POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   E30 1.9 PDTDI - GDL Garage

harotomi
2014.12.07. 05:28   






Egy kis segítség kérés. Hátha van valakinek, vagy tud:

Szükségem lenne egy olyan facelift utáni óraegységre vagy akár csak üzemanyag szint órára ami már olyan tank alól van ami nem átlagolva mér.
valami normál minőségű gyári kasznira passzoló mtech2 üvegszál szett ( eleje, küszöbök, hátulja )
daytona violet sárvédők, touring ajtók
touring csomagtér ablakok gumikéderei
touring tetőn az eresznél végig futó díszcsík
kapcsoló helyek nélküli vagy 3 kapcsolós váltó box
kormány alatti burkolat, nem fényszóró állítós
4 ajtóhoz külső belső gumilehúzók az ablakokhoz
szemöldökök

köszi !


Budapest    17    2011.12.20. 01:07
harotomi
2014.12.07. 00:30   






Na, kemény az élet és kevés az idő de itt vagyok újra.
Jó, hogy azért érdeklődtök, örülök neki. Smile Fogok csinálni videót nektek a napokban.

Időközben ahogy használom az autót jönnek mennek a problémák.
A kipufogórendszer végre rendesen fel lett rakva most már nem lóg és kapott 17"-es felniket gumival így már nem is túl alacsony. Eddig a 14"-el folyamatosan leért itt ott a pesti utakon. Futómű beállítás is megtörtént. Képet rakok majd fel erről is.

Beltér világításom nincs. Valahol sajnos kábelszakadás van ezt majd ki kell kutatni.
Volt némi beázásom mert az egyik gumidugó nem volt a helyén. Meg lett oldva és pár kényesebb helyen kapott még plusz alvázvédelmet a gyárin felül.

Közben előjött némi probléma a klímás boxal, kifúj. De ezt majd később lefényképezem és tanácsot is fogok kérni.

Valamint szeretnék 6-os váltót. most ugye e46 20d 5-ös van fent de rövid még a 2.65-ös áttétellel is. Szóval aki képben van mennyire azonos a harang, nyelestengely stb része az 5-ös és a 6-os e46 20d váltónak az írja meg legyen kedves.
Továbbá valahogy javítani kéne a gyári zajszigetelésen is.
Erről vannak valakinek tapasztalatai?

Kérdésre válaszolva:
a harang felrakás nemes egyszerűséggel egy adapterrel lett megoldva ami a képeken látszik is. Egyszerű és tökéletesen működik is.

Pár kép ömlesztve így a végére és írok majd bővebben ha jövök a videóval.

Kitartás Kacsint







































































Ja és ha valami érdekel kifejezetten akkor csinálok képet és válaszolok szívesen.

Haro


Budapest    17    2011.12.20. 01:07
Cinezzd E30
2014.12.02. 17:15   






Esetleg még egy pár kép az épülésröl? Hogy hoztad össze a váltoval? Harangheggesztés? Smile


Serbia Kelebia    309    2013.07.27. 20:50
Vasutas
2014.11.29. 18:42   






Vick írta:
Vasutas írta:
Vick írta:
Vasutas írta:
Beteg ötlet, de majd látjuk, sok sikert, bár elég megosztó lesz a projekt!
Itt azért BMW fanatikusok vannak és ne vedd ezt bántásnak, de itt Mindenkinek, ezek nem csak autók és motorok... Kacsint


Személy szerint nem vagyok fanatikus Very Happy Egyben minden tiszteletem azoké akik mesteri szinten művelik.
Sokat költök rá, egyelőre nem váltanék másra, de nem amiatt mert megszállott vagyok, hanem mert ezt a formát érzem közel magamhoz.. ez pedig csak ízlés, amit kritizálni nem illik Smile Márkahű sem vagyok, utálok leragadni egynél Very Happy Miért vagyok itt? Hova menjek, toyota fórumra e30-al kapcsolatos kérdésekkel? Very Happy

Sokan szerintem csak a papírozás miatt nem tesznek bele mást, az megint csak kényszer és nem fanatikusság.
Technikailag nekem is van sok "beteg" ötletem, van amiből lesz vmi van amiből nem, de nemigazán izgat kinek tetszik, lényeghogy én jól érezzem magam vele és biztonságos legyen Very Happy Hányan pakolnak még a motortérbe meg mindenhova home made cuccokat? Az akkor ugyanolyan inkvizíciót kívánna Razz
Ennyit az Off-ról, lássuk a párosítást! Esetleg videót is tudsz majd feltenni?

Milyen videót tegyek fel?


Nem Te, hanem harotomi Very Happy Bocsi, így enter nélkül félreérthető.
Amúgy tényleg csak az építés tiszteletbentartása végett írtam, nem konfliktus szítás volt a cél Cheers Kíváncsi vagyok mi sül(t) ki a projektből Smile

Ok, elég az OFF-ból, lássuk mi lesz!
Semmi gond, én sem bántásból írtam, tunerek vagyunk, mesteri szinten csak egy páran művelik itt, de tisztelet Mindenkinek, aki kicsit is törődik a géppel! Cheers Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Dewd46
2014.11.29. 17:39   






Király, végre valami különleges. Engem végképp nem izgat, hogy ez a motor került bele, lazán veri a TD-t. Várom a fejleményeket. Kacsint


Kecskemét    214    2012.09.25. 15:59
Vick
2014.11.29. 17:10   






Vasutas írta:
Vick írta:
Vasutas írta:
Beteg ötlet, de majd látjuk, sok sikert, bár elég megosztó lesz a projekt!
Itt azért BMW fanatikusok vannak és ne vedd ezt bántásnak, de itt Mindenkinek, ezek nem csak autók és motorok... Kacsint


Személy szerint nem vagyok fanatikus Very Happy Egyben minden tiszteletem azoké akik mesteri szinten művelik.
Sokat költök rá, egyelőre nem váltanék másra, de nem amiatt mert megszállott vagyok, hanem mert ezt a formát érzem közel magamhoz.. ez pedig csak ízlés, amit kritizálni nem illik Smile Márkahű sem vagyok, utálok leragadni egynél Very Happy Miért vagyok itt? Hova menjek, toyota fórumra e30-al kapcsolatos kérdésekkel? Very Happy

Sokan szerintem csak a papírozás miatt nem tesznek bele mást, az megint csak kényszer és nem fanatikusság.
Technikailag nekem is van sok "beteg" ötletem, van amiből lesz vmi van amiből nem, de nemigazán izgat kinek tetszik, lényeghogy én jól érezzem magam vele és biztonságos legyen Very Happy Hányan pakolnak még a motortérbe meg mindenhova home made cuccokat? Az akkor ugyanolyan inkvizíciót kívánna Razz
Ennyit az Off-ról, lássuk a párosítást! Esetleg videót is tudsz majd feltenni?

Milyen videót tegyek fel?


Nem Te, hanem harotomi Very Happy Bocsi, így enter nélkül félreérthető.
Amúgy tényleg csak az építés tiszteletbentartása végett írtam, nem konfliktus szítás volt a cél Cheers Kíváncsi vagyok mi sül(t) ki a projektből Smile


Dunakeszi    357    2012.02.07. 12:32
Vasutas
2014.11.29. 16:37   






Vick írta:
Vasutas írta:
Beteg ötlet, de majd látjuk, sok sikert, bár elég megosztó lesz a projekt!
Itt azért BMW fanatikusok vannak és ne vedd ezt bántásnak, de itt Mindenkinek, ezek nem csak autók és motorok... Kacsint


Személy szerint nem vagyok fanatikus Very Happy Egyben minden tiszteletem azoké akik mesteri szinten művelik.
Sokat költök rá, egyelőre nem váltanék másra, de nem amiatt mert megszállott vagyok, hanem mert ezt a formát érzem közel magamhoz.. ez pedig csak ízlés, amit kritizálni nem illik Smile Márkahű sem vagyok, utálok leragadni egynél Very Happy Miért vagyok itt? Hova menjek, toyota fórumra e30-al kapcsolatos kérdésekkel? Very Happy

Sokan szerintem csak a papírozás miatt nem tesznek bele mást, az megint csak kényszer és nem fanatikusság.
Technikailag nekem is van sok "beteg" ötletem, van amiből lesz vmi van amiből nem, de nemigazán izgat kinek tetszik, lényeghogy én jól érezzem magam vele és biztonságos legyen Very Happy Hányan pakolnak még a motortérbe meg mindenhova home made cuccokat? Az akkor ugyanolyan inkvizíciót kívánna Razz
Ennyit az Off-ról, lássuk a párosítást! Esetleg videót is tudsz majd feltenni?

Milyen videót tegyek fel?


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Cinezzd E30
2014.11.28. 14:16   






Jol beszélsz vick Kacsint


Serbia Kelebia    309    2013.07.27. 20:50
Vick
2014.11.28. 12:12   






Vasutas írta:
Beteg ötlet, de majd látjuk, sok sikert, bár elég megosztó lesz a projekt!
Itt azért BMW fanatikusok vannak és ne vedd ezt bántásnak, de itt Mindenkinek, ezek nem csak autók és motorok... Kacsint


Személy szerint nem vagyok fanatikus Very Happy Egyben minden tiszteletem azoké akik mesteri szinten művelik.
Sokat költök rá, egyelőre nem váltanék másra, de nem amiatt mert megszállott vagyok, hanem mert ezt a formát érzem közel magamhoz.. ez pedig csak ízlés, amit kritizálni nem illik Smile Márkahű sem vagyok, utálok leragadni egynél Very Happy Miért vagyok itt? Hova menjek, toyota fórumra e30-al kapcsolatos kérdésekkel? Very Happy

Sokan szerintem csak a papírozás miatt nem tesznek bele mást, az megint csak kényszer és nem fanatikusság.
Technikailag nekem is van sok "beteg" ötletem, van amiből lesz vmi van amiből nem, de nemigazán izgat kinek tetszik, lényeghogy én jól érezzem magam vele és biztonságos legyen Very Happy Hányan pakolnak még a motortérbe meg mindenhova home made cuccokat? Az akkor ugyanolyan inkvizíciót kívánna Razz
Ennyit az Off-ról, lássuk a párosítást! Esetleg videót is tudsz majd feltenni?


Dunakeszi    357    2012.02.07. 12:32
Laleeboy
2014.11.28. 12:04   






Cinezzd E30 írta:
Azért egy wv motorját e30ba... Surprised de kiváncsi vagyok milessz belöle.... Kacsint


A 24 TD-nél szerintem mindenképp jobban tuningolható (vannak belőle egészen erős példányok is) és talán modernebb is ez a motor.

Van itt a fórumon is példa pl az ellenkezőjére (körlámpás Zsiguliba 1,8 iS moci)

Hajrá és jó sok képet kérünk

Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3873    2005.07.19. 15:10
Vasutas
2014.11.28. 10:56   






Beteg ötlet, de majd látjuk, sok sikert, bár elég megosztó lesz a projekt!
Itt azért BMW fanatikusok vannak és ne vedd ezt bántásnak, de itt Mindenkinek, ezek nem csak autók és motorok... Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Cinezzd E30
2014.11.28. 02:17   






Azért egy wv motorját e30ba... Surprised de kiváncsi vagyok milessz belöle.... Kacsint


Serbia Kelebia    309    2013.07.27. 20:50
harotomi
2014.11.28. 01:36   






Örülök, hogy van érdeklődő. Meló van kevés az időm de itt egy ízelítő kép és holnap este jön a többi, meg az infók amik még eszembe jutottak. Kacsint





Budapest    17    2011.12.20. 01:07
Vick
2014.11.27. 20:29   






Engem is, nem minden nap olvasni ilyet Smile


Dunakeszi    357    2012.02.07. 12:32
promega
2014.11.27. 19:48   






Engem érdekelnének a részletek...


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
harotomi
2014.11.25. 16:08   






Sziasztok!

Gondoltam leírom nektek ezt a projektet bár abban biztos vagyok, hogy nagyon megoszló gondolatokat fog ébreszteni. Sebaj. Aki tudja értékeli aki nem, nem.

Szóval az egész egy 324TD touringból indult. Nagyon olcsón jutottam hozzá, belseje botrány de gyári klíma, elektromos ablak, elöl hátul tárcsás volt aránylag szép külsővel szóval megérte.

A 324TD motor kritikán alulinak bizonyult. Megtörtént a vezérlés csere, szűrők olajak stb cseréje. Őszig jártam az autóval mert nem volt más.
Eközben beszereztem a beltér nagy részét, shadow line tetőkárpit és nagyszőnyeg, teljes kárpit szett hátra, ajtókárpitok, műszerfal elemek stb.

Mikor lett időm nekiálltunk mélyebbre nézni, és megtervezni a projektet.
Itt szembesültem azzal a ténnyel, hogy négy különböző autó volt összegányolva, az eleje kettőből állt, a tető cserélve volt és az alja hátulja az eredeti nagyjából.
Ezen a ponton határoztam el, hogy szerzek egy új kasznit mert ezzel már nem éri meg foglalkozni sem, rohadt is, tekeredve is volt meg minden finomság ami csak előfordulhat. továbbá minden sikával és szilóval volt felrakva kitömve. botrány.

úgy jött össze szerencsére, hogy tudtam szerezni nagyon olcsón egy tökéletes, lényegében új állapotban lévő törés, sérülés, horpadás mentes daytona violet kasznit. még sosem láttam ilyet mintha egy új autót bontottak volna szét. makulátlan tényleg, sehol egy ici pici rozsda. szóval meglett a jó alap.

nagyjából két hét alatt átépítettük bele a másik autót természetesen a rossz állapotú és kopó alkatrészek mind cserélve lettek. össze is állt az autó nagy vonalakban. Az ajtók, sárvédő ív, lökös a csúnya maradt. majd kell találnom gyári daytona violetteket.
ekkor következett a 324TD csodás adagolójána halála. miután amúgy sem tetszett a motor és elég nehéz vagy költséges mechanikus adagolót találni hozzá kezdtem el gondolkodni, hogy mi legyen.
igazából szeretem a dízel autók karakterisztikáját mert volt már vw-m is szerettem volna valami hasonlót elérni. egy dinamikus valamit.
nézelődtem első körben a 20-25-30d vonalon de elképesztő árakat és sok lebeszélést kaptam.
és itt jött a gondolat, hogy akkor tegyünk bele egy jól bevált dízelt.
tudtam, hogy macera, nagyon nagy munka de egyszer kell megcsinálni. s

valami isteni csoda folytán egy ismerősöm ismerősének áll a garázsban másfél éve egy 1.9pd e30 sedan. már mondhatni elhagyott állapotban volt de a fontosabb részek megvoltak. szóval egy b6 passat 1.9 PDTDI AVF motorja lett az erőforrás, összehozva egy e46 320d 5gangos váltóval rövidített rudazattal, harang, önindító variálással.
a bölcső is át lett hegesztve a motornak megfelelő felfogatással.
miután a váltó elég rövid így kellett egy épített diffi. ez egy legnagyobb házas 8 lamellás épített 2.65-ös áttételű sper lett nagycsillagos rövidített kardánnal lett összekötve a váltóval.
bekerült egy lindor ültetett keményített gátló szett, kellemesen feszes és még nem pattog nagyon. fékek maradtak a gyáriak gyári devander abs tömb csak fel lettek újítva.

a motornak maradt az eredeti kötege az ecu-val ami össze lett pinezve az e30 köteggel. hihetetlen de gyárinak tűnik teljesen. az egr meg még pár szenzor el lett tüntetve és ki lett írva az ecuból.
kapott egy e36 szervós kormányművet ami össze lett hozva az 1.9-el.
a hűtés egyenlőre egy m10 hűtő mert kell gyártani egy köztes darabot a nagy hűtő tágulási tartályának valamint a hőgombának és a ventirllátor kapcsolójának. aztán megy be a TD hűtő.

az intercooler egyenlőre egy elég kezdetleges megoldást kapott mivel nem fért el sehogy a klímahűtőtől ezért tavasszal kap egy új csövezést és coolert ami lekerül a köténylemez aljába.
a klíma valószínűleg a gyári 1.9 kompresszorral lesz összehozva de ez még a jövő zenéje.

az óraegységem egyenlőre nem mér semmit. a tank is más volt a kasznin ezért kell majd a hozzá való műszer. a többi pedig meg fog oldódni szépen lassan. fordulatszámom lesz nemsokára és vízhőfokom is. addig OBD csatin nézek minden értéket.

a további tervek jövőre:

a motor kap egy hibrid turbót és hozzá írt ecu-t nagyjából 200le400nm lesz.
meg lesz oldva, hogy minden mérjen továbbá bekerül egy turbónyomás mérő, olajnyomás-hőfok mérő a váltóboxba.
összeáll majd a külső is megkapja minden a daytona violet színt és lesz mtech2 szet körbe.
a beltérben még a két első ülést és a váltó boxot meg kell csinálni szépre, beltérvilágítás probléma megoldása.
lesz egy 16" három részes nagy peremes felni szett.
le lesznek sötétítve az ablakok.
és az apróságok, amik még jönnek, hogy összeálljon.

távlati tervek:
6 sebességes váltó amit meg kell majd oldani.
klíma összecsövezése és életre keltése.

egyenlőre nagy vonalakban ennyi jutott eszembe. írok majd még kiegészítéseket és lesznek képek is. kérdéseket ötleteket szívesen fogadok remélem nem az anyázásé lesz a főszerep.

köszi mindenkinek az érdeklődést Smile


Budapest    17    2011.12.20. 01:07
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére