POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
8 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Milyen motort? Szavazás-Vélemények

szisandor
2007.01.25. 12:24   






szeretnek v8 4.0 verziot,de nemtom pontosan van e gyenge pontja ,
3.0 v. 3.5 v. 4.0 v. 4.4 meik mien?

Gumiégetős
a mostani e21 1.8i k-jet,292 srhick,fokolo tarcsa,4-1 leomlo,60-s rendszer,1 dob atmeno,polir hengerfej,siikolva,.....kinoottem.
szal ezert a fejlesztes


salzburg    7    2006.11.18. 01:28
Karell Gott
2007.01.25. 11:20   






Mik jönnének szóba?
Alaphangon: m20 b27 minden nyalángsággal ami egy szívómotor csúcsra húzásához szükséges.
Költségkímélőbb módszerek gyanánt :
m30 b35
m5 motorok
és végül de nem utolsósorban V8. Very Happy Kacsint
Ezt még megspékelhetjük mondjuk egy kompresszorral. Mad


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
sony
2007.01.24. 22:05   






M30b35, nekem ez volt az eggyik álmom egy E28 kaszniban, még anno! Kiválo motor nincs vele semmi gáz( kissebb elektronikai problémákat leszámitva) a kipuff alatta dubla "? rozsdamentes csö egy közép dob és ennyi! A hangja ettöl olyan brutális, hogy nem lehet vele betelni! Heggesztett diffivel jobb volt, mert ez a 25%- os sperr elég gáz! Fogyasztás ügyileg, jártam már vele pályán 130-al 8,5l-rel, de ivott már a városban 17-18-at is!
BMW Rules


sonyOo==00==oOE28

Szigetszentmiklós    366    2005.03.13. 07:43
Lazac-e30
2007.01.24. 21:57   






Én költségtakarékossági szempont miatt m10 vagy m20mocikat építenék(akarok)ha korlátlan lenne az anyagi lehetőség akkor viszont csak m50 vagy korszerűbb,de ez szerintem természetes.Mellesleg m10ek bírják a feltöltést rendesen. Mad


e30 318i m40 1988.11

Isaszeg    142    2006.11.18. 16:39
powered
2007.01.24. 21:46   






Szevasztok! Akkor bekezdenék a következővel: M20B25 turbó, K27-es turbinával, külső vastegate-tel. A blokk betőcsavarozva, spec. hf tömítéssel, beállított kompresszióviszonnyal. Veztengely Szuromitól, DBILAS fokolókerékkel Vezérlés VEMS fecsik 350ccm 4 báron. Kipufogó 65mm saválló, szerelhető,átömlő hátsó dobbal. Teljesítmény 1 báron 300+hp. Extrák: ALS, rajtprogram, gyujtásvágás opció, elektronikus turbónyomásvezérlés. Úgy tűnik stabil, sok teszten van már túl.

A listából semmiképp nem hagynám ki: M10 B16-B18-B20


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Popey
2007.01.24. 21:35   






M20 B20, B25 (épített B27)
M30 B35,
M50 B20, B25
M52, B28
S50
S52
V8 kódokat nemtudom Smile


optics is nothing without power http://www.powerfanatics.com

Budapest    1028    2004.11.03. 12:10
admin
2007.01.24. 21:29   





Site Admin
Itt lehet megvitatni ki milyen motort építene (épített) már be mennyire vált be vagy sem.. A szavazás elindításához kérném a Motor típusok és ccm -ek listáját kezdjük el gyüjteni! Kacsint


   1305    2005.11.25. 01:11
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  8 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére