POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 4 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   Jani E30 M10 turbo - CápaFeri

janker
2014.04.16. 21:09   






RaddíR írta:
OFF és törölhető de hirtelen meg kell kérdeznem Smile
Febi himba szóba jött, milyen tapasztalatok vannak róla? én m20at újítok fel a gyári himbák kis kopo felületei borzalmasan szétkopva... akkor vettem Febit, de még nem került beépítésre... kézben fogva semmi súlya kicsit tartok tőle. van félnivalóm? Smile

Hello! Nekem nincs tapasztalatom vele, eddig mindig bontott gyárival ment az M10 - és ha jól tudom Ferinek is - max 7200-ig forgatva nem volt vele bajom. Jó helyen van a kérdés, mert 8000-ig mindenképpen el szeretném majd forgatni az új motorom, ezért szeretnék valami jó, ámde mégis elérhető megoldást a himbákra. Lezsi által írt info mindenképpen érdekes, mert én most IE himbában gondolkodom, ami ha egy szinttel feljebb van és valameddig még a Febi is bírja, akkor az előbbi biztosan elegendő lesz hosszú távon. Mart verzióból eddig még nem sikerült talalnom elérhető áron...


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
lezsi
2014.04.16. 16:29   






RaddíR írta:
OFF és törölhető de hirtelen meg kell kérdeznem Smile
Febi himba szóba jött, milyen tapasztalatok vannak róla? én m20at újítok fel a gyári himbák kis kopo felületei borzalmasan szétkopva... akkor vettem Febit, de még nem került beépítésre... kézben fogva semmi súlya kicsit tartok tőle. van félnivalóm? Smile


Gyorsuláson van egy citromsárga szívó E30 M20, ami 11-es időt tud, masszívan elpörgetett motorral.
A gazdája azt az elvet vallja, hogy minden szezonra vesz egy szett ilyen sima új himbát, és eddig bírja neki.
Ez azért érdekes infó, mert közel 8000-ig pörög a motor, ha jól emlékszem.

Igaz annyiból más a történet, hogy a nagy nyitású szívó tengely eleve kicsit laposabb profilú, mint egy turbós, vagy akár egy gyári. De ezzel együtt szép eredmény!


   3215    2005.06.08. 14:21
RaddíR
2014.04.15. 19:06   






OFF és törölhető de hirtelen meg kell kérdeznem Smile
Febi himba szóba jött, milyen tapasztalatok vannak róla? én m20at újítok fel a gyári himbák kis kopo felületei borzalmasan szétkopva... akkor vettem Febit, de még nem került beépítésre... kézben fogva semmi súlya kicsit tartok tőle. van félnivalóm? Smile


Szombathely    207    2011.10.05. 00:22
lezsi
2014.04.15. 14:55   






janker írta:
Hello!

A himba mindenképpen érdekes lehet, mert valóban ki kellene használni a turbó adta lehetőségeket, mindenfajta tapasztalat érdekel a különböző gyártmányokkal kapcsolatban! Régebben már szóba került, akkor is jeleztem, hogy kíváncsi vagyok a véleményekre. A jelenlegi tengelyemről hirtelen sajnos nem tudok pontos adatokat, meg kellene kérdezni a Szuromi Pistit; egy biztos, hogy az előző, szolidabb turbós konfiggal nagyon jól viselkedett...


Himbára a következő opciókat látom, növekvő strapabírási sorrendben:
- gyári akármilyen himba (kíméletesen használva)
- új, öntött himba (Febi, stb.)
- extra minőségű öntött himba (IE, PPF)
- mart himba (PPM, RCS, VAC, stb.)


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
janker
2014.04.10. 22:14   
















Szeged    60    2011.09.01. 21:38
janker
2014.04.10. 22:10   






Hello!

A himba mindenképpen érdekes lehet, mert valóban ki kellene használni a turbó adta lehetőségeket, mindenfajta tapasztalat érdekel a különböző gyártmányokkal kapcsolatban! Régebben már szóba került, akkor is jeleztem, hogy kíváncsi vagyok a véleményekre. A jelenlegi tengelyemről hirtelen sajnos nem tudok pontos adatokat, meg kellene kérdezni a Szuromi Pistit; egy biztos, hogy az előző, szolidabb turbós konfiggal nagyon jól viselkedett...


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
lezsi
2014.04.10. 13:21   






Jól néz ki!

Nem akarsz inkább spéci himbákat, hogy 8000-nél is nyugi legyen, és a turbó is örüljön? Smile
Ja és valami nagy szívótengelyt persze.. Mad


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
janker
2014.04.09. 22:04   






Olajpumpa tuning, M30 járókerékkel. Összefűztük a motort is.

























Szeged    60    2011.09.01. 21:38
janker
2014.04.06. 10:56   






Ezt a leömlőt még anno Faterral csináltuk 321-es saválló anyagból, eddig nem volt gondom vele és mivel nagyszelepes fejhez való, úgy gondoltam ezt használjuk majd az új motorhoz. Feri kiegészítette a külső WG-hez szükséges leágazással és a T3-as talppal, majd egy barátunk leszórta homokkal, hogy egységes képet mutasson.




Szeged    60    2011.09.01. 21:38
janker
2014.03.19. 22:44   






A beígért képek:










Szeged    60    2011.09.01. 21:38
janker
2014.03.19. 22:39   






Maradt még régről egy jó kis lambda műszerem, aminek saját szondája van, ezért lett két foglalat. ASMoto vezérlővel megyek, itt találtok róla információt: http://asmoto.eu/index.php/termekek/ecu-221/


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
Laleeboy
2014.03.19. 11:55   






Vasutas írta:
Laleeboy írta:
Vasutas írta:
janker írta:
Alakul a kipufogóoldal is:
















Egy új benzinhíd legyártásába is belekezdtünk, amiről majd szintén rakok képet, ha elkészült, illetve a kész szívófejről az injektorokkal.

Dual lambda-s lesz, vagy a programozáshoz kell a másik "lyuk"? Mivel fogod vezérelni a motort? Szemcsis


Az az EGR-nek kell Very Happy Mad

Ja bocs... Very Happy


Így tudja majd az EURO 13-at Very Happy

Ott a háttérben már látszik a szívóoldal is jól néz ki Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
Vasutas
2014.03.19. 11:04   






Laleeboy írta:
Vasutas írta:
janker írta:
Alakul a kipufogóoldal is:
















Egy új benzinhíd legyártásába is belekezdtünk, amiről majd szintén rakok képet, ha elkészült, illetve a kész szívófejről az injektorokkal.

Dual lambda-s lesz, vagy a programozáshoz kell a másik "lyuk"? Mivel fogod vezérelni a motort? Szemcsis


Az az EGR-nek kell Very Happy Mad

Ja bocs... Very Happy


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Laleeboy
2014.03.19. 09:43   






Vasutas írta:
janker írta:
Alakul a kipufogóoldal is:
















Egy új benzinhíd legyártásába is belekezdtünk, amiről majd szintén rakok képet, ha elkészült, illetve a kész szívófejről az injektorokkal.

Dual lambda-s lesz, vagy a programozáshoz kell a másik "lyuk"? Mivel fogod vezérelni a motort? Szemcsis


Az az EGR-nek kell Very Happy Mad


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3900    2005.07.19. 15:10
Vasutas
2014.03.19. 05:05   






janker írta:
Alakul a kipufogóoldal is:
















Egy új benzinhíd legyártásába is belekezdtünk, amiről majd szintén rakok képet, ha elkészült, illetve a kész szívófejről az injektorokkal.

Dual lambda-s lesz, vagy a programozáshoz kell a másik "lyuk"? Mivel fogod vezérelni a motort? Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
janker
2014.03.18. 22:12   






Alakul a kipufogóoldal is:
















Egy új benzinhíd legyártásába is belekezdtünk, amiről majd szintén rakok képet, ha elkészült, illetve a kész szívófejről az injektorokkal.


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
janker
2014.03.12. 08:47   






Szia!

Ment a pü.


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
Cinezzd E30
2014.03.11. 20:58   






Szeva Janker hol vagy elveszve? hogy allunk azzal az m10b20 mocimmal?kell? helyzet van max 2het es megyunk pestre... komplett valtoval 150 euroet hazhoz viszem Very Happy fotengely-t koszorulni kell tojas van benne. blokk hengerfej tokeletes.


   309    2013.07.27. 20:50
janker
2014.03.09. 12:04   






Hello! Köszi, örülök, hogy tetszik!

Egykét info. Tegnap sajnos nem tudtam képeket készíteni, ezt a jövő héten pótolom. Egyébként felkerült a hengerfejre a vezérlés, így már ez is komplett lett, illetve újabb alkatrészek érkeztek a kipufogóoldalhoz, tehát azt is lehet majd készre csinálni.


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
Addorjan
2014.03.08. 21:07   






Szép munka grat, jó nézegetni a képeket Smile


   972    2005.10.10. 15:25
janker
2014.03.07. 23:51   






Időközben kész lett a szívófej, rákerültek az injektorfoglalatok, a pillangótalp, stb. és a coolercsövezés szívóoldali része is elkészült (képet holnap rakok), így ma hozzáláttunk a kipufogóoldalnak. Kezdésnek Feri esztergált egy talpat, innen fogunk indulni 76-os csővel, ami a kanyar után 70-essel fut majd végig egy átmenődobon keresztül.








Szeged    60    2011.09.01. 21:38
janker
2014.03.04. 21:57   






Bent vannak a hűtők, elölről lesz majd egy nagyteljesítményű elektromos venti. Elkezdtük a csövezést is. A dugattyúkról szerintem még nem raktam képeket így a szelepzsebekkel:










Szeged    60    2011.09.01. 21:38
janker
2014.02.27. 08:57   






Bepozicionáltuk az intercoolert, első lépésben összefogattuk a vízhűtővel:







Szeged    60    2011.09.01. 21:38
janker
2014.02.25. 23:24   






Szia! Köszönjük! Szerintem nem húzta össze (de nem is tudom, össze tudná-e); el meg bizonyosan nem, mert fel volt fogatva egy fejre miközben Feri hegesztette. Azért holnap leellenőrzöm. Smile


Szeged    60    2011.09.01. 21:38
promega
2014.02.25. 08:27   






Nagyon komoly!

A hegesztések nem húzzák össze a talpat? Vagy eleve annyival nagyobbra lett kivágatva a nyersdarab?


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 4 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére