POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Joey USA 328i coupe turbo..."The dream"

speer
2014.09.04. 20:05   






A plusz lóerőkért általában mindenki hajlandó a mechanikai összetevők megváltoztatására,beépítésére szívó -kipuf. oldalon egyaránt,és akkor kicsurog belőlük a 230-240Le....ami egyébként még mindíg nem rossz,főként ha azt nézzük,hogy mindezt a gyári ecu közreműködésével érik el.Vannak" sablon szerű" átépítések,amikhez van" sablon szerű" chip is,amivel tudja a "sablon szerű" 230-240Le-t és ha kapna egy írható vezérlőt vagy a gyári mellé egy piggyback-et,akkor mindjárt előkerűlne még 30-40Le....nekem volt ilyen szívó mocim (elkövetve rajta sokmindent amit lehetett)a kombiba de piggyback-em is volt hozzá...utcára még használható karakterű 267Le -310Nm volt.....és itt kb. vége is volt a tovább lépésnek,még lehetett volna variálni a veztengelyekkel(kb. 8 féle profilt kipóbáltam ),de azért a tizenpár Le-ért és a még forgósabb karakterért már nem sok értelme lett volna...szóval jött a turbo ami a csillagos égig fejleszthető.... Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
SID
2014.09.04. 19:53   






JoeyNix2 írta:
Na sziasztok végre van egy kis időm írni! Na látom azért itt megy a harc. Az utolsó témakörhöz írnék kicsi véleményt a többire meg majd megpróbálok válaszolni. Na a 230 ló igenis reális láttam padon mért teljesítményként tengely csere nélkül!!! Alapvetően ott kezdődik h a Ladától messze van egy BMW motor a másik hogy az Eu szabványok miatt össze vissza butított 2,8 as motor a szívósornál kipuffnál és ecu nál csúnyán butítva van. Na most hogy van az hogy pár lóerő különbséget produkál egy 300 köbcentivel kisebb motor? Ugye alapvetően lökethossz módosításával elért köbcenti növelés ez nem titok. De ha már láttál m50b25 szívósort és láttál m52b28 szívósort nagy különbséget látsz a kettő között. vagy csak lekapod a 2,8 as hengerfejről a szívósort és meglátod hogy mennyivel többet tud szívni ha az normálisan meg lenne csinálva. (nem lenne butítva) Érezhető és mérhető különbség egy másik szívósor persze pillangó ecu és kipuff. Az hogy az amcsik akik kúrva nagy királyok a szaros kompresszorokkal mikor kiturnak hozni egy (s54b32) m3 ból plusz 100 lovat KOMPRESSZORRAL az gáz szerintem. Nem mindent csinálnak olyan jól. Inkább nézelődj a németeknél de ha megtalálom a videót belinkelem ami a 28asról szól és lépésről lépésre padon mérve szívósor kipuff légszűrő és programozás során.


(0. Én elsősorban olyanra gondoltam, hogy valakit láttál, aki megcsinálta ezeket a módosításokat és lemérte padon. Nem youtube videóra.)

1. Nem a Ladát hasonlítom a BMW-hez, hanem csak a módot. Mindenki dobálózik a 230 lovakkal, holott sok mindenki még nem produkált ilyet.

2. A 300 köbcentivel kisebb motor ugyan akkora teljesítményt ad, viszont nem ugyan olyan fordulatszám tartományban! Illetve alacsonyabb fordulaton a 28 sokkal jobb, sokkal jobban autózható. Ennek a motornak ez a lényege, kár elrontani. Én pl. pont emiatt nem szeretem a szarrá forgó Hondákat. 6000-től 200 lóerő, ez igen. Egy utcai autóban. Alatta meg erősebb 1.6-os, én ennek semmi értelmét nem látom, de ez az én egyedi ízlésem.

Ez alapján a 28-as egy tényleg nagyon lebutított motor, mert legalább 280 lónak kellene lennie, vagy ha ha az Integra Type-R-t vesszük alapul, akkor vagy 300-nak, és alap hangon 8000-ig kellene, hogy forogjon.

Szerintem azért nem ennyire egyszerű, hogy csináltak egy (közepesen) nagy motort, és szándékosan lebutították sok tíz lóerővel, mert az emisszió meg a ki tudja még mi.
Nem beszélve arról, hogy ha a gyári 200 kevés, akkor hidd el, hogy a 230 is kevés lesz, de legalább előtte belelapátolsz vagy 200 ezer forintot Kacsint.


   2623    2011.08.29. 13:58
JoeyNix2
2014.09.04. 18:31   






Na sziasztok végre van egy kis időm írni! Na látom azért itt megy a harc. Az utolsó témakörhöz írnék kicsi véleményt a többire meg majd megpróbálok válaszolni. Na a 230 ló igenis reális láttam padon mért teljesítményként tengely csere nélkül!!! Alapvetően ott kezdődik h a Ladától messze van egy BMW motor a másik hogy az Eu szabványok miatt össze vissza butított 2,8 as motor a szívósornál kipuffnál és ecu nál csúnyán butítva van. Na most hogy van az hogy pár lóerő különbséget produkál egy 300 köbcentivel kisebb motor? Ugye alapvetően lökethossz módosításával elért köbcenti növelés ez nem titok. De ha már láttál m50b25 szívósort és láttál m52b28 szívósort nagy különbséget látsz a kettő között. vagy csak lekapod a 2,8 as hengerfejről a szívósort és meglátod hogy mennyivel többet tud szívni ha az normálisan meg lenne csinálva. (nem lenne butítva) Érezhető és mérhető különbség egy másik szívósor persze pillangó ecu és kipuff. Az hogy az amcsik akik kúrva nagy királyok a szaros kompresszorokkal mikor kiturnak hozni egy (s54b32) m3 ból plusz 100 lovat KOMPRESSZORRAL az gáz szerintem. Nem mindent csinálnak olyan jól. Inkább nézelődj a németeknél de ha megtalálom a videót belinkelem ami a 28asról szól és lépésről lépésre padon mérve szívósor kipuff légszűrő és programozás során.


Baja    156    2012.06.22. 21:03
SID
2014.09.04. 12:16   






Vasutas írta:

A strokerem nem lett lemérve, de olyan 270ló körül lehetett. Az ikermotorja az enyémnek szintén stroker 3.0 padon gyári vezérlővel, igaz vanos-os, 280le...
Szia SID!
Tudom, itt 2.8-ról beszélünk, nem 3.0-ról, de itt a Ferinek (Fricike328) is volt padon ~240le körül. Csak viszonyításképp írtam le. Szemcsis


Az észrevétel csak részben jogos:

fricike328 írta:

Sziasztok nekem volt nagy szivosorom chipel irva és volt m52 szivo chipel de nekem nem jött be az m50 szivo mert tul nagy nyomaték veszteség volt,gyári szivoval volt mérve chipel és 205lo és 302Nm volt.
De viszont m50 es szivoval chipel 214Lo és 275Nm nem éri meg!
Jelenleg m52 szivo és M3 leömlö M3usa vezérmütengelyek chipel 234Lo és 305Nm és 6500 fordulat nem tudom mire jo a 7000 fordulat?
az M50 szivo nekem nem jött be sajnos de kinek a pap kinek a papné sok sikert Kacsint


Tehát ezek szerint tengelyezve elérhető a 240 lóerő (7000-nél már rendelkezésre is áll, de király), de tengelyek nélkül esélytelen.

A "nem lett lemérve, de olyan 270ló körül lehetett" meg azért nem igazán egy exakt mérés hiteles végeredménnyel. Vagy annyi, vagy teljesen más. A használhatóságról, fogyasztásról már nem is beszélve.


   2623    2011.08.29. 13:58
Vasutas
2014.09.04. 11:21   






SID írta:
xt198 írta:

Ha nem, akkor pedig 2.8-as, 2.5 szívósor, programozás, rendes kipuff alá, és akkor nem álom a kb. 230, jobb esetben 240 le sem ~300nm -el.


Nem kötekedni akarok, tényleg érdekel: ilyen 28-ast lemérve látott már valaki? Nekem ez kicsit olyannak tűnik, mint a zsigulik, amiken farigcsáltak ezt-azt, és rögtön 1.6 zsugor lett belőlük 130 lóval.

Külföldön, első sorban amcsi fórumokon - ahol azért van gersli -, nézegetett teljesítményérések alapján a 230 lovat nem nagyon tudják megközelíteni még tengelyekkel sem, pláne nem a 300 Nm-t.

A strokerem nem lett lemérve, de olyan 270ló körül lehetett. Az ikermotorja az enyémnek szintén stroker 3.0 padon gyári vezérlővel, igaz vanos-os, 280le...
Szia SID!
Tudom, itt 2.8-ról beszélünk, nem 3.0-ról, de itt a Ferinek (Fricike328) is volt padon ~240le körül. Csak viszonyításképp írtam le. Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
SID
2014.09.04. 08:19   






xt198 írta:

Ha nem, akkor pedig 2.8-as, 2.5 szívósor, programozás, rendes kipuff alá, és akkor nem álom a kb. 230, jobb esetben 240 le sem ~300nm -el.


Nem kötekedni akarok, tényleg érdekel: ilyen 28-ast lemérve látott már valaki? Nekem ez kicsit olyannak tűnik, mint a zsigulik, amiken farigcsáltak ezt-azt, és rögtön 1.6 zsugor lett belőlük 130 lóval.

Külföldön, első sorban amcsi fórumokon - ahol azért van gersli -, nézegetett teljesítményérések alapján a 230 lovat nem nagyon tudják megközelíteni még tengelyekkel sem, pláne nem a 300 Nm-t.


   2623    2011.08.29. 13:58
DanielE36
2014.09.03. 22:40   






xt198 írta:
Ha esetleg ezzel a motorral akarsz továbblépni (M50-M52 stb) és turbósításra adod a fejed, akkor tudd hogy a legjobb erre egy M50B25 vanos nélküli vasblokkos motor. Azt a legkönnyebb megcsinálni.

Ha nem, akkor pedig 2.8-as, 2.5 szívósor, programozás, rendes kipuff alá, és akkor nem álom a kb. 230, jobb esetben 240 le sem ~300nm -el.

Vagy rögtön egy V8-at raksz bele 286le-vel és azt piszkálgatod. Persze ha többet akarsz az árak horrorisztikusan nőnek. Sajnos tudni kell hogy szívó motort tunigolni kib*szott drága.
Persze a turbósítás sem olcsó, ha tartósat és erőset akar az ember.... de talán abban több a potenciál.


Minden csak pénz kérdése. Inkább gondold át 222x és tervezz előre. Hidd el jobban jársz ha beleszámítod azt hogy mi van ha kinövöd a 190le-t. (hamar kifogod......)


Hát turbósítani nem szeretnék félek hogy megöli a mocit hisz ezek minimum 15 éves motorok mondjuk ha fel van újítva akkor csaknem lesz baja . kb egy évre tervezem a 28-at a 230-240 lo jól hangzik akkor lehet hogy tovább de majd meglátom akkor hogy hogy leszek.
Már jó ideje "vergődök" ezen a témán és az is szóba jött hogy esetleg németből egy jó állapotú e46 330i is ilyen ár körül van mint ez a motor/váltó/difi csere (és akkor a kaszni apró hibáit is ki kéne javítani ) de az e36 formája jobban bejön és az enyém kicsit ki is van szélesítve Szemcsis
köszönöm a segítséget


   8    2014.09.01. 23:12
xt198
2014.09.03. 20:50   






Ha esetleg ezzel a motorral akarsz továbblépni (M50-M52 stb) és turbósításra adod a fejed, akkor tudd hogy a legjobb erre egy M50B25 vanos nélküli vasblokkos motor. Azt a legkönnyebb megcsinálni.

Ha nem, akkor pedig 2.8-as, 2.5 szívósor, programozás, rendes kipuff alá, és akkor nem álom a kb. 230, jobb esetben 240 le sem ~300nm -el.

Vagy rögtön egy V8-at raksz bele 286le-vel és azt piszkálgatod. Persze ha többet akarsz az árak horrorisztikusan nőnek. Sajnos tudni kell hogy szívó motort tunigolni kib*szott drága.
Persze a turbósítás sem olcsó, ha tartósat és erőset akar az ember.... de talán abban több a potenciál.

Minden csak pénz kérdése. Inkább gondold át 222x és tervezz előre. Hidd el jobban jársz ha beleszámítod azt hogy mi van ha kinövöd a 190le-t. (hamar kifogod......)


   242    2012.04.12. 16:53
DanielE36
2014.09.03. 20:37   






Laleeboy írta:
DanielE36 írta:
Hát szerintem mindent meg lehet szokni csak idő kérdése . de 9 hónapra megéri a pénzt meg a melót na meg egyből egy soklovas v- nek így hirtelen rossz vége is lehet .

Már csak azt nem tudom hogy 2.5 ös motort vagy 2.8 ast.Nézegettem neten eddig csak angolul találtam valami leírást hogy melyik milyen de jobban örülnék egy személyes véleménynek is aki tapasztalta már mindkét motor. ( legjobb az lenne ha kipróbálhatnék egy 25.öst aztán egy 2.8 ast Very Happy ) esetleg ha tuningolni akarnám a motort melyiket lehet jobban . És hogy az M50 és az M52 között pontosan mi is a különbség
Remélem nem baj hogy ebbe a témába írok csak nem akartam új témát létrehozni de ha gond valakinek szóljon és nyitok egy új témát csak még azt se tudom hogy hogy kell egy buborékba írni az előző hozzászólással Smile


Szerintem ha már építesz akkor 2,8-as legyen mert abban van kicsit több tartalék aminek egy részét viszonylag egyszerűen elő lehet szedni(nagy szívósor+413-as vezérlő hozzáigazítva).

A különbségek nagy vonalakban

Az M50 vasblokkos és nincs változtatható vezérműtengely





Ez az M50

A következő lépés M50TU ami még vasblokkos de már 1 vanosos





Ez az M50TU jól látszik a vanos "púpja" elöl

Ezután jön az M52 ami már alublokkos 1 vanosos





Ennek már fekete a "púpja "és más a szívósor formája.

Utána jön az M52TU ami alublokkos de 2 vanossal





És az M54 ami 2 vanosos alublokk de vashüvelyes





Erre az üzenetre úgy tudsz válaszolni hogy bal oldalt rákattitnasz az "idézet" gombra Kacsint Szemcsis


Köszönöm a felvilágosítás okosabb lettem Smile
eddig csak azt tudtam hogy vanos -nem vanos nem tudtam hogy ennyi változata van köszönöm az információt még 1x


   8    2014.09.01. 23:12
Laleeboy
2014.09.03. 15:12   






SID írta:
Laleeboy írta:

Ezután jön az M52 ami már alublokkos 1 vanosos





Ennek már fekete a "púpja "és más a szívósor formája.


A korai M52-k fém szelepfedelesek Smile.


Lehet , de olyannal eddig még nem találkoztam.Very Happy

Különben is csak nagy vonalakban foglaltam össze a főbb típusokat (pár ki is maradt) Smile


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
SID
2014.09.03. 14:57   






Laleeboy írta:

Ezután jön az M52 ami már alublokkos 1 vanosos





Ennek már fekete a "púpja "és más a szívósor formája.


A korai M52-k fém szelepfedelesek Smile.


   2623    2011.08.29. 13:58
Laleeboy
2014.09.03. 14:41   






DanielE36 írta:
Hát szerintem mindent meg lehet szokni csak idő kérdése . de 9 hónapra megéri a pénzt meg a melót na meg egyből egy soklovas v- nek így hirtelen rossz vége is lehet .

Már csak azt nem tudom hogy 2.5 ös motort vagy 2.8 ast.Nézegettem neten eddig csak angolul találtam valami leírást hogy melyik milyen de jobban örülnék egy személyes véleménynek is aki tapasztalta már mindkét motor. ( legjobb az lenne ha kipróbálhatnék egy 25.öst aztán egy 2.8 ast Very Happy ) esetleg ha tuningolni akarnám a motort melyiket lehet jobban . És hogy az M50 és az M52 között pontosan mi is a különbség
Remélem nem baj hogy ebbe a témába írok csak nem akartam új témát létrehozni de ha gond valakinek szóljon és nyitok egy új témát csak még azt se tudom hogy hogy kell egy buborékba írni az előző hozzászólással Smile


Szerintem ha már építesz akkor 2,8-as legyen mert abban van kicsit több tartalék aminek egy részét viszonylag egyszerűen elő lehet szedni(nagy szívósor+413-as vezérlő hozzáigazítva).

A különbségek nagy vonalakban

Az M50 vasblokkos és nincs változtatható vezérműtengely





Ez az M50

A következő lépés M50TU ami még vasblokkos de már 1 vanosos





Ez az M50TU jól látszik a vanos "púpja" elöl

Ezután jön az M52 ami már alublokkos 1 vanosos





Ennek már fekete a "púpja "és más a szívósor formája.

Utána jön az M52TU ami alublokkos de 2 vanossal





És az M54 ami 2 vanosos alublokk de vashüvelyes





Erre az üzenetre úgy tudsz válaszolni hogy bal oldalt rákattitnasz az "idézet" gombra Kacsint Szemcsis


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
DanielE36
2014.09.03. 12:54   






Hát szerintem mindent meg lehet szokni csak idő kérdése . de 9 hónapra megéri a pénzt meg a melót na meg egyből egy soklovas v- nek így hirtelen rossz vége is lehet .

Már csak azt nem tudom hogy 2.5 ös motort vagy 2.8 ast.Nézegettem neten eddig csak angolul találtam valami leírást hogy melyik milyen de jobban örülnék egy személyes véleménynek is aki tapasztalta már mindkét motor. ( legjobb az lenne ha kipróbálhatnék egy 25.öst aztán egy 2.8 ast Very Happy ) esetleg ha tuningolni akarnám a motort melyiket lehet jobban . És hogy az M50 és az M52 között pontosan mi is a különbség
Remélem nem baj hogy ebbe a témába írok csak nem akartam új témát létrehozni de ha gond valakinek szóljon és nyitok egy új témát csak még azt se tudom hogy hogy kell egy buborékba írni az előző hozzászólással Smile


   8    2014.09.01. 23:12
xt198
2014.09.03. 09:09   






Laleeboy írta:
DanielE36 írta:
Igaz tényleg nem nehezebb, vagy nem sokkal . http://www.bimmerforums.com/?p=70
A beszereléssel van igazán gondom sokkal egyszerűbb egy 28-as mocit berakni és szerintem az is elég erős, nyilván nem ugyan az a kategória mint a v de egyenlőre nekem a 28 elég .Nem vezettem még nagyobb bmw-t csak 2es benzinest ami már 22 éves, ahhoz képest nagy lépés lenne egy 190 lóerős motor.


Igen a 190-is elég egy darabig..... Very Happy


Én E30 316i ből ültem E36 325i sperresbe. 190le ugye majdnem duplája...
Hát 9 hónapig volt elég a 190le... már gondolkozok mit lehetne csinálni....


   242    2012.04.12. 16:53
Laleeboy
2014.09.03. 08:30   






DanielE36 írta:
Igaz tényleg nem nehezebb, vagy nem sokkal . http://www.bimmerforums.com/?p=70
A beszereléssel van igazán gondom sokkal egyszerűbb egy 28-as mocit berakni és szerintem az is elég erős, nyilván nem ugyan az a kategória mint a v de egyenlőre nekem a 28 elég .Nem vezettem még nagyobb bmw-t csak 2es benzinest ami már 22 éves, ahhoz képest nagy lépés lenne egy 190 lóerős motor.


Igen a 190-is elég egy darabig..... Very Happy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
DanielE36
2014.09.02. 18:35   






Igaz tényleg nem nehezebb, vagy nem sokkal . http://www.bimmerforums.com/?p=70
A beszereléssel van igazán gondom sokkal egyszerűbb egy 28-as mocit berakni és szerintem az is elég erős, nyilván nem ugyan az a kategória mint a v de egyenlőre nekem a 28 elég .Nem vezettem még nagyobb bmw-t csak 2es benzinest ami már 22 éves, ahhoz képest nagy lépés lenne egy 190 lóerős motor.


   8    2014.09.01. 23:12
Laleeboy
2014.09.02. 09:03   






DanielE36 írta:
Üdvözlet!
Én is gondolkoztam v motor berakásán de attól tartottam hogy orr nehéz lesz a gép és a kanyarokat nem fogja olyan jól venni mint most (saját vélemény nem tapasztalat : ? ).
Inkább lemondtam erről a tervemről és egy 28-as motort raknék be most 2 es motor van benne és egy felújított 28as motor szerintem elég lenne a 2es után biztosan érezném a különbséget és megérné a munkát .
JoeyNix2 ha esetleg eladod a 28 as motort belinkelhetnéd itt hogy megtaláljam Very Happy köszönöm
A terv egyenlőre Németből vagy Ausztriából egy 328i donor amiből kipakolom a dolgokat .


A V8-tól nem lesz orrnehéz mivel az is alublokk talán még könnyebb is mint az M52 és mivel rövidebb jóval hátrább tudod tenni így még javulhat is a súlyeloszlás.

A V8-nál a beépítés ami jóval problémásabb és költségesebb egy bármely sor6-hoz képest, de nem lehetetlen Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3909    2005.07.19. 15:10
DanielE36
2014.09.01. 23:29   






Üdvözlet!
Én is gondolkoztam v motor berakásán de attól tartottam hogy orr nehéz lesz a gép és a kanyarokat nem fogja olyan jól venni mint most (saját vélemény nem tapasztalat : ? ).
Inkább lemondtam erről a tervemről és egy 28-as motort raknék be most 2 es motor van benne és egy felújított 28as motor szerintem elég lenne a 2es után biztosan érezném a különbséget és megérné a munkát .
JoeyNix2 ha esetleg eladod a 28 as motort belinkelhetnéd itt hogy megtaláljam Very Happy köszönöm
A terv egyenlőre Németből vagy Ausztriából egy 328i donor amiből kipakolom a dolgokat .


   8    2014.09.01. 23:12
JoeyNix2
2014.08.25. 12:41   






Vasutas írta:
bmwjani írta:
promega írta:
Vasutas írta:

Ahogy Jani is mondja, ide AVI kell...
Az E30-ba százszor könyebb belógatni a V8-at a kormánymű és a bölcső hálás elhelyezkedése miatt, míg az E36-nál pont fordítva van ez... Nehogy b@szogatásnak vedd, én csak segíteni akarok, a V8 kartel van buzi helyen, ergo vagy magasra teszed a motort, vagy hátra, de akkor fűtésbox helló, homlokfal faragás következik.
Én spec magasra akartam, de nem lett volna jó az egész szög, mert nagyon lógatni kellett volna a motor seggét, így a váltó is lefelé nézett volna nagyon, kardán ügyileg biztos rossz lett volna a szög. Ha viszont a bölcső mögé rakod a motort, hogy "vízszintbe" legyen, akkor vágni kell. Nem tudom mennyire lesz utcai vagy racsing az autó?! Ha utóbbi, akkor no problem, flexet neki oszt lesz hely bőven. Kacsint

Akkor már érdemesebbenk tűnik átalakítani a kartert, ekkor a motorpozícióban nagyobb a szabadság és ez más alkatrészek elhelyezésénél is előny lehet. pl leömlő kontra kormánykardán esetben.


én is kartert alakitanák ha rá szánom magam. elvileg 3 cm kell ki venni belöle.

Igen, van sok alternatíva a karter átalakításánál, de nem OFF-olok, majd látjátok hogy mi lesz. Kacsint


Nem offolsz. Örülök h véleményeket irtok ezért nyitottam ezt a témát. En minden féle képpen a kartel szabás mellett vagyok kap egy plusz olajhutot és így a motorolaj mennyisége se lesz kevesebb. Persze tudom h avi kell. ;) de az legyen a kevesebb baj. Úgy gondolom a kartel és a leomlo egyedi átalakítása végett és persze a motortartobakok átalakítása után be fogmenni úgy j ne legyen túl magasan és ne kelljen vágni a tűzfalat. Utcára készül nem versenyre. Örülök h ennyien írjatok le a velemenyeiteket. Köszönöm és várom a további kommenteket.


Baja    156    2012.06.22. 21:03
Vasutas
2014.08.24. 08:30   






bmwjani írta:
promega írta:
Vasutas írta:

Ahogy Jani is mondja, ide AVI kell...
Az E30-ba százszor könyebb belógatni a V8-at a kormánymű és a bölcső hálás elhelyezkedése miatt, míg az E36-nál pont fordítva van ez... Nehogy b@szogatásnak vedd, én csak segíteni akarok, a V8 kartel van buzi helyen, ergo vagy magasra teszed a motort, vagy hátra, de akkor fűtésbox helló, homlokfal faragás következik.
Én spec magasra akartam, de nem lett volna jó az egész szög, mert nagyon lógatni kellett volna a motor seggét, így a váltó is lefelé nézett volna nagyon, kardán ügyileg biztos rossz lett volna a szög. Ha viszont a bölcső mögé rakod a motort, hogy "vízszintbe" legyen, akkor vágni kell. Nem tudom mennyire lesz utcai vagy racsing az autó?! Ha utóbbi, akkor no problem, flexet neki oszt lesz hely bőven. Kacsint

Akkor már érdemesebbenk tűnik átalakítani a kartert, ekkor a motorpozícióban nagyobb a szabadság és ez más alkatrészek elhelyezésénél is előny lehet. pl leömlő kontra kormánykardán esetben.


én is kartert alakitanák ha rá szánom magam. elvileg 3 cm kell ki venni belöle.

Igen, van sok alternatíva a karter átalakításánál, de nem OFF-olok, majd látjátok hogy mi lesz. Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
bmwjani
2014.08.23. 19:04   






promega írta:
Vasutas írta:

Ahogy Jani is mondja, ide AVI kell...
Az E30-ba százszor könyebb belógatni a V8-at a kormánymű és a bölcső hálás elhelyezkedése miatt, míg az E36-nál pont fordítva van ez... Nehogy b@szogatásnak vedd, én csak segíteni akarok, a V8 kartel van buzi helyen, ergo vagy magasra teszed a motort, vagy hátra, de akkor fűtésbox helló, homlokfal faragás következik.
Én spec magasra akartam, de nem lett volna jó az egész szög, mert nagyon lógatni kellett volna a motor seggét, így a váltó is lefelé nézett volna nagyon, kardán ügyileg biztos rossz lett volna a szög. Ha viszont a bölcső mögé rakod a motort, hogy "vízszintbe" legyen, akkor vágni kell. Nem tudom mennyire lesz utcai vagy racsing az autó?! Ha utóbbi, akkor no problem, flexet neki oszt lesz hely bőven. Kacsint

Akkor már érdemesebbenk tűnik átalakítani a kartert, ekkor a motorpozícióban nagyobb a szabadság és ez más alkatrészek elhelyezésénél is előny lehet. pl leömlő kontra kormánykardán esetben.


én is kartert alakitanák ha rá szánom magam. elvileg 3 cm kell ki venni belöle.


Szeged    176    2012.12.31. 17:36
promega
2014.08.23. 18:11   






Vasutas írta:

Ahogy Jani is mondja, ide AVI kell...
Az E30-ba százszor könyebb belógatni a V8-at a kormánymű és a bölcső hálás elhelyezkedése miatt, míg az E36-nál pont fordítva van ez... Nehogy b@szogatásnak vedd, én csak segíteni akarok, a V8 kartel van buzi helyen, ergo vagy magasra teszed a motort, vagy hátra, de akkor fűtésbox helló, homlokfal faragás következik.
Én spec magasra akartam, de nem lett volna jó az egész szög, mert nagyon lógatni kellett volna a motor seggét, így a váltó is lefelé nézett volna nagyon, kardán ügyileg biztos rossz lett volna a szög. Ha viszont a bölcső mögé rakod a motort, hogy "vízszintbe" legyen, akkor vágni kell. Nem tudom mennyire lesz utcai vagy racsing az autó?! Ha utóbbi, akkor no problem, flexet neki oszt lesz hely bőven. Kacsint

Akkor már érdemesebbenk tűnik átalakítani a kartert, ekkor a motorpozícióban nagyobb a szabadság és ez más alkatrészek elhelyezésénél is előny lehet. pl leömlő kontra kormánykardán esetben.


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Vasutas
2014.08.23. 16:26   






bmwjani írta:
JoeyNix2 írta:
Vasutas írta:
kiinacp írta:
JoeyNix2 írta:
xt198 írta:
Hajrá! Smile Mi fog bekerülni helyette?
Kitartást hozzá Smile


Hát szeretnék egy 4,4 v8 at ha minden jól megy egyenlőre a pontos költségvetés kialakításán vagyok több lehetséges motor közül melyik a legjobb ár-érték arányban. Az biztos hogy 2,8 nál erősebb. Very Happy


Ez engem is nagyon érdekel! Nekem az alpina b8-ra porcosodik a gyík!
Surprised
https://www.youtube.com/watch?v=e5RXP99GKls
https://www.youtube.com/watch?v=L1YMVAYAPcE

De szerintem az m54b30 sem egy rossz megoldás, vagy egy m50b30 stroker, mint Vasutasnak volt, ott legalább a gázpedál a pillangót mozgatja! A v8-al nem túl sok a szívás? Meg mire abból egy 4.4 bekerül manuál váltójával meg minden szarságával majdnem m3 motort vehetnél.

Sziasztok!
Na mi készül itt? Szemcsis
Hát igen, volt szerencsém mindkettőhöz, az M3-hoz nem, viszont így utólag azt lógatnám be, viszont ott számolni kell az M-es motor alkatrészek borsos árával, nagy dilemma ez... A V8-hoz nincs fogható, viszont érzékeny és sok a macera mire bekerül, viszont a gyári manuál 6gang-al meg még drága is.
M54B30 vagy M50B30 meg gyenge, felhúzva is, mint nekem volt, max: 280Le. Előnye, hogy nem kell szívni a belógatással, viszonylag egyszerű a manőver. Ezzel kell számot vetni... Kacsint


Köszi Vasutas!
Hát igen én mondjuk a faragás híve vagyok de egy 320d 6 gangos váltóval talán olcsóbban kihozom majd a váltó kérdést a gyári automata harangjával össze hegesztve. Very Happy Szerencsére a hegesztéssel nincs gondom amíg Co ról van szó. (minősített hegesztő vagyok) Igazából úgy vagyok h a V8 magában is craftos Very Happy akkor a belógatás és utána stabil. Nekem is volt szerencsém építeni e30 ba 2,8 at 30at de szerenécser az e36 ba nagyobb a hely. és ha van ki megcsinálta előttem én is megfogom lehet h beletelik egy évbe is de nem adok le a céljaimról Very Happy 300hp+ a cél Very Happy


Bocs az okoskodásért de a váltot nem co-val kell hegeszteni. de gondolom avi sem gond ha már minösitettt hegesztő vagy. Kacsint

Ahogy Jani is mondja, ide AVI kell...
Az E30-ba százszor könyebb belógatni a V8-at a kormánymű és a bölcső hálás elhelyezkedése miatt, míg az E36-nál pont fordítva van ez... Nehogy b@szogatásnak vedd, én csak segíteni akarok, a V8 kartel van buzi helyen, ergo vagy magasra teszed a motort, vagy hátra, de akkor fűtésbox helló, homlokfal faragás következik.
Én spec magasra akartam, de nem lett volna jó az egész szög, mert nagyon lógatni kellett volna a motor seggét, így a váltó is lefelé nézett volna nagyon, kardán ügyileg biztos rossz lett volna a szög. Ha viszont a bölcső mögé rakod a motort, hogy "vízszintbe" legyen, akkor vágni kell. Nem tudom mennyire lesz utcai vagy racsing az autó?! Ha utóbbi, akkor no problem, flexet neki oszt lesz hely bőven. Kacsint


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
bmwjani
2014.08.23. 14:23   






JoeyNix2 írta:
Vasutas írta:
kiinacp írta:
JoeyNix2 írta:
xt198 írta:
Hajrá! Smile Mi fog bekerülni helyette?
Kitartást hozzá Smile


Hát szeretnék egy 4,4 v8 at ha minden jól megy egyenlőre a pontos költségvetés kialakításán vagyok több lehetséges motor közül melyik a legjobb ár-érték arányban. Az biztos hogy 2,8 nál erősebb. Very Happy


Ez engem is nagyon érdekel! Nekem az alpina b8-ra porcosodik a gyík!
Surprised
https://www.youtube.com/watch?v=e5RXP99GKls
https://www.youtube.com/watch?v=L1YMVAYAPcE

De szerintem az m54b30 sem egy rossz megoldás, vagy egy m50b30 stroker, mint Vasutasnak volt, ott legalább a gázpedál a pillangót mozgatja! A v8-al nem túl sok a szívás? Meg mire abból egy 4.4 bekerül manuál váltójával meg minden szarságával majdnem m3 motort vehetnél.

Sziasztok!
Na mi készül itt? Szemcsis
Hát igen, volt szerencsém mindkettőhöz, az M3-hoz nem, viszont így utólag azt lógatnám be, viszont ott számolni kell az M-es motor alkatrészek borsos árával, nagy dilemma ez... A V8-hoz nincs fogható, viszont érzékeny és sok a macera mire bekerül, viszont a gyári manuál 6gang-al meg még drága is.
M54B30 vagy M50B30 meg gyenge, felhúzva is, mint nekem volt, max: 280Le. Előnye, hogy nem kell szívni a belógatással, viszonylag egyszerű a manőver. Ezzel kell számot vetni... Kacsint


Köszi Vasutas!
Hát igen én mondjuk a faragás híve vagyok de egy 320d 6 gangos váltóval talán olcsóbban kihozom majd a váltó kérdést a gyári automata harangjával össze hegesztve. Very Happy Szerencsére a hegesztéssel nincs gondom amíg Co ról van szó. (minősített hegesztő vagyok) Igazából úgy vagyok h a V8 magában is craftos Very Happy akkor a belógatás és utána stabil. Nekem is volt szerencsém építeni e30 ba 2,8 at 30at de szerenécser az e36 ba nagyobb a hely. és ha van ki megcsinálta előttem én is megfogom lehet h beletelik egy évbe is de nem adok le a céljaimról Very Happy 300hp+ a cél Very Happy


Bocs az okoskodásért de a váltot nem co-val kell hegeszteni. de gondolom avi sem gond ha már minösitettt hegesztő vagy. Kacsint


Szeged    176    2012.12.31. 17:36
JoeyNix2
2014.08.23. 14:09   






Vasutas írta:
kiinacp írta:
JoeyNix2 írta:
xt198 írta:
Hajrá! Smile Mi fog bekerülni helyette?
Kitartást hozzá Smile


Hát szeretnék egy 4,4 v8 at ha minden jól megy egyenlőre a pontos költségvetés kialakításán vagyok több lehetséges motor közül melyik a legjobb ár-érték arányban. Az biztos hogy 2,8 nál erősebb. Very Happy


Ez engem is nagyon érdekel! Nekem az alpina b8-ra porcosodik a gyík!
Surprised
https://www.youtube.com/watch?v=e5RXP99GKls
https://www.youtube.com/watch?v=L1YMVAYAPcE

De szerintem az m54b30 sem egy rossz megoldás, vagy egy m50b30 stroker, mint Vasutasnak volt, ott legalább a gázpedál a pillangót mozgatja! A v8-al nem túl sok a szívás? Meg mire abból egy 4.4 bekerül manuál váltójával meg minden szarságával majdnem m3 motort vehetnél.

Sziasztok!
Na mi készül itt? Szemcsis
Hát igen, volt szerencsém mindkettőhöz, az M3-hoz nem, viszont így utólag azt lógatnám be, viszont ott számolni kell az M-es motor alkatrészek borsos árával, nagy dilemma ez... A V8-hoz nincs fogható, viszont érzékeny és sok a macera mire bekerül, viszont a gyári manuál 6gang-al meg még drága is.
M54B30 vagy M50B30 meg gyenge, felhúzva is, mint nekem volt, max: 280Le. Előnye, hogy nem kell szívni a belógatással, viszonylag egyszerű a manőver. Ezzel kell számot vetni... Kacsint


Köszi Vasutas!
Hát igen én mondjuk a faragás híve vagyok de egy 320d 6 gangos váltóval talán olcsóbban kihozom majd a váltó kérdést a gyári automata harangjával össze hegesztve. Very Happy Szerencsére a hegesztéssel nincs gondom amíg Co ról van szó. (minősített hegesztő vagyok) Igazából úgy vagyok h a V8 magában is craftos Very Happy akkor a belógatás és utána stabil. Nekem is volt szerencsém építeni e30 ba 2,8 at 30at de szerenécser az e36 ba nagyobb a hely. és ha van ki megcsinálta előttem én is megfogom lehet h beletelik egy évbe is de nem adok le a céljaimról Very Happy 300hp+ a cél Very Happy


Baja    156    2012.06.22. 21:03
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére