POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
19 / 19 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   Djury BMW E30 325i 24V M50B25 VANOS

Djury
2007.01.26. 15:27   






Bandita írta:
pöpec kis verda! Kacsint Wink BMW


Köszi


   546    2005.06.25. 11:08
Bandita
2007.01.25. 20:23   






pöpec kis verda! Kacsint Wink BMW


http://www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    3286    2005.07.29. 01:47
Djury
2007.01.25. 01:01   






Ami változott: (Nem időrendben, csak úgy öszze-vissza)

Kapott:
- META System riasztót
- egy szervót
- Hirschmann elektromos antennát
- Clarion DRX9375R távirányítós fejegység, Sinus Live 4 csatornás erősítő (ezeket örököltem az autóval) Elöl a gyári helyen és hátul a kalaptartóban 13 cm-es SAL 3 utas hangszórók, 2 csipogó a műszerfalon, 2 csipogó a kalaptartóban, a csomiban mélyláda (ha minden jól megy akkor még az idén kap egy Audiovox multimédiás DVD-s Tolató kamerás 5.1-es TV-s NAVI-s 3 monitoros rendszert)
- 7J X 15" ET13 MIM felniket (polírozott) (nyárinak) Ha valakinek lenne egy ötödik darab, szívesen venném.
- gyári alufelni pótkereket
- Kamei hátsó szárnyat (gyári pici szárnyat akartam, de akkor nem volt. Mikor ez felkerült, akkor hirtelen lehetett volna 3 is. Na mind1. Ez is szép)
- gyári vonóhorgot (sajna nem levehető, csak a csatiját lehet behajtani a lökös alá)
- Power Full hátsó kipuf dobot 100-as véggel (csak véget akartam a gyári dobra de így sikerült)
- klímát (egyenlőre még csak a fűtésház és a kapcsoló van bent. (kb. 2 hónap és működik)
- könyöklős, fejtámlás hátsó ülést
- gyári háromszöget és elsősegély dobozt
- kesztyűtartóba az akksis zseblámpát
- elektromos sibeda-t
- télire téli vesét
- első elektromos ablakot természetesen ajtókárpittal (hátsó el. ablak és az ablakemelő modul a riasztóhoz folyamatban)
- zárfűtést
- mivel dob fékes, hátsó stabilizátort
- lámpa mosót (törlő nélkül, mert szerintem az ronda)
- fűthető ablakmosó spriccelőt
- fűthető tükörlapokat
- a köténylemezbe középre a teli lyuktakaró helyett gyári rácsot
- gyári sportüléseket ami jelenleg bőrözés alatt van (könyöklős, fejtámlás hátuljával, előre E34 lehajtható könyöklő) Szerintem február végefelé lesz bent az autóban
- ülésfűtést előre, hátra (a bőrben már benne van a fűtő párna, az autóban pedig a kapcsolók)
- 4,27 SPEER diffi
- Gyári M-Tech futóművet, ami állítólag 20 mm-t ültet, de szerintem inkább 40-et.
- IX küszöböket és sárvédő ív szélesítést (borítást)
- E46 kulcsot, amibe beleraktam a riasztóm távirányító panelját és az én lemásolt kulcsomat

Hát nagyjából kb. ennyi. Hamrosan rakok fel fotókat a jelenlegi állapotról.

Amiket még szeretnék:

- E34 M5 kormány vagy légzsákos kormány (jelenleg gyári 3 küllős bőr)
- Gyári világító váltógomb
- M Tech II. körbe (az ajtóborításokkal bajban leszek, mert az IX küszöb 1,5 - 2 cm-el lentebb fut mint az M Tech II küszöb. Úgyhogy vagy meg kell toldani az IX küszöböt vagy csak Az első és hátsó lökös lesz fent)
- Check Control (mivel a 4 hengeresek nem igazán check-esek) Ha esetleg valakinek van olajszintjelzős teknője M40-hez akkor szóljon.
- Nagy board
- Tempomat
- Térképolvasós tükör
- E39 Xenon és Angel Eye (Black lámpába)

Szerencsére a szokásos szervízen kívül nem kell hozzányúlni mert mondhatni teljesen hibátlan.
Eddig kapott egy zsír új BMW Original viszkót, Hydrotőkéket (igazából nem volt fontos, de ólcsón jutottam hozzá) BMW Original féktárcsákat betéteket (egy jó darabig ezekkel sem lesz gond) Első stab. szilenteket. BMW Original gyertyákat meg még egy két apróságot.
Természetesen az olajok, szűrők, meg ilyesmik foloyamatosan.

Amik hamarosan ki lesznek cserélve (ezek sem fontosak, csak hát legyen 100%-os)

- a kormánymű teljesen fel lesz újítva faltól falig (axiális csuklók,
összekötők, kormánymű, szervó csövek)
- első lengőkarban összes gömbfej, illetve szilentek
- váltó szimering
- első és hátsó stabilizátor összekötők és szilentek
- hátsó híd szilentek illetve lengőkar szilentek
- diffi hátfedél tömítés, illetve szilent


   546    2005.06.25. 11:08
Djury
2007.01.25. 00:50   






Sajnos a vas 2004 decemberében megtört Sad Gyorsultam egy szutyok A4-es Ódi Kotróval aki a külső sávból nekemcsúszott és belökött szembe ahol jött egy román vagy szerb mikróbusz. Itt is látszik, hogy a Bayer az autó és a többiek nem tudnak autót építeni csak rizsrakétát, getymó trutymót meg minden ilyesmit. (Ezt azért írom mert az 325 IX-emet azon helyen még 160-nál sem tudom megcsúsztatni és kb 110-el mehettünk)
Kaptam egy marék üveget a hátsó ajtóból a nyakamba Smile
Szerencsére nem kapott nagy ütést, mert sem a tető, sem a küszöb, sem az alváz, sem a futómű nem sérült (kivéve a jobb első kerékagyat és gólyalábat) ezért szépeen meg lett javítva és elkezdődött a csinosítás. (Sérült : bal oldalon a sárvédő, a lökös széle, az első és hátsó ajtó, hátsó sárvédő ív. Jobb oldalon: sárvédő, első ajtó)
A javítás nagyon nagyon szépen sikerült. Aki nem tudja, hogy sérülve volt, az szinte nem is tudja megállapítani.


   546    2005.06.25. 11:08
Djury
2007.01.25. 00:37   






Itt meg is köszönöm mindenkinek a segítségét aki segített beszerezni az alkatrészeket és segítettek szervízelni az autót, vagy valamilyen módon részük van benne, hogy így nézzen ki a vas. (Velük azóta is nagyon jó haverok vagyunk)
Köszönöm Turboá mesternek, Zsilettnek, Adam Bond-nak, Saybor-nak, Szilárdnak, Jenei Petyának, Csabynak, és mindenkinek aki itt nem szerepel.


   546    2005.06.25. 11:08
Djury
2007.01.25. 00:27   






Hy Mindenki!

Előszóként csak annyit, hogy oriási átalakításon nem esett át a vas és nem is fog, de azért megérdemel egy topicot.

Itt fogom leírni és képekkel illusztrálni az autóm történetét.

Mivel elvesztek a képek amik a vas vásárlásakor készültek, ezért a fenti képeket raktam fel, mert ezek a legrégiebbek.
A vas 1990 3. negyedévében született és 1991 januárjában lett először forgalomba helyezve Magyarországon. Tehát itthon vásárolták. Ha jól tudom akkor egy dunántúli orvos felesége használta. 2002-ben váltak meg tőle. Utána egy 28 körüli srác használta 2004 januárjáig, akitől megvettem. Szóval 3. tulaj vagyok és 127000 km-el került hozzám, szervízkönyvvel. És sérülés mentes volt (kivéve a jobb elejét, mert az javítva volt, de nem látszódott, csak kimutatta a festékmérő). Kaptam hozzá 2 garnitúra alufelnit. Egy garn. 14"-os gyári alu (ami megmaradt télinek) és egy garn. 15" BBS-t amitől megváltam mert nem tetszett. Az autó teljesen alap volt, semmi nem volt benne a lámpa magasságállítón a ködlámpán a bőr kézifék szoktyán a 3 küllős bőr kormányon a kis board-on és a kp. záron kívül. Volt még hozzá gyári kulcskészlet (világítós lámpás, a sima Bayer emblémás, a szervízkulcs, és a tartalék kulcs) és hiánytalan szerszámkészlet, gyári kerékőr az összes kulcsával, emelő, vonószem, kerékkulcs, stb.


















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2007.01.27. 18:07 (4).

   546    2005.06.25. 11:08
Djury
2007.01.25. 00:10   






Hy Mindenki!



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.06.13. 20:08 (2).

   546    2005.06.25. 11:08
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  19 / 19 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3 ... 17, 18, 19
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére