POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei  »   Lada 2101 M42

nagyattila
2015.03.16. 20:09   






A Projekt építése megállt, külföldi munkavállalás miatt az autó eladóvá vált, vagy cserélhető esetleg egy Honda Hornetre. Ha valaki érez magában kedvet a folytatására, akkor a 06303895733-as számon elér.


Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
nagyattila
2014.04.28. 23:22   






Újra itt vagyok, az építés egy kicsit belassult. Sad , mert az utcai autóm elköszönt. Nincs olajnyomás meg ilyen apró hibák Very Happy . Nekem meg teli lett a tököm ezért vettem egy új autót helyette, illetve még egyenlőre mellé. De remélem minnél elöbb elmegy a háztól. Ez a nem tervezett autó vásárlás megkurtította a költségvetést, úgyhogy amig el nem viszik a Fábiámat addig egy kicsit lassítok.

Az új persely:





Közben azért egy kicsit zajlik az élet a műhelyben is. El készült a váltókar. Ezen kívül kész van még a váltó tartó bak is, bár egy kicsit lezúzta az agyam mire ezt kitaláltam. Azért van így, mert nincs hely egy gyári bak és egy 20 fokot komenzáló valamit beépíteni. Ezért megcsináltam úgy hogy maga a bak van elmarva szögben, de mégis gumi ágyas.

A hűtő pedig nem zsiguli, hanem egy átalakított níva hűtő. 5,75 liter folyadék fér bele, tehát nem kicsi Very Happy . Ezen kívül szét lett forrasztva és ki van csontra pucolva. Egyetlen hátrány, hogy ki..szott nehéz (mégicsak orosz).





















Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
Turboá
2014.04.18. 13:29   






Valóban, ha befér szélességben/ magasságában , akkor inkább használd az is hűtőt. Nagyon jó helyre tetted a motort, nem is fért volna hátrébb. Jó kis projekt, ne szerénykedj ! Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
spongebob
2014.04.17. 23:45   






Háááát csak nézek és nagyon tetszik idáig a dolog. Smile
Nagyon szépen és igényesen csinálod,grat hozzá Kacsint


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
Laleeboy
2014.04.14. 08:30   






nagyattila írta:
Elsődlegesen ezért került ide a motor ahol most van, így pont egymás felett vannak a felfogatási pontok. Másodsorban pedig ha hátrébb raktam volna akkor nem lenne hely a tűzfal és a műszerfal közt. Pedig oda még be kellene férjen valami fűtés Very Happy. Még ez a picike hűtő Very Happy is befért elé.













Tényleg csalókák a képek de így már jól látszik hogy jó helyen lesz .

Szerintem ne a lada hűtőt használd, ha megvan tedd be inkább az is-ét jobb lenne Kacsint

Egyébként szép munka csak így tovább Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
nagyattila
2014.04.13. 20:21   






Elsődlegesen ezért került ide a motor ahol most van, így pont egymás felett vannak a felfogatási pontok. Másodsorban pedig ha hátrébb raktam volna akkor nem lenne hely a tűzfal és a műszerfal közt. Pedig oda még be kellene férjen valami fűtés Very Happy. Még ez a picike hűtő Very Happy is befért elé.













Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
nagyattila
2014.04.10. 21:11   






Köszönöm a dícséretet, jól esik, főleg attól aki már letett valalmit az asztalra. Kacsint


Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
Turboá
2014.04.10. 20:40   






ügyes vagy, meglepetés lesz! Kacsint


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
nagyattila
2014.04.10. 15:50   






Nagy segítség lenne ha valaki meg tudná mondani a lendkerék belső furatának pontos átmérőjét és az osztókört meg a furatok pontos átmérőjét. Meg akartam mérni, de a nagy sietségben kiment a fejemből és már felraktam a váltót. Ezen kívül kérdés még, hogy melyik váltó meg fel erre a motorra csont nélkül?


Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
nagyattila
2014.04.09. 22:41   






A kép így elég csalós, nem sok hely van a tűzfal és a motor közt. A váltót azóta már feltettem és az is billetett hátra egy kicsit a motoron.
A váltó tartó bakokon dolgozom most. Ha ez kész van készítek egy pár képet hogy alátámasszam amit mondok. Amúgy meg ebben a formában a gyári felfogatási helyen vannak az egyedi motortartó bakok mind a motoron mind pedig a bölcsőn. Ezt ide találták ki Very Happy


Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
Laleeboy
2014.04.08. 08:25   






nagyattila írta:
Ma kicsit több időm volt, így végre be tudtam rakni motort. Cool













Jól mutat a biguli motorterében az IS Kacsint

Ennél nem lehet hátrébb tenni, vagy a gyári motor is kb itt volt?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
nagyattila
2014.04.07. 22:34   






Ma kicsit több időm volt, így végre be tudtam rakni motort. Cool













Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
nagyattila
2014.04.06. 20:50   






A héten nem sok időm volt az autóval foglalkozni, de ami történt azt lefényképeztem.

Elértem a régen várt állapotot, a saját lábain áll Very Happy





Csináltam rozsdadmentesből egy GE szemes nyomtávrudat, mert a másik nem fér el a mototrtól. Ha a helyen lesz csinálok róla újra képet.





Egyet lépek előre kettőt hátra, kiszakadt három menet a szelepfedelet tartó csavarok közül Sad . Megörökítettem bár sok minden nem látszik. Csináltam hozzá menetjavítót CrMo-ból.








Ha ezt a kis hibát nem vesszük figyelembe akkor elég jól áll a motor is.





Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
nagyattila
2014.03.31. 22:40   






Ehez a konfighoz egyenlőre elég kell legyen ez a híd, a vftsek alatt is kibírja, a lóerőnk pedig kb egyforma Smile . Két oka volt amiért nem került alá külön lengőkaros történet, az egyik hogy ehez van legnéscsillapítóm, az e30hoz kellet volna csináltatni ahoz meg nem volt "kedvem".. Very Happy Very Happy . De az öltlet nincs elvetve, rejtegetek is itthon egy e30 hátulját. A másik meg öszintén szólva az, hogy miután megcsináltam a tűzfalat és az alagutat, elfogyott az a fene nagy lelkesedés Very Happy . Először most arra szeretnék koncentrálni, hogy tudjak végre menni egyet vele. Ha már így kiforrott legalább annyira hogy minden része üzembiztos, és össze is barátkoztam a kocsival, akkor majd fejlesztem tovább. Cool


Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
henki
2014.03.31. 21:02   






Sziasztok!
Igen-igen ekkora motornál felejtős a gyári híd, ha nem a féltengelyt eszi meg akkor a kúpkereket illetve a tányérkerékről a fogakat. Az enyém alatt is E30 hátulva van, nagyházas difivel.


Orosháza    24    2013.01.30. 20:30
Laleeboy
2014.03.31. 12:49   






Van itt egy másik hasonló "elmebeteg" Very Happy hasonló összvérrel.
Annyival súlyosbítva hogy kocka ladába van egy V6-os biturbós Nissan motor E30 hátsó futóművel.

http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=746

Szerintem nagy előrelépés lenne neked is az E30 hátulja a merev hídhoz képest (igaz van vele meló mert szűkíteni kell a nyomtávot), de jobb fék és többféle difi áttétel áll rendelkezésre Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
nagyattila
2014.03.31. 12:13   






A védőszemüveget próbáltam, de azt is beteríti és nem láttam át rajta. Very Happy

A műszerfal szélessége ugyanaz mint a ladáé. Csak a mélységéből kellet kifaragni 10 centit. Very Happy . A szélvédő páramenetsítése pedig kocka ladából szármaszó szellőzőkön történik, ami úgyszint bele van faragva a műszerfelba. Kb két nap cumi Very Happy . És még fűtésről nem is beszéltem, mert ugye az nem fér el a tűzfal és a cső közt. Ez még egy következő kör.


Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
Laleeboy
2014.03.31. 09:02   






Jó kis projekt, csak így tovább

A hajtás marad a gyári vagy az is E30-lesz?

Hogy fért be a műszerfal? Shocked


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
vasi89
2014.03.30. 18:45   






Személy szerint nekem nagyon tetszik ez a project, biztosan figyelni fogom Kacsint

Idézet:
becsuktam a szemem és nem bírtam kinyitni mert összeragadt


Nem értek hozzá de védőszemüvegben nem egészségesebb festeni? Very Happy


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
nagyattila
2014.03.30. 17:18   






A következő képek már az mostani állapotot tükrözik. Elkezdtem a motorral foglalkozni. Szerintem nagyon zsír állapotban van ezért nem is bontottam meg brutálisan. Amíg a Bmwben volt mértem kompressziót, de sajnos nem emlékszem hogy mennyi Surprised , csak arra hogy tök egyforma minden hengernél. Az órájában 90000km volt de van egy sanda gyanúm, hogy az valós lehet. A vesz tengelyen semmi kopás nem látszik, ebből is következtettem az előzőre. Cseréltem vízpumpát, egy-két tömítést, festegettem itt ott, elmostam kívül belül. Az kimondottan érdekes volt, hogy a szívósor és a hf. közti tömítés össze volt zsugorodva és az egyik hengernél belógott a befecskendező elé.


További képek jövő héten, feltéve ha érdekel bárkit Very Happy





















Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
nagyattila
2014.03.30. 16:35   






Elkezdtem összerakosgatni, bele került egy e30 műszerhal erősen átalakítva Very Happy . Sikerült hozzájutnom két Recaro fotelhez, a sparco párna csak azért van benne, mert ez volt itthon. Ezeknek is készítettem két pár konzolt ezt is sparco minta alapján. Ezen kívül pozicionáltam a pedálokat és átalakítottam, egy Níva pedál felhasználásával bovdenesre a gázt, mert ez az orosznál rudazatos Smile . Az tény, hogy nem kell munkavédelmi bakancsban nem kell majd vezetni.
Felkerült az első futómű is bilstein lengéscsillapítókkal, ferrodo DS fékekkel. Módosítottam a tehermentesítőket, így nem a nyomtávszélesítők veszik fel a terhet hanem az agy. Csináltam egy garnitúra tőcsavart is. Így már elég pofásan néz ki .


























Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
nagyattila
2014.03.30. 16:09   






Itt már le van alapozva az egész belseje, és a festés is elkészült nagynehezen. Ezt a részt utáltam a legjobban főleg mikor a belsejét és az alját fújtam Very Happy , becsuktam a szemem és nem bírtam kinyitni mert összeragadt Very Happy .









































Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
nagyattila
2014.03.30. 15:51   






Itt már elkészült az alagút és a tűzfal. Amilyen lassan lett kész olyan kevés kép is készült róla. A kormány "buszos" pozíciója is változott, így már inkább hasonlít egy versenyautóra, de ez majd az oszlop felrakásával jobban látszik. Az ülés tartói is komolyodtak az előző tulaj zártszelvényes megoldásához képest. A csövet is saját ízlés szerint fűszereztem, így egy kicsit bizalomgerjesztőbb, mint az elődje volt. Ezen kívül bekerültek a küszöbbe a bakok csövei. és gyártottam 4 bakot suzuki motorsportos mintára. (ha érdekel valakit azt is lefényképezhetem)













Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
nagyattila
2014.03.30. 15:40   






Az mondjuk kérdés hogy a is-en getrag 240-es van igaz? Na most én ahhoz csináltam meg az alagutat, de mi van hogyha 260-ast szeretnék rá? Az mennyivel nagyobb és milyen irányban? Confused


Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
nagyattila
2014.03.30. 15:13   






Mivel a motortér nem erre lett szabva így hát, hogy a hűtő is elférjen meg kellet vágni a tűzfalat. És természetesen a váltó sem fér el tehát az alagutat is Very Happy . Erről sok kép nem készült, így azt rakom fel ami van.













Bátaszék    20    2014.03.28. 15:04
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Márkafüggetlen részleg - BMW sek egyéb jármű Projektjei

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére