POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 15 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Alex - E36 M3

AlexbmwM3
2015.04.29. 21:53   






Természetesen a Ferodo DS performance betét is szétesett elöl kb 400km után, az a fémkarmantyú, ami a fékdugattyúhoz rögzíti a belső betétet mind a 2 oldalon kiesett a szegeccsel együtt, ennek köszönhetően nagyon kellemetlen zajt bocsátanak ki. Vissza lett küldve gariba, majd meglátjuk mi lesz. Az EBC (fekmester.hu) ugyanerre a jelenségre fél évvel a gari lejárta után szó nélkül küldött nekem újakat hátulra.


Bp    286    2010.03.29. 15:42
AlexbmwM3
2015.03.08. 14:41   






Pénteken megérkezett a hűtő. Ma nekiálltam beszerelni. Persze nem olyan egyszerű, mint gondoltam... Kellett csinálni hozzá két konzolt az olajhűtőhöz, hogy rögzíthető legyen.







Bp    286    2010.03.29. 15:42
AlexbmwM3
2015.03.08. 09:01   






speer írta:
Tyetyi írta:
speer írta:
Rolcsi85 írta:
AlexbmwM3 írta:
Ma fel is szereltem az új szettet. Holnap majd kiderül volt e értelme újabb pénzköteget kidobni az ablakon... Igaz ez a fele volt az előzőnek...




basszus haveromnak van előre ilyen betétje "eladóba", utcán ment vele pár száz km-t és kivette mert nyikorog Very Happy 2éve basztat hogy tegyem fel hirdetni hátha valakinek kell Smile

Én is most rendeltem féktárcsát, mert ráznak a CSL-ek, 2x voltak szabályozva 2év alatt, általában 1-2hónap után elkezdenek rázni...úgyhogy többet én se szabályoztatok Shocked

Szerintem a BMW "M" szériáit is már jóideje csúnyán utólérte a spórolási láz...a minőség erősen kérdőjeles,sőt inkább szarnak mondanám,de az áruk ugyanolyan magas mint mikor még tudták milyen anyagból kell csinálni egy szaros féktárcsát...bekaphatják. Surprised
Létezik,hogy az új modelleknél is ekkora szar pl.a féktárcsa ,vagy csak a régebbi szériákon spórolnak?

Mindenhol van kaki. Ha megnézel egy AMG mercit, 10-ből 9-nek reped a tárcsa a hűtő furatoknál. De mondjuk nem egy S8-nál volt gond az hogy irtózatosan nyikorogtak a fékek..

Igen,ez biztos így van,de egy nyikorgással még mindíg jobban ellennék,mint azzal,hogy egy gyári tárcsa 2 nagyobb fék után üt mint Mike Tyson...aztán meg már kisebb fékre is szétrázza az elejét. Smile


Nekem is elkezdett nyikorogni lassú fékezésnél. Ez egyáltalán nem zavar míg jól fog és nem üt.


Bp    286    2010.03.29. 15:42
speer
2015.03.06. 20:02   






Tyetyi írta:
speer írta:
Rolcsi85 írta:
AlexbmwM3 írta:
Ma fel is szereltem az új szettet. Holnap majd kiderül volt e értelme újabb pénzköteget kidobni az ablakon... Igaz ez a fele volt az előzőnek...




basszus haveromnak van előre ilyen betétje "eladóba", utcán ment vele pár száz km-t és kivette mert nyikorog Very Happy 2éve basztat hogy tegyem fel hirdetni hátha valakinek kell Smile

Én is most rendeltem féktárcsát, mert ráznak a CSL-ek, 2x voltak szabályozva 2év alatt, általában 1-2hónap után elkezdenek rázni...úgyhogy többet én se szabályoztatok Shocked

Szerintem a BMW "M" szériáit is már jóideje csúnyán utólérte a spórolási láz...a minőség erősen kérdőjeles,sőt inkább szarnak mondanám,de az áruk ugyanolyan magas mint mikor még tudták milyen anyagból kell csinálni egy szaros féktárcsát...bekaphatják. Surprised
Létezik,hogy az új modelleknél is ekkora szar pl.a féktárcsa ,vagy csak a régebbi szériákon spórolnak?

Mindenhol van kaki. Ha megnézel egy AMG mercit, 10-ből 9-nek reped a tárcsa a hűtő furatoknál. De mondjuk nem egy S8-nál volt gond az hogy irtózatosan nyikorogtak a fékek..

Igen,ez biztos így van,de egy nyikorgással még mindíg jobban ellennék,mint azzal,hogy egy gyári tárcsa 2 nagyobb fék után üt mint Mike Tyson...aztán meg már kisebb fékre is szétrázza az elejét. Smile


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Tyetyi
2015.03.06. 19:33   






speer írta:
Rolcsi85 írta:
AlexbmwM3 írta:
Ma fel is szereltem az új szettet. Holnap majd kiderül volt e értelme újabb pénzköteget kidobni az ablakon... Igaz ez a fele volt az előzőnek...




basszus haveromnak van előre ilyen betétje "eladóba", utcán ment vele pár száz km-t és kivette mert nyikorog Very Happy 2éve basztat hogy tegyem fel hirdetni hátha valakinek kell Smile

Én is most rendeltem féktárcsát, mert ráznak a CSL-ek, 2x voltak szabályozva 2év alatt, általában 1-2hónap után elkezdenek rázni...úgyhogy többet én se szabályoztatok Shocked

Szerintem a BMW "M" szériáit is már jóideje csúnyán utólérte a spórolási láz...a minőség erősen kérdőjeles,sőt inkább szarnak mondanám,de az áruk ugyanolyan magas mint mikor még tudták milyen anyagból kell csinálni egy szaros féktárcsát...bekaphatják. Surprised
Létezik,hogy az új modelleknél is ekkora szar pl.a féktárcsa ,vagy csak a régebbi szériákon spórolnak?

Mindenhol van kaki. Ha megnézel egy AMG mercit, 10-ből 9-nek reped a tárcsa a hűtő furatoknál. De mondjuk nem egy S8-nál volt gond az hogy irtózatosan nyikorogtak a fékek..


Békéscsaba    4994    2005.12.14. 12:46
speer
2015.03.06. 19:21   






Rolcsi85 írta:
AlexbmwM3 írta:
Ma fel is szereltem az új szettet. Holnap majd kiderül volt e értelme újabb pénzköteget kidobni az ablakon... Igaz ez a fele volt az előzőnek...




basszus haveromnak van előre ilyen betétje "eladóba", utcán ment vele pár száz km-t és kivette mert nyikorog Very Happy 2éve basztat hogy tegyem fel hirdetni hátha valakinek kell Smile

Én is most rendeltem féktárcsát, mert ráznak a CSL-ek, 2x voltak szabályozva 2év alatt, általában 1-2hónap után elkezdenek rázni...úgyhogy többet én se szabályoztatok Shocked

Szerintem a BMW "M" szériáit is már jóideje csúnyán utólérte a spórolási láz...a minőség erősen kérdőjeles,sőt inkább szarnak mondanám,de az áruk ugyanolyan magas mint mikor még tudták milyen anyagból kell csinálni egy szaros féktárcsát...bekaphatják. Surprised
Létezik,hogy az új modelleknél is ekkora szar pl.a féktárcsa ,vagy csak a régebbi szériákon spórolnak?



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.03.06. 19:54 (1).

"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
Rolcsi85
2015.03.06. 18:28   






AlexbmwM3 írta:
Ma fel is szereltem az új szettet. Holnap majd kiderül volt e értelme újabb pénzköteget kidobni az ablakon... Igaz ez a fele volt az előzőnek...




basszus haveromnak van előre ilyen betétje "eladóba", utcán ment vele pár száz km-t és kivette mert nyikorog Very Happy 2éve basztat hogy tegyem fel hirdetni hátha valakinek kell Smile

Én is most rendeltem féktárcsát, mert ráznak a CSL-ek, 2x voltak szabályozva 2év alatt, általában 1-2hónap után elkezdenek rázni...úgyhogy többet én se szabályoztatok Shocked


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
csajty
2015.03.05. 10:12   






akiak írta:
Van egy rossz hírem.. a Ferodo tárcsák 300mm és az fölötti méretben egy kalap szarok.. 2 cimborámnak is ráz a féke párszáz km után, és átlagos autókon szolgálnak(a4, e39)..
Aztán ne legyen igazam


A tárcsa textar premium... Kacsint


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
akiak
2015.03.05. 01:12   






Van egy rossz hírem.. a Ferodo tárcsák 300mm és az fölötti méretben egy kalap szarok.. 2 cimborámnak is ráz a féke párszáz km után, és átlagos autókon szolgálnak(a4, e39)..
Aztán ne legyen igazam


S54

kaparjáá    1629    2008.10.05. 16:13
Laleeboy
2015.03.04. 10:01   






AlexbmwM3 írta:
Ma fel is szereltem az új szettet. Holnap majd kiderül volt e értelme újabb pénzköteget kidobni az ablakon... Igaz ez a fele volt az előzőnek...




Kacsint Surprised


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
AlexbmwM3
2015.03.03. 22:50   






Ma fel is szereltem az új szettet. Holnap majd kiderül volt e értelme újabb pénzköteget kidobni az ablakon... Igaz ez a fele volt az előzőnek...




Bp    286    2010.03.29. 15:42
AlexbmwM3
2015.03.03. 22:47   






Laleeboy írta:
AlexbmwM3 írta:
Úton az új hűtő... Smile




Jól néz ki:;):

Honnan jön?


Ebayről lett rendelve. Smile


Bp    286    2010.03.29. 15:42
Laleeboy
2015.03.03. 14:14   






AlexbmwM3 írta:
Úton az új hűtő... Smile




Jól néz ki:;):

Honnan jön?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
AlexbmwM3
2015.03.03. 14:10   






speer írta:
Vasutas írta:
AlexbmwM3 írta:
A gumi nagyon jónak tűnik eddig, nem vagyok benne biztos, hogy csak a gumi érdeme, de van egy kanyar, amit szeretek határon venni és az eddigi maximum 85-90 km/h helyett most 100-al vettem minden gond nélkül... Very Happy Azért mondom, h lehet, h nem csak a gumi érdeme, mert a sperrem is sokkal jobb most, mint előtte...

Viszont, hogy ne legyen unalmas az élet és ne tudjam tartani a fogadalmamat, hogy idén minimalizálom a kiadásokat, most vehetek új hűtőt az autóba, mert a gyári, ami még benne volt megadta magát és a lamellás rész közepénél folyik...

Továbbá az első fékeimmel is kell kezdenem valamit, mert melegen! elviselhetetlenül ütnek... hidegen semmi. Jövőhéten be lesznek mérve mérőórával, aztán meglátjuk... lehet a felszabályozás segít, de az a baj, hogy tényleg csak melegen üt... Sad

A szabályozás is csak ideig óráig, első nagy fékig bírja majd, ha már egyszer elkezdett elvetemülni, akkor nem sok esély van a régi tárcsa megmentésére, de egy próbát megér... Szemcsis

Alex,így van sajnos ahogy Zsolti írja....ne szabályoztasd fel,az összekopás utáni néhány nagyobb fék után újra ütni fog melegen!
Én is és sokan mások is folyamatosan ilyesmivel szívnak....nem tudom mi a szarból vannak ezek a tárcsák,de egyenlőre eddig minden 28mm vastag tárcsával így jártam,egy kalap kaki mindegyik....szopi. Szemcsis
Egy cimbim a vadi új E46 M3 már összekopott-bejáratott tárcsáit,10 perc alatt kinyírta...minden gyári az autón nem is értem. Surprised


Nem lesz felszabályoztatva, mert hidegen 0,01-ot üt csak, ami bőven határértéken belüli... Ma megérkezik az új fékszett előre, Textar tárcsák (csak ez és Jurid volt rendelhető az egész országból) és Ferodo DS Performance betétek. Baromira nem terveztem féket és hűtőt venni így most csak ez a tárcsa fért bele, de amúgy is mind1 kb, lehet pont ez fogja bírni.


Bp    286    2010.03.29. 15:42
speer
2015.03.03. 07:40   






Vasutas írta:
AlexbmwM3 írta:
A gumi nagyon jónak tűnik eddig, nem vagyok benne biztos, hogy csak a gumi érdeme, de van egy kanyar, amit szeretek határon venni és az eddigi maximum 85-90 km/h helyett most 100-al vettem minden gond nélkül... Very Happy Azért mondom, h lehet, h nem csak a gumi érdeme, mert a sperrem is sokkal jobb most, mint előtte...

Viszont, hogy ne legyen unalmas az élet és ne tudjam tartani a fogadalmamat, hogy idén minimalizálom a kiadásokat, most vehetek új hűtőt az autóba, mert a gyári, ami még benne volt megadta magát és a lamellás rész közepénél folyik...

Továbbá az első fékeimmel is kell kezdenem valamit, mert melegen! elviselhetetlenül ütnek... hidegen semmi. Jövőhéten be lesznek mérve mérőórával, aztán meglátjuk... lehet a felszabályozás segít, de az a baj, hogy tényleg csak melegen üt... Sad

A szabályozás is csak ideig óráig, első nagy fékig bírja majd, ha már egyszer elkezdett elvetemülni, akkor nem sok esély van a régi tárcsa megmentésére, de egy próbát megér... Szemcsis

Alex,így van sajnos ahogy Zsolti írja....ne szabályoztasd fel,az összekopás utáni néhány nagyobb fék után újra ütni fog melegen!
Én is és sokan mások is folyamatosan ilyesmivel szívnak....nem tudom mi a szarból vannak ezek a tárcsák,de egyenlőre eddig minden 28mm vastag tárcsával így jártam,egy kalap kaki mindegyik....szopi. Szemcsis
Egy cimbim a vadi új E46 M3 már összekopott-bejáratott tárcsáit,10 perc alatt kinyírta...minden gyári az autón nem is értem. Surprised


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
AlexbmwM3
2015.03.02. 23:24   






Úton az új hűtő... Smile




Bp    286    2010.03.29. 15:42
Vasutas
2015.03.01. 12:26   






AlexbmwM3 írta:
A gumi nagyon jónak tűnik eddig, nem vagyok benne biztos, hogy csak a gumi érdeme, de van egy kanyar, amit szeretek határon venni és az eddigi maximum 85-90 km/h helyett most 100-al vettem minden gond nélkül... Very Happy Azért mondom, h lehet, h nem csak a gumi érdeme, mert a sperrem is sokkal jobb most, mint előtte...

Viszont, hogy ne legyen unalmas az élet és ne tudjam tartani a fogadalmamat, hogy idén minimalizálom a kiadásokat, most vehetek új hűtőt az autóba, mert a gyári, ami még benne volt megadta magát és a lamellás rész közepénél folyik...

Továbbá az első fékeimmel is kell kezdenem valamit, mert melegen! elviselhetetlenül ütnek... hidegen semmi. Jövőhéten be lesznek mérve mérőórával, aztán meglátjuk... lehet a felszabályozás segít, de az a baj, hogy tényleg csak melegen üt... Sad

A szabályozás is csak ideig óráig, első nagy fékig bírja majd, ha már egyszer elkezdett elvetemülni, akkor nem sok esély van a régi tárcsa megmentésére, de egy próbát megér... Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
AlexbmwM3
2015.02.28. 18:26   






A gumi nagyon jónak tűnik eddig, nem vagyok benne biztos, hogy csak a gumi érdeme, de van egy kanyar, amit szeretek határon venni és az eddigi maximum 85-90 km/h helyett most 100-al vettem minden gond nélkül... Very Happy Azért mondom, h lehet, h nem csak a gumi érdeme, mert a sperrem is sokkal jobb most, mint előtte...

Viszont, hogy ne legyen unalmas az élet és ne tudjam tartani a fogadalmamat, hogy idén minimalizálom a kiadásokat, most vehetek új hűtőt az autóba, mert a gyári, ami még benne volt megadta magát és a lamellás rész közepénél folyik...

Továbbá az első fékeimmel is kell kezdenem valamit, mert melegen! elviselhetetlenül ütnek... hidegen semmi. Jövőhéten be lesznek mérve mérőórával, aztán meglátjuk... lehet a felszabályozás segít, de az a baj, hogy tényleg csak melegen üt... Sad


Bp    286    2010.03.29. 15:42
Rolcsi85
2015.02.26. 03:02   






AlexbmwM3 írta:
Sajnos a gumijaim már a dififelújítás előtt sem voltak a helyzet magaslatán és ezek után még kaptak is rendesen, így nagyon időszerűvé vált a nyugdíjazásuk.
Ma megérkeztek és felkerültek a finom új kaucsukok (Goodyear F1 asym 2, made in Germany) az elsők DOT 0415-ösek Surprised, de a hátsók sem panaszkodhatnak a 4914-el... Mad Very Happy




jónak tűnnek szemre a minta, de majd írd le a tapasztalatod is vele...bár a legtöbb prémium új gumi 0km-esen qrva jól tapad.


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
AlexbmwM3
2015.02.23. 22:50   






csajty írta:
AlexbmwM3 írta:
Sajnos a gumijaim már a dififelújítás előtt sem voltak a helyzet magaslatán és ezek után még kaptak is rendesen, így nagyon időszerűvé vált a nyugdíjazásuk.
Ma megérkeztek és felkerültek a finom új kaucsukok (Goodyear F1 asym 2, made in Germany) az elsők DOT 0415-ösek Surprised, de a hátsók sem panaszkodhatnak a 4914-el... Mad Very Happy




Kacsint akkor ezek erősített oldalfalúak? igazából ezt gondolom: Surprised

Smile Jaja, bár annyira azért nem merev az oldala, mint a semislickeknek...


Bp    286    2010.03.29. 15:42
csajty
2015.02.23. 22:32   






AlexbmwM3 írta:
Sajnos a gumijaim már a dififelújítás előtt sem voltak a helyzet magaslatán és ezek után még kaptak is rendesen, így nagyon időszerűvé vált a nyugdíjazásuk.
Ma megérkeztek és felkerültek a finom új kaucsukok (Goodyear F1 asym 2, made in Germany) az elsők DOT 0415-ösek Surprised, de a hátsók sem panaszkodhatnak a 4914-el... Mad Very Happy




Kacsint akkor ezek erősített oldalfalúak? igazából ezt gondolom: Surprised


Budapest    297    2012.03.17. 16:30
AlexbmwM3
2015.02.23. 22:14   






Sajnos a gumijaim már a dififelújítás előtt sem voltak a helyzet magaslatán és ezek után még kaptak is rendesen, így nagyon időszerűvé vált a nyugdíjazásuk.
Ma megérkeztek és felkerültek a finom új kaucsukok (Goodyear F1 asym 2, made in Germany) az elsők DOT 0415-ösek Surprised, de a hátsók sem panaszkodhatnak a 4914-el... Mad Very Happy




Bp    286    2010.03.29. 15:42
AlexbmwM3
2015.02.23. 10:07   






Rolcsi85 írta:
AlexbmwM3 írta:
kiinacp írta:
AlexbmwM3 írta:
Tegnap elhoztam és be is került a difim, ami kapott egy Bál!nt féle kezelést és felújítást. 8 lamella, gyári zárásszög és 130-140 Nm előfeszítés, ami még csökken majd kicsit. Érdekes, hogy szétszedve nem tűnt túl rossznak, 90 Nm-t tudott, és csak a sima felületű lamellák és a csésze azon része, melyen a lamellák fekszenek, volt kicsit megkopva, meglepő, hogy én ennek ellenére tök szarnak éreztem.
Eddig nagyon tetszik, kb 20-30 km után elmúlt a purrogás, amit kezdetben szűk fordulóknál adott (pedig már megszerettem Very Happy ).
Egy kevés sperrtesztnek alávetve lényegesen jobban viselkedik, mint régen, viszont megmaradt a gyárias jellege.
Kíváncsi leszek a továbbiakban hogy szerepel, és mondjuk versenypályán kigyorsításkor milyen viselkedést mutat majd az autó.
Kacsint

Update1: Ma is mentem vele, hidegen megint purrogott kicsit szűk fordulókon, aztán bemelegedve elmúlt a hang. Ma kicsit jobban forszíroztam a dolgokat, mint tegnap... hááát nagyon tetszik... Mad Very Happy


Neked nem szólt a bejáratásról? Olyan szűk 8 asokat írj le vele amennyire csak lehet, rúgni ne rúgd amíg purrog szinte egyáltalán. Fokozatosan terheld, és ha már nem purrog onnét tudod, hogy bekerült az olaj mindenhová, akkor már szabad keményen rúgni!


Annyit mondott, hogy az első 20-30 kilométeren ne állatkodjak, de ettől függetlenül elmentem parkolóba 8-asozni többször is, hogy szépen bejárassam. Nekem egyébként azóta is purrog, igaz inkább csak hidegen, pár kilométer után halkabb lesz, annyira, hogy szinte észre sem lehet venni, amúgy engem egyáltalán nem zavar, legalább tudom, hogy működik a sperr. Nekem sztem nagyobb előfeszítést állított be, mint neked, ezért lehet hallani.
Amúgy nagyon jó lett, pont olyan, amilyet szerettem volna. Nagyon jól viselkedik vele az autó, akkor és úgy csinálja a dolgát, ahogy kell. Egyedül a gumi nem örül neki! Mad

Sajnos a jó minőség viszont nem mondható el mindenről. Már egy ideje hallottam a bal hátsó kerék felől érkező csörgőkígyó hangot lehúzott ablaknál. Ma volt egy kis időm foglalkozni a dologgal, így belekezdtem a kutatásba úgy, hogy addig nem állok fel, amíg nincs meg a zaj forrása.
A hangot a 6000km-t futott EBC betét adta, ahogy tudott mocorogni a helyén. A fékdugattyú felőli betét hátuljából ki volt jőve és el is volt törve a kis karmantyú, ami a dugattyúhoz rögzíti.
Eléggé elszomorított... Még szerencse, hogy találtam itthon 90%-os hátsó Textar betéteket bele. Very Happy


nincs mit a textárért Very Happy (már ha a régi nyergemből valót találtad meg)

Kacsint



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.02.26. 23:11 (1).

Bp    286    2010.03.29. 15:42
Rolcsi85
2015.02.21. 16:48   






AlexbmwM3 írta:
kiinacp írta:
AlexbmwM3 írta:
Tegnap elhoztam és be is került a difim, ami kapott egy Bál!nt féle kezelést és felújítást. 8 lamella, gyári zárásszög és 130-140 Nm előfeszítés, ami még csökken majd kicsit. Érdekes, hogy szétszedve nem tűnt túl rossznak, 90 Nm-t tudott, és csak a sima felületű lamellák és a csésze azon része, melyen a lamellák fekszenek, volt kicsit megkopva, meglepő, hogy én ennek ellenére tök szarnak éreztem.
Eddig nagyon tetszik, kb 20-30 km után elmúlt a purrogás, amit kezdetben szűk fordulóknál adott (pedig már megszerettem Very Happy ).
Egy kevés sperrtesztnek alávetve lényegesen jobban viselkedik, mint régen, viszont megmaradt a gyárias jellege.
Kíváncsi leszek a továbbiakban hogy szerepel, és mondjuk versenypályán kigyorsításkor milyen viselkedést mutat majd az autó.
Kacsint

Update1: Ma is mentem vele, hidegen megint purrogott kicsit szűk fordulókon, aztán bemelegedve elmúlt a hang. Ma kicsit jobban forszíroztam a dolgokat, mint tegnap... hááát nagyon tetszik... Mad Very Happy


Neked nem szólt a bejáratásról? Olyan szűk 8 asokat írj le vele amennyire csak lehet, rúgni ne rúgd amíg purrog szinte egyáltalán. Fokozatosan terheld, és ha már nem purrog onnét tudod, hogy bekerült az olaj mindenhová, akkor már szabad keményen rúgni!


Annyit mondott, hogy az első 20-30 kilométeren ne állatkodjak, de ettől függetlenül elmentem parkolóba 8-asozni többször is, hogy szépen bejárassam. Nekem egyébként azóta is purrog, igaz inkább csak hidegen, pár kilométer után halkabb lesz, annyira, hogy szinte észre sem lehet venni, amúgy engem egyáltalán nem zavar, legalább tudom, hogy működik a sperr. Nekem sztem nagyobb előfeszítést állított be, mint neked, ezért lehet hallani.
Amúgy nagyon jó lett, pont olyan, amilyet szerettem volna. Nagyon jól viselkedik vele az autó, akkor és úgy csinálja a dolgát, ahogy kell. Egyedül a gumi nem örül neki! Mad

Sajnos a jó minőség viszont nem mondható el mindenről. Már egy ideje hallottam a bal hátsó kerék felől érkező csörgőkígyó hangot lehúzott ablaknál. Ma volt egy kis időm foglalkozni a dologgal, így belekezdtem a kutatásba úgy, hogy addig nem állok fel, amíg nincs meg a zaj forrása.
A hangot a 6000km-t futott EBC betét adta, ahogy tudott mocorogni a helyén. A fékdugattyú felőli betét hátuljából ki volt jőve és el is volt törve a kis karmantyú, ami a dugattyúhoz rögzíti.
Eléggé elszomorított... Még szerencse, hogy találtam itthon 90%-os hátsó Textar betéteket bele. Very Happy


nincs mit a textárért Very Happy (már ha a régi nyergemből valót találtad meg)


BMW E36 ///M3

Monor    9204    2009.01.09. 20:38
Vasutas
2015.02.20. 13:42   






Boczy46 írta:
Vasutas írta:
AlexbmwM3 írta:
Boczy46 írta:
AlexbmwM3 írta:
Tegnap elhoztam és be is került a difim, ami kapott egy Bál!nt féle kezelést és felújítást. 8 lamella, gyári zárásszög és 130-140 Nm előfeszítés, ami még csökken majd kicsit. Érdekes, hogy szétszedve nem tűnt túl rossznak, 90 Nm-t tudott, és csak a sima felületű lamellák és a csésze azon része, melyen a lamellák fekszenek, volt kicsit megkopva, meglepő, hogy én ennek ellenére tök szarnak éreztem.
Eddig nagyon tetszik, kb 20-30 km után elmúlt a purrogás, amit kezdetben szűk fordulóknál adott (pedig már megszerettem Very Happy ).
Egy kevés sperrtesztnek alávetve lényegesen jobban viselkedik, mint régen, viszont megmaradt a gyárias jellege.
Kíváncsi leszek a továbbiakban hogy szerepel, és mondjuk versenypályán kigyorsításkor milyen viselkedést mutat majd az autó.
Kacsint
Na fasza akkor, lehet kaparni!

Update1: Ma is mentem vele, hidegen megint purrogott kicsit szűk fordulókon, aztán bemelegedve elmúlt a hang. Ma kicsit jobban forszíroztam a dolgokat, mint tegnap... hááát nagyon tetszik... Mad Very Happy
Very Happy
Hogy-hogy nem lett szögmódosítás?

Utcai autóba sztem felesleges... Attól, hogy évente párszor felmegyek vele pályázni még utcai autó marad.
Meg aztán, ha összejönnek a dolgok 1-2 éven belül elindul a "low cost" pályaautó projekt. Majd abba mehet a versenysperr...Smile

Jó döntés volt, hogy maradt a szög. Szemcsis
Nekem a tiéd nagyon tetszett! Mad

Sajnálom, hogy pont akkor nem volt jó az ECU program.
Utána volt az igazi... Kacsint
Bocs Alex az OFF-ért.


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 15 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére