POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
6 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW 5-7 series - Projektek  »   Zozo E34 520i ----> M50B28

Zozo78
2014.10.11. 21:27   






Ma összeraktam a szívósort, bekerültek a tisztított injektorok-cseréltem a szűrőket is-kell vennem pár bilincset és a hűtőrendszer is összeáll. Valami rejtélyes oknál fogva nem tudok képeket feltölteni. Sad Még kicsit erőltetem, ha nem, akkor majd holnap. Kellett vennem lambdaszondát is, a régi az utolsó útján kilehelte a lelkét, a fűtése megszakadt.
Ja és beleöntöttem az olajat. Még megrozsdásodik mire kész lesz. Smile


Győr    387    2012.04.19. 16:58
Vasutas
2014.09.29. 05:03   






Zozo78 írta:
Pár kép a fűzésről, kicsit elmaradtam a feltöltéssel:













































Már vártuk! Kacsint A tömítő pasztából elég kevesebb is, csak vékonyan, hogy ne nyomja ki és ne látszódjon a kontúr a dekniknél, meg a hűtőrendszernél... De amúgy precíz, szép munka, jó lesz ez, csak így tovább! Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Zozo78
2014.09.28. 12:35   






Pár kép a fűzésről, kicsit elmaradtam a feltöltéssel:














































Győr    387    2012.04.19. 16:58
Zozo78
2014.09.12. 21:41   






MM írta:
Zozo78 írta:
MM írta:
Sztem kezdésnek csinálj egy keskenysávú lambda kijelzőt, azzal is látod ha szegény, vagy ha dús, csak nem tudod hogy mennyire.
Nekem be van téve a műszerfalba a fényerőszabályzó helyére..
Szépen fel le szaladgálnak a ledek, ha normálba mész, ha odalépsz meg felmegy pirosba..
Ha kevés lenne a 4 bar, nekem van egy M-es 5 baros nyomásszabályzóm, etanolhoz vettem, de most már tárgytalan a téma igy csak itt árválkodik..
A programozás témánál én ott akadtam el hogy nem tudom az eprom tartalomba melyik címeken vannak az adott táblázatok..


Csak a baj az, hogy nekem 5V-os lambda szondám van...amit eddig néztem kijelzőket, azok mind a hagyományos szondához valók. Létezik 5V-oshoz való is?


Ahoz csak módosítani kell a kapcsolást.. van benne sztem egy ellenállásosztó amivel be van lőve hogy 0-1Vig menjen.


Én is pont erre gondoltam. Smile Találtam is egy kapcsolást a zsiguli.hu-n, szerintem be lehet lőni hogy 0-5V-ig menjen.
http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=100


Győr    387    2012.04.19. 16:58
MM
2014.09.12. 12:57   






Zozo78 írta:
MM írta:
Sztem kezdésnek csinálj egy keskenysávú lambda kijelzőt, azzal is látod ha szegény, vagy ha dús, csak nem tudod hogy mennyire.
Nekem be van téve a műszerfalba a fényerőszabályzó helyére..
Szépen fel le szaladgálnak a ledek, ha normálba mész, ha odalépsz meg felmegy pirosba..
Ha kevés lenne a 4 bar, nekem van egy M-es 5 baros nyomásszabályzóm, etanolhoz vettem, de most már tárgytalan a téma igy csak itt árválkodik..
A programozás témánál én ott akadtam el hogy nem tudom az eprom tartalomba melyik címeken vannak az adott táblázatok..


Csak a baj az, hogy nekem 5V-os lambda szondám van...amit eddig néztem kijelzőket, azok mind a hagyományos szondához valók. Létezik 5V-oshoz való is?


Ahoz csak módosítani kell a kapcsolást.. van benne sztem egy ellenállásosztó amivel be van lőve hogy 0-1Vig menjen.


BMW 540

   408    2008.12.30. 04:15
Vasutas
2014.09.11. 11:48   






Zozo78 írta:
Vasutas írta:
Zozo78 írta:
SID írta:
Zozo78 írta:
Laleeboy írta:
Zozo78 írta:
Vasutas írta:
Zozo78 írta:
Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis

Hogy lesz ez az ECU? 20-as gyári ECU fogja vinni a 28-as forgattyúsművet? Az karcsú lesz, hacsak nem lesz felprogramozva, de gondolom ez alap?! Szemcsis


28-as injektorokkal is?


Hozzá kell igazítani a benzinnyomást (emelni) és ne a 20-as LMM-el rakd össze


Persze hogy nem! Smile E36 328 LMM megvan már és a hozzá való sallangok. 25-ös légszűrőház új gumikönyökkel. Kacsint Kb. mennyit emeljek a nyomáson? A 20-as 3,5 bar-on megy, a vákumcső nélkül 4,0 bar.


Annyival megy a 28-is tudtommal (legalábbis a szivattyú ennyit nyom). A 28i benzinhídját kell használni a hozzá való nyomásszabályzóval és szerintem akkor biztos a siker, legalábbis erről az oldalról.


Elírtam, a 20-asban 3,0 bar-os van. Vagyis nem elírtam, az Ms40.1 vezérlőhöz van egy doksim, az 3,5-öt ír. Mindegy, jól állok nyomásszabályzóval, megvan a 25-ön benzinhíd is, meg van egy 28-as is, mindkettő 3,5-ös. A 28-as híd nem jó az M50 szívócsonkra. Pontosabban a csonkra rámegy ha kicsit meg van faragva a műanyag, de a benzinhídra nem megy rá az M50 elektromos rész, máshol vannak a lyukak. Úgyhogy a 25-ös hidat használom. Smile

Itt a progizáshoz ajánlott egy szélessávú lambda is, amivel látsz is majd a sötétbe!
A benzinnyomást egyszerűen lehet emelni, akár a 3.5patront préselve, de lehet hogy az lesz mint nálam, hogy OK hogy 4.0-4.5bar volt a nyomás, csak a mennyiség nem biztos hogy meglesz a gyári szivattyúval, de ha meg is lesz, Mi néztük az injektorok nyitását is és az se f@sza ha 4.5bar van, mert az injektor csak "rövidebb" ideig volt nyitva, meg a periódus sem stimmelt, mert ugyebár ez egy szelep ami nyitási fázis-nyitott helyzet-zárási fázisba működik és nagyon összetett... Nem igazán vágom pontosan, de aki tudna az javítson ki, legyen oly szíves...
Injektorok fajtája se lesz mindegy, ebből adódik majd hogy a benzin hídat is variálni kell... Lehet hogy elsőre elég lesz minden, de az is lehet, hogy "játszani" kell majd vele, ami nem játék, mert ha kevés lesz a benzin, akkor el fog olvadni a motorod. (Sajna én így jártam az első strokerrel.)
Na 100szónak is egy a vége, ha progizol akkor a szélessávút rakd be a kipuffba, minél közelebb, hogy jó értékeket láss! Szemcsis
De lehetne ezt reggelig ragozni, olyan csinálja, aki vágja ezt az egészet, akkor nem lehet nagy baj... (Nagy valószínűséggel, habár akkor is becsaphat a villám, de azt már SORS-nak hívják.) Kacsint


Esetleg tudsz valakit ajánlani, aki erre a Siemens vezérlőre tud írni? Nem azt akarom hogy padon megírják nekem-pl. mert Győrben vagyok, nem Pest- kihozva a maximumot a motorból, gondolom vannak ilyen "standard" progik amivel azért nem fog elolvadni-felrobanni -össze-vissza járni a moci. Remélem érthető amit akarok mondani...
A projektjeidről lehet olvasni valahol? A Mozdonynál írtad, hogy Adorján oldalán vannak részletek, de az a link nem megy.

Az Extrém Turbós topicba van a projekt... Pesten tudok programozókat. Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Zozo78
2014.09.11. 09:54   






MM írta:
Sztem kezdésnek csinálj egy keskenysávú lambda kijelzőt, azzal is látod ha szegény, vagy ha dús, csak nem tudod hogy mennyire.
Nekem be van téve a műszerfalba a fényerőszabályzó helyére..
Szépen fel le szaladgálnak a ledek, ha normálba mész, ha odalépsz meg felmegy pirosba..
Ha kevés lenne a 4 bar, nekem van egy M-es 5 baros nyomásszabályzóm, etanolhoz vettem, de most már tárgytalan a téma igy csak itt árválkodik..
A programozás témánál én ott akadtam el hogy nem tudom az eprom tartalomba melyik címeken vannak az adott táblázatok..


Csak a baj az, hogy nekem 5V-os lambda szondám van...amit eddig néztem kijelzőket, azok mind a hagyományos szondához valók. Létezik 5V-oshoz való is?


Győr    387    2012.04.19. 16:58
MM
2014.09.10. 22:58   






Sztem kezdésnek csinálj egy keskenysávú lambda kijelzőt, azzal is látod ha szegény, vagy ha dús, csak nem tudod hogy mennyire.
Nekem be van téve a műszerfalba a fényerőszabályzó helyére..
Szépen fel le szaladgálnak a ledek, ha normálba mész, ha odalépsz meg felmegy pirosba..
Ha kevés lenne a 4 bar, nekem van egy M-es 5 baros nyomásszabályzóm, etanolhoz vettem, de most már tárgytalan a téma igy csak itt árválkodik..
A programozás témánál én ott akadtam el hogy nem tudom az eprom tartalomba melyik címeken vannak az adott táblázatok..


BMW 540

   408    2008.12.30. 04:15
Zozo78
2014.09.10. 22:45   






Vasutas írta:
Zozo78 írta:
SID írta:
Zozo78 írta:
Laleeboy írta:
Zozo78 írta:
Vasutas írta:
Zozo78 írta:
Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis

Hogy lesz ez az ECU? 20-as gyári ECU fogja vinni a 28-as forgattyúsművet? Az karcsú lesz, hacsak nem lesz felprogramozva, de gondolom ez alap?! Szemcsis


28-as injektorokkal is?


Hozzá kell igazítani a benzinnyomást (emelni) és ne a 20-as LMM-el rakd össze


Persze hogy nem! Smile E36 328 LMM megvan már és a hozzá való sallangok. 25-ös légszűrőház új gumikönyökkel. Kacsint Kb. mennyit emeljek a nyomáson? A 20-as 3,5 bar-on megy, a vákumcső nélkül 4,0 bar.


Annyival megy a 28-is tudtommal (legalábbis a szivattyú ennyit nyom). A 28i benzinhídját kell használni a hozzá való nyomásszabályzóval és szerintem akkor biztos a siker, legalábbis erről az oldalról.


Elírtam, a 20-asban 3,0 bar-os van. Vagyis nem elírtam, az Ms40.1 vezérlőhöz van egy doksim, az 3,5-öt ír. Mindegy, jól állok nyomásszabályzóval, megvan a 25-ön benzinhíd is, meg van egy 28-as is, mindkettő 3,5-ös. A 28-as híd nem jó az M50 szívócsonkra. Pontosabban a csonkra rámegy ha kicsit meg van faragva a műanyag, de a benzinhídra nem megy rá az M50 elektromos rész, máshol vannak a lyukak. Úgyhogy a 25-ös hidat használom. Smile

Itt a progizáshoz ajánlott egy szélessávú lambda is, amivel látsz is majd a sötétbe!
A benzinnyomást egyszerűen lehet emelni, akár a 3.5patront préselve, de lehet hogy az lesz mint nálam, hogy OK hogy 4.0-4.5bar volt a nyomás, csak a mennyiség nem biztos hogy meglesz a gyári szivattyúval, de ha meg is lesz, Mi néztük az injektorok nyitását is és az se f@sza ha 4.5bar van, mert az injektor csak "rövidebb" ideig volt nyitva, meg a periódus sem stimmelt, mert ugyebár ez egy szelep ami nyitási fázis-nyitott helyzet-zárási fázisba működik és nagyon összetett... Nem igazán vágom pontosan, de aki tudna az javítson ki, legyen oly szíves...
Injektorok fajtája se lesz mindegy, ebből adódik majd hogy a benzin hídat is variálni kell... Lehet hogy elsőre elég lesz minden, de az is lehet, hogy "játszani" kell majd vele, ami nem játék, mert ha kevés lesz a benzin, akkor el fog olvadni a motorod. (Sajna én így jártam az első strokerrel.)
Na 100szónak is egy a vége, ha progizol akkor a szélessávút rakd be a kipuffba, minél közelebb, hogy jó értékeket láss! Szemcsis
De lehetne ezt reggelig ragozni, olyan csinálja, aki vágja ezt az egészet, akkor nem lehet nagy baj... (Nagy valószínűséggel, habár akkor is becsaphat a villám, de azt már SORS-nak hívják.) Kacsint


Esetleg tudsz valakit ajánlani, aki erre a Siemens vezérlőre tud írni? Nem azt akarom hogy padon megírják nekem-pl. mert Győrben vagyok, nem Pest- kihozva a maximumot a motorból, gondolom vannak ilyen "standard" progik amivel azért nem fog elolvadni-felrobanni -össze-vissza járni a moci. Remélem érthető amit akarok mondani...
A projektjeidről lehet olvasni valahol? A Mozdonynál írtad, hogy Adorján oldalán vannak részletek, de az a link nem megy.


Győr    387    2012.04.19. 16:58
Vasutas
2014.09.10. 20:38   






Zozo78 írta:
SID írta:
Zozo78 írta:
Laleeboy írta:
Zozo78 írta:
Vasutas írta:
Zozo78 írta:
Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis

Hogy lesz ez az ECU? 20-as gyári ECU fogja vinni a 28-as forgattyúsművet? Az karcsú lesz, hacsak nem lesz felprogramozva, de gondolom ez alap?! Szemcsis


28-as injektorokkal is?


Hozzá kell igazítani a benzinnyomást (emelni) és ne a 20-as LMM-el rakd össze


Persze hogy nem! Smile E36 328 LMM megvan már és a hozzá való sallangok. 25-ös légszűrőház új gumikönyökkel. Kacsint Kb. mennyit emeljek a nyomáson? A 20-as 3,5 bar-on megy, a vákumcső nélkül 4,0 bar.


Annyival megy a 28-is tudtommal (legalábbis a szivattyú ennyit nyom). A 28i benzinhídját kell használni a hozzá való nyomásszabályzóval és szerintem akkor biztos a siker, legalábbis erről az oldalról.


Elírtam, a 20-asban 3,0 bar-os van. Vagyis nem elírtam, az Ms40.1 vezérlőhöz van egy doksim, az 3,5-öt ír. Mindegy, jól állok nyomásszabályzóval, megvan a 25-ön benzinhíd is, meg van egy 28-as is, mindkettő 3,5-ös. A 28-as híd nem jó az M50 szívócsonkra. Pontosabban a csonkra rámegy ha kicsit meg van faragva a műanyag, de a benzinhídra nem megy rá az M50 elektromos rész, máshol vannak a lyukak. Úgyhogy a 25-ös hidat használom. Smile

Itt a progizáshoz ajánlott egy szélessávú lambda is, amivel látsz is majd a sötétbe!
A benzinnyomást egyszerűen lehet emelni, akár a 3.5patront préselve, de lehet hogy az lesz mint nálam, hogy OK hogy 4.0-4.5bar volt a nyomás, csak a mennyiség nem biztos hogy meglesz a gyári szivattyúval, de ha meg is lesz, Mi néztük az injektorok nyitását is és az se f@sza ha 4.5bar van, mert az injektor csak "rövidebb" ideig volt nyitva, meg a periódus sem stimmelt, mert ugyebár ez egy szelep ami nyitási fázis-nyitott helyzet-zárási fázisba működik és nagyon összetett... Nem igazán vágom pontosan, de aki tudna az javítson ki, legyen oly szíves...
Injektorok fajtája se lesz mindegy, ebből adódik majd hogy a benzin hídat is variálni kell... Lehet hogy elsőre elég lesz minden, de az is lehet, hogy "játszani" kell majd vele, ami nem játék, mert ha kevés lesz a benzin, akkor el fog olvadni a motorod. (Sajna én így jártam az első strokerrel.)
Na 100szónak is egy a vége, ha progizol akkor a szélessávút rakd be a kipuffba, minél közelebb, hogy jó értékeket láss! Szemcsis
De lehetne ezt reggelig ragozni, olyan csinálja, aki vágja ezt az egészet, akkor nem lehet nagy baj... (Nagy valószínűséggel, habár akkor is becsaphat a villám, de azt már SORS-nak hívják.) Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Zozo78
2014.09.10. 19:59   






Apa kezdőőődik!








Mennyivel könnyebb így levenni a váltót, mint az autó alatt fekve...




Hát nem egy szép tiszta motortér. Így nem maradhat...




Egy fogkefe és sok tisztítószer után találtam pár "új" alkatrészt. Fekete kormánymű, fényes ABS tömb és klímakompresszor, fekete futómű... Smile




Ha már úgyis a motortérben üldögélek átnéztem a futóművet, csavarokat, az irányítókaron kicsit tudtam is húzni, műszakin szóltak is hogy ha ráérek húzzam már meg. Most értem rá... Szilentek, gömbfejek rendben szerencsére.


Győr    387    2012.04.19. 16:58
Zozo78
2014.09.10. 16:58   






SID írta:
Zozo78 írta:
Laleeboy írta:
Zozo78 írta:
Vasutas írta:
Zozo78 írta:
Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis

Hogy lesz ez az ECU? 20-as gyári ECU fogja vinni a 28-as forgattyúsművet? Az karcsú lesz, hacsak nem lesz felprogramozva, de gondolom ez alap?! Szemcsis


28-as injektorokkal is?


Hozzá kell igazítani a benzinnyomást (emelni) és ne a 20-as LMM-el rakd össze


Persze hogy nem! Smile E36 328 LMM megvan már és a hozzá való sallangok. 25-ös légszűrőház új gumikönyökkel. Kacsint Kb. mennyit emeljek a nyomáson? A 20-as 3,5 bar-on megy, a vákumcső nélkül 4,0 bar.


Annyival megy a 28-is tudtommal (legalábbis a szivattyú ennyit nyom). A 28i benzinhídját kell használni a hozzá való nyomásszabályzóval és szerintem akkor biztos a siker, legalábbis erről az oldalról.


Elírtam, a 20-asban 3,0 bar-os van. Vagyis nem elírtam, az Ms40.1 vezérlőhöz van egy doksim, az 3,5-öt ír. Mindegy, jól állok nyomásszabályzóval, megvan a 25-ön benzinhíd is, meg van egy 28-as is, mindkettő 3,5-ös. A 28-as híd nem jó az M50 szívócsonkra. Pontosabban a csonkra rámegy ha kicsit meg van faragva a műanyag, de a benzinhídra nem megy rá az M50 elektromos rész, máshol vannak a lyukak. Úgyhogy a 25-ös hidat használom. Smile


Győr    387    2012.04.19. 16:58
SID
2014.09.10. 15:39   






Zozo78 írta:
Laleeboy írta:
Zozo78 írta:
Vasutas írta:
Zozo78 írta:
Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis

Hogy lesz ez az ECU? 20-as gyári ECU fogja vinni a 28-as forgattyúsművet? Az karcsú lesz, hacsak nem lesz felprogramozva, de gondolom ez alap?! Szemcsis


28-as injektorokkal is?


Hozzá kell igazítani a benzinnyomást (emelni) és ne a 20-as LMM-el rakd össze


Persze hogy nem! Smile E36 328 LMM megvan már és a hozzá való sallangok. 25-ös légszűrőház új gumikönyökkel. Kacsint Kb. mennyit emeljek a nyomáson? A 20-as 3,5 bar-on megy, a vákumcső nélkül 4,0 bar.


Annyival megy a 28-is tudtommal (legalábbis a szivattyú ennyit nyom). A 28i benzinhídját kell használni a hozzá való nyomásszabályzóval és szerintem akkor biztos a siker, legalábbis erről az oldalról.


   2623    2011.08.29. 13:58
Laleeboy
2014.09.10. 15:15   






Zozo78 írta:
Laleeboy írta:
Zozo78 írta:
Vasutas írta:
Zozo78 írta:
Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis

Hogy lesz ez az ECU? 20-as gyári ECU fogja vinni a 28-as forgattyúsművet? Az karcsú lesz, hacsak nem lesz felprogramozva, de gondolom ez alap?! Szemcsis


28-as injektorokkal is?


Hozzá kell igazítani a benzinnyomást (emelni) és ne a 20-as LMM-el rakd össze


Persze hogy nem! Smile E36 328 LMM megvan már és a hozzá való sallangok. 25-ös légszűrőház új gumikönyökkel. Kacsint Kb. mennyit emeljek a nyomáson? A 20-as 3,5 bar-on megy, a vákumcső nélkül 4,0 bar.


Ki kell tapasztalni hogy mikor megy jobban.


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Zozo78
2014.09.10. 14:38   






Laleeboy írta:
Zozo78 írta:
Vasutas írta:
Zozo78 írta:
Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis

Hogy lesz ez az ECU? 20-as gyári ECU fogja vinni a 28-as forgattyúsművet? Az karcsú lesz, hacsak nem lesz felprogramozva, de gondolom ez alap?! Szemcsis


28-as injektorokkal is?


Hozzá kell igazítani a benzinnyomást (emelni) és ne a 20-as LMM-el rakd össze


Persze hogy nem! Smile E36 328 LMM megvan már és a hozzá való sallangok. 25-ös légszűrőház új gumikönyökkel. Kacsint Kb. mennyit emeljek a nyomáson? A 20-as 3,5 bar-on megy, a vákumcső nélkül 4,0 bar.


Győr    387    2012.04.19. 16:58
Laleeboy
2014.09.10. 09:08   






Zozo78 írta:
Vasutas írta:
Zozo78 írta:
Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis

Hogy lesz ez az ECU? 20-as gyári ECU fogja vinni a 28-as forgattyúsművet? Az karcsú lesz, hacsak nem lesz felprogramozva, de gondolom ez alap?! Szemcsis


28-as injektorokkal is?


Hozzá kell igazítani a benzinnyomást (emelni) és ne a 20-as LMM-el rakd össze


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Zozo78
2014.09.09. 21:08   






Vasutas írta:
Zozo78 írta:
Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis

Hogy lesz ez az ECU? 20-as gyári ECU fogja vinni a 28-as forgattyúsművet? Az karcsú lesz, hacsak nem lesz felprogramozva, de gondolom ez alap?! Szemcsis


28-as injektorokkal is?


Győr    387    2012.04.19. 16:58
Vasutas
2014.09.09. 17:48   






Zozo78 írta:
Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis

Hogy lesz ez az ECU? 20-as gyári ECU fogja vinni a 28-as forgattyúsművet? Az karcsú lesz, hacsak nem lesz felprogramozva, de gondolom ez alap?! Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Zozo78
2014.09.08. 14:29   






Azért repedhetett meg szerintem, mert nagyon lehűlt a hf, mire az utolsó vezetőket cseréltem. Nem éreztem hogy milyen meleg, mert fasza kevlárkesztyű volt rajtam. Smile Vagy mittudomén.Kimunkáltam a repedést, de a hegesztésről lebeszéltek, mert annyira felmelegszik a hf, hogy meglazulhat(nak) a vezető(k). Úgyhogy kimartam és ennyi. Már majdnem kész vagyok, rajt a fej a blokkon, összerakva a vezérlés, csak egy rohadt olajpumpa belsőre várok. Vettem egyet, mert ami volt a mocin annak a bele kuka. Az újnak lefényképeztettem a belsejét a sráccal mert postán küldte, szép és fasza is, csak elfelejtette bele visszarakni az egyik fogaskereket. Tökjó hogy valami mindig közbejön....És még el kellett vinnem a hf-et egy másik műhelybe, mert az egyik szelep eresztett nálam, de ott megnézték vákummal és azt mondták semmi baja...majd kiderül. Megpróbálok majd eszkábálni egy adaptert a gyertyamenetbe, aztán mérek egy veszteséget, egyformák-e a hengerek. Arra meg különösen kíváncsi leszek, hogy a 20-as ecu-ja hogy viszi majd el ezt a motort. Szemcsis


Győr    387    2012.04.19. 16:58
Vasutas
2014.09.08. 13:20   






Zozo78 írta:
Optikai tuning:








Mizújs a HF-el? Repedések?
Rossz volt az illesztés, vagy hogy érted azt, hogy Te b@sztad el?
Szerintem ne dobd el ezt a HF-et, ennyi befektetett munka után, persze csak ha jó lesz a nyomáspróba után. Kacsint
Szépen és jól csinálod a dolgokat, jó alkatrészekkel, okosan, ennek jónak kell lennie! Csak így tovább, figyelünk... Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Zozo78
2014.09.05. 21:00   






Optikai tuning:









Győr    387    2012.04.19. 16:58
Zozo78
2014.09.03. 22:04   






Hogy szép is legyen: Szemcsis




Győr    387    2012.04.19. 16:58
Zozo78
2014.08.29. 20:09   






Miért is menne minden simán...majdnem egyforma.




Vissza a boltba. Sad


Győr    387    2012.04.19. 16:58
Zozo78
2014.08.26. 21:38   






Polír, szarul fényképezve:





Győr    387    2012.04.19. 16:58
Laleeboy
2014.08.25. 08:22   






Zozo78 írta:
Laleeboy írta:
Zozo78 írta:
Azt hittem ma végzek a hengerfejjel. Szelepek becsiszolva, vezetők végei lemunkálva, épp a szívócsatornákat políroztam, az utolsó előttinél tartottam, amikor megláttam ezt:





Nagyjából majdnem elbőgtem magam. Főleg, hogy valószínűleg én b...tam el. Most vagy megy a pénzem és az időm a kukába, vagy megálmodom mi legyen vele. Hirtelen az jutott eszembe, hogy a repedt részt kimunkálom hogy ne repedjen tovább aztán cső. Meg persze nyomáspróba. Sad Ha valakinek van ötlete hogy megmentsem (vagy miért ne) a fejet, jöhet ide.


Szerintem javítható

Valami hegyes szerszámmal (turbómaró)pucold ki a repedést amennyire tudod előtte a repedés végeit fúrd meg valami vékonyabb fúróval aztán mehet az aluhegesztőhöz.

Ha jól gondolom arrafelé nincs vízjárat így nem lehet gond


Mondjuk így? Smile





Yes


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  6 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW 5-7 series - Projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére