|
|
MarcoDorifto |
2016.09.24. 13:16 |
|
|



|
Köszi a válaszokat, arra gondoltam, hogy a e39 530d váltót rakom fel, elvileg csak fel kell csavarozni, és pár csavaron kívűl arra rámegy az m50, és gyártok hozzá egyedi motortartókat, legalább is ezek az eddigi információim. Egyedi szívósor is lesz, nem tudom, hogy mi az ami még nem fog elférni, de az megoldjuk. A nagy kérdés, hogy ennyi szögeltérés miatt kell e modosítani valamit az olajzáson. Tudomásom szerint így még hamarabb is fog lefolyni az olaj, de valami szakemberrel szeretném felvenni a kapcsolatot. |
|
5 2016.09.16. 20:41 |
|
promega |
2016.09.21. 12:47 |
|
|



|
MarcoDorifto írta: | Sziasztok, valaki próbálkozott már benzin motor 15 fokos beépítésével?
Pro és Contra? E46 driftautóba szeretnék rakni m50 turbó motort, viszont szeretném kipuff oldalon hagyni a turbót valami értelmes leömlővel, ráadásúl jobb kormányos, szóval a rudazatot is ki kell kerülnöm. Köszi előre is |
Próbáld meg a diesel motorok kiegészítőivel beépíteni, ott eleve 20 fokban "dőlnek" a motorok a benzinmotorok 30 fokos dőlése helyett...
Mivel a bmw eléggé legóautó, nagy valószínűséggel összeállítható a megfelelő kombináció. (váltó, motortartóbak esetén ugyanazok a főbb csavarképek) |
|
Kecskemét 380 2005.10.18. 14:36 |
|
Laleeboy |
2016.09.21. 09:44 |
|
|



|
SID írta: | Laleeboy írta: | MarcoDorifto írta: | Sziasztok, valaki próbálkozott már benzin motor 15 fokos beépítésével?
Pro és Contra? E46 driftautóba szeretnék rakni m50 turbó motort, viszont szeretném kipuff oldalon hagyni a turbót valami értelmes leömlővel, ráadásúl jobb kormányos, szóval a rudazatot is ki kell kerülnöm. Köszi előre is |
Az M50 amúgy is dől kb ennyit
Van aki függőlegesen építette be csak az olajteknőt kell alakítani a bölcső miatt |
Meg a motortartó bakokat, meg az olajszivattyú búvárcsövét, meg a váltóharangot kell áthegeszteni, meg ilyen apróságok . |
Úgy gondoltam hogy ezek egyértelmű velejárói a motor átpozícionálásának, egyik hozza a másikat ez már csak ilyen... |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3891 2005.07.19. 15:10 |
|
SID |
2016.09.20. 12:11 |
|
|



|
Laleeboy írta: | MarcoDorifto írta: | Sziasztok, valaki próbálkozott már benzin motor 15 fokos beépítésével?
Pro és Contra? E46 driftautóba szeretnék rakni m50 turbó motort, viszont szeretném kipuff oldalon hagyni a turbót valami értelmes leömlővel, ráadásúl jobb kormányos, szóval a rudazatot is ki kell kerülnöm. Köszi előre is |
Az M50 amúgy is dől kb ennyit
Van aki függőlegesen építette be csak az olajteknőt kell alakítani a bölcső miatt |
Meg a motortartó bakokat, meg az olajszivattyú búvárcsövét, meg a váltóharangot kell áthegeszteni, meg ilyen apróságok . |
|
2622 2011.08.29. 13:58 |
|
Laleeboy |
2016.09.20. 09:23 |
|
|



|
MarcoDorifto írta: | Sziasztok, valaki próbálkozott már benzin motor 15 fokos beépítésével?
Pro és Contra? E46 driftautóba szeretnék rakni m50 turbó motort, viszont szeretném kipuff oldalon hagyni a turbót valami értelmes leömlővel, ráadásúl jobb kormányos, szóval a rudazatot is ki kell kerülnöm. Köszi előre is |
Az M50 amúgy is dől kb ennyit
Van aki függőlegesen építette be csak az olajteknőt kell alakítani a bölcső miatt |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3891 2005.07.19. 15:10 |
|
MarcoDorifto |
2016.09.17. 15:40 |
|
|



|
Sziasztok, valaki próbálkozott már benzin motor 15 fokos beépítésével?
Pro és Contra? E46 driftautóba szeretnék rakni m50 turbó motort, viszont szeretném kipuff oldalon hagyni a turbót valami értelmes leömlővel, ráadásúl jobb kormányos, szóval a rudazatot is ki kell kerülnöm. Köszi előre is  |
|
5 2016.09.16. 20:41 |
|
MM |
2016.08.09. 10:07 |
|
|



|
Qenk írta: | Én inkább a hosszútávú működésben kételkednék.
Alkalmam volt tapasztalni, hogy néhány autónál ki lett próbálva, hogy olcsóbb, keleti származékot tettünk fel.
Mindenki örült, mert alig 200 Ft ból megvolt egy turbó csere.
Természetesen gyári autókról van szó, tehát nem folyamatos túráztatáson mentek keresztül. Némelyik 10, jobb esetben 30 ezer km után jött vissza drasztikus tengelykopásokkal. |
Nah igen, mondjuk én max fél bárt akarok belőle kihozni.. nem tudom azt bírnák e... a bontott jobb lenne? de nagyobb méretűek nem nagyon vannak mert a gyári kocsikon pici van.. |
BMW 540 |
407 2008.12.30. 04:15 |
|
Qenk |
2016.08.08. 18:18 |
|
|



|
|
SID |
2016.08.08. 10:35 |
|
|



|
Nem mintha pártolnám őket, de van ellenpélda is:
https://www.youtube.com/watch?v=jszGlqgxscc
...és pont ebben van a veszélye: sosem tudhatod előre mit kapsz. Van, akinek az első nagy gázra elpukkant, és van, akinek már több tízezer km óta sikeresen üzemel. |
|
2622 2011.08.29. 13:58 |
|
Sam8888 |
2016.08.08. 10:14 |
|
|



|
|
6 henger 4 kerék 2 ajtó |
Kaposvár 260 2009.06.28. 17:07 |
|
Qenk |
2016.08.06. 17:21 |
|
|



|
A csomagtartó a legalkalmasabb terület, ezen én is agyaltam. Rögtön az e30 am jutott eszembe, hogy ha én ilyenre adnám a fejemet akkor úgyis oda tennémm Mivel ott van bőven hely, és csak élményautónak szánom, nem kirándulónak.
Viszont csak kizárólag fém csöveket alkalmaznék hegesztett illesztésekkel, minimális poliuretán csöveket alkalmazva, kizárólag a mozgó illesztéseknél.
Amit még észrevettem, hogy nagyrészt amerikai builderek vannak, akik bolondulnak a gyorsulási versenyekért.
Ebből, és a működési elvből kifojólag, nagyjából arra is alkalmas. Másra nem különösebben.
Ott egy jó indulás után kizárólag a váltásokkal lehet még elrontani az idő eredményt.
Mivel nagy a levegő útja, tehetetlenségéből adódóan, amikor a váltáshoz egy pillanatra megszűnik a motor pörgése, a turbó még mindíg pörög. Így amikor újabb sebességet kapcsol, és kuplungot ráengedi, a motor azonnal szinte maximális nyomást kap. Ami aztán valamelyest lecsökken, de a lényeg, hogy váltás után egyből van erő.
Viszont egy technikás vezetési stílushoz abszolút alkalmatlannak találom.
Puding próbája az evés, ha kész kiváncsian várom az eredményt! |
|
kÓCSmA 1195 2011.02.01. 09:27 |
|
MM |
2016.08.05. 18:40 |
|
|



|
|
BMW 540 |
407 2008.12.30. 04:15 |
|
Ogre84 |
2016.08.05. 11:28 |
|
|



|
MM írta: | Elég jól szigetelt a csomagterem, konkrétan mélynyomót betéve hátra semmi nem jött be az utastérbe.. e34 limo és nem lehajtható üléses.. sztem megteszi majd ha kész lesz csinálok videót milyen.. |
Akkor gondolom nem lesz gáz. Valamiért egyből touringra asszociáltam a videó miatt. Gondolom a pótkerék dobot meg kell nyitni kifelé, hogy jusson be oda elég levegő. |
|
Százhalombatta 2349 2010.01.11. 19:21 |
|
ZSOSZ |
2016.08.05. 05:28 |
|
|



|
Azért azt ne felejtsd el hogy a példádban ~6300cm3-s motorról van szó , |
ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982 |
szögedi betyár 3320 2007.01.19. 13:46 |
|
MM |
2016.08.04. 21:58 |
|
|



|
Elég jól szigetelt a csomagterem, konkrétan mélynyomót betéve hátra semmi nem jött be az utastérbe.. e34 limo és nem lehajtható üléses.. sztem megteszi majd ha kész lesz csinálok videót milyen.. |
BMW 540 |
407 2008.12.30. 04:15 |
|
Ogre84 |
2016.08.04. 21:32 |
|
|



|
MM írta: | Ogre84 írta: |
A képek közt látszik, hogy sok nem utcai autó, vagy esőben nem hozzák ki. Hátsó kerék mellett direkt szűrő... Ha nincs más megoldás, akkor nyilván jobb, mint a semmi. De azon a részen szerintem nehéz olyat helyet találni, ahonnan biztos mindig száraz levegőt szív a rendszer. Biztos meg lehet oldani, csak macerásabb. Gyakorlati tanáccsal sajnos nem tudok szolgálni. Nem is ismerek itthon ilyen autót, bár az még nem jelenti azt, hogy nincs. |
ez a megoldás lesz, a pótkerék lesz feláldozva:
 |
Ez megteszi utcai használatban? Én azt gondolnám, hogy ez elég brutál zajt csinál odabent. |
|
Százhalombatta 2349 2010.01.11. 19:21 |
|
MM |
2016.08.04. 21:24 |
|
|



|
Ogre84 írta: |
A képek közt látszik, hogy sok nem utcai autó, vagy esőben nem hozzák ki. Hátsó kerék mellett direkt szűrő... Ha nincs más megoldás, akkor nyilván jobb, mint a semmi. De azon a részen szerintem nehéz olyat helyet találni, ahonnan biztos mindig száraz levegőt szív a rendszer. Biztos meg lehet oldani, csak macerásabb. Gyakorlati tanáccsal sajnos nem tudok szolgálni. Nem is ismerek itthon ilyen autót, bár az még nem jelenti azt, hogy nincs. |
ez a megoldás lesz, a pótkerék lesz feláldozva:

|
BMW 540 |
407 2008.12.30. 04:15 |
|
MM |
2016.08.04. 21:21 |
|
|



|
Qenk írta: | Viccet félretéve, egyébként valamicske plusz levegőt lehet nyerni vele, különösebb átalakítás nélkül.
Turbófajtát nem tudok mondani, de akkor olyat keress aminek nem 7-800 C fok az üzemi hőmérséklete, hanem úgy 3-400.
Talán teherautó is megteszi kezdésnek |
Hát olvasgatok még mi lenne a jó, még csak az irodalomkutatásnál tartok:)
http://www.superford.org/articles/sts-a1-1.php
azért a nyomatékgörbén nem olyan rossz az a plusz 100/200Nm 0,35/0,55 barnal.. |
BMW 540 |
407 2008.12.30. 04:15 |
|
Ogre84 |
2016.08.04. 21:20 |
|
|



|
MM írta: | Qenk írta: | Szia MM!
Amikor először láttam az ötletet, kezdtem azon tűnődni, hogy ez nem is rossz, Jópofa De mivel két érv szól mellette, a hőmérséklet, és a hely, ellene viszont számtalan, így nem tartom egy megbízható ötletnek.
A reakció borzalmas, a videón is látszik.
Gondolom szedted már le a lökődet, az e34 minden retket behord a hátsó lökös mögé. Többek között azért is rohad a hátsó peremnél. Azt akárhogy beburkolod nem marad száraz. Külön pumpa? Még egy pótalkatrész ami ha megáll, megsérül a vezeték akkor turbó kaputt. És ami részemről nagy kérdés, ki az aki betesz 6 méter nyomócsövet? Mire a szívótorokba jutna a levegő igen nagymértékben lelassul. Mind a keresztmetszet, mid a kanyarok miatt. Azt nem is említem, hogy ha kifingik egy nyomócső, ami igen sűrűn előfordul egy turbós autó élete során, akkor 6 méter csövet ellenőrizni, bemászni lecserélni hát mit mondjak. |
Szia:) majd meglátjuk milyen megbízható lesz,, ha megáll még mindig ott van a 4 liter szívó, nem fog annyira belassulni mint egy dizel kocsi... ugye egy 2,5 szivo dizel 80 LEt tud kb:D
Külön elektromos fogaskerékszivattyú lesz, lesz benne olajnyomás gomba is természetesen.
https://www.google.hu/search?q=rear+mount+turbo&biw=1600&bih=799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi56-Gqs6jOAhWCuhQKHUq4D6UQ_AUIBigB
annyira csak nem lehet rossz ha ennyien megcsinálták.. nyilván nem a legjobb a hatásfoka de működhet:) |
A képek közt látszik, hogy sok nem utcai autó, vagy esőben nem hozzák ki. Hátsó kerék mellett direkt szűrő... Ha nincs más megoldás, akkor nyilván jobb, mint a semmi. De azon a részen szerintem nehéz olyat helyet találni, ahonnan biztos mindig száraz levegőt szív a rendszer. Biztos meg lehet oldani, csak macerásabb. Gyakorlati tanáccsal sajnos nem tudok szolgálni. Nem is ismerek itthon ilyen autót, bár az még nem jelenti azt, hogy nincs. |
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2016.08.04. 21:21 (1). |
Százhalombatta 2349 2010.01.11. 19:21 |
|
Qenk |
2016.08.04. 21:02 |
|
|



|
|
Qenk |
2016.08.04. 20:56 |
|
|



|
|
Qenk |
2016.08.04. 20:49 |
|
|



|
|
MM |
2016.08.04. 20:45 |
|
|



|
|
BMW 540 |
407 2008.12.30. 04:15 |
|
MM |
2016.08.04. 20:41 |
|
|



|
Qenk írta: | Szia MM!
Amikor először láttam az ötletet, kezdtem azon tűnődni, hogy ez nem is rossz, Jópofa De mivel két érv szól mellette, a hőmérséklet, és a hely, ellene viszont számtalan, így nem tartom egy megbízható ötletnek.
A reakció borzalmas, a videón is látszik.
Gondolom szedted már le a lökődet, az e34 minden retket behord a hátsó lökös mögé. Többek között azért is rohad a hátsó peremnél. Azt akárhogy beburkolod nem marad száraz. Külön pumpa? Még egy pótalkatrész ami ha megáll, megsérül a vezeték akkor turbó kaputt. És ami részemről nagy kérdés, ki az aki betesz 6 méter nyomócsövet? Mire a szívótorokba jutna a levegő igen nagymértékben lelassul. Mind a keresztmetszet, mid a kanyarok miatt. Azt nem is említem, hogy ha kifingik egy nyomócső, ami igen sűrűn előfordul egy turbós autó élete során, akkor 6 méter csövet ellenőrizni, bemászni lecserélni hát mit mondjak. |
Szia:) majd meglátjuk milyen megbízható lesz,, ha megáll még mindig ott van a 4 liter szívó, nem fog annyira belassulni mint egy dizel kocsi... ugye egy 2,5 szivo dizel 80 LEt tud kb:D
Külön elektromos fogaskerékszivattyú lesz, lesz benne olajnyomás gomba is természetesen.
https://www.google.hu/search?q=rear+mount+turbo&biw=1600&bih=799&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi56-Gqs6jOAhWCuhQKHUq4D6UQ_AUIBigB
annyira csak nem lehet rossz ha ennyien megcsinálták.. nyilván nem a legjobb a hatásfoka de működhet:) |
BMW 540 |
407 2008.12.30. 04:15 |
|
Qenk |
2016.08.04. 20:22 |
|
|



|
Szia MM!
Amikor először láttam az ötletet, kezdtem azon tűnődni, hogy ez nem is rossz, Jópofa  De mivel két érv szól mellette, a hőmérséklet, és a hely, ellene viszont számtalan, így nem tartom egy megbízható ötletnek.
A reakció borzalmas, a videón is látszik.
Gondolom szedted már le a lökődet, az e34 minden retket behord a hátsó lökös mögé. Többek között azért is rohad a hátsó peremnél. Azt akárhogy beburkolod nem marad száraz. Külön pumpa? Még egy pótalkatrész ami ha megáll, megsérül a vezeték akkor turbó kaputt. És ami részemről nagy kérdés, ki az aki betesz 6 méter nyomócsövet? Mire a szívótorokba jutna a levegő igen nagymértékben lelassul. Mind a keresztmetszet, mid a kanyarok miatt. Azt nem is említem, hogy ha kifingik egy nyomócső, ami igen sűrűn előfordul egy turbós autó élete során, akkor 6 méter csövet ellenőrizni, bemászni lecserélni hát mit mondjak. |
|
kÓCSmA 1195 2011.02.01. 09:27 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|