POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
4 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   e30 m50 rerere...

MAXI
2014.03.09. 01:10   






Balos belső küszöb "A" oszloptól a hátsó kerékjáratig, merevitővel együtt cserélve! Most járok 2 négyzetméter elfogyasztott és behegesztett táblalemeznél.
Senkinek nem ajánlom továbbiakban a rozsdaátalakitó használatát! ahol használtam, eltávolitottam! Rozsdásodik alatta a fém, mindent fel kellett csiszolni amit kezeltem! ja, és nem úgy jön le mint egy normál festék!A padlólemezt 2 órán keresztül drótkorongoztam!
Az alapozó már megszáradt reggel folytatom a balos küszöb felhegesztésével.


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2014.02.28. 22:51   






Hali!
Szóval, ha beteszed az m50et a hozzá tartozó váltóval, a váltó bot nem oda fog esni ahol a lyuk van, hanem hátrébb a kardánalagútba! És a váltó botot nem fogod tudni feldugni az utastérbe! A váltó rudazat 2 részböl áll, egy alumínium szelvényből és egy sima vékony vascsőböl! Ezt a 2t kell rövidebre vágni majd össze hegeszteni. Ezt is megtalálod a másik topicban, részletesen leírva! Figyelj oda a részletekre mert ha elszabod, nem fogsz tudni váltani! Javaslom még egyszer, olvasd el a topicot, szánj rá egy délutánt! Megéri! A vezetékelés nekem se az erősségem, de ha jol tudom 7 db vezetékhez kell hozzá nyúlni. Ha jól emlékszem az önindító, az ac pumpa...fú, nem akarok hülyeséget mondani! Ha megkeresed a fórumon Djuri nevű felhasználót, szerintem elmondja neked! Nekem ő segített! De előte szerezd be az e30 m40, és az m50 azon autótipusának elektomos kapcsolási rajzát, amiből kivetted az m50-et! Ez nagy segítség hidd el! Nekem e34ből van az m50, az e30 ba meg m10 volt! ha megadod az email címed átküldöm a kapcsolási rajzokat, de sztem neked az m10 nem lesz jó!Smile ugyhogy azt töltsd le valahonnan! Pl google e30 m40 wiring diagram


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
binda e30
2014.02.28. 22:05   






Nagyonszépen köszi az információt ! Énis pont igy tudtam még anyit kérdeznék hogy hogyérted h a váltó túl hosszú le kell vágni egyébként minden világos . ha nem imos a motor azaz 94 elöti akkor a motor működéséhez csak a motorvezérlő rácsatol meg légtömegmérő és a motor üzemel is? Vagy bele kell az elektronikába nyulni ,? mert a mehanikus részét megoldom nekem csak az elektronikával kell szenvednem . Köszi a segitséget régota megakarom valosítani ezt a projectet de neki is állok


sopron    4    2014.02.24. 18:53
MAXI
2014.02.24. 20:57   






szia! igazábol nem értem a kérdést! nekem m10 helyére került m50, m40 motorrol nem volt szó! de ha segit, a kasztni ugyan az, már ami m10 vagy m40ről m50 re való átalakitást illeti.
van pár fontos dolog! felsorolom:
1: ha e36 ból van a motor le kell cserélni a kartelt elöl púposra! ez macerás...szóval inkább olcsóbb ha e34 m50b25öt használsz ehhez csak motortartót kell cserélni! beraksz jobb és bal oldalra e36 motortartó bakokat, konzollal együtt és a helyén van! nem kell vágni semmit!

2. használj kisebb fékrásegitőt, valami újabb autóbol, itt fabrikálni kell! ha a gyárit használod bele fog érni a szivosorba! de ha lefaragod óvatosan az első.3 hűtőbordát jó lesz csak közel van, és ha felszakad a motortartó vany mozdul egy nagyobbat a motor bele tud verni!

3. az m50 váltórudja hosszú, el kell vágni belőle!

4. a kardán sem stimmel, azt hiszem jó az e36 tds kardán! én az m10 és az m50 kardánt hoztam össze esztergályossal! m50 első nagy csillag és az m10 egész kardán első csillag nélkül!ki kell mérni a hosszát! a hegesztést csak esztergályossal csináltasd!

részletes leirást találsz itt a 4. laptól képekkel, de nem böngészni benne mert van okosság bőven!:
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=1012


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
binda e30
2014.02.24. 20:12   






Olyan kérdésem lenne hogy az e 30 m40 be mien alakítások kelletek ahoz hogy a motor és a váltó jó helyen legyen ? A bölcsön kellet variálni ? köszi


sopron    4    2014.02.24. 18:53
MAXI
2014.02.17. 20:09   






Djury írta:
MAXI írta:
Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, stroke-ot kap a kicsike!Smile megnövünk még úgy 300ccmel:)


Tényleg? Smile Tippelhetek? Smile 2750ccm lesz? Smile


Honnan tudtad!? Ja, Te mondtad! Smile Reméljük jó lesz! Pedig asztali gépet akartm venni!Smile


Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Djury
2014.02.17. 20:04   






MAXI írta:
Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, stroke-ot kap a kicsike!Smile megnövünk még úgy 300ccmel:)


Tényleg? Smile Tippelhetek? Smile 2750ccm lesz? Smile


   546    2005.06.25. 11:08
MAXI
2014.02.17. 19:45   






Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, stroke-ot kap a kicsike!Smile megnövünk még úgy 300ccmel:)


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2014.02.15. 23:22   






Zombi írta:
Fotózd le a bódét is Uram! Smile


Hali! Február 28án végzek az erdővel és lesz 8-14nap a másik melóig! Megpróbálom ez idő alatt befejezni! Közben mindent fotóztam, de szeretném ha átlátható lenne a topic, igy egyszerre fogom feltölteni a kezdéstől a festés előtti állapotig! Aztán motor be és jön a faragás!Smile


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2014.02.15. 23:16   






ZSOSZ írta:
Guszták a képek! Smile


Köszi, most már próbálom igényesen, még ha lényegesen tovább is tart igy!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Zombi
2014.02.15. 21:39   






Fotózd le a bódét is Uram! Smile


   167    2011.11.20. 00:23
ZSOSZ
2014.02.14. 13:25   






Guszták a képek! Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-434-4214

szögedi betyár    3328    2007.01.19. 13:46
MAXI
2014.02.14. 12:26   






Jó régen jelentkeztem már. Lassan ugyan, de haladok! Összegezném ami történt!
Lakatolva:
jobb oldalon: doblemez, a nyúlvány és a taposó találkozása, a tűzfal baloldali része, a taposó, felkerült az új küszöb, jobb belső küszöb javitva
Homlokfal kicserélve egy gyári bontottra, amit szerelhetősre csináltam (6 ponton van felfogatva).
Bal oldalon: taposó, szinte a teljes tűzfal, teljes esőcsatorna, nyúlvány kerékjárat felőli oldala
Folyamatban: bal oldali kerékjárat és a torony környéke
Hátra van: bal belső küszöb első és középső része, bal küszöb, 2 csomagtartó zseb

Idő közben levettem a hengerfejet, amit elküldtem ellenőrzésre, felújitásra. Elméletileg ma érkezik, mailben megkaptam a képeket a SCHUBERT TUNINGtol. Komoly gond nem volt vele, szelepszár szimering csere, nyomáspróba, sikolás, meg kapott egy kis tunnnyingot:) majd a képeken látszik! Mikor szedtem szét kiderült, hogy volt olyan ami nem kafa a hf-en belül: 22db hidrotőke kuka (de megkapja az új 24et), vanost felújitásra szorul, hidrotőke fészek a szivó oldalon cserés (a veztengely szorul az E1-nél, az alsó rész el van kopva). Ezek megvásárlása sajnos a jövő hónapra tolódnak, ahogy a hf csavarok és a tömités is.

pár kép a a hfről:





































Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.12.19. 14:22   






Készülget a vezető oldali padló és doblemez, valamint a fél tűzfal is cserélve lett a taposó fölött! Össze lett hegesztve az ominózus lemez ami a vizet beengedte az utastérbe a vízkifolyó nyílásból!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.11.04. 23:36   






Zombi írta:
Van haladás uram? kiváncsi vagyok a lakatolás további fázisaira. Meghogy mi módon alakítod az elejét, hogy levehető legyen.


Van haladás, bár sokkal kevesebb az autóra fordítható időm mert 12-12h ban dolgozom, csak napszakváltáskor van időm rá!Sad De a jobb oldal elkèszült, ajtó, sárvèdő fent, úgy fest jó lett!Smile pont ma raktam fel a zárhidat, kicsit ment a matek, meg a geo... de ez is a helyèn van! Ès ha már ott van, akkor feldobtam rá mindent! Èn így csináltam: 2x2 db 3x40x150 mm-es laposvas kivágva, párok összefurva. Nyulványra felrajzol, kivág, 2db 8as anya felhegeszt a nyulványba menő laposvas belső oldalára, majd behegeszt a laposvas mind2 oldalra a nyulványba. Külső darabok felcsavarozva, zárhíd fel, alolról 2 krokival betámasztva. Sárvèdők fel, összecsavarozni a zárhíddal. Majd nem kevès mèricskèlès csavar felenged meghúz, emel, lentebb enged... majd a vègèn mikor minden pontos ès ott van ahol kell zárhíd ès laposvas összehegeszt. Csavarokat kiengedni, sárvèdő le, zárhíd le. A laposvasat már oda lehet varrni teljesen. Nyulvány alatt ugyan ez a mutatvány, csak oda laposvas helyett fűlek, ès ott nagyon már mèrni se kell! Sövènylemez vègèt szintèn laposvassal rögzíteni a zárhíd szèleihez, de ide elèg 1,5ös lemez is!Szoval most össze van rakva a kocsi, csak èp motor nincs benne...Smile ha legközelebb megyek ki, csinálom a fotókat! Kicsit ad erőt h megint autó formája van, ès h talán egyszer nemsokára "majdnem" kèsz! Mert egy èpített e30 soha nincs kèszen!Smile


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Zombi
2013.11.04. 22:58   






Van haladás uram? kiváncsi vagyok a lakatolás további fázisaira. Meghogy mi módon alakítod az elejét, hogy levehető legyen.


   167    2011.11.20. 00:23
MAXI
2013.10.15. 00:24   






Franz írta:
http://korongos.hu/spd/42910/Uregvedoviasz-spray-400ml-atlatszo-BERNER

Mi ilyennel fogjuk a küszöböket és az egyéb helyeket kezelni.
Azért választottuk ezt, mert sokkal jobban hozzáférünk a kisebb részekhez, mint a szórópisztolyossal.


Köszi! Megnèztem, de mintha nem lenne cső hozzá! Vagy csak vakon vagyok!? Az lenne a lènnyeg h a lyukakon befèrjek. Az első rèteg rozsdaátalakító felment a küszöb belsejèbe de biztos vannak hiányzó foltok mert csak picit fèr be a porlasztófejem, a zugokba csak csővel tudtam belőni a cuccot!Sad A 2. rètegre ki kell találni vmi mást! Kellene egy cső ami hajlèkony, a vège porlasztós, körkörösen terít ès cstlakoztatható festèkpisztolyhoz. Vègül is nincsenek is nagy igènyeim!Smile


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.10.15. 00:13   






Úgy tűnik "5lyukasításosprojct" hamarosan folyamatban elől hátul, bár előbb elöl, mert a hátsóval nem lesz macera...meg azèrt egyszerre sok lenne a kasztni, a compact.kipofozása, meg ez is kompletten... de sztem napok kèrdèse ès az eleje megvan, csak válaszra várok!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Franz
2013.10.05. 20:44   






http://korongos.hu/spd/42910/Uregvedoviasz-spray-400ml-atlatszo-BERNER

Mi ilyennel fogjuk a küszöböket és az egyéb helyeket kezelni.
Azért választottuk ezt, mert sokkal jobban hozzáférünk a kisebb részekhez, mint a szórópisztolyossal.


Szombathely    66    2009.11.20. 18:04
MAXI
2013.10.04. 20:06   






Debike///M írta:
Szia!
Én a küszöbök belsejét a sajátomnál viasszal kezeltem. Lehet kapni többfélét ,van amit főzni kell és vannak készen is kapható üregvédő viaszok sprayben. Kapsz hozzá különböző fújófejeket pl olyat ami egy hosszú cső és a végén spirál alakban terít.
Az arra van,hogy minden lyukon be tudod dugni a kaszni különböző pontjain és végig tudod fújni rendesen az összes üreget. Ajtókat,küszöböket,lefolyókat...mindent igazából.
Kinyitod az ajtókat ,végig fújsz mindent és akkor a jó ,ha csöpög ki minden nyíláson. Akkor tuti kifújtál rendesen mindent. Szerintem profi kis cucc. Bátran ajánlom! Kacsint


Ennek mindenkèp utána nèzek, köszi! Èn nagy műgyanta buzi vagyok, arra gondoltam, hogy azzal fújom ki, ezzel a megoldással amit leírtál, de ebben a tróger városban a festèkbolt is olyan gagyi, hogy nem is hallottak ilyet. Ismerik a neoluxot, a diszperzitet, meg a nitrót... ja meg faecsetet! Kis túlzással!
Neten berendelek egy 10 lityis műgyantát meg ilyen csövet amit írtál, èn erre gondoltam! Szerinted jó lehet? A gyanta szórható, ès ha kevès 2. komponenst keversz bele lassan is tèrhálósodik... Mit gondolsz?
A viasz nem olvad meg hő hatására? Lehet hűlyesèget kèrdezek, de nem tudom milyen viasz ez, mèg nem használtam, ès nem is hallottam! Szó?


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Debike///M
2013.10.04. 14:28   






Szia!
Én a küszöbök belsejét a sajátomnál viasszal kezeltem. Lehet kapni többfélét ,van amit főzni kell és vannak készen is kapható üregvédő viaszok sprayben. Kapsz hozzá különböző fújófejeket pl olyat ami egy hosszú cső és a végén spirál alakban terít.
Az arra van,hogy minden lyukon be tudod dugni a kaszni különböző pontjain és végig tudod fújni rendesen az összes üreget. Ajtókat,küszöböket,lefolyókat...mindent igazából.
Kinyitod az ajtókat ,végig fújsz mindent és akkor a jó ,ha csöpög ki minden nyíláson. Akkor tuti kifújtál rendesen mindent. Szerintem profi kis cucc. Bátran ajánlom! Kacsint


Gyál    388    2012.03.21. 00:34
MAXI
2013.10.04. 10:33   






Jó règen jelentkeztem. Ennek oka, hogy lassan gerinctelen leszek... anatómiailag. Zsibbadó kèzzel nem megy a meló. De haladok. A bal küszöb kèszen van. Fent van az ajtó ès az új sárvèdő, hèzagok rendben. Úgy nèz ki èletem első küszöbcserèje sikeres volt! Haladok tovább hátra ha picit rendbe jön a hátam. Jobb oldalon van mèg egy hátsó ív amiben nem vagyok biztos, hogy szüksèges, de vannak vakrozsda foltok az ix szèlesítèsnek köszönhetően. Valamint a csomagtartó zsebek.

Tanácsot szeretnèk kèrni: mi a legjobb üregvèdelmi módszer a küszöböknèl ami valóban megvèdi úgy 5 èvíg a hegesztès körüli rozsdásodástól. Fogom használni a rozsdaátalakítót a küszöb üregèben is, de szeretnèk birtosra menni! Javaslatok, ki hogy csinálta a sajátját!? Előre is köszi!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.09.13. 18:08   






Ja, ès idő közben elhoztam a homlokfalat meg nèhány apróságot, pl dobbetètek, ajtókábel gumicsatornák, ès egy síboxos hátsó tűzfal, amit utólag is köszönök! A homlokfal szerelhetös lesz, nem hegesztem!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.09.13. 18:01   






Jobbos küszöb fent, ajtó ès sárvèdő felpróbálva. Minxden stimmel!Smile holnap vègig varrom, aztán jönnek a kèpek.


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Laci89
2013.09.03. 16:07   






ELADÓ!!!!!!!!!!!!!!

E 34 525 :
Tető kárpit,ajtó kárpit,Box,váltó gumi gédelek,hátsó szélvédő,klímához csövek,benzin tank,hátsó lámpák,tükör,kalap tartó.

E 30 : Hátsó kárpit,kalap tartó.

Ár: 3000-tól.

Tel: 0670-329-1402


Debrecen    19    2013.07.19. 13:56
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  4 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5  Következő
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére