POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Milyen motort? Szavazás-Vélemények

Vasutas
2014.09.09. 18:12   






Robe36 írta:
Robe36 írta:
Sziasztok, látom, mostanában nem nagyon pörög a fórum, de feltennék azért pár kérdést.

Pár sorban:
Az autó mindennapi használatban van, 80km-t megyek vele minden munkanapon, 100-as tempóban.
(e36 320i coupé-ról van szó)
Úgy néz ki hengerfejes, itt az ideje nagyobbra cserélni, úgy is ez volt tervben, motor projekt télre.
Mi a véleményetek az e46 330i motorjáról? (m54b30)
Nézegettem 4.0 v8-akat, de utcai projektet nem találtam és sajnos nincs sok időm legózni vele, mert nem tudom sokáig nélkülözni az autót.
Legtöbbet normál üzemmódban lenne használva az autó, de van pár játszós garnitúrám elfekvőben... Mad Szemcsis
Szemeztem TAZ vagy Powered turbós konstrukcióival, de félek, hogy nem hálálná meg ezt a mindennapi 80-90km-t. Sad
Plusz nincs lehetőségem hónapokra letenni az autót.
Szerintem az m54b30 nem túl nagy cumi belógatni, utcára elég erős, bár a fogyasztás nem igazán szempont, de normál üzemmódban nem eszik többet az m50b20-nál, adatok szerint.
Jól sejtem, hogy a motor-váltó-diffi, fékek és féltengelyek cseréjén kívül "elméletben csak" a kábelköteget és a motorvezérlőt cserélem és "kész is vagyok". Very Happy
Persze nem 3 perc, nyilván, cseréltem motort már 1.2-ről 2.0-ra, de a C Kadett jóval egyszerűbb technika volt. Kacsint
Válaszotokat előre is köszönöm!!


Egy másik csoportban idők közben megkaptam a választ, az elektronika nem ilyen egyszerű a can-bus rendszer miatt.
A következő kérdés, ezt ki lehet iktatni valahogy?

Igen, de írtam neked a Szívó topicbban. Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Royal
2014.09.09. 16:01   






Keresd Tudit! Ő vágja a canbust!


   127    2011.03.28. 20:12
Robe36
2014.09.08. 21:47   






Robe36 írta:
Sziasztok, látom, mostanában nem nagyon pörög a fórum, de feltennék azért pár kérdést.

Pár sorban:
Az autó mindennapi használatban van, 80km-t megyek vele minden munkanapon, 100-as tempóban.
(e36 320i coupé-ról van szó)
Úgy néz ki hengerfejes, itt az ideje nagyobbra cserélni, úgy is ez volt tervben, motor projekt télre.
Mi a véleményetek az e46 330i motorjáról? (m54b30)
Nézegettem 4.0 v8-akat, de utcai projektet nem találtam és sajnos nincs sok időm legózni vele, mert nem tudom sokáig nélkülözni az autót.
Legtöbbet normál üzemmódban lenne használva az autó, de van pár játszós garnitúrám elfekvőben... Mad Szemcsis
Szemeztem TAZ vagy Powered turbós konstrukcióival, de félek, hogy nem hálálná meg ezt a mindennapi 80-90km-t. Sad
Plusz nincs lehetőségem hónapokra letenni az autót.
Szerintem az m54b30 nem túl nagy cumi belógatni, utcára elég erős, bár a fogyasztás nem igazán szempont, de normál üzemmódban nem eszik többet az m50b20-nál, adatok szerint.
Jól sejtem, hogy a motor-váltó-diffi, fékek és féltengelyek cseréjén kívül "elméletben csak" a kábelköteget és a motorvezérlőt cserélem és "kész is vagyok". Very Happy
Persze nem 3 perc, nyilván, cseréltem motort már 1.2-ről 2.0-ra, de a C Kadett jóval egyszerűbb technika volt. Kacsint
Válaszotokat előre is köszönöm!!


Egy másik csoportban idők közben megkaptam a választ, az elektronika nem ilyen egyszerű a can-bus rendszer miatt.
A következő kérdés, ezt ki lehet iktatni valahogy?


Németország, Velden (Bayern)    18    2014.06.22. 21:52
Robe36
2014.09.08. 20:56   






Sziasztok, látom, mostanában nem nagyon pörög a fórum, de feltennék azért pár kérdést.

Pár sorban:
Az autó mindennapi használatban van, 80km-t megyek vele minden munkanapon, 100-as tempóban.
(e36 320i coupé-ról van szó)
Úgy néz ki hengerfejes, itt az ideje nagyobbra cserélni, úgy is ez volt tervben, motor projekt télre.
Mi a véleményetek az e46 330i motorjáról? (m54b30)
Nézegettem 4.0 v8-akat, de utcai projektet nem találtam és sajnos nincs sok időm legózni vele, mert nem tudom sokáig nélkülözni az autót.
Legtöbbet normál üzemmódban lenne használva az autó, de van pár játszós garnitúrám elfekvőben... Mad Szemcsis
Szemeztem TAZ vagy Powered turbós konstrukcióival, de félek, hogy nem hálálná meg ezt a mindennapi 80-90km-t. Sad
Plusz nincs lehetőségem hónapokra letenni az autót.
Szerintem az m54b30 nem túl nagy cumi belógatni, utcára elég erős, bár a fogyasztás nem igazán szempont, de normál üzemmódban nem eszik többet az m50b20-nál, adatok szerint.
Jól sejtem, hogy a motor-váltó-diffi, fékek és féltengelyek cseréjén kívül "elméletben csak" a kábelköteget és a motorvezérlőt cserélem és "kész is vagyok". Very Happy
Persze nem 3 perc, nyilván, cseréltem motort már 1.2-ről 2.0-ra, de a C Kadett jóval egyszerűbb technika volt. Kacsint
Válaszotokat előre is köszönöm!!


Németország, Velden (Bayern)    18    2014.06.22. 21:52
Kerife
2014.02.26. 00:42   






Sziasztok. Kérdezte más is, de hátha.
Van egy E46 316i (M43B19). Az lenne a kérdésem, hogy chip tuningal kilehetne e belőle hozni annyit, mint egy ugyan ilyen motorkódos 318i-ből chiptuningal? Igazából a különbség érdekelne. Ugyan az a köbcenti, ugyan az a motorkód, mégis 13 LE különbség. Más a befecskendezés, vagy csak programozásban van eltérés?
Köszönöm a segítséget. Smile


   4    2014.02.26. 00:11
róka837
2014.01.20. 22:58   






jlaci76-nek igaza van a ladával kapcsolatosan anno én is lelkes amatör voltam kb 3 évig! Csak egy ésszerü magyarázat a lada alap motor 72lovas (1600cm3) és ezt szivoba cm3 növelés nélkül felhuzzák több mint 2szeresére bmw-nél még nem láttam ilyet szivoba ha van is össze lehetne hasonlitani annak az árrát! Voltam már miskolcrallye-in és ember fia nem mondja meg hogy wrc jön vagy egy vfts! Kacsint


4244    264    2008.06.14. 12:52
gabba1
2014.01.20. 22:36   






jlaci74 írta:
SID írta:
jlaci74 írta:

Látom, hogy nem friss koment de csak most tévedtem ide , látom hogy megy a Lada-fikázás...
Eloszlatnék néhány tévhitet : egy Lada , ha professzionálisan van megépítve akkor egész évben az első gyorstól az utolsóig ugyan úgy működik és nem kerül 6-7 M-be.
Az biztos, hogy sok a vállalkozó kedvű amatőr, aki otthon építgeti szintén nem kevés pénzből az autóját, de azokat ne soroljuk ide,ők a lelkes amatőrök... Ha viszont megnézzük mondjuk az R1 - RTE A3 / H1 / H2 kategória elejét akkor látható hogyan szól egy komoly őskövület, az utolsó gyorson is ...
Azt meg el kellene már felejteni, hogy a BMW olcsó. Az amíg bontóból építik... Aztán ahogy elkezd profi versenyautóvá válni úgy lesz kétszer annyiba mint egy Lada...
Nem a BMW-t kell a Ladához hasonlítani , hanem az amatőr autót a profi autóhoz ... Ennyi.
A másik, amitől mindig feláll a szőr a hátamon , az a " tegyél bele 6 hengeres motort " ... Utcára lehet jó, de az autósportban vannak szabályok és pont a ccm egy lényeges besorolási szempont.
Pl. egy 318is-be ha bekerül egy 28i motor az mindjárt eggyel magasabb kategóriába kerül és mehet az M3-ak meg az EVO-k ellen ... ( RTE )

SID - " Nem igazán értem a zsigákat..." - az azért ne felejtsd el, hogy a Fiat 124, amiből a Lada született, azt 1966-ban mutatták be...
Nem tegnap volt ...
Hidd el komoly kihívás egy ilyen őssejtből erős, gyors autót építeni, pláne gyorsan menni vele ...


Húha Surprised

Na, nem megy a Lada fikázás, legalábbis részemről.
De szerintem nem túl ésszerű és célszerű. Mint ahogy az sem, ahogy én tizenéves utcai autóba ölöm a százezreket. Leginkább szerelem, így rációt kár benne keresni.

Egyébként (pl.) a Hankó-féle sárga vöfötösö mennyibe került? ... és azt is láttam még új korában elakadásjelzőzni annak ellenére, hogy már akkor is alig jártam versenyre, most pedig már egyáltalán nem Sad.


100 milliós WRC-t is láthattál már vészvillogózni, ( ... volt olyan hogy a szervizparkból sem tudott reggel kiállni... ) ez alapján nem minősíteném egyik versenyautót sem.
Egy top VFTS 5M körül van, de abban már full-karbon , mitsu híd ( hogy ne törjön a féltengely ... ) , kovácsolt motor, stb ... van.


A 325i-nek csináltak BMW kupát (P-csoport), széria váltó, széria fék, aztán adjad neki. Razz Én is ebben szeretnék rajtolni.


Nyomtávok, nyomtávok mindenhol.

M3, hatvani Tesco parkoló    300    2009.04.02. 09:57
jlaci74
2014.01.09. 16:43   






SID írta:
jlaci74 írta:

Látom, hogy nem friss koment de csak most tévedtem ide , látom hogy megy a Lada-fikázás...
Eloszlatnék néhány tévhitet : egy Lada , ha professzionálisan van megépítve akkor egész évben az első gyorstól az utolsóig ugyan úgy működik és nem kerül 6-7 M-be.
Az biztos, hogy sok a vállalkozó kedvű amatőr, aki otthon építgeti szintén nem kevés pénzből az autóját, de azokat ne soroljuk ide,ők a lelkes amatőrök... Ha viszont megnézzük mondjuk az R1 - RTE A3 / H1 / H2 kategória elejét akkor látható hogyan szól egy komoly őskövület, az utolsó gyorson is ...
Azt meg el kellene már felejteni, hogy a BMW olcsó. Az amíg bontóból építik... Aztán ahogy elkezd profi versenyautóvá válni úgy lesz kétszer annyiba mint egy Lada...
Nem a BMW-t kell a Ladához hasonlítani , hanem az amatőr autót a profi autóhoz ... Ennyi.
A másik, amitől mindig feláll a szőr a hátamon , az a " tegyél bele 6 hengeres motort " ... Utcára lehet jó, de az autósportban vannak szabályok és pont a ccm egy lényeges besorolási szempont.
Pl. egy 318is-be ha bekerül egy 28i motor az mindjárt eggyel magasabb kategóriába kerül és mehet az M3-ak meg az EVO-k ellen ... ( RTE )

SID - " Nem igazán értem a zsigákat..." - az azért ne felejtsd el, hogy a Fiat 124, amiből a Lada született, azt 1966-ban mutatták be...
Nem tegnap volt ...
Hidd el komoly kihívás egy ilyen őssejtből erős, gyors autót építeni, pláne gyorsan menni vele ...


Húha Surprised

Na, nem megy a Lada fikázás, legalábbis részemről.
De szerintem nem túl ésszerű és célszerű. Mint ahogy az sem, ahogy én tizenéves utcai autóba ölöm a százezreket. Leginkább szerelem, így rációt kár benne keresni.

Egyébként (pl.) a Hankó-féle sárga vöfötösö mennyibe került? ... és azt is láttam még új korában elakadásjelzőzni annak ellenére, hogy már akkor is alig jártam versenyre, most pedig már egyáltalán nem Sad.


100 milliós WRC-t is láthattál már vészvillogózni, ( ... volt olyan hogy a szervizparkból sem tudott reggel kiállni... ) ez alapján nem minősíteném egyik versenyautót sem.
Egy top VFTS 5M körül van, de abban már full-karbon , mitsu híd ( hogy ne törjön a féltengely ... ) , kovácsolt motor, stb ... van.


Egyedi futómű megoldások, alkatrészek...    645    2009.08.26. 11:35
SID
2014.01.09. 14:04   






jlaci74 írta:

Látom, hogy nem friss koment de csak most tévedtem ide , látom hogy megy a Lada-fikázás...
Eloszlatnék néhány tévhitet : egy Lada , ha professzionálisan van megépítve akkor egész évben az első gyorstól az utolsóig ugyan úgy működik és nem kerül 6-7 M-be.
Az biztos, hogy sok a vállalkozó kedvű amatőr, aki otthon építgeti szintén nem kevés pénzből az autóját, de azokat ne soroljuk ide,ők a lelkes amatőrök... Ha viszont megnézzük mondjuk az R1 - RTE A3 / H1 / H2 kategória elejét akkor látható hogyan szól egy komoly őskövület, az utolsó gyorson is ...
Azt meg el kellene már felejteni, hogy a BMW olcsó. Az amíg bontóból építik... Aztán ahogy elkezd profi versenyautóvá válni úgy lesz kétszer annyiba mint egy Lada...
Nem a BMW-t kell a Ladához hasonlítani , hanem az amatőr autót a profi autóhoz ... Ennyi.
A másik, amitől mindig feláll a szőr a hátamon , az a " tegyél bele 6 hengeres motort " ... Utcára lehet jó, de az autósportban vannak szabályok és pont a ccm egy lényeges besorolási szempont.
Pl. egy 318is-be ha bekerül egy 28i motor az mindjárt eggyel magasabb kategóriába kerül és mehet az M3-ak meg az EVO-k ellen ... ( RTE )

SID - " Nem igazán értem a zsigákat..." - az azért ne felejtsd el, hogy a Fiat 124, amiből a Lada született, azt 1966-ban mutatták be...
Nem tegnap volt ...
Hidd el komoly kihívás egy ilyen őssejtből erős, gyors autót építeni, pláne gyorsan menni vele ...


Húha Surprised

Na, nem megy a Lada fikázás, legalábbis részemről.
De szerintem nem túl ésszerű és célszerű. Mint ahogy az sem, ahogy én tizenéves utcai autóba ölöm a százezreket. Leginkább szerelem, így rációt kár benne keresni.

Egyébként (pl.) a Hankó-féle sárga vöfötösö mennyibe került? ... és azt is láttam még új korában elakadásjelzőzni annak ellenére, hogy már akkor is alig jártam versenyre, most pedig már egyáltalán nem Sad.


   2622    2011.08.29. 13:58
jlaci74
2014.01.09. 12:55   






Mts írta:
SID írta:
patopal írta:
Mts írta:

Szerintem is, IS mocit megtuningoltatni) Very Happy Kacsint

Persze lehet tunningolni az Is motort. Két Szuromi tengely bele, meg normálisan írt chip, plusz 20-30 LE, de fejlesztehető tovább is nyilván de az már erősen zsebbe nyúlós. (főtengely könnyítés, lendkerék, HF átalakítás, hengerenkénti pillangó, stb) Mondjuk akkor is jobban bírja majd, mint egy zsiguli motor. Haveromé a múltkor 20 km-t futott kb 150 LE-s zsiga motor volt, szétégette a HF tömítést.Very Happy De szezononként minimum 3 motort megeszik. Ettől jobbat tud a bmw sokkal.Smile
Szal nem pártolom én az őstechnikát, csak az Is moto 200 LE-re fejlesztése már nem olcsó, akkor inkább 25i, vagy 28i motor. Persze tömegben több, de erőben is.Smile


Nem igazán értem a zsigákat. Van azért itthon néhány autó, amibe 6-7 millió bele van lapátolva aztán elmész egy rallyra, az első gyorson lejönnek a harmadikon meg a fele már el sem bír indulni a maradékból páran elakadásjelzővel, dadogva, füstölve stb. Ha nem a motor fekszik ki akkor eltörik a féltengely vagy széthullik a váltó stb stb. Sad. Tény, hogy (Havassy szavaival élve) az Őssejt de valahogy nem az igazi.
Na akkor a négyhenger vagy hathenger,,, súly, loerö, köbcenti kategoria Very Happy


Látom, hogy nem friss koment de csak most tévedtem ide , látom hogy megy a Lada-fikázás...
Eloszlatnék néhány tévhitet : egy Lada , ha professzionálisan van megépítve akkor egész évben az első gyorstól az utolsóig ugyan úgy működik és nem kerül 6-7 M-be.
Az biztos, hogy sok a vállalkozó kedvű amatőr, aki otthon építgeti szintén nem kevés pénzből az autóját, de azokat ne soroljuk ide,ők a lelkes amatőrök... Ha viszont megnézzük mondjuk az R1 - RTE A3 / H1 / H2 kategória elejét akkor látható hogyan szól egy komoly őskövület, az utolsó gyorson is ...
Azt meg el kellene már felejteni, hogy a BMW olcsó. Az amíg bontóból építik... Aztán ahogy elkezd profi versenyautóvá válni úgy lesz kétszer annyiba mint egy Lada...
Nem a BMW-t kell a Ladához hasonlítani , hanem az amatőr autót a profi autóhoz ... Ennyi.
A másik, amitől mindig feláll a szőr a hátamon , az a " tegyél bele 6 hengeres motort " ... Utcára lehet jó, de az autósportban vannak szabályok és pont a ccm egy lényeges besorolási szempont.
Pl. egy 318is-be ha bekerül egy 28i motor az mindjárt eggyel magasabb kategóriába kerül és mehet az M3-ak meg az EVO-k ellen ... ( RTE )

SID - " Nem igazán értem a zsigákat..." - az azért ne felejtsd el, hogy a Fiat 124, amiből a Lada született, azt 1966-ban mutatták be...
Nem tegnap volt ...
Hidd el komoly kihívás egy ilyen őssejtből erős, gyors autót építeni, pláne gyorsan menni vele ...


Egyedi futómű megoldások, alkatrészek...    645    2009.08.26. 11:35
pulse12
2014.01.09. 12:04   






sziasztok ! m47d20 ( e46 320d 150le, common rail ) vélemény ? mennyit lehet rajta húzni, nem csak csippre gondoltam, hanem komolyabban belenyúlva, akár blokkfúrás stb... ja és e30ba tett-e már valaki ? Very Happy


Kecskemét    72    2012.09.14. 07:39
Mts
2012.05.29. 13:52   






SID írta:
patopal írta:
Mts írta:

Szerintem is, IS mocit megtuningoltatni) Very Happy Kacsint

Persze lehet tunningolni az Is motort. Két Szuromi tengely bele, meg normálisan írt chip, plusz 20-30 LE, de fejlesztehető tovább is nyilván de az már erősen zsebbe nyúlós. (főtengely könnyítés, lendkerék, HF átalakítás, hengerenkénti pillangó, stb) Mondjuk akkor is jobban bírja majd, mint egy zsiguli motor. Haveromé a múltkor 20 km-t futott kb 150 LE-s zsiga motor volt, szétégette a HF tömítést.Very Happy De szezononként minimum 3 motort megeszik. Ettől jobbat tud a bmw sokkal.Smile
Szal nem pártolom én az őstechnikát, csak az Is moto 200 LE-re fejlesztése már nem olcsó, akkor inkább 25i, vagy 28i motor. Persze tömegben több, de erőben is.Smile


Nem igazán értem a zsigákat. Van azért itthon néhány autó, amibe 6-7 millió bele van lapátolva aztán elmész egy rallyra, az első gyorson lejönnek a harmadikon meg a fele már el sem bír indulni a maradékból páran elakadásjelzővel, dadogva, füstölve stb. Ha nem a motor fekszik ki akkor eltörik a féltengely vagy széthullik a váltó stb stb. Sad. Tény, hogy (Havassy szavaival élve) az Őssejt de valahogy nem az igazi.
Na akkor a négyhenger vagy hathenger,,, súly, loerö, köbcenti kategoria Very Happy


   626    2005.11.15. 19:23
SID
2012.05.29. 08:46   






patopal írta:
Mts írta:

Szerintem is, IS mocit megtuningoltatni) Very Happy Kacsint

Persze lehet tunningolni az Is motort. Két Szuromi tengely bele, meg normálisan írt chip, plusz 20-30 LE, de fejlesztehető tovább is nyilván de az már erősen zsebbe nyúlós. (főtengely könnyítés, lendkerék, HF átalakítás, hengerenkénti pillangó, stb) Mondjuk akkor is jobban bírja majd, mint egy zsiguli motor. Haveromé a múltkor 20 km-t futott kb 150 LE-s zsiga motor volt, szétégette a HF tömítést.Very Happy De szezononként minimum 3 motort megeszik. Ettől jobbat tud a bmw sokkal.Smile
Szal nem pártolom én az őstechnikát, csak az Is moto 200 LE-re fejlesztése már nem olcsó, akkor inkább 25i, vagy 28i motor. Persze tömegben több, de erőben is.Smile


Nem igazán értem a zsigákat. Van azért itthon néhány autó, amibe 6-7 millió bele van lapátolva aztán elmész egy rallyra, az első gyorson lejönnek a harmadikon meg a fele már el sem bír indulni a maradékból páran elakadásjelzővel, dadogva, füstölve stb. Ha nem a motor fekszik ki akkor eltörik a féltengely vagy széthullik a váltó stb stb. Sad. Tény, hogy (Havassy szavaival élve) az Őssejt de valahogy nem az igazi.


   2622    2011.08.29. 13:58
patopal
2012.05.29. 07:27   






Mts írta:

Szerintem is, IS mocit megtuningoltatni) Very Happy Kacsint

Persze lehet tunningolni az Is motort. Két Szuromi tengely bele, meg normálisan írt chip, plusz 20-30 LE, de fejlesztehető tovább is nyilván de az már erősen zsebbe nyúlós. (főtengely könnyítés, lendkerék, HF átalakítás, hengerenkénti pillangó, stb) Mondjuk akkor is jobban bírja majd, mint egy zsiguli motor. Haveromé a múltkor 20 km-t futott kb 150 LE-s zsiga motor volt, szétégette a HF tömítést.Very Happy De szezononként minimum 3 motort megeszik. Ettől jobbat tud a bmw sokkal.Smile
Szal nem pártolom én az őstechnikát, csak az Is moto 200 LE-re fejlesztése már nem olcsó, akkor inkább 25i, vagy 28i motor. Persze tömegben több, de erőben is.Smile


"Lehet-e gondolni arra, amire nem lehet gondolni soha?"

Bp - Érd    308    2008.12.15. 07:27
Mts
2012.05.28. 20:44   






patopal írta:
galambbeni írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék!
Amatör rallyba most cseréltem le a Ladám egy Bmw e36-ra.Amiben egy 1.8 is motor található.Viszont ez a lóerő különbség hamar kevéssé vált,és most azon gondolkozom hogy ezt a blokkot tuningoljam vagy egy nagyobb blokkot rakjak bele.Úgyanis nálam a kg is számit,úgyhogy nem tudom hogyan döntsek.
Válaszokat várom!
Előre is köszi! Smile

Ha nagyon számít a kg is, akkor sztem hamar rájöhettél, hogy egy jó zsiguli motor is tud 140 LE-t, és kevesebb tömeggel, mint egy e36. Sztem ne Is-sel foglakozz.
Szerintem is, IS mocit megtuningoltatni) Very Happy Kacsint


   626    2005.11.15. 19:23
patopal
2012.05.28. 10:54   






galambbeni írta:
Sziasztok!

Segítséget kérnék!
Amatör rallyba most cseréltem le a Ladám egy Bmw e36-ra.Amiben egy 1.8 is motor található.Viszont ez a lóerő különbség hamar kevéssé vált,és most azon gondolkozom hogy ezt a blokkot tuningoljam vagy egy nagyobb blokkot rakjak bele.Úgyanis nálam a kg is számit,úgyhogy nem tudom hogyan döntsek.
Válaszokat várom!
Előre is köszi! Smile

Ha nagyon számít a kg is, akkor sztem hamar rájöhettél, hogy egy jó zsiguli motor is tud 140 LE-t, és kevesebb tömeggel, mint egy e36. Sztem ne Is-sel foglakozz.


"Lehet-e gondolni arra, amire nem lehet gondolni soha?"

Bp - Érd    308    2008.12.15. 07:27
galambbeni
2012.05.27. 21:30   






Sziasztok!

Segítséget kérnék!
Amatör rallyba most cseréltem le a Ladám egy Bmw e36-ra.Amiben egy 1.8 is motor található.Viszont ez a lóerő különbség hamar kevéssé vált,és most azon gondolkozom hogy ezt a blokkot tuningoljam vagy egy nagyobb blokkot rakjak bele.Úgyanis nálam a kg is számit,úgyhogy nem tudom hogyan döntsek.
Válaszokat várom!
Előre is köszi! Smile


Makád    3    2012.01.07. 20:51
csibyone
2012.04.11. 07:58   






Sziasztok!
Motorfelújítás előtt állok és tanácsot kérnék tőletek, hogy az M20B20 motor helyére milyen motort tudok betenni nagyobb átalakítás nélkül és a hajtáslánc cseréje nélkül E34 autóról van szó szal az M20 felújításra költendő 200.000.- helyett inkább egy kicsit erősebb motort varázsolnék bele.
előre is köszönöm az ötleteket
Báj


Eger '88 520i    180    2010.03.17. 08:18
---matyasgabi---
2012.04.10. 22:42   






Sziasztok!

A hozzáértő, tapasztalatgazdag, motorátépítésben jártas fórumozók segítségét szeretném kérni a következő témában.
1994. 6. havi kézi váltós E36 320i (M50B20) Coupe-m van. Motort szeretnék cserélni az autóban, jobban mondva cseréltetni. A könnyű beépíthetőségű M50B25 mellett az E46 dupla Vanosos M52B28TU motor érdekelne.
Mindenképpen kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre, esetleges tapasztalataitokra (hátha volt már valakinek dolga pont ilyennel).
Az egyik fontos kérdés az lenne, hogy a motor mellett miket kell és ajánlott cserélni (váltó, kardán, diffi, stb)?
Mennyire oldható meg, hogy ne küldözgessen folyton hibaüzeneteket?
Milyen valószínűséggel működtethető pl. a vízhőfok jelző, fordulatszámmérő, stb?
Mennyire probléma, hogy a motor angol, jobbkormányos autóból lenne?
Milyen árkategóriából érdemes ilyen motort választani?
Hogy oldható meg a kipuffogó elvezetése? Jó az E46 kipuffogórendszere?
Az autó továbbra is általános, mindennapi használatban lenne, tehát fontos, hogy megbízható maradjon.

Egyenlőre ennyi jutott eszembe. Most még elég tanácstalan vagyok, hogy érdemes e belevágni a komplikáltabb átépítéssel a 28-as motorba vagy maradjak a 25-ösnél.
Érdekelne továbbá, hogy anyagilag hozzávetőlegesen mennyiből oldható meg a 28-as projekt?

Előre is nagyon köszönöm a segítséget!

Üdvözlettel:
Mátyás Gábor


Tisztelettel:

Mátyás Gábor

Szombathely    256    2012.04.08. 21:20
Laleeboy
2010.07.05. 13:30   






Hali mindenkinek

Adott egy E46 316i 1985 Ccm-es motorral 105 le-vel

Az lenne a kérdésem hogy valaki átalakított -e már M43TU 105le-s ből (ami az E46 316i 1895 Ccm-es motorral) 118le-s re (ami az E46 318i 1895 Ccm-es motorral)vagy még többet ki lehet e hozni belőle?

Meglehet e egyáltalán ezt az átalakítást valósítani ?

Kösz

laleeboy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3897    2005.07.19. 15:10
Laleeboy
2010.06.15. 15:10   






Üdv mindenkinek

Valakinek van tapasztalata az N44 típusjelű 143 le-s motorral (2003-as E46 ban 318 típusjellel s/4 16v 1991 ccm)
Mert tetszene a leírások alapján de nincs tapasztalatom vele.

Előre is köszi

laleeboy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3897    2005.07.19. 15:10
sixday
2010.06.08. 23:03   






bömös46 írta:
Sziasztok!

tudnátok nekem abba segíteni hogy az m52b28 és az m50b28 váltói közt van különbség?
elöre is köszönöm


m50b28 nem létezik, milyen kocsikról beszélünk? Surprised


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
adamkolyok
2010.06.08. 22:07   






bmw e30 as 318i motor is láncos? vagy készült szijassal is?


Százhalombatta    17    2008.07.05. 08:14
bömös46
2010.01.27. 21:59   






Sziasztok!

tudnátok nekem abba segíteni hogy az m52b28 és az m50b28 váltói közt van különbség?
elöre is köszönöm


Szeged    4    2010.01.13. 23:52
Alijoker
2009.11.01. 12:42   






Köszi ZSOSZ a gyors válaszod! Smile


Pest megye    68    2009.08.04. 22:28
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére