POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - VERSENYAUTÓK  »   BMW E36 323 Time Attack

Marco Tdi
2014.01.28. 13:03   






@ HZsolt92

Legtobb dolgot eladtam amit beszereztem hozza mar, mert elegge hulyeseg lett volna egy olyan autot olyan tulajdonsagokkal palyara kuldeni, ezekre a dolgokra csak akkor jottem amikor komolyabban el kezdtem foglalkozni az ilyen olyan tulajdonsagokkal, nem csak loero, fektarcsa meret es hasonlo...
Sokkal, de sokkal jobb egy E36 benzines...


Sopron- Mmóvár    23    2014.01.26. 18:41
HZsolt92
2014.01.28. 11:59   






Marco Tdi írta:
Laleeboy írta:
Marco Tdi írta:
Rövidebb áttételű kormányműre lenne valakinek ötlete?
8 lamellás sperrel kapcsolatban kit tudok megkeresni?

Kuplung és lendkerék téma? azt olvastam az M20 egytömegűét szokták esetleg betenni, könnyítve...


A rövidebb áttételű kormányműre van egy gyári megoldás
E46 facelift coupe(?) kormánymű 2,7-et fordul kopptól-koppig de elég drágán is mérik őket.

Mi a cél a kormányművel? Nagyobb kormányszög?
Mert a rövid áttétel nagy sebességnél eléggé "ideges" futást okoz

Sperr téma

Keresd meg itt a fórumon http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=461

M5x-re az M20B20 L-jet-et szokták/lehet mert az a legkönnyebb gyári az E30 325 ix tárcsával és szerkezettel és az M20 hoz való rövid csavarokkal.

Egy kis alakítást igényel: az önindító fogaskerekek nem egyeznek M20 és M5x nél úgyhogy egy hibridet kell összehozni M5x önindító M20 fogaskerékkel


Lehet hagyni esetleg az elejen a gyari 323 cuccot aztan majd ha problemazik akkor cserelni?

Ebben a forumban amit linkeltel az "aynazason" kivul mire kell figyelni? Mert igazan hasznos fontos infokat nem latok... vagy csak nem tudom mire kell figyelni...?
ezt a linket kellett volna megtalálnod Kacsint www.facebook.com/koszibalintcom

mi lett a 190-es om606 pályázós autó tervével?


   151    2013.07.14. 23:06
Marco Tdi
2014.01.28. 11:18   






Laleeboy írta:
Marco Tdi írta:
Rövidebb áttételű kormányműre lenne valakinek ötlete?
8 lamellás sperrel kapcsolatban kit tudok megkeresni?

Kuplung és lendkerék téma? azt olvastam az M20 egytömegűét szokták esetleg betenni, könnyítve...


A rövidebb áttételű kormányműre van egy gyári megoldás
E46 facelift coupe(?) kormánymű 2,7-et fordul kopptól-koppig de elég drágán is mérik őket.

Mi a cél a kormányművel? Nagyobb kormányszög?
Mert a rövid áttétel nagy sebességnél eléggé "ideges" futást okoz

Sperr téma

Keresd meg itt a fórumon http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=461

M5x-re az M20B20 L-jet-et szokták/lehet mert az a legkönnyebb gyári az E30 325 ix tárcsával és szerkezettel és az M20 hoz való rövid csavarokkal.

Egy kis alakítást igényel: az önindító fogaskerekek nem egyeznek M20 és M5x nél úgyhogy egy hibridet kell összehozni M5x önindító M20 fogaskerékkel


Lehet hagyni esetleg az elejen a gyari 323 cuccot aztan majd ha problemazik akkor cserelni?

Ebben a forumban amit linkeltel az "aynazason" kivul mire kell figyelni? Mert igazan hasznos fontos infokat nem latok... vagy csak nem tudom mire kell figyelni...?


Sopron- Mmóvár    23    2014.01.26. 18:41
Laleeboy
2014.01.28. 10:31   






Marco Tdi írta:
Rövidebb áttételű kormányműre lenne valakinek ötlete?
8 lamellás sperrel kapcsolatban kit tudok megkeresni?

Kuplung és lendkerék téma? azt olvastam az M20 egytömegűét szokták esetleg betenni, könnyítve...


A rövidebb áttételű kormányműre van egy gyári megoldás
E46 facelift coupe(?) kormánymű 2,7-et fordul kopptól-koppig de elég drágán is mérik őket.

Mi a cél a kormányművel? Nagyobb kormányszög?
Mert a rövid áttétel nagy sebességnél eléggé "ideges" futást okoz

Sperr téma

Keresd meg itt a fórumon http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=461

M5x-re az M20B20 L-jet-et szokták/lehet mert az a legkönnyebb gyári az E30 325 ix tárcsával és szerkezettel és az M20 hoz való rövid csavarokkal.

Egy kis alakítást igényel: az önindító fogaskerekek nem egyeznek M20 és M5x nél úgyhogy egy hibridet kell összehozni M5x önindító M20 fogaskerékkel


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
kiinacp
2014.01.27. 20:35   






Marco Tdi írta:
Sziasztok!

Először egy kis gyors bemutatkozás.. Kb 10 éve foglalkozom hobbi szinten az autóim építésével, tuningjával, optika, technika, motor futómű, fékek, az egész paletta.. Nem tanultam ilyet sosem, csak amit magamra szedtem a baráti autószerelő kőrtől. VW és Audi buzi vagyok igazából, ha ezért itt meg is köveznek, azon belül is a TDI tuning érdekelt mindig, és ezt is műveltem. Azonban jó pár éve nagyon érdekel a pályázás, kipróbálnám magam ilyen téren, de ilyen helyzethez a konszern nem gyártott megfelelő és/vagy elérhető autót, ezért csak a BMW jöhet szóba.

Külföldi és itthoni fórumokon is utána jártam már sok dolognak, fejben dugásban már otthon vagyok, ha lehet ezt mondani.

Építeni szeretnék egy E36-ot pályázásra, a kérdésem-kérésem az lenne, h leírom nagyjából mit szeretnék, és Ti, akik gondolom tapasztaltabbak vagytok, írjátok le légyszi, hogy jó-e vagy ha nem akkor helyette mit, vagy totál felejtős-e egy-két gondolat, terv.

Köszi előre is.

Alap: BMW E36 323i (azt olvastam, h a 325i vasblokkhoz képest a 23i alublokk akár 20kg-al is könnyebb lehet), Limo tetőablak nélkül (erről azt olvastam, h maga a csupasz kaszni 80-120 kg-al könnyebb, mint a coupé, bár erről megoszlanak a vélemények)
Motor: M50 szívócsonk, 6leömlő, kat nélküli 2 átmenő dobos rendszer (átmérő kérdéses, ebben segítség kellene), cold air intake, chip, ezzel elméletben kb 200-210 ló kihozható (kicsit feszélyezve, más tengelyekkel akár 220-230 is talán)
Futómű:valami FK vagy hasonló gewinde Katona vagy Lindor utómunkával, elől E36 M3 3.0 excentrikus PU lengőkar szilent, M3 3.2 fordított toronycsapágy (azt olvastam ezzel a kettőssel lehet a legagresszívabb futóművet csinálni gyári alkatrészekből pályára), M-tech 25.5mm stabi PU szilentekkel. hátul is PU szilentek és M3 stabi, toronymerevítők garmadája, esetleg Cabrio X lent
Fék: elől-hátul E46 330, DS betétek, fém fékcső, fékhűtés elől
totál kiürítve, ajtók hátul kiürítve, plexi üveg, minden kidobálva ami felesleges, tapasztalatok alapján kb 100-120kg-ot ki lehet szórni egy ilyen kategóriájú autóból.


Vélemények? Tippek? Tanácsok? Észrevételek?


Nekem is hasonló terveim vannak, de én utcán is szeretném használni.
http://www.e36racing.de
A-Z ig csak az alapokról ír, de lehet érdemes elolvasni mielőtt bárminek is nekilátsz, hogy merre indulj.


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Marco Tdi
2014.01.27. 19:03   






Rövidebb áttételű kormányműre lenne valakinek ötlete?
8 lamellás sperrel kapcsolatban kit tudok megkeresni?

Kuplung és lendkerék téma? azt olvastam az M20 egytömegűét szokták esetleg betenni, könnyítve...


Sopron- Mmóvár    23    2014.01.26. 18:41
Marco Tdi
2014.01.27. 17:49   






@Laleeboy

Motort atrakni vmibol vmibe azt nagyon nem szeretnek... szoval a swap az egyelore biztos felejtos, inkabb egy olyat ami alapbol jo..


Sopron- Mmóvár    23    2014.01.26. 18:41
xt198
2014.01.27. 16:13   






Sőt, hungaroringen van egy srác, aki e30 touringal jár pályázni, és egész jókat megy! Smile


   242    2012.04.12. 16:53
Laleeboy
2014.01.27. 14:27   






Marco Tdi írta:
Laleeboy írta:
Marco Tdi írta:
Sziasztok!

Először egy kis gyors bemutatkozás.. Kb 10 éve foglalkozom hobbi szinten az autóim építésével, tuningjával, optika, technika, motor futómű, fékek, az egész paletta.. Nem tanultam ilyet sosem, csak amit magamra szedtem a baráti autószerelő kőrtől. VW és Audi buzi vagyok igazából, ha ezért itt meg is köveznek, azon belül is a TDI tuning érdekelt mindig, és ezt is műveltem. Azonban jó pár éve nagyon érdekel a pályázás, kipróbálnám magam ilyen téren, de ilyen helyzethez a konszern nem gyártott megfelelő és/vagy elérhető autót, ezért csak a BMW jöhet szóba.

Külföldi és itthoni fórumokon is utána jártam már sok dolognak, fejben dugásban már otthon vagyok, ha lehet ezt mondani.

Építeni szeretnék egy E36-ot pályázásra, a kérdésem-kérésem az lenne, h leírom nagyjából mit szeretnék, és Ti, akik gondolom tapasztaltabbak vagytok, írjátok le légyszi, hogy jó-e vagy ha nem akkor helyette mit, vagy totál felejtős-e egy-két gondolat, terv.

Köszi előre is.

Alap: BMW E36 323i (azt olvastam, h a 325i vasblokkhoz képest a 23i alublokk akár 20kg-al is könnyebb lehet), Limo tetőablak nélkül (erről azt olvastam, h maga a csupasz kaszni 80-120 kg-al könnyebb, mint a coupé, bár erről megoszlanak a vélemények)
Motor: M50 szívócsonk, 6leömlő, kat nélküli 2 átmenő dobos rendszer (átmérő kérdéses, ebben segítség kellene), cold air intake, chip, ezzel elméletben kb 200-210 ló kihozható (kicsit feszélyezve, más tengelyekkel akár 220-230 is talán)
Futómű:valami FK vagy hasonló gewinde Katona vagy Lindor utómunkával, elől E36 M3 3.0 excentrikus PU lengőkar szilent, M3 3.2 fordított toronycsapágy (azt olvastam ezzel a kettőssel lehet a legagresszívabb futóművet csinálni gyári alkatrészekből pályára), M-tech 25.5mm stabi PU szilentekkel. hátul is PU szilentek és M3 stabi, toronymerevítők garmadája, esetleg Cabrio X lent
Fék: elől-hátul E46 330, DS betétek, fém fékcső, fékhűtés elől
totál kiürítve, ajtók hátul kiürítve, plexi üveg, minden kidobálva ami felesleges, tapasztalatok alapján kb 100-120kg-ot ki lehet szórni egy ilyen kategóriájú autóból.


Vélemények? Tippek? Tanácsok? Észrevételek?


Az alap autó már megvan?


Nem, nincsen, csak nezegetek azert is kerdeztem mielott veglegesen dontok... Nyarra szerertnem ha meglenne az alap, addig meg le-lecsapok arra ami olcso es tudom h kelleni fog...


Ja Very Happy

A bemutatkozó szövegből nekem az jött le hogy már megvan...

Viszont ha még nincs akkor ne zárd ki a 23-ast de inkább 28-at nézegess vagy 25-öst (akár még vasblokkos vanos nélkülit is)

Esetleg egy alap 1,6-ost (már ha nem lesz papíros a kocsi) aminek a kasznija hibátlan és ezek olcsóbbak is és utána azt teszel bele amit akarsz hoszen úgyis alakítva lesz és egy hibátlan kaszni többet ér bármilyen motornál Kacsint

Egyébként én nem zárnám ki a touringokat sem mert azokból vannak a legfiatalabbak (99-es is akár) és gyárilag egy csomó minden erősített rajtuk (kaszni is futómű is) pl az összes touring tárcsafékes hátul (még a 90 Le-s 1,8 Tds is ) és ha az összes üveget kiváltod műanyagra akkor súlyban is jó lesz (a Svédeknél van egy srác aki touringgal drift bajnok lett)


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
xt198
2014.01.27. 14:16   






Amúgy én egy 325i kupéból eddig úgy, hogy a pótkerék bentmaradt, viszont hátulról _MINDEN_ kijött (utolsó műanyag, patent, csavar minden, ülések, szőnyegek) illetve a kárpitot kiszedtem elöl is (a szőnyeget), összesen kb. ~45-50 kg jött ki az autóból eddig.


   242    2012.04.12. 16:53
Marco Tdi
2014.01.27. 13:47   






Laleeboy írta:
Marco Tdi írta:
Sziasztok!

Először egy kis gyors bemutatkozás.. Kb 10 éve foglalkozom hobbi szinten az autóim építésével, tuningjával, optika, technika, motor futómű, fékek, az egész paletta.. Nem tanultam ilyet sosem, csak amit magamra szedtem a baráti autószerelő kőrtől. VW és Audi buzi vagyok igazából, ha ezért itt meg is köveznek, azon belül is a TDI tuning érdekelt mindig, és ezt is műveltem. Azonban jó pár éve nagyon érdekel a pályázás, kipróbálnám magam ilyen téren, de ilyen helyzethez a konszern nem gyártott megfelelő és/vagy elérhető autót, ezért csak a BMW jöhet szóba.

Külföldi és itthoni fórumokon is utána jártam már sok dolognak, fejben dugásban már otthon vagyok, ha lehet ezt mondani.

Építeni szeretnék egy E36-ot pályázásra, a kérdésem-kérésem az lenne, h leírom nagyjából mit szeretnék, és Ti, akik gondolom tapasztaltabbak vagytok, írjátok le légyszi, hogy jó-e vagy ha nem akkor helyette mit, vagy totál felejtős-e egy-két gondolat, terv.

Köszi előre is.

Alap: BMW E36 323i (azt olvastam, h a 325i vasblokkhoz képest a 23i alublokk akár 20kg-al is könnyebb lehet), Limo tetőablak nélkül (erről azt olvastam, h maga a csupasz kaszni 80-120 kg-al könnyebb, mint a coupé, bár erről megoszlanak a vélemények)
Motor: M50 szívócsonk, 6leömlő, kat nélküli 2 átmenő dobos rendszer (átmérő kérdéses, ebben segítség kellene), cold air intake, chip, ezzel elméletben kb 200-210 ló kihozható (kicsit feszélyezve, más tengelyekkel akár 220-230 is talán)
Futómű:valami FK vagy hasonló gewinde Katona vagy Lindor utómunkával, elől E36 M3 3.0 excentrikus PU lengőkar szilent, M3 3.2 fordított toronycsapágy (azt olvastam ezzel a kettőssel lehet a legagresszívabb futóművet csinálni gyári alkatrészekből pályára), M-tech 25.5mm stabi PU szilentekkel. hátul is PU szilentek és M3 stabi, toronymerevítők garmadája, esetleg Cabrio X lent
Fék: elől-hátul E46 330, DS betétek, fém fékcső, fékhűtés elől
totál kiürítve, ajtók hátul kiürítve, plexi üveg, minden kidobálva ami felesleges, tapasztalatok alapján kb 100-120kg-ot ki lehet szórni egy ilyen kategóriájú autóból.


Vélemények? Tippek? Tanácsok? Észrevételek?


Az alap autó már megvan?


Nem, nincsen, csak nezegetek azert is kerdeztem mielott veglegesen dontok... Nyarra szerertnem ha meglenne az alap, addig meg le-lecsapok arra ami olcso es tudom h kelleni fog...


Sopron- Mmóvár    23    2014.01.26. 18:41
Laleeboy
2014.01.27. 13:17   






Marco Tdi írta:
Sziasztok!

Először egy kis gyors bemutatkozás.. Kb 10 éve foglalkozom hobbi szinten az autóim építésével, tuningjával, optika, technika, motor futómű, fékek, az egész paletta.. Nem tanultam ilyet sosem, csak amit magamra szedtem a baráti autószerelő kőrtől. VW és Audi buzi vagyok igazából, ha ezért itt meg is köveznek, azon belül is a TDI tuning érdekelt mindig, és ezt is műveltem. Azonban jó pár éve nagyon érdekel a pályázás, kipróbálnám magam ilyen téren, de ilyen helyzethez a konszern nem gyártott megfelelő és/vagy elérhető autót, ezért csak a BMW jöhet szóba.

Külföldi és itthoni fórumokon is utána jártam már sok dolognak, fejben dugásban már otthon vagyok, ha lehet ezt mondani.

Építeni szeretnék egy E36-ot pályázásra, a kérdésem-kérésem az lenne, h leírom nagyjából mit szeretnék, és Ti, akik gondolom tapasztaltabbak vagytok, írjátok le légyszi, hogy jó-e vagy ha nem akkor helyette mit, vagy totál felejtős-e egy-két gondolat, terv.

Köszi előre is.

Alap: BMW E36 323i (azt olvastam, h a 325i vasblokkhoz képest a 23i alublokk akár 20kg-al is könnyebb lehet), Limo tetőablak nélkül (erről azt olvastam, h maga a csupasz kaszni 80-120 kg-al könnyebb, mint a coupé, bár erről megoszlanak a vélemények)
Motor: M50 szívócsonk, 6leömlő, kat nélküli 2 átmenő dobos rendszer (átmérő kérdéses, ebben segítség kellene), cold air intake, chip, ezzel elméletben kb 200-210 ló kihozható (kicsit feszélyezve, más tengelyekkel akár 220-230 is talán)
Futómű:valami FK vagy hasonló gewinde Katona vagy Lindor utómunkával, elől E36 M3 3.0 excentrikus PU lengőkar szilent, M3 3.2 fordított toronycsapágy (azt olvastam ezzel a kettőssel lehet a legagresszívabb futóművet csinálni gyári alkatrészekből pályára), M-tech 25.5mm stabi PU szilentekkel. hátul is PU szilentek és M3 stabi, toronymerevítők garmadája, esetleg Cabrio X lent
Fék: elől-hátul E46 330, DS betétek, fém fékcső, fékhűtés elől
totál kiürítve, ajtók hátul kiürítve, plexi üveg, minden kidobálva ami felesleges, tapasztalatok alapján kb 100-120kg-ot ki lehet szórni egy ilyen kategóriájú autóból.


Vélemények? Tippek? Tanácsok? Észrevételek?


Az alap autó már megvan?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
xt198
2014.01.27. 12:27   






Vagy pedig egy kicsit türelmesebb vagy, veszel egy 2.8-as motorral szereltet, és kicsit később veszel rá 4 dugós féket, vagy akármit. Mert szerintem ha ügyes vagy (értem én hogy csak próba), akkor hamar ki fogod autózni azt a 170le / ~1170kg -t, hidd el! Smile
Én már most tudom, hogy jövőre kevés lesz az a paci ami nekem most van (m50b25), pedig még nem is mentem sokat, és úgy, ahogy kéne...


   242    2012.04.12. 16:53
Sam8888
2014.01.27. 12:25   






A motorhoz annyit, hogy egy csapágysorcsere nem árt, főleg ha valami versenyre kialakított cucc (pl. ACL Race).
Meg az olaj mondjuk 10w-60, ez nem melegszik el nyáron sem.


6 henger 4 kerék 2 ajtó

Kaposvár    260    2009.06.28. 17:07
Marco Tdi
2014.01.27. 11:05   






Addorjan írta:
Túl nagy hangsúlyt helyeztek a motorra.
Szerintem a 23i egy jó alternatíva lehet, pláne, hogy 25kg előnye van az alublokk miatt. Ez nem hangzik soknak, de érezni.
Átgondolt lehet így ez a project, ha a pénz számít, akkor szépen sorba kell menni az olcsóbb megoldásokon, amvel növelhetjük a teljesítményt. És ez nem a motorépítéssel kezdődik Smile
Jó futómű, ültetés, kirámolt könnyű kasztni még egy relative gyenge autó esetén is nagy élményfaktorral bírhat. Főleg ha felkerülnek a slickek, egy darabig el lehet vele bohóckodni, mire komolyan a motorhoz kéne nyúlni.

Amúgy M54B30 84mm furat Smile


En is igy gondolom...

Persze jobb lenne egy 28i, de az egyik 600€ a masik 1000.. azt a 400at pont rakoltom a futomure es be is hozza a lemaradast a palyan, sooot...


Sopron- Mmóvár    23    2014.01.26. 18:41
Hexer
2014.01.27. 10:48   






Addorjan írta:
Túl nagy hangsúlyt helyeztek a motorra.
Szerintem a 23i egy jó alternatíva lehet, pláne, hogy 25kg előnye van az alublokk miatt. Ez nem hangzik soknak, de érezni.
Átgondolt lehet így ez a project, ha a pénz számít, akkor szépen sorba kell menni az olcsóbb megoldásokon, amvel növelhetjük a teljesítményt. És ez nem a motorépítéssel kezdődik Smile
Jó futómű, ültetés, kirámolt könnyű kasztni még egy relative gyenge autó esetén is nagy élményfaktorral bírhat. Főleg ha felkerülnek a slickek, egy darabig el lehet vele bohóckodni, mire komolyan a motorhoz kéne nyúlni.

Amúgy M54B30 84mm furat Smile


Latom te is raersz irogatni Very Happy

De jol mondod, hiaba lenne egy agyighuzott 300 lovas 2.5i vagy 2.0i egyenesbe amugyis elaludnal mire vegiger...ott csak 6-700 lo korul kezd elvezetes lenni de az mar egy haz ara.
Igy inkabb a kanyarokra es fektavra kell gyurni, az sem olcso megoldani de sokkal elvezetesebb.
Ha palya akkor G-szemes futomu elol hatul, m3 tarcsak 4/2 dugos fekekkel.
Valami hasznalhato gartlo, xyz, d2 es tarsait felejtsuk el, ritka szarok, fk-rol ne is beszeljunk, akkor inkabb gyarit lindornal es versenyrugok.

Amugy egy jo futomuvel korbeautozod a gyari evokat meg egy 20i-vel is.


   1080    2007.03.10. 17:40
Addorjan
2014.01.27. 10:38   






Túl nagy hangsúlyt helyeztek a motorra.
Szerintem a 23i egy jó alternatíva lehet, pláne, hogy 25kg előnye van az alublokk miatt. Ez nem hangzik soknak, de érezni.
Átgondolt lehet így ez a project, ha a pénz számít, akkor szépen sorba kell menni az olcsóbb megoldásokon, amvel növelhetjük a teljesítményt. És ez nem a motorépítéssel kezdődik Smile
Jó futómű, ültetés, kirámolt könnyű kasztni még egy relative gyenge autó esetén is nagy élményfaktorral bírhat. Főleg ha felkerülnek a slickek, egy darabig el lehet vele bohóckodni, mire komolyan a motorhoz kéne nyúlni.

Amúgy M54B30 84mm furat Smile


   972    2005.10.10. 15:25
Hexer
2014.01.27. 10:33   






kögö írta:
SID írta:


kögö írta:
(arról nem beszélve, hogy az alu blokkot nem egyszerű 30-asra fúrni) Szemcsis


Nem is kell, mert a 23-25-28-30 mind 84 mm-es furattal rendelkezik. A nagyobb lökettérfogatot a főtengely-hajtórúd-dugattyú trió adja ki.


A 30-nak szerintem 86 a furata. Sad

84 × 89.6 mm


   1080    2007.03.10. 17:40
kögö
2014.01.27. 10:26   






SID írta:


kögö írta:
(arról nem beszélve, hogy az alu blokkot nem egyszerű 30-asra fúrni) Szemcsis


Nem is kell, mert a 23-25-28-30 mind 84 mm-es furattal rendelkezik. A nagyobb lökettérfogatot a főtengely-hajtórúd-dugattyú trió adja ki.


A 30-nak szerintem 86 a furata. Sad


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
SID
2014.01.27. 10:21   






Laleeboy írta:
Szerintem a 23 jó választás tanulni mert bár "csak" 170 Le de nyomatékban viszont ott van mint a 25-ös (245Nm)


Csak nem ugyan ott adják le (a 23-as hamarabb, sokkal). Ennek ellenére a 25-ös jobban megy, főleg pályán.

Én vagy M50B25-re, vagy M50B25TU-ra, vagy M52B28-ra szavazok (leginkább az utóbbira). Költeni majdnem biztos, hogy mindegyikre kell majd akkor is, ha sikerül jót találni (nem lesz kis kihívás, az biztos).

kögö írta:
(arról nem beszélve, hogy az alu blokkot nem egyszerű 30-asra fúrni) Szemcsis


Nem is kell, mert a 23-25-28-30 mind 84 mm-es furattal rendelkezik. A nagyobb lökettérfogatot a főtengely-hajtórúd-dugattyú trió adja ki.


   2622    2011.08.29. 13:58
kögö
2014.01.27. 10:12   






Laleeboy írta:
Szerintem a 23 jó választás tanulni mert bár "csak" 170 Le de nyomatékban viszont ott van mint a 25-ös (245Nm)

A 23-at lehet fejleszteni akár egy M50B25Tu komplett kábelköteg+vezérlő(Bosch 413)+szívósot+stb vel amivel máris 192 Le (de a nyomaték marad)
Esetleg át lehet fűzni 28-ra vagy 30-ra amivel a fent említett vezérlő segítségével akár 230-240Le is elérhető és mivel már be van építve adott esetben a fejlesztés még olcsóbb is lehet mint egy komplett motorcsere


Ezt azért te sem gondoltad komolyan szerintem. Szemcsis Egyrészt az első verzióból ne felejtsd ki a vez.tengelyeket sem, ami jelentősen megdobja a költségvetést. (a 23-as motor nem csak a szivósorral és elektronikával van butitva)
A második verzióhoz annyit tennék hozzá, hogy egy átfűzésnél a motor alja nem áll meg százezer alatt és az még csak a legkisebb tétel. (arról nem beszélve, hogy az alu blokkot nem egyszerű 30-asra fúrni) Egy komplett motort meg adnak 100-120 körül vagy még olcsóbban is. Szemcsis


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
Laleeboy
2014.01.27. 09:51   






Szerintem a 23 jó választás tanulni mert bár "csak" 170 Le de nyomatékban viszont ott van mint a 25-ös (245Nm)

A 23-at lehet fejleszteni akár egy M50B25Tu komplett kábelköteg+vezérlő(Bosch 413)+szívósot+stb vel amivel máris 192 Le (de a nyomaték marad)
Esetleg át lehet fűzni 28-ra vagy 30-ra amivel a fent említett vezérlő segítségével akár 230-240Le is elérhető és mivel már be van építve adott esetben a fejlesztés még olcsóbb is lehet mint egy komplett motorcsere


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
xt198
2014.01.27. 09:21   






Szia, én ugyan ebben a cipőben járok, nem a legjobb alappal, de nembaj. Annyival kiegészülve, hogy nekem az is szempont, hogy a pályáig P -rendszám/tréler nélkül jussak el, és haza ugyanúgy Smile

Nekem m50b25 motor van benne, én sem ajánlom hogy ennél kevesebbet tegyél bele, tudom hogy csak "20le" különbség van, viszont hamarabb van nyomaték, több is. Igazándiból pénzben nem sok különbség van szerintem egy 25 vagy 28 vagy 23 között (főleg, hogy igyis ugyis külföldről kell szerezned, mert a hazai piac... őő.... hogyismondjam Smile..)


   242    2012.04.12. 16:53
Marco Tdi
2014.01.26. 23:44   






Marco Tdi írta:
Az utolsó mondatoddal tökéletesen egyet értek...

Jó tárcsa és betét kombón gondolkodom és azon, h minél több súlyt kiszedjek az autóból, ezzel segítve a motornak a hajtásnak a fékeknek, mindennek...

Ez a fék azért jött számításba mert ár/értékben nagyon jó, kedvezménnyel max 40e Ft-ból jó tárcsát veszek, plug&play felmegy, elbírja akár a gyári főfékhenger is és hasonlók szólnak mellette.. de ezek csak az elsődleges tervek, még szinte akármi lehet...

Motor... sztem olyan max 20 lóval és 40nm-el tudna többet a 28 motor, ami nem számottevő, azt két jó kanyarral vagy 2 jó féktávval vissza lehet hozni egy körön belül kb... Ha jól megy akkor inkább egy M-es motor, feltölteni semmi képpen sem szeretnék.. Ugyan versenyautó készül, de nem szó szerint értendő versenyautó, inkább élményautó... Ennek értelmében az anyagi keretek szabnak határt, az M-es motor is utópia, csak lotto nyeremény estén értendő valósnak a kijelentés..

A futóműre nagyjából ugyan ez igaz, de ott azért ha az említett vmelyik szakember hozzá nyúl az már távol áll a gyári alaptól..

Tudom nem létezik a jó is legyen és olcsó is legyen, de amennyire lehet szeretnék ezeken a kereteken belül maradni, és ésszel, okos megoldásokkal, fogásokkal az autót jobbá és gyorsabbá, élvezhetőbbé tenni...

Marco


Igazából persze, egyet értek, sok minden lehetne nagyobb vagy erősebb, de itt a fő koncepció az, és első körben ehhez ragaszkodnék, a továbbiak meg majd kiderülnek a teljesítményem fejében, h egy utcai autót a lehető legjobbá tenni a pályán... Jobb lenne a csőlengőkar, vagy jobb lenne a 4 dugós brembo is, egy rakat dolog, de elsőre az alap koncepciót szeretném megtartani, persze minden tanácsot és segítséget szívesen fogadok...


Sopron- Mmóvár    23    2014.01.26. 18:41
Marco Tdi
2014.01.26. 23:00   






Az utolsó mondatoddal tökéletesen egyet értek...

Jó tárcsa és betét kombón gondolkodom és azon, h minél több súlyt kiszedjek az autóból, ezzel segítve a motornak a hajtásnak a fékeknek, mindennek...

Ez a fék azért jött számításba mert ár/értékben nagyon jó, kedvezménnyel max 40e Ft-ból jó tárcsát veszek, plug&play felmegy, elbírja akár a gyári főfékhenger is és hasonlók szólnak mellette.. de ezek csak az elsődleges tervek, még szinte akármi lehet...

Motor... sztem olyan max 20 lóval és 40nm-el tudna többet a 28 motor, ami nem számottevő, azt két jó kanyarral vagy 2 jó féktávval vissza lehet hozni egy körön belül kb... Ha jól megy akkor inkább egy M-es motor, feltölteni semmi képpen sem szeretnék.. Ugyan versenyautó készül, de nem szó szerint értendő versenyautó, inkább élményautó... Ennek értelmében az anyagi keretek szabnak határt, az M-es motor is utópia, csak lotto nyeremény estén értendő valósnak a kijelentés..

A futóműre nagyjából ugyan ez igaz, de ott azért ha az említett vmelyik szakember hozzá nyúl az már távol áll a gyári alaptól..

Tudom nem létezik a jó is legyen és olcsó is legyen, de amennyire lehet szeretnék ezeken a kereteken belül maradni, és ésszel, okos megoldásokkal, fogásokkal az autót jobbá és gyorsabbá, élvezhetőbbé tenni...

Marco


Sopron- Mmóvár    23    2014.01.26. 18:41
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - VERSENYAUTÓK

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére