POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 1 oldal     Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   m50b20 no vanos

g.simon
2014.01.19. 15:12   






T. Janoka, koszonom valaszod, segitett, nezegetem az oem et mindig onnan, szerzem tapasztalataim, marmint amit vizualisan lehet. kozben rajottem hogy a fogaskerekeket kell majd atpakolnom az e36 hazba, akkor jo lesz. a difim 3.45 katalogus szerint. hogy lehetne kiiktatni azt a szelepet, mert a masik ami a szurohazba megy az mintha szivna?. mivel eszak britanniaban élek és ide kell a kocsi is, nem fenyeget kanikula veszely Sad , de a hideg levegő ellátásra ill. az elvalaszto "falra" valamilyen maszek dolgot szeretnék kitalálni Very Happy. de küldenek k és n ék flexi csövet amit a lökösre lehet erősiteni, csak a falon kell agyalni. köszi mégegyszer!


   8    2013.11.30. 05:24
Janoka
2014.01.17. 23:02   






g.simon írta:
újabb kérdésem lenne az urak felé: A minap levettem a levegőszúrő dobozt, hogy csak a lambda szonda maradt fent, de észrevettem két csövet ami a doboz aljába csatlakozik és a hengerfejből jön azt hiszem , inditas utan eszrevettem, ha az egyikbol goz illetve viz jön, mint nagyjabol kideritettem valamilyen érzékelő lehet... de ha valaki meg tudná válaszolni, hogy mi is az valojában, azt megköszönném. A téma úgy ötlött fel, hogy direktszúrőt szeretnék, de nem merem megrendelni, mert nem vagyok biztos hogy az új csöveken lenne a kis csöveknek bemenet..
Egy M50B20 no vanos, e36 couperól van szó 92 ből.

Előre is még egyszer köszönöm!

Ui.: Holnap érkezik compactból 4.45 ös difi aztán irány a hegesztő! Remélem probléma nélkül becuppan! Cool


Az egy szelep, amin a hűtővíz kering és minnél hidegebb van a légszűrőházban, annál több forró vizet enged a folytószelepben lévő víztérbe, ahol ez előmelegíti a beszívott levegőt.
Elég felesleges bazár, teljesen kiiktathatnád, mert csak folyik mindenhol (mint mondtad).
A minőségi direktszűrőt nyugodtan beépítheted, de a legjobb lenne csak a betétet cserélned ilyen mosható K&N szűrőtestre. A kúp formájú szűrőt csak akkor ajánlom, ha a beszívott levegőt izolálod és nem engeded a forrót rá a szűrőre. Sajnos volt hogy nyáron egy ilyen szűrővel a beszívott levegőhőmérséklet 75fok volt terelő nélkül, haladás közben, 90-es tempónál. Főleg, ha ment a hűtőventi is....

A tisztességes szűrő tehát kb ilyen terelőkkel együtt van (sajnos méregdrágán)




Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Janoka
2014.01.17. 22:34   






Szia!
Valszeg nem szoktad az ETK-t nézegetni, ahol minden bmw robbantott ábrákkal, alkatrészlistával szerepel.
www.realoem.com

Nos ott sok ilyen kérdésre választ kapsz.
Egyébként a compactnak e30 hátsó hídja van, lengőkarokkal, mindennel. Az e36 coupé hátulja nem ilyen, ő később átkerült az e46-ba is, tehát azzal kompatibilis. (ha jól tudom)
Viszont sok e30-ast építettek plug and play módon 5x120-ra ilyen compatc hátsó híddal. A difiknek sem a háza sem a hátlapja nem egyezik e36-e30 vonalon.Egyedüli üdvözítő a belselyük mivel egyforma....
A másik, ha neked getrag váltód van, azon az 5. fokozat 0.84-el gyorsít. A ZF váltón az 5.sebesség 1:1ben hajt.
Tehát gyárilag a ZF váltón 3.46 körüli difi van, akkor a getragon rövidebb és ebből olyan 3.9 vagy 4.1-es következik.
A getrag váltó 4.ben hajt 1:1ben, tehát Ő már az első 4 fokozatban eléri azt a sebességet mint a ZF 5.ben. Persze ez teoretikus, mivel felteszem, hogy azonos a difi. (De nem az!)
Ebből kell kiindulnod, tehát ha eddig getrag volt, akkor cserélj ZF-re és rövidebb lesz, ugyanakkora difinél.


Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Laleeboy
2014.01.16. 15:31   






g.simon írta:
hátlap cserével sem lesz jó? elvileg ugyanaz mint egy e30 é nem?


Korábban azt írtad hogy E36 coupe abba nem jó viszont compactba jó az E30 difi még hátlapot se kell cserélni


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3895    2005.07.19. 15:10
g.simon
2014.01.16. 15:27   






hátlap cserével sem lesz jó? elvileg ugyanaz mint egy e30 é nem?


   8    2013.11.30. 05:24
Laleeboy
2014.01.16. 09:49   






g.simon írta:
Holnap érkezik compactból 4.45 ös difi aztán irány a hegesztő! Remélem probléma nélkül becuppan! Cool


A compact difi nem megy bele a coupe-ba mert más
Max ha csak a belét teszed át , de az sem egyszerű


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3895    2005.07.19. 15:10
g.simon
2014.01.16. 04:30   






nem olcsó szúrőket nézegettem


   8    2013.11.30. 05:24
g.simon
2014.01.16. 04:29   






újabb kérdésem lenne az urak felé: A minap levettem a levegőszúrő dobozt, hogy csak a lambda szonda maradt fent, de észrevettem két csövet ami a doboz aljába csatlakozik és a hengerfejből jön azt hiszem , inditas utan eszrevettem, ha az egyikbol goz illetve viz jön, mint nagyjabol kideritettem valamilyen érzékelő lehet... de ha valaki meg tudná válaszolni, hogy mi is az valojában, azt megköszönném. A téma úgy ötlött fel, hogy direktszúrőt szeretnék, de nem merem megrendelni, mert nem vagyok biztos hogy az új csöveken lenne a kis csöveknek bemenet..
Egy M50B20 no vanos, e36 couperól van szó 92 ből.

Előre is még egyszer köszönöm!

Ui.: Holnap érkezik compactból 4.45 ös difi aztán irány a hegesztő! Remélem probléma nélkül becuppan! Cool


   8    2013.11.30. 05:24
g.simon
2013.12.02. 01:22   






igen, 3.45 öt ír, nem hinném hogy cserélgetve lett volna. szives elnézést a zöldfülűségem miatt. Sad


   8    2013.11.30. 05:24
g.simon
2013.12.02. 01:20   






köszi az infót, most nézek e30 alól egy 4.27 eset azzal sztem jólesz! Very Happy


   8    2013.11.30. 05:24
sixday
2013.12.01. 10:44   






b.tibor írta:
Helló Uraak!!Valaki épített már be e36 ba 3.5 mocit(735 il ből van)Tapasztalatokból kellene sok!! Confused


Ha bántod akkor állandóan töri a himbákat, hagyd a fenébe Smile


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
b.tibor
2013.12.01. 01:25   






Helló Uraak!!Valaki épített már be e36 ba 3.5 mocit(735 il ből van)Tapasztalatokból kellene sok!! Confused


Üdv:Tibi

hajdú bihar    11    2012.10.23. 10:57
vasi89
2013.11.30. 20:02   






sixday írta:
g.simon írta:
köszi szépen, nem profi driftre kell, csak bohockodni a vizen, itt briteknél van elég, otthon van hójáró, de ide is kell vmi hobby auto. akkor marad a rövid difire csere és peckesedik ugye? azt hiszem s5d 250g t ir az oem erre a kocsira. köszi mégeygszer


Szerintem mindenképpen hagyd békén a váltót, kell alá valami rövid diffi, 3.9 vagy esetleg 4 feletti (bár nemtudom a 20i alatt mi van gyárilag, 25i alatt 3.15) és hajrá, nedves felületen jól ki fogja adni Smile
Nekem a 25i már enyhén nedves aszfalton is 3-4-ben is virgonc, gyári váltóval és 3.4-es diffivel, szárazon max 2-es de azt is nyögve.


Gyàrilag elvileg 3.45 és kisházas. Legalábbis az enyémben még ez van de katalógus szerint is ennek kell lennie. Egyébként szerintem ezt a kérdést elég lett volna a műszaki topicban feltenni. Ezt ne kötekedésnek vedd csak itt ugye autóépítős témák vannak es lehet h törlik majd ezt.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
sixday
2013.11.30. 16:35   






g.simon írta:
köszi szépen, nem profi driftre kell, csak bohockodni a vizen, itt briteknél van elég, otthon van hójáró, de ide is kell vmi hobby auto. akkor marad a rövid difire csere és peckesedik ugye? azt hiszem s5d 250g t ir az oem erre a kocsira. köszi mégeygszer


Szerintem mindenképpen hagyd békén a váltót, kell alá valami rövid diffi, 3.9 vagy esetleg 4 feletti (bár nemtudom a 20i alatt mi van gyárilag, 25i alatt 3.15) és hajrá, nedves felületen jól ki fogja adni Smile
Nekem a 25i már enyhén nedves aszfalton is 3-4-ben is virgonc, gyári váltóval és 3.4-es diffivel, szárazon max 2-es de azt is nyögve.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
g.simon
2013.11.30. 12:43   






köszi szépen, nem profi driftre kell, csak bohockodni a vizen, itt briteknél van elég, otthon van hójáró, de ide is kell vmi hobby auto. akkor marad a rövid difire csere és peckesedik ugye? azt hiszem s5d 250g t ir az oem erre a kocsira. köszi mégeygszer


   8    2013.11.30. 05:24
sixday
2013.11.30. 12:20   






Annál a getrag váltónál (azthiszem 220-as) nemigazán találsz rövidebbet. A dízel pont hogy hosszabb, nagyot ejt a fordulatok között. Régebben lelkesen használta mindenki driftre mert erős de aztán mindenki kidobálta mert a nagy fordulatejtés miatt bebutult az autó váltáskor.
Driftre minimum a 25-ös motor, az egy rövid diffivel 2-esben már kiadja, a 20-al száraz aszfalton sokat nem tudsz kezdeni.


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
g.simon
2013.11.30. 05:32   






sziasztok,
kérdezni szeretném hogy a jelenlegi motoromra milyen rövidebb váltót keressek, mert nem tolja eléggé a popsit. dieselt szeretnék, mert rövidebb, erősebb. az autó egy 92es e36 coupe 320i, jobbkormányos. eesetleg ha tippeket megosztanátok velem megköszönném.
előre is köszönöm szépen! Mad [/img]


   8    2013.11.30. 05:24
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 1 oldal
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére