POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW 5-7 series - Projektek  »   pinyti's Fjordgrau E39 528iA M52

pinyti
2016.03.07. 18:20   






SID írta:
Tanulságos írás. Én is valami másik autót keresgélek az E36 mellé, de egyelőre azt sem tudom pontosan mit akarok.
Illetve az általad leírt történetek miatt még odáig is nagyon nehezen jutok el, hogy egyáltalán felhívjam a parasztot, aki árulja a kocsit. Arra meg végképp demotivált vagyok, hogy el is menjek megnézni, mert bő 90% az esélye, hogy csak egymás idejét raboljuk, egymás idegeid tépjük.

Mai élményem: telefonon beszélgettünk egy kocsiról. Blablabla, rákérdezek, hogy vezérlés mikor volt cserélve. Válasz: 40 ezer km-rel ezelőtt. Vezérlés, szíjak, olaj, szűrők...

Szomorú ez, nagyon szomorú.


Még így is milyen lehangoló tud lenni, hogy durván 100km-nél messzebb nem mentem egy autó miatt sem. Belegondolni sem merek, milyen idegbaj kerülgetett volna valahol messzebb egy olyan autó esetén, melyhez közelítve már 5m-ről látom, hogy reménytelen. Nem kevés időt, és pénzt (meg néhány idegszál) képes felemészteni ez a keresgélős időszak... Sad


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
hanko77
2016.03.07. 13:57   






Hmm...Hmm... szép is autó. Kacsint


   7    2007.08.02. 09:56
SID
2016.03.05. 23:29   






Tanulságos írás. Én is valami másik autót keresgélek az E36 mellé, de egyelőre azt sem tudom pontosan mit akarok.
Illetve az általad leírt történetek miatt még odáig is nagyon nehezen jutok el, hogy egyáltalán felhívjam a parasztot, aki árulja a kocsit. Arra meg végképp demotivált vagyok, hogy el is menjek megnézni, mert bő 90% az esélye, hogy csak egymás idejét raboljuk, egymás idegeid tépjük.

Mai élményem: telefonon beszélgettünk egy kocsiról. Blablabla, rákérdezek, hogy vezérlés mikor volt cserélve. Válasz: 40 ezer km-rel ezelőtt. Vezérlés, szíjak, olaj, szűrők...

Szomorú ez, nagyon szomorú.


   2623    2011.08.29. 13:58
pinyti
2016.03.05. 22:44   






Pavlo írta:
A pillangószelep a szívósorban is csak addig probléma, amíg benne van.


Tiszta sor, de ebben még csak le sem kell dugózni.

Inkább akkor probléma, amikor hirtelen gondol egyet, és úgy dönt, hogy inkább már nem akar bent lenni... Very Happy


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
Pavlo
2016.03.05. 21:45   






Üdv a Fila táska klubban!
Ha már Celldömölk-ön jártál, elugorhattál volna Kapuvárig, dumálhattunk volna egyet.

Sok sikert az "új" autóhoz.

A pillangószelep a szívósorban is csak addig probléma, amíg benne van.


Kapuvár    577    2011.10.21. 09:53
pinyti
2016.03.05. 21:35   






Mivel az utód nem túl érdekes, és remélhetőleg nem is teszi túlzottan eseménydússá az életem, így nem tervezek neki külön topicot nyitni, ezért ide írom le a keresgélés érdekesebb momentumait, s hogy végül én is vettem egyet az utóbbi évek "autós Fila táskájából". Illetve nem, mert ez 20d helyett 18d, abból is a magasnyomású rendszeres 1995ccm-es változat. Előnye, hogy itt nincsenek örvénycsappantyúk a szívósorban, így egy hibaforrással kevesebb. Eddig tetszik, rendkívül keveset fogyaszt (28i után főleg feltűnő), bár nem egy erőgép. Ha beválik, hétköznapi dolgaimhoz keresve sem találhatnék jobbat.

Szóval három hét, rengeteg telefonhívás, és hét feleslegesen megtekintett autó miatt megtett mintegy ezer kilométer. Ennyi kellett, hogy a nyolcadik helyen végre eljussak addig, hogy egyáltalán szóba kerüljön az ár, alkudjunk, és fizessünk. Ehhez eddig még soha nem kellett ennyi idő, mert míg igényeim egy autó műszaki állapotát illetően megnőttek (mai eszemmel az E39-est biztosan nem vettem volna meg, de talán még az E36-ot sem), a hazai BMW-k állapota talán siralmasabb, mint valaha. Tulajdonképp az egész piac egy hatalmas emésztőgödör, melyben az eladók zöme meg van róla győződve, hogy magát a szent grált árulja - így még a reménytelenül túlárazott szemetek esetében is szinte teljes mértékben elzárkóznak az alku elől. És a legrosszabb, hogy megtehetik, mert a 20d-t és úgy en bloc az E46-ot körülvevő hype miatt előbb vagy utóbb találnak valami palimadarat, aki megveszi annyiért. Az más tészta, hogy az ilyenek később majd köpködik a BMW-t minden fórumon, pedig csak nem az ezer eurós osztrák szemétért kellett volna egymillió forintot, vagy még többet fizetni. Kezdeti elképzeléseimet végül felváltotta az a fajta hozzáállás, hogy jöhet E46 Coupé-tól a Compact-on át a Touring-ig bármi – benzin, dízel, sőt még akár egy újabb E39 is – csak olyan állapotban legyen, ami megfelel az elvárásaimnak. Még így is nehéz volt...



Az első felhívottam egy E39 525d tulajdonosa volt, de amikor ecsetelni kezdte, hogy cserélt fékbetéteket és csapágyakat hátul a diffinél, mert „ezalatt sperr van tudod” meg is rekedt a párbeszéd. Egyszer még visszakérdeztem:

Sperr, tuti?

Ugyanis ekkor már csak az M3-at és az M5-öt szerelte önzáró diffivel a BMW, széria modellekbe rendelni sem lehetett. Azt pedig kétlem, hogy egy M5 diffi lenne egy Ausztriából származó olajkályha alatt.

Persze, emiatt jön ki jobban a hóból.

Saját maga szerelgeti, pedig azt sem tudja mi az – köszi inkább kihagyom.

A második egy 20td kompót volt, melyről telefonon elmondta a tulaj, hogy az autó garázsban áll, s az épp zuhogó havas esőre való tekintettel nem szívesen venné elő, mondván az autót ők csak száraz időben használták. Ez jó ómen - azt hittem kifogtam a tökéletes gépet - gondos gazda, aki mindezek ellenére megígérte, hogy elvisz a hétköznapi autójával a garázshoz, s ha tényleg tetszik és komolyan gondolom, kihozhatjuk, s egy próbaút keretében bevihetjük a szervizbe egy átvizsgálásra. Aztán mire odaértünk, a garázsból egy féltető lett, mely alá pont bevert az eső, így az autó már anélkül is csurom víz volt, hogy elővettük volna. Sajnálkozás, - óh jajj, ez vizes - no mindegy tulaj kijár vele, így az addig fal felé eső oldalán előtűnik egy kéttenyérnyi masszív horzsolás, és a repedt első lökhárító. Az ajtón levő karcot kérdezve meglepődik, s odaszalad - mondván hol van ezen karc – majd nyugtázza, hogy ja az egy kismotor volt a parkolóban, aki otthagyta (ha otthagyta, honnan tudja, hogy kismotor?).



A lökhárító pedig azért sérült, mert alacsony (oszt akkó' mivan? - kérdem én). Ehhez még hozzátette, hogy nemrég cseréltek fékbetéteket, de azóta is világít a fékbetét visszajelző a műszerfalon.

Kopásjelzőt cseréltek?

Nem, az mi?

Egy durván 2 000Ft-os kis vezeték.

Nem, és a régit sem tettük vissza, csak odakötegelőztük.


Ekkor kicsit megrendült a bizodalmam, de ez legyen a legnagyobb baja, majd rakunk bele egy újat. Mindegy beülök, indítok, de hopp, az olajkanna is sárgán világít.

Olaj van bent?

Persze miért?

Világít az alacsony olajszintre figyelmeztető lámpa is.

Az a sárga? Avval ne foglalkozzak, három éve ilyen, idővel kialszik.

Ez nem a normális működés része, valószínűleg rossz a szintjelző az olajteknőben.
- válaszoltam.

Szerinte persze nincs igazam, mivel mindig kialszik, biztosan csak „míg ellenőrzi magát a rendszer” addig jelez. Oké, nem vitatkozom, neki hangulatfény, nekem egy durván 30 000ft-os kiadás a szintjelző cseréje, ha netán vásárlásra kerül sor. Aztán ahogy próbálnék hármast kapcsolni, inkább mindig egyesbe, vagy ötösbe csusszan a gólyafoshoz hasonlatosan kóválygó váltókar, mire az úr megjegyzi:

Talán csak nem a saját autója váltójához van szokva?

Ezt nem igazán a megszokás, mint inkább a rommá kopott perselyek okozzák a váltórudazatban. Van hozzá javító készlet, de a kardántól kezdve elég sok mindent le kell bontani az aljáról a cseréhez.

Erre már csak hümmögés, meg egy „látom ért a BMW-khez a válasz” - sajnos pedig csak szeretnék érteni – de a kopott váltórudazat gyártmánytól függetlenül továbbra is csak kopott váltórudazat, ami nem megszokást, hanem javítást igényel, bár mint a mellékelt ábra mutatja ebben is elég eltérő állásponton voltunk az eladóval. A szervizbe vezető út amúgy eseménytelen volt azt leszámítva, hogy folyton vegzált ha túl közel mentem az előttem haladókhoz, mondván össze fröcskölik az amúgy tök vizes autó elejét, valamint lekapcsoltatta az ablaktörlőt a szemerkélő esőben, mert szerinte az már „szárazon ment”. A szervizbe érve rögtön körbemértük, melyből kiderült, hogy a tető és a csomagtérajtó kivételével sehol máshol nincs gyári értéken a festékvastagság. A vizsgasoron végigtolva a lengéscsillapítói jók voltak, de a futóműben lógott a jobb alsó támasztógömbfej (lengőkarral együtt szintén nem két fillér), s a kézifék sem fogott. Aztán feltűnt, mintha valamikor beázott volna, mert foltokban lógott a kárpit az A-oszlopokon. Persze ezek nem akkora hibák, amiket ne lehetett volna kijavítani, de a vételár alkuképességét puhatolózva folyton azt a válasz kaptam, hogy „az autóhoz van gyári 17-es nyári garnitúra is, amit nem takar az irányár”. Túlzottan nem kívántam rá a gépre, s megbántani sem akartam az eladót a számomra ezért elfogadható összeggel, így inkább megköszöntem, hogy hajlandó volt időt szentelni rám, s elbúcsúztunk egymástól, mondván átgondolom a dolgot.

Aztán megnéztem egy 2.0dCi Megane kombit, és egy 206 Gti-t, de ezeket magam sem gondoltam komolyan, így inkább ne is vegyük őket számításba - az állapotukra pedig szót is kár vesztegetni.

A harmadik BMW szintén egy 20td Compact volt Szombathelyen, mely a tulaj telefonos leírása alapján jónak tűnt, de élőben nagyon illúzióromboló volt a kókler módon javított jobb első fertály (facsavar fogta a lökhárító sarkát a sárvédőhöz, és lötyögött az egész fényszóró), s a kuplungpedálra téve a lábam eléggé pulzált alapjáraton, így tartva a kettős tömegű kezdődő hibájától erről is letettem.



Keszthely felé jöttünk haza, ahol egy kereskedésben megnéztünk egy 318i Touringot - már a 143 lóerős motorral - de ennek is rondán volt javítva a jobb eleje, arról nem is beszélve, hogy dízel lökhárító (feltehetően ilyet szereztek a bontóból amikor megtört az eleje) volt rajta.

Negyedik, ötödik és hatodik helyen három Coupe szerepelt, melyek közül sajnos csak egy gittből faragott szebb napokat megért 318Ci-t tudtam megnézni a közelben. Az egyik - tulajdonosa által is bevallottan szarrá rohadt - 320Ci amúgy is elég borsos vételárát abszolút fixen kezelték (csak akkor indulj el ha komolyan gondolod, mert ebből egy fillért sem engedek...), így az emiatt esett ki, a pénteki napon meghirdetett másik 320Ci tulaját pedig szombat 10-kor hívva már csak sokadik voltam az érdeklődők sorában.



Ez az autó feltehetően a való életben is jó volt, meg is vették előttem, amit nagyon sajnáltam, de kesergés helyett inkább kinéztem pár Touringot vasárnapra.

Az első felhívottam hangja és kommunikációs készségei alapján vagy a fémgyűjtők, vagy a szellemileg kissé hátrányos helyzetben levők táborát erősítette, amit rendkívül erőszakos tukmálással próbált ellensúlyozni, így még a telefonszámát is le kellett tiltanom a telefonomon, nehogy vissza tudjon hívni. A második egy nálunk letelepedett német úr már honosított autója volt Balatonberényben, s találtam egy fekete 318d Touring-ot is Celldömölkön, de ennek sajnos nem volt kép a belsejéről, így inkább csak amolyan „B-terv”-ként tettem a parkolóba. A berényi 20d motorikusan jónak tűnt, de hátsó ajtajai levelesre voltak rohadva, és az íveken is voltak már pörsenések, így inkább erre is nemet mondtam.

Ekkor vasárnap délután három óra lehetett, de tettem egy elkeseredett, és abszolút hitevesztett próbát, felhívtam a celldömölki „B-tervet”, hisz innen az már csak durván 70 kilométerre volt. Legnagyobb meglepetésemre ráért, és fogadott, így a Vulkán Fürdő parkolójában találkoztunk. Míg vártuk, hogy odaérjen, megjegyeztem barátnőmnek, hogy már semmi kedvem az egészhez, de ha már itt vagyunk, hát legyen...



És milyen jól tettem, hisz legnagyobb meglepetésemre egy teljesen rozsdamentes autó érkezett hozzánk. Körbemértem rétegvastagság mérővel, s csak a csomagtérfedél és a jobb hátsó sárvédő volt sérült, azokon is mindössze 150 mikron volt a legvastagabb eredmény. Próbakör következett mely során fény derült a termosztát hibájára, és hogy valahol kifúj a kipufogó. Kopogott egy kicsit a futómű is, de úgy voltam vele, ha a kaszni jó, nem lehet olyan hibája, amit ne tudnánk orvosolni, így alkut kötöttünk, és fizettem. Járt mellé egy garnitúra 17-es – emiatt feltehetően replika – Styling 135-ös alufelni is szinte vadonatúj Fulda nyári gumikkal.



Itthon aztán szépen sorba vettük a dolgokat, és rendbe tettük azt a pár dolgot, ami felmerült. Elsőként kicseréltük a katalizátor utáni szakadt rezoncsövet a kipufogóban, mellyel megszűnt a huhogó turbóhang, és a bűz az utastérben. Emiatt le kellett bontani a légszűrőt és a pollenszűrőt is, így értelem szerűen ezekből már újakat tettünk vissza.



Kimostuk az első ablakmosótartályt, mert az alján összegyűlt iszap miatt nem tudott rendesen spriccelni, most kis híján átszakítja szélvédőt, olyan erővel érkezik az ablakmosó. Vettem két stabpálcát előre, és két új spirálrugót a hátsó töröttek helyére mellyel teljes mértékben megszűnt minden futómű felől érkező zörej – nagyon patent lett. Kicseréltük mindkét hosszbordásszíjat, s végül kapott egy új termosztátot, valamint lekötöttük az EGR vákuumcsövét is. Ez utóbbival kiküszöböltük a pulzálást bizonyos állandó fordulatszámokon, de a motor továbbra sem érte el az üzemi hőfokot. Nosza rajta cseréljük ki az EGR hőcserélőjének tetején levő másik termosztátot is, s láss csodát azóta úgy áll a mutató középen, mint a cövek.



Sikerült pár éjszakányi áztatás után életet lehelni a hátsó üveget emelő jobb oldali zsanérba is, így már az is teljes mértékben megfelelően működik, könnyedén nyit-zár, és szépen is áll. Jövő héten tervben van egy olaj és gázolajszűrő csere, csak hogy teljes legyen szerviz, valamint pár használatot nem befolyásoló apróság is megoldásra vár még – kell egy gyári szivargyújtós tároló a középkonzolba a jelenleg bent lévő fantasztikus navigáció helyére (hogy száradna le a keze annak, aki odahenkölte ezt a szart), valamint két parkoló szenzor is beteg a PDC-ben, melyeket szintén bontóból tervezek beszerezni.



A műszercsoportban is van egy kicsi, ám számomra annál zavaróbb hiba - feltehetően letört a kis tüske a napi kilométer nullázó gombjáról, így még arra is ki kell találnom valamit...


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
Pavlo
2016.02.06. 20:49   






Gratulálok! Jó döntés volt!
Kacsint


Kapuvár    577    2011.10.21. 09:53
pinyti
2016.02.06. 20:21   






Peet007 írta:
pinyti írta:
Az "autópark" racionalizálásának zászlaját lobogtatva mai nap eladtam az autót...


Ejj pedig, ez nagyobb,komoly autó volt,mint a 36,azt hittem sokáig meglesz.
Fenntartás volt necces,vagy lesz még bmw zés? Sad


Inkább úgy mondanám, hogy hobbyautóból elég egy is, és az jelenleg (korlátozott használhatósága miatt) a Punto Cabrio.
Nem a fenntartása volt vészes, hanem egyszerűen sajnáltam nap mint nap szaggatni télen-nyáron, sóban-esőben, fagyban-forróságban. Ahhoz azért már túl jó volt.
A mindennapi közlekedésre tervezek valami ésszerű olcsó autót beszerezni, s ha a Punto is elmenne, úgy annak a helyére szeretnék valami vászontetős hátsókerekes benzinest.


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
Peet007
2016.02.06. 19:52   






pinyti írta:
Az "autópark" racionalizálásának zászlaját lobogtatva mai nap eladtam az autót...


Ejj pedig, ez nagyobb,komoly autó volt,mint a 36,azt hittem sokáig meglesz.
Fenntartás volt necces,vagy lesz még bmw zés? Sad


Pest megye    843    2012.02.19. 11:58
pinyti
2016.02.06. 19:07   






Az "autópark" racionalizálásának zászlaját lobogtatva mai nap eladtam az autót...


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
Pavlo
2016.01.05. 17:36   






Szép! Ha replika, ha nem!


Kapuvár    577    2011.10.21. 09:53
pinyti
2015.12.30. 20:16   






Vettem négy ilyet:



Sajnos replika, és csak 8x17 mind a négy, de ez utóbbi miatt talán kevésbé lesz érzékeny a külső behatásokra - elvégre nem hobby autó. A tervem az, hogy gunmetal lesz, de majd meglátjuk... Szemcsis


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
pinyti
2015.12.18. 22:08   






Ha már múltkor így belejöttem a BMW javítgatásába, kijavítottuk a jobboldali üzemanyag szintjelző kontakthibáját is a tankban. Sokszor előfordult ugyanis, hogy tankolást követően a műszerfali "zeiger" nem mozdult, s ilyenkor a titkos menüben kiírt érték is nulla volt a jobb oldalon. Ha kivettem az ülést, és megnyomkodtam a szivattyú műanyag fedelét, helyreállt és működött.



Evidens volt, hogy odabent van a hiba, így rendeltem új tömítést, záróanyát, és a mai napon kivettem a szintjelzőt a tankból. Jól látszott, hogy leszakadt a jeladó egyik vezetéke a fedélen levő csatlakozó tüskéről, melyet visszaforrasztva újra tökéletesen működik ez is...


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
pinyti
2015.12.14. 21:16   






Nincs rá jobb szó, mint hogy kikövetelte magának a törődést - és néhány új alkatrészt - a BMW. Fejben már fogalmaztam a szokásos évzáró posztot, számot vetve a 2015-ös évvel, melyben összesen két olyan meghibásodása volt az autónak, ami valóban az ő számlájára írható (vízcső, valamint a stabpálcák cseréje), s láthatóan egyre kevesebb tennivaló akadt vele. Ezért ért meglepetésként a dolog, hogy relatíve jó minőségű aszfalton egyenesen haladva egyszer csak egy érdekes pattanó hang jött a hátuljából. Először azt hittem átmentem valamin, vagy eltört valamelyik rugó. Ez utóbbit látszott alátámasztani az a tény is, hogy leült az autó jobb hátulja. Másnap megemelve láttam, hogy úgy átszakadt a jobb hátsó lengéscsillapító alsó szilentje, hogy az simán leakadt a gátlót a tengelycsonkhoz rögzítő csavarról. Nem mindennapi látvány volt:



Bár tudtam, hogy a hátsó lengéscsillapítók (különösen a jobb, abból már szivárgott az olaj) nincsenek a helyzet magaslatán, mégis bíztam benne, hogy kibírják a jövő szeptemberben esedékes műszaki vizsgáig. Tévedtem, az autó kiharcolta magának karácsonyi ajándék gyanánt az új szettet, így megrendeltem a két új gátlót, s szombat délelőtt nekiugrottam a cserének. Nem részletezem a metódust, annak bárki utánajárhat a neten, legyen elég annyi, hogy elég rendesen ki kell üríteni az utastér hátsó traktusát. A lengéscsillapítók felső bekötési pontjai ugyanis a kalaptartóban található hangszórók alatt vannak.



Aztán hogy lefelé is kiférjen a gólyaláb, az egyik felső (azok közül is a hátsó) lengőkart is ki kell venni. Bár még nem kopogott, s nem is lógott egyik sem, de mindkettőn elporladt a külső gömbfej porvédőgumija, melynek következtében inkább csak múltjuk volt, mint jövőjük.



Balos volt helyben polcon, de a jobb oldalit csak ma reggel hozták meg. Miután a helyére került minden, délre összelegóztam a belteret. Látványosan feljebb került a hátulja, s érzésre is sokkal jobban viselkedik az autó. Bár a jobbos üzemanyag szintjelzőre a tankban még valamikor ránézünk, remélem egy darabig nem kell hozzányúlnom, s megelégszik evvel a kis karácsonyi közjátékkal...


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
pinyti
2015.11.15. 10:14   






Ha a múltkor már úgy belejöttem a világítást érintő apróságok rendbetételének, nem hagyhattam ki az első xenon szintszabályzó szenzor cseréjét.



Ebből utángyártott darabot vettem, a lengőkarról hiányzó "kutyacsontból" pedig gyárit.


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
pinyti
2015.10.31. 10:52   






vasi89 írta:
Szeritnem ezen az 5ösön a style65 vagy 66 a legszebb Kacsint de gyári jó állapotút kifogni belőle sajna nehéz Sad


Örök kedvencem a Style 5, az is igen jó lenne, de abból a szépeknek igencsak borsos az ára. Egyébként mindennapos közlekedőedény lévén az ésszerűség azt diktálja, hogy maximum 17"-es méretig menjek el.
Amúgy az E39 felni szempontjából elég mostoha gyermek. Minden normális BMW-nek 72,5 az agymérete, ennek az egynek meg 74mm. Utána az E60 ismét 72,5mm lett, szóval hogy evvel a 74-gyel anno mi volt a cél, nem értem. Surprised


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
vasi89
2015.10.30. 17:19   






pinyti írta:
Pavlo írta:
Szép az autód, akárcsak az E36 volt. De azért valami szebb felnit tehetnél rá, sokat fiatalodna. Kacsint Válassz!
Én is írnék valamit az E46-omról a topikjába, de nincs mit. A sima olajcserék nagyon unalmasak. Very Happy


Tervben van a dolog, így el is adtam a 16"-os nyári gumikat. Aztán hogy mi lesz belőle, majd kiderül... Think...


Szeritnem ezen az 5ösön a style65 vagy 66 a legszebb Kacsint de gyári jó állapotút kifogni belőle sajna nehéz Sad

Laleeboy írta:


A kombi E36-ba is max 2 méter fér be úgy ha be is akarod csukni az ajtót és az se lehet túl vastag (a szőnyeg nekem is csak hajtogatva fért be) és akkor már a könyöklőn van a vége

Vagány az első toldat miféle cucc


Én a múltkor a coupeba betapostam egy 1,8*2,5-es szőnyeget Very Happy


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
pinyti
2015.10.30. 16:50   






Pavlo írta:
Szép az autód, akárcsak az E36 volt. De azért valami szebb felnit tehetnél rá, sokat fiatalodna. Kacsint Válassz!
Én is írnék valamit az E46-omról a topikjába, de nincs mit. A sima olajcserék nagyon unalmasak. Very Happy


Tervben van a dolog, így el is adtam a 16"-os nyári gumikat. Aztán hogy mi lesz belőle, majd kiderül... Think...


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
Pavlo
2015.10.30. 13:32   






Szép az autód, akárcsak az E36 volt. De azért valami szebb felnit tehetnél rá, sokat fiatalodna. Kacsint Válassz!
Én is írnék valamit az E46-omról a topikjába, de nincs mit. A sima olajcserék nagyon unalmasak. Very Happy


Kapuvár    577    2011.10.21. 09:53
pinyti
2015.10.24. 22:53   






gameover írta:
én is úgy vagyok vele, mint pinyti ha van egy jó autóm akkor azt miért adjam el, nálam e60 jöhetne szóba csak és kizárólag benzines motorral, amiből itthon nagyon kevés van ami meg jó annak megkérik az árát, ezért marad az e36 amíg ki nem rohad alólam.


Igen, ha már E60 (de praktikum szempontjából inkább E61) az 525i amivel én is ki tudnék egyezni. Az még M54...

Kacsint


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
gameover
2015.10.24. 22:23   






Laleeboy írta:
gameover írta:
pinyti írta:
gameover írta:
el is adtad?


Nem. Sőt nagyon úgy fest, hogy marad az autó. Ennek több oka is van, de a legfontosabb talán az, hogy egyszerűen kiábrándító amit nálunk a cégnél is tapasztalok használtautó fronton. Annyiért, amennyit nyugodt szívvel egy autóért jelenleg kifizetnék, egyszerűen nincs semmi ami jobb lenne a mostaninál, arról nem is beszélve, hogy ez már relatíve egészen rendben van. Ami mondjuk nem lenne rossz vétel, az kollégám E60 525d-je, de sajnos sem az E60 sem a "d" nem a szívem csücske (bár ahogy tellik az idő egészen kezdek megbarátozni a formájával), és az is csak egy pont ugyanolyan "semmirevaló" négyajtós, mint a mostani:



Na ja, egy szaros síalagút, és kifújt. Persze tudom, nem cuccolós autónak készültek ezek, de ha egyszer mennie kell, akkor a fenti kép tökéletesen illusztrálja, hogy miért...

Aztán maholnap lassan belepörög 400 000-dik km is, ami itthon a 200 ezret futott prémium autók országában eladás szempontjából szintén nem a legjobb ómen.

És túlságosan is szeretem már ahhoz, hogy csak ilyen pikk-pakk túladjak rajta. Csak lenne kombi...
Smile


a következő autóm nekem is kombi lesz, de addig megoldjuk a sedánnal Very Happy




A kombi E36-ba is max 2 méter fér be úgy ha be is akarod csukni az ajtót és az se lehet túl vastag (a szőnyeg nekem is csak hajtogatva fért be) és akkor már a könyöklőn van a vége

Vagány az első toldat miféle cucc


az esetek többségébe az a 2méter pont elég lenne, nyilván egy ilyen 5m szőnyeg személyautóba nem fér el.
én is úgy vagyok vele, mint pinyti ha van egy jó autóm akkor azt miért adjam el, nálam e60 jöhetne szóba csak és kizárólag benzines motorral, amiből itthon nagyon kevés van ami meg jó annak megkérik az árát, ezért marad az e36 amíg ki nem rohad alólam.
a toldat golf 3 vr6.


Budapest    517    2009.11.29. 16:35
Laleeboy
2015.10.24. 20:00   






gameover írta:
pinyti írta:
gameover írta:
el is adtad?


Nem. Sőt nagyon úgy fest, hogy marad az autó. Ennek több oka is van, de a legfontosabb talán az, hogy egyszerűen kiábrándító amit nálunk a cégnél is tapasztalok használtautó fronton. Annyiért, amennyit nyugodt szívvel egy autóért jelenleg kifizetnék, egyszerűen nincs semmi ami jobb lenne a mostaninál, arról nem is beszélve, hogy ez már relatíve egészen rendben van. Ami mondjuk nem lenne rossz vétel, az kollégám E60 525d-je, de sajnos sem az E60 sem a "d" nem a szívem csücske (bár ahogy tellik az idő egészen kezdek megbarátozni a formájával), és az is csak egy pont ugyanolyan "semmirevaló" négyajtós, mint a mostani:



Na ja, egy szaros síalagút, és kifújt. Persze tudom, nem cuccolós autónak készültek ezek, de ha egyszer mennie kell, akkor a fenti kép tökéletesen illusztrálja, hogy miért...

Aztán maholnap lassan belepörög 400 000-dik km is, ami itthon a 200 ezret futott prémium autók országában eladás szempontjából szintén nem a legjobb ómen.

És túlságosan is szeretem már ahhoz, hogy csak ilyen pikk-pakk túladjak rajta. Csak lenne kombi...
Smile


a következő autóm nekem is kombi lesz, de addig megoldjuk a sedánnal Very Happy




A kombi E36-ba is max 2 méter fér be úgy ha be is akarod csukni az ajtót és az se lehet túl vastag (a szőnyeg nekem is csak hajtogatva fért be) és akkor már a könyöklőn van a vége

Vagány az első toldat miféle cucc


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
gameover
2015.10.24. 19:22   






pinyti írta:
gameover írta:
el is adtad?


Nem. Sőt nagyon úgy fest, hogy marad az autó. Ennek több oka is van, de a legfontosabb talán az, hogy egyszerűen kiábrándító amit nálunk a cégnél is tapasztalok használtautó fronton. Annyiért, amennyit nyugodt szívvel egy autóért jelenleg kifizetnék, egyszerűen nincs semmi ami jobb lenne a mostaninál, arról nem is beszélve, hogy ez már relatíve egészen rendben van. Ami mondjuk nem lenne rossz vétel, az kollégám E60 525d-je, de sajnos sem az E60 sem a "d" nem a szívem csücske (bár ahogy tellik az idő egészen kezdek megbarátozni a formájával), és az is csak egy pont ugyanolyan "semmirevaló" négyajtós, mint a mostani:



Na ja, egy szaros síalagút, és kifújt. Persze tudom, nem cuccolós autónak készültek ezek, de ha egyszer mennie kell, akkor a fenti kép tökéletesen illusztrálja, hogy miért...

Aztán maholnap lassan belepörög 400 000-dik km is, ami itthon a 200 ezret futott prémium autók országában eladás szempontjából szintén nem a legjobb ómen.

És túlságosan is szeretem már ahhoz, hogy csak ilyen pikk-pakk túladjak rajta. Csak lenne kombi...
Smile


a következő autóm nekem is kombi lesz, de addig megoldjuk a sedánnal Very Happy




Budapest    517    2009.11.29. 16:35
pinyti
2015.10.23. 21:40   






gameover írta:
el is adtad?


Nem. Sőt nagyon úgy fest, hogy marad az autó. Ennek több oka is van, de a legfontosabb talán az, hogy egyszerűen kiábrándító amit nálunk a cégnél is tapasztalok használtautó fronton. Annyiért, amennyit nyugodt szívvel egy autóért jelenleg kifizetnék, egyszerűen nincs semmi ami jobb lenne a mostaninál, arról nem is beszélve, hogy ez már relatíve egészen rendben van. Ami mondjuk nem lenne rossz vétel, az kollégám E60 525d-je, de sajnos sem az E60 sem a "d" nem a szívem csücske (bár ahogy tellik az idő egészen kezdek megbarátozni a formájával), és az is csak egy pont ugyanolyan "semmirevaló" négyajtós, mint a mostani:



Na ja, egy szaros síalagút, és kifújt. Persze tudom, nem cuccolós autónak készültek ezek, de ha egyszer mennie kell, akkor a fenti kép tökéletesen illusztrálja, hogy miért...

Aztán maholnap lassan belepörög 400 000-dik km is, ami itthon a 200 ezret futott prémium autók országában eladás szempontjából szintén nem a legjobb ómen.

És túlságosan is szeretem már ahhoz, hogy csak ilyen pikk-pakk túladjak rajta. Csak lenne kombi...
Smile


Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
pinyti
2015.09.18. 20:27   






Az volt a terv, hogy e hét kedd este átviszem az autót a nagykanizsai BMW szervizbe, hogy megejtsük a már régóta halogatott kartertömítés cseréjét. Az igazsághoz viszont az is hozzátartozik, hogy annak idején amikor megvettem a tömítést, csak annyit tudtam, hogy csurom olaj a motor alja, de rendesen még nem mostam le egészen mostanáig.



Hétfőn - mikor lebontottam az alsó motorburkolatot - alaposan letakarítottam mindent féktisztítóval, így kedd estére szépen beazonosíthatóvá vált, hogy honnan szivárog az olaj. Még szerencse, hogy eddig nem ugrottam neki ész nélkül, mert bár enyhe olajpára van az olajteknő tömítés hátsó részén, a problémát az olajszűrőház tömítése okozta. Ezt szerdán a BMW-sek ki is cserélték, ma pedig megejtettem a már esedékes olajcserét is az autón.



Most viszonylag patent a gép...

Update 2015.09.21.: Dobtam bele egy új levegőszűrőt is...





A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.09.22. 22:13 (1).

Nagykanizsa    537    2011.11.20. 18:13
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3, 4, 5  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW 5-7 series - Projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére