POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
8 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW 5-7 series - Projektek  »   Zozo E34 520i ----> M50B28

Zozo78
2014.05.30. 22:40   






Vasutas írta:
Zozo78 írta:
Üdv látogató!

Az alap egy E34 M50B20 vanos. Azt hittem elég lesz...de nem. Very Happy Úgyhogy elkezdődik a pénz belocsolása a motorháztető alá.

M50B25 vanos blokk, dugók
M52B28 főtengely, hajtókarok
Vezérlő marad a 20-as Siemens Ms40.1 érzékelőkkel együtt, 28i LMM
Injektorok 25-ös v. 28-asból
Pár helyen már kérdeztem, hogy működhet-e normálisan ez a vezérlés része, de konkrét választ nem kaptam.

Sajnos kicsit bosszantóan indul, nem sikerült átvinni az akaratomat az eladónak, így a csapágysor szépen összekeveredett, egy része ki is maradt a csomagból....
Most ez van:













Még a hajtókar csapágyfedeleket is sikerült összekeverni. Jó hogy össze van számozva...





Valaki beszéljen le arról a faszságról, hogy felhasználjam a 25-ös motor csapágyait, és inkább vegyek új csapágysort. Sad

Bármilyen segítséget, jótanácsot, figyelmeztetést szívesen veszek!

Csináltál, hallottál már valamit erről a strokeresítésről?
A 28-as forgattyúval és 25-ös dugókkal (magas) kell matekolni egy kicsit... (CR, dugattyú kijár a hengerből...)
Miért nem 28-as dugókkal rakod össze?
Itt is van egy kis okosság, kérdezz bátran, írj!
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=844


Köszönöm! Egy ideje már túrom a netet. Elvileg nem jár ki, 0,5mm-rel jár lejjebb mint a 25-ös főtengely a 140mm-es karokkal. A blokk vanosos M50B25.

Ezen oldal szerint a CR 11:1. Ez sok, ha nem akarok mást módosítani a motoron? Mondjuk vez.tengelyt.

Variante 2 auf 2.8l (Basis Graugußblock M50B25tü)

- 84mm KW vom 328i/528i
- 135mm Pleuel (M50B25)
- Kolben vom M50B25tü (Mahle Nr. 84V166).

Durch die 84mm KW kommt der Kolben 4,5mm höher raus, was durch 5mm kürzere (135er) Pleuel wieder ausgeglichen wird und ergibt eine Verdichtung von etwa 11:1.

Sollte der Verdichtungswert zu hoch sein, kann man ja eine kleine Mulde mit einem Durchmesser von etwa 70mm in den Kolben einbringen. Die Tiefe richtet sich nach der gewünschten Reduzierung.

És pont a szívó gy.i.k.-ban írta sixday, hogy ha vanosos a blokkom, akkor maradhat a 25-ös dugó.


Győr    387    2012.04.19. 16:58
Vasutas
2014.05.30. 21:51   






Zozo78 írta:
Üdv látogató!

Az alap egy E34 M50B20 vanos. Azt hittem elég lesz...de nem. Very Happy Úgyhogy elkezdődik a pénz belocsolása a motorháztető alá.

M50B25 vanos blokk, dugók
M52B28 főtengely, hajtókarok
Vezérlő marad a 20-as Siemens Ms40.1 érzékelőkkel együtt, 28i LMM
Injektorok 25-ös v. 28-asból
Pár helyen már kérdeztem, hogy működhet-e normálisan ez a vezérlés része, de konkrét választ nem kaptam.

Sajnos kicsit bosszantóan indul, nem sikerült átvinni az akaratomat az eladónak, így a csapágysor szépen összekeveredett, egy része ki is maradt a csomagból....
Most ez van:













Még a hajtókar csapágyfedeleket is sikerült összekeverni. Jó hogy össze van számozva...





Valaki beszéljen le arról a faszságról, hogy felhasználjam a 25-ös motor csapágyait, és inkább vegyek új csapágysort. Sad

Bármilyen segítséget, jótanácsot, figyelmeztetést szívesen veszek!

Csináltál, hallottál már valamit erről a strokeresítésről?
A 28-as forgattyúval és 25-ös dugókkal (magas) kell matekolni egy kicsit... (CR, dugattyú kijár a hengerből...)
Miért nem 28-as dugókkal rakod össze?
Itt is van egy kis okosság, kérdezz bátran, írj!
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=844


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Zozo78
2014.05.30. 20:38   






Üdv látogató!

Az alap egy E34 M50B20 vanos. Azt hittem elég lesz...de nem. Very Happy Úgyhogy elkezdődik a pénz belocsolása a motorháztető alá.

M50B25 vanos blokk, dugók
M52B28 főtengely, hajtókarok
Vezérlő marad a 20-as Siemens Ms40.1 érzékelőkkel együtt, 28i LMM
Injektorok 25-ös v. 28-asból
Pár helyen már kérdeztem, hogy működhet-e normálisan ez a vezérlés része, de konkrét választ nem kaptam.

Sajnos kicsit bosszantóan indul, nem sikerült átvinni az akaratomat az eladónak, így a csapágysor szépen összekeveredett, egy része ki is maradt a csomagból....
Most ez van:













Még a hajtókar csapágyfedeleket is sikerült összekeverni. Jó hogy össze van számozva...





Valaki beszéljen le arról a faszságról, hogy felhasználjam a 25-ös motor csapágyait, és inkább vegyek új csapágysort. Sad

Bármilyen segítséget, jótanácsot, figyelmeztetést szívesen veszek!


Győr    387    2012.04.19. 16:58
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  8 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Tartalomjegyzék  »   BMW 5-7 series - Projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére