POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 2 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2    Hozzászólások megtekintése:

<   Veterán autó projektek  »   Karmann E24 by Korman Autoworks

soM3
2013.11.20. 15:09   










Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.20. 15:08   


















Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.20. 15:06   






Belső:
77-es széria kialakítás modernizálása még '87-ben; váltókonzol módosítás, új műszerfal héj, turbónyomás mérő, kézifékkonzol, el.ablak kezelőszervek áthelyezése, új biztonsági öv szett, 3-dik féklámpa, egyedi szőnyegezés, Momo Motorsport kormány és váltógomb.
Alpine kazettás fejegység ADS erősítővel, Infinity hangsugárzókkal, mélynyomóval, csipogókkal.
Recaro Style C felfújható, több ponton ergonómikusan állítható bőr sportülések.
Akkutálca átépítés csomiba.


















A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.11.20. 15:35 (2).

Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.20. 15:03   














Klasszikus Momo kormány, ez is a Kormannél került be.
PSI mérentyű.


Bp    170    2009.07.13. 18:17
Laleeboy
2013.11.13. 15:08   






Kérnénk még képeket a belsőről is Very Happy Surprised


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3873    2005.07.19. 15:10
gameover
2013.11.13. 14:46   






úristen Very Happy Surprised
remélem minél több infót és képet osztasz meg velünk a felújításról.. Kacsint


Budapest    515    2009.11.29. 16:35
soM3
2013.11.13. 14:36   






Videók az indításról, 4 év után:

http://www.youtube.com/watch?v=qgfDJKng2S4

http://www.youtube.com/watch?v=rG9fQ4gchD8


Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.13. 11:45   






Valószínűleg az eleje és a hátulja is európai modellre lesz átépítve, nekem sem tetszik így, de ez bőven ráér majd a kasznimunkák során.

És akkor a részletek a motorról:

Motor:
M30B35 87-es motor, még abban az évben újan az autóba szerelve (az eredeti 3 literes elkallódott)
’87-ben Korman tuning az alábbi alkatrészekkel;
Korman-Cartech tripla karb. Turbo Kit 3 db 44-es Mikunival
Competition Remote olajhűtő szett és olajhőfok termosztát
Alpina 47 mm-es szívószelepek, 39 mm-es kipu szelepek
Speciális szelepfészek kialakítás
Alacsony kompresszió a turbóhoz- nem tudom mennyi, majd rájövünk
Turbo vezérműtengely, dugattyúk, gyűrűk
Korman-Heidegger főtengely módosítás
745i HF tömítés
Titán hajtókarok
Dupla szeleprugók
240mm Alu könnyített lendkerék
Korman Stage Two tuning; hengerfej portolás, polírozás, könnyítés, balanszírozás, javított olajozás
Wastegate
Intercooler
Nagy átmérőjű egyedi turbo dupla leömlő, egyedi rozsdamentes kipuff rendszer

[/img]


Bp    170    2009.07.13. 18:17
Laleeboy
2013.11.13. 11:30   






soM3 írta:











Gyönyörű még így is , de azok az idióta amcsi lökösök, háááát Sad


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3873    2005.07.19. 15:10
soM3
2013.11.13. 11:10   






Hali!

A cápafórumon már olvashattad a részleteket, de nyilván ide is felrakom Smile

Ez a konfig Európában fehér holló, de ahogy a cápafórumon is írtad, egyébként sem gyakori, talán még az USA-ban sem. A Korman pl. Weberekkel dolgozott, nem Mikunikkal, gőzöm sincs, a 45 DCOE-k helyett miért 44-es Mikunik kerültek rá. Különleges az intercooleres turbo is, a karbikkal összehangolva. '87-ben már az is furcsa, hogy nem injektorsorral dolgoztak, hanem oldschool jelleggel karburátorokkal.
A Korman épített twin turbo M30-akat is, és úgy tudom, ebben az autóban konkrétan ilyen volt, mielőtt a szimpla turbo bekerült.

Van egy komplett Korman 86-87-es tuning katalógus az autóhoz, korabeli árlistával együtt, itt meg is találtam egy csomó beépített alkatrészt. Már ezen is lefostam a bokám.

ZSOSZ írta:
Irjad már légyszi,ne kéresd magad!
Régi álmom látom materiálisan megvalósulni.
Volt hajdanában több cég,kik a 70-es évek végén 80-as évek elején ugy gondolták elindulnak ezen az uton:
-renault 5 gt turbo
-fiat uno turno-131 volumex
-maseratti 2es 4-es sorozat
-lotus esprit turbo...nem tudom hányat hagytam le.
Én ebben az időszakban kezdtem magam megszivni benzingőzzel ami a mai napig is kitart.
stroker m20-ra szeretnék aplikáni hasonló megoldásokkal valamiféle töltögető berendezést.Igy végképp visszaköszönni látom az elképzelésem ha kiteljesedik ez a topic. Wink
Hajrá!



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.11.20. 14:55 (1).

Bp    170    2009.07.13. 18:17
ZSOSZ
2013.11.13. 10:55   






Irjad már légyszi,ne kéresd magad!
Régi álmom látom materiálisan megvalósulni.
Volt hajdanában több cég,kik a 70-es évek végén 80-as évek elején ugy gondolták elindulnak ezen az uton:
-renault 5 gt turbo
-fiat uno turno-131 volumex
-maseratti 2es 4-es sorozat
-lotus esprit turbo...nem tudom hányat hagytam le.
Én ebben az időszakban kezdtem magam megszivni benzingőzzel ami a mai napig is kitart.
stroker m20-ra szeretnék aplikáni hasonló megoldásokkal valamiféle töltögető berendezést.Igy végképp visszaköszönni látom az elképzelésem ha kiteljesedik ez a topic. Wink
Hajrá!


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3315    2007.01.19. 13:46
soM3
2013.11.13. 10:46   






A lényeg, amiért nem lehetett otthagyni:













Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.13. 10:42   






Egy amerikai magyar srácé volt, aki 4 éve hazahozta, de azóta nem foglalkozott vele, és egy kertben letakarva várt sorsának jobbra fordulására. Nem hirdették, nem kínálták, pedig már nagyon el akarták adni. Ismerős fülesén keresztül jutottam el hozzá.
4 év alatt a kaliforniai rozsdamentességet kikezdte a magyar időjárás, a jobboldali padlólemez biztosan cserés. Nemsokára elkezdődik a kaszni állapotának felmérése.

A külső optika/esztétika még nem nagyon jelez semmit, bár a kipufogó egyedi...



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.11.13. 10:50 (1).

Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.13. 10:37   






















Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.13. 10:35   










Bp    170    2009.07.13. 18:17
soM3
2013.11.13. 00:34   






Sziasztok.

Azt hiszem egy igazi műszaki csemegét oszthatok meg veletek, melyhez nemrég jutottam hozzá.
Az alap egy 77-es, amerikai piacra gyártott E24 630CS. Képek hamarosan.


Bp    170    2009.07.13. 18:17
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 2 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2
Tartalomjegyzék  »   Veterán autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére