POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   E36 28i stroker rally edisön

cibus
2016.11.14. 12:52   






Helló!
Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy e36ost, van alatta egy 8 lamellás verseny sperr, ami most lett még csak összerakva, mondták , h mivel még elég "nyers", ezért még lehet idő kell neki, míg rendesen összekopik.
Viszont olyat csinál, hogy ha kanyarodom kinyomott kuplunggal, akkor minden oké, ha viszont kis gázzal kanyarodom, akkor recseg ropog, mintha kb egyszer zárna, egyszer nem, és szinte alapjáraton már (!) a belső hátsó kerék is elkezdi magát tolni alászedett kormánynál (kavicson látom, h meg-megforog) és ha finoman indulok akkor rotyog, kicsit rángat is, viszont ha nagyobb gázzal indulok, ha rendesen össze van zárva, vagy direkt megcsúsztatom kanyarban, vagy álló helyből nagy gáz, kuplung le és megfordítom 180ba, akkor semmi hang, semmi rángatás.
És egyenesben is..! Ha megyek és kinyomom a kuplungot, akkor egy tompa fém hang és egy nagyon picit ránt az autó, minimálisat, de érzem, mintha egy pillanatra nyomnék egy kis féket. És kuplungról leszállásról is van azt hiszem ugyan ez.. (szóval mikor kapja a nyomatékot, vagy elveszem tőle) és csak alacsonyabb fordulaton, mikor nagyon normálisan akarok indulni, ha viszont kicsit kipörgetem, akkor meg jó... nem vagyok difi spec, de nem difi gondnak tűnik SZERINTEM, mert akkor búgna, hangja lenne, egyenesben is, MINDIG!!! nem??? :/
valami ötlet esetleg?
köszönöm szépen!


Szigetvár    17    2016.02.01. 11:07
tommka
2016.05.26. 14:47   






Mivel csak picit haladtunk, ezért a szezonnyitóra ismét elő kellett húzni a kis széria compactot. Belefaragtuk a gátlókat, illetve kapott egy m3 leömlőt, és egy új kipufogórendszert. Így már nem 150, hanem csak 140 lóerő hátrányba voltam.. Very Happy

Lényeg a lényeg, 20 an voltunk a PRO2 es kategóriában, 8 helyre sikerült kvalifikálni, a top 16 ban továbbjutottam, a top 8 ban pedig, az első helyre kvalizott, és később a versenyt is megnyerő Zamecz Norbi ellen estem ki. Azt hiszem nem vallottunk szégyent egyáltalán, az viszont bebizonyosodott hogy ezzel a technikával tsuisoban már nem nagyon lehet beleszólni a nagyok dolgába.

Egy kis videó a szereplésünkről: https://vimeo.com/164912878


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2016.05.26. 14:28   






Picit haladtunk a szarommal.. és megjöttek a gátlók is.




















https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2016.03.23. 12:14   






Sajnos a rossz tárolás miatt kicsit megmarta a rozsda a főtengelyem.. Sad úgyhogy ha valaki tud sosbe m57b30(tehát 30d) hibátlan főtengelyt, ne tartsa magában! Kacsint


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2016.03.16. 09:51   






Ment a privát! Köszönöm!

Leírom a tapasztalatokat, az elmúlt pár hétben gátló/rugó ügyekben ha esetleg más is hasonló pénztárcával szeretne valami élhető dolgot akkor megkímélem néhány óra/nap keresgéléstől. Szóval ami szóba jöhetett némi szűkítés után, a GAZ amit Hexer kolléga is említett, a BC Racing illetve a lokálisság miatt a Katona úr féle gátlók. Kezdjük az utóbbival, elég sok gátlót csináltattunk, és revízióztattunk nála, egy debreceni tuningbolton keresztül rendeltünk és intéztük az ügyeket, feltételeztem hogy ha mondjuk évente 20 garnitúra gátló keresztül megy itt plusz a revíziók már 5-6 éve gondoltam van némi kedvesség. Ezért kértem magánemberként egy árajánlatot, 330 ezer ft ot mondott, kért a cimborám is aki személyesen szokta felhordani a gátlóikat, neki 300 lett, és végül a tuningboltos kollega akitől a legjobb árat vártam, kapott egy 380, ezer ft os ajánlatot,toronycsapágyak nélkül Mindez egy héten belül. Nem szaporítom a szót, KOMIKUS, az meg végképp, hogy 2-3 hónapos határidőkről beszélgettünk...
A BC 1150 euro körül van beszeráron szintén tuningboltos kedveséggel ez viszont már toronycsapágyakkal együtt, végül a Gaz 800 pár font körül nettóba szintén toronycsapágyak nélkül. Mi most újabban a zsigulikba is a GAZ-t tettük, úgyhogy van már itt a városban 4-5 ilyen szett ezért erre esett a választásom úgy tűnik. Nagyon jól muzsikálnak, nagyon szépen lehet állítgatni, illetve a reviziót is megoldjuk közös postával év végén. Ja és 3 hét alatt itt van. Pawel Trela is Gaz-t használ, de a bc nek is vannak komoly referenciái még a formulad-ben is(Ryan Tuerk, Juha Rintanen) úgyhogy azzal se lőttem volna mellé ..


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
Hexer
2016.03.13. 10:46   






tommka írta:
Jövőhéten gőzerővel nekiugrunk a versenyautónak..

Viszont mivel anyagilag még nem látom a projekt végét a kis compact eladósorba került. Sad

Ha esetleg tudtok valakit akit érdekelhet akkor a 0630 440 13 63-as telefonszámon elértek.


Kérdőjeles maradt még a kormányszög-módosítás. A nevesebb gyártók(wisefab,mg-solutions stb.) aranyárba kínálják ezeket a végtelenül egyszerű vasdarabokat, persze tudom hogy rengeteg tesztelés fejlesztés előzte meg a piaci értékesítést, de azért valljuk be hogy Magyarország az nem Amerika... Nem vágyok 75 fokra, viszont a kis csonkáthegesztős sztorit az új autó, és talán én is hamar ki fogjuk nőni. Úgyhogy ha bárki ismer valami tényleg jól működő bevált manufakturális megoldást az ne tartsa magában! Smile

A 4 lengéscsillapító illetve a hozzájuk való rugó fajtája, milyensége szintén kérdőjeles. D2-t, xyz-t nem szeretnék, ezekkel az angol coiloverekkel szemezek, BC Racing és GAZ márkák, illetve a Katona Gábor féle Bilstein patronos dolog jöhet még szóba, úgyhogy az ezzel kapcsolatos tapasztalatokat is szívesen várom.

Rugóban előre 8kg/mm-est hátra 6kg/mm-esre gondoltam, én személy szerint nem szeretem ha túl kemény a kocsi, illetve itt azért javarészt utcai gumikon szaladnánk, nem hatnak olyan erők mint versenygumi esetében.


GAZ telokba tudok segiteni


   1080    2007.03.10. 17:40
tommka
2016.03.08. 14:20   






Első körbn megpróbálkozunk valami hasonlóval, természetesen a lengőkar kis mértékű nyújtása mellett:
http://superstylegarage.com/shop/bmw/e36/e36-drift-knuckles-2/

homemade verzió: http://s164.photobucket.com/user/phill172/media/IMG_0518.jpg.html


Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2016.03.04. 16:10   






IgorE34 írta:
tommka írta:
323ti-black írta:
Egy topicot nem nyitnál a compactnak? Én azért kíváncsi vagyok, hogy a meseszéria motor mellett milyen átalakítások vannak rajta...


Egy topicot azert nem ér... De leírom itt szivesen! Került bele egy m52b28 ugye. Se m50 szivosor, se hatleömlő se chiptuning semmi.. Zf titánszinkronos váltó, bár elao perctől kezdve halálán van, hatra pedig egy e34 diffi került, 3.91 es áttétellel 8lamellás dióval. Értelem szeruen a hátlap felfogatását egyedileg kellett megoldani, de egész ízléses átmeno csavaros tavtarto perselyes megoldast csibaltunk a nyulványba. Leomlok utan 20 as y, onnan szóló 60 as cső, egy kozepdobbal és egy végdobbal.Még egy direktszűrő sincs rajta. Elol megkapta a hathengeres féket, a hátso korbe pedig helyet kapott egy kínai hidrós kézi. Elől vastagszàras bilsteinek állitható magasságúra alakítva, hátul valami kínai gátló és flexxel belőtt magasság... Hatso hidszilentek cserélve lettek gyári ujra, az elso lengokar vegen pedig strongflex márkàju utcai keménységu excenteres van. Ules kormany 4pontos öv, illetve az erik turbós projektjèhez nagyon hasonlóan hekkeltünk egy kis plusz kormányszöget neki. Azt hiszem ennyi ami eltèrő lehet. Smile


Szia!

Egy hibátlan váltóm van ajándékba ha gondolod, csak pont az ország másik végén Szemcsis


Köszönöm! LEHET élnék vele!! Very Happy


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
tommka
2016.03.04. 16:06   






Jövőhéten gőzerővel nekiugrunk a versenyautónak..

Viszont mivel anyagilag még nem látom a projekt végét a kis compact eladósorba került. Sad

Ha esetleg tudtok valakit akit érdekelhet akkor a 0630 440 13 63-as telefonszámon elértek.


Kérdőjeles maradt még a kormányszög-módosítás. A nevesebb gyártók(wisefab,mg-solutions stb.) aranyárba kínálják ezeket a végtelenül egyszerű vasdarabokat, persze tudom hogy rengeteg tesztelés fejlesztés előzte meg a piaci értékesítést, de azért valljuk be hogy Magyarország az nem Amerika... Nem vágyok 75 fokra, viszont a kis csonkáthegesztős sztorit az új autó, és talán én is hamar ki fogjuk nőni. Úgyhogy ha bárki ismer valami tényleg jól működő bevált manufakturális megoldást az ne tartsa magában! Smile

A 4 lengéscsillapító illetve a hozzájuk való rugó fajtája, milyensége szintén kérdőjeles. D2-t, xyz-t nem szeretnék, ezekkel az angol coiloverekkel szemezek, BC Racing és GAZ márkák, illetve a Katona Gábor féle Bilstein patronos dolog jöhet még szóba, úgyhogy az ezzel kapcsolatos tapasztalatokat is szívesen várom.

Rugóban előre 8kg/mm-est hátra 6kg/mm-esre gondoltam, én személy szerint nem szeretem ha túl kemény a kocsi, illetve itt azért javarészt utcai gumikon szaladnánk, nem hatnak olyan erők mint versenygumi esetében.


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
323ti-black
2015.12.21. 11:48   






Köszi! Ha ennyiből így lehet menni az tök jó!


   47    2015.08.27. 10:00
vasi89
2015.12.21. 10:28   






erik3_6 írta:
kögö írta:
tommka írta:
SechsZylinder írta:
Nagyon tetszetős egy 2.8-tól.


Köszönjük! Smile

Rég jelentkeztem, sajnos semmi féle előrehaladás nem történt a versenygéppel, de szerencsére a kis compacttal azért tudtam vigasztalódni.. A Brezova Gokartlanden rendeztem egy kis csapatós összeröffenést, ahol sikerült nagyon jól éreznünk magunkat, erről itt lesz egy kis videóanyag:
1. Biggy üldöz: https://www.facebook.com/video.php?v=524446417705153&video_source=pages_finch_thumbnail_video
2. Összefoglaló:https://www.facebook.com/video.php?v=524582144358247&video_source=pages_finch_main_video

Eközben a projekt sajnos kicst átalakult.. Ennek oka hogy a hazai értelmesebb "rally-jellegű" versenyek nagyon eltolódtak az olajsejkek pénztárcája felé, plusz a kiszolgáló, rendező, személyek, illetve a szövetség mentalitásából adódóan sajnos már nem tudtam jól érezni magam ebben a közegben idén(navigátorkodom rally2 ben egy h csoportos Ladában). Mi adjuk a pénzt, ők adnák a szolgáltatást, és az lenne az érdekük hogy minnél jobban érezzük magunkat a rendezvényeken, és menjünk legközelebb is. Azt hiszem ezt nem is kell tovább boncolgatni, így kéne működnie egy üzleti vállalkozásnak. Mert hogy ez az..

Ehhez képest a gyakorlatban mindennemű konkurens kezdeményezést, bajnokságot, egyszóval bármiylen versenyzési lehetőséget ellehetetlenítettek,tehát csak egy helyen tudsz versenyezni, eközben mégis úgy érzed magad hogy mintha ők tennének szivességet neked, hogy megrendezik a versenyt, kötekednek, szőröznek, a legapróbb hibából, hiányosságból elefántot csinálnak, egy bürökrata szarkupac lett az egész, de a saját dolgukat persze nem tudják rendesen elvégezni, vagy leginkább sehogy.
Továbbá a 2 liter feletti versenyautók csak az első osztályban mehetnek kategóriában, egyébként alsóbb osztályokban nem értékelik őket a jövő évtől... Tehát az autómmal gyakorlatilag megfizethető versenyen nem tudnék menni. Nehogy már egy olcsó autóval versenyezzél aminek nem kell 2 milliót a motorjába tenni hogy 200 lóerős legyen..

Ezen okok miatt, és a nyári sikereken felbuzdulva, rally helyett megcélozzuk a jövő évi Drifting.hu-s bajnokságot, a Semi-PRO/PRO2 kategóriában. Ez annyiban különbözik a PRO-tól hogy kizárólag szívó motor lehet az autóban max 4,6 literrel ha jól emlékszem. Igazából már nem sokkal dobta volna meg a költségvetést egy feltöltős motor, de amíg nincs gumitámogatóm és csak kukázott gumikkal tudok menni, addig nincs értelme 500 lóerővel próbálkozni. Igazából az első futóművön, és karosszérián lesz eltérés az eredeti tervtől, illetve a motort kicsit hátrébb toljuk. A két ünnep között gőzerővel nekiállunk ha végre kiürül a műhely..

Remélem hamarosan jelentkezem, már valami értékelhető változással! Smile


Ne aggódj. Szét fogják baszni a driftet is. Kacsint


Driftet is szétbaszták már, csak az újonnan érkezők ezt még nem érzékelik, mert fogalmuk sincsen hogy milyen volt és hova tartott a magyar drift amit sikerült megállítani és visszafejlődni, majd egyhelyben megragadni. Itt is az összefogás lenne a megoldás ami nálunk nem divat.
Ettől függetlenül hajrá!


Sajnos már a driftnek is annyi. Talán a tököli versenyeken még nagyjából van egy színvonal, de máriapócson nem jártam már 2 éve és mondom ezt nézőként. Versenyzőként gondolom még rosszabb az egész.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
IgorE34
2015.12.21. 00:55   






tommka írta:
323ti-black írta:
Egy topicot nem nyitnál a compactnak? Én azért kíváncsi vagyok, hogy a meseszéria motor mellett milyen átalakítások vannak rajta...


Egy topicot azert nem ér... De leírom itt szivesen! Került bele egy m52b28 ugye. Se m50 szivosor, se hatleömlő se chiptuning semmi.. Zf titánszinkronos váltó, bár elao perctől kezdve halálán van, hatra pedig egy e34 diffi került, 3.91 es áttétellel 8lamellás dióval. Értelem szeruen a hátlap felfogatását egyedileg kellett megoldani, de egész ízléses átmeno csavaros tavtarto perselyes megoldast csibaltunk a nyulványba. Leomlok utan 20 as y, onnan szóló 60 as cső, egy kozepdobbal és egy végdobbal.Még egy direktszűrő sincs rajta. Elol megkapta a hathengeres féket, a hátso korbe pedig helyet kapott egy kínai hidrós kézi. Elől vastagszàras bilsteinek állitható magasságúra alakítva, hátul valami kínai gátló és flexxel belőtt magasság... Hatso hidszilentek cserélve lettek gyári ujra, az elso lengokar vegen pedig strongflex márkàju utcai keménységu excenteres van. Ules kormany 4pontos öv, illetve az erik turbós projektjèhez nagyon hasonlóan hekkeltünk egy kis plusz kormányszöget neki. Azt hiszem ennyi ami eltèrő lehet. Smile


Szia!

Egy hibátlan váltóm van ajándékba ha gondolod, csak pont az ország másik végén Szemcsis


facebook.com/Igor325i

Mosonmagyaróvár    87    2009.11.23. 19:19
tommka
2015.12.20. 19:01   






323ti-black írta:
Egy topicot nem nyitnál a compactnak? Én azért kíváncsi vagyok, hogy a meseszéria motor mellett milyen átalakítások vannak rajta...


Egy topicot azert nem ér... De leírom itt szivesen! Került bele egy m52b28 ugye. Se m50 szivosor, se hatleömlő se chiptuning semmi.. Zf titánszinkronos váltó, bár elao perctől kezdve halálán van, hatra pedig egy e34 diffi került, 3.91 es áttétellel 8lamellás dióval. Értelem szeruen a hátlap felfogatását egyedileg kellett megoldani, de egész ízléses átmeno csavaros tavtarto perselyes megoldast csibaltunk a nyulványba. Leomlok utan 20 as y, onnan szóló 60 as cső, egy kozepdobbal és egy végdobbal.Még egy direktszűrő sincs rajta. Elol megkapta a hathengeres féket, a hátso korbe pedig helyet kapott egy kínai hidrós kézi. Elől vastagszàras bilsteinek állitható magasságúra alakítva, hátul valami kínai gátló és flexxel belőtt magasság... Hatso hidszilentek cserélve lettek gyári ujra, az elso lengokar vegen pedig strongflex márkàju utcai keménységu excenteres van. Ules kormany 4pontos öv, illetve az erik turbós projektjèhez nagyon hasonlóan hekkeltünk egy kis plusz kormányszöget neki. Azt hiszem ennyi ami eltèrő lehet. Smile


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
323ti-black
2015.12.16. 15:47   






Egy topicot nem nyitnál a compactnak? Én azért kíváncsi vagyok, hogy a meseszéria motor mellett milyen átalakítások vannak rajta...


   47    2015.08.27. 10:00
erik3_6
2015.12.16. 09:01   






kögö írta:
tommka írta:
SechsZylinder írta:
Nagyon tetszetős egy 2.8-tól.


Köszönjük! Smile

Rég jelentkeztem, sajnos semmi féle előrehaladás nem történt a versenygéppel, de szerencsére a kis compacttal azért tudtam vigasztalódni.. A Brezova Gokartlanden rendeztem egy kis csapatós összeröffenést, ahol sikerült nagyon jól éreznünk magunkat, erről itt lesz egy kis videóanyag:
1. Biggy üldöz: https://www.facebook.com/video.php?v=524446417705153&video_source=pages_finch_thumbnail_video
2. Összefoglaló:https://www.facebook.com/video.php?v=524582144358247&video_source=pages_finch_main_video

Eközben a projekt sajnos kicst átalakult.. Ennek oka hogy a hazai értelmesebb "rally-jellegű" versenyek nagyon eltolódtak az olajsejkek pénztárcája felé, plusz a kiszolgáló, rendező, személyek, illetve a szövetség mentalitásából adódóan sajnos már nem tudtam jól érezni magam ebben a közegben idén(navigátorkodom rally2 ben egy h csoportos Ladában). Mi adjuk a pénzt, ők adnák a szolgáltatást, és az lenne az érdekük hogy minnél jobban érezzük magunkat a rendezvényeken, és menjünk legközelebb is. Azt hiszem ezt nem is kell tovább boncolgatni, így kéne működnie egy üzleti vállalkozásnak. Mert hogy ez az..

Ehhez képest a gyakorlatban mindennemű konkurens kezdeményezést, bajnokságot, egyszóval bármiylen versenyzési lehetőséget ellehetetlenítettek,tehát csak egy helyen tudsz versenyezni, eközben mégis úgy érzed magad hogy mintha ők tennének szivességet neked, hogy megrendezik a versenyt, kötekednek, szőröznek, a legapróbb hibából, hiányosságból elefántot csinálnak, egy bürökrata szarkupac lett az egész, de a saját dolgukat persze nem tudják rendesen elvégezni, vagy leginkább sehogy.
Továbbá a 2 liter feletti versenyautók csak az első osztályban mehetnek kategóriában, egyébként alsóbb osztályokban nem értékelik őket a jövő évtől... Tehát az autómmal gyakorlatilag megfizethető versenyen nem tudnék menni. Nehogy már egy olcsó autóval versenyezzél aminek nem kell 2 milliót a motorjába tenni hogy 200 lóerős legyen..

Ezen okok miatt, és a nyári sikereken felbuzdulva, rally helyett megcélozzuk a jövő évi Drifting.hu-s bajnokságot, a Semi-PRO/PRO2 kategóriában. Ez annyiban különbözik a PRO-tól hogy kizárólag szívó motor lehet az autóban max 4,6 literrel ha jól emlékszem. Igazából már nem sokkal dobta volna meg a költségvetést egy feltöltős motor, de amíg nincs gumitámogatóm és csak kukázott gumikkal tudok menni, addig nincs értelme 500 lóerővel próbálkozni. Igazából az első futóművön, és karosszérián lesz eltérés az eredeti tervtől, illetve a motort kicsit hátrébb toljuk. A két ünnep között gőzerővel nekiállunk ha végre kiürül a műhely..

Remélem hamarosan jelentkezem, már valami értékelhető változással! Smile


Ne aggódj. Szét fogják baszni a driftet is. Kacsint


Driftet is szétbaszták már, csak az újonnan érkezők ezt még nem érzékelik, mert fogalmuk sincsen hogy milyen volt és hova tartott a magyar drift amit sikerült megállítani és visszafejlődni, majd egyhelyben megragadni. Itt is az összefogás lenne a megoldás ami nálunk nem divat.
Ettől függetlenül hajrá!


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
kögö
2015.12.15. 21:29   






tommka írta:
SechsZylinder írta:
Nagyon tetszetős egy 2.8-tól.


Köszönjük! Smile

Rég jelentkeztem, sajnos semmi féle előrehaladás nem történt a versenygéppel, de szerencsére a kis compacttal azért tudtam vigasztalódni.. A Brezova Gokartlanden rendeztem egy kis csapatós összeröffenést, ahol sikerült nagyon jól éreznünk magunkat, erről itt lesz egy kis videóanyag:
1. Biggy üldöz: https://www.facebook.com/video.php?v=524446417705153&video_source=pages_finch_thumbnail_video
2. Összefoglaló:https://www.facebook.com/video.php?v=524582144358247&video_source=pages_finch_main_video

Eközben a projekt sajnos kicst átalakult.. Ennek oka hogy a hazai értelmesebb "rally-jellegű" versenyek nagyon eltolódtak az olajsejkek pénztárcája felé, plusz a kiszolgáló, rendező, személyek, illetve a szövetség mentalitásából adódóan sajnos már nem tudtam jól érezni magam ebben a közegben idén(navigátorkodom rally2 ben egy h csoportos Ladában). Mi adjuk a pénzt, ők adnák a szolgáltatást, és az lenne az érdekük hogy minnél jobban érezzük magunkat a rendezvényeken, és menjünk legközelebb is. Azt hiszem ezt nem is kell tovább boncolgatni, így kéne működnie egy üzleti vállalkozásnak. Mert hogy ez az..

Ehhez képest a gyakorlatban mindennemű konkurens kezdeményezést, bajnokságot, egyszóval bármiylen versenyzési lehetőséget ellehetetlenítettek,tehát csak egy helyen tudsz versenyezni, eközben mégis úgy érzed magad hogy mintha ők tennének szivességet neked, hogy megrendezik a versenyt, kötekednek, szőröznek, a legapróbb hibából, hiányosságból elefántot csinálnak, egy bürökrata szarkupac lett az egész, de a saját dolgukat persze nem tudják rendesen elvégezni, vagy leginkább sehogy.
Továbbá a 2 liter feletti versenyautók csak az első osztályban mehetnek kategóriában, egyébként alsóbb osztályokban nem értékelik őket a jövő évtől... Tehát az autómmal gyakorlatilag megfizethető versenyen nem tudnék menni. Nehogy már egy olcsó autóval versenyezzél aminek nem kell 2 milliót a motorjába tenni hogy 200 lóerős legyen..

Ezen okok miatt, és a nyári sikereken felbuzdulva, rally helyett megcélozzuk a jövő évi Drifting.hu-s bajnokságot, a Semi-PRO/PRO2 kategóriában. Ez annyiban különbözik a PRO-tól hogy kizárólag szívó motor lehet az autóban max 4,6 literrel ha jól emlékszem. Igazából már nem sokkal dobta volna meg a költségvetést egy feltöltős motor, de amíg nincs gumitámogatóm és csak kukázott gumikkal tudok menni, addig nincs értelme 500 lóerővel próbálkozni. Igazából az első futóművön, és karosszérián lesz eltérés az eredeti tervtől, illetve a motort kicsit hátrébb toljuk. A két ünnep között gőzerővel nekiállunk ha végre kiürül a műhely..

Remélem hamarosan jelentkezem, már valami értékelhető változással! Smile


Ne aggódj. Szét fogják baszni a driftet is. Kacsint


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
tommka
2015.12.15. 16:14   






SechsZylinder írta:
Nagyon tetszetős egy 2.8-tól.


Köszönjük! Smile

Rég jelentkeztem, sajnos semmi féle előrehaladás nem történt a versenygéppel, de szerencsére a kis compacttal azért tudtam vigasztalódni.. A Brezova Gokartlanden rendeztem egy kis csapatós összeröffenést, ahol sikerült nagyon jól éreznünk magunkat, erről itt lesz egy kis videóanyag:
1. Biggy üldöz: https://www.facebook.com/video.php?v=524446417705153&video_source=pages_finch_thumbnail_video
2. Összefoglaló:https://www.facebook.com/video.php?v=524582144358247&video_source=pages_finch_main_video

Eközben a projekt sajnos kicst átalakult.. Ennek oka hogy a hazai értelmesebb "rally-jellegű" versenyek nagyon eltolódtak az olajsejkek pénztárcája felé, plusz a kiszolgáló, rendező, személyek, illetve a szövetség mentalitásából adódóan sajnos már nem tudtam jól érezni magam ebben a közegben idén(navigátorkodom rally2 ben egy h csoportos Ladában). Mi adjuk a pénzt, ők adnák a szolgáltatást, és az lenne az érdekük hogy minnél jobban érezzük magunkat a rendezvényeken, és menjünk legközelebb is. Azt hiszem ezt nem is kell tovább boncolgatni, így kéne működnie egy üzleti vállalkozásnak. Mert hogy ez az..

Ehhez képest a gyakorlatban mindennemű konkurens kezdeményezést, bajnokságot, egyszóval bármiylen versenyzési lehetőséget ellehetetlenítettek,tehát csak egy helyen tudsz versenyezni, eközben mégis úgy érzed magad hogy mintha ők tennének szivességet neked, hogy megrendezik a versenyt, kötekednek, szőröznek, a legapróbb hibából, hiányosságból elefántot csinálnak, egy bürökrata szarkupac lett az egész, de a saját dolgukat persze nem tudják rendesen elvégezni, vagy leginkább sehogy.
Továbbá a 2 liter feletti versenyautók csak az első osztályban mehetnek kategóriában, egyébként alsóbb osztályokban nem értékelik őket a jövő évtől... Tehát az autómmal gyakorlatilag megfizethető versenyen nem tudnék menni. Nehogy már egy olcsó autóval versenyezzél aminek nem kell 2 milliót a motorjába tenni hogy 200 lóerős legyen..

Ezen okok miatt, és a nyári sikereken felbuzdulva, rally helyett megcélozzuk a jövő évi Drifting.hu-s bajnokságot, a Semi-PRO/PRO2 kategóriában. Ez annyiban különbözik a PRO-tól hogy kizárólag szívó motor lehet az autóban max 4,6 literrel ha jól emlékszem. Igazából már nem sokkal dobta volna meg a költségvetést egy feltöltős motor, de amíg nincs gumitámogatóm és csak kukázott gumikkal tudok menni, addig nincs értelme 500 lóerővel próbálkozni. Igazából az első futóművön, és karosszérián lesz eltérés az eredeti tervtől, illetve a motort kicsit hátrébb toljuk. A két ünnep között gőzerővel nekiállunk ha végre kiürül a műhely..

Remélem hamarosan jelentkezem, már valami értékelhető változással! Smile


Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
SechsZylinder
2015.12.01. 22:26   






Nagyon tetszetős egy 2.8-tól.


   22    2007.04.28. 18:12
vasi89
2015.09.08. 20:31   






tommka írta:
Kicsit megint áll a víz, de mivel már nem bírtam a seggemel ülni kicsit beizmosítottuk a boltba járós utcai kompaktomat, belelógattunk egy meseszéria 28i-t, és levittük a trackwoodra. Sosem indultam még drift versenyen, sosem mentem még ezen a pályán, illetve előző este fejeztük be a kocsit úgyhogy nem teljesen voltunk még összeszokva. 17-en voltunk a kategóriában, v8 hegyek, turbós 25i, turbós m3, román, lengyel, szlovák, izraeli pilóták stb. kicsit be voltam tojva.. Smile Ennek ellenére sikerült megnyerni a kvalifikációt is, illetve a versenynapon is a legjobb eredménnyel zártunk! Sajnos csak az edzésről van felvétel, volt ezektől jobb kör is, de hálistennek bekapcsolva hagytam a kamit és lemerült.. Very Happy Népszerűsködés: https://www.youtube.com/watch?v=gidyuRlwLyI&feature=youtu.be


Tudod nem az számít milyen autód van... Nem akarok példálózni de vannak páran akik alatt ott van a sok LE és mégsem tudnak normálisat menni vagy pedig évek kellettek ahhoz h valamit tudjanak mutatni.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
ZSOSZ
2015.09.05. 17:51   






tommka írta:
https://www.youtube.com/watch?v=gidyuRlwLyI&feature=youtu.be[/url]

Tecccikelem! Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
tommka
2015.09.05. 10:58   






Kicsit megint áll a víz, de mivel már nem bírtam a seggemel ülni kicsit beizmosítottuk a boltba járós utcai kompaktomat, belelógattunk egy meseszéria 28i-t, és levittük a trackwoodra. Sosem indultam még drift versenyen, sosem mentem még ezen a pályán, illetve előző este fejeztük be a kocsit úgyhogy nem teljesen voltunk még összeszokva. 17-en voltunk a kategóriában, v8 hegyek, turbós 25i, turbós m3, román, lengyel, szlovák, izraeli pilóták stb. kicsit be voltam tojva.. Smile Ennek ellenére sikerült megnyerni a kvalifikációt is, illetve a versenynapon is a legjobb eredménnyel zártunk! Sajnos csak az edzésről van felvétel, volt ezektől jobb kör is, de hálistennek bekapcsolva hagytam a kamit és lemerült.. Very Happy Népszerűsködés: https://www.youtube.com/watch?v=gidyuRlwLyI&feature=youtu.be


Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
Addorjan
2015.02.14. 11:31   






tommka írta:
Addorjan írta:
tommka írta:
Más dolog.. Igazából SEGÍTSÉG! Mindenképp hosszú hajtókarral szeretném összerakni a motort, ehhez elég nehéz dugattyút találni, mivel a blokkmagaság eléggé behatárolja a dugó-fejmagasságot. Egy Kolbenschmidt katalógust böngészve, igazából egyetlen egy dugattyút találtam benne ami megfelelne az elvárásoknak, egy 2.2 es benzines opelét, 86mm átmérő, 26,xx mm es fejmagasság csapszegközéptől. Ez még a 88mm löketemmel pont jó lenne a 140 es karokhoz. Meg is rendeltem. DE!..Lenne 6db 84,5 mm-es jó alacsony profilú(valami sportmotorból való big bore kit lehet) novi új kovácsolt dugattyú, gyűrűvel, pont hasonló összegért, így hiába átmérőben kisebb, mindenképp erre hajlanék.
Ugye adott az s54 szívósor, 6 db 50mm-es fojtószelep, amik valljuk be nem kicsik, sőt.. Hogy alul ne legyen nagyon buta, kellene neki a köbcenti is(ezért gondolkodtam először 86 os furatban), meg a fordulat is hogy igazából a nagy pillangók előnyét is érezni lehessen felül.. Én most attól tartok, hogy ez a 84,5x88 annyira nem fordulatra hangolt összeállítás, már gondolkodtam azon is hogy a gyári 84 es főtengellyel kéne összerakni esetleg még hosszabb karral... De akkor meg további köbcentit veszítek, amit nem tudom hogy úgymond visszanyerek e fordulatban. HELP! Sad

Ui: kiderült hogy az M52 es alublokkomban vaspersely van. Mégis hogy?! Very Happy


Ne agyald tul az aljat, amig a teteje nem tudja a fordulatot. Ugyis az lesz az elso gyenge pont. En a 84.5 os dugoval raknam ossze, 88as lokettel. A hidrotoke ugyis 7500ig biztonsagos, addig tudja a gyari alja.
A korai m52k nikasilosok, utana hasznalnak szaraz huvelyt.


Köszönöm a tanácsot!
Nagyon szeretném valahogy lowcost megoldani hogy tudja a feje is a 8000-ret... de szerintem azt még a nagyobb főtengellyel is tudnia kéne, annyira nem űrfordulat ez.
a gyári m52 karok, ilyen kis pálcika-vékonyak, mennyire bírják a nyúzást így nagyobb lökettel? nem lesz velük gond? illetve létezik ettől hosszabb kar ami jó ehhez a főtengelyhez?

egyébként visszatérve a hajtáshoz, vszg úgy lesz megoldva, hogy 34m5 féltengelyek, e34 touring vagy m5 kerékagy(inkább az előbbi, ha jól sejtem olyat könnyebb lesz találni..), elvileg befogadja a kívül is menesztős féltengelyt.


Mas is szeretne megoldani lowcost, de a 8000 eleg brutal fordulat, foleg 88as lokettel es kis tengellyel. Ezt a hidrotokek sem szeretik, csak fix toke, az meg nem olcso. Ilyen fordulathoz mar valami combos nagy alapkoros tengely is kell, alul a hajtokar nyaka es a csavar sem fogja birni. Eleg lenne max 7500ig tervezni, ahhoz eleg a koszorult gengely, a hidrotoke es a gyari haktokar.


   972    2005.10.10. 15:25
tommka
2015.02.13. 22:48   






Addorjan írta:
tommka írta:
Más dolog.. Igazából SEGÍTSÉG! Mindenképp hosszú hajtókarral szeretném összerakni a motort, ehhez elég nehéz dugattyút találni, mivel a blokkmagaság eléggé behatárolja a dugó-fejmagasságot. Egy Kolbenschmidt katalógust böngészve, igazából egyetlen egy dugattyút találtam benne ami megfelelne az elvárásoknak, egy 2.2 es benzines opelét, 86mm átmérő, 26,xx mm es fejmagasság csapszegközéptől. Ez még a 88mm löketemmel pont jó lenne a 140 es karokhoz. Meg is rendeltem. DE!..Lenne 6db 84,5 mm-es jó alacsony profilú(valami sportmotorból való big bore kit lehet) novi új kovácsolt dugattyú, gyűrűvel, pont hasonló összegért, így hiába átmérőben kisebb, mindenképp erre hajlanék.
Ugye adott az s54 szívósor, 6 db 50mm-es fojtószelep, amik valljuk be nem kicsik, sőt.. Hogy alul ne legyen nagyon buta, kellene neki a köbcenti is(ezért gondolkodtam először 86 os furatban), meg a fordulat is hogy igazából a nagy pillangók előnyét is érezni lehessen felül.. Én most attól tartok, hogy ez a 84,5x88 annyira nem fordulatra hangolt összeállítás, már gondolkodtam azon is hogy a gyári 84 es főtengellyel kéne összerakni esetleg még hosszabb karral... De akkor meg további köbcentit veszítek, amit nem tudom hogy úgymond visszanyerek e fordulatban. HELP! Sad

Ui: kiderült hogy az M52 es alublokkomban vaspersely van. Mégis hogy?! Very Happy


Ne agyald tul az aljat, amig a teteje nem tudja a fordulatot. Ugyis az lesz az elso gyenge pont. En a 84.5 os dugoval raknam ossze, 88as lokettel. A hidrotoke ugyis 7500ig biztonsagos, addig tudja a gyari alja.
A korai m52k nikasilosok, utana hasznalnak szaraz huvelyt.


Köszönöm a tanácsot!
Nagyon szeretném valahogy lowcost megoldani hogy tudja a feje is a 8000-ret... de szerintem azt még a nagyobb főtengellyel is tudnia kéne, annyira nem űrfordulat ez.
a gyári m52 karok, ilyen kis pálcika-vékonyak, mennyire bírják a nyúzást így nagyobb lökettel? nem lesz velük gond? illetve létezik ettől hosszabb kar ami jó ehhez a főtengelyhez?

egyébként visszatérve a hajtáshoz, vszg úgy lesz megoldva, hogy 34m5 féltengelyek, e34 touring vagy m5 kerékagy(inkább az előbbi, ha jól sejtem olyat könnyebb lesz találni..), elvileg befogadja a kívül is menesztős féltengelyt.


https://www.facebook.com/HOOH3NT/

Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
Addorjan
2015.02.13. 22:19   






tommka írta:
Más dolog.. Igazából SEGÍTSÉG! Mindenképp hosszú hajtókarral szeretném összerakni a motort, ehhez elég nehéz dugattyút találni, mivel a blokkmagaság eléggé behatárolja a dugó-fejmagasságot. Egy Kolbenschmidt katalógust böngészve, igazából egyetlen egy dugattyút találtam benne ami megfelelne az elvárásoknak, egy 2.2 es benzines opelét, 86mm átmérő, 26,xx mm es fejmagasság csapszegközéptől. Ez még a 88mm löketemmel pont jó lenne a 140 es karokhoz. Meg is rendeltem. DE!..Lenne 6db 84,5 mm-es jó alacsony profilú(valami sportmotorból való big bore kit lehet) novi új kovácsolt dugattyú, gyűrűvel, pont hasonló összegért, így hiába átmérőben kisebb, mindenképp erre hajlanék.
Ugye adott az s54 szívósor, 6 db 50mm-es fojtószelep, amik valljuk be nem kicsik, sőt.. Hogy alul ne legyen nagyon buta, kellene neki a köbcenti is(ezért gondolkodtam először 86 os furatban), meg a fordulat is hogy igazából a nagy pillangók előnyét is érezni lehessen felül.. Én most attól tartok, hogy ez a 84,5x88 annyira nem fordulatra hangolt összeállítás, már gondolkodtam azon is hogy a gyári 84 es főtengellyel kéne összerakni esetleg még hosszabb karral... De akkor meg további köbcentit veszítek, amit nem tudom hogy úgymond visszanyerek e fordulatban. HELP! Sad

Ui: kiderült hogy az M52 es alublokkomban vaspersely van. Mégis hogy?! Very Happy


Ne agyald tul az aljat, amig a teteje nem tudja a fordulatot. Ugyis az lesz az elso gyenge pont. En a 84.5 os dugoval raknam ossze, 88as lokettel. A hidrotoke ugyis 7500ig biztonsagos, addig tudja a gyari alja.
A korai m52k nikasilosok, utana hasznalnak szaraz huvelyt.


   972    2005.10.10. 15:25
tommka
2015.02.13. 17:09   






Más dolog.. Igazából SEGÍTSÉG! Mindenképp hosszú hajtókarral szeretném összerakni a motort, ehhez elég nehéz dugattyút találni, mivel a blokkmagaság eléggé behatárolja a dugó-fejmagasságot. Egy Kolbenschmidt katalógust böngészve, igazából egyetlen egy dugattyút találtam benne ami megfelelne az elvárásoknak, egy 2.2 es benzines opelét, 86mm átmérő, 26,xx mm es fejmagasság csapszegközéptől. Ez még a 88mm löketemmel pont jó lenne a 140 es karokhoz. Meg is rendeltem. DE!..Lenne 6db 84,5 mm-es jó alacsony profilú(valami sportmotorból való big bore kit lehet) novi új kovácsolt dugattyú, gyűrűvel, pont hasonló összegért, így hiába átmérőben kisebb, mindenképp erre hajlanék.
Ugye adott az s54 szívósor, 6 db 50mm-es fojtószelep, amik valljuk be nem kicsik, sőt.. Hogy alul ne legyen nagyon buta, kellene neki a köbcenti is(ezért gondolkodtam először 86 os furatban), meg a fordulat is hogy igazából a nagy pillangók előnyét is érezni lehessen felül.. Én most attól tartok, hogy ez a 84,5x88 annyira nem fordulatra hangolt összeállítás, már gondolkodtam azon is hogy a gyári 84 es főtengellyel kéne összerakni esetleg még hosszabb karral... De akkor meg további köbcentit veszítek, amit nem tudom hogy úgymond visszanyerek e fordulatban. HELP! Sad

Ui: kiderült hogy az M52 es alublokkomban vaspersely van. Mégis hogy?! Very Happy


Debrecen    84    2010.10.28. 17:58
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére