POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
6 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Milyen motort? Szavazás-Vélemények

AMG
2007.06.15. 10:47   






Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy milyen papirok kellenek ahhoz hogy én egy olyan motort rakjak az automba amit abba a tipusba nem gyártottak,de azis bmw motor?Ha valaki tudna nekem erre mondani valamit azt megköszönném Smile


   57    2006.11.19. 15:19
yoid
2007.06.12. 10:37   






ha pl kb 1000000 adnak bmw-t , ami 200000+ km felett futott pl e46 tip akkor az megeri , mennyit lehet meg ezzel menni , szervizelni , egyaltalan megeri megvenni ?a max az nem 300000km egy ilyen motornal ?

elore is koszonom a valaszt


   4    2007.06.07. 08:31
turbódénes
2007.06.11. 11:44   






AMG írta:
Sziasztok!


Tudna nekem valaki abba segiteni hogy mennyi liter olaj kell egy 2.5 Tds motorba?Előre is köszi


E34-ben válasz. Smile Kacsint


Éhes makkal disznókat álmodsz...

Bács Kiskun-Baja    2003    2006.07.10. 20:58
AMG
2007.06.11. 11:30   






Sziasztok!


Tudna nekem valaki abba segiteni hogy mennyi liter olaj kell egy 2.5 Tds motorba?Előre is köszi


   57    2006.11.19. 15:19
AMG
2007.06.11. 11:29   






Sziasztok!


Tudna nekem valaki abba segiteni hogy mennyi liter olaj kell egy 2.5 Tds motorba?Előre is köszi


   57    2006.11.19. 15:19
promega
2007.05.20. 20:07   






Asztalos Róbert írta:
Sziasztok!Egy kis segítséget kérnék még pedig!E30 1.8 M10-es motornak mekkora a lökete?

89-es dugóátmérővel 71mm a löket
Promega


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Asztalos Róbert
2007.05.10. 18:56   






Sziasztok!Egy kis segítséget kérnék még pedig!E30 1.8 M10-es motornak mekkora a lökete?


Aszti

   33    2006.11.18. 23:07
gege
2007.05.06. 09:33   






Üdv mindenkinek!
Kérdésem az volna,h mi a szart lehet kezdeni egy m44b19-el???Se turbo kit nincsen hozzá, se kompresszor kit, négyhengeres ratyi vagy mivan???HA valaki tud valami okosságot erre az erőforrásra, az legyen szives dobja a jelet, mert nem akarok szaros 103KW al a seggem alatt furikázni , de blokkot se akarok cserélni.
üdv!


   9    2006.09.12. 01:11
Janoka
2007.05.03. 15:20   






Szerintem Speer-t kellene megkérdezni az alumotorok turbósításáról, mert neki 28asa van ezzel a felszereltséggel.
A nikasil egyébként nem csak rohadt kopásálló és kemény, hanem valszeg igen kicsi a surlódása is.Éppen ezért elég az a kb 7 mikron, amilyen vastagon a hengerfalat borítja.
A motor tényleg elmegy 3-400-at gond nélkül, de ezeket a mocikat már eldobósra tervezték.Lejár az idő és mehet a kukába.
Üdv


06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Bandita
2007.05.01. 09:42   






F1DO írta:
Üdv!

Egy S14 2.0-ás avagy egy M10 2.0-ás turbós blokkot milyen áron kínálnak mostanában?

(Szegény alap M10-es 1,8-asomnak kinyomom a szemét hogy menjen...
Attekintetben, hogy nem a végsebesség hanem a gyorsulás lenne a lényegesebb. Avagy ajánlanátok más normálisat?)


Valakimonnyameg plííz!


hamár motort cserélsz,akkor szerintem a nagytöbbség azt mondja,25i.Nemhülyeségből,olcsó,megy is,meg van is belölle dögivel....üdv.


http://www.gportal.hu/bmw-team-kecskemet

Kecskemét    3286    2005.07.29. 01:47
F1DO
2007.04.30. 22:45   






Üdv!

Egy S14 2.0-ás avagy egy M10 2.0-ás turbós blokkot milyen áron kínálnak mostanában?

(Szegény alap M10-es 1,8-asomnak kinyomom a szemét hogy menjen...
Attekintetben, hogy nem a végsebesség hanem a gyorsulás lenne a lényegesebb. Avagy ajánlanátok más normálisat?)


Valakimonnyameg plííz!


   46    2005.10.07. 18:36
I-scream
2007.03.30. 11:03   






E21 írta:
háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
E21 írta:
Sziasztok!

Nem tom ki látta hétfőn a totalcart. De volt benne egy mondat ami megütötte( nem szó szerint Shocked ) a fülem. S600 bálna merciről volt szó. Kupé meg AMG meg minden. Állítólag a V12-es motor-mivel nagy-sok hőt termel. Ez eddig rendben is lenne. De megolvasztja a kábelek műanyag szigetelését és zárlatot okoz, itt-ott.Ez ugyi nagy szo...

Kérdésem hogy ez BMW V12-nél is előfordul vagy csak merciéknél csinálták meg szarul.

Másik kérdésem hogy az aluminium blokkos M52 motor mennyire strapabíró?Jó jó hogy könnyű, de mit ér ha "hamar" elmálik.


Az e60 bmw-ket sajna kevésbé ismerem,de az alublokk elvileg jó,de főleg az alacsonyabb hőterhelésű motorokon.Tehát feltöltésre nem javasolt. De nem tudom,gyárilag hogy oldják meg,hogy hőm változáskor a persely ne kezdjen lógni a nagyobb hőtágulású blokkban. Confused
Tökegyformán tágul, mivel nincs benne persely Surprised


Akkor fut kb 200-at a motor,aztán kifújt.
Te nem ismered abszolút a BMW-ket? Butaságokat írsz. Egy M52 vagy M60 (tudod sor 6, vCool ezek szerint 200-nál megáll? Sokban láttam ennek több mint dupláját! Kacsint


Nem akarok vitába szállni,mert nem láttam még szétszerelt alublokkos motort,csak ha józan paraszti ésszel belegondolunk,hogy acélblokknál a dugattyút koptatja a hengerfal,a hengerfalat pedig elsősorban a gyűrű,és csak utána a dugó.Ha ez kétséges,nézd meg azt a pár mm-es vállat,ami a hengerek tetejénél van.
Ha ezt a gyorsan kopó felületet rávetítjük mind a dugóra,mind a hengerfalra,már jobban kopik.És akkor még nem vettük figyelembe,hogy a dugattyúhoz képest a gyűrű nem súrlódik,viszont a hengerfalat szorgalmasan,esztergakés módjára megdolgozza,percenként kb 3000-szer.Elég jó lehet az az alu,ami ezt bírja.
Tényleg nem láttál még alublokkot. Nincs perselyezve, hanem egy speciáls réteggel van bevonva neve nikkel szilícium karbid egyszerűbben nikaszil. Sokkal jobbak a futási tulajdonságai mint a vasöntvénynek, ráadásul sok súly megtakarítható a módszerrel. Nem akartam okoskodni csak bosszant, ha valaki a tudás hiányát józan paraszti ésszel akarja pótolni, BMW motoroknál ez kevés. Kacsint Meg nem akarom, hogy másokat félrevezess. Surprised



Köszi az infókat! Kacsint


Shocked szerencsére még nem találkoztam ilyennel.de valahogy nem szimpatizálok ezekkel a 6-8 évnél fiatalabb konstrukciókkal.akinek x5-öse van,az azt szidja,akinek e46,az meg azt Sad lehet,h a nikasil pont egy erős pontja lesz a motornak,és elmúlik az előítéletem.addig marad az e21.


   757    2006.07.09. 23:40
E21
2007.03.30. 10:40   






háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
E21 írta:
Sziasztok!

Nem tom ki látta hétfőn a totalcart. De volt benne egy mondat ami megütötte( nem szó szerint Shocked ) a fülem. S600 bálna merciről volt szó. Kupé meg AMG meg minden. Állítólag a V12-es motor-mivel nagy-sok hőt termel. Ez eddig rendben is lenne. De megolvasztja a kábelek műanyag szigetelését és zárlatot okoz, itt-ott.Ez ugyi nagy szo...

Kérdésem hogy ez BMW V12-nél is előfordul vagy csak merciéknél csinálták meg szarul.

Másik kérdésem hogy az aluminium blokkos M52 motor mennyire strapabíró?Jó jó hogy könnyű, de mit ér ha "hamar" elmálik.


Az e60 bmw-ket sajna kevésbé ismerem,de az alublokk elvileg jó,de főleg az alacsonyabb hőterhelésű motorokon.Tehát feltöltésre nem javasolt. De nem tudom,gyárilag hogy oldják meg,hogy hőm változáskor a persely ne kezdjen lógni a nagyobb hőtágulású blokkban. Confused
Tökegyformán tágul, mivel nincs benne persely Surprised


Akkor fut kb 200-at a motor,aztán kifújt.
Te nem ismered abszolút a BMW-ket? Butaságokat írsz. Egy M52 vagy M60 (tudod sor 6, vCool ezek szerint 200-nál megáll? Sokban láttam ennek több mint dupláját! Kacsint


Nem akarok vitába szállni,mert nem láttam még szétszerelt alublokkos motort,csak ha józan paraszti ésszel belegondolunk,hogy acélblokknál a dugattyút koptatja a hengerfal,a hengerfalat pedig elsősorban a gyűrű,és csak utána a dugó.Ha ez kétséges,nézd meg azt a pár mm-es vállat,ami a hengerek tetejénél van.
Ha ezt a gyorsan kopó felületet rávetítjük mind a dugóra,mind a hengerfalra,már jobban kopik.És akkor még nem vettük figyelembe,hogy a dugattyúhoz képest a gyűrű nem súrlódik,viszont a hengerfalat szorgalmasan,esztergakés módjára megdolgozza,percenként kb 3000-szer.Elég jó lehet az az alu,ami ezt bírja.
Tényleg nem láttál még alublokkot. Nincs perselyezve, hanem egy speciáls réteggel van bevonva neve nikkel szilícium karbid egyszerűbben nikaszil. Sokkal jobbak a futási tulajdonságai mint a vasöntvénynek, ráadásul sok súly megtakarítható a módszerrel. Nem akartam okoskodni csak bosszant, ha valaki a tudás hiányát józan paraszti ésszel akarja pótolni, BMW motoroknál ez kevés. Kacsint Meg nem akarom, hogy másokat félrevezess. Surprised



Köszi az infókat! Kacsint


Nyíregyháza    179    2006.01.31. 11:22
ZSOSZ
2007.03.29. 20:06   






Szassztok!Jól irja a kollega a felületi kezelést.Ezt már a 80as évekbeli 2ütemü japó motorokon használták.Az acél blokk tévedés,legyen csak szürkeöntvény.Ugy tudom Pesten nikasiloznak valahol.Ez egy kiforrott technika.CSÁ


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3327    2007.01.19. 13:46
háromhuszonöt
2007.03.29. 19:42   






I-scream írta:
háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
E21 írta:
Sziasztok!

Nem tom ki látta hétfőn a totalcart. De volt benne egy mondat ami megütötte( nem szó szerint Shocked ) a fülem. S600 bálna merciről volt szó. Kupé meg AMG meg minden. Állítólag a V12-es motor-mivel nagy-sok hőt termel. Ez eddig rendben is lenne. De megolvasztja a kábelek műanyag szigetelését és zárlatot okoz, itt-ott.Ez ugyi nagy szo...

Kérdésem hogy ez BMW V12-nél is előfordul vagy csak merciéknél csinálták meg szarul.

Másik kérdésem hogy az aluminium blokkos M52 motor mennyire strapabíró?Jó jó hogy könnyű, de mit ér ha "hamar" elmálik.


Az e60 bmw-ket sajna kevésbé ismerem,de az alublokk elvileg jó,de főleg az alacsonyabb hőterhelésű motorokon.Tehát feltöltésre nem javasolt. De nem tudom,gyárilag hogy oldják meg,hogy hőm változáskor a persely ne kezdjen lógni a nagyobb hőtágulású blokkban. Confused
Tökegyformán tágul, mivel nincs benne persely Surprised


Akkor fut kb 200-at a motor,aztán kifújt.
Te nem ismered abszolút a BMW-ket? Butaságokat írsz. Egy M52 vagy M60 (tudod sor 6, vCool ezek szerint 200-nál megáll? Sokban láttam ennek több mint dupláját! Kacsint


Nem akarok vitába szállni,mert nem láttam még szétszerelt alublokkos motort,csak ha józan paraszti ésszel belegondolunk,hogy acélblokknál a dugattyút koptatja a hengerfal,a hengerfalat pedig elsősorban a gyűrű,és csak utána a dugó.Ha ez kétséges,nézd meg azt a pár mm-es vállat,ami a hengerek tetejénél van.
Ha ezt a gyorsan kopó felületet rávetítjük mind a dugóra,mind a hengerfalra,már jobban kopik.És akkor még nem vettük figyelembe,hogy a dugattyúhoz képest a gyűrű nem súrlódik,viszont a hengerfalat szorgalmasan,esztergakés módjára megdolgozza,percenként kb 3000-szer.Elég jó lehet az az alu,ami ezt bírja.
Tényleg nem láttál még alublokkot. Nincs perselyezve, hanem egy speciáls réteggel van bevonva neve nikkel szilícium karbid egyszerűbben nikaszil. Sokkal jobbak a futási tulajdonságai mint a vasöntvénynek, ráadásul sok súly megtakarítható a módszerrel. Nem akartam okoskodni csak bosszant, ha valaki a tudás hiányát józan paraszti ésszel akarja pótolni, BMW motoroknál ez kevés. Kacsint Meg nem akarom, hogy másokat félrevezess. Surprised


   45    2006.05.07. 20:57
I-scream
2007.03.29. 13:34   






háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
E21 írta:
Sziasztok!

Nem tom ki látta hétfőn a totalcart. De volt benne egy mondat ami megütötte( nem szó szerint Shocked ) a fülem. S600 bálna merciről volt szó. Kupé meg AMG meg minden. Állítólag a V12-es motor-mivel nagy-sok hőt termel. Ez eddig rendben is lenne. De megolvasztja a kábelek műanyag szigetelését és zárlatot okoz, itt-ott.Ez ugyi nagy szo...

Kérdésem hogy ez BMW V12-nél is előfordul vagy csak merciéknél csinálták meg szarul.

Másik kérdésem hogy az aluminium blokkos M52 motor mennyire strapabíró?Jó jó hogy könnyű, de mit ér ha "hamar" elmálik.


Az e60 bmw-ket sajna kevésbé ismerem,de az alublokk elvileg jó,de főleg az alacsonyabb hőterhelésű motorokon.Tehát feltöltésre nem javasolt. De nem tudom,gyárilag hogy oldják meg,hogy hőm változáskor a persely ne kezdjen lógni a nagyobb hőtágulású blokkban. Confused
Tökegyformán tágul, mivel nincs benne persely Surprised


Akkor fut kb 200-at a motor,aztán kifújt.
Te nem ismered abszolút a BMW-ket? Butaságokat írsz. Egy M52 vagy M60 (tudod sor 6, vCool ezek szerint 200-nál megáll? Sokban láttam ennek több mint dupláját! Kacsint


Nem akarok vitába szállni,mert nem láttam még szétszerelt alublokkos motort,csak ha józan paraszti ésszel belegondolunk,hogy acélblokknál a dugattyút koptatja a hengerfal,a hengerfalat pedig elsősorban a gyűrű,és csak utána a dugó.Ha ez kétséges,nézd meg azt a pár mm-es vállat,ami a hengerek tetejénél van.
Ha ezt a gyorsan kopó felületet rávetítjük mind a dugóra,mind a hengerfalra,már jobban kopik.És akkor még nem vettük figyelembe,hogy a dugattyúhoz képest a gyűrű nem súrlódik,viszont a hengerfalat szorgalmasan,esztergakés módjára megdolgozza,percenként kb 3000-szer.Elég jó lehet az az alu,ami ezt bírja.


   757    2006.07.09. 23:40
háromhuszonöt
2007.03.29. 08:23   






I-scream írta:
háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
E21 írta:
Sziasztok!

Nem tom ki látta hétfőn a totalcart. De volt benne egy mondat ami megütötte( nem szó szerint Shocked ) a fülem. S600 bálna merciről volt szó. Kupé meg AMG meg minden. Állítólag a V12-es motor-mivel nagy-sok hőt termel. Ez eddig rendben is lenne. De megolvasztja a kábelek műanyag szigetelését és zárlatot okoz, itt-ott.Ez ugyi nagy szo...

Kérdésem hogy ez BMW V12-nél is előfordul vagy csak merciéknél csinálták meg szarul.

Másik kérdésem hogy az aluminium blokkos M52 motor mennyire strapabíró?Jó jó hogy könnyű, de mit ér ha "hamar" elmálik.


Az e60 bmw-ket sajna kevésbé ismerem,de az alublokk elvileg jó,de főleg az alacsonyabb hőterhelésű motorokon.Tehát feltöltésre nem javasolt. De nem tudom,gyárilag hogy oldják meg,hogy hőm változáskor a persely ne kezdjen lógni a nagyobb hőtágulású blokkban. Confused
Tökegyformán tágul, mivel nincs benne persely Surprised


Akkor fut kb 200-at a motor,aztán kifújt.
Te nem ismered abszolút a BMW-ket? Butaságokat írsz. Egy M52 vagy M60 (tudod sor 6, vCool ezek szerint 200-nál megáll? Sokban láttam ennek több mint dupláját! Kacsint


   45    2006.05.07. 20:57
I-scream
2007.03.29. 00:06   






háromhuszonöt írta:
I-scream írta:
E21 írta:
Sziasztok!

Nem tom ki látta hétfőn a totalcart. De volt benne egy mondat ami megütötte( nem szó szerint Shocked ) a fülem. S600 bálna merciről volt szó. Kupé meg AMG meg minden. Állítólag a V12-es motor-mivel nagy-sok hőt termel. Ez eddig rendben is lenne. De megolvasztja a kábelek műanyag szigetelését és zárlatot okoz, itt-ott.Ez ugyi nagy szo...

Kérdésem hogy ez BMW V12-nél is előfordul vagy csak merciéknél csinálták meg szarul.

Másik kérdésem hogy az aluminium blokkos M52 motor mennyire strapabíró?Jó jó hogy könnyű, de mit ér ha "hamar" elmálik.


Az e60 bmw-ket sajna kevésbé ismerem,de az alublokk elvileg jó,de főleg az alacsonyabb hőterhelésű motorokon.Tehát feltöltésre nem javasolt. De nem tudom,gyárilag hogy oldják meg,hogy hőm változáskor a persely ne kezdjen lógni a nagyobb hőtágulású blokkban. Confused
Tökegyformán tágul, mivel nincs benne persely Surprised


Akkor fut kb 200-at a motor,aztán kifújt.


   757    2006.07.09. 23:40
háromhuszonöt
2007.03.28. 22:16   






I-scream írta:
E21 írta:
Sziasztok!

Nem tom ki látta hétfőn a totalcart. De volt benne egy mondat ami megütötte( nem szó szerint Shocked ) a fülem. S600 bálna merciről volt szó. Kupé meg AMG meg minden. Állítólag a V12-es motor-mivel nagy-sok hőt termel. Ez eddig rendben is lenne. De megolvasztja a kábelek műanyag szigetelését és zárlatot okoz, itt-ott.Ez ugyi nagy szo...

Kérdésem hogy ez BMW V12-nél is előfordul vagy csak merciéknél csinálták meg szarul.

Másik kérdésem hogy az aluminium blokkos M52 motor mennyire strapabíró?Jó jó hogy könnyű, de mit ér ha "hamar" elmálik.


Az e60 bmw-ket sajna kevésbé ismerem,de az alublokk elvileg jó,de főleg az alacsonyabb hőterhelésű motorokon.Tehát feltöltésre nem javasolt. De nem tudom,gyárilag hogy oldják meg,hogy hőm változáskor a persely ne kezdjen lógni a nagyobb hőtágulású blokkban. Confused
Tökegyformán tágul, mivel nincs benne persely Surprised


   45    2006.05.07. 20:57
I-scream
2007.03.28. 08:58   






E21 írta:
Sziasztok!

Nem tom ki látta hétfőn a totalcart. De volt benne egy mondat ami megütötte( nem szó szerint Shocked ) a fülem. S600 bálna merciről volt szó. Kupé meg AMG meg minden. Állítólag a V12-es motor-mivel nagy-sok hőt termel. Ez eddig rendben is lenne. De megolvasztja a kábelek műanyag szigetelését és zárlatot okoz, itt-ott.Ez ugyi nagy szo...

Kérdésem hogy ez BMW V12-nél is előfordul vagy csak merciéknél csinálták meg szarul.

Másik kérdésem hogy az aluminium blokkos M52 motor mennyire strapabíró?Jó jó hogy könnyű, de mit ér ha "hamar" elmálik.


Az e60 bmw-ket sajna kevésbé ismerem,de az alublokk elvileg jó,de főleg az alacsonyabb hőterhelésű motorokon.Tehát feltöltésre nem javasolt. De nem tudom,gyárilag hogy oldják meg,hogy hőm változáskor a persely ne kezdjen lógni a nagyobb hőtágulású blokkban. Confused


   757    2006.07.09. 23:40
E21
2007.03.14. 23:36   






Sziasztok!

Nem tom ki látta hétfőn a totalcart. De volt benne egy mondat ami megütötte( nem szó szerint Shocked ) a fülem. S600 bálna merciről volt szó. Kupé meg AMG meg minden. Állítólag a V12-es motor-mivel nagy-sok hőt termel. Ez eddig rendben is lenne. De megolvasztja a kábelek műanyag szigetelését és zárlatot okoz, itt-ott.Ez ugyi nagy szo...

Kérdésem hogy ez BMW V12-nél is előfordul vagy csak merciéknél csinálták meg szarul.

Másik kérdésem hogy az aluminium blokkos M52 motor mennyire strapabíró?Jó jó hogy könnyű, de mit ér ha "hamar" elmálik.


Nyíregyháza    179    2006.01.31. 11:22
Turboá
2007.03.13. 09:00   






=====TUDI===== írta:
Sziasztok!!

Én szerintem egy 150 köbcentis briggs fűnyírómotornak sokan örülnének,turbósítva... Very Happy

Itt is egy:
http://www.youtube.com/watch?v=6agXwQp-MWo
Eléggé megfáradt az emberünk agyilag... Vágja a pofákat

Amugy kedvenc: M30 turbó LOL

ez nagyon szép....a turbina hirből nem éri el az üzemi fordulatát,alapjáraton szinte áll...hasztalan egy szerkezet mát elméletben is bukott,nemhogy gyakorlatban.. Shocked


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
BOLTON325IA
2007.03.13. 08:06   






4,4 ccm 31000-es max fordulat 3,1Le és egy 1:9 hez bmw m3 gtr modellt hajt.Na ez az igazi ccm LE arány.Ha a 2.7i-m ilyen arányban bírna erővel 1890LE lenne


OO==[][]==OO

Szigetvár    391    2006.02.11. 15:57
=====TUDI=====
2007.03.12. 23:41   






Sziasztok!!

Én szerintem egy 150 köbcentis briggs fűnyírómotornak sokan örülnének,turbósítva... Very Happy

Itt is egy:
http://www.youtube.com/watch?v=6agXwQp-MWo
Eléggé megfáradt az emberünk agyilag... Vágja a pofákat

Amugy kedvenc: M30 turbó LOL


https://hu-hu.facebook.com/Tudimpowerservice/

SZERVÍZ: Soltvadkert 06 70/548-57-48    1310    2006.12.27. 02:28
turbódénes
2007.03.12. 09:28   






Mi történ? Confused
Ennyire megrökönyödött mindenki? Very Happy
Vagy másnak nemvan kedvence. Surprised

S70/2 Mad Kacsint


Éhes makkal disznókat álmodsz...

Bács Kiskun-Baja    2003    2006.07.10. 20:58
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  6 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére