POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek  »   "Lamboverő Brünhilda" by R.C.S.

Turboá
2014.03.14. 18:56   






Vaddisznónak köszi a blokkért,az m5 reccs kuka







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.03.08. 13:22   






van itt egy e32-es m30 b35 turbóval berakom ide:
http://www.youtube.com/watch?v=yPxHkdlLCyI


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.03.06. 20:53   






Beújítottunk rá 6-os fincsi váltót Very Happy G6S 53DZ








új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.02.27. 21:28   

























új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.02.27. 11:11   






A Vasutas írta:
Turboá írta:
A Vasutas írta:
Turboá írta:
A Vasutas írta:
Turboá írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


terv szerint a mostani 265-öst váltja majd 3-4 mérettel szélesebb. kb 11,5-es felnin, vagy amit kiad. Smile







Szia Atti!

Milyen tipusú az a 11,5"-os felni? Confused

Szia! a képen láthatót toldom annyira. Smile

Mint régen a zsiguli felnit ahogy csináltuk, középen szétszúrni a felnit és beletold egy gyűrű, újrahegeszt és kész?? Szemcsis


Nem egészen de akár úgy is lehet. 0058-as rondelt még 1 párat veszünk, nem egy helyen szúrom szét, és a kettőből a kívánt széleset illesztem össze. Smile tehát csak 1 varrat készül

Értem! Te Atti, mekkorákból lesz összerakva 8.5"+10"-ból, hol lesz az a varrat, a küllőn kívül a nagyperemnél, vagy belül ahol nem látszik annyira?
Azért érdekel mert ugyanilyen felnim van nekem is, ki tudja, mit hoz a jövő?! Kacsint
Köszi!


természetesen a küllőn belül készítjük a varratot. Hogy pontossan hol azt a lehetőségek szabják meg, közel azonos átmérőben a vállas illeszthetőség miatt, és az egyéb fizikai lehetőségek tekintetében. ( felfekvéstől számított lengőkar , lengőkar hídon való beljebb rakásakor keletkező sárvédőperemig tartó helykínálat stb....


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Vasutas
2014.02.27. 02:30   






Turboá írta:
A Vasutas írta:
Turboá írta:
A Vasutas írta:
Turboá írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


terv szerint a mostani 265-öst váltja majd 3-4 mérettel szélesebb. kb 11,5-es felnin, vagy amit kiad. Smile







Szia Atti!

Milyen tipusú az a 11,5"-os felni? Confused

Szia! a képen láthatót toldom annyira. Smile

Mint régen a zsiguli felnit ahogy csináltuk, középen szétszúrni a felnit és beletold egy gyűrű, újrahegeszt és kész?? Szemcsis


Nem egészen de akár úgy is lehet. 0058-as rondelt még 1 párat veszünk, nem egy helyen szúrom szét, és a kettőből a kívánt széleset illesztem össze. Smile tehát csak 1 varrat készül

Értem! Te Atti, mekkorákból lesz összerakva 8.5"+10"-ból, hol lesz az a varrat, a küllőn kívül a nagyperemnél, vagy belül ahol nem látszik annyira?
Azért érdekel mert ugyanilyen felnim van nekem is, ki tudja, mit hoz a jövő?! Kacsint
Köszi!


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Turboá
2014.02.26. 22:41   






A Vasutas írta:
Turboá írta:
A Vasutas írta:
Turboá írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


terv szerint a mostani 265-öst váltja majd 3-4 mérettel szélesebb. kb 11,5-es felnin, vagy amit kiad. Smile







Szia Atti!

Milyen tipusú az a 11,5"-os felni? Confused

Szia! a képen láthatót toldom annyira. Smile

Mint régen a zsiguli felnit ahogy csináltuk, középen szétszúrni a felnit és beletold egy gyűrű, újrahegeszt és kész?? Szemcsis


Nem egészen de akár úgy is lehet. 0058-as rondelt még 1 párat veszünk, nem egy helyen szúrom szét, és a kettőből a kívánt széleset illesztem össze. Smile tehát csak 1 varrat készül


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.02.26. 22:38   






Janoka írta:
Gyerünk a párt és a kormány adjon erőt és egészséget a projekthez.
Very Happy


Adjon! Very Happy



új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Vasutas
2014.02.26. 22:01   






Turboá írta:
A Vasutas írta:
Turboá írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


terv szerint a mostani 265-öst váltja majd 3-4 mérettel szélesebb. kb 11,5-es felnin, vagy amit kiad. Smile







Szia Atti!

Milyen tipusú az a 11,5"-os felni? Confused

Szia! a képen láthatót toldom annyira. Smile

Mint régen a zsiguli felnit ahogy csináltuk, középen szétszúrni a felnit és beletold egy gyűrű, újrahegeszt és kész?? Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Janoka
2014.02.26. 21:10   






Gyerünk a párt és a kormány adjon erőt és egészséget a projekthez.
Very Happy


Mindíg tövig nyomd (a gázt)!

06 30 4191891 és Ostffyasszonyfa    1157    2005.05.15. 18:32
Turboá
2014.02.25. 22:29   










új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.02.25. 22:28   






A Vasutas írta:
Turboá írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


terv szerint a mostani 265-öst váltja majd 3-4 mérettel szélesebb. kb 11,5-es felnin, vagy amit kiad. Smile







Szia Atti!

Milyen tipusú az a 11,5"-os felni? Confused

Szia! a képen láthatót toldom annyira. Smile


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Vasutas
2014.02.15. 01:19   






Turboá írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


terv szerint a mostani 265-öst váltja majd 3-4 mérettel szélesebb. kb 11,5-es felnin, vagy amit kiad. Smile







Szia Atti!

Milyen tipusú az a 11,5"-os felni? Confused


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
Turboá
2014.02.14. 21:24   






motor szétszerelés:







új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Zsaat
2014.01.26. 10:03   






Turboá írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


terv szerint a mostani 265-öst váltja majd 3-4 mérettel szélesebb. kb 11,5-es felnin, vagy amit kiad. Smile







Federal..jó választás Kacsint


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Turboá
2014.01.25. 22:30   






mivel nem kaptam barna ülést sem pótlásra ,sem sportüléspárban, de még használható infót se ,így két gyári alap sport ülést szereztünk, és irány a kárpitos.
Úgy tűnt pár hét után, hogy nem is létezett barna szövet sportülés e34-ben.




új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.01.06. 20:47   













http://www.youtube.com/watch?v=e2_8PJHTRR4&list=RD_uEp30wfvRQ


új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Turboá
2014.01.06. 20:28   



















új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
poweres
2013.12.22. 14:48   










Very Happy Surprised Mad


Sopron    73    2011.02.19. 20:24
poweres
2013.12.22. 14:05   






Turboá írta:
poweres írta:
Turboá írta:





Erre nagyon kiváncsi vagyok.
Itt nem kell spórolni a motortérben a hellyel! De megmondom őszintén Turbóá,ennél az autónál én tudom brutál lesz a teljesítmény de én inkább a kocsi feeling -jére vagyok kiváncsi milyen lesz az összhatás??!! Nagyon brutál tud lenni ez a kaszni egy letisztult formával ba..ott kerekekkel!! Egy igazi Ragadozó!!
Úgy,hogy előre is Grat!! Mad


Előre nem iszok a medve bőrőre ,úgyhogy csak utólag gratulálj, akár el is baszhatom , vagy más okból nem úgy alakul ahogy szeretnénk.

Bizony nem kell spórolni, de azért a feltöltő bekéri a helyet, mert Zsolti utalt rá, hogy nagy dög lesz.
A letisztult résszel egyformán gondolkozunk.
A belseje tervszerűen marad "barnamedveszőr" csak két jó tartású ülést szeretnénk áthúzatni barna plüss anyaggal.
Kívülről is barna metal árnyalata lesz, az még kérdéses, hogy mennyire sötét.
És igen a felnik...tapadás is kellene . Az adapter azért kerül fel, mert a belső doblemezt alakítom, és befelé terjeszkedek a felni szélességével.( a10'-est toldom belül)
Szükség esetén levágom a hídról a lengőkar felfogatásokat és beljebb teszem. Smile
A lényeg, hogy kívülről ne legyen semmi csicsa, ne legyen feltűnő,belülről pedig semmi felesleges, inkább gyáriasra hajazó beltér.
Ha rajtam múlna rádió se lenne. Smile


Biztosan jó lesz! Habár ha elfogadsz egy külső véleményt én biztosan kur.a sötét barna metál-ra festeném! Kiemeli a vonalait a sötét árnyalat! Főleg ha aládobsz egy brutál kerékszettet(nagyot, széleset)! Akkor még ütősebb lesz az összhatás!!
Bár ezt te is tudod!!
Peace2


Sopron    73    2011.02.19. 20:24
Turboá
2013.12.21. 20:56   






Tüsszögő vaddisznó írta:
Turboá írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


terv szerint a mostani 265-öst váltja majd 3-4 mérettel szélesebb. kb 11,5-es felnin, vagy amit kiad. Smile


A gyári mérete a 750i-nek 240/45-VR415 volt, ALPUNCI-ék 255/45-17-re cserélték le, belőled meg ki is nézem, hogy alátolod az úthengert Very Happy


Alá bizony, mi bajunk lehet? Akár még találhatunk tapadást is. Smile

http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtopic.php?f=2&t=80545&p=615563#p615563






A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2014.01.06. 20:29 (1).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
Tüsszögő vaddisznó
2013.12.20. 20:10   






Turboá írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


terv szerint a mostani 265-öst váltja majd 3-4 mérettel szélesebb. kb 11,5-es felnin, vagy amit kiad. Smile


A gyári mérete a 750i-nek 240/45-VR415 volt, ALPUNCI-ék 255/45-17-re cserélték le, belőled meg ki is nézem, hogy alátolod az úthengert Very Happy


   242    2009.05.10. 11:45
Tüsszögő vaddisznó
2013.12.20. 19:58   






lezsi írta:
Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


A nagyobb tömeg miatt szerintem arányaiban nem jobb a gumiméret mint pl. E30-nál.

Viszont a nagyobb tömeg és tengelytáv jelentette extra stabilitás, "limós" viselkedés egész más feeling lesz Smile

Értem, hogy mit mondasz, de szerintem ez az arány nem áll egyenes arányban a kerék kipörgésével (habár ezt így konkrétan Te sem mondtad). Példaként említek egy E32 750i-t meg mondjuk egy ugyanilyen motorral szerelt E30-at és tegyük fel, hogy mindkettő manuális lenne. És tegyük fel továbbá, hogy mindkettőt felszereljük a felférhető legnagyobb hátsó kerekekkel. Szerintem az E30-nak elforogna 2.-ben a kereke, mig a 750-nek nem.
Fentiektől függetlenül az E32-nek biztosan jóval hátrább van a súlypontja, mind az ugyanolyan motorral szerelt E30-nak.
Mindez úgy jutott eszembe, hogy lennt a garázsomban akad egy kb. 1.600 kg önsúlyú RWD-s, kb 600 lovas autó, amin hátúl 275/30-19 van, a harmadika kb. 170-180-ig tart és ebben a fokozatban már nem pörög ki, ha 100-ról odalépek nekije Smile
Mig tudom, hogy ugyanezzel a teljesítménnyel az E30-am már rég kib@szná a seggét 3.-ban.



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.12.21. 15:16 (2).

   242    2009.05.10. 11:45
Turboá
2013.12.20. 19:21   






Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


terv szerint a mostani 265-öst váltja majd 3-4 mérettel szélesebb. kb 11,5-es felnin, vagy amit kiad. Smile









A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.12.20. 23:55 (2).

új játék-új izgalom.
R.C.S.

R.C.S.    7683    2005.03.14. 22:22
lezsi
2013.12.20. 17:28   






Tüsszögő vaddisznó írta:
Ha majd elkészül, ebben az autóban igazán élvezet lesz gyorsulni. Tapasztalatom alapján, 275-295 közötti hátsó gumikkal, normál körülmények között kb. 700 lóerőt át lehet adni a hátsó hajtásnak majd 100-ról, anélkül, hogy kiforogjon a kerék Kacsint


A nagyobb tömeg miatt szerintem arányaiban nem jobb a gumiméret mint pl. E30-nál.

Viszont a nagyobb tömeg és tengelytáv jelentette extra stabilitás, "limós" viselkedés egész más feeling lesz Smile


A "felkapar" nem mértékegység...

   3215    2005.06.08. 14:21
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3  Következő
Tartalomjegyzék  »   Projektek - EXTREM Így építenek a megszállott Tunerek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére