POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   E36 28i stroker rally edisön

tommka
2015.02.13. 16:35   






kiinacp írta:
tommka írta:
Ugyan semmivel sem haladunk sehova, azért az alkatrészbeszerzés folyamatosan zajlik. Jó áron sikerült hozzá jutnom egy e34 m5 diffihez, úgyhogy ez kerül végül bele, azt hiszem talán szinte örök darabnak mondható egy ilyen kis szívómotor esetén..



Akkor gondolom lesz egy komplett 3.2m3 hátsó híd is a kihajtások/behajtások- féltengely/kardán illetve rögzítés miatt, vagy van valami más megoldás is mert az engem is érdekelhet!


A hátsó híd befogadja a méreteket, mivel úgy is egyedileg kell a rögzítési pontokat elkészíteni, így majdhogynem mindegy hogy maga a keret m-es vagy sem. 1-2 hónapja ajánlottak lengőkarokat amik át vannak alakítva a nagy féltengelyekhez, így nem kell megvenni heroinért az m es csapágyat,tengcsonkot, úgyhogy az is működhet, a kardán sztori szerintem nem okoz majd túl nagy fejtörést, egyedül a féltengelyek azok amiket effektíve vásárolni kell még. Aztán meglátjuk ha majd itt tartunk hogy az elméletem megállja-e a helyét..


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
kiinacp
2015.02.12. 14:31   






tommka írta:
Ugyan semmivel sem haladunk sehova, azért az alkatrészbeszerzés folyamatosan zajlik. Jó áron sikerült hozzá jutnom egy e34 m5 diffihez, úgyhogy ez kerül végül bele, azt hiszem talán szinte örök darabnak mondható egy ilyen kis szívómotor esetén..



Akkor gondolom lesz egy komplett 3.2m3 hátsó híd is a kihajtások/behajtások- féltengely/kardán illetve rögzítés miatt, vagy van valami más megoldás is mert az engem is érdekelhet!


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
tommka
2015.02.12. 14:19   






Ugyan semmivel sem haladunk sehova, azért az alkatrészbeszerzés folyamatosan zajlik. Jó áron sikerült hozzá jutnom egy e34 m5 diffihez, úgyhogy ez kerül végül bele, azt hiszem talán szinte örök darabnak mondható egy ilyen kis szívómotor esetén..



Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2014.12.16. 20:20   






a tengelyek beállítására visszatérve, a legbiztosabbnak az tűnt hogy felvegyem a kapcsolatot a gyártóval, és hihetetlen segítőkész módon a mester pillanatok alatt beazonosította a tengelyeim általam mért adatok alapján, és már küldte is a beállítási értékeket.. ha már kokkettáltunk nagyjából elmondtam hogy mit várok a motortól, és hogy beleillik e ez a tengelypár a legóba, vagy ha esetleg nagyobb/másabb kell, akkor miket tud ajánlani. Már ahogy feltettem a kérdést meg is bántam, mert kb azt kérdeztem tőle hogy mi mást tud pénzért HASZONNAL eladni nekem... Viszont rámtukmálás és fals felületes indokok helyett, azt mondta hogy 7800-8000 ig ezek a tengelyek tökéletesek, nem kell másik... ritkán tapasztalni már ilyet sajnos, de mindenképp merem ajánlani ezek után bárkinek hogy a szuromiracinggel dolgozzon bármilyen formában, nagyon pozitív volt a saját tapasztalat! Kacsint


Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2014.12.16. 19:50   






Egy barátom kis otthoni műhelyébe bekéreszkedve, kicsit sikerült foglalkoznunk a kocsival a hétvégén, bár nyilván nem annyit amennyit szerettem volna. A szép új cső a képeken látható módon felszedett egy biztos réteg rozsdát az elmúlt egy év udvaron ázás miatt, így sajnos le kell homokszórni az egész belsejét majd.. :/


plusz betettünk egy kis kiegészítést kereszt irányban, ami az elektromos szervo konzoljának tartó egységéül is szolgál majd a vezetőoldalon.



A tank helyét 4 óra hajtogatás után sikerült -egy oldallapot kivéve- egy darabból gyönyörűen megmunkálni, majd mivel túlságosan lelógott, 3 perc alatt szét is vágtam...



végül elkezdtük az üléstartókat gyártani, de nem véglegesítettük, mivel egy kölcsön üléssel dolgoztunk és az ahhoz tartozó üléstartókkal, és annyira pici a hely a könyökömnél ill. az ülés "füle" és a cső egyik rövid merevítő ága közt, hogy végül úgy döntöttünk hogy a végleges ülést, és konzolt megvárva fixáljuk le a pozíciót. így hát nem tolhattam tovább a beruházást:



Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
Hexer
2014.11.24. 23:13   






tommka írta:
Hexer írta:
Rakd a ket tengelyt 108-108 fokra es nem lesz gond. Azon 99% hogy csak rontani tudsz ha nagyon elfokolod. Ha kell akkor csinalj helyet a dugoba bar bmwnel nem volt gond soha. Kompot meg kell, blokbol 1mm uj vezerlessel hibatlan, a feszitot hezagold ki es mukodik.
nekem igy megy egy motorom kb ilyen tengelyel 2.5 7800ig forog minden gyari benne es 250 lo padon e85el.


Köszi a a tippet! Kacsint a blokkból nem fog kelleni szedni, mert így is szint felé fog járni az m57 főtengellyel, és ahosszú karokkal, zsebelés így mindenképp szükséges. "a kompot meg kell"- részt mire érted?


11.5-12 kozt legyen es nem lesz gond.


   1080    2007.03.10. 17:40
tommka
2014.11.24. 16:03   






Hexer írta:
Rakd a ket tengelyt 108-108 fokra es nem lesz gond. Azon 99% hogy csak rontani tudsz ha nagyon elfokolod. Ha kell akkor csinalj helyet a dugoba bar bmwnel nem volt gond soha. Kompot meg kell, blokbol 1mm uj vezerlessel hibatlan, a feszitot hezagold ki es mukodik.
nekem igy megy egy motorom kb ilyen tengelyel 2.5 7800ig forog minden gyari benne es 250 lo padon e85el.


Köszi a a tippet! Kacsint a blokkból nem fog kelleni szedni, mert így is szint felé fog járni az m57 főtengellyel, és ahosszú karokkal, zsebelés így mindenképp szükséges. "a kompot meg kell"- részt mire érted?


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
Hexer
2014.11.24. 08:47   






Rakd a ket tengelyt 108-108 fokra es nem lesz gond. Azon 99% hogy csak rontani tudsz ha nagyon elfokolod. Ha kell akkor csinalj helyet a dugoba bar bmwnel nem volt gond soha. Kompot meg kell, blokbol 1mm uj vezerlessel hibatlan, a feszitot hezagold ki es mukodik.
nekem igy megy egy motorom kb ilyen tengelyel 2.5 7800ig forog minden gyari benne es 250 lo padon e85el.


   1080    2007.03.10. 17:40
tommka
2014.11.23. 20:06   






Idézet:
Szia! Gondolom ez ilyen amerikai csappantyús megoldás lesz? Beépítés előtt feldobnál róla pár képet? Köszi!


Ha az olajterelő lemezelés-csapóajtózásra gondolsz, akkor nem, pont azt a dikicselést szeretném kiváltani ezzel a véleményem szerint ízlésesebb és egyszerűbb dologgal. Dokumentálok majd mindent, jelenleg sajnos a motor összerakás messzi távolság, de igazából nem is baj, mert így van idő elmélkedni és megtalálni a reményeim szerint legjobb megoldásokat.. Smile


Idézet:
A veztengelyeknél ami a legfontosabb hogy kideritsd hogy hydrós vagy mechanikus szelepmechanikához lett-e köszörülve.


A szóban forgó tengelyek:



Szerintem egyértelműen hidrós profil. Most hogy lementem lefotózni, kicsit szemügyre vettem őket őket, és úgy tűnt hogy a kipufftengely hajszállal tompább húsosabb bütyökkel bír. Ez most nekem kicsit ellentmondásos a 278/268 as nyitvatartási fokok ismeretében.. persze lehet hogy csekélyebb emeléssel van kompenzálva, a méricskézésbe nem mentem bele.


Idézet:
Ha tanácsot adhatok a VANOS-t hagyd meg.
Semmi titok sincs a megoldásomban,csak ami megoldásokat látva-olvasva a gyári alkatrészeket szétszedve-méricskélve-agyalva pár éccakán le is gyártottuk Marcselló Fiammal.Ő a kéz. Very Happy
Itt megtalálod a választ hogy is van ez:
http://www.metricmechanic.com/pdf/M42-Engine-Booklet.pdf


Vanos.. Az én alapelvem az hogy egy versenyautó legyen minél egyszerűbb, mindig legyen a lehető legkevesebb alkatrészből, és minimális legyen a meghibásodás lehetősége.

Nagyon jó dolog a tengely(ek) ide oda tekerése üzem közben, de azt hiszem ezt az utcai autókra vonatkozó kompromisszumok miatt találták ki a mérnökök. Azt gondolom hogy fix vezérléssel is tud maximális teljesítményen működni egy szűk mondjuk 6000-8000rpm közti tartományban. És ha emellett száműzni tudok egy egyébként meghibásodásra szerintem HAJLAMOS alkatrészt, akkor kíváncsi vagyok hogy mik azok az érvek amik mellette szólnak egy versenymotor esetében.

Az MM cikkből számomra annyi derül ki hogy könnyebb alkatrészekből tevődik össze az ő szelepemelő mechanizmusuk, erősebb rugó jelenlétében. Maga a működési elv ugyanaz mint a gyári, engem viszont egy oylan megoldás érdekel amivel szaműzhetem a hidrós emelést. Ha nagyon bamba vagyok elnézést, lehet a fától nem látom az erdőt, előfordult már több ízben is Very Happy


Idézet:
Bár csodálkoznék azon ha Szuromi Mester széttárná a karját hogy is kell átalakitani egy hydro elemet mechanikusra.


Ezen énis, viszont nem ő építi a motort. Sad

Idézet:
Konkrétan tehát arról van szó,hogy az a tengely beállítás amivel majd előjön a legjobb teljesítmény ,igényel-e még korábbi szívószelep összenyitást kb.1500-4000rpm között,hogy alacsonyabb fordulaton erősebb, rugalmasabb legyen v. nem....
Ez majd ilyen pudingos dolog lesz... Kacsint


NA ettől tartottam Very Happy ilyenkor picit örülnék ha csak egy tengely lenne, és akkor nem lenne x a négyzeten a lehetőségek száma.. Smile (ugyanitt szelepfedéltömítés szponzor kerestetik!Surprised) Semmilyen kód nincs sajnos rajtuk, ami alapján be lehetene azonosítani, csak bepöttyözve a SZUROMI felirat.. :/ Jó lenne azért egy kiindulási pont amit aztán persze lehet bántani, hogy magamra szabjam a karaktert.

Off: ha már lent jártam a lomok közt, előturtam a téli játékokat. Szánkó, pokróc ja és.. MadMadMadMadMadMad



Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
speer
2014.11.23. 09:15   






ZSOSZ írta:
tommka írta:
.......Továbbá megy az agyalás a hidrós tőkék kiváltására, a szívó gyikből próbálok merítgetni, de még kicsit titokzatos a ZSOSZ féle megoldás, úgyhogy lehet elindulok valami hibrid saját vonalon... A vanos pedig akkor megy a vitrinbe! Kacsint

Szassz!
Ha tanácsot adhatok a VANOS-t hagyd meg.
A veztengelyeknél ami a legfontosabb hogy kideritsd hogy hydrós vagy mechanikus szelepmechanikához lett-e köszörülve.Amennyire tudom Szuromi Mester csinál ilyet és olyat is.Szóval 2 esélyes épp melyiket sikerült beszerezned.
Sajnos nagy eséllyel hydrós formátumuak lesznek,mert nagy átlagban max a veztengelyek átköszörültetésénél meg is áll a további motorhergelés.Szlovák cimbim is a közelmultban adott tul a Mester által hydro-sra köszörült veztengelyein,mert mikor azok készültek még nem volt a látomezejében ez a fajta átalakitás lehetősége.
Pedig onnan nem tul nagy lépés volna a solid lifter alkalmazása.
Szerintem pedig ezek beépitésével még gyári béllel is el lehetne forgatni a motort 8e-ig.Ami már elég kajakos lenne. Smile
Sokan megelégednek a 7,2e-vel civóban.Hát az is valami,ami több mint a semmi. Very Happy
Semmi titok sincs a megoldásomban,csak ami megoldásokat látva-olvasva a gyári alkatrészeket szétszedve-méricskélve-agyalva pár éccakán le is gyártottuk Marcselló Fiammal.Ő a kéz. Very Happy
Itt megtalálod a választ hogy is van ez:
http://www.metricmechanic.com/pdf/M42-Engine-Booklet.pdf
Ha kérdésed van keress meg.
Bár csodálkoznék azon ha Szuromi Mester széttárná a karját hogy is kell átalakitani egy hydro elemet mechanikusra. Szemcsis
Csak ügyesen! Kacsint

Tommka tengelyei hydrós nagy alapkörösek.Emlékeim szerint igen "buci" a bütyökprofil,alkalmas hyróhoz is és "fixtőkéshez"is...
Ha meg is vannak a fhp benyitási adatai ,valszeg .Pisti azt mondja majd,hogy "oda állísd,ahol neked a legjobb" Very Happy és valahol igaza is van.....és ennek függvénye lesz majd az is,hogy a vanos működése előny lesz -e majd vagy nem.
Konkrétan tehát arról van szó,hogy az a tengely beállítás amivel majd előjön a legjobb teljesítmény ,igényel-e még korábbi szívószelep összenyitást kb.1500-4000rpm között,hogy alacsonyabb fordulaton erősebb, rugalmasabb legyen v. nem....
Ez majd ilyen pudingos dolog lesz... Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
ZSOSZ
2014.11.23. 07:03   






tommka írta:
.......Továbbá megy az agyalás a hidrós tőkék kiváltására, a szívó gyikből próbálok merítgetni, de még kicsit titokzatos a ZSOSZ féle megoldás, úgyhogy lehet elindulok valami hibrid saját vonalon... A vanos pedig akkor megy a vitrinbe! Kacsint

Szassz!
Ha tanácsot adhatok a VANOS-t hagyd meg.
A veztengelyeknél ami a legfontosabb hogy kideritsd hogy hydrós vagy mechanikus szelepmechanikához lett-e köszörülve.Amennyire tudom Szuromi Mester csinál ilyet és olyat is.Szóval 2 esélyes épp melyiket sikerült beszerezned.
Sajnos nagy eséllyel hydrós formátumuak lesznek,mert nagy átlagban max a veztengelyek átköszörültetésénél meg is áll a további motorhergelés.Szlovák cimbim is a közelmultban adott tul a Mester által hydro-sra köszörült veztengelyein,mert mikor azok készültek még nem volt a látomezejében ez a fajta átalakitás lehetősége.
Pedig onnan nem tul nagy lépés volna a solid lifter alkalmazása.
Szerintem pedig ezek beépitésével még gyári béllel is el lehetne forgatni a motort 8e-ig.Ami már elég kajakos lenne. Smile
Sokan megelégednek a 7,2e-vel civóban.Hát az is valami,ami több mint a semmi. Very Happy
Semmi titok sincs a megoldásomban,csak ami megoldásokat látva-olvasva a gyári alkatrészeket szétszedve-méricskélve-agyalva pár éccakán le is gyártottuk Marcselló Fiammal.Ő a kéz. Very Happy
Itt megtalálod a választ hogy is van ez:
http://www.metricmechanic.com/pdf/M42-Engine-Booklet.pdf
Ha kérdésed van keress meg.
Bár csodálkoznék azon ha Szuromi Mester széttárná a karját hogy is kell átalakitani egy hydro elemet mechanikusra. Szemcsis
Csak ügyesen! Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3326    2007.01.19. 13:46
kiinacp
2014.11.22. 21:25   






tommka írta:
speer írta:
tommka írta:
speer írta:
Na végre.....akkor ezek szerint mostanában nem fogsz unatkozni!!Fasza lesssssz! Kacsint


Üdv. Mester!

Ha nem vagyok túl tolakodó, a fhp-n lévő benyitási adatokat megadod légyszi, azt hiszem azt mondtad hogy fel van írva neked valahol(nagyalapkör szuromi 278/268). Arra emlékszel esetleg hogy a vanost ti használtátok vele?

Rajta volt a vanos,de nem volt aktív,(a szolanoid később ,már nem is volt bekötve)mert nem is használták olyan fordulaton,ez csak ordított...na ja, fel volt írva,az biztos ,meg még az is ,hogy hova voltak állítva de,a megtalálással lesznek gondjaim...régen volt."Kicsit" el kell majd pöcsölni a fokolással..... Szemcsis


Ha esetleg mégis rábukkannál a hetekben, ne tartsd magadban, ha mégsem akkor felhívom a mestert hátha be tudja azonosítani.. Kacsint

Visszatérve a cangára.. Sajnos mivel az utóbbi egy évben nem sokat haladt a dolog, a kocsira ráfér egy alapos homokszórás, tekintve hogy letakarva állt kint ajtók nélkül felületkezeletlen csővel Shocked

Közben alakulgat a motor is szép lassan, elkezdtük csinálni a hengerfejet, az adaptert a s54 pillangósorhoz, illetve rendeltem egy egy irányba áteresztó lemezt az olajteknőbe, hogy ne kelljen egy fél hadseregnyi aluétkészletet beleolvasztani.. Smile
Továbbá megy az agyalás a hidrós tőkék kiváltására, a szívó gyikből próbálok merítgetni, de még kicsit titokzatos a ZSOSZ féle megoldás, úgyhogy lehet elindulok valami hibrid saját vonalon... A vanos pedig akkor megy a vitrinbe! Kacsint


Szia! Gondolom ez ilyen amerikai csappantyús megoldás lesz? Beépítés előtt feldobnál róla pár képet? Köszi!


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
tommka
2014.11.22. 11:38   






speer írta:
tommka írta:
speer írta:
Na végre.....akkor ezek szerint mostanában nem fogsz unatkozni!!Fasza lesssssz! Kacsint


Üdv. Mester!

Ha nem vagyok túl tolakodó, a fhp-n lévő benyitási adatokat megadod légyszi, azt hiszem azt mondtad hogy fel van írva neked valahol(nagyalapkör szuromi 278/268). Arra emlékszel esetleg hogy a vanost ti használtátok vele?

Rajta volt a vanos,de nem volt aktív,(a szolanoid később ,már nem is volt bekötve)mert nem is használták olyan fordulaton,ez csak ordított...na ja, fel volt írva,az biztos ,meg még az is ,hogy hova voltak állítva de,a megtalálással lesznek gondjaim...régen volt."Kicsit" el kell majd pöcsölni a fokolással..... Szemcsis


Ha esetleg mégis rábukkannál a hetekben, ne tartsd magadban, ha mégsem akkor felhívom a mestert hátha be tudja azonosítani.. Kacsint

Visszatérve a cangára.. Sajnos mivel az utóbbi egy évben nem sokat haladt a dolog, a kocsira ráfér egy alapos homokszórás, tekintve hogy letakarva állt kint ajtók nélkül felületkezeletlen csővel Shocked

Közben alakulgat a motor is szép lassan, elkezdtük csinálni a hengerfejet, az adaptert a s54 pillangósorhoz, illetve rendeltem egy egy irányba áteresztó lemezt az olajteknőbe, hogy ne kelljen egy fél hadseregnyi aluétkészletet beleolvasztani.. Smile
Továbbá megy az agyalás a hidrós tőkék kiváltására, a szívó gyikből próbálok merítgetni, de még kicsit titokzatos a ZSOSZ féle megoldás, úgyhogy lehet elindulok valami hibrid saját vonalon... A vanos pedig akkor megy a vitrinbe! Kacsint


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2014.11.22. 11:26   






Addorjan írta:
tommka írta:
Urak!

Láttam itt már több autón is használtatok mérlegfék rendszert, padlóra szerelhető pedálbakot stb. Ugye ott külön mhenger van a kuplungra az első fékre és a hátsófékre. Namost mivel elég sok dugattyúátmérő létezik, akinek van tapasztalata ezzel, az adjon már valami segítséget, hogy mekkorákat kérjek, hátul marad a gyári 28i fék, kompletten, tehát egy dugattyús kis pici szarok, előre pedig egy gyári e36 m3- é kerül az már jóval méretesebb de szintén egydugattyús a munkahengere. Most a napokban hetekben szeretném megrendelni s pedálgépet, csak nem tudom milyen munkahengerekkel kérjem..

Ui.:ha esetleg van valakinek eladó pedálgépe, nem az új ár kétszereséért használtan, ne tartsa magában, mert nekem is jobb lenne ha nem kéne egy hónapot várnom rá Surprised


A megadott adatok alapján én előre valami méretesebbet, hátra valami kis pici szar master cylindert rendelnék Smile

De segítek. Előre 7/8" hátra 3/4" vagy 5/8, kuplung 3/4.



Köszönöm segítséget! Szerencsére úgy néz ki sikerül vásárolni egy használt tiltont a NewSensationZ-ös srácoktól, remélem jó lesz, hasonló méretű fékekkel mentek, meg igazából most hogy igy komplett a cucc nincs lehetőség válogatni.. Smile



Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
speer
2014.11.12. 20:56   






tommka írta:
speer írta:
Na végre.....akkor ezek szerint mostanában nem fogsz unatkozni!!Fasza lesssssz! Kacsint


Üdv. Mester!

Ha nem vagyok túl tolakodó, a fhp-n lévő benyitási adatokat megadod légyszi, azt hiszem azt mondtad hogy fel van írva neked valahol(nagyalapkör szuromi 278/268). Arra emlékszel esetleg hogy a vanost ti használtátok vele?

Rajta volt a vanos,de nem volt aktív,(a szolanoid később ,már nem is volt bekötve)mert nem is használták olyan fordulaton,ez csak ordított...na ja, fel volt írva,az biztos ,meg még az is ,hogy hova voltak állítva de,a megtalálással lesznek gondjaim...régen volt."Kicsit" el kell majd pöcsölni a fokolással..... Szemcsis


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Addorjan
2014.11.11. 22:32   






tommka írta:
Urak!

Láttam itt már több autón is használtatok mérlegfék rendszert, padlóra szerelhető pedálbakot stb. Ugye ott külön mhenger van a kuplungra az első fékre és a hátsófékre. Namost mivel elég sok dugattyúátmérő létezik, akinek van tapasztalata ezzel, az adjon már valami segítséget, hogy mekkorákat kérjek, hátul marad a gyári 28i fék, kompletten, tehát egy dugattyús kis pici szarok, előre pedig egy gyári e36 m3- é kerül az már jóval méretesebb de szintén egydugattyús a munkahengere. Most a napokban hetekben szeretném megrendelni s pedálgépet, csak nem tudom milyen munkahengerekkel kérjem..

Ui.:ha esetleg van valakinek eladó pedálgépe, nem az új ár kétszereséért használtan, ne tartsa magában, mert nekem is jobb lenne ha nem kéne egy hónapot várnom rá Surprised


A megadott adatok alapján én előre valami méretesebbet, hátra valami kis pici szar master cylindert rendelnék Smile

De segítek. Előre 7/8" hátra 3/4" vagy 5/8, kuplung 3/4.


   972    2005.10.10. 15:25
tommka
2014.11.11. 18:22   






Urak!

Láttam itt már több autón is használtatok mérlegfék rendszert, padlóra szerelhető pedálbakot stb. Ugye ott külön mhenger van a kuplungra az első fékre és a hátsófékre. Namost mivel elég sok dugattyúátmérő létezik, akinek van tapasztalata ezzel, az adjon már valami segítséget, hogy mekkorákat kérjek, hátul marad a gyári 28i fék, kompletten, tehát egy dugattyús kis pici szarok, előre pedig egy gyári e36 m3- é kerül az már jóval méretesebb de szintén egydugattyús a munkahengere. Most a napokban hetekben szeretném megrendelni s pedálgépet, csak nem tudom milyen munkahengerekkel kérjem..

Ui.:ha esetleg van valakinek eladó pedálgépe, nem az új ár kétszereséért használtan, ne tartsa magában, mert nekem is jobb lenne ha nem kéne egy hónapot várnom rá Surprised


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2014.11.11. 15:17   






speer írta:
Na végre.....akkor ezek szerint mostanában nem fogsz unatkozni!!Fasza lesssssz! Kacsint


Üdv. Mester!

Ha nem vagyok túl tolakodó, a fhp-n lévő benyitási adatokat megadod légyszi, azt hiszem azt mondtad hogy fel van írva neked valahol(nagyalapkör szuromi 278/268). Arra emlékszel esetleg hogy a vanost ti használtátok vele?


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
speer
2014.11.11. 07:30   






Na végre.....akkor ezek szerint mostanában nem fogsz unatkozni!!Fasza lesssssz! Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
tommka
2014.11.03. 22:16   






Szokásos szétszedés kikaparás fúrás faragás után a Milaga Motorsportnál került az autóba egy homológ csövezés irc mintára..

















Illetve egy szintén szigetországból eladásra behozott e60 ból, amit kint pályázni használtak gyorsan kiloptam az üzemanyagellátórendszert Smile


Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2014.11.03. 11:46   






Már 2 éve zajlik a dolog, de elég csiga tempóban, sajnos egy komoly rendőrségi-bírósági ügy főként anyagilag hátráltatott, ezért eddig inkább szép lassan a szükséges alkatrészek beszerzése folyt, érdemi munka nélkül.. A bezerzett motyók így fejből a teljesség igénye nélkül: 36 m3 első fékek, szuromi féle nagyalapkörös tengelyek(278/268, köszi Speerzsolti!), Vasutas kolléga Vems ecu-ja, egy 5 sebeséges zf m3 váltó, 4,45 ös áttétel illetve csináltattam hozzá egy 8 lamellás versenydiót, van egy verenyüzemanyagrendszer, alutankkal, pumpával stb, egy komplett s54 szívóor, illetve s52 leömlő, egy m57 főtengely, és rengeteg kacat felnik tükör tetőszellőző stb.


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2014.11.03. 11:14   






Szaisztok!

Előszöris szeretném megköszönni néhány fórumtársnak az eddig nyújtott egítéget tanácsot alkatrészt stb.Nagyon korrektnek tűnik itt a csapat nagy része, éppen ezért is döntöttem úgy hogy nyitok egy topicot a projektemnek, hogy ha esetleg valami oltári baromságot találok ki akkor ti biztosan meg tudtok győzni szakmai érvekkel hogy hülye vagyok.. Very Happy

Tehát a lényeg az hogy néhány év zsigulizás után, valami költséghatékonyabb sportezközre vágytam, hogy maradjon némi apró a vasárnapi ebédre.. Így beszerzésre került egy 28i limó angolhonból, elég patika állapotban.

A cél nem más mint egy olyan autó építése ami egyrészt versenyképes az egyre terjedő m3 lázzal, másrészt hozza azt a hegyes szívó feelinget amit a jó öreg orosz csoda hozott, és végül pedig fontos zempont hogy ne kerüljön 2 millió forintba ha esetleg letérde az erőforrás.


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére