POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Ascotgrün Metallic 316i - 1997

szendi.tamas
2015.09.26. 18:06   






Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy hogy lehetne a bivalyerős 316i-be belecsalni még néhány lóerőt, átalakítás nélkül, szoftveresen, chiptuning vagy valahogy? Ez kb mennyi pluszt jelentene?

A kérdés nem az hogy érdemes-e, hanem az, hogy hogy lehet.....


Lenne egy kisebb lakókocsi és ahhoz minden LE jól jön.....az autót nem akarom lecserélni csak ezért.

Köszi.

T.


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
szendi.tamas
2015.08.28. 22:00   






gameover írta:
oldalkárpit lesz bőrözve? úgy lenne teljes az összkép Smile


bőrözve biztosan nem lesz. Gyárit akarok. Majd várok megint 1 évet SmileSmile


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
gameover
2015.08.28. 18:56   






oldalkárpit lesz bőrözve? úgy lenne teljes az összkép Smile


Budapest    517    2009.11.29. 16:35
szendi.tamas
2015.08.27. 21:47   






A mai szerzemény.

Ritka, mint a fehér holló, de legalább k....a drága. Coupe-ba még csak-csak találni, de sedanba.....

1 év keresgélés után végül Németországból kellett hozatnom.

Gyakorlatilag tökéletes állapotban van....sem egy kopás, sem egy szakadás....





Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
szendi.tamas
2015.07.02. 21:32   






Sziasztok!

Rég írtam már a topicomba. Azért van mert munkahelyváltás után vagyok és a kocsival sem történik semmi érdekes. Hétvégi autó lett mert a céges nyüstölöm hét közben.

Annyi azért történt, hogy a héten levettem a 2 első sárvédőt és a mocitetőt, átnézés céljából. Találtam is kisebb kezdeményeket az A oszlop alján és a sárvédők alján. Szerencsére semmi komoly. Látszó részen semmi, csak belül.
Kikorongoztam őket, most már fémtiszták. Csináltam képeket, majd felrakom.

Az a kérdésem, hogy a sárvédők belsejét és az A oszlopnál a kasztnit alvázvédővel vagy üregvédővel célszerű lekezelni.

Ki mit javasol, miket kenjek rá és milyen sorrendben, hogy tartós legyen.

Köszi.

t.


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
Laleeboy
2015.03.10. 13:46   






Veesenmayer írta:
Én is csak megerősíteni tudom a Kollégát. Bárdiban kapható ülésfűtést tettem bele mindkét ülésbe szintén a gyári kapcsolókkal, tökéletesen megvagyok elégedve vele, sokszor ki is kell kapcsolnom - érzékeny vagyok a melegre Smile Azóta ültem egy gyári ülésfűtéses autóban is, és minden elfogultság nélkül jobb mint a gyári: hamarabb bemelegszik, jobban is fűt, méretre meg érzés alapján egál - pedig nekem mindenem a gyári alkatrész, nehezen vettem rá magam erre a lépésre, de sajnos el kell ismernem hogy a közel 20 év az közel 20 év a technológiában:/


Nekem is ez a Carbonos van a gyári kapcsolós bekötéssel és hibátlanul műlödik

Innen rendeltem

http://www.tutihifi.hu/aru.php?kod=02321


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Veesenmayer
2015.03.10. 12:29   






Én is csak megerősíteni tudom a Kollégát. Bárdiban kapható ülésfűtést tettem bele mindkét ülésbe szintén a gyári kapcsolókkal, tökéletesen megvagyok elégedve vele, sokszor ki is kell kapcsolnom - érzékeny vagyok a melegre Smile Azóta ültem egy gyári ülésfűtéses autóban is, és minden elfogultság nélkül jobb mint a gyári: hamarabb bemelegszik, jobban is fűt, méretre meg érzés alapján egál - pedig nekem mindenem a gyári alkatrész, nehezen vettem rá magam erre a lépésre, de sajnos el kell ismernem hogy a közel 20 év az közel 20 év a technológiában:/


   149    2013.01.14. 14:51
esgé
2015.03.10. 11:20   






szendi.tamas írta:
Sziasztok!

Egy másik projectben éppen most téma a felni. Ott a méretnövelés és a komfortcsökkentés a cél, én pont ezek ellenkezőjére gyúrok.
Kérdésem az lenne, hogy látott-e már valaki 6,5coll-os gyári BMW alufelnit? Azért kérdezem mert a télikerekem 6,5-es acélfelni 185-ös kerekekkel. Sokkal jobb a komfortérzet és az autó is könnyebben mozog vele. Arra gondoltam, hogy milyen jó lenne a nyári is ilyen felállásban csak alufelnivel. Felpróbáltam a 185-ös gumit a 7 coll széles gyári alufelnire, de nagyon németes volt. Padkázáskor egyből a felni sérülne...ezért ezt elvetettem.
6,5collon pont jól áll a 185.

Előre is köszi.

T.


Hi!
A felgenkatalog szerint 4 ilyen felni is van 15-ös méretben:
Styling 42, 46, 53, 54.
Ezek közül szerintem a 42 és 46-tal rogyásig vannak a bontók és egész vállalhatóak Smile


Budapest III.    27    2012.02.02. 14:42
szendi.tamas
2015.03.09. 23:24   






GBalee írta:
szendi.tamas írta:
Ami a belsőtérben történt:
...
A két első ülés kapott fűtést. Lenyúztam őket és tettem bele karbonlapokat, gyári kapcsolókkal. Nagyon jó lett!!!
...


Szia!
Fűtést honnan szerezted és ha szabad tudni mennyiért? Smile
Nekem van gyári, de sajnos csak a háttámlában fűt mindkét ülés, jövő télre jó lenne megcsinálni az ülőlapot is.


Karbonszálas fűtést vettem. Google-ba beírod és kidob bármennyit. Kb 20e volt a dupla, kapcsolókkal, mindennel.


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
GBalee
2015.03.09. 21:48   






szendi.tamas írta:
Ami a belsőtérben történt:
...
A két első ülés kapott fűtést. Lenyúztam őket és tettem bele karbonlapokat, gyári kapcsolókkal. Nagyon jó lett!!!
...


Szia!
Fűtést honnan szerezted és ha szabad tudni mennyiért? Smile
Nekem van gyári, de sajnos csak a háttámlában fűt mindkét ülés, jövő télre jó lenne megcsinálni az ülőlapot is.


Debrecen    197    2013.03.09. 16:27
szendi.tamas
2015.03.09. 20:38   






Sziasztok!

Egy másik projectben éppen most téma a felni. Ott a méretnövelés és a komfortcsökkentés a cél, én pont ezek ellenkezőjére gyúrok.
Kérdésem az lenne, hogy látott-e már valaki 6,5coll-os gyári BMW alufelnit? Azért kérdezem mert a télikerekem 6,5-es acélfelni 185-ös kerekekkel. Sokkal jobb a komfortérzet és az autó is könnyebben mozog vele. Arra gondoltam, hogy milyen jó lenne a nyári is ilyen felállásban csak alufelnivel. Felpróbáltam a 185-ös gumit a 7 coll széles gyári alufelnire, de nagyon németes volt. Padkázáskor egyből a felni sérülne...ezért ezt elvetettem.
6,5collon pont jól áll a 185.

Előre is köszi.

T.


Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
szendi.tamas
2015.03.01. 10:55   






Az autó nagyjából most itt tart.

Ami még a tavaszra hátra van:

Kábelköteg csere a csomagtérajtónál. Bontott gyári kerül bele.
Hátsó bőrülést és 4 ajtókárpítot szerezni.
Nagy takarítás, ápolózás és szellőztetés a tél után.
4db téli acélfelni felújítása.
Talán egy polír.

Kb ennyi, na meg jönni-menni-dudálni vele, egész évben Very Happy Very Happy


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
szendi.tamas
2015.03.01. 01:14   






Ami a belsőtérben történt:
Kapott néhány műszerfal izzót. Helyrehoztam a kesztyűtartó ferdeségét. Kapott egy könyöklőt, lábtérvilágítást, bőr kézifékmarkolatot, gyári gumiszőnyeg garnitúrát és sok törődést.
Szeretem a fekete bőrt ezért bontottam bele egy bőr belsőt. Sajnos a hátsóülést benéztem. Az enyém félben osztott, a bontott pedig fix volt. A hátsót eladtam így egyelőre csak az elsők vannak meg. A hátsót és a bőr kárpítokat még keresem. Szóval ha esetleg valakinek lenne, ne tartsa magában...érdekelne.
A két első ülés kapott fűtést. Lenyúztam őket és tettem bele karbonlapokat, gyári kapcsolókkal. Nagyon jó lett!!! Mivel a bőrben nem volt ülésfoglaltság érzékelő,a szövetben pedig volt ezért ezt a problémát egy emulátorral oldottam meg amit az ebay-ről rendeltem. Igy nyílik mindkét első légzsák ha baj van....bár akkor már úgyis mindegy.
Néhány kép:







































A belsőtér és a bőr kapott egy kiadós tisztítást és ápolást. Olyan, hogy némely 3 éves kocsi belseje elbújhat mellette Very Happy Very Happy



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.03.01. 10:58 (1).

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
szendi.tamas
2015.03.01. 00:38   






A karosszéria után következett a futómű:

Vételkor is feltűnt, hogy a kocsi úgy hullámzik, mint egy hintó...ezért első dolgom volt szerezni 4db jó állapotú gátlót. Kasza mestertől sikerült kultúrált áron. Aztán használat közben ki lett még cserélve ez-az. Pl:stab.szilentek, kutyacsontok, komplett kormányösszekötők, lengőkar hátsó szilentek, kerékcsapágyak. Hátul egyelőre semmihez sem kellett nyúlni...minden gyári.
Ha már az aljánál vagyunk. Itt ki kellett cserélnem a hátsó kipufogódob 2 db gumufelfüggesztését. Ezt ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg mert tizen x év után szerintem mindenkinek ilyen, ha még nem cserélték.
Majd köbvetkezett egy kis fékezés :
Első fékeknél eddig csak betéteket kellett cserélnem, hátul azonban dobot, betétet, fékmunkahengereket és fém fékcsöveket kellett cserélnem(törtek mikor bontottuk). A csövek gyáriban horror áron voltak, ezért egy szervízben gyártattam tökéletes darabokat aprópénzért.


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
szendi.tamas
2015.02.25. 21:34   






Albert írta:
szendi.tamas írta:
Albert írta:
Szia.
Balassagyarmaton nem láthattalak párszor?


Ezzel az autóval még nem jártam arra.....

Akkor van egy ikertesója itt,szín és a felnik stimmelnek még a rendszám is valami hasonló, M-el kezdődik.


Very Happy Very Happy Very Happy


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
Albert
2015.02.25. 21:20   






szendi.tamas írta:
Albert írta:
Szia.
Balassagyarmaton nem láthattalak párszor?


Ezzel az autóval még nem jártam arra.....

Akkor van egy ikertesója itt,szín és a felnik stimmelnek még a rendszám is valami hasonló, M-el kezdődik.


Balassagyarmat/Szlovákia    1993    2008.06.18. 01:49
szendi.tamas
2015.02.25. 20:34   






Albert írta:
Szia.
Balassagyarmaton nem láthattalak párszor?


Ezzel az autóval még nem jártam arra.....


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
Albert
2015.02.25. 20:22   






Szia.
Balassagyarmaton nem láthattalak párszor?


Balassagyarmat/Szlovákia    1993    2008.06.18. 01:49
szendi.tamas
2015.02.25. 18:49   






Mint írtam a karosszéria után a motor és segédberendezései következtek.

Amik a motoron cserélve lettek:

olaj, olajszűrő, légszűrő, fékfolyadék, hűtőfolyadék, difiolaj, váltóolaj, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, vízpumpa, feszítőgörgő és könyök (szíj és gyertyák újak voltak ezért azokat majd mostanában cserélem), vízhűtő, viszkókuplung.

Szerencsére motorikusan sem volt sok baja. A kicserélt alkatrészeket nagy részét csak elővigyázatosságból cseréltem és a gyári alkatrészeket eltettem hátha még kellenek.
A hűtő csere csak a túlnyomó tartály talpánál található könnyezés miatt kellett. Sajnos itt hiába cseréltem ki az Ó-gyűrűt gyári új BMW-re akkor sem maradt abba. Ezért inkább vettem egy Behr-Hella hűtőt. Így most van egy tökéletes állapotú eladó gyári hűtőm Ó-gyűrűkkel, tartállyal...majd felteszem KÍNÁL-ba és aki elviszi összebarkácsolja magának.
Viszkót pedig a kánikulában felfelé induló vízhőfok(Ladás módszert bevetettem így nem lett hengerfejes) miatt cseréltem.....jó is lett.

Motor kb ennyi, teszi a dolgát...jön-megy-dudál-világít

Very Happy Very Happy

Folyt.köv.


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
szendi.tamas
2015.02.24. 21:46   






Szóval a karosszéria hibák javítása, az elemek beállítgatása után valahogy így néz ki az autó:



























Ezek után következett a motor és segédberendezései, hajtás, kormány stb......


Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
vasi89
2015.02.24. 09:11   






szendi.tamas írta:
gameover írta:
telibe kell polírozni az egész autót, akkor talán nem üt el annyira a fényezés. Smile


Gondoltam rá. Talán majd tavasszal.


Sajnos évente kellene újra polírozni. Nekem se lett az egész autó megfújva és 2013ban volt teli polír de nyáron már látszott h elüt egy kicsit. Mondjuk szerencsére ami nekem feltűnő az csak a bal első sárvédő mert kb 70%ban kapott új fényt az autó.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
szendi.tamas
2015.02.24. 08:45   






gameover írta:
telibe kell polírozni az egész autót, akkor talán nem üt el annyira a fényezés. Smile


Gondoltam rá. Talán majd tavasszal.


Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
szendi.tamas
2015.02.24. 08:44   






kuntib írta:
gameover írta:
telibe kell polírozni az egész autót, akkor talán nem üt el annyira a fényezés. Smile
Sajnos szerintem nem ilyen egyszerű a történet... Gondolom Te magad fújtad!? Én is kijártam ezt az utat, rengeteg apró 'beállítástól' függ a színárnyalat. Nem hiába kerül egy profi pisztoly sok százezerbe. Pl. a levegőnyomás nagyban befolyásolja a színt, a nyomás növelésével tudsz világosítani az árnyalaton, plusz egyébb fényező trükkök... Én is ilyennel sz.ptam. Polírozhatod napestig sajnos Sad


Nem én festettem az autót. Fényező festette. A dolog azért érdekes, mert a többi részen ahol fényezte tökéletes a szín. Ezért gondoltam arra, hogy az előző mély zöld szól bele a dologba.
Azért nem katasztrófa a különbség, de látszik ha az ember figyeli.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.02.24. 21:37 (2).

Köszi.

T.

Hatvan    447    2013.02.23. 00:21
kuntib
2015.02.24. 08:15   






gameover írta:
telibe kell polírozni az egész autót, akkor talán nem üt el annyira a fényezés. Smile
Sajnos szerintem nem ilyen egyszerű a történet... Gondolom Te magad fújtad!? Én is kijártam ezt az utat, rengeteg apró 'beállítástól' függ a színárnyalat. Nem hiába kerül egy profi pisztoly sok százezerbe. Pl. a levegőnyomás nagyban befolyásolja a színt, a nyomás növelésével tudsz világosítani az árnyalaton, plusz egyébb fényező trükkök... Én is ilyennel sz.ptam. Polírozhatod napestig sajnos Sad


Kiskunmajsa    553    2008.05.29. 19:25
gameover
2015.02.24. 07:47   






telibe kell polírozni az egész autót, akkor talán nem üt el annyira a fényezés. Smile


Budapest    517    2009.11.29. 16:35
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére