POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
7 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Milyen motort? Szavazás-Vélemények

turbódénes
2007.02.13. 21:54   






Englishman 350i írta:
DMASTER írta:
M62

V8 4400 ..... Fan



M70

V12 5000.....Fan Mad


LOL 5

M21

Sorhat 2443ccm.........Fan

ONLY! Smile


Éhes makkal disznókat álmodsz...

Bács Kiskun-Baja    2003    2006.07.10. 20:58
Janoka
2007.02.10. 15:08   






Kispolski kéthengeres kompresszor-hangú, de ebből is egy 30 darab sorosan a megfelelő teljesítmény miatt. Very Happy

Amugy kéne valami komoly elektronika, amolyan orosz tumblerkapcsoló, mindegyik motort beszerelném nyitott fojtószeleppel és az előálló hatalmas teljesítményt ezzel a kapcsolóval bekapcsolnám, egy hidraulikus munkahengerrel Very Happy

Igy inditás után mindegyik szabályzón pörögne és csak rálökném a kupplungot.
Igazi környezetbarát autó lenne... Kacsint


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Englishman
2007.02.10. 13:14   






DMASTER írta:
M62

V8 4400 ..... Fan



M70

V12 5000.....Fan Mad


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
E30 24V
2007.02.10. 11:52   






Sziasztok !
Következő dologban kérném a segítségeteket : Lejárt a műszakim szeretném levizsgáztatni a bömbimet. Gond, hogy nekem e30 320i-m van és egy m50b20 24 v moci van benne. Motorszám nincs, de úgy tudom már nem is kell .Hogyan szoktátok levizsgáztatni az ilyen átépített verdákat és kb. milyen összegért ??? Esetleg tud valaki ajánlani vkit aki segítene ebben (talán a mozaik utcába valakit) ??? Egyébként viszonylag jó állapotban van. Én Bp 3. kerben lakom tehát valahol a közelben.
Előre is KÖSZI a válaszokat, akár priviben is !!!
Gergő


Óbuda    138    2005.07.28. 15:53
DMASTER
2007.02.07. 05:53   






M62

V8 4400 ..... Fan


bp    18    2006.03.31. 03:55
Karell Gott
2007.01.31. 22:24   






lezsi írta:
Karell Gott írta:
which were prone to failure over time. Many have been replaced with the newer Alusil


Ez konkrétan mit jelent?
Ha valaki lenne oly kedves és lefordítaná.

Köszönet érte előre is.


...idovel hajlamosak voltak a meghibasodasra. Sokat lecsereltek az ujabb Alusil...


Kösz Lezsi!


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
lezsi
2007.01.31. 16:43   






Karell Gott írta:
which were prone to failure over time. Many have been replaced with the newer Alusil


Ez konkrétan mit jelent?
Ha valaki lenne oly kedves és lefordítaná.

Köszönet érte előre is.


...idovel hajlamosak voltak a meghibasodasra. Sokat lecsereltek az ujabb Alusil...


   3215    2005.06.08. 14:21
Karell Gott
2007.01.31. 15:12   






which were prone to failure over time. Many have been replaced with the newer Alusil


Ez konkrétan mit jelent?
Ha valaki lenne oly kedves és lefordítaná.

Köszönet érte előre is.


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
.joco.
2007.01.27. 17:28   






AMG írta:
Nemtudjátok véletlenül hogy hány liter olaj kell egy e34 520i-be? Szemcsis
Ha 12 szelepes akkor 4.3, ha 24 akkor 5.8. Kacsint Ez, hogy jön ide? Surprised


Monor    175    2005.10.19. 20:00
AMG
2007.01.27. 15:38   






Nemtudjátok véletlenül hogy hány liter olaj kell egy e34 520i-be? Szemcsis


   57    2006.11.19. 15:19
Janoka
2007.01.27. 15:15   






Milyen motort?
Sorjában..
1 verhovina
2 kis jawa
3 simson


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
I-scream
2007.01.27. 15:10   






Hát az én kis kedvenceimre nem gondolt senki?
P60
S62
Flag


   757    2006.07.09. 23:40
bömbölde335i
2007.01.26. 19:27   






Ja, ja megöregedtetek...
legjobb motor meg régi. Mert olcsó sok van, és föl lehet fújni mint a lufit. aztán ha pukk, akkor ott egy másik amit fújhatunk. Szóval régi, mert az egyszerű nincsenek olyan apró bizbaszok amiket már nehezen lát meg az ember, minden szép nagy, és fém, abból meg baj még nem volt.Smile
szóval M20, M30, M10 (és nagytestvérei)
Azokkal az új aluminium motorokkal meg csak baj van, kolompárék egyszer kiszagolják hogy mennyi mágnesre nem reagáló fém van benne aztán vége mindennek...


   170    2005.11.14. 18:18
powered
2007.01.26. 11:08   






"Lehet megöregedtünk? és csak a Choper?...meg a sörhas? hmmmmm.... "

Lehet, de a gömbölyű seggű szőke libák, szeretnek utazni az ilyen chopereken!!! Very Happy Very Happy


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Turboá
2007.01.25. 22:36   






Én az M102 beépítését favorizálom. A meló ne kevés,de az eredmény kárpótol. A beszerzése nem egyszerű,révén,hogy már a kihalás veszélye fenyegeti a "nagydínókat". Mélyen a tipusismeretbe kergetvén magam, kijelenthetem,hogy eme motor replikáját el tudom készíteni,ami nem is nagy feladat. A gyár is a szívó 32-35-ös-t vette alapul,némi kiegészítéssel...
Ma már többet is kaphatunk az eredeti teljesítmény helyett,némi pluszmunkáért....Aki a nyomatékot kis fordulaton megizleli,annak már csak ez az ösvény nyujt kielégítő érzést.....Lehet megöregedtünk? és csak a Choper?...meg a sörhas? hmmmmm.... Surprised



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
.joco.
2007.01.25. 22:07   






háromhuszonöt írta:
.joco. írta:
szisandor írta:
szeretnek v8 4.0 verziot,de nemtom pontosan van e gyenge pontja ,
3.0 v. 3.5 v. 4.0 v. 4.4 meik mien?

Gumiégetős
a mostani e21 1.8i k-jet,292 srhick,fokolo tarcsa,4-1 leomlo,60-s rendszer,1 dob atmeno,polir hengerfej,siikolva,.....kinoottem.
szal ezert a fejlesztes
Gondolod segítek, épp két ilyen átalakítás áll a műhelyben. Smile
V8 beépítés? Surprised Milyen kaszniba?
Egy E30, meg egy E36 Gumiégetős


Monor    175    2005.10.19. 20:00
Englishman
2007.01.25. 20:57   






Popey írta:
Englishman 350i írta:
Popey írta:
M20 B20, B25 (épített B27)
M30 B35,
M50 B20, B25
M52, B28
S50
S52
V8 kódokat nemtudom Smile

Akkó szégyeljed el magad! Very Happy
V8 M60B30,M60B40,M62B35,M62B44 Kacsint

Cool Akkor a V12 kódok: M70 újabb M73... V8 M5 = S62

Természetesen csak vicc volt.... Very Happy


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
Karell Gott
2007.01.25. 20:57   






háromhuszonöt írta:
.joco. írta:
szisandor írta:
szeretnek v8 4.0 verziot,de nemtom pontosan van e gyenge pontja ,
3.0 v. 3.5 v. 4.0 v. 4.4 meik mien?

Gumiégetős
a mostani e21 1.8i k-jet,292 srhick,fokolo tarcsa,4-1 leomlo,60-s rendszer,1 dob atmeno,polir hengerfej,siikolva,.....kinoottem.
szal ezert a fejlesztes
Gondolod segítek, épp két ilyen átalakítás áll a műhelyben. Smile
V8 beépítés? Surprised Milyen kaszniba?


Mondjuk e21 vagy 02 Mad .


Power ohne Ende!!!

Tapolca    507    2005.05.30. 20:59
sixpack525i
2007.01.25. 20:54   





Vendég
E28 525i M30B25

Kellemes motor, egy 20i-nél kategóriákkal jobb, ebben vhogy érzem a nyomatékot, nem kell kitaposni a szemét, elégedett vagyok vele (még), alul és középső tartományban húz, 5000felett elfogy. Szeretnék bele egy M50B25 TÜ-t vagy egy M30B35-öt vagy ha vmi csoda folytán annyira fel fog vetni a pénz, akkor egy M60B40et. Az 525e-vel is elégedett voltam, automata volt, sajnos sokan leszólják a széria m20b27et, pedig nagyon kellemes motor, az automata meg illik hozzá, vhogy harmonikus egységet alkot. Ha 4800fölé pörgött volna akkor egész kerek lett volna a dolog.
Az E34 525i 24V-ben szintén nincs semmi kivetnivalóm, a legjobb kompromisszum E34ben fogyasztás és menetteljesítmény terén.


     
háromhuszonöt
2007.01.25. 20:29   






.joco. írta:
szisandor írta:
szeretnek v8 4.0 verziot,de nemtom pontosan van e gyenge pontja ,
3.0 v. 3.5 v. 4.0 v. 4.4 meik mien?

Gumiégetős
a mostani e21 1.8i k-jet,292 srhick,fokolo tarcsa,4-1 leomlo,60-s rendszer,1 dob atmeno,polir hengerfej,siikolva,.....kinoottem.
szal ezert a fejlesztes
Gondolod segítek, épp két ilyen átalakítás áll a műhelyben. Smile
V8 beépítés? Surprised Milyen kaszniba?


   45    2006.05.07. 20:57
mitju
2007.01.25. 20:26   






Szevasztok!M102 istencsászárkirálylány rosszul voltam mikor TURBOÁ 1bar-on küldte a vasat,csak átvitt Nagykörösre,fájt a hátam!épül az E12 545i Mad


b.a.z megye    607    2005.05.02. 14:37
Popey
2007.01.25. 20:19   






Englishman 350i írta:
Popey írta:
M20 B20, B25 (épített B27)
M30 B35,
M50 B20, B25
M52, B28
S50
S52
V8 kódokat nemtudom Smile

Akkó szégyeljed el magad! Very Happy
V8 M60B30,M60B40,M62B35,M62B44 Kacsint

Cool Akkor a V12 kódok: M70 újabb M73... V8 M5 = S62


optics is nothing without power http://www.powerfanatics.com

Budapest    1028    2004.11.03. 12:10
ZSOSZ
2007.01.25. 19:13   






S52 ha a müszaki paramétereit nézem.Jópárszor elvitte az év motorja pálmát.Ha anyagi lehetöségeimet m10b20,elnyühetetlen.Hangja miatt m20b27 felhuzva


szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Englishman
2007.01.25. 17:26   






Popey írta:
M20 B20, B25 (épített B27)
M30 B35,
M50 B20, B25
M52, B28
S50
S52
V8 kódokat nemtudom Smile

Akkó szégyeljed el magad! Very Happy
V8 M60B30,M60B40,M62B35,M62B44 Kacsint


Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
.joco.
2007.01.25. 15:05   






szisandor írta:
szeretnek v8 4.0 verziot,de nemtom pontosan van e gyenge pontja ,
3.0 v. 3.5 v. 4.0 v. 4.4 meik mien?

Gumiégetős
a mostani e21 1.8i k-jet,292 srhick,fokolo tarcsa,4-1 leomlo,60-s rendszer,1 dob atmeno,polir hengerfej,siikolva,.....kinoottem.
szal ezert a fejlesztes
Gondolod segítek, épp két ilyen átalakítás áll a műhelyben. Smile


Monor    175    2005.10.19. 20:00
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  7 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére