|
|
mosodas |
2013.02.25. 22:04 |
|
|


|
e12,e28 gyári,14es, 5x120 alu garn. használható gumikkal együtt 10ezerért eladó.
+e12ből 528i motor,3seb aut. váltóval kb.10 éve áll,a motor ette az olajat,a váltó tökéletes volt. komp.10ezerért.márkatársi áron.
vecsésen.
30 401 57 17re sms-t légyszi,v.pü. |
mosodas |
55 2007.11.01. 18:48 |
|
propolis |
2012.03.01. 10:00 |
|
|


|
Köszi írtam is már neked! |
|
28 2011.11.25. 09:29 |
|
mosodas |
2012.02.26. 15:43 |
|
|


|
van e24 sárvédőm,meg géptetőm is.50e a 3db.
privit, ha érdekel légyszi.
elkelt |
A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.02.25. 21:54 (1). mosodas |
55 2007.11.01. 18:48 |
|
propolis |
2012.02.21. 18:24 |
|
|


|
Sziasztok
E-24-hez keresek külső-belső apróságokat,kulcskészletet,légtömegmérőhöz vastag "gumikanyart"esetleg első sárvédőt.
clickit kukac citromail.hu |
|
28 2011.11.25. 09:29 |
|
E36 sedan |
2011.09.02. 12:41 |
|
|



|
Ez lelkileg padlózott le.  |
BMW=Vezetés élménye! |
Veszprém megye! 2889 2010.08.25. 18:06 |
|
Roberto77 |
2011.09.02. 10:13 |
|
|



|
|
|
Budapest XVII. 125 2007.09.05. 02:55 |
|
7Bmw |
2010.08.28. 07:51 |
|
|


|
|
briganti |
2009.10.20. 22:05 |
|
|



|
|
|
Budapest 200 2006.01.17. 19:25 |
|
Függő |
2009.07.28. 21:38 |
|
|


|
|
mosodas |
2009.01.25. 23:36 |
|
|


|
E-24 első sárvédők + géptető eladó.Cserébe E34 motyók érdekelnek,vagy E34 M-es felnigarniturára ráfizetek.
30-4-911-663 SMS-ben várom az érdeklődést.
(azé írom ide,mert az apróban soha nem akadnak rá) |
mosodas |
55 2007.11.01. 18:48 |
|
köves viktor |
2008.11.28. 21:03 |
|
|



|
Sziasztok!
85-ös 635 csi-hez keresek a tankban lévő kisegítő AC-t. Lehet,hogy más tipusba is szerelték? Minden megoldást-ötletet megköszönnék!
Várom az ötleteket.
Üdv
06209282008
szunyoghkatalin@yahoo.com |
|
Buda 22 2008.07.23. 12:39 |
|
Rics |
2008.11.01. 21:56 |
|
|



|
|
Roland635 |
2008.10.22. 15:13 |
|
|


|
bauerricsi írta: | Hellóka!
Nem tudjátok kié az a csodálatos fekete AC shnitzer Pécelen?
Amikor látom meghalok érte!
Szivesen találkoznék vele! |
Ismerősömé volt, nem sniccer a verda csak rá van írva ellenben turbós.
A régi 745 motorja van benne.
Pöpec állapotú, ember el nem adná semmi pénzért.
üdv. |
/// 635CSi /// |
Gödöllő 9 2007.08.12. 17:42 |
|
Rics |
2008.09.28. 21:11 |
|
|



|
Hellóka!
Nem tudjátok kié az a csodálatos fekete AC shnitzer Pécelen?
Amikor látom meghalok érte!
Szivesen találkoznék vele! |
+36 (20) 512 9410 |
Maglód 319 2007.05.11. 09:25 |
|
Turboá |
2008.08.22. 21:42 |
|
|


|
|
új játék-új izgalom.
R.C.S. |
R.C.S. 7683 2005.03.14. 22:22 |
|
Mts |
2008.05.16. 20:54 |
|
|



|
igen igen a 635 ötössel élmény utazni,,,,pláne a sport váltossal,,,)))  / volt benne részem,,, csak rövid ideig,,söt M s motorral is,, / na az az élmény,,,/ ha valakit érdekel van hozzá pá diffim /nem speer / 3, 9 és 4,45./... és egy hosszu váltom ha valakit érdekelne,,,, tudom nem itt kell hirdetni de, talán nem köveznek meg érte))) privi üzit irj ha,,,, a hatososokna jo autozást ,és felemelö élményt,,,,///  |
|
628 2005.11.15. 19:23 |
|
Roland635 |
2008.04.21. 14:39 |
|
|


|
Alapvetően két megoldás van egyik hogy veszel odakint egy tűrhető állapotút és kifizeted rá a regadót, vagy keresel egy itthoni papírost ami gyengébb állapotú és rá kell költeni hogy szép legyen.
Nekem van egy magyar papíros működőképes 6osom, mivel valószínüleg külföldre utazom lehet hogy eladom ha valaki mond rá egy ellenállhatatlan árat...
Amit tudni kell róla:
1980 as első szériás 635CSi fekete színű(nem gyári), sportváltós, sperres, fekete bőrbelső combtámaszos sportülések.
Állapota:
kaszni: küszöbök cserélve, bal hátsó toronynyon és külső sárvédőn nem nagy felületű de lakatolást igénylő folt, ami komolyabb az a a tűzfal két oldala belülről a doblemezekkel eggyütt. Ahogy számoltam kb olyan 100-150 ezer a lakatolási munka. Fényezés szintén elkél mert ugyan menthető a mostani de nem szép munka, tehát én úgy döntöttem anno hogy inkább újrafényeztetem.
motor: kompreszió fasza, indul is, vákuumcsöveket és egyéb kiegészítőket cserélni kell elöregedés miatt.
váltó: teljesen jó, csak ismerni kell a tulajdonságait: határozott mozdulattal kell váltani, mert ha pöcsölsz visszarúg és elszakítja a kuplunszerkezetben a 3 rugóból minimum 2őt, élményügyileg utólérhetelen ha lesz még ilyen kocsim, kizárólag ezzel a váltóval...
sperr: felújítást igényel mert búg, zár rendesen mikor szükség van rá.
fékek: használható állapotúak, hátul e28 szimpla tárcsa van.
futómű: na ez az a rész amiről gőzöm sincs hogy mi van alatta, annyit tudok hogy le van ültetve, az eleje nagyon kemény kb 1 centi a mozgás, hátul lágyabb valamivel, állapotra nem volt gond vele.
A 4 elektromos ablak közül a jobb első nem műxik de megvan hozzá a motor csak ki kell cserélni, a sibeda manuális.
Az autó belseje jelenleg ki van szedve műszerfallal mindennel együtt tehát jól áttekinthető  , az összes alkatrésze megvan, én jártam vele sőt azóta vettem még plusz dolgokat pl ablakemelő motort, és egyéb specifikus alkatrészeket indexbúra kormánykapcsolók középhonzol stb.
Nagyjából ennyi ha van egy jó garázsod, kézügyességed és persze lóvéd, akkor 2 hónap alatt egy szép vasat lehet belőle varázsolni.
Mégvalami: a kocsit nem hírdetem és nem árulom, egyedüli hely ahova ezt leírtam az ez, max majd a cápaforumra beírom valamikor.
A papírjai teljesen rendben vannak, nem vágott számos nincs mókolva ilyen szinten, eredetvizsga minden játszik mert a nevemen van.
Műszaki is van még rajta júliusig asszem.
Nem kérek árajánlatokat sem, ha netán eladnám akkor a kocsiért kerek perec 9 kilót szeretnék kapni, mivel nem létfontosságú hogy eladjam légyszíves ne gyötörjetek ilyen olyan ajánlatokkal, az ésszerűség keretein belül természetesen én is hajlandó vagyok egyezkedni. Ha KOMOLYAN érdekel a kocsi akkor az email címem bartharoland@gmail.com itt fel tudod venni velem a kapcsolatot, képet is tudok küldeni.
Üdv Roland[/img] |
/// 635CSi /// |
Gödöllő 9 2007.08.12. 17:42 |
|
mosodas |
2008.03.09. 00:51 |
|
|


|
fortyfive írta: | mosodas írta: | knapet írta: | Urak!
Egy kis segítséget kérnék! Már nagyon régóta szemezek az E24 szériával. A napokban adtam el az E38 750-emet, és ugyan még nem vitte el az új gazdája de máris BMW hiányom van. Úgy érzem most jött el az ideje egy 6-osnak. A kérdés, hogy 633 vagy 635? Van-e jelentősebb különbség a két típus között? Sajnos a hazai kínálat valóban szörnyű... ha rászánom magam, szinte biztos, hogy kintről fogok hozni. Svájcban, Belgiumban és Németországban viszonylag kellemes a kínálat a típusból. Abban teljesen biztos vagyok, hogy kéziváltósat keresek, de a motort illetően bizonytalan vagyok. Ezen felül érdekelne, hogy kinek mik a tapasztalatai az üzemeltetést illetően? Nálam csakis napi használat jöhet szóba. Azért nem veszek autót, hogy a garázsban álljon. Mennyire bírja pl a magyar útnak látszó tárgyakat? Fogyasztás csak annyiban érdekel, hogy tudjam mihez képest kell figyelni az eltérést. És még egy, általános szervizben elboldogulnak a kicsikével, vagy tömve van specifikus megoldásokkal? Sajna eddig csak egyszer volt szerencsém közelebbről megvizsgálni egy példányt, nyáron Soltvadkerten. A szerelem akkor csak tovább erősödött...
A válaszokat és a segítséget előre is nagyon köszönöm!!!
üdv
knapet |
Szia!
Volt e-24-em,ezért szólok hozzá (igaz nem most írtad,lehet azóta már tárgytalan,de mindegy).
Ha ezidáig 750-ed volt, akkor ez nagyon gazdaságos lesz.Ha még egyszer vennék,biztosan 35-öst keresnék,mivel ez váltotta a 33-at.
A fogyasztása a 35-nek városban 13-15l körül teljesen normális 5 gang esetében,ha sport váltóval szerelték akkor lehet több is.Nem vennék sportváltósat mégegyszer.Számomra tök idegbeteg volt tőle,ráadásúl nem is gyorsul jobban mint a simával az állandó váltogatások miatt.(elképzelhető ha foglalkozom vele és egy hosszabb diffi-t választok ellenkező véleményt írok)
Szélzajos a cucc arra készülj fel(az E-38 ehhez képest könyvtár).Elviselhető,de szeretni kell hozzá a típust.
A futóműve természetesen ennek se szereti a mi útjainkat,de ésszerűen terelgetve mondjuk 16-os,17-es kerekekkel /50 v. /55-ös gumikkal azért nem esik szét az átlagosnál gyorsabban.Előre nem raknék 215-nél nagyobb gumit,mert megvezetik a szar utak .Ebből kifolyólag ha kereket veszel rá előre 7-collt javaslok.Azzal jó.Hátúlra mehet bármi(de én max 245-öt vennék és 9-coll-t).A többi csak a közönségnek jó.(de az meg kit érdekel?)
Motorolaj: 10-40 jó, az annál jobbal csak magadat nyugtatod.8000-ként cseréltem.
Vásárlásnál,mint minden autónál a karosszéria(kint nagyon patenteket látni) és az utastér állapota az első,a motornak ha nincs hangja(és ésszel hajtod) akkor az valószínű túl él mindkettőnket(ha még is valami nagyon komoly gikkszer lenne a bontók hegyekbe gyűjtik a nagy hathengereseket )Azért érdemes fülelgetni,mert itt a szelepekre néha illik ránézni,továbbá igaz,hogy láncos de az sem örök élet. A futómű,generátor,vízpumpa,önindító gyógyíthatók.Amire hangsúlyt fektetnék egy ilyen idős autón azok a gumi csövek(hűtő,benzin,olaj körben).Fékek hajlamosak összerohadni,mert a folyadékot soha nem szokaták lecserélni,de nem nagy dolog javítani.A típura jellemző elektronikai hibákról nem tudok,szerintem nem jellemző.
Nem hiszem,hogy lenne olyan specifikus része,ami egy átlagos szerelőnek gondot okozhatna.
Így dióhéjjban ennyi.Remélem találsz és sok embernek szerzel még örömöt magadon kívűl.(aki lát ....nem a szerelőkre gondoltam) |
Hogy a sportváltó nem jó??????? Egy igazi BMW-s öl a sportváltóért!!!!! |
Mivel kihangsúlyozták,hogy közúti, napi használatra alkalmaznák(mint én is anno),ezért nem látom értelmét.A 3.5-ös motor alapban olyan karakterisztikával rendelkezik ami bőven megold bármilyen helyzetet a széria váltóval is( Mmax=305Nm aminek a 80%-át kb.2000-től leadja).Ha megnézed a gyári adatokat nem emelik ki sehol,hogy sporváltóval van-e különbség.A nyomaték rugalmassága akkor lehet jobb(bizonyos sebesség tartományokban) ha mind a kettőt azonos fokozatban viszonyítod.
Ha utazol azt ötödikben teszed,nem négyben(mivel a sport 1:1-et módosít 5.-ben,ez megfelel a normál 4.-nek. Normál esetén 5.= 1:0,8 környékét).
Kinek mi?Nekem ezért nem. |
mosodas |
55 2007.11.01. 18:48 |
|
fortyfive |
2008.03.08. 01:12 |
|
|



|
mosodas írta: | knapet írta: | Urak!
Egy kis segítséget kérnék! Már nagyon régóta szemezek az E24 szériával. A napokban adtam el az E38 750-emet, és ugyan még nem vitte el az új gazdája de máris BMW hiányom van. Úgy érzem most jött el az ideje egy 6-osnak. A kérdés, hogy 633 vagy 635? Van-e jelentősebb különbség a két típus között? Sajnos a hazai kínálat valóban szörnyű... ha rászánom magam, szinte biztos, hogy kintről fogok hozni. Svájcban, Belgiumban és Németországban viszonylag kellemes a kínálat a típusból. Abban teljesen biztos vagyok, hogy kéziváltósat keresek, de a motort illetően bizonytalan vagyok. Ezen felül érdekelne, hogy kinek mik a tapasztalatai az üzemeltetést illetően? Nálam csakis napi használat jöhet szóba. Azért nem veszek autót, hogy a garázsban álljon. Mennyire bírja pl a magyar útnak látszó tárgyakat? Fogyasztás csak annyiban érdekel, hogy tudjam mihez képest kell figyelni az eltérést. És még egy, általános szervizben elboldogulnak a kicsikével, vagy tömve van specifikus megoldásokkal? Sajna eddig csak egyszer volt szerencsém közelebbről megvizsgálni egy példányt, nyáron Soltvadkerten. A szerelem akkor csak tovább erősödött...
A válaszokat és a segítséget előre is nagyon köszönöm!!!
üdv
knapet |
Szia!
Volt e-24-em,ezért szólok hozzá (igaz nem most írtad,lehet azóta már tárgytalan,de mindegy).
Ha ezidáig 750-ed volt, akkor ez nagyon gazdaságos lesz.Ha még egyszer vennék,biztosan 35-öst keresnék,mivel ez váltotta a 33-at.
A fogyasztása a 35-nek városban 13-15l körül teljesen normális 5 gang esetében,ha sport váltóval szerelték akkor lehet több is.Nem vennék sportváltósat mégegyszer.Számomra tök idegbeteg volt tőle,ráadásúl nem is gyorsul jobban mint a simával az állandó váltogatások miatt.(elképzelhető ha foglalkozom vele és egy hosszabb diffi-t választok ellenkező véleményt írok)
Szélzajos a cucc arra készülj fel(az E-38 ehhez képest könyvtár).Elviselhető,de szeretni kell hozzá a típust.
A futóműve természetesen ennek se szereti a mi útjainkat,de ésszerűen terelgetve mondjuk 16-os,17-es kerekekkel /50 v. /55-ös gumikkal azért nem esik szét az átlagosnál gyorsabban.Előre nem raknék 215-nél nagyobb gumit,mert megvezetik a szar utak .Ebből kifolyólag ha kereket veszel rá előre 7-collt javaslok.Azzal jó.Hátúlra mehet bármi(de én max 245-öt vennék és 9-coll-t).A többi csak a közönségnek jó.(de az meg kit érdekel?)
Motorolaj: 10-40 jó, az annál jobbal csak magadat nyugtatod.8000-ként cseréltem.
Vásárlásnál,mint minden autónál a karosszéria(kint nagyon patenteket látni) és az utastér állapota az első,a motornak ha nincs hangja(és ésszel hajtod) akkor az valószínű túl él mindkettőnket(ha még is valami nagyon komoly gikkszer lenne a bontók hegyekbe gyűjtik a nagy hathengereseket )Azért érdemes fülelgetni,mert itt a szelepekre néha illik ránézni,továbbá igaz,hogy láncos de az sem örök élet. A futómű,generátor,vízpumpa,önindító gyógyíthatók.Amire hangsúlyt fektetnék egy ilyen idős autón azok a gumi csövek(hűtő,benzin,olaj körben).Fékek hajlamosak összerohadni,mert a folyadékot soha nem szokaták lecserélni,de nem nagy dolog javítani.A típura jellemző elektronikai hibákról nem tudok,szerintem nem jellemző.
Nem hiszem,hogy lenne olyan specifikus része,ami egy átlagos szerelőnek gondot okozhatna.
Így dióhéjjban ennyi.Remélem találsz és sok embernek szerzel még örömöt magadon kívűl.(aki lát ....nem a szerelőkre gondoltam) |
Hogy a sportváltó nem jó??????? Egy igazi BMW-s öl a sportváltóért!!!!! |
|
Telki 218 2006.03.21. 10:19 |
|
mosodas |
2008.03.04. 23:07 |
|
|


|
knapet írta: | Urak!
Egy kis segítséget kérnék! Már nagyon régóta szemezek az E24 szériával. A napokban adtam el az E38 750-emet, és ugyan még nem vitte el az új gazdája de máris BMW hiányom van. Úgy érzem most jött el az ideje egy 6-osnak. A kérdés, hogy 633 vagy 635? Van-e jelentősebb különbség a két típus között? Sajnos a hazai kínálat valóban szörnyű... ha rászánom magam, szinte biztos, hogy kintről fogok hozni. Svájcban, Belgiumban és Németországban viszonylag kellemes a kínálat a típusból. Abban teljesen biztos vagyok, hogy kéziváltósat keresek, de a motort illetően bizonytalan vagyok. Ezen felül érdekelne, hogy kinek mik a tapasztalatai az üzemeltetést illetően? Nálam csakis napi használat jöhet szóba. Azért nem veszek autót, hogy a garázsban álljon. Mennyire bírja pl a magyar útnak látszó tárgyakat? Fogyasztás csak annyiban érdekel, hogy tudjam mihez képest kell figyelni az eltérést. És még egy, általános szervizben elboldogulnak a kicsikével, vagy tömve van specifikus megoldásokkal? Sajna eddig csak egyszer volt szerencsém közelebbről megvizsgálni egy példányt, nyáron Soltvadkerten. A szerelem akkor csak tovább erősödött...
A válaszokat és a segítséget előre is nagyon köszönöm!!!
üdv
knapet |
Szia!
Volt e-24-em,ezért szólok hozzá (igaz nem most írtad,lehet azóta már tárgytalan,de mindegy).
Ha ezidáig 750-ed volt, akkor ez nagyon gazdaságos lesz.Ha még egyszer vennék,biztosan 35-öst keresnék,mivel ez váltotta a 33-at.
A fogyasztása a 35-nek városban 13-15l körül teljesen normális 5 gang esetében,ha sport váltóval szerelték akkor lehet több is.Nem vennék sportváltósat mégegyszer.Számomra tök idegbeteg volt tőle,ráadásúl nem is gyorsul jobban mint a simával az állandó váltogatások miatt.(elképzelhető ha foglalkozom vele és egy hosszabb diffi-t választok ellenkező véleményt írok)
Szélzajos a cucc arra készülj fel(az E-38 ehhez képest könyvtár).Elviselhető,de szeretni kell hozzá a típust.
A futóműve természetesen ennek se szereti a mi útjainkat,de ésszerűen terelgetve mondjuk 16-os,17-es kerekekkel /50 v. /55-ös gumikkal azért nem esik szét az átlagosnál gyorsabban.Előre nem raknék 215-nél nagyobb gumit,mert megvezetik a szar utak .Ebből kifolyólag ha kereket veszel rá előre 7-collt javaslok.Azzal jó.Hátúlra mehet bármi(de én max 245-öt vennék és 9-coll-t).A többi csak a közönségnek jó.(de az meg kit érdekel?)
Motorolaj: 10-40 jó, az annál jobbal csak magadat nyugtatod.8000-ként cseréltem.
Vásárlásnál,mint minden autónál a karosszéria(kint nagyon patenteket látni) és az utastér állapota az első,a motornak ha nincs hangja(és ésszel hajtod) akkor az valószínű túl él mindkettőnket(ha még is valami nagyon komoly gikkszer lenne a bontók hegyekbe gyűjtik a nagy hathengereseket )Azért érdemes fülelgetni,mert itt a szelepekre néha illik ránézni,továbbá igaz,hogy láncos de az sem örök élet. A futómű,generátor,vízpumpa,önindító gyógyíthatók.Amire hangsúlyt fektetnék egy ilyen idős autón azok a gumi csövek(hűtő,benzin,olaj körben).Fékek hajlamosak összerohadni,mert a folyadékot soha nem szokaták lecserélni,de nem nagy dolog javítani.A típura jellemző elektronikai hibákról nem tudok,szerintem nem jellemző.
Nem hiszem,hogy lenne olyan specifikus része,ami egy átlagos szerelőnek gondot okozhatna.
Így dióhéjjban ennyi.Remélem találsz és sok embernek szerzel még örömöt magadon kívűl.(aki lát ....nem a szerelőkre gondoltam) |
mosodas |
55 2007.11.01. 18:48 |
|
NEED for SPEED |
2007.12.31. 19:11 |
|
|


|
|
knapet |
2007.11.11. 10:45 |
|
|


|
Urak!
Egy kis segítséget kérnék! Már nagyon régóta szemezek az E24 szériával. A napokban adtam el az E38 750-emet, és ugyan még nem vitte el az új gazdája de máris BMW hiányom van. Úgy érzem most jött el az ideje egy 6-osnak. A kérdés, hogy 633 vagy 635? Van-e jelentősebb különbség a két típus között? Sajnos a hazai kínálat valóban szörnyű... ha rászánom magam, szinte biztos, hogy kintről fogok hozni. Svájcban, Belgiumban és Németországban viszonylag kellemes a kínálat a típusból. Abban teljesen biztos vagyok, hogy kéziváltósat keresek, de a motort illetően bizonytalan vagyok. Ezen felül érdekelne, hogy kinek mik a tapasztalatai az üzemeltetést illetően? Nálam csakis napi használat jöhet szóba. Azért nem veszek autót, hogy a garázsban álljon. Mennyire bírja pl a magyar útnak látszó tárgyakat? Fogyasztás csak annyiban érdekel, hogy tudjam mihez képest kell figyelni az eltérést. És még egy, általános szervizben elboldogulnak a kicsikével, vagy tömve van specifikus megoldásokkal? Sajna eddig csak egyszer volt szerencsém közelebbről megvizsgálni egy példányt, nyáron Soltvadkerten. A szerelem akkor csak tovább erősödött...
A válaszokat és a segítséget előre is nagyon köszönöm!!!
üdv
knapet |
|
Vecsés 92 2007.03.11. 09:06 |
|
Arius |
2007.08.28. 15:26 |
|
|


|
Sajnos megnéztem a hasznaltauto.hu-t, hogy mi a felhozatal...
Egy szóval jellemezhetném: siralmas.
Csupa automata váltós, német papíros, jóval millió fölötti áron.
Mit hisznek, kinek fogják ezeket eladni? |
|
1 2007.08.28. 15:19 |
|
Roland635 |
2007.08.12. 22:46 |
|
|


|
Nocsak végül megvette valaki a lilát? |
/// 635CSi /// |
Gödöllő 9 2007.08.12. 17:42 |
|
Lekwarka |
2007.06.02. 16:09 |
|
|



|
Sziasztok Fiúk (Lányok??) !
Égető érzés ha az embernek nincs egy hatosa. Föleg ha már volt.
Szeretnék újra egyet venni. Sajna Tds hatosáról lecsusztam. :S
De ha bárki ismer egy " NEM NÉMET PAPÍROS" verdát 1milla alatt azt szívesen megnézném.
A használtautó oldal ebböl a szembontból most használhatatlan. Mindenki meg akar gazdagodni és nem értékelit a tartalmat.
Várom az ajánlatokat.
Ha tudtok valamit vagy ismertek valakit akinek lenne mit megnézni akkor a szatory@t-online.hu e-mailcire küldjetek pár sor.
A szíveségeteket elöre is köszönöm.
Üdv.
egy régi ismerös...
Józsika |
|
1 2005.08.26. 00:02 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|