POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
8 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Erik Viking e36coupe 318is M44 turbo

vasi89
2013.09.12. 19:50   






Azért irigykedek az autóra is meg a tudásodra is Smile Minden vágyam lenne egy 2.0 vagy 2.5 turbo dehát ez gondolom úgy sem olcsó ha magadnak csinálod nem még ha nem is értek hozzá Very Happy Szóval a lényeg h nekem nagyon tetszik ez a projekt Very Happy


Mezőkövesd/Budapest    1661    2012.06.26. 00:46
ZSOSZ
2013.09.12. 19:43   






erik3_6 írta:
Elkészütem a kipufogó csonkkal.....

Szép munka Smile


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
erik3_6
2013.09.12. 18:17   






Elkészütem a kipufogó csonkkal, nagyon nehéz volt a turbonak helyet találni, mindenképpen lentre akartam rakni, de valahogy nem tűnt egyszerűnek, aztán gondoltam akkor legyen fent, de oda meg a klímacsövek miatt nem tudtam volna normálisan rácsatlakozni főeg nem 4in1-be. Végül több órás poziccionálással és zsibbadó kézzel amiből a felfelé tartás miatt a vér állandóan távozott sikerü
t lentre rakni.





Amint látható a gyári csonkot vágtam szét és abból építkeztem, azért döntöttem így, mert vékonyfalú rozsdamentes a gyári s jó ívek vannak benne. Utólag nem mondom hogy így egyszerűbb inkább csak olcsóbb. Összelegózni adott ívekből amiben 2 egyforma nincs. Szétvágásnál ráadásul a talp úgy ahogy van el is görbült, így lehuzattam egy egyenes zártszelvényhez ls hegesztés után tehermentesítettem.







Végül kapott egy savas tisztítást.




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
sixday
2013.09.08. 21:01   






erik3_6 írta:
grafo írta:
milyen kis szerény turbósítás! /mindenki gigaturbót használ/
drift autó, és klímás is? meg ne izzadj Tökölön a 40 fokba? Very Happy

Ez inkább utcai autó lesz, amivel azért lehet majd keresztbe is menni ha éppen úgy van kedvem. Gigaturbonak sem látom értelmét, inkább egy jó karakterisztikájú élményautó a cél.


Azért azt ideje lenne valakinek megjátszani már hogy klímás a versenyautó és integetni az 50 fokos aszfalton a rajtnál a többieknek akiket a hőguta kerülget Very Happy Very Happy


Budapest    1018    2006.10.05. 11:02
erik3_6
2013.09.08. 13:45   






grafo írta:
milyen kis szerény turbósítás! /mindenki gigaturbót használ/
drift autó, és klímás is? meg ne izzadj Tökölön a 40 fokba? Very Happy

Ez inkább utcai autó lesz, amivel azért lehet majd keresztbe is menni ha éppen úgy van kedvem. Gigaturbonak sem látom értelmét, inkább egy jó karakterisztikájú élményautó a cél.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
grafo
2013.09.08. 11:21   






milyen kis szerény turbósítás! /mindenki gigaturbót használ/
drift autó, és klímás is? meg ne izzadj Tökölön a 40 fokba? Very Happy


graffo.uw.hu/dragtimes.xls

Kecskemét    1095    2007.05.30. 20:44
powered
2013.09.07. 18:55   






erik3_6 írta:
PwRacing-től megérkezett pár alkatrész, fent van a cooler végleges helyén. Cooler csövezés nem lesz egyszerű, mert meg szeretném tartani a klímát, sok munkám van benne hogy működik, de a cooler csövezésnek nagyon útban van, sokkal egyszerűbb lenne ha eldobnám. Valahogy megpróbálom keresztülfűzni a csöveket.






fasza-fasza! elég compact ez a cooler, szerintem érdemes szopni kicsit, a klíma miatt! úgyis megoldod!... Smile


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2013.09.07. 18:48   






PwRacing-től megérkezett pár alkatrész, fent van a cooler végleges helyén. Cooler csövezés nem lesz egyszerű, mert meg szeretném tartani a klímát, sok munkám van benne hogy működik, de a cooler csövezésnek nagyon útban van, sokkal egyszerűbb lenne ha eldobnám. Valahogy megpróbálom keresztülfűzni a csöveket.







www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.09.02. 17:38   






Kezdődik a turbosítás project, apróságokat rendberaktam az autón , már működik a digitklíma is.

Subaru turbonak a szívó ága 90°-ban van gyárilag, ezt levágtam és visszahegesztettem normál állapotban. Ne kanyarogjon, így könyebben betalál a levegő oda ahova kell.










www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.07.09. 20:28   






Papírozás sikeresen megtörtént. Elkezdtem az alkatrészek vadászatát. Első körben Turbo választás, több lehetőségben gondolkodtam. Szóbakerült egy T3/T4 hybrid de ezt nagynak találtam, nézegettem TD04-16 G turbot ezeket Volvokra szerelték főleg 15G kompresszorházzal Saab-okra. Végül egy ezeknél picit nagyobb TD05-16g turbora esett a választás melyre végül többen is bólintottak hogy szerintük is. Ez a turbo egy Subaru imprezza GT555-ről való.

Volt 4db használt 400cm3-es injektorom, számításaim szerint valamennyire használhatóak lettek volna. Biztos ami biztos elvittem kipucoltatni bevizsgáltatni. 4ből 3 el sem indult, azt mondták hogy sokat áltak, és ha még el is indulnak és ki lennének pucolva sem lenne rá garancia, hogy nem adják meg magukat bármikor, így ezeket messzire eldobáltam, és lesznek helyette újak az biztosabbnak tűnik.

Most első körben pár alap dolgot rendberakok a kocsin pl klíma nem működik, és mivel ez egy normál használatra is alkalmas autó lesz szeretném ha a klíma is maradna benne. Első lökhárító volt eltörve, meg hiányzott is belőle, ezt kijavítottam és fényezve lesz.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
komy80
2013.06.16. 19:03   






az biztos
jó m44 nem rossz m44 nekem is az van Szemcsis


mosonmagyaróvár    187    2008.04.13. 17:44
powered
2013.06.12. 22:55   






erik3_6 írta:
komy80 írta:
motor marad?


Hú hát az nagy fejtörés, jelenleg a felé hajlok hogy igen. A mostani m52 motorom az nagyon bejött minden szempontból, 6 henger az 6henger. Viszont az 1,8 m10 turbonk ami volt az meg nagyon kezes kocsi volt e30-ban könnyű motor elöl. Most a felé dől a mérleg hogy próbáljuk ki milyen egy e36 egy ilyen könyebb motorral az elejében aminek a súlypontja hátrébb is esik mint egy 6 hengeresnek. Ha kifingik mehet a helyére a 6henger, és ha viszont megtetszik a vezethetősége a kezessége a 4henger adta előnyöknek akkor még mindig meg lehet építeni úgy az is-t hogy jobban bírja. Martinák Ferivel nézegettük már mik a lehetőségek (utcai 1,6 compact turbo van nekit) IS-hez hajtókar van hozzá elég jó áron, dugók meg lancerokban ez a méret van, de nem mélyültünk még bele a részletekbe, hogy ez hogy házasítható vagy egyáltalán igen e.


Szerintem az M44 nagyon jó lesz, nem kell erőltetni a 6 hengert!.... Szemcsis Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2013.06.09. 22:34   






komy80 írta:
motor marad?


Hú hát az nagy fejtörés, jelenleg a felé hajlok hogy igen. A mostani m52 motorom az nagyon bejött minden szempontból, 6 henger az 6henger. Viszont az 1,8 m10 turbonk ami volt az meg nagyon kezes kocsi volt e30-ban könnyű motor elöl. Most a felé dől a mérleg hogy próbáljuk ki milyen egy e36 egy ilyen könyebb motorral az elejében aminek a súlypontja hátrébb is esik mint egy 6 hengeresnek. Ha kifingik mehet a helyére a 6henger, és ha viszont megtetszik a vezethetősége a kezessége a 4henger adta előnyöknek akkor még mindig meg lehet építeni úgy az is-t hogy jobban bírja. Martinák Ferivel nézegettük már mik a lehetőségek (utcai 1,6 compact turbo van nekit) IS-hez hajtókar van hozzá elég jó áron, dugók meg lancerokban ez a méret van, de nem mélyültünk még bele a részletekbe, hogy ez hogy házasítható vagy egyáltalán igen e.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
komy80
2013.06.09. 22:04   






motor marad?


mosonmagyaróvár    187    2008.04.13. 17:44
ZSOSZ
2013.06.09. 21:55   






Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3320    2007.01.19. 13:46
erik3_6
2013.06.09. 18:00   






Nincs lemosva, nincs kitakarítva, nincs felpolírozva, ahogy ma hajnalban hazaérkezett.











www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.06.09. 17:33   






Előzmények talán a régi topicomból ismerhetőek. Utóbbi időben elég sok autót megnéztem, mondhatni használtauto.hu-val keltem és feküdtem. Aztán megállapítottam, hogy az autók nagyon nag része lom. Persze ezt minden hírdető azzal magyarázta hogy nem új autó, amiben persze igaza is van csak akkor nem kell írni a hírdetésbe hogy kitűnő és a telefonban azt mondani hogy rozsdamentes. Én bármit megjavítok rajta, de lakatolást azt nagyon nem csípem, így egy fő szempont volt hogy ezzel a részével ne keljen, vagy ne nagyon keljen foglalkozni. Le is tettem az autónézegetésről, mert besokaltam és kezdett sokba is kerülni. Aztán ma ránéztem a hírdetésekre és találtam egyet ami itt közel volt hozzám, felhívtam, de már másnap eladták (pénteki hírdetés-szombaton eladva) Viszont mondja a srác hogy most hajnalban ért haza egy másikkal ami patika állapotú ugyan úgy sőt még jobb is. Közel volt hát mondom megnézem, és mondtam hogy akkor már ne is hírdesse meg viszem. Végeredmény 96-os e36 coupe m44 1,8is. Ami fontos volt, hogy szinte rozsdamentes, bal ajtó alján van pici pörs, küszübük patikák, futómű mintha új lenne. Motor szépen szól, nekem gyenge, de erről majd azért gondoskodunk. Belseje is szép állapotú, digitklíma kijelzője van betörve. Klímakompresszor tárcsája van szétesve így az nem is működik. Első lökös van lepadkázva, minden más teszi a dolgát. Összeségében alapnak olyan amit kerestem, innen formálom a saját szájízem szerint ami inkább technikai beavatkozásokat fog jelenteni.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  8 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére