POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 4 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Szériák szerint E..  »   E23 " 7 series "

mitju
2009.01.29. 21:28   






bmws94 írta:
Helo!

88' E32 750iL,"újítjuk fel",és van egy két gond. :/
az egyik az lenne, hogy ki volt szedve a motor az autóból,akkor még el lehetett forgatni a motort,és most hogy össze lett rakva a váltóval egyik fokozatban sem lehet elforgatni,azaz üresben sem.
A másik pedig hogy a fedélzeti computer miért csak 4Darab P betűt ír ki?->PPPP
Cool
Valaki tud mondani valamit? Smile

ja szar ügy
a négyP,akkor jelentkezik ha tultölt a generátor vagy hegesztenek a kocsin rajtahagyott akkusarukkal...
vegyétek le a sarut vagy 10percre,aztán vissza
ha igysem jó akkor kuka a board
összeakadhatott a váltóban a reteszelő......P.....


b.a.z megye    607    2005.05.02. 14:37
BMWs94
2009.01.22. 15:18   






Helo!

88' E32 750iL,"újítjuk fel",és van egy két gond. :/
az egyik az lenne, hogy ki volt szedve a motor az autóból,akkor még el lehetett forgatni a motort,és most hogy össze lett rakva a váltóval egyik fokozatban sem lehet elforgatni,azaz üresben sem.
A másik pedig hogy a fedélzeti computer miért csak 4Darab P betűt ír ki?->PPPP
Cool
Valaki tud mondani valamit? Smile


   299    2008.06.29. 20:58
croky
2009.01.22. 00:40   






Üdv. minden BMWs-nek!
Szeretném a segítségeteket kérni, ugyanis ráakadtam egy viszonylag jo állapotú 1981-es évjáratú 735-re, de félek megvenni, mivel nem nagyon ismerem ezt a szériát ezért nagyon hálás lennék ha tudnátok pár infót közölni ezzel a szériával kapcsolatban(motor gyengeségek, kaszni rozsdásodási pontok, futómű gyengeségek stb.).Egyébként a gépezet 250000 km-t futott ha igaz. Előre is köszi a választ! Smile


   1    2009.01.22. 00:30
BMW M6 POWER
2008.10.14. 20:31   






mitju írta:
sixpack525i írta:
jürgen írta:
Köszi a segítséget srácok.
A fék félig meddig megoldódott. Előre felkerültek az e38 750i nyergei. Mostmár 334mm tárcsák vannak elől. A hidraulikus rásegítőt ki akarom cserélni levegősre, állítólag az e30ix dupla dewanderjét fel lehet tenni.

A váltóra visszatérve: m30 motorokon volt 5hp22 e34 535i tipusokon. Annyi a gond vele, hogy annak már van külön vezérlője, és nem tudom, hogy ezt, hogy lehet összehozni a gyári vezérlőjével.

A fékekről hamarosan teszek fel képeket.

Üdv
Jürgen


Sajnos SOSE volt 5 gangos automata váltó 35i-n.

a 85évjáratuakon igen nekem is az volt...4+1felet váltott még ami 500fordot ejtett

Hello.
Hát az okk hogy hogy 4+1 et vált de az az 4 sebességes akkor is mert a neve 4HP annak is nekünk olyan van!Meg ha azt nézzük akor az E36 os 6hengeresekben meg 6 sebességes váltó lenne mert azoknak is van egyet hogy még elvált 5 ödik után!Azok pedig 5HP k!
Ugyhogy legyen okos az ember a BMW autómattákkal! Shocked
Csunya nagy autómattaváltók! BangBang


Simple M Power!!!

Délvidék    354    2008.01.23. 01:12
sixpack525i
2008.10.14. 14:43   





Vendég
mitju írta:
sixpack525i írta:
jürgen írta:
Köszi a segítséget srácok.
A fék félig meddig megoldódott. Előre felkerültek az e38 750i nyergei. Mostmár 334mm tárcsák vannak elől. A hidraulikus rásegítőt ki akarom cserélni levegősre, állítólag az e30ix dupla dewanderjét fel lehet tenni.

A váltóra visszatérve: m30 motorokon volt 5hp22 e34 535i tipusokon. Annyi a gond vele, hogy annak már van külön vezérlője, és nem tudom, hogy ezt, hogy lehet összehozni a gyári vezérlőjével.

A fékekről hamarosan teszek fel képeket.

Üdv
Jürgen


Sajnos SOSE volt 5 gangos automata váltó 35i-n.

a 85évjáratuakon igen nekem is az volt...4+1felet váltott még ami 500fordot ejtett


Ha így számoljuk akkor 8 sebességes, PRN-nel...... Very Happy Very Happy
Az a lockup amiről te beszélsz, ilyen van az 525e-men (4 gang) és az 525iA-mon is, az pedig 5 sebességes + lockup.........


     
mitju
2008.10.13. 21:44   






sixpack525i írta:
jürgen írta:
Köszi a segítséget srácok.
A fék félig meddig megoldódott. Előre felkerültek az e38 750i nyergei. Mostmár 334mm tárcsák vannak elől. A hidraulikus rásegítőt ki akarom cserélni levegősre, állítólag az e30ix dupla dewanderjét fel lehet tenni.

A váltóra visszatérve: m30 motorokon volt 5hp22 e34 535i tipusokon. Annyi a gond vele, hogy annak már van külön vezérlője, és nem tudom, hogy ezt, hogy lehet összehozni a gyári vezérlőjével.

A fékekről hamarosan teszek fel képeket.

Üdv
Jürgen


Sajnos SOSE volt 5 gangos automata váltó 35i-n.

a 85évjáratuakon igen nekem is az volt...4+1felet váltott még ami 500fordot ejtett


b.a.z megye    607    2005.05.02. 14:37
sixpack525i
2008.09.06. 21:42   





Vendég
jürgen írta:
Köszi a segítséget srácok.
A fék félig meddig megoldódott. Előre felkerültek az e38 750i nyergei. Mostmár 334mm tárcsák vannak elől. A hidraulikus rásegítőt ki akarom cserélni levegősre, állítólag az e30ix dupla dewanderjét fel lehet tenni.

A váltóra visszatérve: m30 motorokon volt 5hp22 e34 535i tipusokon. Annyi a gond vele, hogy annak már van külön vezérlője, és nem tudom, hogy ezt, hogy lehet összehozni a gyári vezérlőjével.

A fékekről hamarosan teszek fel képeket.

Üdv
Jürgen


Sajnos SOSE volt 5 gangos automata váltó 35i-n.


     
BMW M6 POWER
2008.09.04. 22:06   






Hello!
De ahogyan sixpack kolega is irta a wandlerben van külömbség,és akkor hova tovább?Minek a wandlerja menne hozzá?Mert szerintem sem egyezik meg a wandler a 2 autónak!
Privi véleményem szerint ugy hagynám a váltot ahogy van,maz felujitani,a meglevöt,esetleg egy hoszabb difit tenni rá,hogy kevesebbet forogjon,mert tényleg a 3 gangosoknak brutális fogyasztásokat ir! Sad
Mar csak azért is hagynám gyáriban,mert kihalo félben vannak az ilyen szépen megörzott kocsik,de ez csak privi vélemény!
Külömb milyen diffi van a tiéden?
Üdw.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2008.09.06. 23:56 (1).

Simple M Power!!!

Délvidék    354    2008.01.23. 01:12
jürgen
2008.09.03. 16:22   






Köszi a segítséget srácok.
A fék félig meddig megoldódott. Előre felkerültek az e38 750i nyergei. Mostmár 334mm tárcsák vannak elől. A hidraulikus rásegítőt ki akarom cserélni levegősre, állítólag az e30ix dupla dewanderjét fel lehet tenni.

A váltóra visszatérve: m30 motorokon volt 5hp22 e34 535i tipusokon. Annyi a gond vele, hogy annak már van külön vezérlője, és nem tudom, hogy ezt, hogy lehet összehozni a gyári vezérlőjével.

A fékekről hamarosan teszek fel képeket.

Üdv
Jürgen


Budapest III.    996    2006.04.06. 20:16
sixpack525i
2008.08.28. 20:44   





Vendég
BMW M6 POWER írta:
sixpack525i írta:
sixpack525i írta:
BMW M6 POWER írta:
sixpack525i írta:
jürgen írta:
Sziasztok!

A felni mérete 10x17 elől-hátul. Ez legalább igazi jürgenes! Very Happy

Igazi problémám nem volt vele. Nagyon jól viselkedik a kicsike.

Amik zavarnak:
- hogy melegen nehezen indul. Az injektorok becsöpögésére gyanakszunk.
- a másik dolog amin javítani kell, azok a fékek. Szerintem nagyon kicsiket raktak rá gyárilag (260mm). Remélhetőleg 2 héten belül felkerülnek a 324mm-esek.

A fékek után amit szeretnék az egy 4 vagy 5 sebességes autómata váltó. Ha ezzel kapcsolatba van valami ötletetek, vagy tapasztalat, annak nagyon örülnék. Továbbá a melegen nehezen indulásra is ha tudtok valami tanácsal szolgálni, azt is szivesen venném.

Írjatok a sajátotokról is. Kíváncsi vagyok kinek milyen van? Mik a tapasztalatok? Fejlesztések? stb. Smile

Üdv
Jürgen


Szia

a váltó problémádat a legkönnyebben úgy tudod rövidre zárni, hogy veszel 525i, 528i, 628i, 728i-ről egy 4hp-22es váltót. Felrakod és öröm-e bódottá. Mivel a mocid m30 ezért 5 gangosat nem tudsz rá feltenni, mert m30 soha nem volt 5 gangossal párosítva. Én 4hp-22vel járok és tökéletesen elégedett vagyok vele. A 25e-nek is bőven elég ez a 4 fokozat, nemhogy egy 45i-nek Smile

Hello.
Biztosak vagytok ti abban hogy jo a valtoja a kisebb testverektol is?Magaban a valto lehet de a tök?Nem ugyan az a nyomaték görbe?!
De külömben mi van az ö váltojával?Mi a gondod vele?3sebességes?Hányas évjáratú?
Nekünk is van egy 745i 85 évégi Svájci piacos! Very Happy
Na,a fékek az fos,igaz mi most cseréltünk disket meg paknit,de akkor is,olyan határozatlan,nem érezhetö rendesen,meg nincs egy pont hogy na most tényleg meg akarnám fogni az 1,8 tonnát! Sad
Igaz nekünk föleg áll,de ha gyujtani akarjuk hidegen melegen pöccre röffen!Fékekböl,nem tom mi külömbség van de a 6 osokért 100szor jobb a hatásfoka!Hogy mi a külömbség köztük? Surprised
Da nagyobbat tennék akkor is originál szerüt tennék'Pl. M635CSI jét!
Annak 300mm es tárcsák vannak,meg ugyanezen a nyergen! Kacsint
Külömb kurva jol néz ki az autod jürgen!
Üdw.


A "tök" maradhat, a 3hp-22 és a 4hp-22 között annyi a különbség, hogy az előbbinek az utolsó fokozata (a 3.) "direkt" 1:00, míg az utóbbinak 0,78. Autópálya tempónál nem mindegy, lezabálja a fejedet, dinamikában u.a lesz, mert csak annyi a változás, hogy van egy plusz negyediked.

A határozatlan fék valszeg a hidraulikus fékrásegító rakoncátlankodása miatt van. Képet a 745i-ről Smile


Hülyeséget beszélek.........Kell hozzá a 4 gangosból a wandler, mert a 3 gangosban nincs lock up.

A Wandler az a tök nem? Surprised
Bar is én ugy tudtam,de ez nem tuti! Confused


Tök, citrom ki hogy nevezi, de wandler a becsületes neve Smile


     
BMW M6 POWER
2008.08.28. 20:40   






sixpack525i írta:
sixpack525i írta:
BMW M6 POWER írta:
sixpack525i írta:
jürgen írta:
Sziasztok!

A felni mérete 10x17 elől-hátul. Ez legalább igazi jürgenes! Very Happy

Igazi problémám nem volt vele. Nagyon jól viselkedik a kicsike.

Amik zavarnak:
- hogy melegen nehezen indul. Az injektorok becsöpögésére gyanakszunk.
- a másik dolog amin javítani kell, azok a fékek. Szerintem nagyon kicsiket raktak rá gyárilag (260mm). Remélhetőleg 2 héten belül felkerülnek a 324mm-esek.

A fékek után amit szeretnék az egy 4 vagy 5 sebességes autómata váltó. Ha ezzel kapcsolatba van valami ötletetek, vagy tapasztalat, annak nagyon örülnék. Továbbá a melegen nehezen indulásra is ha tudtok valami tanácsal szolgálni, azt is szivesen venném.

Írjatok a sajátotokról is. Kíváncsi vagyok kinek milyen van? Mik a tapasztalatok? Fejlesztések? stb. Smile

Üdv
Jürgen


Szia

a váltó problémádat a legkönnyebben úgy tudod rövidre zárni, hogy veszel 525i, 528i, 628i, 728i-ről egy 4hp-22es váltót. Felrakod és öröm-e bódottá. Mivel a mocid m30 ezért 5 gangosat nem tudsz rá feltenni, mert m30 soha nem volt 5 gangossal párosítva. Én 4hp-22vel járok és tökéletesen elégedett vagyok vele. A 25e-nek is bőven elég ez a 4 fokozat, nemhogy egy 45i-nek Smile

Hello.
Biztosak vagytok ti abban hogy jo a valtoja a kisebb testverektol is?Magaban a valto lehet de a tök?Nem ugyan az a nyomaték görbe?!
De külömben mi van az ö váltojával?Mi a gondod vele?3sebességes?Hányas évjáratú?
Nekünk is van egy 745i 85 évégi Svájci piacos! Very Happy
Na,a fékek az fos,igaz mi most cseréltünk disket meg paknit,de akkor is,olyan határozatlan,nem érezhetö rendesen,meg nincs egy pont hogy na most tényleg meg akarnám fogni az 1,8 tonnát! Sad
Igaz nekünk föleg áll,de ha gyujtani akarjuk hidegen melegen pöccre röffen!Fékekböl,nem tom mi külömbség van de a 6 osokért 100szor jobb a hatásfoka!Hogy mi a külömbség köztük? Surprised
Da nagyobbat tennék akkor is originál szerüt tennék'Pl. M635CSI jét!
Annak 300mm es tárcsák vannak,meg ugyanezen a nyergen! Kacsint
Külömb kurva jol néz ki az autod jürgen!
Üdw.


A "tök" maradhat, a 3hp-22 és a 4hp-22 között annyi a különbség, hogy az előbbinek az utolsó fokozata (a 3.) "direkt" 1:00, míg az utóbbinak 0,78. Autópálya tempónál nem mindegy, lezabálja a fejedet, dinamikában u.a lesz, mert csak annyi a változás, hogy van egy plusz negyediked.

A határozatlan fék valszeg a hidraulikus fékrásegító rakoncátlankodása miatt van. Képet a 745i-ről Smile


Hülyeséget beszélek.........Kell hozzá a 4 gangosból a wandler, mert a 3 gangosban nincs lock up.

A Wandler az a tök nem? Surprised
Bar is én ugy tudtam,de ez nem tuti! Confused


Simple M Power!!!

Délvidék    354    2008.01.23. 01:12
sixpack525i
2008.08.28. 12:12   





Vendég
sixpack525i írta:
BMW M6 POWER írta:
sixpack525i írta:
jürgen írta:
Sziasztok!

A felni mérete 10x17 elől-hátul. Ez legalább igazi jürgenes! Very Happy

Igazi problémám nem volt vele. Nagyon jól viselkedik a kicsike.

Amik zavarnak:
- hogy melegen nehezen indul. Az injektorok becsöpögésére gyanakszunk.
- a másik dolog amin javítani kell, azok a fékek. Szerintem nagyon kicsiket raktak rá gyárilag (260mm). Remélhetőleg 2 héten belül felkerülnek a 324mm-esek.

A fékek után amit szeretnék az egy 4 vagy 5 sebességes autómata váltó. Ha ezzel kapcsolatba van valami ötletetek, vagy tapasztalat, annak nagyon örülnék. Továbbá a melegen nehezen indulásra is ha tudtok valami tanácsal szolgálni, azt is szivesen venném.

Írjatok a sajátotokról is. Kíváncsi vagyok kinek milyen van? Mik a tapasztalatok? Fejlesztések? stb. Smile

Üdv
Jürgen


Szia

a váltó problémádat a legkönnyebben úgy tudod rövidre zárni, hogy veszel 525i, 528i, 628i, 728i-ről egy 4hp-22es váltót. Felrakod és öröm-e bódottá. Mivel a mocid m30 ezért 5 gangosat nem tudsz rá feltenni, mert m30 soha nem volt 5 gangossal párosítva. Én 4hp-22vel járok és tökéletesen elégedett vagyok vele. A 25e-nek is bőven elég ez a 4 fokozat, nemhogy egy 45i-nek Smile

Hello.
Biztosak vagytok ti abban hogy jo a valtoja a kisebb testverektol is?Magaban a valto lehet de a tök?Nem ugyan az a nyomaték görbe?!
De külömben mi van az ö váltojával?Mi a gondod vele?3sebességes?Hányas évjáratú?
Nekünk is van egy 745i 85 évégi Svájci piacos! Very Happy
Na,a fékek az fos,igaz mi most cseréltünk disket meg paknit,de akkor is,olyan határozatlan,nem érezhetö rendesen,meg nincs egy pont hogy na most tényleg meg akarnám fogni az 1,8 tonnát! Sad
Igaz nekünk föleg áll,de ha gyujtani akarjuk hidegen melegen pöccre röffen!Fékekböl,nem tom mi külömbség van de a 6 osokért 100szor jobb a hatásfoka!Hogy mi a külömbség köztük? Surprised
Da nagyobbat tennék akkor is originál szerüt tennék'Pl. M635CSI jét!
Annak 300mm es tárcsák vannak,meg ugyanezen a nyergen! Kacsint
Külömb kurva jol néz ki az autod jürgen!
Üdw.


A "tök" maradhat, a 3hp-22 és a 4hp-22 között annyi a különbség, hogy az előbbinek az utolsó fokozata (a 3.) "direkt" 1:00, míg az utóbbinak 0,78. Autópálya tempónál nem mindegy, lezabálja a fejedet, dinamikában u.a lesz, mert csak annyi a változás, hogy van egy plusz negyediked.

A határozatlan fék valszeg a hidraulikus fékrásegító rakoncátlankodása miatt van. Képet a 745i-ről Smile


Hülyeséget beszélek.........Kell hozzá a 4 gangosból a wandler, mert a 3 gangosban nincs lock up.


     
BMW M6 POWER
2008.08.26. 23:20   






sixpack525i írta:
BMW M6 POWER írta:
sixpack525i írta:
jürgen írta:
Sziasztok!

A felni mérete 10x17 elől-hátul. Ez legalább igazi jürgenes! Very Happy

Igazi problémám nem volt vele. Nagyon jól viselkedik a kicsike.

Amik zavarnak:
- hogy melegen nehezen indul. Az injektorok becsöpögésére gyanakszunk.
- a másik dolog amin javítani kell, azok a fékek. Szerintem nagyon kicsiket raktak rá gyárilag (260mm). Remélhetőleg 2 héten belül felkerülnek a 324mm-esek.

A fékek után amit szeretnék az egy 4 vagy 5 sebességes autómata váltó. Ha ezzel kapcsolatba van valami ötletetek, vagy tapasztalat, annak nagyon örülnék. Továbbá a melegen nehezen indulásra is ha tudtok valami tanácsal szolgálni, azt is szivesen venném.

Írjatok a sajátotokról is. Kíváncsi vagyok kinek milyen van? Mik a tapasztalatok? Fejlesztések? stb. Smile

Üdv
Jürgen


Szia

a váltó problémádat a legkönnyebben úgy tudod rövidre zárni, hogy veszel 525i, 528i, 628i, 728i-ről egy 4hp-22es váltót. Felrakod és öröm-e bódottá. Mivel a mocid m30 ezért 5 gangosat nem tudsz rá feltenni, mert m30 soha nem volt 5 gangossal párosítva. Én 4hp-22vel járok és tökéletesen elégedett vagyok vele. A 25e-nek is bőven elég ez a 4 fokozat, nemhogy egy 45i-nek Smile

Hello.
Biztosak vagytok ti abban hogy jo a valtoja a kisebb testverektol is?Magaban a valto lehet de a tök?Nem ugyan az a nyomaték görbe?!
De külömben mi van az ö váltojával?Mi a gondod vele?3sebességes?Hányas évjáratú?
Nekünk is van egy 745i 85 évégi Svájci piacos! Very Happy
Na,a fékek az fos,igaz mi most cseréltünk disket meg paknit,de akkor is,olyan határozatlan,nem érezhetö rendesen,meg nincs egy pont hogy na most tényleg meg akarnám fogni az 1,8 tonnát! Sad
Igaz nekünk föleg áll,de ha gyujtani akarjuk hidegen melegen pöccre röffen!Fékekböl,nem tom mi külömbség van de a 6 osokért 100szor jobb a hatásfoka!Hogy mi a külömbség köztük? Surprised
Da nagyobbat tennék akkor is originál szerüt tennék'Pl. M635CSI jét!
Annak 300mm es tárcsák vannak,meg ugyanezen a nyergen! Kacsint
Külömb kurva jol néz ki az autod jürgen!
Üdw.


A "tök" maradhat, a 3hp-22 és a 4hp-22 között annyi a különbség, hogy az előbbinek az utolsó fokozata (a 3.) "direkt" 1:00, míg az utóbbinak 0,78. Autópálya tempónál nem mindegy, lezabálja a fejedet, dinamikában u.a lesz, mert csak annyi a változás, hogy van egy plusz negyediked.

A határozatlan fék valszeg a hidraulikus fékrásegító rakoncátlankodása miatt van. Képet a 745i-ről Smile

Nem tudom,de a 3 sebessegeseknek sokkal jobb gyorsulast ir 0-100ra mint a 4 eseknek!Bar az lehet a hüje motronik miatt is,meg láttam olyan adatokat is hogy a 3 sebeségesek rövidebb difivel adtak ki!3.33!
Sajna képet még nem mutatunk,szégyenlös meg csunyácska a gyári pacskerekkel! Sad
De alakul a kerékszett is hozzá!!! Very Happy
Szoval gondolod hogy a hidrofék az oka?De azzal meg mi a faszt csinálni? Surprised


Simple M Power!!!

Délvidék    354    2008.01.23. 01:12
sixpack525i
2008.08.26. 23:03   





Vendég
BMW M6 POWER írta:
sixpack525i írta:
jürgen írta:
Sziasztok!

A felni mérete 10x17 elől-hátul. Ez legalább igazi jürgenes! Very Happy

Igazi problémám nem volt vele. Nagyon jól viselkedik a kicsike.

Amik zavarnak:
- hogy melegen nehezen indul. Az injektorok becsöpögésére gyanakszunk.
- a másik dolog amin javítani kell, azok a fékek. Szerintem nagyon kicsiket raktak rá gyárilag (260mm). Remélhetőleg 2 héten belül felkerülnek a 324mm-esek.

A fékek után amit szeretnék az egy 4 vagy 5 sebességes autómata váltó. Ha ezzel kapcsolatba van valami ötletetek, vagy tapasztalat, annak nagyon örülnék. Továbbá a melegen nehezen indulásra is ha tudtok valami tanácsal szolgálni, azt is szivesen venném.

Írjatok a sajátotokról is. Kíváncsi vagyok kinek milyen van? Mik a tapasztalatok? Fejlesztések? stb. Smile

Üdv
Jürgen


Szia

a váltó problémádat a legkönnyebben úgy tudod rövidre zárni, hogy veszel 525i, 528i, 628i, 728i-ről egy 4hp-22es váltót. Felrakod és öröm-e bódottá. Mivel a mocid m30 ezért 5 gangosat nem tudsz rá feltenni, mert m30 soha nem volt 5 gangossal párosítva. Én 4hp-22vel járok és tökéletesen elégedett vagyok vele. A 25e-nek is bőven elég ez a 4 fokozat, nemhogy egy 45i-nek Smile

Hello.
Biztosak vagytok ti abban hogy jo a valtoja a kisebb testverektol is?Magaban a valto lehet de a tök?Nem ugyan az a nyomaték görbe?!
De külömben mi van az ö váltojával?Mi a gondod vele?3sebességes?Hányas évjáratú?
Nekünk is van egy 745i 85 évégi Svájci piacos! Very Happy
Na,a fékek az fos,igaz mi most cseréltünk disket meg paknit,de akkor is,olyan határozatlan,nem érezhetö rendesen,meg nincs egy pont hogy na most tényleg meg akarnám fogni az 1,8 tonnát! Sad
Igaz nekünk föleg áll,de ha gyujtani akarjuk hidegen melegen pöccre röffen!Fékekböl,nem tom mi külömbség van de a 6 osokért 100szor jobb a hatásfoka!Hogy mi a külömbség köztük? Surprised
Da nagyobbat tennék akkor is originál szerüt tennék'Pl. M635CSI jét!
Annak 300mm es tárcsák vannak,meg ugyanezen a nyergen! Kacsint
Külömb kurva jol néz ki az autod jürgen!
Üdw.


A "tök" maradhat, a 3hp-22 és a 4hp-22 között annyi a különbség, hogy az előbbinek az utolsó fokozata (a 3.) "direkt" 1:00, míg az utóbbinak 0,78. Autópálya tempónál nem mindegy, lezabálja a fejedet, dinamikában u.a lesz, mert csak annyi a változás, hogy van egy plusz negyediked.

A határozatlan fék valszeg a hidraulikus fékrásegító rakoncátlankodása miatt van. Képet a 745i-ről Smile


     
BMW M6 POWER
2008.08.26. 22:21   






sixpack525i írta:
jürgen írta:
Sziasztok!

A felni mérete 10x17 elől-hátul. Ez legalább igazi jürgenes! Very Happy

Igazi problémám nem volt vele. Nagyon jól viselkedik a kicsike.

Amik zavarnak:
- hogy melegen nehezen indul. Az injektorok becsöpögésére gyanakszunk.
- a másik dolog amin javítani kell, azok a fékek. Szerintem nagyon kicsiket raktak rá gyárilag (260mm). Remélhetőleg 2 héten belül felkerülnek a 324mm-esek.

A fékek után amit szeretnék az egy 4 vagy 5 sebességes autómata váltó. Ha ezzel kapcsolatba van valami ötletetek, vagy tapasztalat, annak nagyon örülnék. Továbbá a melegen nehezen indulásra is ha tudtok valami tanácsal szolgálni, azt is szivesen venném.

Írjatok a sajátotokról is. Kíváncsi vagyok kinek milyen van? Mik a tapasztalatok? Fejlesztések? stb. Smile

Üdv
Jürgen


Szia

a váltó problémádat a legkönnyebben úgy tudod rövidre zárni, hogy veszel 525i, 528i, 628i, 728i-ről egy 4hp-22es váltót. Felrakod és öröm-e bódottá. Mivel a mocid m30 ezért 5 gangosat nem tudsz rá feltenni, mert m30 soha nem volt 5 gangossal párosítva. Én 4hp-22vel járok és tökéletesen elégedett vagyok vele. A 25e-nek is bőven elég ez a 4 fokozat, nemhogy egy 45i-nek Smile

Hello.
Biztosak vagytok ti abban hogy jo a valtoja a kisebb testverektol is?Magaban a valto lehet de a tök?Nem ugyan az a nyomaték görbe?!
De külömben mi van az ö váltojával?Mi a gondod vele?3sebességes?Hányas évjáratú?
Nekünk is van egy 745i 85 évégi Svájci piacos! Very Happy
Na,a fékek az fos,igaz mi most cseréltünk disket meg paknit,de akkor is,olyan határozatlan,nem érezhetö rendesen,meg nincs egy pont hogy na most tényleg meg akarnám fogni az 1,8 tonnát! Sad
Igaz nekünk föleg áll,de ha gyujtani akarjuk hidegen melegen pöccre röffen!Fékekböl,nem tom mi külömbség van de a 6 osokért 100szor jobb a hatásfoka!Hogy mi a külömbség köztük? Surprised
Da nagyobbat tennék akkor is originál szerüt tennék'Pl. M635CSI jét!
Annak 300mm es tárcsák vannak,meg ugyanezen a nyergen! Kacsint
Külömb kurva jol néz ki az autod jürgen!
Üdw.


Simple M Power!!!

Délvidék    354    2008.01.23. 01:12
sixpack525i
2008.08.26. 21:19   





Vendég
jürgen írta:
Sziasztok!

A felni mérete 10x17 elől-hátul. Ez legalább igazi jürgenes! Very Happy

Igazi problémám nem volt vele. Nagyon jól viselkedik a kicsike.

Amik zavarnak:
- hogy melegen nehezen indul. Az injektorok becsöpögésére gyanakszunk.
- a másik dolog amin javítani kell, azok a fékek. Szerintem nagyon kicsiket raktak rá gyárilag (260mm). Remélhetőleg 2 héten belül felkerülnek a 324mm-esek.

A fékek után amit szeretnék az egy 4 vagy 5 sebességes autómata váltó. Ha ezzel kapcsolatba van valami ötletetek, vagy tapasztalat, annak nagyon örülnék. Továbbá a melegen nehezen indulásra is ha tudtok valami tanácsal szolgálni, azt is szivesen venném.

Írjatok a sajátotokról is. Kíváncsi vagyok kinek milyen van? Mik a tapasztalatok? Fejlesztések? stb. Smile

Üdv
Jürgen


Melegen nehezen indulás:

az én 45i-m sehogyse indul, de L-jet 25i m30 korában nálam a problémát a pótlevegőtolattyú okozta. 17ezer Ft az új, érdemes beruházni rá, persze csak akkor ha az injectorokat kizártad, mint hibalehetőséget Smile


     
sixpack525i
2008.08.26. 21:16   





Vendég
jürgen írta:
Sziasztok!

A felni mérete 10x17 elől-hátul. Ez legalább igazi jürgenes! Very Happy

Igazi problémám nem volt vele. Nagyon jól viselkedik a kicsike.

Amik zavarnak:
- hogy melegen nehezen indul. Az injektorok becsöpögésére gyanakszunk.
- a másik dolog amin javítani kell, azok a fékek. Szerintem nagyon kicsiket raktak rá gyárilag (260mm). Remélhetőleg 2 héten belül felkerülnek a 324mm-esek.

A fékek után amit szeretnék az egy 4 vagy 5 sebességes autómata váltó. Ha ezzel kapcsolatba van valami ötletetek, vagy tapasztalat, annak nagyon örülnék. Továbbá a melegen nehezen indulásra is ha tudtok valami tanácsal szolgálni, azt is szivesen venném.

Írjatok a sajátotokról is. Kíváncsi vagyok kinek milyen van? Mik a tapasztalatok? Fejlesztések? stb. Smile

Üdv
Jürgen


Szia

a váltó problémádat a legkönnyebben úgy tudod rövidre zárni, hogy veszel 525i, 528i, 628i, 728i-ről egy 4hp-22es váltót. Felrakod és öröm-e bódottá. Mivel a mocid m30 ezért 5 gangosat nem tudsz rá feltenni, mert m30 soha nem volt 5 gangossal párosítva. Én 4hp-22vel járok és tökéletesen elégedett vagyok vele. A 25e-nek is bőven elég ez a 4 fokozat, nemhogy egy 45i-nek Smile


     
Tamás888
2008.08.26. 19:03   






MR. V12 írta:
jürgen írta:
Helló srácok!

Először is, köszi Bömbölő.

Gondoltam, ha már mindenki így elhanyagolja az e23 topicot, akkor teszek fel egy pár új képet a Hegyesorrúról! Very Happy

Nyár elején valami barom lelopta az OZ Mitok-kat a szeretett 7-esemről. Ha valaha elkapom, kettétöröm. Bunyós

Nem ba........tt ki velem, vettem rá még brutálisabbat. Vágja a pofákat





















Csakkapkodom a levegot Surprised ,es nem csak a felnik miatt. Kacsint Meretek tudhatoak?Nem ernek bele a sarvedobe?
Odab*sz! Szemcsis

Gyönyörű a gáped én is ilyenre vágytam! Ez nem a gyárifényezése ugye?
Hahh
üdv


Budapest    90    2008.04.17. 11:02
jürgen
2008.08.24. 23:11   






Sziasztok!

A felni mérete 10x17 elől-hátul. Ez legalább igazi jürgenes! Very Happy

Igazi problémám nem volt vele. Nagyon jól viselkedik a kicsike.

Amik zavarnak:
- hogy melegen nehezen indul. Az injektorok becsöpögésére gyanakszunk.
- a másik dolog amin javítani kell, azok a fékek. Szerintem nagyon kicsiket raktak rá gyárilag (260mm). Remélhetőleg 2 héten belül felkerülnek a 324mm-esek.

A fékek után amit szeretnék az egy 4 vagy 5 sebességes autómata váltó. Ha ezzel kapcsolatba van valami ötletetek, vagy tapasztalat, annak nagyon örülnék. Továbbá a melegen nehezen indulásra is ha tudtok valami tanácsal szolgálni, azt is szivesen venném.

Írjatok a sajátotokról is. Kíváncsi vagyok kinek milyen van? Mik a tapasztalatok? Fejlesztések? stb. Smile

Üdv
Jürgen


Budapest III.    996    2006.04.06. 20:16
MR. V12
2008.08.21. 20:08   






bombolo írta:
MR. V12 írta:


Udv.

Nem hinnem,hogy tucskok voltak.Aaaaaa. Ágyú

Ja ja, biztos nem a hangyák hordták szét.
A tiédbe V12dobog?


Dobogott,most egy halom femhulladek a motor,de mar latszik a feny az alagut vegen Smile .


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
bombolo
2008.08.21. 16:05   






MR. V12 írta:


Udv.

Nem hinnem,hogy tucskok voltak.Aaaaaa. Ágyú

Ja ja, biztos nem a hangyák hordták szét.
A tiédbe V12dobog?


   18    2005.05.26. 09:43
MR. V12
2008.08.18. 07:47   






bombolo írta:
Jürgen!
Sajnálom ami a felnikkel történt, ennyit a köz biztonságáról Sad
Ezek a felnik nagyon szépen néznek ki, viszont jellegében szerintem nem illenek ehhez a típushoz. Egyujabb E46, vagy hasonló szérián igen de erre nekem nagy.
Bocsi.

Más.
Volt-e valami problémád vele azóta mióta megvetted? (persze a felnik pótlásán kívül, hogy száradt volna annyába aki ilyet tesz)


Udv.

Nem hinnem,hogy tucskok voltak.Aaaaaa. Ágyú


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
bombolo
2008.08.17. 22:55   






Jürgen!
Sajnálom ami a felnikkel történt, ennyit a köz biztonságáról Sad
Ezek a felnik nagyon szépen néznek ki, viszont jellegében szerintem nem illenek ehhez a típushoz. Egyujabb E46, vagy hasonló szérián igen de erre nekem nagy.
Bocsi.

Más.
Volt-e valami problémád vele azóta mióta megvetted? (persze a felnik pótlásán kívül, hogy száradt volna annyába aki ilyet tesz)


   18    2005.05.26. 09:43
MR. V12
2008.08.17. 07:56   






jürgen írta:
Helló srácok!

Először is, köszi Bömbölő.

Gondoltam, ha már mindenki így elhanyagolja az e23 topicot, akkor teszek fel egy pár új képet a Hegyesorrúról! Very Happy

Nyár elején valami barom lelopta az OZ Mitok-kat a szeretett 7-esemről. Ha valaha elkapom, kettétöröm. Bunyós

Nem ba........tt ki velem, vettem rá még brutálisabbat. Vágja a pofákat





















Csakkapkodom a levegot Surprised ,es nem csak a felnik miatt. Kacsint Meretek tudhatoak?Nem ernek bele a sarvedobe?
Odab*sz! Szemcsis


irorszag    214    2008.03.15. 18:31
jürgen
2008.08.16. 22:58   






Helló srácok!

Először is, köszi Bömbölő.

Gondoltam, ha már mindenki így elhanyagolja az e23 topicot, akkor teszek fel egy pár új képet a Hegyesorrúról! Very Happy

Nyár elején valami barom lelopta az OZ Mitok-kat a szeretett 7-esemről. Ha valaha elkapom, kettétöröm. Bunyós

Nem ba........tt ki velem, vettem rá még brutálisabbat. Vágja a pofákat





















Budapest III.    996    2006.04.06. 20:16
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 4 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Tartalomjegyzék  »   Szériák szerint E..

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére