POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E90   »   318i gyorsítási jelenség (E90)

tusi_
2015.07.13. 18:55   






Most hozzájött ez is.
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
https://www.youtube.com/watch?v=zTXsQF1aKzI


Olching    13    2015.05.07. 11:58
tusi_
2015.06.05. 13:02   






Senkinek semmi ötlet? Naja, tavgyogyitas nagyon nehez, ezt tudom en is Smile
Tettem ra 10 Liter E10-t es most megint jo. Mintha az ECU Mappal lenne gond.....


Olching    13    2015.05.07. 11:58
tusi_
2015.05.31. 10:48   






Sziasztok.

Rövid bevezető.
A kocsimon csináltattam egy chips tuningot, ami a művelet után sokkal jobb lett. A Tuner azt ajánlotta, hogy rakjak bele 98-st, amit mai napig sem értek. A kompresszio arány nem változott, maximum az előgyújtás növekedésével tudom magyarázni. Mivel megnőtt, ezért talán a motor jobban melegszik és az öngyulladást elekrülendő, azt kell vele etetni Surprised

Problémám a következő. Probálom betartani az ajánlást, de egyszerűen ha 98-st benzint, vagy annak megfelelőt - mixelve 95/102 Aral - tankolok, akkor a kocsi nem megy jól, mintha fulladna. Erőteljes gyorsításnál hörgő hangot ad és a fogyasztásom irrelásin megnő a kijelzőn. Volt benne JET super+, baromi rossz volt. Amikor az elfogyott, tettem bele 95 Aralt. Megszűnt a jelenség, nagyon szépen futott az autó. Tettem rá próbából 10 liter 102-st és még jobb lett, jobban, egyenletesebbn gyorsult, olyan kis gázállásokkal tudtam menni, hogy el sem hittem.
Ezt akarván még javítani, tettem rá még 10 lityit belőle és visszajött a JET-es viselkedés. A motor búg és nagyon furcsán harap. Olyan, mintha nem vagy csak korlátozottan menne az egyik henger.

Itt jön be a gyanúm. A gyertyákban 40e km van, kéne cserélni, de sajnos én nem tudom, semmi helyem nincs a szerelgetéshez. Viszont amikor cserélve lett, akkor az egyik rossz volt és vissza vitte az előző tulaj, kicserélték. DE, mi van, ha nem ugyanolyan gyertyát tettek bele, hanem felnyult a polcra és levett valamit. (Hideg, meleg gyertya tök mindegy, csak menjen a francba a tulaj...)
Okozhat-e ilyet, ha az egyik gyertya, amelyik nem alkalmas a magas előgyújtásra ráállni és gyengébben dolgozik, mint a többi?
Más tippem nincs, csak talán az, hogy nincs 98 MAP az ECU-ban, de akkor meg 95-s höz tartozó adatokkal nem lenne szabad ilyet csinálnia.

Ha valaki tud rá valamit, lécci ne tartsa vissza. Elméletben nem lenne gond, ha csak 95-el megyek, da nyárom állítólag probléma lehet, ha túl felmelegszik a motor és az ECU nem vesz vissza az előgyújtásból, akkor kopoghat. (vissza tud venni ennyit a koposérzékelős ECU?)

Köszi mindenkinek a választ


Olching    13    2015.05.07. 11:58
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   BMW E90

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére