POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 7 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Loowly 318is Calypso

Loowly
2018.12.19. 20:09   






Fórum társ meghozta a kedvet egy kis év végi helyzetjelentésre így itt is van. (Képek még Ősszel készültek)
Kis rendszámosítottam, így kicsit jobban tetszik a megjelenése (még az első lökhárítón való elhelyezés módosul valószínű kocsi jobbjára szemből nézve. Volt egy kis víz folyásom majd szétszerelésnél a blokk oldalán lévő műanyag osztócső p*cse sikeresen eltört így volt ott egy csere illetve szelepfedél tömítés szivárgott így hát ha már minden le volt szedve kaptam az alkalmon, hogy be Jóskásítsam a motorteret (utólag belegondolva szolídabb lett volna a fekete). Pluszba kiiktattam a fojtószelep fűtését, kapott vadonat új hűtőt és termosztátot. Új vez tengely jeladót is kapott a régi elhalt és erőtlenné vált melegen a kocsi. A sportos kipuff rendszer helyett csináltam egy visszafogottabbat új 325i végdobbal. Újrafújtam (Titansilber Metallic) a felniket. Olajcsere és a szokásos. Most épp téli álmot alszik a műhelyben néha kigurulok vele (téli gumival),de óvom a nedvességtől sótól ilyenkor Very Happy .Sok minden nem történ idén inkább a jóbarátom rizsrakétáját reszelgettük a jobbomon.

Év elején pedig bele akarok vágni a magyar jogrendszer krémjébe és m52b28at szeretnék belógatni papírosan. Már most fáj a fejem. Help













Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
Loowly
2017.05.24. 20:36   






Sziasztok! Helyzet jelentés gyanánt, csak annyi, hogy a kocsit hétvégente előveszem, de kötelező szervizen kívül idén nem igen lesz idő foglalkozni vele. Tetőfelújítás kiürítette/üríti a malacperselyt. Kicsit kiglancolom az augusztusi műszakira aztán pihenget a műhely magányában. Jövő év meg majd kiderül mit hoz. De hallottam egy E34 40i-t és azt kell mondjam, ha csak nem száll csillagászati egekbe az ára, megfontolom majd mi legyen a mostani sorsa. Very Happy Sad Shocked


Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
chartman
2016.07.11. 09:12   






Szép a gép. Kacsint

Örülök hogy egyben odaért és hogy tetszik Smile


Kecskemét    167    2010.06.12. 22:30
Loowly
2016.07.06. 17:12   






Újra itt Very Happy Elmúlt hónap szösszenetei kép tsunamiban. Zeneileg frissítettem a gyári rendszert csipogókat kivéve full csere. Párhuzamosan az előbbivel időszerű volt az akksi hátra telepítése, így viszont kicsit zsufi lett a csomagtér. Gyári Pótkerék csak súlynak volt bent mert ugye 15ös felni nem megy fel a nagyobb fékek miatt így jött a terv kell a nagyobb, de akkor már legyen mankó és ha már mankó, akkor lehet pakolni! Smile ( ha az E46 M3 CSL-nek jó volt a kartonpapír csomagtérszőnyeg nehogy már nekem ne legyen jó Very Happy, körbevontam impregnált szövettel elég masszív) Bónusz újravarrt Mtech 2 Kormány, köszi chartman! Very Happy (Időszerű szervó olaj csere illetve rendeltem szilikon vákuumcsöveket. Alapjárati motoré végighasadt, így alapjáraton olyan a hangja mintha fokolt tengelyeken szaladna szerencsétlen. Very Happy













Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
Loowly
2016.05.24. 17:15   






Laleeboy írta:
Loowly írta:
Furcsán állt a bal hátsó emelőbakom mondom már alánézek... Vasárnapom montázsolva. Próbáltam igényesen összehozni, de egy ilyen kis résen át annyira nem egyszerű. Fent még volt anyag rendesen így tudtam mihez építkezni. Na meg savállóból csináltam mindent így max a varrat fog rohadni. Bár ennyi kenceficétől kizárt.




Ügyes bár én nem hagytam volna lyukat hogy ott már ne menjen be semmi,és a gumipogácsát is hanyagolnám

Egyenlőre gyári megoldásnál maradtam, de ha be is folyik oda a víz ott 5centi magasan kell benne állnia hogy a rozsdamentes anyagon átbukjon a küszöbbe. Meg azt a kis lyukat már semmiből se tart befoltozni Smile A maradék 3mat is át kell néznem, aztán lehet el lesz vakolva az összes. Jobb elöl pl. a gumipogácsa mellé rakták az emelőt.meg is rogyott kissé a lemez...


Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
Laleeboy
2016.05.24. 07:51   






Loowly írta:
Furcsán állt a bal hátsó emelőbakom mondom már alánézek... Vasárnapom montázsolva. Próbáltam igényesen összehozni, de egy ilyen kis résen át annyira nem egyszerű. Fent még volt anyag rendesen így tudtam mihez építkezni. Na meg savállóból csináltam mindent így max a varrat fog rohadni. Bár ennyi kenceficétől kizárt.




Ügyes bár én nem hagytam volna lyukat hogy ott már ne menjen be semmi,és a gumipogácsát is hanyagolnám


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Loowly
2016.05.23. 21:48   






Furcsán állt a bal hátsó emelőbakom mondom már alánézek... Vasárnapom montázsolva. Próbáltam igényesen összehozni, de egy ilyen kis résen át annyira nem egyszerű. Fent még volt anyag rendesen így tudtam mihez építkezni. Na meg savállóból csináltam mindent így max a varrat fog rohadni. Bár ennyi kenceficétől kizárt.




Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
Loowly
2016.05.19. 14:12   






Ogre84 írta:
Nekem M50 egytömegű van bent, és szintén darál tövid kinyomva, viszont nekem elég durván. Azt mondta aki összerakta, hogy beleér a kinyomóvilla a szerkezetbe. Azóta megszoktam, így járok vele, már fel sem tűnik, pedig ritkán vezetem.

Elvileg a mélyebb kinyomócsapágy végett még messzebb kéne lennie a villának a szerkezettől nálam. De ettől függetlenül remélem valami hasonló szösszenetről van szó.


Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
Loowly
2016.05.19. 14:07   






SID írta:
Loowly írta:
...hosszúak voltak a főtengely csavarok a 2tömegű után, de ők nem tudnak beszerezni... negyed óra alatt kaptam megfelelő anyagminőségben a városban.


Na és hol? Én is akartam venni, de a "legnagyobb" csavarboltokban sem jártam sikerrel, egy hozott a katalógus nekik hasonlót, de nem volt az sem rendelhető.
Elég speckó, mikrotokozású- ill tágulócsvarok ezek, nem kapni minden sarkon.

Szadán, Trapéz Vas kereskedés 2 öreg szaki van bent, odavittem mondtam ilyen menettel ilyen anyagminőségben kell. bement hátra matatott másfél percet majd kihozta. Surprised


Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
Ogre84
2016.05.19. 10:25   






Nekem M50 egytömegű van bent, és szintén darál tövid kinyomva, viszont nekem elég durván. Azt mondta aki összerakta, hogy beleér a kinyomóvilla a szerkezetbe. Azóta megszoktam, így járok vele, már fel sem tűnik, pedig ritkán vezetem.


Százhalombatta    2349    2010.01.11. 19:21
SID
2016.05.19. 07:20   






Loowly írta:
...hosszúak voltak a főtengely csavarok a 2tömegű után, de ők nem tudnak beszerezni... negyed óra alatt kaptam megfelelő anyagminőségben a városban.


Na és hol? Én is akartam venni, de a "legnagyobb" csavarboltokban sem jártam sikerrel, egy hozott a katalógus nekik hasonlót, de nem volt az sem rendelhető.
Elég speckó, mikrotokozású- ill tágulócsvarok ezek, nem kapni minden sarkon.


   2623    2011.08.29. 13:58
Loowly
2016.05.18. 23:27   






Peet007 írta:
A klima tuti hogy nem R134? E30 óta egy bmw--n sem láttam régi fajtát:SS

Amúgy szerintem a Te kocsidat láttam Veres vasutállomás melletti szerviznél,megnézegettem,frankó kis gépSmile))
94/3. hónaptól voltak R134 esek addig még R12 volt amit beletömtek Sad Igen ő volt az köszi Smile bár láthattad, hogy van rajta jó pár pittyputty. Neked valami hír esetleges utódról? Smile


Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
Peet007
2016.05.18. 22:50   






A klima tuti hogy nem R134? E30 óta egy bmw--n sem láttam régi fajtát:SS

Amúgy szerintem a Te kocsidat láttam Veres vasutállomás melletti szerviznél,megnézegettem,frankó kis gépSmile))


Pest megye    843    2012.02.19. 11:58
Loowly
2016.05.18. 22:12   






Upgrade! Bocsesz a regényért, illetve tartalmazhat olyat amit már leírtam előtte. Végre nálam a kocsi miután pontosan 6hetet állt a szervízben. amiből tényleges munka ~ 2nap (Leszögezem, csak ők vállalták hogy viszek külső alkatrészeket amit bepakolnak és a végén baráti családi szeretői kedvezménnyel számoltak ráadásul.)
Történt az eset miszerint elszakadt a GSP márkájú vatta új féltengelyem amire naívan azt hittem lehetetlen és biztos a kuplung tárcsáról szakadt le a ferodol. Miután ugye szervízben egyből kibukott a hiba döntöttem a régi (328i) vastagszárasok újrazsírzása és berakása mellett (hibátlanok mint kiderült) ill. ha már odavittem nézzük meg a kuplungot.
A kettős tömegű még nem is lógott, de a tárcsa nálam bírt volna még vagy fél évet meg a nyomólap is kopott volt rendesen. Így adódott hogy Promegával boltoltunk és sikerült szereznem egy nekem vatta újnak tűnő Very Happy egytömegű könnyített 228-as lendkereket erősített nyomólappal majd el is mentem Whistler Racing kicsiny műhelyébe kevlár tárcsát csináltatni.
Szinter lett volna, csak olyan kicsi rugós középrésszel nem rendelkeznek ami kellet volna. Full merevet meg nem akartam (és itt még megjegyezném, hogy mennyire jófejek voltak, hogy vadidegen vidéki suttyóként beállítok a műhelybe és még kaptam másfél órás kis továbbképzést úgy átfogóan a kuplungról. mind blowing. grátiszba be is mérték 4kN-ont fog a szerkezet, fizetett hirdetésünket láthatták. Very Happy)
Ezután jött a következő probléma más a magassága a komplett szerkezetnek mint a réginek (vékonyabb az új). m42fórum a barátom kis guglizás után meglett hogy az E21 323i kinyomócsapágya segít a problémán, (3. kép jobb oldal) így ha jól emlékszem 3mm differencia van a régi és új csapágy/szerkezet régi/új formátum között összevetve (átmértem mindent csak elkavartam a papírt)
Recept: M20 Lendkerék, M42 Fogaskoszorú, ez a nyomólap e28tól e34ig valamiből bár ez nem 100% audi a6ba is került ilyen ha nem tévedek, E21 323i kinyomócsapágy ( ~ 3.5kg-al kevesebb mint a régi történet)
Közben hívogattak apróságokkal a szervízből pl.: eltört a nyomóvillának a nem munkahenger felőli oldalán a kis műanyag valami (nem tudom a nevét) de főnököm esztergált teflonból 10perc alatt 1 tökéletes másolatot, illetve hosszúak voltak a főtengely csavarok a 2tömegű után, de ők nem tudnak beszerezni... negyed óra alatt kaptam megfelelő anyagminőségben a városban. Úgy érzem alkatrész cserélőket képeznek nem autószerelőket. Very Happy
Idáig jutottunk el a 4. hét után. Következőnek maradt még hibalistán klíma (erről bővebben a végén), kötelező szervíz, szűrő cserék, olaj, benzin, levegő, pollen, na meg olajcsere. Klíma... R12es gáz kell bele. Nincs. Tilos. Illegális. Fúj. De! átalakítják nekem, feldobták másfél havi keresetem klíma javításra. Ha nincs más megoldás meg csinálom/csináltatom, de azért na. Azért még cseréltek egy mágneskuplung csapágyat és feszítőgörgőt amit bár felírtam az elején hibalistára így hogy most nem működik a klíma nem igazán volt fontos. Very Happy
Ma hoztam el, de a nagynyomású mosó nem viszi le ezt a koszréteget ami ráragadt így hétvégi program befigyel. Viszont ami fontos lehet, a kuplungom elvileg erősebb, de effektív könnyebbnek tűnik kinyomni a pedált mint a régit. Persze azért fog akkorát mint állat. Illetve néha mikor váltok és tökig kinyomom a kuplungot a pedálon óvatosan kis finom kattogást/darálást érzek, próbáltam, hogy éppen hogy a végétől visszaveszem hogy nem nyomjam át a tűzfalon úgy nemigazán él ez a jelenség. Csak teóriáim vannak, de ez majd akkor kialakul. Következőkben kis kárpitozás lesz meg akksi telepítés a csomagtartóba.
Ha eddig elolvastad köszi! jár a keksz! Very Happy






Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
Loowly
2016.04.19. 21:49   






bmw m3 írta:
vasi89 írta:
L3HO írta:
Loowly írta:
Na szóval. az a helyzet, hogy 2hét után hogy a szerelőnél dekkol a kocsi végre hozzányúltak és láss csodát eltört az 1ik féltengely és itt most megemlíteném kiinacp-t aki figyelmeztetett még is beraktam. Nade ugye az ominózus kuplung! Ha már ottvan mondtam nemérdekel szedjék le azért is megcsináltatom ha szar ha nem. Tárcsa megégett a szerkezeten a tárcsa bemaródva lendkerék szintúgy, ja és kettős tömegű, de 0 a lógása. Így hát upgrade time! (Ha tudtok eladó m42 1tömegű lendkereket ne tartsátok magatokban Very Happy )


Én az e30-ba anno kicseréltem és megbántam. Annyival nem iparkodott jobban, viszont hamar eldobta a fordulatot és kevésbé volt így élvezhető a városban cruise-olgatás. Sad


ezt csak alátámasztani tudom viszont én nem bántam meg de tény h nagyon gyorsan kell váltani meg elindulásnál tud szépet rántani illetve nekem be is remeg néha indulásnál. nem tudom h ez is ehhez köthető e de valószínüleg igen.
Nekem ezer eve az van benne kezdettol fogva,mentem kettomegü lendkerekessel nekem szarrabb,de kinek mi!Elindulasa biztos simább a kettős tőmegünek,de az galyra is megy es nem keves penz,az egytőmegü meg őrők!!Es 2000-től győnyőrüen huz az auto!!
Megszületett. Promegának volt polcon TAZ féle könnyített 1tömegű erősített tárcsával. Azt még felviszem a Whistler racinghez, hogy kreáljanak hozzá kevlár tárcsát és tegyék fel rá a fogaskoszorút ill. hézagolják ki az esetleges méretkülömbséget és jók is vagyunk Very Happy


Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
Loowly
2016.04.19. 21:44   






kiinacp írta:
Loowly írta:
Na szóval. az a helyzet, hogy 2hét után hogy a szerelőnél dekkol a kocsi végre hozzányúltak és láss csodát eltört az 1ik féltengely és itt most megemlíteném kiinacp-t aki figyelmeztetett még is beraktam. Nade ugye az ominózus kuplung! Ha már ottvan mondtam nemérdekel szedjék le azért is megcsináltatom ha szar ha nem. Tárcsa megégett a szerkezeten a tárcsa bemaródva lendkerék szintúgy, ja és kettős tömegű, de 0 a lógása. Így hát upgrade time! (Ha tudtok eladó m42 1tömegű lendkereket ne tartsátok magatokban Very Happy )


Az még semmi, hogy eltört, ki és beszereli az ember fia, de nekem már lassan 2,5 hónapja azt se mondja kedves Bárdi, hogy bazdmeg beszívtad, de kicseréljük vagy esetleg, hogy nem. Ráadásul én párban vettem, és visszaküldtem azt is ami nem tört el, kíváncsi leszek mi lesz ez a 40e Ft sorsa.
Én amit a Bárdiban vettem az tört el. Másikat angliából rendeltem az 1ben van de nyilván ezek után nem hagyom benne, szóval felét kapásból buktam. Csak ha kész a kocsi és elhozok minden motyót megyek fel és vágom a fejükhöz hogy "wtf is this sh*t"...


Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
kiinacp
2016.04.19. 20:06   






Loowly írta:
Na szóval. az a helyzet, hogy 2hét után hogy a szerelőnél dekkol a kocsi végre hozzányúltak és láss csodát eltört az 1ik féltengely és itt most megemlíteném kiinacp-t aki figyelmeztetett még is beraktam. Nade ugye az ominózus kuplung! Ha már ottvan mondtam nemérdekel szedjék le azért is megcsináltatom ha szar ha nem. Tárcsa megégett a szerkezeten a tárcsa bemaródva lendkerék szintúgy, ja és kettős tömegű, de 0 a lógása. Így hát upgrade time! (Ha tudtok eladó m42 1tömegű lendkereket ne tartsátok magatokban Very Happy )


Az még semmi, hogy eltört, ki és beszereli az ember fia, de nekem már lassan 2,5 hónapja azt se mondja kedves Bárdi, hogy bazdmeg beszívtad, de kicseréljük vagy esetleg, hogy nem. Ráadásul én párban vettem, és visszaküldtem azt is ami nem tört el, kíváncsi leszek mi lesz ez a 40e Ft sorsa.


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
bmw m3
2016.04.18. 18:25   






vasi89 írta:
L3HO írta:
Loowly írta:
Na szóval. az a helyzet, hogy 2hét után hogy a szerelőnél dekkol a kocsi végre hozzányúltak és láss csodát eltört az 1ik féltengely és itt most megemlíteném kiinacp-t aki figyelmeztetett még is beraktam. Nade ugye az ominózus kuplung! Ha már ottvan mondtam nemérdekel szedjék le azért is megcsináltatom ha szar ha nem. Tárcsa megégett a szerkezeten a tárcsa bemaródva lendkerék szintúgy, ja és kettős tömegű, de 0 a lógása. Így hát upgrade time! (Ha tudtok eladó m42 1tömegű lendkereket ne tartsátok magatokban Very Happy )


Én az e30-ba anno kicseréltem és megbántam. Annyival nem iparkodott jobban, viszont hamar eldobta a fordulatot és kevésbé volt így élvezhető a városban cruise-olgatás. Sad


ezt csak alátámasztani tudom viszont én nem bántam meg de tény h nagyon gyorsan kell váltani meg elindulásnál tud szépet rántani illetve nekem be is remeg néha indulásnál. nem tudom h ez is ehhez köthető e de valószínüleg igen.
Nekem ezer eve az van benne kezdettol fogva,mentem kettomegü lendkerekessel nekem szarrabb,de kinek mi!Elindulasa biztos simább a kettős tőmegünek,de az galyra is megy es nem keves penz,az egytőmegü meg őrők!!Es 2000-től győnyőrüen huz az auto!!


HIBAKÓDOLVASÁS,TÖRLÉS    1495    2008.09.16. 17:44
vasi89
2016.04.18. 18:09   






L3HO írta:
Loowly írta:
Na szóval. az a helyzet, hogy 2hét után hogy a szerelőnél dekkol a kocsi végre hozzányúltak és láss csodát eltört az 1ik féltengely és itt most megemlíteném kiinacp-t aki figyelmeztetett még is beraktam. Nade ugye az ominózus kuplung! Ha már ottvan mondtam nemérdekel szedjék le azért is megcsináltatom ha szar ha nem. Tárcsa megégett a szerkezeten a tárcsa bemaródva lendkerék szintúgy, ja és kettős tömegű, de 0 a lógása. Így hát upgrade time! (Ha tudtok eladó m42 1tömegű lendkereket ne tartsátok magatokban Very Happy )


Én az e30-ba anno kicseréltem és megbántam. Annyival nem iparkodott jobban, viszont hamar eldobta a fordulatot és kevésbé volt így élvezhető a városban cruise-olgatás. Sad


ezt csak alátámasztani tudom viszont én nem bántam meg de tény h nagyon gyorsan kell váltani meg elindulásnál tud szépet rántani illetve nekem be is remeg néha indulásnál. nem tudom h ez is ehhez köthető e de valószínüleg igen.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
bmw m3
2016.04.18. 12:19   






Loowly írta:
Na szóval. az a helyzet, hogy 2hét után hogy a szerelőnél dekkol a kocsi végre hozzányúltak és láss csodát eltört az 1ik féltengely és itt most megemlíteném kiinacp-t aki figyelmeztetett még is beraktam. Nade ugye az ominózus kuplung! Ha már ottvan mondtam nemérdekel szedjék le azért is megcsináltatom ha szar ha nem. Tárcsa megégett a szerkezeten a tárcsa bemaródva lendkerék szintúgy, ja és kettős tömegű, de 0 a lógása. Így hát upgrade time! (Ha tudtok eladó m42 1tömegű lendkereket ne tartsátok magatokban Very Happy )
m44 en m43 lendkerek van plug and play szerintem a tiedre is jo az m43 lendkerek az egytőmegü!!


HIBAKÓDOLVASÁS,TÖRLÉS    1495    2008.09.16. 17:44
L3HO
2016.04.17. 08:17   






Loowly írta:
Na szóval. az a helyzet, hogy 2hét után hogy a szerelőnél dekkol a kocsi végre hozzányúltak és láss csodát eltört az 1ik féltengely és itt most megemlíteném kiinacp-t aki figyelmeztetett még is beraktam. Nade ugye az ominózus kuplung! Ha már ottvan mondtam nemérdekel szedjék le azért is megcsináltatom ha szar ha nem. Tárcsa megégett a szerkezeten a tárcsa bemaródva lendkerék szintúgy, ja és kettős tömegű, de 0 a lógása. Így hát upgrade time! (Ha tudtok eladó m42 1tömegű lendkereket ne tartsátok magatokban Very Happy )


Én az e30-ba anno kicseréltem és megbántam. Annyival nem iparkodott jobban, viszont hamar eldobta a fordulatot és kevésbé volt így élvezhető a városban cruise-olgatás. Sad


Budapest    685    2011.05.30. 15:07
Loowly
2016.04.15. 21:12   






Na szóval. az a helyzet, hogy 2hét után hogy a szerelőnél dekkol a kocsi végre hozzányúltak és láss csodát eltört az 1ik féltengely és itt most megemlíteném kiinacp-t aki figyelmeztetett még is beraktam. Nade ugye az ominózus kuplung! Ha már ottvan mondtam nemérdekel szedjék le azért is megcsináltatom ha szar ha nem. Tárcsa megégett a szerkezeten a tárcsa bemaródva lendkerék szintúgy, ja és kettős tömegű, de 0 a lógása. Így hát upgrade time! (Ha tudtok eladó m42 1tömegű lendkereket ne tartsátok magatokban Very Happy )


Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
Laleeboy
2016.04.06. 13:13   






Loowly írta:
vasi89 írta:
Loowly írta:
Loowly írta:
Naívan kihoztam cruiseolni a bimmert, erre nem nagyobb gázra elcsattan valami.... motor hajtáslánc közötti kapcsolat megszűnt Surprised gyanús hogy a hardy. ééés bonthatom szét megint az alját, lassan már havi program Very Happy
Update: Hardy, kardán, difi, féltengelyek hibátlanok + rápróbáltam reggel alapjáraton indulni megindul majd nyöszörgött 1 kicsit és kattogás. Szóval másra nem tudok gondolni szétszakadt a kuplung tárcsa. Kérdés ha valami szaki is figyel esetleg, érdemes lehet akkor már m20ból lendkereket belerakni vagy valamilyen erősebb szerkezetet? Esetleg szinter tárcsával. Lényegében hétvégén használom így is. Dugóban meg nem sokat dekkolok. Kis fejlesztés már pörgött a fejemben 1 ideje.


kevlár tárcsa is elég és nem is drága plusz csúsztatni is tudod de neked nem 1tömegű a lendkerék? mert ha az akkor fölösleges cserélni. nekem a 20asba asszem is lendkerék lett és az 1tömegű.

realoem szerint se egyértelmű, hogy melyik meg még sose szedtem szét szóval így passz Confused bár reményeim szerint 92ben korai modell mivoltából 1 tömegű volt.


Az M50-es motorral szerelteknél az elején a klíma nélküliekben volt egytömegű a klímásokban meg kéttömegű 4 hengereseknél nem tudom


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Loowly
2016.04.03. 20:13   






vasi89 írta:
Loowly írta:
Loowly írta:
Naívan kihoztam cruiseolni a bimmert, erre nem nagyobb gázra elcsattan valami.... motor hajtáslánc közötti kapcsolat megszűnt Surprised gyanús hogy a hardy. ééés bonthatom szét megint az alját, lassan már havi program Very Happy
Update: Hardy, kardán, difi, féltengelyek hibátlanok + rápróbáltam reggel alapjáraton indulni megindul majd nyöszörgött 1 kicsit és kattogás. Szóval másra nem tudok gondolni szétszakadt a kuplung tárcsa. Kérdés ha valami szaki is figyel esetleg, érdemes lehet akkor már m20ból lendkereket belerakni vagy valamilyen erősebb szerkezetet? Esetleg szinter tárcsával. Lényegében hétvégén használom így is. Dugóban meg nem sokat dekkolok. Kis fejlesztés már pörgött a fejemben 1 ideje.


kevlár tárcsa is elég és nem is drága plusz csúsztatni is tudod de neked nem 1tömegű a lendkerék? mert ha az akkor fölösleges cserélni. nekem a 20asba asszem is lendkerék lett és az 1tömegű.

realoem szerint se egyértelmű, hogy melyik meg még sose szedtem szét szóval így passz Confused bár reményeim szerint 92ben korai modell mivoltából 1 tömegű volt.


Veresegyház    124    2012.09.13. 19:44
vasi89
2016.04.03. 18:48   






Loowly írta:
Loowly írta:
Naívan kihoztam cruiseolni a bimmert, erre nem nagyobb gázra elcsattan valami.... motor hajtáslánc közötti kapcsolat megszűnt Surprised gyanús hogy a hardy. ééés bonthatom szét megint az alját, lassan már havi program Very Happy
Update: Hardy, kardán, difi, féltengelyek hibátlanok + rápróbáltam reggel alapjáraton indulni megindul majd nyöszörgött 1 kicsit és kattogás. Szóval másra nem tudok gondolni szétszakadt a kuplung tárcsa. Kérdés ha valami szaki is figyel esetleg, érdemes lehet akkor már m20ból lendkereket belerakni vagy valamilyen erősebb szerkezetet? Esetleg szinter tárcsával. Lényegében hétvégén használom így is. Dugóban meg nem sokat dekkolok. Kis fejlesztés már pörgött a fejemben 1 ideje.


kevlár tárcsa is elég és nem is drága plusz csúsztatni is tudod de neked nem 1tömegű a lendkerék? mert ha az akkor fölösleges cserélni. nekem a 20asba asszem is lendkerék lett és az 1tömegű.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 7 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére