POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 4 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   1M, M3, M5, M6, Z3M - Minden ///M :)

Hanszolo Pré
2010.12.19. 15:31   






Rolcsi85 írta:

nesze neked 6.6L V8 dízel, OFF VÉGE Very Happy

http://www.a5.hu/cikkek/1/44903.shtml


Very Happy

Csak óvatosan,lehet úgy 5-10 év múlva az aktuális M-esek is Petrollal mennek majd... Mad


www.branddiesel.hu Wink

Birgi,Trapani-Sicily    454    2007.10.10. 10:39
Rolcsi85
2010.12.18. 16:57   






Hanszolo Pré írta:
Rolcsi85 írta:

az meg mi? 5.0TDS? Confused


Dehogy... Smile
Csak olyan szóvicc... 12 hengeres dízel.
Annak elég egy 1.95-ös difi is. Very Happy

Egyébként M52. Kacsint


nesze neked 6.6L V8 dízel, OFF VÉGE Very Happy

http://www.a5.hu/cikkek/1/44903.shtml


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Hanszolo Pré
2010.12.16. 23:42   






Rolcsi85 írta:

az meg mi? 5.0TDS? Confused


Dehogy... Smile
Csak olyan szóvicc... 12 hengeres dízel.
Annak elég egy 1.95-ös difi is. Very Happy

Egyébként M52. Kacsint


www.branddiesel.hu Wink

Birgi,Trapani-Sicily    454    2007.10.10. 10:39
Rolcsi85
2010.12.13. 09:46   






Hanszolo Pré írta:
Rolcsi85 írta:
Hanszolo Pré írta:
Köszi Rolcsi. Kacsint

Surprised

Egyébként meg az enyém például 220-nál csak ~4400-at forog...
Very Happy


jó hosszú a difid Very Happy


750TDS Very Happy


az meg mi? 5.0TDS? Confused


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Hanszolo Pré
2010.12.13. 00:18   






Rolcsi85 írta:
Hanszolo Pré írta:
Köszi Rolcsi. Kacsint

Surprised

Egyébként meg az enyém például 220-nál csak ~4400-at forog...
Very Happy


jó hosszú a difid Very Happy


750TDS Very Happy


www.branddiesel.hu Wink

Birgi,Trapani-Sicily    454    2007.10.10. 10:39
Rolcsi85
2010.12.12. 20:40   






Hanszolo Pré írta:
Köszi Rolcsi. Kacsint

Surprised

Egyébként meg az enyém például 220-nál csak ~4400-at forog...
Very Happy


jó hosszú a difid Very Happy


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Hanszolo Pré
2010.12.12. 19:19   






Köszi Rolcsi. Kacsint

Surprised

Egyébként meg az enyém például 220-nál csak ~4400-at forog...
Very Happy


www.branddiesel.hu Wink

Birgi,Trapani-Sicily    454    2007.10.10. 10:39
Rolcsi85
2010.12.11. 19:09   






KASZA Mester írta:
Rolcsi85 írta:
Hanszolo Pré írta:
Rolcsi85 írta:

akkor "felvilágosítalak" mert én már 50000 oldalt elolvastam erről.

Amicsba S50B30US a hivatalos megnevezés....az M50 után kapta csak mivel S50 ez is azért van ott az US.
A 3.2es usa az S52B32 az M52 után.
Euroba meg van az S50B30 és az S50B32


Oké,ezt eddig is tudtam,csak az nem hogy megnevezésben az US a különbség... Very Happy

Műszaki adatokat honnét lehet(ne) csemegézni US-ékről? Confused
...érdekelne.


http://www.eurospeed.org/m3faq/m3faq.html ez csak usa
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=15 ez megy vegyes
http://www.bmwheaven.com/database/compare.php?brand1=BMW&enumber1=E36_3&type1=832&brand2=BMW&enumber2=E36_3&type2=405&submit=compare nyers adatok
http://www.bmwheaven.com/database/engine.php?type=Motorsport#/166

-jok ezek az adatok,össze hasonlitások.
-amin meglepődtem,hogy usa m3-nak levan korlátozva 220km.-a végsebessége.Hmm. Sad


220 a 3.0é, 230 3.2é, nekem is 230nál letilt kb 6200rpm-nél....tiltáskivételnél 268kmh a vége 7000rpm-nél.


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
KASZA Mester
2010.12.11. 18:37   





Kiemelt hirdető
Kiemelt hirdető
Rolcsi85 írta:
Hanszolo Pré írta:
Rolcsi85 írta:

akkor "felvilágosítalak" mert én már 50000 oldalt elolvastam erről.

Amicsba S50B30US a hivatalos megnevezés....az M50 után kapta csak mivel S50 ez is azért van ott az US.
A 3.2es usa az S52B32 az M52 után.
Euroba meg van az S50B30 és az S50B32


Oké,ezt eddig is tudtam,csak az nem hogy megnevezésben az US a különbség... Very Happy

Műszaki adatokat honnét lehet(ne) csemegézni US-ékről? Confused
...érdekelne.


http://www.eurospeed.org/m3faq/m3faq.html ez csak usa
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=15 ez megy vegyes
http://www.bmwheaven.com/database/compare.php?brand1=BMW&enumber1=E36_3&type1=832&brand2=BMW&enumber2=E36_3&type2=405&submit=compare nyers adatok
http://www.bmwheaven.com/database/engine.php?type=Motorsport#/166

-jok ezek az adatok,össze hasonlitások.
-amin meglepődtem,hogy usa m3-nak levan korlátozva 220km.-a végsebessége.Hmm. Sad


Szfvár    2349    2007.04.30. 12:32
Rolcsi85
2010.12.11. 16:21   






Hanszolo Pré írta:
Rolcsi85 írta:

akkor "felvilágosítalak" mert én már 50000 oldalt elolvastam erről.

Amicsba S50B30US a hivatalos megnevezés....az M50 után kapta csak mivel S50 ez is azért van ott az US.
A 3.2es usa az S52B32 az M52 után.
Euroba meg van az S50B30 és az S50B32


Oké,ezt eddig is tudtam,csak az nem hogy megnevezésben az US a különbség... Very Happy

Műszaki adatokat honnét lehet(ne) csemegézni US-ékről? Confused
...érdekelne.


http://www.eurospeed.org/m3faq/m3faq.html ez csak usa
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=15 ez megy vegyes
http://www.bmwheaven.com/database/compare.php?brand1=BMW&enumber1=E36_3&type1=832&brand2=BMW&enumber2=E36_3&type2=405&submit=compare nyers adatok
http://www.bmwheaven.com/database/engine.php?type=Motorsport#/166


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Hanszolo Pré
2010.12.11. 13:57   






Rolcsi85 írta:

akkor "felvilágosítalak" mert én már 50000 oldalt elolvastam erről.

Amicsba S50B30US a hivatalos megnevezés....az M50 után kapta csak mivel S50 ez is azért van ott az US.
A 3.2es usa az S52B32 az M52 után.
Euroba meg van az S50B30 és az S50B32


Oké,ezt eddig is tudtam,csak az nem hogy megnevezésben az US a különbség... Very Happy

Műszaki adatokat honnét lehet(ne) csemegézni US-ékről? Confused
...érdekelne.


www.branddiesel.hu Wink

Birgi,Trapani-Sicily    454    2007.10.10. 10:39
Rolcsi85
2010.12.11. 03:12   






Hanszolo Pré írta:
What are the differences between the S50 and S52 engines?

WHAT THE FUCK??? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Röviden: MINDEN. Mad

Igazából annyira összemosták az S50/S52 motorokat,annyi mindent és mindenhonnan beszélnek,ráadásul hozzákavarják az USA modelleket is...
...és akkor vannak,akik még sportot is űznek belőle. Very Happy

Vannak,akik S50-nek hívják a 286 és a 321 lovast egyaránt...
Néhányan S50B32-nek,mások meg S52B30-nak is írják...

Én eddig így neveztem őket:
-S50B30 (286 PS)
-S52B32 (321 PS)

Az Amcsi és a Jurop M3 motorokat ránézésre simán elválasztom,mert Amcsi nem hengerenkénti lepkés... (meg ezer más dolog,de ez egyértelmű mindenkinek -márakinek- )

De például egy jó leírást (persze soksok képpel) az USA M3 motorról azt szívesen elnassolnék... Smile

Very Happy


akkor "felvilágosítalak" mert én már 50000 oldalt elolvastam erről.

Amicsba S50B30US a hivatalos megnevezés....az M50 után kapta csak mivel S50 ez is azért van ott az US.
A 3.2es usa az S52B32 az M52 után.
Euroba meg van az S50B30 és az S50B32


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Hanszolo Pré
2010.12.10. 21:56   






What are the differences between the S50 and S52 engines?

WHAT THE FUCK??? Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Röviden: MINDEN. Mad

Igazából annyira összemosták az S50/S52 motorokat,annyi mindent és mindenhonnan beszélnek,ráadásul hozzákavarják az USA modelleket is...
...és akkor vannak,akik még sportot is űznek belőle. Very Happy

Vannak,akik S50-nek hívják a 286 és a 321 lovast egyaránt...
Néhányan S50B32-nek,mások meg S52B30-nak is írják...

Én eddig így neveztem őket:
-S50B30 (286 PS)
-S52B32 (321 PS)

Az Amcsi és a Jurop M3 motorokat ránézésre simán elválasztom,mert Amcsi nem hengerenkénti lepkés... (meg ezer más dolog,de ez egyértelmű mindenkinek -márakinek- )

De például egy jó leírást (persze soksok képpel) az USA M3 motorról azt szívesen elnassolnék... Smile

Very Happy


www.branddiesel.hu Wink

Birgi,Trapani-Sicily    454    2007.10.10. 10:39
Rolcsi85
2010.12.10. 16:25   






What are the differences between the S50 and S52 engines?
The North American-spec powerplant, known as the S52, is based closely on the regular production M52 six-cylinder engine. Like that motor, it has a cast iron block, aluminum cylinder head and four valves per cylinder, with two-stage VANOS variable valve timing on the intake strokes. Unique to the S52, however, is a larger bore of 86.4mm and a longer stroke of 89.6mm for a total displacement of 3,152cc. The engine is rated at 240 hp (SAE) at 6,000rpm and 236 lb/ft of torque at 3,800 rpm.

In addition to the larger displacement, the S52 utilizes the following special M components (compared to the M52):
-Ported and polished cylinder head
-Retuned VANOS variable valve timing for greater high-rpm power
-Heavy-duty valve springs
-More finely balanced camshafts
-Valve lifters, springs and spring seats with reduced mass
-Free-flowing intake and exhaust systems

The European-spec powerplant, known as the S50 B32, is a much more exotic unit. Like the S52, it also contains an iron block and aluminum cylinder head with four valves per cylinder. However, with a bore of 86.4mm and a stroke of 91mm, it has a total displacement of 3,201cc. The S50 B32 incorporates the following special features to allow it to produce an impressive 321 hp (DIN) at 7,400rpm and 258 lb/ft of torque at 3,250 rpm:
-Individual throttle plates for each cylinder
-Increased compression ratio to 11.3:1
-Advanced BMW/Siemens MSS50 engine management system able to compute 20 million instructions per second
-Double VANOS continuously variable valve timing on both intake and exhaust strokes
-Lightweight pistons
-Dual-mass flywheel
-Graphite-coated conrods
-Larger inlet valves
-Second oil pump


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Rolcsi85
2010.12.09. 22:07   






Hanszolo Pré írta:
Rolcsi85 írta:
Hanszolo Pré írta:
Rolcsi85 írta:

na ja, de ki gondolta volna hogy a BMW-nek annyi esze volt hogy ugyanazt a motorkódot adta nekik...


Naaaaaaaaa.................... Smile

Ha a kacsa nem tud úszni,nem a víz a hülye... Very Happy


ez azért nem a legjobb hasonlat Kacsint


Add elő a Tiédet. Smile ;)

Csak annyit fűznék hozzá,ha egy kicsit jobban "BMW-s" vagy,akkor a motorháztető felnyitása után csukott szemmel is észreveszed hogy EURO M3-hoz annyi köze van az USA M3 nak,mint Tóth Verának a szépségkirálynő választáshoz... Very Happy
És akkor könyökből vágod hogy nem hogy a 321,de még a 286 csődör is elírás a forgalmiban...
És másként állsz hozzá a vásárláshoz.
Persze ha ránézésre látod hogy ez az M3 nem az az M3,akkor a motorháztetőt nem nyitottad ki vásárlás előtt,ami szintén hiba. Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Persze ezek csak gondolatok,félre ne érts,nem a sértegetés,vagy az arcoskodás a célom. Smile
Egyszerűen csak innen nézve ez jut eszembe. Smile
Ennyi.
És ettől még igenis szerethető egy USA M3 is.

És még mielőtt...
Én is szaladtam bele ilyenekbe,mert ugye emberből lennénk vagy mi... Confused
Nem volt olcsó a tanulópénz,de hasznosnak bizonyult . Smile

(Én biztosan egy kompresszor-kittben gondolkodnék ha a helyedben lennék) Mad Gyúrós Koccintunk


nekem az euro M3 hangja kell Kacsint és nem hangfalból akarom hallgatni Very Happy amúgy megnéztem a motort, csak sok közöm nem volt a témához, ezen is rajta volt hogy Mpower láttam már előtte is M3 motort, tudtam hogy rá van írva, de sose néztem át cm-ről cm-re hogy minek hol kell lennie....forgalmiba 321ló van, még is minek gyanakodtam volna? 1.2-be odabaszott neki a srác ott ez is szépen lép....jobban mint egy 28as amibe előtte ültem....BMW-nek meg lehetett volna annyi esze hogy 1-2 US modell biztos elfogja érni az európai partokat, illett volna más motornak más motorkódot adni Kacsint


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Hanszolo Pré
2010.12.09. 21:32   






Rolcsi85 írta:
Hanszolo Pré írta:
Rolcsi85 írta:

na ja, de ki gondolta volna hogy a BMW-nek annyi esze volt hogy ugyanazt a motorkódot adta nekik...


Naaaaaaaaa.................... Smile

Ha a kacsa nem tud úszni,nem a víz a hülye... Very Happy


ez azért nem a legjobb hasonlat Kacsint


Add elő a Tiédet. Smile ;)

Csak annyit fűznék hozzá,ha egy kicsit jobban "BMW-s" vagy,akkor a motorháztető felnyitása után csukott szemmel is észreveszed hogy EURO M3-hoz annyi köze van az USA M3 nak,mint Tóth Verának a szépségkirálynő választáshoz... Very Happy
És akkor könyökből vágod hogy nem hogy a 321,de még a 286 csődör is elírás a forgalmiban...
És másként állsz hozzá a vásárláshoz.
Persze ha ránézésre látod hogy ez az M3 nem az az M3,akkor a motorháztetőt nem nyitottad ki vásárlás előtt,ami szintén hiba. Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy
Persze ezek csak gondolatok,félre ne érts,nem a sértegetés,vagy az arcoskodás a célom. Smile
Egyszerűen csak innen nézve ez jut eszembe. Smile
Ennyi.
És ettől még igenis szerethető egy USA M3 is.

És még mielőtt...
Én is szaladtam bele ilyenekbe,mert ugye emberből lennénk vagy mi... Confused
Nem volt olcsó a tanulópénz,de hasznosnak bizonyult . Smile

(Én biztosan egy kompresszor-kittben gondolkodnék ha a helyedben lennék) Mad Gyúrós Koccintunk


www.branddiesel.hu Wink

Birgi,Trapani-Sicily    454    2007.10.10. 10:39
Rolcsi85
2010.12.08. 23:47   






Hanszolo Pré írta:
Rolcsi85 írta:

na ja, de ki gondolta volna hogy a BMW-nek annyi esze volt hogy ugyanazt a motorkódot adta nekik...


Naaaaaaaaa.................... Smile

Ha a kacsa nem tud úszni,nem a víz a hülye... Very Happy


ez azért nem a legjobb hasonlat Kacsint


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Hanszolo Pré
2010.12.08. 23:12   






Rolcsi85 írta:

na ja, de ki gondolta volna hogy a BMW-nek annyi esze volt hogy ugyanazt a motorkódot adta nekik...


Naaaaaaaaa.................... Smile

Ha a kacsa nem tud úszni,nem a víz a hülye... Very Happy


www.branddiesel.hu Wink

Birgi,Trapani-Sicily    454    2007.10.10. 10:39
Rolcsi85
2010.12.08. 19:18   






Btrix76 írta:
Németh Zoltán írta:
Sziasztok.

Köszi a segítő jellegű infókat, meg fogom fogadni azokat.

Az már biztos, hogy a helyszínen is meg kell néznem a gépet, és ezt mihamarabb megteszem, illetve sikerült egyeztetnem egy szakértővel, Akihez el is vihetem megnézetni, hogy mi lehet a szar benne, mert valami nem kosher, az biztos...Mindegy, ezért kell megelőzni a bajt...

A teljesítménnyel kapcsolatos infókat köszi szépen, nekem nincsenek olyan terveim, hogy feljebb tuningoljuk, beérném azzal is, amit gyárilag tud-ha azt valóban produkálja, de ehhez is kell majd a fékpad, s így korrekt adatot kaphatok...

Alapvetően CULT-ra használnám, azon kívül, h néha elgurulna a gyógyszer, de semmi egyéb, így ha egyszer tényleg kapok egy valós képet, akkor ha az elfogadható, akkor hajrá, ha nem, akkor pedig nem...

Köszi szépen Mindannyiótoknak!!

Ui:Az amerikai típussal vlóban "celeb" lettél, értsd ezt pozitívan, ha priviben elküldöd a számod, szívesen felhívlak további tanácsokért!

Üdv:

Zoli

ha az arbol tudsz alkudni ,es beered ennyi loval ,akkor vagjal bele ,de mindenkep ajanlom ,hogy ulj be vki melle ,akinek euro M3-asa van ,mielott megveszed...
ha meg mar ott vagy ,oktasd ki oket ,hogy az az auto 240 paci gyarilag ,es ha mar hirdetnek ,akkor irjak le a valosagot
ezzel csak megtevesztik az embereket...de te jol csinaltad ,mert elobb feljottel ide kerdezgetni ,mielott cselekedtel volna Kacsint


na ja, de ki gondolta volna hogy a BMW-nek annyi esze volt hogy ugyanazt a motorkódot adta nekik...


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Btrix76
2010.12.08. 05:07   






Németh Zoltán írta:
Sziasztok.

Köszi a segítő jellegű infókat, meg fogom fogadni azokat.

Az már biztos, hogy a helyszínen is meg kell néznem a gépet, és ezt mihamarabb megteszem, illetve sikerült egyeztetnem egy szakértővel, Akihez el is vihetem megnézetni, hogy mi lehet a szar benne, mert valami nem kosher, az biztos...Mindegy, ezért kell megelőzni a bajt...

A teljesítménnyel kapcsolatos infókat köszi szépen, nekem nincsenek olyan terveim, hogy feljebb tuningoljuk, beérném azzal is, amit gyárilag tud-ha azt valóban produkálja, de ehhez is kell majd a fékpad, s így korrekt adatot kaphatok...

Alapvetően CULT-ra használnám, azon kívül, h néha elgurulna a gyógyszer, de semmi egyéb, így ha egyszer tényleg kapok egy valós képet, akkor ha az elfogadható, akkor hajrá, ha nem, akkor pedig nem...

Köszi szépen Mindannyiótoknak!!

Ui:Az amerikai típussal vlóban "celeb" lettél, értsd ezt pozitívan, ha priviben elküldöd a számod, szívesen felhívlak további tanácsokért!

Üdv:

Zoli

ha az arbol tudsz alkudni ,es beered ennyi loval ,akkor vagjal bele ,de mindenkep ajanlom ,hogy ulj be vki melle ,akinek euro M3-asa van ,mielott megveszed...
ha meg mar ott vagy ,oktasd ki oket ,hogy az az auto 240 paci gyarilag ,es ha mar hirdetnek ,akkor irjak le a valosagot
ezzel csak megtevesztik az embereket...de te jol csinaltad ,mert elobb feljottel ide kerdezgetni ,mielott cselekedtel volna Kacsint


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
Németh Zoltán
2010.12.07. 19:23   






Sziasztok.

Köszi a segítő jellegű infókat, meg fogom fogadni azokat.

Az már biztos, hogy a helyszínen is meg kell néznem a gépet, és ezt mihamarabb megteszem, illetve sikerült egyeztetnem egy szakértővel, Akihez el is vihetem megnézetni, hogy mi lehet a szar benne, mert valami nem kosher, az biztos...Mindegy, ezért kell megelőzni a bajt...

A teljesítménnyel kapcsolatos infókat köszi szépen, nekem nincsenek olyan terveim, hogy feljebb tuningoljuk, beérném azzal is, amit gyárilag tud-ha azt valóban produkálja, de ehhez is kell majd a fékpad, s így korrekt adatot kaphatok...

Alapvetően CULT-ra használnám, azon kívül, h néha elgurulna a gyógyszer, de semmi egyéb, így ha egyszer tényleg kapok egy valós képet, akkor ha az elfogadható, akkor hajrá, ha nem, akkor pedig nem...

Köszi szépen Mindannyiótoknak!!

Ui:Az amerikai típussal vlóban "celeb" lettél, értsd ezt pozitívan, ha priviben elküldöd a számod, szívesen felhívlak további tanácsokért!

Üdv:

Zoli


Németh Zoltán

Budapest    2    2010.12.06. 20:50
Rolcsi85
2010.12.07. 16:19   






Mindezektől függetlenül azt mondom hogy ez az S52B32 ami nekem van nagyon jó alap ha ráraknak egy turbót vagy kompresszort, de én spec előbb utóbb úgyis vagy átülök egy euroM3ba vagy motort cserélek mert beleültem spongyaM3-jába Mad Mad Mad ha kocsit cserélek ha motort kb +500ból úszom meg. Annyiból kb a 300lovat lehet elérni szívóban az enyémmel = felesleges tuningolni meg hát az euro hangja Surprised


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Rolcsi85
2010.12.07. 16:10   






Németh Zoltán írta:
Sziasztok!

Mivel új vagyok, ezért csak tapogatózom, így kérlek Benneteket, ha nagyon nagy butaságot írnék, azt nézzétek el nekem. Köszi.

Szóval. csonti Car, és eladó M3, amiről azt tudom, hogy amerikai kivitel, 180 ezer km, fekete, és kissé leharcolt.
Az ára igen olcsó-olcsóbb mint a társaié...
Egy másik fórumon említették azt meg, hogy itt, Köztetek van Valaki, akinek van egy ugyanilyen típusú autója. Nos Rá volna szükségem, mert infó kell az autóról, de sürgősen!

Azt tudom, hogy állítólag 325-ös szívósor van a blokkon, ezért a gyengébb kivitel, és hogy a klíma is csak azért van, mert amerikai a kivitel...

Az erő állítólag alapesetben 286 paci, de mivel chippelve van, így kb 320.

95-ös gyártás, 96-os forgalomba helyezés.

A képet a Csonti Car-oldalon megtaláljátok.

Szükségem volna tanácsra, mert szombaton mennék megnézni, és nem akarok bakizni, se mekkorát, így elsősorban ÉPÍTŐ jellegű ötleteket, HASZNOS tanácsokat várok.

KÖSZÖNÖM szépen előre is.


Szia, először is én vettem azt az USA M3at, látom híres is lettem miatta Very Happy Nekem is azt mondták hogy 321lovas, sőt nekem az volt a megtévesztő hogy a forgalmiba is a 321ló van, mivel a BMW elkúrta azt hogy sajnos ugyanaz a motorkódja az USAM3-nak meg az EURO M3nak...326S1 vagy S2 nem tudom pontosan. A lényeg hogy ezáltal amikor behozták amcsiból az okmányirodába azonnal 321lovat ráírták minden gond nélkül....sokan leírták most előttem a lényeget, a valóság az hogy valóban motorikusan semmi köze az eurom3hoz, inkább egy tuningolt 328as, kicsit sportosabbra csinált motorral....lényegébe egy M332....amit te néztél az 3.0 240pacis, ha megveszed sok sikert hozzá, szerintem rémszar állapotba van így képen nézve, ülése szarrá van ülve, simán több min 300ezer km van benne, nekem 150ezer van garantáltan és 2 kis göröngy van az ülésembe....engem az vígasztalt hogy legalább tényleg tip top állapotban van/volt, szinte semmit nem kellett ráköltenem csak pár apróságot meg a szokásos cserélendő alkatrészeket. Tuning téren meg annyit tudok mondani hogy kis pénzől (100-150ezer) 270-280lóig lehet eljutni, fél millából már 300ló is kijön. A legerősebb ami utcai használatú szívó motor az 312ló amit láttam usa modellbe....de nem hiszem hogy ráköltenéd annak a tuning szettnek a 3900dolláros árát......én azt mondom vegyél egy euro M3at, legalább a 286lovasat....megtévesztő az USAM3 mert 100ig ez is nagyon megy, 160ig még élvezetes, aztán 4.től kezd el "lomhább" lenni, amíg az euro M3 220 felett kezd el belassulni 5.től....érzetre is más, nekem középen már erős a motor, viszont a top tartományban is szinte ugyanazt az erőt adja le mint közép fordulaton...nincs benne az a folyamatosan gyorsuló érzésed csak 4000rpm-nél beletapadsz az ülésbe és 6000nél várod a csodát hogy még jobban fog húzni de mégse ezt érzed, viszont a kmh óra mutatja hogy elég jól halad azért a szekér....volt aki azt mondta nekem hogy áldjam magam hogy még ha drágán is de véletlenül vettem egy "jó kompromisszumot"(mert amúgy minden 100% M3 és olcsóbb mint 28ast tuningolni meg M3asítani) mert euro m3 motorokkal sok a gond, nagyon sokan csak 1 szezonra veszik meg, széthajtják aztán beadják kereskedésbe(olaj cserét meg csak papíron lát a kocsi aztán jön hogy csapágyas lesz)....az usaM3 lévén hogy a 328 tuningolt változata lényegébe tartósabb motor 250lóval (gyárilag 240 de mindenhol 250et mérnek...). Egy szó mint száz, ha M3at akarsz akkor vegyél eurot, ha egy jó sportos "tartós" kocsit relatív olcsó fenntartással akkor inkább 328at....usaM3 is jó, csak nem az amit most a Csonti árul....az 1 szar...bár legalább olcsó szar 1,1ért ha jól emléxem ennyibe kerül....kérdés mi minden van széthullva rajta Smile


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
speer
2010.12.07. 08:23   






Btrix76 írta:
Németh Zoltán írta:
Sziasztok!

Mivel új vagyok, ezért csak tapogatózom, így kérlek Benneteket, ha nagyon nagy butaságot írnék, azt nézzétek el nekem. Köszi.

Szóval. csonti Car, és eladó M3, amiről azt tudom, hogy amerikai kivitel, 180 ezer km, fekete, és kissé leharcolt.
Az ára igen olcsó-olcsóbb mint a társaié...
Egy másik fórumon említették azt meg, hogy itt, Köztetek van Valaki, akinek van egy ugyanilyen típusú autója. Nos Rá volna szükségem, mert infó kell az autóról, de sürgősen!

Azt tudom, hogy állítólag 325-ös szívósor van a blokkon, ezért a gyengébb kivitel, és hogy a klíma is csak azért van, mert amerikai a kivitel...

Az erő állítólag alapesetben 286 paci, de mivel chippelve van, így kb 320.

95-ös gyártás, 96-os forgalomba helyezés.

A képet a Csonti Car-oldalon megtaláljátok.

Szükségem volna tanácsra, mert szombaton mennék megnézni, és nem akarok bakizni, se mekkorát, így elsősorban ÉPÍTŐ jellegű ötleteket, HASZNOS tanácsokat várok.

KÖSZÖNÖM szépen előre is.

neked akkor Rolcsira lesz szukseged
de ,azert leirom a lenyeget
felre ne ertsd ,nem kioktatni akarlak ,csak rateriteni a helyes utra
az USA verzio 240 paci ,286 meg talan ki lehet preselni belole ,de 320 nagyon nehezen...milliokbol esetleg
az europai piacra keszult M3 eloszor 286 pacival ,majd 96 tol 321 pacival jott ki
mivel az USA-ba nem forgalmazhattak ezt a kivitelt a BMW legyartotta a M50B25(325i) ill M52B28(328i) motorsportos valtozatat ,amit M3 nak neveztek el az USA-ban es S50B30(M3 USA) ill S52B32(M3 USA) motorkoddal jeloltek
ezek a motorok meg se kozelitik az "igazi" M3 teljesitmenyet
Rolcsi is csak azert vette meg ,mert elobb lefoglalozta az autot ,utana "kerdezoskodott"
magyarul at lett ba**va
azota meg csak azt olvassuk ,hogy mikent szeretne tuningolni ,hogy kozelebb keruljon az euro M3 hoz
kapja is a verszivast ezert
ha megveszed ,sok fejfajast fog okozni ,papiron lesz egy M3 a tulajdonodban ,erzesre meg egy kicsit erososebb 328i

nezegetem ezt az autot ,de gondolom te se hiszed el ezt a km ora allast...
a szarra fingott borulesbol siman ki lehet olvasni 250-300ezer km-ert
klima szinte az osszes M3 ba van/volt
erre az autora igazan semmilyen epito jellegu kritikat nem tudok irni
ez meleg darab...nem hiszem ,hogy ilyen olcson meguszod...erre sokat kell majd kolteni...NE ADJAL ERTE PENZT!!!!!
a masik eszremegjegyzesem ,hogy ezt az autot mar igen regota hirdetik...
ha esetleg meg is megveszed...sok sikert kivanok hozza ,es szerencset Kacsint

Btrix76 mindent leírt,érdemes megfontolnod ezt a dolgot....az a 320Le pedig a valóságtól nagyon messzeálló szám... Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Btrix76
2010.12.07. 06:05   






Németh Zoltán írta:
Sziasztok!

Mivel új vagyok, ezért csak tapogatózom, így kérlek Benneteket, ha nagyon nagy butaságot írnék, azt nézzétek el nekem. Köszi.

Szóval. csonti Car, és eladó M3, amiről azt tudom, hogy amerikai kivitel, 180 ezer km, fekete, és kissé leharcolt.
Az ára igen olcsó-olcsóbb mint a társaié...
Egy másik fórumon említették azt meg, hogy itt, Köztetek van Valaki, akinek van egy ugyanilyen típusú autója. Nos Rá volna szükségem, mert infó kell az autóról, de sürgősen!

Azt tudom, hogy állítólag 325-ös szívósor van a blokkon, ezért a gyengébb kivitel, és hogy a klíma is csak azért van, mert amerikai a kivitel...

Az erő állítólag alapesetben 286 paci, de mivel chippelve van, így kb 320.

95-ös gyártás, 96-os forgalomba helyezés.

A képet a Csonti Car-oldalon megtaláljátok.

Szükségem volna tanácsra, mert szombaton mennék megnézni, és nem akarok bakizni, se mekkorát, így elsősorban ÉPÍTŐ jellegű ötleteket, HASZNOS tanácsokat várok.

KÖSZÖNÖM szépen előre is.

neked akkor Rolcsira lesz szukseged
de ,azert leirom a lenyeget
felre ne ertsd ,nem kioktatni akarlak ,csak rateriteni a helyes utra
az USA verzio 240 paci ,286 meg talan ki lehet preselni belole ,de 320 nagyon nehezen...milliokbol esetleg
az europai piacra keszult M3 eloszor 286 pacival ,majd 96 tol 321 pacival jott ki
mivel az USA-ba nem forgalmazhattak ezt a kivitelt a BMW legyartotta a M50B25(325i) ill M52B28(328i) motorsportos valtozatat ,amit M3 nak neveztek el az USA-ban es S50B30(M3 USA) ill S52B32(M3 USA) motorkoddal jeloltek
ezek a motorok meg se kozelitik az "igazi" M3 teljesitmenyet
Rolcsi is csak azert vette meg ,mert elobb lefoglalozta az autot ,utana "kerdezoskodott"
magyarul at lett ba**va
azota meg csak azt olvassuk ,hogy mikent szeretne tuningolni ,hogy kozelebb keruljon az euro M3 hoz
kapja is a verszivast ezert
ha megveszed ,sok fejfajast fog okozni ,papiron lesz egy M3 a tulajdonodban ,erzesre meg egy kicsit erososebb 328i

nezegetem ezt az autot ,de gondolom te se hiszed el ezt a km ora allast...
a szarra fingott borulesbol siman ki lehet olvasni 250-300ezer km-ert
klima szinte az osszes M3 ba van/volt
erre az autora igazan semmilyen epito jellegu kritikat nem tudok irni
ez meleg darab...nem hiszem ,hogy ilyen olcson meguszod...erre sokat kell majd kolteni...NE ADJAL ERTE PENZT!!!!!
a masik eszremegjegyzesem ,hogy ezt az autot mar igen regota hirdetik...
ha esetleg meg is megveszed...sok sikert kivanok hozza ,es szerencset Kacsint


6 speed

between Pacific and Atlantic    6659    2007.10.08. 22:33
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 4 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére