POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Tuning témák!  »   Milyen motort? Szavazás-Vélemények

ZSOSZ
2009.11.01. 07:06   






Alijoker írta:
Üdw!

Fontolóra vettem egy M20B20 as L jetronicos motor vásárlását mindennel ami csak beépítéshez kell. Úgy tudom ez vákum alapján működik ellentétbe a motroniccal. Mit kell rajta átalakítani hogy "motronic" vezérelje a motor? Esetleg csak az van hogy én látok rémeket a 2.0 ás motorral szemben? Bocs esetlen vagyok még ebben a témában! elöre is köszi

Ha lehet csak Motronicosat!
Vagy ha L-jet,javaslom hogy az összes vákumcsövet vizsgáld át a beépités előtt és amit kell cseréld ki!A bandázsolás szigszalaggal amit sokat látok csak magad becsapása.Ahogy megmelegszik a motortér már enged is a ragacs Szemcsis
Csak ujat,de legalább ujszerüt ami még puha


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
Alijoker
2009.11.01. 00:19   






Üdw!

Fontolóra vettem egy M20B20 as L jetronicos motor vásárlását mindennel ami csak beépítéshez kell. Úgy tudom ez vákum alapján működik ellentétbe a motroniccal. Mit kell rajta átalakítani hogy "motronic" vezérelje a motor? Esetleg csak az van hogy én látok rémeket a 2.0 ás motorral szemben? Bocs esetlen vagyok még ebben a témában! elöre is köszi


Pest megye    68    2009.08.04. 22:28
gnagy e21
2009.10.19. 23:20   






Djury írta:
Daneor írta:
Üdv!
Nem igazán tudom, hova illik pontosan ez a kérdés, de azt hiszem itt jó helye lesz...
Mi a különbség a VANOS és nem VANOS motor között? Azt tudom nagyjából, hogy működik, össze tudtam bogarászni a fórumról,
de fogyasztásról, teljesítményleadásról, megbízhatóságról nem igazán találtam adatot. Leginkább az M50B25 érdekelne.
Azt láttam, hogy turbosítani jobb a nem vanos motort (javítsatok ki, ha tévedek), de pl ennek a miértjére is kiváncsi lennék.
Előre is köszönöm a válaszokat, és bocs, ha hülye volt a kérdés. Very Happy


Már többen több helyen leírták a külömbségeket. A Vanos-os motor elején (a hűtő felől van egy kis dudor, az a Vanos. Az a lényege, hogy tekergeti a szívó oldali vezérműtengelyt (a dupla Vanos a kipufogó oldalit is) és ez a nyomatékra van jó hatással. Nem több a nyomaték, csak hamarabb megjön. Kb. ennyi a lényege egyszerűen megfogalmazva.
A turbósított motoroknál semmi jelentősége a Vanosnak, mert ha felépült a nyomás, akkor a brutál nagy nyomaték is megjelenik. És a nem vanos-osnak talán egy picit erősebbek a szelep rugói...


ha hamarabb megjön akor töb, nemde?nem csak a csúcsot kell nézni
turbós motornál is számít.csak még itt senkit nem tudok hogy megmutatta volna, hogy képes vezérelni normálisan, de attól függetlenül lehet h van.


Magyarország    260    2005.09.30. 22:28
speer
2009.10.19. 18:30   






Daneor írta:
Üdv!
Nem igazán tudom, hova illik pontosan ez a kérdés, de azt hiszem itt jó helye lesz...
Mi a különbség a VANOS és nem VANOS motor között? Azt tudom nagyjából, hogy működik, össze tudtam bogarászni a fórumról,
de fogyasztásról, teljesítményleadásról, megbízhatóságról nem igazán találtam adatot. Leginkább az M50B25 érdekelne.
Azt láttam, hogy turbosítani jobb a nem vanos motort (javítsatok ki, ha tévedek), de pl ennek a miértjére is kiváncsi lennék.
Előre is köszönöm a válaszokat, és bocs, ha hülye volt a kérdés. Very Happy

A nem vanosos motor főként azért alkalmasabb a turbósításra,mert a dugattyúi mások,hoszabb a szoknyája,ezáltal kevésbé tud "bólogatni".Ugyanakkor ezeknek a dugóknak a megfelelő esztergálásával összehozható egy normális turbós sűrítési viszony.Az M50 nem vanos vezérműtengelyei is " nagyobbak",amik egy jó fokolással szintén előnyként jelentkeznek turbósításnál.Turbósításnál amíg a gyári tengelyeket hasznájuk,a vanos nem jelent hátrányt,(a nem S-s motoroknál)mert nagyon kis mértékű a vanos általi elfokolás.Nagyobb tengelyeket használva már viszont a nagyobb szelepösszenyitás miatt turbóhoz nem szerencsés a vanos,a sportmotorok esetében nem is működhet mint pl. e36 M3 turbó(S 50,S 52,S 54 stb..),mert nem is épül fel normális nyomás,sőt a motor leforogni sem képes... Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Djury
2009.10.19. 17:58   






Daneor írta:
Üdv!
Nem igazán tudom, hova illik pontosan ez a kérdés, de azt hiszem itt jó helye lesz...
Mi a különbség a VANOS és nem VANOS motor között? Azt tudom nagyjából, hogy működik, össze tudtam bogarászni a fórumról,
de fogyasztásról, teljesítményleadásról, megbízhatóságról nem igazán találtam adatot. Leginkább az M50B25 érdekelne.
Azt láttam, hogy turbosítani jobb a nem vanos motort (javítsatok ki, ha tévedek), de pl ennek a miértjére is kiváncsi lennék.
Előre is köszönöm a válaszokat, és bocs, ha hülye volt a kérdés. Very Happy


Már többen több helyen leírták a külömbségeket. A Vanos-os motor elején (a hűtő felől van egy kis dudor, az a Vanos. Az a lényege, hogy tekergeti a szívó oldali vezérműtengelyt (a dupla Vanos a kipufogó oldalit is) és ez a nyomatékra van jó hatással. Nem több a nyomaték, csak hamarabb megjön. Kb. ennyi a lényege egyszerűen megfogalmazva.
A turbósított motoroknál semmi jelentősége a Vanosnak, mert ha felépült a nyomás, akkor a brutál nagy nyomaték is megjelenik. És a nem vanos-osnak talán egy picit erősebbek a szelep rugói...


   546    2005.06.25. 11:08
Daneor
2009.10.19. 17:48   






Üdv!
Nem igazán tudom, hova illik pontosan ez a kérdés, de azt hiszem itt jó helye lesz...
Mi a különbség a VANOS és nem VANOS motor között? Azt tudom nagyjából, hogy működik, össze tudtam bogarászni a fórumról,
de fogyasztásról, teljesítményleadásról, megbízhatóságról nem igazán találtam adatot. Leginkább az M50B25 érdekelne.
Azt láttam, hogy turbosítani jobb a nem vanos motort (javítsatok ki, ha tévedek), de pl ennek a miértjére is kiváncsi lennék.
Előre is köszönöm a válaszokat, és bocs, ha hülye volt a kérdés. Very Happy


Miskolc    8    2009.10.16. 23:46
blueboi69
2009.10.09. 23:27   






Sziasztok!

Hamarosan beújítanék egy 1.8iS motort a mostani m40b16 helyére az e30-ba. Ha van valakinek az szóljon, legjobb lenne ha kipróbálható.
Van vmi tapasztalat vagy buktató amire figyeljek vásárláskor, illetve motorcserekor?
Tudtommal váltó,leömlő meg a többi sallang is cserélődik.


"blue tanácsai meg mindig a leghasznosabbak itt a fórumon, tipikusan az az állatfaj ami ha nem létezne ki kéne találni" by Rolcsi85

Celebfalva :Đ - Prosport User    5279    2007.04.03. 22:20
Englishman
2009.10.09. 20:26   






lezsi írta:
Egy kis BMW V16-ot valaki?

http://www.zorro.milk-maid.de/scans/e32_v16.pdf

Very Happy


klassz,de e30 ba már csak középen lenne értelme.......... 4 csigával Very Happy


FREEDOM IS NOT FREE

Budapest    1486    2005.09.15. 14:46
lezsi
2009.10.08. 13:36   






Egy kis BMW V16-ot valaki?

http://www.zorro.milk-maid.de/scans/e32_v16.pdf

Very Happy


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
chriss_318
2009.10.06. 14:18   






köszi mitju


   24    2009.03.30. 22:32
mitju
2009.10.03. 07:02   






chriss_318 írta:
Sziasztok! Kérdésem a következő lenne m50b20 beszerelhető e E30ba m10b18 helyére? Milyen átalakításokra van szükség? előre is Danke

Ja be,csak elölpupos karter kell+a saját váltója kardánja,ha magadnak csinálod nem lehet több 300eft-nál....


b.a.z megye    607    2005.05.02. 14:37
chriss_318
2009.09.30. 23:58   






Sziasztok! Kérdésem a következő lenne m50b20 beszerelhető e E30ba m10b18 helyére? Milyen átalakításokra van szükség? előre is Danke


   24    2009.03.30. 22:32
Szabolcs
2009.06.23. 15:29   






Hello.


Csak annyit szeretnék kérdezni hogy megoldható lenne egy BMW E12 520-ba beleépíteni egy M50-es motort .
ha megoldható akkor mit kell átszabni a kocsin ??

Üdv.Kis Balassa


Szeged    16    2008.12.11. 19:31
Hanszolo Pré
2009.06.19. 05:18   






Szabolcs írta:
Csáo mindenkinek.
Lehet hogy most hülyének néztek de meg szeretném kérdezni mit jelent az a motorban hogy VANOS????


Üdv


VAriable
NOckenwellen
Schteuerung

Változtatható vezérműtengely állítás.

Helyesírás nem tuti. Very Happy Smile


www.branddiesel.hu Wink

Birgi,Trapani-Sicily    454    2007.10.10. 10:39
K.Feri
2009.06.17. 19:44   






Sziasztok!
Remélem vki tud segíteni.több mint 2 éve van e46 328i kitűnő motorral rendelkező bmw-m.igaz 260000km van benne de gyönyörűen muzsikál.Nagyon szeretnék M3 de ezt nem merem eladni mert sztem kevés az esély arra,hogy kifogok mégegy ilyen tökéletes motort!!!Inkább ebből szeretnék lovakat kicsalogatni!!!Ezért kérném a tanácsokat.Előre is köszönöm


   2    2009.06.17. 19:27
BMWMiki
2009.05.18. 15:25   






Szabolcs írta:
Csáo mindenkinek.
Lehet hogy most hülyének néztek de meg szeretném kérdezni mit jelent az a motorban hogy VANOS????


Üdv


Változó szelepvezérlés röviden asszem Very Happy


I don't drive fast
"I just fly low"
Smile
Never back down

Komárom-Esztergom Megye    246    2008.02.08. 21:40
Szabolcs
2009.05.17. 18:59   






Csáo mindenkinek.
Lehet hogy most hülyének néztek de meg szeretném kérdezni mit jelent az a motorban hogy VANOS????


Üdv


Szeged    16    2008.12.11. 19:31
grafo
2009.05.13. 20:57   






.----.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2009.05.17. 23:49 (1).

graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
beriv
2009.05.13. 20:40   






Átírás 1890 alatt 18Ft felette 24 Ft köbcentinként, súlyadó autó életkora és KW-ja alapján kerül kiszámításra gugli kidobja ha rákeresel. átíráshoz jön eredetiségvizsga 2000 alatt 18500Ft felette 20000Ft forg Tk 12000ft, vhogy így alakul.


Nem lehet minden nőt megcsókolni, nem lehet minden vodkát meginni , de törekedni kell rá Smile

Kiskunfélegyháza    133    2008.05.25. 11:01
BMWMiki
2009.05.13. 13:56   






Szia

bullitt Az átírás 18 ft köbcentie a sújadó az hát az enyém papiron 1.8 és 2X8000 Ft a sújadó

Ha még nem válaszoltak tottibmw Az M50B25 belefér az E30 kaszniba de szűkösen a ventillátor éppen hogy elfér ha érdekelnek a részletek irj privit vagy emailt


I don't drive fast
"I just fly low"
Smile
Never back down

Komárom-Esztergom Megye    246    2008.02.08. 21:40
bullitt
2009.05.13. 12:59   






Üdv mindenkinek!

Lenne egy olyan kérdésem ,hogy egy 325i-nek (e30) mennyi a fenntartása (főként a súlyadó érdekelne) és ,hogy az átíratás mennyi?

Segítségeteket előre is köszönöm!!!


   64    2009.04.11. 11:17
newartist
2009.04.16. 16:34   






sziasztok.
egy olyan kaliberü kérdésem lenne, hogy van nekem egy E30am és nagy dilemma elött állok hopgy milyen motort rakjak bele,mert utácra is szeretném használni és driftre is...a kasznin most lett kész a telifény és ki is van teljesen lakarolva. eddigi szobajött motor a 3,5 V8 735I ből. mennyire megbízható ez a motor és mennyire jo driftre?(csak ilyen hobby szintü drfitre gondolok) ha veszek egy komplett autot a futóművek stimmelnek? a spert áttudom rakni?
elölre is köszönöm a válaszokat!
üdv.


pest    103    2008.11.03. 12:14
xst
2009.04.11. 21:00   






Elmenybe egy M10 turbo nyilvan sokkal jobb, csak egy 325 meg toredekebol kijon.


3500rpm felett    338    2008.02.27. 13:24
bullitt
2009.04.11. 19:14   






köszi a tanácsot MM!!!!


   64    2009.04.11. 11:17
MM
2009.04.11. 19:04   






bullitt írta:
És szerinted jó állapotút kapok 325ösbe? Vagy egy rossz állapotú felújítása mennyi lenne?


Nem egyszerű, de biztos lehet találni jó állapotút. Én a karosszéria hibákat nem szeretem mert azt drága javítani ezért mindenképpen a rohadásmentesre törekednék.


   408    2008.12.30. 04:15
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Tuning témák!

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére