POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   bmw E30 316IA 1990

xt198
2015.04.22. 15:18   






89-es e30, m40b16, ugyanez a hiba... soha nem jöttem rá a megoldásra Szemcsis


   242    2012.04.12. 16:53
Atoka
2015.04.21. 22:18   






Mármint a légtömegmérőnek? Jó kérdés, még nem láttam újat, gyárit. Csak használtat. Örülök, hogy tudtam segíteni Smile


Pécs    180    2011.02.05. 11:54
LS2
2015.04.16. 06:14   






Igen erre gondoltam én is h szerzek egy jót próbára ha nem sikerül megoldani a gondot. De közben hálistennek meggyógyult a kicsike. Mimt ahogy írtam sokat ált az autó és le volt ragadva a pótlevegő tolattyú mimt ahogy te mondtad h azt nézzem meg. :-) Egy kis tisztogatás és állítgatás utánn helyre jött a probléma megszünt a dadogás. Most mèg a fordulatot is tisztábban veszi. Azt az eggyet nem tudom h gyárilag volt leragasztva gyantával az állító csavarja?
Nagyon köszönöm a segítsègeteket.

Üdv: Ls2


   5    2015.04.09. 18:26
Atoka
2015.04.15. 20:51   






Nekem szerencsém volt a légtömegmérővel mert össze vissza volt basztatva, látszott rajta, ezért vettem másikat. Jobb is lett tőle, viszont hideg első indításnál nagyon alacsony volt a fordulat, holott kicsit magasabbnak kellett volna lennie, ezért a tolattyúra gyanakodtam, és hálisten az is volt a baja. Egyértelműen szerintem csak úgy tudod megnézni, ha kicseréled egy garantáltan jó alkatrészre és megnézed mi változik. Esetleg kölcsönkérsz valakitől pár percre.


Pécs    180    2011.02.05. 11:54
LS2
2015.04.14. 13:18   






Hello!
A vákumcsöveket végig néztem mindet egytől eggyig ami repedezett volt az ki lett cserélve még ha nem is volt lyukas.
A légtömegmérőt és a pótlevegő tolattyút hogyan tudom leellenőrizni hogy megfelelően működik?

Üdv: LS2


   5    2015.04.09. 18:26
Atoka
2015.04.10. 22:59   






Szia! Nekem is hasonló problémám volt m10 el. Légtömegmérőt és pótlevegő tolattyút is cseréltem, utána megszűnt a probléma. A sok állásba mindkettő beállhatott kicsit, érdemes utánajárni hátha. Használtan egyik sem vészes tétel. Én 1,5 éve vettem itt fórumon tolattyút, 2500 ft-ért, még sosem volt kocsin. Vákuumcsövek ahogyan már szó volt róla, végignézném még a légszűrő után a levegő útját a szívócsonkokig, nem e szív valahonnan falsot az elöregedett gumi gégecsöveken.


Pécs    180    2011.02.05. 11:54
LS2
2015.04.09. 19:56   






Ezzel is sokat segítettél, legalább van honnan elindulnom.
A vákumcsövek cserére szorulnak az tuti, mert elvannak érve.
Ha valamit megtudok írok hátha segít a te problémádon is. :D


   5    2015.04.09. 18:26
Vick
2015.04.09. 19:52   






Hát.. csak tippjeim lennének (légtömegmérő, alapjárati motor (egy pucolás sosem árt), vákumcsövek, falsch levegő, .. ) hirtelen ennyi, pontos okot viszont nem tudok sajna Sad


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
LS2
2015.04.09. 19:19   






Elősszöris köszönöm h válaszoltál :)

Igen ez a gond hidegen és melegen is fennál.
A fordulatszámról sajna nem udom hogy mennyire esik vissza mert nincs bene fordulaszámmérő. De a hangjából gondolva visszaesik elég alacsonyra.

üdv: LS2


   5    2015.04.09. 18:26
Vick
2015.04.09. 19:11   






Hello,

fiatalságot minden E30-nak! Very Happy
A motorproblémád hasonló lehet az enyémhez, m40b18. Nálam teljesen mindegy milyen fordulatról, de ha leveszem a gázról a lábam alapjárat alá esik a fordulat, van hogy 500 körülre, majd hirtelen felugrik 1100-re, van hogy ott tartja kcisit és hullámozva beáll. Légtömegmérőt már néztem, nálam nem az a gond. Esetleg vákumcsöveket érdemes lehet megnézni.
Hidegen, melegen egyaránt csinálja?

üdv


Dunakeszi    375    2012.02.07. 12:32
LS2
2015.04.09. 18:44   






Sziasztok.
Van egy E30 316I bmw-m és szegényke egy kicsit le van pukkanva. Már egy két dolog rendbe lett rajta téve de még nagy a lista amit javítani vagy cserélni kell a kicsikén. Egyszer eredeti állapotban szeretném átni. :)
Van egy olyan poblémám hogy a mikor magas fordulatról kirtelen esik le a fordulat alapjáratra akkor kicsit bezavarodik a motor és játszani kell finoman a gázzal h szépen egyenletesen járjon a motor. Mitől lehet ez a probléma?
A kocsiól elmonanám hátha segít h sokat ált egy helyben kb 5 évet a tankja rozsdás volt de az kilett tisztítattva arany tisztára. Cserélve lett az ac pumpa, gyujtáselosztó benzinszűrő meg a levegőszűrő.
Az autó autómata váltós 4 sebességes nem tudom h ez segít e.

A válaszokat és segítségeket előre is nagyon közönöm!!!

Üdv mindenkinek: LS2


   5    2015.04.09. 18:26
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére