POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   M3 S54 compressor?..... :-) by PWRacing

Zsaat
2014.05.25. 17:55   






powered írta:
powered írta:














Full Kacsint


Cegléd    550    2005.06.30. 00:46
powered
2014.05.09. 18:09   






Laleeboy írta:
powered írta:




Vanos OFF kit? Very Happy


de nem holmi V.A.C motorsport! Háztáji!.... Very Happy


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Laleeboy
2014.05.09. 12:18   






powered írta:




Vanos OFF kit? Very Happy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3897    2005.07.19. 15:10
powered
2014.05.09. 11:20   






powered írta:
















racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2014.05.09. 11:18   
















racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
spongebob
2014.04.17. 23:18   






powered írta:










...mééér adja fel mindenki a kompresszort??? Sad
Persze sejtem az okokat,csak sajnálom,hogy esélyt sem kapott a project és a számok bűvölete ismét diadalmaskodik.


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
johnenla
2014.03.20. 12:51   






ettől a konfigtól ez szép eredmény!!!









________________
fifa coins


   3    2014.03.20. 12:22
powered
2014.03.19. 16:24   
















racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2014.01.11. 23:22   






poweres írta:
Én is szeretnék Kompresssssssszorosítani!!
Nem tántorítok!! Very Happy


Kacsint Szemcsis Mad


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
poweres
2014.01.11. 00:32   






Én is szeretnék Kompresssssssszorosítani!!
Nem tántorítok!! Very Happy


Sopron    73    2011.02.19. 20:24
spongebob
2014.01.10. 15:02   






Áki!
Köszönöm a részletes leírásodat,valóban sokat segít és még egyszer le kell írjam,ettől a konfigtól ez szép eredmény!!!
Az elgondolásaimat abszolút alátámasztja,amiket írtál,néhány apró kérdésem még lenne de azt telefonon tenném fel.Köszi még egyszer,üdv Peti


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
powered
2014.01.09. 19:51   






spongebob írta:
powered írta:





Smile

A motor kieszi ezt a compressort, kis szíjtárcsával 160kpa map. A célteljesítmény 700hp. Folyt. köv. nagyobb kompresszorral, vagy turbóval...


grat Áki,az összetevők ismeretében szép teljesítmény ettől a konfigtól,és köszönöm,hogy publikáltad,nagyon hasznos számomra ez a diagramm...
Az két mért eredmény közti különbség miből fakadt? Más tengely pozíció,más szíjtárcsa,vagy nemes egyszerűséggel más program futott?...persze csak ha publikus Smile
...egyébként kisérteties a hasonlóság a mi mérésünkkel... Very Happy


Szia Peti! Ezt a projectet azért is publikálom, mert én is úgy gondolom: okulhatunk-okosodhatunk belőle. Smile Kicsit vegyes érzelmekkel, de azt hiszem hogy a száraz tényekhez ragaszkodva, leírom a két mérés közti különbséget. A 470 lovas mérés kb 1 éves. A kompresszort, illetve gyakorlatilag a teljes átépítést a gyári, és bontatlan motorra Budapesten készítették. A gyári motorvezérlő átírását követően, működő vanosokkal készült a mérés. Az ügyfél elégedett volt az autóval de sajnos az öröm nem tartott sokáig, mert a motor tönkrement. Szétszerelték, és törött dugattyúkat találtak benne. A blokk gépműhelybe került, ahol megfúrták, és CP magas kompressziós kovácsolt dugattyúkkal szerelték össze. A hengerfejet felújították. Az összeszerelést követően sem lehetett a gazda felhőtlenül boldog, mert a motor melegedett, és 3-500 kilométerenként 1 liter motul-t kellett beletölteni. Ekkor kerestek meg, hogy vállaljam el az autót, amire természetesen igent mondtam, feltéve hogy beletehetem azokat az alkatrészeket amiket jónak látok, és nem gond hogy 6 hónap múlva tudok nekiállni. A megbeszélt időben hozták az autót ami vészprogramon működött. Az ügyfél 700hp teljesítményt kért, amit két lépcsőben, először a motor, később a körítés ( kompresszor, csövezés, stb ) végzek el. A motor elkészült, megkezdték a bejáratást. Az első 1.500km-en 0.8 liter motorolajat kellett beletölteni, az ezt követő 1500-on már nem volt mérhető olajfogyasztás. Elvittük lemérni az autót, pontosan az összehasonlítás kedvéért. 11-ről 8.8-ra csökkentett CR, vems ecuval, rögzített tengelyekkel 15 lóerővel mértünk kevesebbet, de Dávid szerint a téli gumi csúszik ennyit. A forgatónyomaték nem változott. Elégedett vagyok az eredménnyel, hiszen a sűrítési viszony nagyon alacsony ehhez a konfighoz, és a tengelyeket is már a nagyobb nyomáshoz állítottam be. Így állunk. Még van egy gondolkodás, a feltöltő mérete, és típusa miatt. Komment nélkül itt egy fényképsor a párezer kilométert futott felújított motorról, amikor hozzám került:




















racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
spongebob
2014.01.09. 16:07   






powered írta:





Smile

A motor kieszi ezt a compressort, kis szíjtárcsával 160kpa map. A célteljesítmény 700hp. Folyt. köv. nagyobb kompresszorral, vagy turbóval...


grat Áki,az összetevők ismeretében szép teljesítmény ettől a konfigtól,és köszönöm,hogy publikáltad,nagyon hasznos számomra ez a diagramm...
Az két mért eredmény közti különbség miből fakadt? Más tengely pozíció,más szíjtárcsa,vagy nemes egyszerűséggel más program futott?...persze csak ha publikus Smile
...egyébként kisérteties a hasonlóság a mi mérésünkkel... Very Happy


Budapest    851    2007.05.11. 21:37
grafo
2014.01.09. 10:51   






Hujj de izgalmas!
Tiszta olyan mint egy főzőshow, csak itt az alkatrészek a hozzávalók!
Amúgy tetszik, hogy majdnem minden projectedhez van Dyno mérés!
Kacsint Kacsint Kacsint


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
Gabor338i
2014.01.08. 20:30   






S54 az ilyen,imádja felzabálni a levegőt! Smile Surprised
Had szóljon!!


Ócsa    174    2008.01.23. 10:11
Turboá
2014.01.08. 18:46   






erre én is kíváncsi vagyok, Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7682    2005.03.14. 22:22
kögö
2014.01.08. 13:59   






xt198 írta:
Komoly!
Utcára vagy race? Surprised


Ez az autó ott volt tavaly nyáron Zamárdiban. Akkor még utcai volt, gondolom marad is az.


Kazincbarcika    2695    2004.12.09. 04:35
xt198
2014.01.08. 11:05   






Komoly!
Utcára vagy race? Surprised


   242    2012.04.12. 16:53
powered
2014.01.08. 03:06   










Hozzávalók: H profilú hajtókarok, ARP L19 H.kar csavarok, ARP h, fej tőcsavarok, főtengely leszorító tőcsavarok, wiseco dugattyúk CR8.8:1, vanos block off by PWRacing, tömítések, szimeringek, vems ecu, walbro GSS üzemanyagszivattyúk, 1000cc injektorok, ASA kompresszor kit, cooler, coolercsövek, airbox, lefújószelep, és egy pici munka! Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2014.01.08. 02:58   










racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2014.01.08. 02:56   










racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2014.01.08. 02:56   










racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2014.01.08. 02:55   










racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2014.01.08. 02:54   










racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
powered
2014.01.08. 02:54   










racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére