POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Magyar turbós BMW-k

Zsaat
2016.10.06. 21:31   






TunercityLaci írta:
2.


Bmw 318is Turbo
Tulajdonos: Zsaat



Adatok:

Motor: m42b18 Turbo

0-100 km/h: 5 körül,még nem volt mérve

1/8mile: 8.834@136

1/4mile: 13.430@178

Teljesítmény: 290 Le /380 nm nem hiteles mérés

Futott km: 9000

Elektronika: Vems

Egyéb: A motor 1 barral töltve ,gyári bél.Garrett t3/t4, a/r60 csiga

külső wastegate,boostcontrol,6tollú szinter, 727 ccm injektorok

Etanolra programozva.Az autó napi használatban van.




Bemutatkozás:

Sziasztok, 2001-ben került hozzám az autó, egy 1990.06 havi e30 318i m40 sedan 113 le. 172 000 km-rel. Teljesen gyári felállásban, csak egy Dabasi sporthátsó dob volt rajta. Ezután jött egy 60/40 ültetés, 15 colos brock alufelni, sötétítés. Nem is akartam nagyon mást, mert szerintem az e30 így szép és classikus. Jártam vele talikra, de kifejezetten engem inkább a gyorsulási versenyek érdekelnek, ahol ugye ezzel a configgal nem igazán értem el 402 méteren jó eredményt 17,2 sec volt az idöm Surprised
Mindenképp nagyobb teljesítményt szerettem volna, ami ugye vagy nagyobb motorral vagy turbósítással érhető el. A turbósításról lebeszéltek mivel már 340ezer volt az autómba. Így hát a motorcsere mellett döntöttem , ami egy m42b18 318is-t képezett 136 loval.2008 majusában sikerült is egy kintröl behozott német IS coupéra rátalálnom 201ezer km-rel. Műszakilag nagyon jó állapotban volt az autó, csak a kasztni volt lepukkanva. Mindent átpakoltunk az enyémbe, teljesen hivatalosan. Gyakorlatilag lett egy (&ugrave;j) autóm ami már 4500 fordulattól egész mashogy muzsikált, a duplavezérmű tengely és a 16 szelepnek köszönhetően. Gyorsulási versenyen is jobban teljesített 16,1 secel. Aztán utánna néztem a chippelésnak hogy ezeket a motorokat 151 loerősre fel lehet húzni,meg is chippeltem, eredményem ezek után már 15,8 körül mozgott.
Ennél jobb idöt sajnos nem tudtam produkálni, közép mezőnybe végeztem mindig.
Ezután ötlött meg a nagy terv, hogy ezt a motort már talán érdemesebb turbosítani. Youtubon keresgéltem nézegettem turbos ISeket és teljesen a rabjáva váltam (jó, néztem én m5 turbót is, de most ez az adu Smile) körbejártam elég sok embert, mire eldöntötem hogy kihez vigyem az autóm. Végül Powerednél döntöttem, szerintem nem kell bemutatnom, hiszen sokan ismerjük Smile láttunk már egy két autót a keze alatt elkészülni. A motort egyenlőre nem lesz megbontva, és ez által 0,8 barnál nem lesz jobban töltve. A turbó egy Garrett T3/T4 A/R60 TRIM57 lesz. Számításunk szerint 220-240 le az autó. Padon még nem volt.








[/size]


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    548    2005.06.30. 00:46
bmwe46316i
2015.09.26. 15:35   






szeretnék turbositatni -tani! valaki valami segitség?


érd    2    2015.09.26. 10:33
titi1
2011.09.17. 04:37   






Sziasztok !! hat nincs tobb magyar turbos bmw?????????? Surprised


   11    2010.04.24. 10:00
powered
2011.03.21. 09:25   






14.

Szaklajda József E36 M50 stroker turbója. Friss, ropogós, éppen elkészült új versenyautó. Az autót kizárólag versenycélra használják. M50B26 tűzkarikázott stroker motor, T3/T4 turbó, 728 cc siemens spriiccnik, külső 35mm wastegate, ALS, rajtlimiter, vems ecu.













http://www.youtube.com/watch?v=62AyzEciV-8


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2010.09.09. 22:55   






13.


E34 535 IT
VESZETTKUTYA

Tulaj: Sanyi
10.8@211
528hp 760Nm hivatalos mérés ( Dynoproject )

Az autó mikor legördült a futószalagról még csak egy nagyon szelíd változatként látta meg az elötte felnyíló garázsajtó mögül felcsillanó napsugarakat amik beragyogták az 520i felirat zegzugát,ezzel elvakítva a leendő nem túl jó módú gazdáját ami az alap modellre utal m20b20 semmi extrával megbolondítva ahogy az kell
Ezután ahogy lenni szokott behozta valaki kis hazánkba és úgy lelakta hogy öröm volt nézni mikor befogattam és lemostam
Nem bírtam sokáig és kapott egy K24es csigát a gyári motorvezérlő mellé ami komfortossá tette ugyan a nagy bódét 14.0@161 402m
de többre vágytam,kapott VEMS et is tőcsavart sokmindent mellé a motorbelső az maradt,gyári,dugók,hajtókarok,hengerfej,szelepek,vezérműtengely ,minden!
Minden nap tette a kis dolgát,munkábajárós versenyautós sok vizsgával.
Szerintem megpattant egy ér a fejemben és elhatároztam elcserélem a 18as alufelnimet egy M30b30-as motorra amit még kiprobálni sem volt alkalmam,Csabix kollégával lementünk érte és jött a renova A motoron csak láncot és feszitőket cseréltünk,szelepállitás stb.Maradt a gyári bele és minden.A többi K29es csiga 730as befecsik Walbro AC
A 14 es időböl lett egyböl 12 es,szerencsére a 13 kimaradt az életemből.
Majd egyik versenyen elgyengült az egyik hajtókarcsapágy és elkezdett kopogni magasabb fordulaton,innentől kezdve nem lehetett kérdés,hogy felfúrás 3500re,gyári alkatrészeket kaptam az R.C.S-től amiért hálás vagyok,dugók,főtengely.
Az új motorom is teljesen gyári belsőt kapott a gyári dugattyúk lettek le esztergálva a kompresszió csökkentés érdekében a 3000 es fejet kapta meg és a vez tengely is maradt gyári,nem szarozunk,minek más ha bírja
82 es kipurendszer,76os cooler csövezés 600x300as cooler,M5 ös hátsó futómű.
Nagyon sok szép emlék fűz hozzá .
A dyno project KFT nél lett lemérve az autó teljesítménye ahova 528 lóval érkeztem aznap és 760nm el.
2009.09.05 Kiskunlacházi versenyen kiprobálásra került a technika ahol volt szerencsém kiprobálni milyen is normális drag gumikkal versenyezni,meg is lett az eredmény amire senki nem számitott 10.8@211 es átlépővel és egyben két díjal is egy3 ik helyezés és egy éjszaka királya kategória első helyezéssel.
Egy napi használatban lévő autóhoz képest ez jónak mondható.
Az élet úgy hozta megvállnak útjaink,az új tulaj felpofozta kicsit és a mai napig rója az utakat.
Röviden ennyi.
Akiket kiemelnék a project megvalósitásával kapcsolatban és köszönettel tartozom számukra:

Csabix
Feri
Roland
R.C.S










racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
TunercityLaci
2010.09.08. 17:06   






12.

Bmw e30 325 Turbo
Tulajdonos: Hamu


Adatok:

Motor: m20b25

A turbo egy t3/t4

Elektronika: Greddy Emanage Blue

E85

Az autó hétköznapi használatban van,0.8-bar al töltve (alkalomszerüen 1.2-1.5bar).










üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.08. 08:57   






11.

Bmw 318i Turbo
Tulajdonos: Vik


Adatok:


Motor: m10b18

1/4 mile: 14.3@159

Teljesítmény: 242Le , 335Nm

Futott km: 20000

Elektronika: Vems

Kimondottan hétvégi hobbyautó. 2 sor injektor, fonott négyleömlő, T3/T4 turbó, tial type lefújó










üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.07. 13:52   






10.

Bmw e30 345i Turbo
Tulajdonos: Lezsi


Adatok:

Motor:m30/m106 (745i cápa)

Teljesítmény: 560HP, 850Nm ,padon mért hiteles adat

1/8 mile : 7.136s @ 163km/h

1/4 mile : 10.885s @ 214km/h

Elektronika: Vems


Hobbi és élményautó utcára és gyorsulásra. Az autó 1996 óta turbós,
talán a legrégebbi működő turbós BMW az országban. Nálam 5 éve van,
azóta sok mechanikai és elektronikai ötlet kísérleti alanya, ennek
megfelelően változó képességekkel.

A jelenlegi állapot szerint:

- matt fekete, M3 optika, BBS RS-II 18" felnik
- gyári motorblokk, turbós veztengely + egyedi gyártású himbák,
szinterkuplung, ZF S5D320 váltó
- HX-50 turbó, egyedi csonkok, vizes intercooler, 70-es saválló kipuf.
rendszer
- Bilstein állítható sportfutómű, egyedi fékek, agyak elől/hátul,
erősített hátsó híd, legnagyobb (2,93) sperrdifi, erősített féltengelyek
- 2x Walbro benzinpumpa + 870cc injektorok, E85 üzemanyag










üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.07. 09:33   






9.

Magyarország leggyorsabb és egyetlen 9 sec-es Bmw-je!

Bmw e30 327 Turbo
Tulajdonos: Breki

Adatok:

motor: m20b27

0-100km/h : 3sec alatt

1/8 mile: 6.3@185

1/4 mile: 9.84@225.55

Teljesítmény: 500+++Le

Nitro + 100++Le

Garrett 3776,60as WG,80as kipuff,gyári difi,e36 váltó
könnyített kaszni,nagy féltengelyek,polikarbonát szélvédő, első ablakok,600x300as cooler,3"csövezés
e46m3 pillangó,egyedi airbox,üvegszál lökhárító,géptetőM
M&H RaceMaster 10x15x26 draggumi
könnyű alu lemezfelni 8x15
kovácsolt dugattyú
egyedi erősített hengerfej,nagy tengely,egyedi leömlő
dupla tárcsás Martyn-féle szinter 1000Le 1000Nm
hidraulikus kézifék,e 46 kormánymű 2.7 fordulat
Vems ecu










üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.06. 11:09   






8.

Bmw 327ix Stroker Turbo
Tulajdonos: Kami


Adatok:

Motor: 2.7 stroker motor

0-100:n.a.

1/8 mile: n.a.

1/4 mile: n.a.

Teljesítmény: 1.5 baron kb 500 Le: nem hiteles adat

Futott Km: hobby és élményautó: 2000km


Motor: tűzkarikázott M20B27, wiseco kovácsolt dugattyúk, erős hajtókarok, 727 siemens injektorok, komoly fonottkalács leőmlő, 46mm tial wg, GT3582R garrett turbo, 76mm colercsövezés, vems ecu.








[/size]


üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.06. 08:47   






7.

Bmw E30 327ix rally
Tulajdonos: Halász Gabi

Adatok:

Motor: m20b27 stroker

Teljesítmény: kb 300 Le nem hiteles adat



Tűzkarikázott motor, Garrett T3/T4 turbo, 727 siemens injektorok, 0.9 bár boost, E85 üzem

Versenyről-versenyre megbízhatóan, és eredményesen szerepel az ügyeskezű pilóta kezében.








[/size]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.09.06. 17:16 (1).

üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.06. 08:43   






6.

Bmw e30 325 Turbo
Tulajdonos: Szaki


Adatok:

Motor: m50b25

Teljesítmény: kb 300 Le nem hiteles adat

Futott km: csak versenycélú használat: Rally


E30 M50B25 turbo. Gyári bontatlan motor 0.7 bár nyomáson működik. Ízig-vérig rallyautó, megbízhatóan teljesít versenyről-versenyre. IHI turbó, 727ccm siemens injektorok, E85 üzemben kb 300 lóerő.









http://www.lepoldsportvideo.hu/index.php?a=video_detail&id=1566[/size]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.09.06. 17:15 (1).

üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.05. 20:26   






5.

Bmw e36 328 Turbo
Tulajdonos: Speer Zsolti





Adatok:



Motor: M52TUb28

0-100 km/h: 5.6-6.2 rajtfüggő

1/8 mile: n.a.

1/4 mile: n.a.

Végsebesség: dififüggő: kb 270-300

Teljesítmény: 428 Le G-tech-el mérve : közelitő adat

Futott Km: 50000

Elektronika: Vems

Igazolt Skalpok:

Audi R8
Audi S4(VCool
Subaru WRX STI
BMW e90 335i
BMW e39 M5
Merci e55 AMG





Motor:M52Tu B28,acélhüvelyes tőcsavarozott alublokk, 8.3:1 C.R ,kovácsolt dugattyúkkal,megbontás nélküli több mint 50.000km-el
Teljesítmény:~428LE(g-tech-es mérés,nem lóerőpadon mért) 1.2 bar töltőnyomáson
Üzemanyag:kizárólag E85








[/size]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.09.08. 09:02 (2).

üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.05. 20:18   






4.

Bmw e30 M5 Turbo
Tulajdonos: Csocsi


Adatok:

Motor: s38b36 e34M5 motor

Teljesítmény: 386Le 472 Nm hiteles,fékpadon mért adat

0-100 km/h: n.a.

1/8mile: n.a.

1/4mile: n.a.

Futott km: hobbi és versenycélú használat




Az autó 1988 E30, full Mtechnik 2, bőr belsővel, nagyházas 3.73 lamellás sperrdifivel, 16"-os BBS kerekekkel, bilstein futóművekkel, black Hellákkal.
A motor: S38B36 ( E34M5 ) gyári bontatlan állapottban. T4 1.02 A/R turbo, 728 siemens spriccek, 38mm tial type Külső WG, közös gyüjtőcsöves direkt csonk, 2*63mm saválló rendszer, saválló airbox, 1db 60mm-es folytószelep, versenycooler, 60-as collercsövezés. tyal type lefújó, vems ecu, ALS, rajtlimiter.





[/size]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.09.06. 17:13 (1).

üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.05. 10:21   






3.

Bmw 525i Turbo
Tulajdonos: TunercityLaci


Adatok:

motor: m20b25

0-100 km/h: 5,7-6,2s (dyno)

1/8mile: 8,7@129

1/4mile:13,61@165

Teljesítmény: 300-320 le nem hiteles adat

Futott km: 16000

Elektronika : Vems



Garrett t3/t4 ,727 siemens injektorok,60 rendszer...,6 tollu szinter
Etanolra programozva.Most 1.2-1.3 al fújva.

Very Happy

Az autó 1 éve hiba nélkül üzemel ,a fenti időket 1 baron futotta.
Télen ugyanúgy használtam mind nyáron,abszolút megbizható társ volt.Mivel nekem a drag,és a menetteljesítmény a legfontosabb az autómizériában
ezért ezt az autót is sikerült szétba...om,full le van könnyitve,kipakolva, de igy is nehéz(1360 kg).

A megbizhatóságát mutatja hogy az utolsó versenyen Pécsen :17
futamom volt és az autó abszolút birta,kivéve hogy a rajtoktól kiszakadt a hűtő Very Happy

Igazolt Skalpok:

A Király(amg55)
Chrysler 300 5.7 V8
Golf2 Vr6
....



Az 5-ös pályafutása itt véget ért,mert vettem egy e30-at és
abban fog tovább dolgozni a moci.








[/size]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.09.06. 17:12 (1).

üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.05. 10:02   






2.


Bmw 318is Turbo
Tulajdonos: Zsaat



Adatok:

Motor: m42b18 Turbo

0-100 km/h: 6 körül,még nem volt mérve

1/8mile: 9.01@130

1/4mile:13.86@165

Teljesítmény: 240 Le /340 nm nem hiteles mérés

Futott km: 9000

Elektronika: Vems

Egyéb: A motor 0.8 barral töltve ,gyári bél.Garrett t3/t4, a/r60 csiga

külső wastegate,boostcontrol,6tollú szinter, 727 ccm injektorok

Etanolra programozva.Az autó napi használatban van.




Bemutatkozás:

Sziasztok, 2001-ben került hozzám az autó, egy 1990.06 havi e30 318i m40 sedan 113 le. 172 000 km-rel. Teljesen gyári felállásban, csak egy Dabasi sporthátsó dob volt rajta. Ezután jött egy 60/40 ültetés, 15 colos brock alufelni, sötétítés. Nem is akartam nagyon mást, mert szerintem az e30 így szép és classikus. Jártam vele talikra, de kifejezetten engem inkább a gyorsulási versenyek érdekelnek, ahol ugye ezzel a configgal nem igazán értem el 402 méteren jó eredményt 17,2 sec volt az idöm Surprised
Mindenképp nagyobb teljesítményt szerettem volna, ami ugye vagy nagyobb motorral vagy turbósítással érhető el. A turbósításról lebeszéltek mivel már 340ezer volt az autómba. Így hát a motorcsere mellett döntöttem , ami egy m42b18 318is-t képezett 136 loval.2008 majusában sikerült is egy kintröl behozott német IS coupéra rátalálnom 201ezer km-rel. Műszakilag nagyon jó állapotban volt az autó, csak a kasztni volt lepukkanva. Mindent átpakoltunk az enyémbe, teljesen hivatalosan. Gyakorlatilag lett egy (&ugrave;j) autóm ami már 4500 fordulattól egész mashogy muzsikált, a duplavezérmű tengely és a 16 szelepnek köszönhetően. Gyorsulási versenyen is jobban teljesített 16,1 secel. Aztán utánna néztem a chippelésnak hogy ezeket a motorokat 151 loerősre fel lehet húzni,meg is chippeltem, eredményem ezek után már 15,8 körül mozgott.
Ennél jobb idöt sajnos nem tudtam produkálni, közép mezőnybe végeztem mindig.
Ezután ötlött meg a nagy terv, hogy ezt a motort már talán érdemesebb turbosítani. Youtubon keresgéltem nézegettem turbos ISeket és teljesen a rabjáva váltam (jó, néztem én m5 turbót is, de most ez az adu Smile) körbejártam elég sok embert, mire eldöntötem hogy kihez vigyem az autóm. Végül Powerednél döntöttem, szerintem nem kell bemutatnom, hiszen sokan ismerjük Smile láttunk már egy két autót a keze alatt elkészülni. A motort egyenlőre nem lesz megbontva, és ez által 0,8 barnál nem lesz jobban töltve. A turbó egy Garrett T3/T4 A/R60 TRIM57 lesz. Számításunk szerint 220-240 le az autó. Padon még nem volt.








[/size]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.09.06. 17:11 (1).

üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.04. 11:41   






1.

Bmw 316i Turbo Cabrio
Tulajdonos: Powered Áki


Adatok:

Motor: m43b16 turbo

0-100 km/h: 6 sec
1/8 mile: 8.89@130
1/4 mile: 13.6@166
Teljesítmény: 235Le (Nem hiteles,becsült)
Futott turbós km: 13000

Elektronika: Vems


Az autón egy td05 -ös csiga van 1.3 bárral fújva

Very Happy

Etanolra programozva ,napi használatban van.

Várható változások: teljes átbőrözés és egy motorcsere e46m3 motorra egy eaton kompresszorral.

Igazolt skalpok:

Subaru Wrx Sti
Seat Leon 1.8T
A Király(Amg55)








[/size]



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2010.09.06. 17:10 (3).

üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
TunercityLaci
2010.09.04. 11:19   






Itt szeretnénk összegyüjteni, a teljesség igénye nélkül a magyarországi
turbós Bmw-ket.

Akik itt szerepelni szeretnének,kérnék képeket és adatokat az autójukról.

email: tunercity@windowslive.com

köszönöm

TunercityLaci


üdv

Laci

PÉCS    165    2009.01.19. 16:13
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére