POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
7 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Erik Viking e36coupe 318is M44 turbo

erik3_6
2013.11.27. 01:12   






Powered Áki megint nagyot alkotott, megszüntette a hibát. Kiforog tiltásig szépen. Kapott egy e85 progit is a kocsi. Egyenlőre egy biztos gyujtástérképpel üzemel. Jöhet majd a teljesítmény felé eltolás, bizonyos ellenörzések után. Mégegyszer óriásköszi pwáki.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.11.23. 21:35   






Megérkezett a walbro benzinpumpa (Köszi Powered Áki)
Beszereltem, megszűnt az elszegényedés, viszont most meg baromira dús így kihagy a gyujtás, finomítani kell a benyatáblán, hátha akkor megszűnik a jelenség, és valamikor készre lesz hangolva remélhetőleg, amit az időjárás eyre kevésbé fog engedni. Nyomás most stabil 0,6-0,7bar.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Matt Gun
2013.11.04. 20:43   






erik3_6 írta:
Matt Gun írta:
erik3_6 írta:
Beépítésre került a külső wg, remélem ezzel stabil lesz a nyomás, amint megjön az új üzemanyagpumpa le tudom tesztelni, mert valószínű kevés a gyári pumpa vagy túl öreg, mindenesetre vannak rejtéjes elszegényedések. Ha már pumpacsere akkor etanol üzemre is lehetőség lesz.



Beszereltem a nagyházas sperr-t is.




Szia uram! Nagyon jol halad a verda! ;)
Etanoltol nem felsz? Tudtommal eleg kiszamithatatlan a minosege mar annak is :/


Terv most az, hogy 2 program lesz amik közt kapcsolóval lehet váltani 100-as omw utcára E85 pályára. Tudok egy kutat ahol nem trükköznek vele max ott kell mindig tankolnom. Itt az átállás a probléma, mert teljesen nem lehet elhasználni ezt vagy azt. Így ha az etanollal nem lesz gondd akkor járok azzal folyamatosan mert ehez a motorhoz Ákos is etanolt javasol, télen kell egy kis benzint is rakni bele. Nekem is vannak rossz tapasztalatok E85-el de a sima 95 benzin minősége is botrányosan szar. E85-el meg lehet nem lehet gazdaságos üzemben használni főleg mióta az árát is feltornázták, de turboshoz több az előnye mint a hátránya talán.


Ertelek! Azt hidtem allando etanol lesz, de igy mar ertem Smile
En is szerettem volna etanolra programozni az m10-et de sajnos 30-40Km-re innen van a legkozelebbi kut ahol lehet kapni...
Kivancsian varom a fejlemenyeket! ;) HAJRA!


www.keletibimmerteam.hu




Mátészalka    240    2009.09.06. 21:44
erik3_6
2013.11.04. 20:17   






Matt Gun írta:
erik3_6 írta:
Beépítésre került a külső wg, remélem ezzel stabil lesz a nyomás, amint megjön az új üzemanyagpumpa le tudom tesztelni, mert valószínű kevés a gyári pumpa vagy túl öreg, mindenesetre vannak rejtéjes elszegényedések. Ha már pumpacsere akkor etanol üzemre is lehetőség lesz.



Beszereltem a nagyházas sperr-t is.




Szia uram! Nagyon jol halad a verda! ;)
Etanoltol nem felsz? Tudtommal eleg kiszamithatatlan a minosege mar annak is :/


Terv most az, hogy 2 program lesz amik közt kapcsolóval lehet váltani 100-as omw utcára E85 pályára. Tudok egy kutat ahol nem trükköznek vele max ott kell mindig tankolnom. Itt az átállás a probléma, mert teljesen nem lehet elhasználni ezt vagy azt. Így ha az etanollal nem lesz gondd akkor járok azzal folyamatosan mert ehez a motorhoz Ákos is etanolt javasol, télen kell egy kis benzint is rakni bele. Nekem is vannak rossz tapasztalatok E85-el de a sima 95 benzin minősége is botrányosan szar. E85-el meg lehet nem lehet gazdaságos üzemben használni főleg mióta az árát is feltornázták, de turboshoz több az előnye mint a hátránya talán.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Matt Gun
2013.11.04. 20:00   






erik3_6 írta:
Beépítésre került a külső wg, remélem ezzel stabil lesz a nyomás, amint megjön az új üzemanyagpumpa le tudom tesztelni, mert valószínű kevés a gyári pumpa vagy túl öreg, mindenesetre vannak rejtéjes elszegényedések. Ha már pumpacsere akkor etanol üzemre is lehetőség lesz.



Beszereltem a nagyházas sperr-t is.




Szia uram! Nagyon jol halad a verda! ;)
Etanoltol nem felsz? Tudtommal eleg kiszamithatatlan a minosege mar annak is :/


www.keletibimmerteam.hu




Mátészalka    240    2009.09.06. 21:44
erik3_6
2013.11.04. 16:59   






Beépítésre került a külső wg, remélem ezzel stabil lesz a nyomás, amint megjön az új üzemanyagpumpa le tudom tesztelni, mert valószínű kevés a gyári pumpa vagy túl öreg, mindenesetre vannak rejtéjes elszegényedések. Ha már pumpacsere akkor etanol üzemre is lehetőség lesz.



Beszereltem a nagyházas sperr-t is.




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
ZSOSZ
2013.10.26. 18:06   






erik3_6 írta:
Kijelző modern verzióba elkészítve, középkonzolba építettem be, de kiszedhető így a tabletet lehet használni bármikor ha pedig megyek a kocsival akkor berakom.
http://youtu.be/876TCZBUeI8

Tiszta ürteknika! Kacsint


ne írj privátot,mert nem válaszolok.Hívj fel,szánj rá annyit ha kérdésed volna.-30-382-4-982

szögedi betyár    3325    2007.01.19. 13:46
erik3_6
2013.10.26. 16:26   






Kijelző modern verzióba elkészítve, középkonzolba építettem be, de kiszedhető így a tabletet lehet használni bármikor ha pedig megyek a kocsival akkor berakom.
http://youtu.be/876TCZBUeI8


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.10.21. 18:37   






Megvan a probléma, lekötöttem a wg-t tehát így állandóan nyitva levő wg-vel töltött 0,6_ot visszaraktam a rudar a legkissebb elöfeszítéssel' 0,9 bar így . Tehát nem tol a drukklabda eleget nem nyit ki maxra. Nem a saját drukklabdája van rajta. Kell a külsö wg az biztosabb.
Kipu kép




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.10.21. 18:17   






powered írta:
erik3_6 írta:
Ákos bekötötte az elektronikát, a VEMS a gyári ECU mellé került be így vannak funkciók amiket továbbra is a gyári vezérlő lát el. Megy működik, de nyomásszabájzási problémába ütköztünk így véglegesre nem sikerült programozni. Ki kell derítenem miért nem lehet kordában tartani a nyomást, vagy a beépített WG-vel lesz valami vagy kiderüll majd, legvégső esetben kap egy külső WG-t.


http://www.pwracing.hu/shop/index.php?191,v-band-35mm

Kacsint

Hú de szép shop! Szerintem lehet is csomagolni.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
powered
2013.10.21. 12:11   






erik3_6 írta:
Ákos bekötötte az elektronikát, a VEMS a gyári ECU mellé került be így vannak funkciók amiket továbbra is a gyári vezérlő lát el. Megy működik, de nyomásszabájzási problémába ütköztünk így véglegesre nem sikerült programozni. Ki kell derítenem miért nem lehet kordában tartani a nyomást, vagy a beépített WG-vel lesz valami vagy kiderüll majd, legvégső esetben kap egy külső WG-t.


http://www.pwracing.hu/shop/index.php?191,v-band-35mm

Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2013.10.20. 18:15   






Ákos bekötötte az elektronikát, a VEMS a gyári ECU mellé került be így vannak funkciók amiket továbbra is a gyári vezérlő lát el. Megy működik, de nyomásszabájzási problémába ütköztünk így véglegesre nem sikerült programozni. Ki kell derítenem miért nem lehet kordában tartani a nyomást, vagy a beépített WG-vel lesz valami vagy kiderüll majd, legvégső esetben kap egy külső WG-t.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
meszibalint
2013.10.15. 22:54   






Én is! Remélem megfelel majd.
erik3_6 írta:
KÖSZ!BÁLINT




...AGRESSZIÓ és PRECÍZITÁS...
" HASZNÁLNI KELL EGY KOCSIT... "

www.facebook.com/koszibalintcom    476    2007.02.24. 21:34
erik3_6
2013.10.15. 19:04   






KÖSZIBÁL!NT








A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2013.10.16. 07:37 (2).

www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.10.14. 18:15   






Mechanikailag összeállt a szerkezet, bekerült a PwRacing álltal elkészített 4 tollú szinter kuplung m20 egytömegű lendkerékkel és szerkezettel, kapott új hardyt. Befejeztem a cooler csövezést sikerült átfűzni a kanyarstabilizátor és klímakompresszpr közt. Turbo is véglegesen felkerült bekötve olaj és vízhűtés. Kipufogó is kész, készítettem egy hátsó 70mm-es átmenő dobot.



















www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.10.10. 21:01   






powered írta:




Kacsint


Nagyon jól néz ki! Surprised Kacsint


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
powered
2013.10.08. 22:27   










Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2013.09.23. 18:53   






Megérkeztek a szilikoncsövek, így tudtam haladni a cooler csövezéssel.







www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.09.21. 21:42   






powered írta:
Idézet:

318is M44 turbo most már biztos így valaki ezt feltüntethetné nekem a topic címében, köszönöm


Így gondoltad? ha nem, akkor a teljes címet írd ide, és kijavítom. Kacsint
Kacsint


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
powered
2013.09.21. 08:53   






Idézet:

318is M44 turbo most már biztos így valaki ezt feltüntethetné nekem a topic címében, köszönöm


Így gondoltad? ha nem, akkor a teljes címet írd ide, és kijavítom. Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2013.09.20. 19:58   






jlaci74 írta:
erik3_6 írta:

Kartelt leszedtem, elmostam és ráheggesztettem a turbo visszafolyót.





Ez nem lesz túl alacsonyan ? Mármint az olajszint alatt...


Akár az olajleeresztőnél is lehetne, közlekedő edény elve miatt a turbonak kell magasabban lennie az olajszintnél és akkor már visszafolyik az olaj.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
jlaci74
2013.09.20. 19:49   






erik3_6 írta:

Kartelt leszedtem, elmostam és ráheggesztettem a turbo visszafolyót.





Ez nem lesz túl alacsonyan ? Mármint az olajszint alatt...


Egyedi futómű megoldások, alkatrészek...    645    2009.08.26. 11:35
erik3_6
2013.09.20. 19:00   






Haladtam a kipufogóval, gyári megoldáshoz hasonló toldást készítettem, ugyan ott ahol a gyári is toldva van, csak rozsdementesből. Még egy hátsó dob kell, de nem találtam készen sehol olyat ami 70mm-es belsővel rendelkezne, így vagy csinálni kell vagy tovább kutatni.




Lambdaszonda helye is ki van alakítva, szintén ugyan ott lesz ahol a gyári is volt.




M44 injektorai nem normál méretűek a végük sokkal nagyobb átmérőjű és picit hoszabbak is, így kellet csinálni átalakító gyűrűket amiket a helyükre is raktam, így már tudja fogadni a normál méretű 700-as siemens injektorokat.





318is M44 turbo most már biztos így valaki ezt feltüntethetné nekem a topic címében, köszönöm.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.09.14. 18:04   






Kipucsonk fent a helyén, sikerült egész kevés helyet felhasználni, szerintem nem lesz gondd a meleggel.













Kipufogóval is haladtam 70mm-es saválló lesz a kipufogó és a cooler csövezés is, kipufogónál egy hátsó dobot kell még illeszteni és készre hegeszteni. Cooler csövezés még okoz némi fejvakarást de azzal is haladtam.





Kartelt leszedtem, elmostam és ráheggesztettem a turbo visszafolyót.





www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
promega
2013.09.12. 21:36   






erik3_6 írta:

Amint látható a gyári csonkot vágtam szét és abból építkeztem,

Akkor ez most oroginal BMW teile Very Happy Very Happy


Kecskemét    380    2005.10.18. 14:36
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  7 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére