POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
5 / 5 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5    Hozzászólások megtekintése:

<   BMW E30   »   e30 m50 rerere...

MAXI
2013.09.02. 19:58   






Nagy harcok árán de elkészült a jobb oldali belső küszöb és a hátsó mervítés. Jelenleg a jobb hátso doblemez és a sárvédő találkozásának alsó részét pótolom, merthogy teljesen eltűnt. Igazából az egész bal oldal kicserélődött. A héten felkerül a küszöb, aztán taktikát váltok. Kiemelem bakra úgy 1 méter magasba mert orbotális szop@s fekve hegeszteni... A jobb oldalon már csak a csomitartó zseb vár javításra, aztán jön a vezető oldal. A folyamat ugyan az, csak a taposón több a meló. De ott legalább a doblemez és a torony már készen van, a küszöb meg sztem ugyan az mint a jobb oldalon... Ha minden jól meg október közepére ki lesz kasztnizva. Lasacskán haladok de fő az optimizmus!Smile


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.08.30. 19:46   






Zombi írta:
Már vágom neked a homlokfalat meg a síboxos-t. Smile


Kafa! Köszi! Jövő szerdán sztem beugrok a cuccokért mikor arra járok!leszel Derecskén 10 és dél között? Kb akkor szoktam arra vinni a jeges csodátSmile
Hétvégén rakom is fel mert a küszöb csk akkor lesz szép ha fent van az összes elem! Ez a homlokfal nagy segítség! Örök hála!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Zombi
2013.08.28. 22:18   






Már vágom neked a homlokfalat meg a síboxos-t. Smile


   165    2011.11.20. 00:23
MAXI
2013.08.25. 17:09   






A küszöbcsere meglepetésekbe torkollott. A padlólemez és a jobb belső küszöb találkozása több helyen kóros elváltozást mutat:

























A padlólemez hiányzó darabja pótolva lett. Mivel a sarok teljesen kirohadt, kellett valami amihez hegeszteni lehet a belső küszöb első részét:













A küszöb jelenleg így néz ki, folytatva jövö7en lesz.





Ezt kell eljátszani sajnos a belső küszöb 80 százalékával:





és így illeszkedik az utángyártott küszöb. Úgy tűnik jó lesz!





Jelenleg ennyi. A ráfordított időhöz képest és az idő közben felmerülő problémák ellenére azt kell mondjam gyorsabban haladok mint gondoltam! Lehet decemberre lesz festés is, de ne szaladjunk ennyire:)[/img]


Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.08.25. 16:27   






Bal torony és a doblemez:





























Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.08.25. 16:18   






Ahogy ígértem:

Az ünnepi hétvége kimaradt, de előtte és utna azért haladt a project:

az aksi tálca













Jobb nyúlvány töve és a doblemez:





























Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.08.24. 19:11   






Jobb napokat!

A hosszú hètvègèn romantikázás volt, de ujra folyik a munka. Sajnos netem csak telefonon van jelenleg, így kèpek kèsőbb. A jobb eleje kèszen van, most haldtam hátra felè. Küszöb leugrott, egyszerű csere lett volna, de sajnos a belső küszöb alsó pereme vègig elrohadt. Pár helyen a padlólemez becsatlakozása is korrodál, most ezeket javítom. Holnap talán kèszen lesz, de így a küszöb felrakás jövő hètvègère tolódik. Meg kell jegyezzem kellemeset csalódtam a "kóklerhómban" mert annak ellenère mennyien szidják, milimèter pontosan illeszkedik mindenhol. Az igazság úgyis akkor derül ki ha felmegy a sárvèdő ès az ajtó (addig csak fel lesz pontozva, nem fixálom le), de úgy nèz ki jó lesz! A többit holnap.


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.08.06. 12:47   






Qenk írta:
MAXI írta:
Smiey írta:
Sok sikert újra a kis bömbihez soha nem szabad feladni !!!


THX. Dolgozom rajta!


Az az igazság, hogy az e30 eljutott oda, hogy minden kaszni kidobása vétek. Egy jó karosszériás mindent megtud csinálni. Még tán jobbra is.

Sok sikert a felújításhoz, kár hogy messze vagy, tudnék a főnöködnek beajánlani még egy e30 at.


Teljesen igazad van. Menteni kell mindet! A főnököm nem vállal ilyet, jègkrèmben utazik... de BMW fan, ès felajánlotta a hangárt ahol a jègkrèmes autóflottát javítják h hètvègente csinálhatom ott magamnak... hètköznap a jègkrèmè a főszerep nekem is! Valamiből finanszírozni kell a flexkorongot, meg az alkatrèszeket!Smile A co, villany, levegő, szerszámok így is ingyen van!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Qenk
2013.08.06. 12:34   






MAXI írta:
Smiey írta:
Sok sikert újra a kis bömbihez soha nem szabad feladni !!!


THX. Dolgozom rajta!


Az az igazság, hogy az e30 eljutott oda, hogy minden kaszni kidobása vétek. Egy jó karosszériás mindent megtud csinálni. Még tán jobbra is.

Sok sikert a felújításhoz, kár hogy messze vagy, tudnék a főnöködnek beajánlani még egy e30 at.


kÓCSmA    1190    2011.02.01. 09:27
MAXI
2013.08.05. 19:42   






Smiey írta:
Sok sikert újra a kis bömbihez soha nem szabad feladni !!!


THX. Dolgozom rajta!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Smiey
2013.08.05. 14:23   






Sok sikert újra a kis bömbihez soha nem szabad feladni !!!


Gyál    5    2012.06.09. 19:36
MAXI
2013.08.05. 00:32   






Az első melós hétvége eredménye. Hozzáteszem, nem ez a szakmám, és sosem hegesztettem autót! Látszik, de ezért van a flex, meg a turbomaró. Majd kicsinosítom.





A lemezösszetételhez befolyt a víz a tálcától és dolgozott keményen
A doblemez 3 helyen volt lepontozva, és a nyulvány össze volt horpadva

A kékesfekete cuccot gondolom sokan megismerik, aki nem:
Ferrokémia Rozsdaátalakító

Minden hegesztésen és vakrozsda folton ez dolgozik jövő hétvégéig. Jelenleg eddig jutottam.













Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.08.05. 00:17   






A kiindulási pont:





A kerék benyomta a bal taposót és doblemezt, majd szépen kirohadt





A jobb oldalon az akksi tálca volt a ludas





Az 1. vágás helye szépen látszik a nyulványon, és az amit a kerék művelt





és a mester egyik, majd





másik remekműve, aminek az eredményei:













Mondjuk a fékrásegítő felfogatása az sajnos miattam ilyen...de a felhegesztett nyulvány elég kemény...





Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
MAXI
2013.08.04. 23:07   






Üdv Urak!

Úgy éreztem megérdemel egy új topicot....meglátjuk.

röviden:

Hányattatott sorsú e30, 2x talpra állítva, mind2szer összetörték, először a teljesen kész állapot előtt egy kereszteződésben, majd 3 évvel később a műszaki vizsga központ előtti árokban.

Az autórol:

84es kislámpás coupe (2 tk után) szétrohadva, de menthető állapotban, padon méretre "cibálva"

Az erőforrás: m50b25 vanos egy Djuri féle eeprommal, HF felújítandó, ahogy a vanos is... és ki tudja, lehet ebből még b28is...

Futóműben semmi extra, annyi változás h kapott hűtött tárcsát elölre, és sima tárcsát hátra a dob helyett. E30 m3 kormánymű. Állítható hátsó rugótányér 2 db fk rugóval. Egy vastag hátsó stabrudat is kapott annó. A hajtásban helyet kapott 2 vastag féltengely és egy 3.15 nagyházas sperr. Valamint egy titánszinkronos kerül a mostani váltó helyére.

Belseje: egyedi 2kezi munka, kárpitozott műszerfal (e34 óracsoport van beépítve) és konzol. 2 e46 ortopéd sportülés, ülésfűtéssel, légbuborékkal a háttámlában.

Van egy e30 mafia elsö üvegszálas lökös és egy cabrió hátsó szintén üvegszálas lökös mint utólag rátaláltam neten. Vettem 2 sárvédőt, 2 küszöböt és 2 hátsó ívet.

1 hangár aknával, 1 Co és minden szerszám a rendelkezésemre áll hétvégente BMW fanatikus barátom és egyben főnököm jóvoltából! Ja, meg jégkrém is!Smile

Nagy vonalakban ez van most szétborítva! Meglátjuk mi lesz! De ha lesz az nem most lesz, előre szólok!


Max

Szerencs    332    2007.02.20. 00:09
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  5 / 5 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5
Tartalomjegyzék  »   BMW E30

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére