötletem E30-hoz (talán az E30M3 excenteres lengőkarszilent) E36-nál állítható valamennyit ,de az is csak padon lesz jó


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3899    2005.07.19. 15:10
Vick
2014.11.20. 11:57   






Laleeboy írta:
Vick írta:
Laleeboy írta:
http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2014/11/12/az_ultetett_auto_tulajok_alma/
Very Happy


Very Happy Nem létezik lehetetlen Very Happy Ezek után azt fogják kitalálni akinek nincs trélerre pénze, hogy olyan emelőt építenek hozzá mint a forma-1-es kocsiknál amit kerékcseréhez használnak Very Happy

Más.. elképzelhető, hogy fel-le emelés-süllyesztés közben olyan mértékben változik a kerékdőlés, hogy emiatt kanyarban csúszkálni fog? Gondolok itt arra, hogy leengedésnél jobban terpeszt, míg felemelésnél az ellenkezője lesz.


Persze


Az nem jó Sad Mit lehet ellene tenni? Gondolom az sem jó ha a legmagasabb ponthoz van beállítva a futómű, mert akkor leengedésnél nagyon kopik a gumi belső fele. Átlag közép helyzet és ha annál feljebb állítom számolok a csúszással? Esetleg állítható toronycsapágy?
Mi a helyzet a hátsó kerekekkel? Nem értek annyira hozzá, de ha azt veszik fix pontnak és már az is dől vmerre akkor esélytelen beállítani?


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
Laleeboy
2014.11.20. 11:44   






Vick írta:
Laleeboy írta:
http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2014/11/12/az_ultetett_auto_tulajok_alma/
Very Happy


Very Happy Nem létezik lehetetlen Very Happy Ezek után azt fogják kitalálni akinek nincs trélerre pénze, hogy olyan emelőt építenek hozzá mint a forma-1-es kocsiknál amit kerékcseréhez használnak Very Happy

Más.. elképzelhető, hogy fel-le emelés-süllyesztés közben olyan mértékben változik a kerékdőlés, hogy emiatt kanyarban csúszkálni fog? Gondolok itt arra, hogy leengedésnél jobban terpeszt, míg felemelésnél az ellenkezője lesz.


Persze


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3899    2005.07.19. 15:10
Vick
2014.11.20. 10:54   






Laleeboy írta:
http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2014/11/12/az_ultetett_auto_tulajok_alma/
Very Happy


Very Happy Nem létezik lehetetlen Very Happy Ezek után azt fogják kitalálni akinek nincs trélerre pénze, hogy olyan emelőt építenek hozzá mint a forma-1-es kocsiknál amit kerékcseréhez használnak Very Happy

Más.. elképzelhető, hogy fel-le emelés-süllyesztés közben olyan mértékben változik a kerékdőlés, hogy emiatt kanyarban csúszkálni fog? Gondolok itt arra, hogy leengedésnél jobban terpeszt, míg felemelésnél az ellenkezője lesz.


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
E36 sedan
2014.11.16. 15:31   






Laleeboy írta:
http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2014/11/12/az_ultetett_auto_tulajok_alma/
Very Happy


Ez az ültetett tréler elég komoly.Vicces de egyben leleményes.Smile
Megnéztem Nissanos cikket is közben.Hát ennek sem adnék jogosítványt. Shocked


BMW=Vezetés élménye!

Veszprém megye!    2889    2010.08.25. 18:06
Laleeboy
2014.11.12. 15:10   






http://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2014/11/12/az_ultetett_auto_tulajok_alma/
Very Happy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3899    2005.07.19. 15:10
Vick
2014.08.13. 23:22   






Igyekeztem közben utánajárni dolgoknak Smile
A keménységet talán nem is kell állítani, ahhoz amúgy is hidraulikus rendszer is kellene, vagy speciális gátló. De arra a következtetésre jutottam, hogy minél lejjebb kerül, a gátló ügye annál inkább összenyomódik, tehát kompenzálhatja vmennyire a keménységet is. Nameg ott van a zsák is, azt se lehet papírvékonyra gyűrni Smile

A szögjeladó jó ötlet lehet, még ha csak magasságmérésre is, automatika nélkül.


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
t_ricsi
2014.07.18. 18:57   






Royal írta:
Vick írta:
Royal írta:
Vick írta:
t_ricsi írta:
Vick írta:
Sziasztok!

Továbbra is érdekel a téma, de maradt pár nyitott kérdés amiről nem nagyon írnak:
A visszacsapó szelep hogy működik? Mert ha nem vezérelhető akkor elvileg csak 1 irányba engedi a levegőt, nem? Vagy hogyan lehetne lezárni közvetlenül a zsákok előtt a csöveket, hogy ne rugozzón vissza a csövekbe? Lehet-e ilyet kapni vhol?

Mi az a biztonsági szelep? Olyasmi lehet mint a visszacsapó?

Előre is köszönet Smile

Így tudom elképzelni a dolgot. Úgynevezett zuhanásgátlásos módszerrel. Használatos mind pneumatikában mind hidraulikában. Vezérelt visszacsapóval lehet létrehozni és hatására a munkavezeték tehermentesül. Air ridenál ha elszakad vagy kikopik a cső és elmegy levegő akkor még a zsákokban megmarad a nyomás és haza tudsz vele cammogni ami nem utolsó. Hidraulikánál meg példára a darut tudnám mondani Smile ha elpukkan egy cső attól még nem fogja elejteni a terhet.





Szia!

Nagyon köszi a segítséget és a rajzot is Smile Ilyen vezérelhető visszacsapó szelepet hol lehetne kapni? Nézegettem pneu-s boltokat de ott csak simák vannak 2-3 ezer ft-ért.. egy ilyen meg feltételezem drágább beruházás.


http://www.festo.com/cms/hu_hu/index.htm
Itt biztos van vedd fel velük a kapcsolatot.


Igaz, tényleg van nekik Smile Köszi a tippet Smile

Esetleg automatizálással kapcs tudtok valamit javasolni? Gondolok itt a magasság állítására, előre beállított értékekre akár menet közben is. Korábban szó volt a mindenféle otthoni programozós módszerről, de most elkezdte izgatni a fantáziám pl a régi légrugós subaru elektronikája/érzékelője. Sajna nem tudom megvizsgálni miféle, de hátha kompatibilissé lehetne tenni.


Hát én Reed reléket javasolnék plc vezérléssel a magasság beállításához. Viszont a keménység az más tészta mivel ugye fordítottan arányos a dolog. Minnél alacsonyabb az autó annál puhább lesz a felfüggesztés. Ennek megoldásához tippem sincs, talán a több kamrás rugókkal. Viszont t_ricsi többet tudna mondani erről az én tanulmányaim nem terjedtek ki enyyire Very Happy Én csak technikus lettem.

Pic/PLC/FPGA vezérlésre határtalan a lehetőség. Ha ilyenekben gondolkodtok akkor már pont nem a plc-ben gondolkodnék mérete miatt. Magasságérzékelésre pedig inkrementális szögjeladókat használnék mint mindenki más aki ilyen dolgokat gyárt manapság. Viszont én ha építenék egy ilyen rendszert nem szívnék ilyen dolgokkal. Elektromos dolog annyi volna benne ami meghajtja a komprszort. Még a kapcsoló is mechanikus volna. Persze kinek mi az igénye. Lehet a világba cicomázni ájfónós alkalmazás meg tököm tudja ...pénztárca kérdése az egész . Smile



Tiszalök    509    2010.08.03. 18:46
Royal
2014.07.18. 12:32   






Vick írta:
Royal írta:
Vick írta:
t_ricsi írta:
Vick írta:
Sziasztok!

Továbbra is érdekel a téma, de maradt pár nyitott kérdés amiről nem nagyon írnak:
A visszacsapó szelep hogy működik? Mert ha nem vezérelhető akkor elvileg csak 1 irányba engedi a levegőt, nem? Vagy hogyan lehetne lezárni közvetlenül a zsákok előtt a csöveket, hogy ne rugozzón vissza a csövekbe? Lehet-e ilyet kapni vhol?

Mi az a biztonsági szelep? Olyasmi lehet mint a visszacsapó?

Előre is köszönet Smile

Így tudom elképzelni a dolgot. Úgynevezett zuhanásgátlásos módszerrel. Használatos mind pneumatikában mind hidraulikában. Vezérelt visszacsapóval lehet létrehozni és hatására a munkavezeték tehermentesül. Air ridenál ha elszakad vagy kikopik a cső és elmegy levegő akkor még a zsákokban megmarad a nyomás és haza tudsz vele cammogni ami nem utolsó. Hidraulikánál meg példára a darut tudnám mondani Smile ha elpukkan egy cső attól még nem fogja elejteni a terhet.





Szia!

Nagyon köszi a segítséget és a rajzot is Smile Ilyen vezérelhető visszacsapó szelepet hol lehetne kapni? Nézegettem pneu-s boltokat de ott csak simák vannak 2-3 ezer ft-ért.. egy ilyen meg feltételezem drágább beruházás.


http://www.festo.com/cms/hu_hu/index.htm
Itt biztos van vedd fel velük a kapcsolatot.


Igaz, tényleg van nekik Smile Köszi a tippet Smile

Esetleg automatizálással kapcs tudtok valamit javasolni? Gondolok itt a magasság állítására, előre beállított értékekre akár menet közben is. Korábban szó volt a mindenféle otthoni programozós módszerről, de most elkezdte izgatni a fantáziám pl a régi légrugós subaru elektronikája/érzékelője. Sajna nem tudom megvizsgálni miféle, de hátha kompatibilissé lehetne tenni.


Hát én Reed reléket javasolnék plc vezérléssel a magasság beállításához. Viszont a keménység az más tészta mivel ugye fordítottan arányos a dolog. Minnél alacsonyabb az autó annál puhább lesz a felfüggesztés. Ennek megoldásához tippem sincs, talán a több kamrás rugókkal. Viszont t_ricsi többet tudna mondani erről az én tanulmányaim nem terjedtek ki enyyire Very Happy Én csak technikus lettem.


   127    2011.03.28. 20:12
Vick
2014.07.17. 22:10   






Royal írta:
Vick írta:
t_ricsi írta:
Vick írta:
Sziasztok!

Továbbra is érdekel a téma, de maradt pár nyitott kérdés amiről nem nagyon írnak:
A visszacsapó szelep hogy működik? Mert ha nem vezérelhető akkor elvileg csak 1 irányba engedi a levegőt, nem? Vagy hogyan lehetne lezárni közvetlenül a zsákok előtt a csöveket, hogy ne rugozzón vissza a csövekbe? Lehet-e ilyet kapni vhol?

Mi az a biztonsági szelep? Olyasmi lehet mint a visszacsapó?

Előre is köszönet Smile

Így tudom elképzelni a dolgot. Úgynevezett zuhanásgátlásos módszerrel. Használatos mind pneumatikában mind hidraulikában. Vezérelt visszacsapóval lehet létrehozni és hatására a munkavezeték tehermentesül. Air ridenál ha elszakad vagy kikopik a cső és elmegy levegő akkor még a zsákokban megmarad a nyomás és haza tudsz vele cammogni ami nem utolsó. Hidraulikánál meg példára a darut tudnám mondani Smile ha elpukkan egy cső attól még nem fogja elejteni a terhet.





Szia!

Nagyon köszi a segítséget és a rajzot is Smile Ilyen vezérelhető visszacsapó szelepet hol lehetne kapni? Nézegettem pneu-s boltokat de ott csak simák vannak 2-3 ezer ft-ért.. egy ilyen meg feltételezem drágább beruházás.


http://www.festo.com/cms/hu_hu/index.htm
Itt biztos van vedd fel velük a kapcsolatot.


Igaz, tényleg van nekik Smile Köszi a tippet Smile

Esetleg automatizálással kapcs tudtok valamit javasolni? Gondolok itt a magasság állítására, előre beállított értékekre akár menet közben is. Korábban szó volt a mindenféle otthoni programozós módszerről, de most elkezdte izgatni a fantáziám pl a régi légrugós subaru elektronikája/érzékelője. Sajna nem tudom megvizsgálni miféle, de hátha kompatibilissé lehetne tenni.


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
Royal
2014.07.17. 17:22   






Vick írta:
t_ricsi írta:
Vick írta:
Sziasztok!

Továbbra is érdekel a téma, de maradt pár nyitott kérdés amiről nem nagyon írnak:
A visszacsapó szelep hogy működik? Mert ha nem vezérelhető akkor elvileg csak 1 irányba engedi a levegőt, nem? Vagy hogyan lehetne lezárni közvetlenül a zsákok előtt a csöveket, hogy ne rugozzón vissza a csövekbe? Lehet-e ilyet kapni vhol?

Mi az a biztonsági szelep? Olyasmi lehet mint a visszacsapó?

Előre is köszönet Smile

Így tudom elképzelni a dolgot. Úgynevezett zuhanásgátlásos módszerrel. Használatos mind pneumatikában mind hidraulikában. Vezérelt visszacsapóval lehet létrehozni és hatására a munkavezeték tehermentesül. Air ridenál ha elszakad vagy kikopik a cső és elmegy levegő akkor még a zsákokban megmarad a nyomás és haza tudsz vele cammogni ami nem utolsó. Hidraulikánál meg példára a darut tudnám mondani Smile ha elpukkan egy cső attól még nem fogja elejteni a terhet.





Szia!

Nagyon köszi a segítséget és a rajzot is Smile Ilyen vezérelhető visszacsapó szelepet hol lehetne kapni? Nézegettem pneu-s boltokat de ott csak simák vannak 2-3 ezer ft-ért.. egy ilyen meg feltételezem drágább beruházás.


http://www.festo.com/cms/hu_hu/index.htm
Itt biztos van vedd fel velük a kapcsolatot.


   127    2011.03.28. 20:12
Vick
2014.07.17. 15:23   






t_ricsi írta:
Vick írta:
Sziasztok!

Továbbra is érdekel a téma, de maradt pár nyitott kérdés amiről nem nagyon írnak:
A visszacsapó szelep hogy működik? Mert ha nem vezérelhető akkor elvileg csak 1 irányba engedi a levegőt, nem? Vagy hogyan lehetne lezárni közvetlenül a zsákok előtt a csöveket, hogy ne rugozzón vissza a csövekbe? Lehet-e ilyet kapni vhol?

Mi az a biztonsági szelep? Olyasmi lehet mint a visszacsapó?

Előre is köszönet Smile

Így tudom elképzelni a dolgot. Úgynevezett zuhanásgátlásos módszerrel. Használatos mind pneumatikában mind hidraulikában. Vezérelt visszacsapóval lehet létrehozni és hatására a munkavezeték tehermentesül. Air ridenál ha elszakad vagy kikopik a cső és elmegy levegő akkor még a zsákokban megmarad a nyomás és haza tudsz vele cammogni ami nem utolsó. Hidraulikánál meg példára a darut tudnám mondani Smile ha elpukkan egy cső attól még nem fogja elejteni a terhet.





Szia!

Nagyon köszi a segítséget és a rajzot is Smile Ilyen vezérelhető visszacsapó szelepet hol lehetne kapni? Nézegettem pneu-s boltokat de ott csak simák vannak 2-3 ezer ft-ért.. egy ilyen meg feltételezem drágább beruházás.


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
t_ricsi
2014.07.16. 12:55   






Vick írta:
Sziasztok!

Továbbra is érdekel a téma, de maradt pár nyitott kérdés amiről nem nagyon írnak:
A visszacsapó szelep hogy működik? Mert ha nem vezérelhető akkor elvileg csak 1 irányba engedi a levegőt, nem? Vagy hogyan lehetne lezárni közvetlenül a zsákok előtt a csöveket, hogy ne rugozzón vissza a csövekbe? Lehet-e ilyet kapni vhol?

Mi az a biztonsági szelep? Olyasmi lehet mint a visszacsapó?

Előre is köszönet Smile

Így tudom elképzelni a dolgot. Úgynevezett zuhanásgátlásos módszerrel. Használatos mind pneumatikában mind hidraulikában. Vezérelt visszacsapóval lehet létrehozni és hatására a munkavezeték tehermentesül. Air ridenál ha elszakad vagy kikopik a cső és elmegy levegő akkor még a zsákokban megmarad a nyomás és haza tudsz vele cammogni ami nem utolsó. Hidraulikánál meg példára a darut tudnám mondani Smile ha elpukkan egy cső attól még nem fogja elejteni a terhet.




Tiszalök    509    2010.08.03. 18:46
Vick
2014.07.16. 09:59   






Sziasztok!

Továbbra is érdekel a téma, de maradt pár nyitott kérdés amiről nem nagyon írnak:
A visszacsapó szelep hogy működik? Mert ha nem vezérelhető akkor elvileg csak 1 irányba engedi a levegőt, nem? Vagy hogyan lehetne lezárni közvetlenül a zsákok előtt a csöveket, hogy ne rugozzón vissza a csövekbe? Lehet-e ilyet kapni vhol?

Mi az a biztonsági szelep? Olyasmi lehet mint a visszacsapó?

Előre is köszönet Smile


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
Vick
2014.03.30. 12:01   






Vick írta:
e28m50 írta:
Vick írta:
e28m50 írta:
Üdv.
Remélem vannak itt még ebben a szobában Very Happy
Olyan kérdésem lenne, hogy a légrugók "mellé" kell még lengéscsillapító patron? Láttam olyan rugót is amelyik lyukas, gondolom azért, mert patront is raktak bele, és van teli, ami csak önmagában szolgál? Miért egyik, miért másik????? Surprised


Hali!

Patron alatt egész pontosan mit értesz? A gátlóra gondolsz? Mert ha arra, akkor kell mellé (vagy bele Very Happy ) igen, a "zsák" csak a rugót helyettesíti. Gátló nélkül olyan lenne a kocsi mint egy vízzel teletöltött lufi a mosógépen centrifugálás közben Very Happy
"Lyukas" és "teli" szerintem azért van, mert elöl pl a rugóban középen van a gátló, hátul pedig külön, tehát nem kell lyukasnak lennie. E30-ban legalábbis tuti Very Happy Így vagy úgy, önmagában kevés a zsák.


Én is erre jutottam,, de vannak olyan szettek, amcsi oldalakon, ahol tuti nincs benne elől se gátló....bár ők nem is normálisak Very Happy


Az érdekes volna.. mi csillapítja akkor a lengést? Very Happy Gátlóra szvsz elöl hátul egyaránt szükség van. Elképzelhető, hogy a szett csak a légrugós rész volt, tartály, zsákok, órák, kapcsolók, kompresszoros láda, mert gátlót mindenki olyat tesz amilyet szeretne, keményet, puhát, gyárit, rövidet, stb.


Nem hagyott nyugodni a téma kicsit utánanéztem a gátló nélküli air ride-nak, lehetséges a kivitelezés. Kell hozzá a rugó előtt egy T csatlakozó, aminek az egyik szára egy kicsi, de üres "zsákba" megy, ami rugózásnál "pufferként" működhet. Leegyszerűsítve így működhet.

Az is érdekes, hogy sajnos pont akkor keményebb a rugózás ha felemejük a kocsit és amikor leengedjük akkor lágyul pedig akkor már fordítva lenne jobb. Erre nem tudom létezik-e olyan zsák ami mondjuk nem csak 3 "lufiból" áll, de az egyes tagok külön is tölthetőek vagy engedhetőek.
A képen 2 tagú a "lufi": http://toplinehb.com/wp-content/uploads/mufp_0606_04_z+air_ride_technologies_ford_mustang_suspension+airbag.jpg
Ennek az lenne az értelme, hogy ha felemeljük akkor mindhárom tagba egyenletesen menne a levegő, lágy maradna. Leengedésnél viszont míg mondjuk kettőt engedünk a harmadikban változatlanul nagy maradna a nyomás.
Persze ehhez minimum dupla ha nem tripla vezérlés kell, ami továbbra is csak pénz kérdése Razz


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
Vick
2014.03.16. 23:38   






e28m50 írta:
Vick írta:
e28m50 írta:
Üdv.
Remélem vannak itt még ebben a szobában Very Happy
Olyan kérdésem lenne, hogy a légrugók "mellé" kell még lengéscsillapító patron? Láttam olyan rugót is amelyik lyukas, gondolom azért, mert patront is raktak bele, és van teli, ami csak önmagában szolgál? Miért egyik, miért másik????? Surprised


Hali!

Patron alatt egész pontosan mit értesz? A gátlóra gondolsz? Mert ha arra, akkor kell mellé (vagy bele Very Happy ) igen, a "zsák" csak a rugót helyettesíti. Gátló nélkül olyan lenne a kocsi mint egy vízzel teletöltött lufi a mosógépen centrifugálás közben Very Happy
"Lyukas" és "teli" szerintem azért van, mert elöl pl a rugóban középen van a gátló, hátul pedig külön, tehát nem kell lyukasnak lennie. E30-ban legalábbis tuti Very Happy Így vagy úgy, önmagában kevés a zsák.


Én is erre jutottam,, de vannak olyan szettek, amcsi oldalakon, ahol tuti nincs benne elől se gátló....bár ők nem is normálisak Very Happy


Az érdekes volna.. mi csillapítja akkor a lengést? Very Happy Gátlóra szvsz elöl hátul egyaránt szükség van. Elképzelhető, hogy a szett csak a légrugós rész volt, tartály, zsákok, órák, kapcsolók, kompresszoros láda, mert gátlót mindenki olyat tesz amilyet szeretne, keményet, puhát, gyárit, rövidet, stb.


Dunakeszi    374    2012.02.07. 12:32
e28m50
2014.03.15. 22:32   






Vick írta:
e28m50 írta:
Üdv.
Remélem vannak itt még ebben a szobában Very Happy
Olyan kérdésem lenne, hogy a légrugók "mellé" kell még lengéscsillapító patron? Láttam olyan rugót is amelyik lyukas, gondolom azért, mert patront is raktak bele, és van teli, ami csak önmagában szolgál? Miért egyik, miért másik????? Surprised


Hali!

Patron alatt egész pontosan mit értesz? A gátlóra gondolsz? Mert ha arra, akkor kell mellé (vagy bele Very Happy ) igen, a "zsák" csak a rugót helyettesíti. Gátló nélkül olyan lenne a kocsi mint egy vízzel teletöltött lufi a mosógépen centrifugálás közben Very Happy
"Lyukas" és "teli" szerintem azért van, mert elöl pl a rugóban középen van a gátló, hátul pedig külön, tehát nem kell lyukasnak lennie. E30-ban legalábbis tuti Very Happy Így vagy úgy, önmagában kevés a zsák.


Én is erre jutottam,, de vannak olyan szettek, amcsi oldalakon, ahol tuti nincs benne elől se gátló....bár ők nem is normálisak Very Happy


Szeged    5    2012.07.02. 12:24
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Stance? StanceWorks után szabadon,.. bemutatkozás kezdő témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére