|
|
Vick |
2014.09.22. 12:16 |
|
|



|
Jay350i írta: | Vick írta: | M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása.. |
Üdv ez téves infó, M50nél macera a szívósor (kisebb fékrásegitő kell, vagy lecsiszolod a merevitőbordát vagy eldöntöd jobbra a motort...)
M52nél semmi ilyen probléma nincs.
M52 pártján állok egyébként. Első kiadósabb kanyargós csapatós autózás után meglátod majd Sokkal fickósabb az eleje lekanyarodsz nagyjából mindent az útról ami nem M-es |
Tehát M52-nél nem kell döntögetni, nem kell csiszolni, elfér minden? Ez jól hangzik.
Ha esetleg priviben tudnál róla még mesélni (beépítéssel kapcsolatos tapasztalatok, mire kell ügyelni, van-e vmi típushibája, mennyit fogyaszt e30-ban, melyik típusból érdemes kivenni, vanos-ról mit érdemes tudni stb), nekem az M52 téma homályos még kicsit
Éés tényleg ezer bocsánat Djury kollégától az off topicért.  |
|
Dunakeszi 375 2012.02.07. 12:32 |
|
Jay350i |
2014.09.18. 17:48 |
|
|



|
Vick írta: | M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása.. |
Üdv ez téves infó, M50nél macera a szívósor (kisebb fékrásegitő kell, vagy lecsiszolod a merevitőbordát vagy eldöntöd jobbra a motort...)
M52nél semmi ilyen probléma nincs.
M52 pártján állok egyébként. Első kiadósabb kanyargós csapatós autózás után meglátod majd Sokkal fickósabb az eleje lekanyarodsz nagyjából mindent az útról ami nem M-es  |
"Az a baj az Interneten terjedő idézetekkel, hogy nem tudod róluk megállapítani, valódiak-e."
Petőfi Sándor |
Bristol, United Kingdom 1038 2010.02.23. 23:19 |
|
Vick |
2014.09.13. 16:42 |
|
|



|
MAXI írta: | gino írta: | Vick írta: | Tiszteletem!
Tudom-tudom, a topic áll, de a kocsi nem Hogy alakul a hadművelet? Rég nem hallottunk már a fejleményekről és bevallom nagyon izgat a téma, mert én is választás előtt állok, m50 vagy m52?
M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása..
Végigolvastam a topicod az elejétől és sorra választ kaptam a kérdéseimre, köszönet érte Apróságok maradtak még, pl: milyen érintőképernyős felnyílós dvd egységet tettél bele?
Ha jól sejtem az m50-es konfiggal és chippel 9 liter alá esélytelen levinni a fogyasztást (2.9x difivel..)? Esetleg egy 6-os váltóval?
A fékkel kapcsolatban, írtad, hogy nem lenne indokolt a nagyobb fék és elég lehet az e30-é is, elöl hűtött hátul sima tárcsás.. mennyire lenne határon a fékerő? mondjuk 200km/h körül is elég maradhat?
2.9x difire gondolnék magamnak majd én is, attól még azért fürge lesz? Neked hány mp alatt volt 100-on?
Előre is köszi!
Tisztelettel: Viktor |
nekem Gyuri irta a csippet anno...
e30 m50tub25 3.9 difivel normál használat 9 liter...;) |
Bár Gyurit kérdezted de én is elmondom a véleményem a fékről! A hűtetlen tárcsát lecseréltem elöl hűtött gyárira. Hátul a dob helyett lett tárcsás lengőkar. Betétek tárcsák olaj új. A régi konfig 140-160ról 30ra már nyúlt, és taposni kellett izombol. A mostani tud 200rol szépen lassulni, de egy miskolc pestet nem vállalnék be tartós 200al napközben. Ha betartod a sebesség határokat a 25i fékek tökéletesek! Ha haladni akarsz kell anagyobb fék! De a gumin is nagyon sok múlik!
Az áttétel: kezdtem 3.46 ezzel kb 220 volt a vége, amit viszonylag hamar el is ért és rövidnek bizonyult! Most van 3.15. Szerintem az optimális választás a 3.2x. A 3.9 nagyon rövid, végsebesség kb 195kmh viszont lámpátol lámpáiig csak a gsxr ellenfél a 2.9 meg nem kiautózható, mert 300fölött van picivel, amihez kell kb 8km egyenes. És senki ne akarjon 300al autózni közúton e30al tartósan!!!! Meg sehogy! Legfőbb kérdés mire akarod használni? Én mindíg mindenben a középutat keresem és általában beválik! |
Köszönöm nektek a segítséget, remélem Gyuri sem bánja ezt a kis témázást
Chip ügyben mindenképp jelentkezni fogok majd, ha a lóerő nem is nő - mert 190 paci azért nekem bőven elég - csak a fogyasztás legyen kellemes 8,5-9 liter között, az fantasztikus lenne (vegyes város - autóút használatnál, azért autópályán se horpassza be a tankot XD )
Mindemellett mire akarom használni: mindennapos hobbi autó, afféle átmenet. Száguldozni nem szeretek, viszont a dinamikus vezetés jellemző rám. Higgadt sofőr vagyok, aki azért szereti, hogy ha odalép akkor belesüpped az ülésbe. Szeretem tudni, hogy 130-nál is megugrik a kocsi ha szükséges és a 200 sem elérhetetlen határ. Legyorsulni senkit nem akarok, de legyen meg a tudat, hogy jó esélyem lenne
Driftelés,.. nincs benne gyakorlatom, de van hozzá érzékem (mint a ritmusérzék tánctudás nélkül ) és olykor jól esne egy kis csúszkálás, vagy rövid gyakorlás, de nem a körforgalmakban.
Nem tudom ezzel sikerül-e belőni egy ideális difi áttétet, bár ez a 3.2x szimpatikusnak tűnhet mondjuk egy 6os váltóval. |
|
Dunakeszi 375 2012.02.07. 12:32 |
|
MAXI |
2014.09.13. 06:44 |
|
|



|
gino írta: | Vick írta: | Tiszteletem!
Tudom-tudom, a topic áll, de a kocsi nem Hogy alakul a hadművelet? Rég nem hallottunk már a fejleményekről és bevallom nagyon izgat a téma, mert én is választás előtt állok, m50 vagy m52?
M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása..
Végigolvastam a topicod az elejétől és sorra választ kaptam a kérdéseimre, köszönet érte Apróságok maradtak még, pl: milyen érintőképernyős felnyílós dvd egységet tettél bele?
Ha jól sejtem az m50-es konfiggal és chippel 9 liter alá esélytelen levinni a fogyasztást (2.9x difivel..)? Esetleg egy 6-os váltóval?
A fékkel kapcsolatban, írtad, hogy nem lenne indokolt a nagyobb fék és elég lehet az e30-é is, elöl hűtött hátul sima tárcsás.. mennyire lenne határon a fékerő? mondjuk 200km/h körül is elég maradhat?
2.9x difire gondolnék magamnak majd én is, attól még azért fürge lesz? Neked hány mp alatt volt 100-on?
Előre is köszi!
Tisztelettel: Viktor |
nekem Gyuri irta a csippet anno...
e30 m50tub25 3.9 difivel normál használat 9 liter...;) |
Bár Gyurit kérdezted de én is elmondom a véleményem a fékről! A hűtetlen tárcsát lecseréltem elöl hűtött gyárira. Hátul a dob helyett lett tárcsás lengőkar. Betétek tárcsák olaj új. A régi konfig 140-160ról 30ra már nyúlt, és taposni kellett izombol. A mostani tud 200rol szépen lassulni, de egy miskolc pestet nem vállalnék be tartós 200al napközben. Ha betartod a sebesség határokat a 25i fékek tökéletesek! Ha haladni akarsz kell anagyobb fék! De a gumin is nagyon sok múlik!
Az áttétel: kezdtem 3.46 ezzel kb 220 volt a vége, amit viszonylag hamar el is ért és rövidnek bizonyult! Most van 3.15. Szerintem az optimális választás a 3.2x. A 3.9 nagyon rövid, végsebesség kb 195kmh viszont lámpátol lámpáiig csak a gsxr ellenfél a 2.9 meg nem kiautózható, mert 300fölött van picivel, amihez kell kb 8km egyenes. És senki ne akarjon 300al autózni közúton e30al tartósan!!!! Meg sehogy! Legfőbb kérdés mire akarod használni? Én mindíg mindenben a középutat keresem és általában beválik! |
Max |
Szerencs 332 2007.02.20. 00:09 |
|
gino |
2014.08.15. 23:10 |
|
|



|
Vick írta: | Tiszteletem!
Tudom-tudom, a topic áll, de a kocsi nem Hogy alakul a hadművelet? Rég nem hallottunk már a fejleményekről és bevallom nagyon izgat a téma, mert én is választás előtt állok, m50 vagy m52?
M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása..
Végigolvastam a topicod az elejétől és sorra választ kaptam a kérdéseimre, köszönet érte Apróságok maradtak még, pl: milyen érintőképernyős felnyílós dvd egységet tettél bele?
Ha jól sejtem az m50-es konfiggal és chippel 9 liter alá esélytelen levinni a fogyasztást (2.9x difivel..)? Esetleg egy 6-os váltóval?
A fékkel kapcsolatban, írtad, hogy nem lenne indokolt a nagyobb fék és elég lehet az e30-é is, elöl hűtött hátul sima tárcsás.. mennyire lenne határon a fékerő? mondjuk 200km/h körül is elég maradhat?
2.9x difire gondolnék magamnak majd én is, attól még azért fürge lesz? Neked hány mp alatt volt 100-on?
Előre is köszi!
Tisztelettel: Viktor |
nekem Gyuri irta a csippet anno...
e30 m50tub25 3.9 difivel normál használat 9 liter...;) |
'a króm úgy szép, ha matt fekete' |
hol itt, hol ott... :) 435 2008.03.04. 12:55 |
|
Vick |
2014.08.15. 21:27 |
|
|



|
Tiszteletem!
Tudom-tudom, a topic áll, de a kocsi nem  Hogy alakul a hadművelet?  Rég nem hallottunk már a fejleményekről és bevallom nagyon izgat a téma, mert én is választás előtt állok, m50 vagy m52?
M52-nél olyan infóim vannak, miszerint a szívósor nem fér el és nagy szívás a motor berakása..
Végigolvastam a topicod az elejétől és sorra választ kaptam a kérdéseimre, köszönet érte  Apróságok maradtak még, pl: milyen érintőképernyős felnyílós dvd egységet tettél bele?
Ha jól sejtem az m50-es konfiggal és chippel 9 liter alá esélytelen levinni a fogyasztást (2.9x difivel..)? Esetleg egy 6-os váltóval?
A fékkel kapcsolatban, írtad, hogy nem lenne indokolt a nagyobb fék és elég lehet az e30-é is, elöl hűtött hátul sima tárcsás.. mennyire lenne határon a fékerő? mondjuk 200km/h körül is elég maradhat?
2.9x difire gondolnék magamnak majd én is, attól még azért fürge lesz?  Neked hány mp alatt volt 100-on?
Előre is köszi!
Tisztelettel: Viktor |
|
Dunakeszi 375 2012.02.07. 12:32 |
|
Djury |
2014.01.06. 00:20 |
|
|



|
|
Djury |
2014.01.06. 00:04 |
|
|



|
MAXI írta: | Figyellem ám, hogy miben mesterkedsz! ;) Én is lassan odaérek a mocihoz ha kész a bòdé, mert szar időben nem festek! Lehet bizniszelünk, de az sincs kizárva, hogy én is váltok! Sok sikert az építéshez! |
Köszönöm... |
|
546 2005.06.25. 11:08 |
|
Djury |
2014.01.06. 00:03 |
|
|



|
gelgeorge írta: | Hajrá Gyurka!
Jó választás! Boldog Karácsonyt! Januárban jelentkezem telefonon! |
Köszönöm... Viszont... Rendben... |
|
546 2005.06.25. 11:08 |
|
MAXI |
2013.12.26. 10:04 |
|
|



|
|
gelgeorge |
2013.12.24. 01:27 |
|
|


|
|
Djury |
2013.12.11. 23:22 |
|
|



|
Laleeboy írta: | S írta: | Helló!
Nem lesz gond azzal, hogy egy alu blokkba vasblokkos dugattyú megy? Gondolok itt az eltérő hőtágulásokra. |
Igaz
És ha már 28-as az alapblokk akkor lehetne annak a bele is mert az belevaló |
Azért marad a 25TU dugó mert az 1mm-el magasabb,így a kompresszió is magasabb lesz.A gépműhely szerint nem lesz gond a hőtágulásokkal... |
|
546 2005.06.25. 11:08 |
|
Laleeboy |
2013.12.09. 09:58 |
|
|



|
S írta: | Helló!
Nem lesz gond azzal, hogy egy alu blokkba vasblokkos dugattyú megy? Gondolok itt az eltérő hőtágulásokra. |
Igaz
És ha már 28-as az alapblokk akkor lehetne annak a bele is mert az belevaló |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
S |
2013.12.09. 00:53 |
|
|



|
|
Djury |
2013.11.27. 22:19 |
|
|



|
|
gino |
2013.11.27. 21:05 |
|
|



|
Djury írta: | Szóval az új konfig:
- 286S1 alu blokk (M52B28 blokk, a súlya miatt választotam)
- M52B28 főtengely és hajtókarok
- M50B25TU (vanos) dugattyúk
- M50B25TU hengerfej
- M50B25TU 413-as vezérlő és a hozzá tartozó elektronika és chip
- A hajtáslánc többi eleme marad. M20 L-Jet kupplung, nagy csillagos ZF váltó, TDS kardán, 3,15 sperr stb...
Ha minden jól alakul, még az idén beleugrik... |  |
'a króm úgy szép, ha matt fekete' |
hol itt, hol ott... :) 435 2008.03.04. 12:55 |
|
ZSOSZ |
2013.11.27. 14:49 |
|
|



|
Djury írta: | Szóval az új konfig:
- 286S1 alu blokk (M52B28 blokk, a súlya miatt választotam)
- M52B28 főtengely és hajtókarok
- M50B25TU (vanos) dugattyúk
- M50B25TU hengerfej
- M50B25TU 413-as vezérlő és a hozzá tartozó elektronika és chip
- A hajtáslánc többi eleme marad. M20 L-Jet kupplung, nagy csillagos ZF váltó, TDS kardán, 3,15 sperr stb...
Ha minden jól alakul, még az idén beleugrik... |
 |
ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214 |
szögedi betyár 3327 2007.01.19. 13:46 |
|
Djury |
2013.11.27. 11:21 |
|
|



|
Szóval az új konfig:
- 286S1 alu blokk (M52B28 blokk, a súlya miatt választotam)
- M52B28 főtengely és hajtókarok
- M50B25TU (vanos) dugattyúk
- M50B25TU hengerfej
- M50B25TU 413-as vezérlő és a hozzá tartozó elektronika és chip
- A hajtáslánc többi eleme marad. M20 L-Jet kupplung, nagy csillagos ZF váltó, TDS kardán, 3,15 sperr stb...
Ha minden jól alakul, még az idén beleugrik... |
|
546 2005.06.25. 11:08 |
|
Djury |
2013.11.27. 11:13 |
|
|



|
Régen jártam erre de a vas folyamatosan napi használatban van. Zamárdiban péntek este beokádott a motorom. Kitámasztott egy hidrotőke az 5-ös hengerben, a szelep nyitva maradt, a dugó pedig pofán vágta. Vasárnap kötélvégen jöttünk haza és hírtelen felindulásból kapott egy másik M50B25TU-t. De készülőben van az új szíve a E30-nak... |
|
546 2005.06.25. 11:08 |
|
gino |
2012.06.27. 21:37 |
|
|



|
|
Djury |
2012.04.25. 22:17 |
|
|



|
Bencze írta: | A felesleges dolgokat kigyomláltam.. Így nem maradt offolás a topicban.. |
Ehhez pedig csak annyit szólnék hozzá, hogy én úgy gondolom, hogy egy szabad országban élek ahol demokrácia van és elmondhatom a véleményem de sajnos már itt is azt látom, hogy mégsem. Ezek miatt a dolgok miatt is elegem van ebből a 10 milliós okádék koszfészekből.... |
|
546 2005.06.25. 11:08 |
|
Djury |
2012.04.25. 21:20 |
|
|



|
Akkor mostmár beszéljünk egy picit a projektről is. Tomival személyesen megbeszéltük a dolgainkat, tehát ezzel lezártnak tekintem ezt a kis nézet eltérést.
A generátorom teljesen fel lett újítva, csak utána bele akadtam egy kisebb generátorba és a kisebb marad mert kisebb a legalacsonyabb töltő árama, tehát nem fog akkorát a motoron mint a 140 Amperos. Ezért az eladó sorba került.
A pillangó fűtést kikötöttem, mert történt valami a légszűrő házban lévő termosztáttal aminek 40 foknál be kéne csuknia, de nem teszi a dolgát. Tömítetlenségi probléma van a belsejében és folyamatosan engedte a 88-92 fokos vizet a pillangóba, ami ugyebár nem tesz jót a beszívott levegő hőmérsékletének. |
|
546 2005.06.25. 11:08 |
|
Blacky |
2012.04.09. 13:40 |
|
|



|
Djury írta: | Köszönöm. Ha nem jön össze az S50 akkor ez lesz...
Egyébként a kompresszor miféle vezérlővel és programmal fut???
Blacky írta: | Djury írta: | Legújabb szerzeményem: M52B28 komplett forgattyús ház motyók egy viccesen kevés kilóméteres motorból természetesen alap méretes és teljesen makulátlan. Ha nem jön össze a tőke az S50B32-re akkor ez a főtengely fog beépülni a hajtó karokkal. Annyira tökéletes mindene, hogy a csapágyain szinte semmi kopás nem látható. A dugókra nincs szükségem úgyhogy mennek eladó sorba.

 |
Na, helyes. Ez egy jó konstrukció lesz!! Te legalább tudod mi a jó | |
Írok privibe bővebben  |
"I'm crazy but you like it" |
Budapest 2347 2008.09.26. 09:30 |
|
bmw320itomi |
2012.04.09. 13:32 |
|
|



|
|
|
szeged 130 2008.11.22. 00:55 |
|
ZSOSZ |
2012.04.09. 10:56 |
|
|



|
Inkább csak győzzön a jobbik!
Nekem is annak idején párszor nyult a fejem,mert alul maradtam,pedig motorerő alapján vernem kellett volna az ellenfélt
Nem volt mit magyarázni.....kész,Te voltál a jobb és ezzel el volt intézve
Nem vérre megy,de illik elismerni az eredményt igy a korrekt....azt hiszem  |
ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214 |
szögedi betyár 3327 2007.01.19. 13:46 |
|
|
|
hirdetési felület |
|
 |
 |
|