|
|
Cinezzd E30 |
2015.11.01. 21:29 |
|
|



|
|
Ugariboss |
2015.11.01. 14:06 |
|
|



|
Keresek kipróbálható, jó állapotú M30B35 motort.
Lehetőleg kompletten.
30/7310696  |
|
Makó 78 2012.06.17. 12:35 |
|
Ugariboss |
2015.09.06. 18:49 |
|
|



|
|
Ugariboss |
2015.05.23. 20:35 |
|
|



|
|
Ugariboss |
2015.02.10. 23:25 |
|
|



|
Cinezzd E30 írta: | Leálitottak a sünök? |
PÜ  |
|
Makó 78 2012.06.17. 12:35 |
|
Ugariboss |
2015.02.10. 23:24 |
|
|



|
ZSOSZ írta: | Addorjan írta: | Cinezzd E30 írta: | Sziasztok erre kiváncsi leszek, nem vagyok m20 fan de érdekel a dolog hogy mit lehet kihozni belöle szivoban sok sikert hozzá.
Egy kis segitség hátha hasznát weszed
2.8 liter "stroker" motor:
85mm 9.0:1 compression Arias alloy pistons
524td crankshaft
S52 connecting rods
325i cylinder head
325i complete engine management system
M50 fuel injectors
Alpina B3 2.7 chip
üdv Krisztián |
Kíváncsi lennék hogy teszi rá a td főtengelyre az S52 hajtókarokat A sima BMW motorok 45-ös csappal készülne, az S52 48mm. |
Az s52 az ámerikai m3=stroker m50.
Igy szerintem 45-ös csappal bir az is.
Végül is akár utána lehetne nézni akár ETK-ban.
Te is tudod Addorján hogy a belinklet alkatrész lista nem szentirás,
Kinek mik a lehetősgei az alapján kell döntenie hogyan tovább. |
Több külföldi fórum szerint is 45-ös, (és csak 520gramm )de esetemben mindegy mivel szerintem nem egy árban mozog a b27-tel. Nekem még így is bőven elég munkábajárásra. |
|
Makó 78 2012.06.17. 12:35 |
|
Cinezzd E30 |
2015.02.09. 23:24 |
|
|



|
|
ZSOSZ |
2015.02.09. 21:41 |
|
|



|
Addorjan írta: | Cinezzd E30 írta: | Sziasztok erre kiváncsi leszek, nem vagyok m20 fan de érdekel a dolog hogy mit lehet kihozni belöle szivoban sok sikert hozzá.
Egy kis segitség hátha hasznát weszed
2.8 liter "stroker" motor:
85mm 9.0:1 compression Arias alloy pistons
524td crankshaft
S52 connecting rods
325i cylinder head
325i complete engine management system
M50 fuel injectors
Alpina B3 2.7 chip
üdv Krisztián |
Kíváncsi lennék hogy teszi rá a td főtengelyre az S52 hajtókarokat A sima BMW motorok 45-ös csappal készülne, az S52 48mm. |
Az s52 az ámerikai m3=stroker m50.
Igy szerintem 45-ös csappal bir az is.
Végül is akár utána lehetne nézni akár ETK-ban.
Te is tudod Addorján hogy a belinklet alkatrész lista nem szentirás,
Kinek mik a lehetősgei az alapján kell döntenie hogyan tovább.  |
ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214 |
szögedi betyár 3327 2007.01.19. 13:46 |
|
Addorjan |
2015.02.09. 21:22 |
|
|



|
Cinezzd E30 írta: | Sziasztok erre kiváncsi leszek, nem vagyok m20 fan de érdekel a dolog hogy mit lehet kihozni belöle szivoban sok sikert hozzá.
Egy kis segitség hátha hasznát weszed
2.8 liter "stroker" motor:
85mm 9.0:1 compression Arias alloy pistons
524td crankshaft
S52 connecting rods
325i cylinder head
325i complete engine management system
M50 fuel injectors
Alpina B3 2.7 chip
üdv Krisztián |
Kíváncsi lennék hogy teszi rá a td főtengelyre az S52 hajtókarokat A sima BMW motorok 45-ös csappal készülne, az S52 48mm. |
|
972 2005.10.10. 15:25 |
|
Cinezzd E30 |
2015.02.08. 00:38 |
|
|



|
|
Ugariboss |
2015.02.07. 22:33 |
|
|



|
|
Cinezzd E30 |
2015.01.05. 13:13 |
|
|



|
Sziasztok erre kiváncsi leszek, nem vagyok m20 fan de érdekel a dolog hogy mit lehet kihozni belöle szivoban  sok sikert hozzá.
Egy kis segitség hátha hasznát weszed
2.8 liter "stroker" motor:
85mm 9.0:1 compression Arias alloy pistons
524td crankshaft
S52 connecting rods
325i cylinder head
325i complete engine management system
M50 fuel injectors
Alpina B3 2.7 chip
üdv Krisztián  |
|
309 2013.07.27. 20:50 |
|
Ugariboss |
2015.01.04. 23:30 |
|
|



|
|
Ugariboss |
2015.01.04. 22:38 |
|
|



|
Idézet: | a kompreszio erteked menyi let igy? |
Jelenlegi felállásban 10,8:1 és 95ös benzit szoktam tankolni.(ez volt az egyik kritérium) |
|
Makó 78 2012.06.17. 12:35 |
|
Mackotestver |
2015.01.04. 08:58 |
|
|



|
|
rgopney |
2015.01.04. 08:56 |
|
|


|
A hétvégi kocsimban chippelt vanosos M50B28 (m52bele) motor van és nem érzem erősebbnek max fönt megy jobban egy kicsit
________________
Fut 15 Coins |
|
2 2015.01.04. 08:53 |
|
Ugariboss |
2015.01.02. 17:53 |
|
|



|
|
Laleeboy |
2014.12.31. 17:06 |
|
|



|
Ugariboss írta: | ... a blokk fúrva M20B25(85mm)... |
Egyedi dugó? |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
Ugariboss |
2014.12.29. 22:52 |
|
|



|
|
Laleeboy |
2014.12.29. 21:03 |
|
|



|
Ugariboss írta: | Sziasztok!
Az autó egy 1988-as kiadású sedan.
Megvételnél elsődleges szempont volt, hogy minél kevesebb rozsda legyen rajta a motor meg minimum legyen 6 hengeres. Végül sikerült találni a sok roncs között, egyedül a bal első sárvédő alján kezd rozsdásodni ezt leszámítva kívül belül patika.
Jelenlegi adatok:
M20B28 stroker motor
3.25 sperr
325iX futómű hátul
Szakadásmentes M3 belső
stb.
Képeket hamarosan rakok fel róla. |
Nyami
Várjuk a képeket |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
Laleeboy |
2014.12.29. 21:02 |
|
|



|
Mackotestver írta: | b28 az eta belseje? |
Az ETA 2.7-es.
Ez valami más lesz  |
|
Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál 3909 2005.07.19. 15:10 |
|
Mackotestver |
2014.12.28. 21:21 |
|
|



|
|
Ugariboss |
2014.12.28. 16:33 |
|
|



|
|
|