POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   X3, X5

fghx
2019.03.21. 21:50   






Sziasztok!
Az X3 topic ennyire nem működik? Hol lehet X3 fórumozókat elérni?
Azért a kérdésemet itt is felteszem:
Tud valaki egy webshopot, vagy bármilyen beszerzési helyet, ahonnan E83 (2005-ös) lámpabúra plexit be lehet szerezni normális áron?
Segítséget előre is köszönöm!


   17    2013.03.13. 17:33
yamakka
2017.10.09. 09:06   






Üdv!2004-es,x3,20d.Hátsó ablaktörlő,és mosó nem működik.Hol keressem a hibát?Melyik lehet a biztije?


havanna    41    2011.10.31. 09:43
Csabiv8
2017.09.27. 15:13   






Sziasztok!

2006-os X3-asomnak az első ajtópaneljain lógnak a hálók. Lehet ezzel valamit kezdeni?

bimmerfest.com -on egy hozzászólásban azt olvastam, hogy a legegyszerűbb megoldás a 2007-es évjáratéra cserélni a teljes panelt, az már nem hálós volt. Vajon ez igaz és tényleg csereszabatosak?

Ötlet mit csináljak?

Köszi szépen.


   2    2012.07.06. 10:19
benarivo
2017.08.18. 08:34   






Sziasztok!

Automatavalto olajat csereltem az E53-asomban (3.0i 2001). es a beltolto nyilasnak a csavarja megadta magat, sajnos a tomito keszletben pont ez a csavar nem Volt benne.

Nincs esetleg valakinek otlete? Ranezesre a leengedö csavarral azonosnak tunik csak a feje mas. Tapasztalat?

Autosboltokba csak keszletbe adjak 30e-ert ami tulzas lenne mert mar csak a csavar kene.. US-bol meg 40$ a szallitas egy 14$os csavarnak... Surprised


BUDAPEST    7    2012.12.09. 19:05
banyairicsike
2016.11.27. 21:22   






Sziasztok.

X3 vásárlás előtt állok és nem tudok dönteni, hogy a 218 vagy 286 lovas (SD) legyen a nyerő? Mindenképp 3.0 Dízel kell, és 2006 vagy 2007-es évjárat. Igazából a különbségek érdekelnek, illetve a javaslatok, tapasztalatok!

Illetve, a navit lehet frissíteni vagy cserélni újabbra?

Köszönöm!


Eger    66    2012.09.16. 22:01
VTomi
2016.11.13. 22:08   






Valaki megtuná mondani, hogy tudom kideríteni, hogy milyen váltóval szeretlék az autómat? vin kódja alapján nem sikerült kiderítenem. 2001-es e53 30i automata, köszi.Smile


Z3 m44b19, E30 Touring m40b18

Tatabánya    24    2014.01.13. 20:51
ripeete
2016.04.27. 12:48   






Sommer Péter írta:
Sziasztok! A fékbetétem jó de mégis azt jelzi a komputer,hogy ellenőrízzem. Van esetleg ötlet a problémára? Köszönöm


Törés a kopásjelző kábelében?


   196    2012.02.09. 11:13
Sommer Péter
2016.04.25. 09:59   






Sziasztok! A fékbetétem jó de mégis azt jelzi a komputer,hogy ellenőrízzem. Van esetleg ötlet a problémára? Köszönöm


Sopron    1    2016.04.20. 21:02
b.geri9
2016.02.05. 22:37   






Sziasztok van egy X5 3.0i 2004-es évjáratú autóm és lenne egy olyan gondom vele hogy ha nyomom a gázt a bal első kerék felől valami nyikorgás hallatszik, de nem mindig! Próbáltam hogy ráléptem a fékre (mint vasaláskor) és akkor is ugyanúgy nyikorgott. Ha elveszem a gázt abba hagyja! Ha valaki esetleg tudja mi lehet légyszi írja le!!


Pápa    11    2014.04.04. 22:21
wdavid
2015.12.10. 13:01   






pentasam írta:
Üdv minden X-es és nemX-es gazdának ill. hozzáértőnek.!!

Van nekem egy 2005 -ös, X3 2.0 D drágaságom,
a következő jelenséget tapasztalom nála :

Amikor a sebváltót "üresbe" helyezem egyfajta rázkódást, remegést érzek az autón és egy kis idő után kattanás szerű zajt követően megszűnik, majd ezt próbálgatva ismétlődik a dolog. (?)
Tudja valaki hogy mi a fene lehet ez ???
Kíváncsian várom ha valaki tud ezzel kapcsolatban valami infót.!!
Köszönettel : pentasam


Nem akarok vészmadár lenni, és aki Xes bömöshöz jobban ért lehet hogy meg tudja erősíteni, de több helyről is olvastam ilyen hiba leírást, minden esetben az volt, hogy az autó rázkódásra, illetve a kattanó hang a kettős tömegű lendkerék hibája.


Győr    90    2015.11.30. 13:53
E53FanatX
2015.12.10. 12:28   






Tudja vki hol helezkedik el a légrugókompresszor vezérje X5 E53-nál.
CSak hátul van légrugó benne.


   5    2015.10.17. 19:57
pentasam
2015.10.23. 11:03   






Üdv minden X-es és nemX-es gazdának ill. hozzáértőnek.!!

Van nekem egy 2005 -ös, X3 2.0 D drágaságom,
a következő jelenséget tapasztalom nála :

Amikor a sebváltót "üresbe" helyezem egyfajta rázkódást, remegést érzek az autón és egy kis idő után kattanás szerű zajt követően megszűnik, majd ezt próbálgatva ismétlődik a dolog. (?)
Tudja valaki hogy mi a fene lehet ez ???
Kíváncsian várom ha valaki tud ezzel kapcsolatban valami infót.!!
Köszönettel : pentasam


DUNAUJVÁROS    1    2015.10.23. 10:39
E53FanatX
2015.10.17. 20:21   






Sziasztok!

Nekem 2 problémám lenne egy E53 X5-el, ami 2002es és 3.0D.Nem nagyon találunk megoldást rá.
Elsőkörben az, h kiirja középen a müszerfalnal és géppel is a Tápszivattyú nyomásérzékelő hibat.Most ez az alkatrész ki lett cserélve mégis benne van a hiba és a hibakódot nem lehet kitörölni.Állandó hibának irja be.
Másik hiba pedig, h valami leszivja egy nap után az akkut.Itt valami zárlat lehet, de ilyen alap dolgokat átnéztünk már, h ülésfütés nem megy, ablakfütések rendbe, tükörfütés minden oké.
Válaszaitok előre is köszönöm!


   5    2015.10.17. 19:57
Mazsola913
2015.07.02. 22:05   






Üdvözletem a Fórum Tagjainak!

Március óta - egyenlőre boldog - tulajdonosa vagyok egy E53-nak. Apránként hozom helyre, illetve egészítem ki cuccokkal. Most jutottam el, hogy "néhány extrához" vezetékezni kellene. Tudja-e valaki, hogyan lehet leszedni az "A" oszlop borítását (alatta a légzsák), illetve a hátsórészhez merre megy a kábel korbács (vagy kábel csatorna) és honnan lehetne hozzáférni? El kellene jutnom a mennyezeti világító egységhez, illetve a műszerfaltól a csomagtérig. Jól jönne a segítség, mert eddig szerelési könyvet csak egyet találtam és az sem éppen olcsó. Sad


Budapest    1    2015.07.02. 21:25
kékmadár
2014.10.17. 18:17   






Szia.mindenképp a falslevegő lehetőségét zárd ki,ugyanis ha ez áll fenn a légtömegmérő nem helyesen mér mert nem áramlik át rajta a mennyiség és kevesebb levegőmennyiséghez kevesebb üzemanyagot fog hozzárendelni a motorvezérlő elektronika.De itt is elindul egy játék mivel a lambda1 és 2 érzékeli a szegény keveréket ezért olyan jeleket küld a vezérlőnek,h. emeljen (dúsitson) az arányon.Természetesen csak egy bizonyos szintig tud le és fel is korrigálni,aztán ha a határt túllépi bejegyzésre kerül a hibakód.Gond lehet a nem megfelelő lambda szonda is, csak gyárit javaslom (még akkor is ha 3x annyiba kerül) az után gyártottakkal rengeteget szívtunk már.


   1    2014.10.17. 17:28
fghx
2014.09.27. 20:34   






Mivel túl nagy a rászabályozás (25 és -25 között, miközben ez 8-nál semmiképp nem mehet tovább), ez inkább fals lesz. Szelepfedél tömítésnél is tud falsot szívni és az injektorok O gyűrűjénél, ezek nálam rosszak, mert folyik az olaj. Ráadásul az olajleválasztó se 100-as, mert nagy a vákuum a motorban. Szerintem első körben veszek egy teljes komplett hengerfejtömítés készletet, azzal minden tömítetlenség ki lesz zárva + az összes csövet cserélem, utána meglátjuk.
Lánc túlnyúlást elméletben jelezné a vezérműtengely jeladó.


   17    2013.03.13. 17:33
e2mustang
2014.09.27. 19:17   






Nálam volt egyszer hogy maga a szívósor belül szét volt baszódva,meg legtöbbje falsot szív jobbra balra,nameg persze a szívósor hátsó szelepeinél,de amúgy jók szoktak lenni,míg a lánc el nem nyúlik. de okozhat ilyet a gázpedál is,meg kellene "scope" olni mit mutat az ábra,lehet valahol kihagy


London    286    2012.03.03. 20:10
Tyetyi
2014.09.27. 18:19   






Előrebocsájtom nem vágom a témát, de ha rossz gázpedál állásokat lát -tehát valószínűleg elektromos- nem lehet hogy magával a pedállal van gond? Tesó egyik off autójánál okozott hasonló gondokat : nem ment, ha ment is elég gyéren gyorsított, mintha fél gázon menne.


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
fghx
2014.09.27. 16:28   






nincs, minden vákuum cső ki lett cserélve, szívósor tömítések cserélve. A motorban viszont vákuum van, ha kinyitom az olajbeöntőt, akkor szisszen. Elméletben ez olajleválasztó hiba, már megrendeltem és majd cserélem. Ha alagútban megyek, olyan idétlen hangja van a motornak, mint ha kifújna a kipufogó, viszont az sem lehetséges, mert most lett kijavítva és kapott két új katalizátort is (hibakód volt rá, az egyik összeomlott, a másik teljesen be volt dugulva). Így a katalizátor gond megoldódott, de a 286 lóerőből továbbra is csak kb 150 van jelen és a benzin - levegő keverék aránya sem javult a tömítés és csőcseréktől.


   17    2013.03.13. 17:33
e2mustang
2014.09.27. 14:04   






nincs esetleg fals levegő valahol? mert akkor a számok minuszba mennek és értelem szerűen próbálja dúsítani hogy normál körül legyen


London    286    2012.03.03. 20:10
fghx
2014.09.26. 19:58   






Üdv!

Van egy 105 km-es tesz út, mely alatt fent volt egy diagnosztikai eszköz. Az alábbiakat állapította meg:
- Keverék elérte az adaptációs határt mindkét oldalon. De most van hibakód is: P1160, ami meglepő, mert ezt jelenti: Fuel Trim Additve Bank 2 Low. Tehát szegény a keverék! És P1158 ami ismételten Fuel Trim Additve Bank 1 Low tehát szegény keverék.
Ez azért is meglepő, mert mindenki arra tippelt, hogy túldúsítás van az egy-két benzinszagú gyertya és a padlógázra jelentkező fekete füst miatt. A gép szerint pedig mégiscsak szegény keverék van.
Tartoznak még ide egyéb adatok is:

Max Min
FC stored amount 2.00 2.00
Calculated load (%) 54.9 0.00 Ez a kalkulált terhelés. Érdekes, mert hegymenetben padlógázon az miért nem 100%?
Coolant temp. (degrees) 99.00 90.00
S.T Fuel trim B1 (%) 25.00 -25.00
L.T Fuel trim B1 (%) 24.22 5.47
S.T Fuel trim B2 (%) 25.00 -25.00
L.T Fuel trim B2 (%) 22.66 5.47 Itt a B1 és B2 között a max értéknél minimális az eltérés, a min értéknél egyező
Engine Speed (rpm) 4069,75 0.00
Ignition timing (BTDC) 49,50 -2,50
Intake air temp (Degrees) 56.00 17.00
Mass air flow (g/s) 655.40 0.00
Throttle position (%) 63.10 0.00 padlógáznál nem 100%-nak kellene lenni 63.10 helyett?
O2S B1,S1 (v) 0,89 0.00
O2S B1,S1 STF (%) 24.22 -100.00
O2S B1,S2 (v) 0,93 0.00
O2S B2,S1 (v) 0.88 0.00
O2S B2,S1 STF (%) 25.00 -100.00
O2S B2,S2 (v) 0.94 0.00
Travelled km 105
Az oxigén szenzoroknál a -100.00 %-os adat normális?
Esetleg segítene valaki kibogozni ebből valamit, aki ért is az adatokhoz, és hogy ha fentiek valamelyike eltér, akkor az mitől lehet?
ELŐRE IS KÖSZÖNÖM!!!!


   17    2013.03.13. 17:33
InsectKiller
2014.06.23. 17:12   






fghx írta:
Jó pörgős ez a topic, de hátha:
Sziasztok!

Van itt X5 szakértő?
2001-es 4.4-es nyomatékhiányos. Mi lehet a gond? Tippek, valaki?
Hegyre fel csak 2-3 sebesség van. Utána ezt csinálja lejtőn is, csak 2-3 között dobálja a sebességeket. Ha megállok, újra indítom, akkor már ok. Most volt a váltó full felújítva, nem is ír váltó hibát és a váltó szerelő is nyomaték hiányát mondja.
Tettem bele új üzemanyag szűrőt, levegő szűrőt, olaj-olajszűrő csere is meg volt.
Tehát akinek van tippje a problémára, kérem írja meg (vákum cső, szivattyú nyomás stb, mi lehet?).
Hibakód nincs az autóban.
Előre is köszönöm a tanácsokat!


Nem mindig irja hibanak, a vezermutengely jelado is szokott ilyeneket produkalni. Bar nekem 6hengerem van, nem tudom a 8asoknal mi mas...


   683    2008.07.18. 21:55
fghx
2014.06.23. 14:58   






Jó pörgős ez a topic, de hátha:
Sziasztok!

Van itt X5 szakértő?
2001-es 4.4-es nyomatékhiányos. Mi lehet a gond? Tippek, valaki?
Hegyre fel csak 2-3 sebesség van. Utána ezt csinálja lejtőn is, csak 2-3 között dobálja a sebességeket. Ha megállok, újra indítom, akkor már ok. Most volt a váltó full felújítva, nem is ír váltó hibát és a váltó szerelő is nyomaték hiányát mondja.
Tettem bele új üzemanyag szűrőt, levegő szűrőt, olaj-olajszűrő csere is meg volt.
Tehát akinek van tippje a problémára, kérem írja meg (vákum cső, szivattyú nyomás stb, mi lehet?).
Hibakód nincs az autóban.
Előre is köszönöm a tanácsokat!


   17    2013.03.13. 17:33
Kukuvics
2013.06.24. 21:41   






Sziasztok! A segítségeteket kérném. Vásárolni szeretnék egy BMW X5-öst. Lehetőleg 2001-2006 közötitt. Tudnátok e esetleg valami tanácsot adni melyiket érdemes milyen motorral. Mire figyeljek?


   2    2013.06.24. 21:27
hapci777
2013.04.23. 20:40   






Sziasztok! (BWM X5 E70 2008 3.0d) Beázott a motorvezérlő elektronika, így kuka lett. Bontóban szereztem egy motorvezérlőt, majd egy ismerősöm "megflashelte", rányomott egy gyári programot, az autó adatait pedig áthozta ebbe az elektronikára. Minden szépen működik, de alapjáraton a szokásosnál jobban ráz a kocsi, menet közben is jobban remeg az autó mint szokott... A programozó esküszik rá, hogy ez nem az új elektronika miatt van... Szerintetek?? Esetleg van aki tudna foglalkozni a kocsimmal? Jó lenne most már végleg megoldást találni..


Budapest    1    2013.04.23. 20:34
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére