POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
1 / 3 oldal Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E36   »   Joey USA 328i coupe turbo..."The dream"

JoeyNix2
2015.03.29. 17:07   






Zsolti nagyon köszönöm a találó új Topic címem Very Happy Remélem nem csak álom lesz hanem jövő Very Happy


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2015.03.12. 19:22   






speer írta:
JoeyNix2 írta:
Hej hej emberek belebolondultam a turbósításban sajnos még csak lassan lassan gyűlnek az infók és még lassabban az alkatrészek. Remélem lassacskán gyűlik minden és majd beszámolhatok a fejleményekről. A végcél a kis USA 2,8 ból 500 paci körüli teljesítmény.

Mikor majd belekostóltál vaójában milyen is,akkor kattogsz majd csak igazán! Már a 400 ló környéke is több mint élményteli,az 500 viszont már kimondottan veszélyes tud lenni....majd tapasztalod a bőrödön! Kacsint

Meg tapasztalom mester az tuti! Ha Isten, a Haza és sok Barát hozzá segít a sikerhez (meg persze a magyar fizetés, sok meló , még több szívás, és sok sok lemondás) Surprised Surprised Surprised Shocked Shocked Shocked Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2015.03.12. 19:17   






---matyasgabi--- írta:
JoeyNix2 írta:
Hej hej emberek belebolondultam a turbósításban sajnos még csak lassan lassan gyűlnek az infók és még lassabban az alkatrészek. Remélem lassacskán gyűlik minden és majd beszámolhatok a fejleményekről. A végcél a kis USA 2,8 ból 500 paci körüli teljesítmény.


Ha gyári USA 2.8 motoros az autód akkor az elvileg 28is és vasblokkos.
Nagyon jól turbósítható állítólag. Amcsi oldalakon ezt olvastam.


Igen igen! Gyári Usa 2,8 és vas is remélem vaskosan tart ellent a nyomásnak is Very Happy


Baja    156    2012.06.22. 21:03
speer
2015.03.12. 07:38   






JoeyNix2 írta:
Hej hej emberek belebolondultam a turbósításban sajnos még csak lassan lassan gyűlnek az infók és még lassabban az alkatrészek. Remélem lassacskán gyűlik minden és majd beszámolhatok a fejleményekről. A végcél a kis USA 2,8 ból 500 paci körüli teljesítmény.

Mikor majd belekostóltál vaójában milyen is,akkor kattogsz majd csak igazán! Már a 400 ló környéke is több mint élményteli,az 500 viszont már kimondottan veszélyes tud lenni....majd tapasztalod a bőrödön! Kacsint


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
---matyasgabi---
2015.03.11. 20:12   






JoeyNix2 írta:
Hej hej emberek belebolondultam a turbósításban sajnos még csak lassan lassan gyűlnek az infók és még lassabban az alkatrészek. Remélem lassacskán gyűlik minden és majd beszámolhatok a fejleményekről. A végcél a kis USA 2,8 ból 500 paci körüli teljesítmény.


Ha gyári USA 2.8 motoros az autód akkor az elvileg 28is és vasblokkos.
Nagyon jól turbósítható állítólag. Amcsi oldalakon ezt olvastam.


Tisztelettel:

Mátyás Gábor

Szombathely    256    2012.04.08. 21:20
JoeyNix2
2014.10.01. 20:24   






Hej hej emberek belebolondultam a turbósításban sajnos még csak lassan lassan gyűlnek az infók és még lassabban az alkatrészek. Remélem lassacskán gyűlik minden és majd beszámolhatok a fejleményekről. A végcél a kis USA 2,8 ból 500 paci körüli teljesítmény.


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2014.09.27. 15:00   






Sziasztok keresek m50b25Tu motort akinek van kiváló állapotú reális áron kérem jelezze.


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2014.09.10. 18:47   






https://www.youtube.com/watch?v=wg_INCeb0Ew
Ha eddig eljutna az én kasznimban már örülnék Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2014.09.09. 21:21   






Vasutas írta:
JoeyNix2 írta:
http://img.photobucket.com/albums/v699/jonvolk/af746538.jpg

Bi lesz??? Surprised


Nem sajnos de csinos Smile


Baja    156    2012.06.22. 21:03
Vasutas
2014.09.09. 17:39   






JoeyNix2 írta:
http://img.photobucket.com/albums/v699/jonvolk/af746538.jpg

Bi lesz??? Surprised


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
JoeyNix2
2014.09.09. 17:36   






http://img.photobucket.com/albums/v699/jonvolk/af746538.jpg


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2014.09.09. 17:33   






Komoly kis moci az biztos igen én is néztem külhoni oldalakon hogy vagy ls motoron gondolkodtak avyg 4.4 en Very Happy De már megállapodtam a 2.8 turbósítása melett Smile


Baja    156    2012.06.22. 21:03
Laleeboy
2014.09.09. 10:40   






Vasutas írta:
Laleeboy írta:
Ha már V8

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1289987-96-BMW-328is-LS1-Conversion-OBDII-e36-LS1-(Bimerok)

Very Happy

Jók ezek a Chevy V8-ak, hátul púpos kartel nagyon hálás dolog az E36-ba való beépítés során... Kacsint
A turbós M50-től szép az a 640WHP. Mindkét opció nyálcsorgató. Surprised


Gondoltam ha már USA Smile

Arról nem is beszélve hogy jobban el is fér mert 60°-os a hengerszöge míg a BMW V8 90°


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
Vasutas
2014.09.08. 21:00   






Laleeboy írta:
Ha már V8

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1289987-96-BMW-328is-LS1-Conversion-OBDII-e36-LS1-(Bimerok)

Very Happy

Jók ezek a Chevy V8-ak, hátul púpos kartel nagyon hálás dolog az E36-ba való beépítés során... Kacsint
A turbós M50-től szép az a 640WHP. Mindkét opció nyálcsorgató. Surprised


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
JoeyNix2
2014.09.08. 19:10   






Laleeboy írta:
Ha már V8

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1289987-96-BMW-328is-LS1-Conversion-OBDII-e36-LS1-(Bimerok)

Very Happy


Komoly nagyon Very Happy
Én egy videót dobok ami már tettszetős Very Happy
https://www.youtube.com/watch?v=lZNSc76WABo


Baja    156    2012.06.22. 21:03
Laleeboy
2014.09.08. 08:49   






Ha már V8

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1289987-96-BMW-328is-LS1-Conversion-OBDII-e36-LS1-(Bimerok)

Very Happy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3914    2005.07.19. 15:10
JoeyNix2
2014.09.06. 19:40   






150 ló az 150 ló ha padon méred de nem mindegy hogy 200 NM vagy 300 NM nem csak a lóerőn múlik hogy hogy megy... De lehet ezt csak én gondolom így. Mint például szerintem nem mind1 hogy egy 800 kilós kaszniba rakod a 150 lovat vagy egy 1300kg os kaszniba a (súly lóerő arány)


Baja    156    2012.06.22. 21:03
SID
2014.09.06. 10:46   






Jajj, jajj, mi ez nagy stresszelés?

xt198 írta:

Ha nem, akkor pedig 2.8-as, 2.5 szívósor, programozás, rendes kipuff alá, és akkor nem álom a kb. 230, jobb esetben 240 le sem ~300nm -el.


Én erre kérdeztem csak rá tényleg kíváncsiságból, mert ezt két hetente beírja valaki valahova, de alátámasztó mérést nem sokat láttam még. Speer Zsolti leírta, hogy az ő módosításaival mit tudott a motor, ezt meg is köszönöm.
Fricike linkelt anno teljesítménymérést, de az sem teljesen ez volt, mivel ő tengelyezte is.

Ez az érzésre milyen erős egyébként is egy érdekes dolog, mert 150 lóerős turbódízelre mindenki azt mondja, hogy de jól megy, egy 150 lóerős szívóbenzines meg csak átlagos, holott pont ugyan úgy megy mind a kettő. Ezzel nem azon emberek szavahihetőségét akarom megkérdőjelezni, akik tisztában vannak a mi mennyi lóerővel és sok autóban ültek már, csak úgy megjegyzem. És akkor nem tettünk még alá rövidebb difit/váltót, amivel a "hűbazmeg, de megy" faktor még intenzívebb lesz, viszont a motor egy árva tized kW-tal nem lesz erősebb.

Szakmai ártalom, hogy a műszeres mérésnek jobban hiszek, mint a nikkelezett szem(segg)mértéknek, sajnálom.
Ha ti vesztek a boltban egy kiló valamit, és megelégszetek azzal, hogy szemre odab*ssza eléd: "tessék, ez itt kb. egy kiló, vigyed", akkor jó. Én nem, és ezért nem engem kell ekézni, hanem el kell fogadni, hogy ilyen is van.

További munkasikeret, pozitív élményekben gazdag motorcserét/építést!


   2623    2011.08.29. 13:58
JoeyNix2
2014.09.06. 10:39   






speer írta:
JoeyNix2 írta:
ZSOSZ írta:
Olvaslak,figyellek benneteket Fiuk.....hát....
Szerintem nagy Németországban azért van butitva a 28 a 25 szintjére mert valószinüsitem azonos adó-felelősség biztositás besorolást kap.
Az emisszió csak mellette szól plusszban.
Kb mint a motorbicók.
Mé van az hogy létezik 125ccm-vel akár 15le-s (nem tom pontosan) és ugyan ezzel a motorral akár +40.De akár irhatnám Japánt is.
Aki erőset akar az vegyen m3-at.
Az alapvető probléma maga a e36 sulya.Ennél a tömegnél akár a +40-50 lu nem olyan odabaszós mint akár u.e egy e30-ban.
A szivó tuning szerintem csak elvetemülteknek való.
Aki a fogyasztást,futásteljesitményt az 5.-ben 30-al vánszorgást egészen 240-ig váltás nélkül használható motorra gondol az szerintem tévhitben él.
Bocs. Confused Confused


Teljes mértékben egyet értek veled de én itt is leírom hogy itt elméletileg az én e36 QP ról van szó! én ezt az autót szeretem ezt szeretném megcsinálni és nem a szívó tuningról hanem beépítésről és turbósítási variációkról volt szó. Egyetértek abban hogy megcsináltam azt amit reális keretek között egy szívóra érdemes volt rákölteni azért hogy kicsit több plusz jöjjön de ha elolvasnátok ezt a motort félre raktam és szeretnék másikat és ez a kérdéses pont h 4,4 vagy m3 vagy 2,8 turbó. Ez a téma.

Azt döntsd el,hogy milyen jellegű teljesítményt szeretnél.Ha elég az a teljesítmény amit egy 4,4 v. egy M3 lead,akkor az kell neked.Ezeket feljebb vinni teljesítményben szerintem csak akkor érdemes,(amitől nem is esnél hanyadt)ha nem utcán akarod használni és szívó motor a kötelező!Köztudottan a legköltségesebb móka...
Ha olyan teljesítményt szeretnél ami viszont szabadon növelhető,az elérhető motorok közűl a legkönnyebben,akkor 2.5 24v turbo v. ettől felfelé bármi,és ha azonos hengertávú mocikról beszélünk nyílván egy S54 M3 turbo volna a leg potensebb az okos kis fejecskéjével és a benne lévő cuccok miatt....szóval én minden elfogúltság nélkül Very Happy a turbóra tenném a voksom,de valszeg. már volt ilyen sejtésed! Surprised


Minden idő és pénz kérdése Very Happy
A mostani állás szerint kell egy sima 28 a mostani helyett hogy tudjak járni az autóval. És ha az megvan akkor a mostani vas blokkos szétborul és elkezd épülni Very Happy Ahogy beszéltük. De elötte leülünk úgyis Kacsint


Baja    156    2012.06.22. 21:03
speer
2014.09.06. 09:16   






JoeyNix2 írta:
ZSOSZ írta:
Olvaslak,figyellek benneteket Fiuk.....hát....
Szerintem nagy Németországban azért van butitva a 28 a 25 szintjére mert valószinüsitem azonos adó-felelősség biztositás besorolást kap.
Az emisszió csak mellette szól plusszban.
Kb mint a motorbicók.
Mé van az hogy létezik 125ccm-vel akár 15le-s (nem tom pontosan) és ugyan ezzel a motorral akár +40.De akár irhatnám Japánt is.
Aki erőset akar az vegyen m3-at.
Az alapvető probléma maga a e36 sulya.Ennél a tömegnél akár a +40-50 lu nem olyan odabaszós mint akár u.e egy e30-ban.
A szivó tuning szerintem csak elvetemülteknek való.
Aki a fogyasztást,futásteljesitményt az 5.-ben 30-al vánszorgást egészen 240-ig váltás nélkül használható motorra gondol az szerintem tévhitben él.
Bocs. Confused Confused


Teljes mértékben egyet értek veled de én itt is leírom hogy itt elméletileg az én e36 QP ról van szó! én ezt az autót szeretem ezt szeretném megcsinálni és nem a szívó tuningról hanem beépítésről és turbósítási variációkról volt szó. Egyetértek abban hogy megcsináltam azt amit reális keretek között egy szívóra érdemes volt rákölteni azért hogy kicsit több plusz jöjjön de ha elolvasnátok ezt a motort félre raktam és szeretnék másikat és ez a kérdéses pont h 4,4 vagy m3 vagy 2,8 turbó. Ez a téma.

Azt döntsd el,hogy milyen jellegű teljesítményt szeretnél.Ha elég az a teljesítmény amit egy 4,4 v. egy M3 lead,akkor az kell neked.Ezeket feljebb vinni teljesítményben szerintem csak akkor érdemes,(amitől nem is esnél hanyadt)ha nem utcán akarod használni és szívó motor a kötelező!Köztudottan a legköltségesebb móka...
Ha olyan teljesítményt szeretnél ami viszont szabadon növelhető,az elérhető motorok közűl a legkönnyebben,akkor 2.5 24v turbo v. ettől felfelé bármi,és ha azonos hengertávú mocikról beszélünk nyílván egy S54 M3 turbo volna a leg potensebb az okos kis fejecskéjével és a benne lévő cuccok miatt....szóval én minden elfogúltság nélkül Very Happy a turbóra tenném a voksom,de valszeg. már volt ilyen sejtésed! Surprised


"Kedvenc állatom a báránybőrbe bújt farkas!"    2801    2005.05.02. 07:23
JoeyNix2
2014.09.05. 20:19   






ZSOSZ írta:
Olvaslak,figyellek benneteket Fiuk.....hát....
Szerintem nagy Németországban azért van butitva a 28 a 25 szintjére mert valószinüsitem azonos adó-felelősség biztositás besorolást kap.
Az emisszió csak mellette szól plusszban.
Kb mint a motorbicók.
Mé van az hogy létezik 125ccm-vel akár 15le-s (nem tom pontosan) és ugyan ezzel a motorral akár +40.De akár irhatnám Japánt is.
Aki erőset akar az vegyen m3-at.
Az alapvető probléma maga a e36 sulya.Ennél a tömegnél akár a +40-50 lu nem olyan odabaszós mint akár u.e egy e30-ban.
A szivó tuning szerintem csak elvetemülteknek való.
Aki a fogyasztást,futásteljesitményt az 5.-ben 30-al vánszorgást egészen 240-ig váltás nélkül használható motorra gondol az szerintem tévhitben él.
Bocs. Confused Confused


Teljes mértékben egyet értek veled de én itt is leírom hogy itt elméletileg az én e36 QP ról van szó! én ezt az autót szeretem ezt szeretném megcsinálni és nem a szívó tuningról hanem beépítésről és turbósítási variációkról volt szó. Egyetértek abban hogy megcsináltam azt amit reális keretek között egy szívóra érdemes volt rákölteni azért hogy kicsit több plusz jöjjön de ha elolvasnátok ezt a motort félre raktam és szeretnék másikat és ez a kérdéses pont h 4,4 vagy m3 vagy 2,8 turbó. Ez a téma.


Baja    156    2012.06.22. 21:03
JoeyNix2
2014.09.05. 20:13   






SID írta:
JoeyNix2 írta:
Na sziasztok végre van egy kis időm írni! Na látom azért itt megy a harc. Az utolsó témakörhöz írnék kicsi véleményt a többire meg majd megpróbálok válaszolni. Na a 230 ló igenis reális láttam padon mért teljesítményként tengely csere nélkül!!! Alapvetően ott kezdődik h a Ladától messze van egy BMW motor a másik hogy az Eu szabványok miatt össze vissza butított 2,8 as motor a szívósornál kipuffnál és ecu nál csúnyán butítva van. Na most hogy van az hogy pár lóerő különbséget produkál egy 300 köbcentivel kisebb motor? Ugye alapvetően lökethossz módosításával elért köbcenti növelés ez nem titok. De ha már láttál m50b25 szívósort és láttál m52b28 szívósort nagy különbséget látsz a kettő között. vagy csak lekapod a 2,8 as hengerfejről a szívósort és meglátod hogy mennyivel többet tud szívni ha az normálisan meg lenne csinálva. (nem lenne butítva) Érezhető és mérhető különbség egy másik szívósor persze pillangó ecu és kipuff. Az hogy az amcsik akik kúrva nagy királyok a szaros kompresszorokkal mikor kiturnak hozni egy (s54b32) m3 ból plusz 100 lovat KOMPRESSZORRAL az gáz szerintem. Nem mindent csinálnak olyan jól. Inkább nézelődj a németeknél de ha megtalálom a videót belinkelem ami a 28asról szól és lépésről lépésre padon mérve szívósor kipuff légszűrő és programozás során.


(0. Én elsősorban olyanra gondoltam, hogy valakit láttál, aki megcsinálta ezeket a módosításokat és lemérte padon. Nem youtube videóra.)

1. Nem a Ladát hasonlítom a BMW-hez, hanem csak a módot. Mindenki dobálózik a 230 lovakkal, holott sok mindenki még nem produkált ilyet.

2. A 300 köbcentivel kisebb motor ugyan akkora teljesítményt ad, viszont nem ugyan olyan fordulatszám tartományban! Illetve alacsonyabb fordulaton a 28 sokkal jobb, sokkal jobban autózható. Ennek a motornak ez a lényege, kár elrontani. Én pl. pont emiatt nem szeretem a szarrá forgó Hondákat. 6000-től 200 lóerő, ez igen. Egy utcai autóban. Alatta meg erősebb 1.6-os, én ennek semmi értelmét nem látom, de ez az én egyedi ízlésem.

Ez alapján a 28-as egy tényleg nagyon lebutított motor, mert legalább 280 lónak kellene lennie, vagy ha ha az Integra Type-R-t vesszük alapul, akkor vagy 300-nak, és alap hangon 8000-ig kellene, hogy forogjon.

Szerintem azért nem ennyire egyszerű, hogy csináltak egy (közepesen) nagy motort, és szándékosan lebutították sok tíz lóerővel, mert az emisszió meg a ki tudja még mi.
Nem beszélve arról, hogy ha a gyári 200 kevés, akkor hidd el, hogy a 230 is kevés lesz, de legalább előtte belelapátolsz vagy 200 ezer forintot Kacsint.


Kedves márkatársam hidd el h én ezt mind megcsináltam bár nincs otthon padom és fölösleges pénzem arra hogy ezt mind lemérjem ilyen emberek miatt mint te. És ha lényegében bele olvastál volna ebbe a témába amit én indítottam pozitív jellegű kommentek tapasztalatok gyűjtésének reményében!! nem a "nem tudom és nem igaz" szindrómás emberek negatív kommentjeiért akkor rájönnél hogy korántsem a 2,8 tuningolásáról van itt elsősorban szó. Köszönöm az építő jellegű hozzászólásod.


Baja    156    2012.06.22. 21:03
Vasutas
2014.09.05. 16:40   






SID írta:
Vasutas írta:

A strokerem nem lett lemérve, de olyan 270ló körül lehetett. Az ikermotorja az enyémnek szintén stroker 3.0 padon gyári vezérlővel, igaz vanos-os, 280le...
Szia SID!
Tudom, itt 2.8-ról beszélünk, nem 3.0-ról, de itt a Ferinek (Fricike328) is volt padon ~240le körül. Csak viszonyításképp írtam le. Szemcsis


Az észrevétel csak részben jogos:

fricike328 írta:

Sziasztok nekem volt nagy szivosorom chipel irva és volt m52 szivo chipel de nekem nem jött be az m50 szivo mert tul nagy nyomaték veszteség volt,gyári szivoval volt mérve chipel és 205lo és 302Nm volt.
De viszont m50 es szivoval chipel 214Lo és 275Nm nem éri meg!
Jelenleg m52 szivo és M3 leömlö M3usa vezérmütengelyek chipel 234Lo és 305Nm és 6500 fordulat nem tudom mire jo a 7000 fordulat?
az M50 szivo nekem nem jött be sajnos de kinek a pap kinek a papné sok sikert Kacsint


Tehát ezek szerint tengelyezve elérhető a 240 lóerő (7000-nél már rendelkezésre is áll, de király), de tengelyek nélkül esélytelen.

A "nem lett lemérve, de olyan 270ló körül lehetett" meg azért nem igazán egy exakt mérés hiteles végeredménnyel. Vagy annyi, vagy teljesen más. A használhatóságról, fogyasztásról már nem is beszélve.

Balázs ne kötekedj! Direkt nem írtam 280-290 lovat csak annyit amennyi nagy valószínűsséggel lehetett benne. Ült benne több ember is, olyanok akik tisztában vannak a mi mennyi lóerővel, sok autóba ültek már, amik jó viszonyítási alapok voltak, igaz nálam seggel lett mérve... Bocs az OFF-ért. Nem is szeretnék itt vitát kirobbantani, de ide még hülyeséget nem nagyon írtam, nem akarok félre vezetni senkit!
De ez most nem is lényeg hogy a mozdony mennyi volt.
A Feri 328-a igaz tengelyekkel, de nem volt szó arról hogy nem lesz, vagy lehet tengelyezni... Mindegy is, 240Ló elérhető.
A 7000-es fordulat nem sok, vállalható, úgyis aki ilyet épít, nem csak 3-4000 körül akarja használni. Szemcsis


Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni..... A másik a gázpedál!

Egy férfinak két dolgot kell tövig nyomni... A másik a gázpedál!    3691    2011.12.17. 12:34
xt198
2014.09.05. 10:53   






SID írta:
xt198 írta:

Ha nem, akkor pedig 2.8-as, 2.5 szívósor, programozás, rendes kipuff alá, és akkor nem álom a kb. 230, jobb esetben 240 le sem ~300nm -el.


Nem kötekedni akarok, tényleg érdekel: ilyen 28-ast lemérve látott már valaki? Nekem ez kicsit olyannak tűnik, mint a zsigulik, amiken farigcsáltak ezt-azt, és rögtön 1.6 zsugor lett belőlük 130 lóval.

Külföldön, első sorban amcsi fórumokon - ahol azért van gersli -, nézegetett teljesítményérések alapján a 230 lovat nem nagyon tudják megközelíteni még tengelyekkel sem, pláne nem a 300 Nm-t.


Egy jó barátom péntek este egy e30 sedanba az épített 2.8as motorral az említett kb. 230le körüli teljesítménnyel úgy odabaszott egy porsche terepjárót (nem a "szar" fajtát) hogy csak pislogott ki az ablakon mert 100 fölött is a porsche előtt ment vele (rendben hogy sokkal könyebb az e30, de a porsche is volt vagy 400++++ le). Minek dyno? Smile

Persze értem amit mondasz, de mint láthatod nagyon sokan leírták hogy igen is lehetséges a mért 230-240LE. Nem irreális. Ha viszont annál többet akarsz, akkor ott kezd el pénzben iszonyúan nőni a költség, mint ahogy említettem szívó motor tuning drága dolog.

Nekem az m50b25-ömre (novanos) egy garrett turbós turbósításhoz kaptam egy listát. 1,5M Ft, és stabil 400LE, de 550ig is lehetne húzni vele. Ugyanakkor van egy eladó 510 LE-s turbós M50 1,2M Ft-ért. Minden csak pénz kérdése........


   242    2012.04.12. 16:53
ZSOSZ
2014.09.04. 20:10   






Olvaslak,figyellek benneteket Fiuk.....hát....
Szerintem nagy Németországban azért van butitva a 28 a 25 szintjére mert valószinüsitem azonos adó-felelősség biztositás besorolást kap.
Az emisszió csak mellette szól plusszban.
Kb mint a motorbicók.
Mé van az hogy létezik 125ccm-vel akár 15le-s (nem tom pontosan) és ugyan ezzel a motorral akár +40.De akár irhatnám Japánt is.
Aki erőset akar az vegyen m3-at.
Az alapvető probléma maga a e36 sulya.Ennél a tömegnél akár a +40-50 lu nem olyan odabaszós mint akár u.e egy e30-ban.
A szivó tuning szerintem csak elvetemülteknek való.
Aki a fogyasztást,futásteljesitményt az 5.-ben 30-al vánszorgást egészen 240-ig váltás nélkül használható motorra gondol az szerintem tévhitben él.
Bocs. Confused Confused


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  1 / 3 oldal
Ugrás a köv. oldalra: 1, 2, 3  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E36

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére