POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
3 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Joey USA 328i coupe turbo..."The dream"

Vasutas
2014.08.23. 13:55   






kiinacp írta:
JoeyNix2 írta:
xt198 írta:
Hajrá! Smile Mi fog bekerülni helyette?
Kitartást hozzá Smile


Hát szeretnék egy 4,4 v8 at ha minden jól megy egyenlőre a pontos költségvetés kialakításán vagyok több lehetséges motor közül melyik a legjobb ár-érték arányban. Az biztos hogy 2,8 nál erősebb. Very Happy


Ez engem is nagyon érdekel! Nekem az alpina b8-ra porcosodik a gyík!
Surprised
https://www.youtube.com/watch?v=e5RXP99GKls
https://www.youtube.com/watch?v=L1YMVAYAPcE

De szerintem az m54b30 sem egy rossz megoldás, vagy egy m50b30 stroker, mint Vasutasnak volt, ott legalább a gázpedál a pillangót mozgatja! A v8-al nem túl sok a szívás? Meg mire abból egy 4.4 bekerül manuál váltójával meg minden szarságával majdnem m3 motort vehetnél.

Sziasztok!
Na mi készül itt? Szemcsis
Hát igen, volt szerencsém mindkettőhöz, az M3-hoz nem, viszont így utólag azt lógatnám be, viszont ott számolni kell az M-es motor alkatrészek borsos árával, nagy dilemma ez... A V8-hoz nincs fogható, viszont érzékeny és sok a macera mire bekerül, viszont a gyári manuál 6gang-al meg még drága is.
M54B30 vagy M50B30 meg gyenge, felhúzva is, mint nekem volt, max: 280Le. Előnye, hogy nem kell szívni a belógatással, viszonylag egyszerű a manőver. Ezzel kell számot vetni... Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
JoeyNix2
2014.08.23. 12:17   






kiinacp írta:
JoeyNix2 írta:
kiinacp írta:
JoeyNix2 írta:
xt198 írta:
Hajrá! Smile Mi fog bekerülni helyette?
Kitartást hozzá Smile


Hát szeretnék egy 4,4 v8 at ha minden jól megy egyenlőre a pontos költségvetés kialakításán vagyok több lehetséges motor közül melyik a legjobb ár-érték arányban. Az biztos hogy 2,8 nál erősebb. Very Happy


Ez engem is nagyon érdekel! Nekem az alpina b8-ra porcosodik a gyík!
Surprised
https://www.youtube.com/watch?v=e5RXP99GKls
https://www.youtube.com/watch?v=L1YMVAYAPcE

De szerintem az m54b30 sem egy rossz megoldás, vagy egy m50b30 stroker, mint Vasutasnak volt, ott legalább a gázpedál a pillangót mozgatja! A v8-al nem túl sok a szívás? Meg mire abból egy 4.4 bekerül manuál váltójával meg minden szarságával majdnem m3 motort vehetnél.


Szia hát én úgy gondolom hogy a 4,4 alapvetően motor árában is más mint egy S el kezdődő bármely motor. Persze van vele szopás a váltó lendkerék, kartel kipuf részen de nem fogom a kasznit nagyon alakítgatni. Persze mindennek meg van a trükkje... Smile Én ahogy elsőre számolgattam olcsóbban jövök ki mint egy M motorral vagy turbósítással. Igazábol a 4,4 en kívül még a turbósítás került szóba, mivel gondoltam fel kellene újjítani a blokkot fúrás szóval új dugó hajtókar stb stb így fölösleges lenne sima 2,8 akkor már lehetne turbós de az a gond nem tudok a teljesség igénye nélkül a turbósításra gondolni. Mert ha turbósítunk csináljuk normálisan. Sajnos nincs módomban és lehetőségem sincs arra hogy sok pénz összegyújtögetése után esetleges apró hiba miatt ott haggyon az úton és ismételten sok pénzt tudjak rádobni. Akkor hengerfej port hidrotőke kuka vez tengelyek szelep szelepüllék, rugó, tányér és sorolhatnám ami ahhoz kell hogy véleményem szerint olyan turbós motor legyen amit ki kéne hozni belőle, de a sok munka nem csak időt viszi hanem nagyobb mértékben pénzt sajnos és súlyos milliók bánnák amit nem engedhetek meg magamnak. (magyar átlag fizetésből élek) Shocked A 4,4 szívóban talán költséghatékonyabb bár sok komprumisszumot kell kötni de mindig stabil és szívóként is azért nem olyan nehéz minimális teljesítményt növelni rajta mint a 2,8 on. Persze nem arról beszélek hogy olcsó a szervizelése de remélem találok olyan donort ami egy darabig az alap szervízen kívül stabilan bírja a strapát. Valamint nekem nincs más autóm szóval ha nem megy akkor gyaloglás van... (mint most is) Shocked Very Happy


Értem, értem, az általam linkelt videóban van egy leírás miszerint vagy 40 ponton módosítanak a kasztnin mielőtt átkerülne az alpina gyárba. Engem is érdekel ez a v8 dolog, de túl nagy macerának látom, itt egy fórumtárs v8 topicja: http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=1202&postdays=0&postorder=desc&start=50


Értem értem! Very Happy De ez a módosítás nem feltétlen szükséges. Ez a jobb súj elosztást segíti. A karosszéria módosítása nélkül is simán befér a motortérbe. Az tény hogy a kartelt át kell alakítani a motortartókat a lendkereket a váltót és a kardánt is mind építeni kell hozzá. De nem kell a kasznit ilyen szinten átalakítani ha csak azt akarod hogy utcán ez a motor legyen rajta ;) nem mind1 h mire építed az autót. Utcára drifre dragre stb stb. Very Happy Surprised Kacsint


Baja    156    2012.06.22. 21:03
kiinacp
2014.08.20. 14:48   






JoeyNix2 írta:
kiinacp írta:
JoeyNix2 írta:
xt198 írta:
Hajrá! Smile Mi fog bekerülni helyette?
Kitartást hozzá Smile


Hát szeretnék egy 4,4 v8 at ha minden jól megy egyenlőre a pontos költségvetés kialakításán vagyok több lehetséges motor közül melyik a legjobb ár-érték arányban. Az biztos hogy 2,8 nál erősebb. Very Happy


Ez engem is nagyon érdekel! Nekem az alpina b8-ra porcosodik a gyík!
Surprised
https://www.youtube.com/watch?v=e5RXP99GKls
https://www.youtube.com/watch?v=L1YMVAYAPcE

De szerintem az m54b30 sem egy rossz megoldás, vagy egy m50b30 stroker, mint Vasutasnak volt, ott legalább a gázpedál a pillangót mozgatja! A v8-al nem túl sok a szívás? Meg mire abból egy 4.4 bekerül manuál váltójával meg minden szarságával majdnem m3 motort vehetnél.


Szia hát én úgy gondolom hogy a 4,4 alapvetően motor árában is más mint egy S el kezdődő bármely motor. Persze van vele szopás a váltó lendkerék, kartel kipuf részen de nem fogom a kasznit nagyon alakítgatni. Persze mindennek meg van a trükkje... Smile Én ahogy elsőre számolgattam olcsóbban jövök ki mint egy M motorral vagy turbósítással. Igazábol a 4,4 en kívül még a turbósítás került szóba, mivel gondoltam fel kellene újjítani a blokkot fúrás szóval új dugó hajtókar stb stb így fölösleges lenne sima 2,8 akkor már lehetne turbós de az a gond nem tudok a teljesség igénye nélkül a turbósításra gondolni. Mert ha turbósítunk csináljuk normálisan. Sajnos nincs módomban és lehetőségem sincs arra hogy sok pénz összegyújtögetése után esetleges apró hiba miatt ott haggyon az úton és ismételten sok pénzt tudjak rádobni. Akkor hengerfej port hidrotőke kuka vez tengelyek szelep szelepüllék, rugó, tányér és sorolhatnám ami ahhoz kell hogy véleményem szerint olyan turbós motor legyen amit ki kéne hozni belőle, de a sok munka nem csak időt viszi hanem nagyobb mértékben pénzt sajnos és súlyos milliók bánnák amit nem engedhetek meg magamnak. (magyar átlag fizetésből élek) Shocked A 4,4 szívóban talán költséghatékonyabb bár sok komprumisszumot kell kötni de mindig stabil és szívóként is azért nem olyan nehéz minimális teljesítményt növelni rajta mint a 2,8 on. Persze nem arról beszélek hogy olcsó a szervizelése de remélem találok olyan donort ami egy darabig az alap szervízen kívül stabilan bírja a strapát. Valamint nekem nincs más autóm szóval ha nem megy akkor gyaloglás van... (mint most is) Shocked Very Happy


Értem, értem, az általam linkelt videóban van egy leírás miszerint vagy 40 ponton módosítanak a kasztnin mielőtt átkerülne az alpina gyárba. Engem is érdekel ez a v8 dolog, de túl nagy macerának látom, itt egy fórumtárs v8 topicja: http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=1202&postdays=0&postorder=desc&start=50


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
JoeyNix2
2014.08.19. 18:10   






kiinacp írta:
JoeyNix2 írta:
xt198 írta:
Hajrá! Smile Mi fog bekerülni helyette?
Kitartást hozzá Smile


Hát szeretnék egy 4,4 v8 at ha minden jól megy egyenlőre a pontos költségvetés kialakításán vagyok több lehetséges motor közül melyik a legjobb ár-érték arányban. Az biztos hogy 2,8 nál erősebb. Very Happy


Ez engem is nagyon érdekel! Nekem az alpina b8-ra porcosodik a gyík!
Surprised
https://www.youtube.com/watch?v=e5RXP99GKls
https://www.youtube.com/watch?v=L1YMVAYAPcE

De szerintem az m54b30 sem egy rossz megoldás, vagy egy m50b30 stroker, mint Vasutasnak volt, ott legalább a gázpedál a pillangót mozgatja! A v8-al nem túl sok a szívás? Meg mire abból egy 4.4 bekerül manuál váltójával meg minden szarságával majdnem m3 motort vehetnél.


Szia hát én úgy gondolom hogy a 4,4 alapvetően motor árában is más mint egy S el kezdődő bármely motor. Persze van vele szopás a váltó lendkerék, kartel kipuf részen de nem fogom a kasznit nagyon alakítgatni. Persze mindennek meg van a trükkje... Smile Én ahogy elsőre számolgattam olcsóbban jövök ki mint egy M motorral vagy turbósítással. Igazábol a 4,4 en kívül még a turbósítás került szóba, mivel gondoltam fel kellene újjítani a blokkot fúrás szóval új dugó hajtókar stb stb így fölösleges lenne sima 2,8 akkor már lehetne turbós de az a gond nem tudok a teljesség igénye nélkül a turbósításra gondolni. Mert ha turbósítunk csináljuk normálisan. Sajnos nincs módomban és lehetőségem sincs arra hogy sok pénz összegyújtögetése után esetleges apró hiba miatt ott haggyon az úton és ismételten sok pénzt tudjak rádobni. Akkor hengerfej port hidrotőke kuka vez tengelyek szelep szelepüllék, rugó, tányér és sorolhatnám ami ahhoz kell hogy véleményem szerint olyan turbós motor legyen amit ki kéne hozni belőle, de a sok munka nem csak időt viszi hanem nagyobb mértékben pénzt sajnos és súlyos milliók bánnák amit nem engedhetek meg magamnak. (magyar átlag fizetésből élek) Shocked A 4,4 szívóban talán költséghatékonyabb bár sok komprumisszumot kell kötni de mindig stabil és szívóként is azért nem olyan nehéz minimális teljesítményt növelni rajta mint a 2,8 on. Persze nem arról beszélek hogy olcsó a szervizelése de remélem találok olyan donort ami egy darabig az alap szervízen kívül stabilan bírja a strapát. Valamint nekem nincs más autóm szóval ha nem megy akkor gyaloglás van... (mint most is) Shocked Very Happy


Baja    156    2012.06.22. 21:03
kiinacp
2014.08.19. 17:52   






JoeyNix2 írta:
xt198 írta:
Hajrá! Smile Mi fog bekerülni helyette?
Kitartást hozzá Smile


Hát szeretnék egy 4,4 v8 at ha minden jól megy egyenlőre a pontos költségvetés kialakításán vagyok több lehetséges motor közül melyik a legjobb ár-érték arányban. Az biztos hogy 2,8 nál erősebb. Very Happy


Ez engem is nagyon érdekel! Nekem az alpina b8-ra porcosodik a gyík!
Surprised
https://www.youtube.com/watch?v=e5RXP99GKls
https://www.youtube.com/watch?v=L1YMVAYAPcE

De szerintem az m54b30 sem egy rossz megoldás, vagy egy m50b30 stroker, mint Vasutasnak volt, ott legalább a gázpedál a pillangót mozgatja! A v8-al nem túl sok a szívás? Meg mire abból egy 4.4 bekerül manuál váltójával meg minden szarságával majdnem m3 motort vehetnél.


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
JoeyNix2
2014.08.19. 17:35   






xt198 írta:
Hajrá! Smile Mi fog bekerülni helyette?
Kitartást hozzá Smile


Hát szeretnék egy 4,4 v8 at ha minden jól megy egyenlőre a pontos költségvetés kialakításán vagyok több lehetséges motor közül melyik a legjobb ár-érték arányban. Az biztos hogy 2,8 nál erősebb. Very Happy


Baja    156    2012.06.22. 21:03
xt198
2014.08.19. 16:41   






Hajrá! Smile Mi fog bekerülni helyette?
Kitartást hozzá Smile


   242    2012.04.12. 16:53
JoeyNix2
2014.08.18. 18:45   






Ha megengeditek inkább a fotós oldalát linkelem be itt láthattok több képet is Smile https://www.flickr.com/photos/goldnerivan/sets/72157645980515733/


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2014.08.18. 18:39   






Pár kép készülgetett Smile





Duna part Very Happy


Szétszedés közben erről majd rakok föl több képet csak sajnos a telefonom nem kommunikál a laptopommal Shocked



Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2014.08.18. 18:25   






Hát sziasztok. Lassan össze állt a gép sajnos nem csak a kaszni és a hajtás lett össze gányolva hanem mint 300 km meg egy két kilóméter rugdosás után furcsa zajokat hallatott szerencsétlen amcsi a motortérből. Ennek következtében arra jutottam, hogy csörgő zaj áhh illik a lánc csere 270 000 km környékén. Na szét is raktam a vezérlést mikor meglepődve láttam hogy a lánc jó állapotú a vezetők is kivéve a főtengely alsó lánckerék kopott de az rendesen. De nem voltam nyugott, mivel tudtam h a radiátorom ontja magából a vizet. Hát lekötöttem a rendszerről így gondoltam a víz fogyás is megszűnik. Hát nem. Szóval a henger fejecske is leugrott amikor szörnyűségek fogattak. A hengerfej irány a helyi gépműhely síkolás szelepek meg minden átnézés. Síkolás után szerencsére minden próbán átment. Na akkor megnéztem a henger falát és láttam hogy hónolva volt sajnos nem a gyári kinézetű mivel gyűrű törés nyomai látszottak. bár a hónolással nagy részét eltüntették és nehezen volt észre vehető de zavart. Na ekkor blokk szét. Teljes tömítés készlet victor barátunk és gyűrű készlet Götz Géza féle Very Happy Smile Na lássuk tovább TurbóÁ és Cápa Feri segítségével kaptam egy alsó lánckereket így is köszönet nekik és a sok látványosságért és fejtágításért. Na a gyűrű tömítés hengerfej sík után be az olaj a víz és lássuk mit szól. kis bejáratás után (250) km után meglepődtem hogy magához tért a kicsike eddig nem látott nyomatékkal és pár pacival több került az egységbe így nagy volt a boldogság. Nagyon jól ment. Na majd egy próba kör az elkerülőn amikor a cserélt hajtókar alsó csapágy csúnyán bekopogott 7200 körül. Na akkor alapjáraton haza. Csatolok pár képet valamelyik nap és folytatom. Valószínű ennyi volt a 28i project. Jön valami stabilabb Very Happy


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2013.10.28. 19:31   






Hát akkor folytatnám kis történetem ugye nem kis szenvedés árán de a jobb kormányból bal lett. A szakemberek elfelejtettek pár tartó fület mint például az összes műszerfal tartó fület áthegeszteni. Így ezeket is nekem kellett sajnos nem lett a leg minőségibb hegesztésem mivel akkor még nem hegesztettem komolyan csak kókány szinten... Very Happy Ezen felmérgelve magam ma már minősített hegesztő lettem és így többet nem lesz gondom bármit meghegeszteni az autómon. Az AWI tanfolyamot is csinálom hogy a kipufogó legyen bármilyen anyagból se szabhasson határt és ne kelljen általam kókánynak vélt vagy inreálisan drágán dolgozó személyekre bíznom amit én is megtehetek. Örülök hogy van egy új szakmám minek elkötelezett híve lettem és életem részévé vált. Szerintem egy művészet a hegesztés. Na szóval amihez én nem mertem nyúlni az a tűzfal cseréje és a kábelezés. Ezt egy általam nagyon jó szakinak tartott Elekrozseni cimborámra Fityuszra bíztam merem ajánlani. (Baja MZS Power mellett dolgozik BMW-kben és elektronikai téren sok mindenben otthon van.) Ő ezt meg is tette nekem innentől kezdve kezdődött ismét a munka. Azért hogy azok a csúnya kábelek ne legyenek annyira szét az egész kábelköteget bebandázsoltam dobok fel majd pár képet erről is Very Happy Elkezdtem a beltért is öszepakolni hát nem könnyű egy bmw szőnyeg Very Happy Használtam egy minimális mennyiségü bitumen lapot is hogy csendes legyen a drága mivel a műszerfal alatti takarók az évek sokrán megsemmisültek porladtak és nem találtam megfelelő állapotút amit a helyére tehettem volna így maradt a bitu lap a műszerfal tűzfal és az utastér padló lemezére. Titkolt kis vágyam hogy a közeljövőben az előző autómhoz hasonlóan Magyarország egyik leghangosabb autóját építsem meg. De az ország leghangosabb BMW-je címért szeretnék hadba szállni majd. Persze nem a dübögjön a mély egy csunya ládában szinten hanem ZENÉN!!! Smile Az elektronika és a tudásom a zenei bekötéseknél helyt áll sőt talán mondhatom h tapasztalatom is van benne de egy egész kábelköteg nem a haverom. Very Happy Mára legyen ennyi és dobok fel pár képet. Very Happy Köszi mindenkinek aki Olvas!


Baja    156    2012.06.22. 21:03
vasi89
2013.10.25. 21:43   






Háthallod amit leírtál, igen "szépen" össze kókányolta valaki. Én nemtudom, hogy ezek az emberek mit éreznek. Én nem merném így használni az autót azért csak veszélyes üzem a közlekedés... Továbbadják aztán amit Woodstock is írt, hogy lényegében más hülyeségéből kifolyólag halnak meg emberek... Illetve neked sem derült volna ki ilyen hamar ha nem töröd meg a hátulját. Lehet, hogy még szerencséd is volt Kacsint valamilyen értelemben. Egyébként a projekthez sok sikert azért jó, hogy ennyi ember van itt aki megbecsüli ezeket az autókat. Sajnos felénk a fiatalság csak azért vesz bmw-t h szétrúgja.


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
Woodstock
2013.10.25. 21:16   






Na én pont most láttam egy alfa 147est ami már ki lett huzatva meg stb...kurva szép kis autó 100ezer km-el facelift utáni makulátlan az egész ...de hátulról kb így eltrafálta valami mondanom sem kell javíthatatlan állapot.
Pontosabban javítható lenne gyári technikával de az olyan drága hogy új autót veszel rajta ezért a rendes német meg is vált tőle.
Persze az idióta magyar behozta, megcsináltatja ezzel a húzzuk ki hegesszük össze módszerrel és el lesz adva szinte biztos vagyok benne hogy "törésmentesen"
Na most ezzel az a baj hogy egyszer csúsznak bele hátulról és meghal benne mindenki...
Komolyan szétnyílt a padlólemez,elmentek a hátsó tornyok a hátsó ajtókat nem lehetett kinyitni...
Förtelem...és a büdös életbe nem veszed észre ha jól megcsinálják csak ugye fele olyan merev lesz meg biztonságos...
Ezzel csak azt akartam érzékeltetni hogy szerintem sem javítható ez az állapot Very Happy


E36 320i '96

Győr    3834    2010.12.17. 17:52
==TOMI==
2013.10.25. 20:46   






Húú,hát így már világos,ezt tényleg nem érte volna meg megcsinálni.

jólvan,sok sikert akkor,és várjuk a képeket Kacsint


BMW 325tds///

Celldömölk-Szombathely    2386    2009.07.02. 18:36
JoeyNix2
2013.10.25. 20:46   






Giovanni írta:
Nem egyszerű a történet,kiváncsi vok mi lesz (lett) belőle.
Szakemberekel én is párszor megszívtam,úgy látszik tele van velük ez az ország.
Várjuk a képeket!


Köszi a biztatást! Very Happy Hát igen ezért igyekeztem mindent saját kezűleg csinálni Very Happy De nem mindent mertem vagy tudtam egyedül. Very Happy Kacsint


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2013.10.25. 20:31   






A folyamat egy év után a a festésnél tart mert ugye a két autóból csináltam egyet de szeretném a tapasztalataimat leírni sorba bár nem lesz hosszú mert nem sokhoz csináltam képet, de szépen sorban remélhetőleg az utolsó 4 elem is le lesz festve jövő héten. Már csak a beltéren kell csinosítgatnom, összeraknom, a kipufogót kell föligazítanom. És egy difit szereznem ami eddig a leg nehézkesebb feladat számomra. Egy 3,73 as vagy 3,91 es nagyházas sperrt szeretnék de nehéz találni megfizethetőt. Olaj, víz. Röff és irány a reptér gyakorolni Very Happy


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2013.10.25. 20:26   






Tomi hát a törést itt látod





Smile Sad


Baja    156    2012.06.22. 21:03
==TOMI==
2013.10.25. 19:00   






JoeyNix2 írta:
Na hát itt van pár kép. Very Happy
Itt ezen a kettőn mikor már össze törtem szerencsétlent. A következőn az új bódé megvett állapotban Very Happy és egy motortér már bontás közben Very Happy












Így kezdésnek ennyi Smile
Az első 2 képen csak én nem látom a törést??Mi az hogy ott már össze van törve?
Am hol tart most a folyamat?
Kacsint


BMW 325tds///

Celldömölk-Szombathely    2386    2009.07.02. 18:36
JoeyNix2
2013.10.25. 18:45   






Na hát itt van pár kép. Very Happy
Itt ezen a kettőn mikor már össze törtem szerencsétlent. A következőn az új bódé megvett állapotban Very Happy és egy motortér már bontás közben Very Happy












Így kezdésnek ennyi Smile


Baja    156    2012.06.22. 21:03
Giovanni
2013.10.24. 19:10   






Nem egyszerű a történet,kiváncsi vok mi lesz (lett) belőle.
Szakemberekel én is párszor megszívtam,úgy látszik tele van velük ez az ország.
Várjuk a képeket!


avusblau coupe

EU    1142    2012.06.22. 18:55
JoeyNix2
2013.10.24. 18:47   






Hát sziasztok vettem egy Boston grün metallic színű kis coupet kívülről szép volt bellűről kevésbé de úgy gondoltam jó lesz majd javítgatom. Hát 2es nem volt benne futómű szanaszét de egy USA 28i volt kisházas difivel. Na itt kezdtem el gyanakodni de nagyon jó áron volt így hát megvettem. Hát megvétel után másnap az egyik vízcső beleért egy szjba és kikezdte elfolyt a hűtővíz. nem baj megálltam orvosoltam. Pár napra rá munkából haza felé menet esőben nyomvályú és kátyú és egy bal első defekt közreműködésével sikerült eldobnom szegényt. Hát minden pénzem bele öltem ezért Sad kuporgattam a megoldásra. A hátulja megtört de nem akartam kihuzatni vagy karosszériásra bízni mivel erre felénk sajnos elég kókány munkákat csinálnak. Így hát úgy döntöttem veszek egy karosszériát. Sajnos nem gondoltam át de a törés hajnalán írtam a fórumra hátha valaki tud segíteni. Így is volt sok márka társ innen is köszönöm mindenkinek egyből írtak hogy hát így vagy úgy de segítenének. Kasza mestertől köszönöm neki is, vettem is egy karosszériát angol kaszni volt én hülyeségemre de rozsdamentes gyönyörű mountreal blau metalic színben no szibedásan. Hát elhoztam. Itt mutatkozott meg az első és eddigi legnagyobb hibám illetve a gondolkodás hiánya Smile Nyugi ez után már mindenre ezerszer jobban figyeltem.
Na megvettem a karosszériát és elkezdtem szétbontani szegény kis bódém. Hát itt kezdődtek a szörnyűségek.

Az már furcsa volt az elején hogy kisházas nem sperr difi lóg alatta amiből a féltengely kijárt minden kanyar után. A 2.es nélküli váltó egy 260 as Getrag volt hát nem nagyon értettem hogy jön ez össze az én kis 28as mocimmal de hát jó. Amikor tovább szedtem kis autómat vigyázva mindenre észleltem hogy az első ülések alatt valami barna cuccal van befújva amit annyira nem tartottam korrrektnek na hát mondtam magamban nézzük. Drótkorongot neki... Very Happy Hát szegény kis kaszni úgy volt kettőből összerakva ahogy kellett na nem a szebbik munkával Very Happy Kezdtem örülni h na hát nem is csináltam olyan nagy hülyeséget egy makulátlan kaszni vétellel na nem baj majd balkormányosítjuk és jó lesz. Így értelmet is kapott a különböző alkatrészek bekerülése az autóba. A kábelezés kókány a fele csavar hiányzik az autóból mindenhova befúrt ledek és további szörnyűségek rontották kedvem. De irány munka van és neki láttam szétszedni atomjaira. A tűzfal átrakását garanciás szakemberre bíztam aki nem végzett tökéletes munkát és a megbeszélt ár 2 szereséért végezte el a munkát. (Nem sufnis öreg bácsi hanem egy komoly nagy cégre bíztam) Nem jött be. Volt utánuk munkám dögivel. Na És akkor innen fogom majd folytatni töltök föl pár képet és minden Építő kritikát megjegyzést szívesen fogadok. Köszi ha olvassátok Üdv Joey


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2013.10.24. 18:28   






Hát indítottam egy projectet még egy évvel ezelőtt ezt szeretném bemutatni Smile


Baja    156    2012.06.22. 21:03
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  3 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére