POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
6 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Erik Viking e36coupe 318is M44 turbo

powered
2014.02.13. 21:21   






Nálunk is ugyanez a szitu! Apa beülhetek a narancsba? Apa beülhetek a nissanba? Valahogy a 607 nem olyan izgalmas. Egy percre nem lehet magára hagyni a kisasszonyt, különben lesz káosz, mikor ráfordítom az áramtalanítót!... Very Happy Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2014.02.13. 21:09   






Bekerült a hidraulikus kézifék, ami igényelt némi átalakítást. A kar amit ehez a szuper kínai termékhez adnak aluminiumból van, de szerintem a régi menza kanalakból gyártották, így az első rántásra el is görbítettem, mondjuk lehet én vagyok nagyon erős. M. Feri is ugyan ilyet rakott az utcai compactjába ő el is szakította pár óra alatt. Így vágattam 8mm-es vasból hozzá kart amit meg is hosszabítottam, úgy kialakítva hogy pont kézre essen. A gyári kazettatartó és hamutartó helyére került, így a könyöklőn könyökölve pont kézre esik a kézi Very Happy . Úgy csináltam meg az új kart hogy leszedhető így mikor nincsen rá szükség nem ágaskodik az utastérbe. 2 gengszter meg amint nyílik a bmw ajtaja egyből ott álnak és a lányom mondja hogy apa most én szevetek (vezetek) ilyenkor mindd a ketőnek ott kell ülnie és veszekedni éppen ki tekergesse a kormányt, érdekes a hétköznapi autóba nem akarnak beülni játszani, valahogy az nem érdekes.











www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Zsaat
2014.02.10. 23:49   






erik3_6 írta:
Zsaat írta:
erik3_6 írta:
Zsaat írta:
Csáó, végignéztem a topikod, gratulálok a kocsihoz Kacsint ügyesen megoldottad, viszont a leömlőt én mindenképp savállóból csinálnám, mert idővel el fog repedni, s úgy megcsinálni hogy a kipufogó gáz közel egyforma hosszú utat járjon be, sokkal jobban, és hamarabb építi majd a nyomást. Nézz be Kacsint
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=685&postdays=0&postorder=desc&start=275


Szia!

Ismerem a topicod! Nekem lefelé van a turbo, talán nem fog a leömlőre akkora erő hatni hogy elrepedjen, bár igaz a gyári csővastagság vékony. GYári cső amit átalakítottam is saviból van, ha esetleg repedne csinálok vastagabbat. Az egyenlő csőhossznak nincsen turbosnál akkora jelentősége mint egy szívónál én nem is látom értelmét így kialakítani, ami szerintem lényeges hogy a 4cső csak a turbonál legyen közösítve, erre tapasztalatom is van, hogy milyen a nem jó.

üdv


Csáó, nem állítom hogy nem így van, de én is a saját tapasztalataimat vázoltam fel. Kacsint

Igen pont azt érezted, hogy neked is elsőnek úgy volt megcsinálva, hogy a közösítőröl ment a turbodra a cső, ezek után lett csinálva egy 4in1 csonk neked még egyenlő csőhosszal is, ezt természetesen érezni. Olyan csonkot csináltok mint az enyém hogy nem egyenlőek a csőhosszok ugyan így érzed a külonbséget. Enyém és a tiéd közt már nem érzed, vagy ha van is az minimális. Régebben volt ez itt téma a forumon és az volt a megállapítás hogy közös gyüjtős csonk kell minden hengerről a legrövidebb csőhosszal, és lehetöleg a legkevesebb ívvel. Azért a gyárit vágtam szét mert abban hajlított ívek vannak így sokkal szebbek az ívek mint a patentívnek. Neked a turbod is nagyobb, én meg nem az utolsó lóerőkre lövök. Hétvégén tesztelem mit tud drift közben Tökölön. Óriás menetet még nem várok mert a gyári m-es futómű van alatta, tavaszra talán összejön egy normális futómű.

Így van , 2 különböző konfig, más elképzelés és célra használva, érthető Szemcsis


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
erik3_6
2014.02.10. 22:15   






Zsaat írta:
erik3_6 írta:
Zsaat írta:
Csáó, végignéztem a topikod, gratulálok a kocsihoz Kacsint ügyesen megoldottad, viszont a leömlőt én mindenképp savállóból csinálnám, mert idővel el fog repedni, s úgy megcsinálni hogy a kipufogó gáz közel egyforma hosszú utat járjon be, sokkal jobban, és hamarabb építi majd a nyomást. Nézz be Kacsint
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=685&postdays=0&postorder=desc&start=275


Szia!

Ismerem a topicod! Nekem lefelé van a turbo, talán nem fog a leömlőre akkora erő hatni hogy elrepedjen, bár igaz a gyári csővastagság vékony. GYári cső amit átalakítottam is saviból van, ha esetleg repedne csinálok vastagabbat. Az egyenlő csőhossznak nincsen turbosnál akkora jelentősége mint egy szívónál én nem is látom értelmét így kialakítani, ami szerintem lényeges hogy a 4cső csak a turbonál legyen közösítve, erre tapasztalatom is van, hogy milyen a nem jó.

üdv


Csáó, nem állítom hogy nem így van, de én is a saját tapasztalataimat vázoltam fel. Kacsint

Igen pont azt érezted, hogy neked is elsőnek úgy volt megcsinálva, hogy a közösítőröl ment a turbodra a cső, ezek után lett csinálva egy 4in1 csonk neked még egyenlő csőhosszal is, ezt természetesen érezni. Olyan csonkot csináltok mint az enyém hogy nem egyenlőek a csőhosszok ugyan így érzed a külonbséget. Enyém és a tiéd közt már nem érzed, vagy ha van is az minimális. Régebben volt ez itt téma a forumon és az volt a megállapítás hogy közös gyüjtős csonk kell minden hengerről a legrövidebb csőhosszal, és lehetöleg a legkevesebb ívvel. Azért a gyárit vágtam szét mert abban hajlított ívek vannak így sokkal szebbek az ívek mint a patentívnek. Neked a turbod is nagyobb, én meg nem az utolsó lóerőkre lövök. Hétvégén tesztelem mit tud drift közben Tökölön. Óriás menetet még nem várok mert a gyári m-es futómű van alatta, tavaszra talán összejön egy normális futómű.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Zsaat
2014.02.10. 21:31   






erik3_6 írta:
Zsaat írta:
Csáó, végignéztem a topikod, gratulálok a kocsihoz Kacsint ügyesen megoldottad, viszont a leömlőt én mindenképp savállóból csinálnám, mert idővel el fog repedni, s úgy megcsinálni hogy a kipufogó gáz közel egyforma hosszú utat járjon be, sokkal jobban, és hamarabb építi majd a nyomást. Nézz be Kacsint
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=685&postdays=0&postorder=desc&start=275


Szia!

Ismerem a topicod! Nekem lefelé van a turbo, talán nem fog a leömlőre akkora erő hatni hogy elrepedjen, bár igaz a gyári csővastagság vékony. GYári cső amit átalakítottam is saviból van, ha esetleg repedne csinálok vastagabbat. Az egyenlő csőhossznak nincsen turbosnál akkora jelentősége mint egy szívónál én nem is látom értelmét így kialakítani, ami szerintem lényeges hogy a 4cső csak a turbonál legyen közösítve, erre tapasztalatom is van, hogy milyen a nem jó.

üdv


Csáó, nem állítom hogy nem így van, de én is a saját tapasztalataimat vázoltam fel. Kacsint


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
erik3_6
2014.02.10. 09:14   






Zsaat írta:
Csáó, végignéztem a topikod, gratulálok a kocsihoz Kacsint ügyesen megoldottad, viszont a leömlőt én mindenképp savállóból csinálnám, mert idővel el fog repedni, s úgy megcsinálni hogy a kipufogó gáz közel egyforma hosszú utat járjon be, sokkal jobban, és hamarabb építi majd a nyomást. Nézz be Kacsint
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=685&postdays=0&postorder=desc&start=275


Szia!

Ismerem a topicod! Nekem lefelé van a turbo, talán nem fog a leömlőre akkora erő hatni hogy elrepedjen, bár igaz a gyári csővastagság vékony. GYári cső amit átalakítottam is saviból van, ha esetleg repedne csinálok vastagabbat. Az egyenlő csőhossznak nincsen turbosnál akkora jelentősége mint egy szívónál én nem is látom értelmét így kialakítani, ami szerintem lényeges hogy a 4cső csak a turbonál legyen közösítve, erre tapasztalatom is van, hogy milyen a nem jó.

üdv


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Zsaat
2014.02.09. 23:09   






Csáó, végignéztem a topikod, gratulálok a kocsihoz Kacsint ügyesen megoldottad, viszont a leömlőt én mindenképp savállóból csinálnám, mert idővel el fog repedni, s úgy megcsinálni hogy a kipufogó gáz közel egyforma hosszú utat járjon be, sokkal jobban, és hamarabb építi majd a nyomást. Nézz be Kacsint
http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=685&postdays=0&postorder=desc&start=275


Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
erik3_6
2014.02.04. 09:39   






Hóautózás, vagy inkább jégautózásnak mondanám. Sima téligumi az elöl menő e36 sedanon green diamond-os gumi volt.
http://www.youtube.com/watch?v=s3BjMp5Ct9o


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
powered
2014.01.12. 23:45   






erik3_6 írta:
Ezt a képet Ákosnak, hogy végre eljutottam odáig hogy minden vissza van szépen a végleges helyére rakva, úgy néz ki minden stabilan működik így ezt megtettem. Így került helyre a rajtprogram nyomógomb illetve a programváltó kapcsoló is ami e85 és benzin közt vált. Hiányzott 2 helyről a gyári takarófedél így saját eredeti szénszál fedelet csináltam és abba került bele a kapcsoló meg nyomógomb, ez nem matrica Smile


Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
erik3_6
2014.01.12. 16:16   






Körkapcsolóval azt lehet szabályozni hogy ez a szelep mennyire legyen nyitva, pontosabban milyen gyorsasággal rezegjen ez a mágnesszelep, így szabályozva a referencianyomást a wg-re. Illetve megadható hogy mikortól kezdjen el dolgozni. Pl. megadom hogy 0,5bar ig ki se nyisson így a nyomásépülés jobb lehet.




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.01.12. 10:17   






Turbonyomás az utastérből szabályozható eredetileg egy potméterrel, aminek a hátránya hogy nem lehet mindig ugyan oda állítani ha éppen nem a minimum vagy beállított maximum nyomásra van szükség. Minimum nyomás amit a wg rugója tud jelen esetben 0,6 bar, maximum nyomás pedig kalibrálható én 1bar-ra fogom belőni. Potméter helyett csináltam egy feszültségosztót egy 12 állásos kapcsolóból, így ezzel lehet a maximum és minimum nyomás közt még 10 fokozatban állítani a nyomást.




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2014.01.11. 20:19   






Ezt a képet Ákosnak, hogy végre eljutottam odáig hogy minden vissza van szépen a végleges helyére rakva, úgy néz ki minden stabilan működik így ezt megtettem. Így került helyre a rajtprogram nyomógomb illetve a programváltó kapcsoló is ami e85 és benzin közt vált. Hiányzott 2 helyről a gyári takarófedél így saját eredeti szénszál fedelet csináltam és abba került bele a kapcsoló meg nyomógomb, ez nem matrica Smile




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
gino
2013.12.29. 22:56   






erik3_6 írta:
Tankszellőztető mágnesszelepem hangosan csattog, elsőnek szelephangra tippeltem, mert olyan a hangja, aztán felfedeztem hogy ez a szelep az, miután lehúzom a csatlakozót elhalgat, kell ez a szelep? Cseréljem vagy iktassam ki?


nekem az e30 on leverte a kerék a "tágulásit", vagy mi az a jobb hátsó járatban...
össze dugtuk a csöveket tartály nélkül, és utána nyomta ki a benzint ha sok(kb fél fölött) volt benne a tankbetöltön. szerintem kell az oda... Very Happy


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
Nissun
2013.12.29. 22:30   






erik3_6 írta:
Tankszellőztető mágnesszelepem hangosan csattog, elsőnek szelephangra tippeltem, mert olyan a hangja, aztán felfedeztem hogy ez a szelep az, miután lehúzom a csatlakozót elhalgat, kell ez a szelep? Cseréljem vagy iktassam ki?


öszeszívja a fogyatkozó üzemanyag miatt folyamatosan keletkező vákkum szerintem a tankot és széthasad,széttörik,kilyukad a tartály ha kiiktatod én személy szerint cserélném!már láttam ilyet igaz nem BMW-n egy eldugult tankszellőztető rendszer miatt lemeztankot összeszívta a vákkum és műanyag tankban lévő benzinpumpát is összeroppantotta...


Érd    19    2008.09.30. 19:53
erik3_6
2013.12.29. 13:20   






Tankszellőztető mágnesszelepem hangosan csattog, elsőnek szelephangra tippeltem, mert olyan a hangja, aztán felfedeztem hogy ez a szelep az, miután lehúzom a csatlakozót elhalgat, kell ez a szelep? Cseréljem vagy iktassam ki?


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.12.28. 23:22   






gino írta:
erik3_6 írta:
Sötétben is lássak, 2x24w ledes szúrófény 2500lumen/db + 2x55w halogén




azt tudod ugye, hogy ezért nyilvánosan fog felakasztani az első rendőr?! Sad Very Happy

de amugy meg k*rvakomoly a fényerő Kacsint

javaslom figyelmedbe a 11, 12, 13-as pontokat...
http://www.rs-shop.hu/Table/Auto-Lampa-Jogszabalyok-E-jel/


Persze tudom,nincs is fent, úgy csináltam meg hogy leszedhető konzollal együtt az egész 2 perc alatt.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
gino
2013.12.28. 22:16   






erik3_6 írta:
Sötétben is lássak, 2x24w ledes szúrófény 2500lumen/db + 2x55w halogén




azt tudod ugye, hogy ezért nyilvánosan fog felakasztani az első rendőr?! Sad Very Happy

de amugy meg k*rvakomoly a fényerő Kacsint

javaslom figyelmedbe a 11, 12, 13-as pontokat...
http://www.rs-shop.hu/Table/Auto-Lampa-Jogszabalyok-E-jel/


'a króm úgy szép, ha matt fekete'

hol itt, hol ott... :)    435    2008.03.04. 12:55
erik3_6
2013.12.28. 21:56   






Video: 0,6 bar óvatos kicsit taknyos út + egy kis fényszóróteszt is.

http://youtu.be/S8sPEBZuGpo


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.12.25. 19:11   






Nissun írta:
hókocsizós felszerés gyanús Kacsint Very Happy


Meg is néztem mit világít sötétben, de tesztelem majd vaksötétben is! Kacsint Még az is lehet hogy menetközbeni videóval?!
http://youtu.be/zCSfeJqFvSc


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Nissun
2013.12.25. 10:51   






hókocsizós felszerés gyanús Kacsint Very Happy


Érd    19    2008.09.30. 19:53
erik3_6
2013.12.24. 15:56   






Sötétben is lássak, 2x24w ledes szúrófény 2500lumen/db + 2x55w halogén







www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2013.12.01. 00:57   






Wg zárt, utcai mivolta miatt, de a kipufogó végig 70mm-es egy egyedileg gyártott átmenő 70mm-es dobbal. Csinálok videót csak voltak gondok amiket meg kellet oldani. Most tesztelgetem nagyon szépen működik, nem folyik sehonnan semmi, nem rángat, indul első kulcsfordításra. 0,6 bar a max nyomás jelenleg, gyujtás sincs kihegyezve. Utcai confing-nak tökéletes oda talán ennél több nem is kellene, ezzel még nem esik le az útról de nem is hagy szarban ha előzésről van szó, télre hóba meg nem is szabad erősebbet. Videó hamarosan.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Matt Gun
2013.11.30. 21:17   






A WG-t nyitottra csinaltad vagy zartra?


www.keletibimmerteam.hu




Mátészalka    240    2009.09.06. 21:44
Matt Gun
2013.11.30. 21:04   






erik3_6 írta:
Powered Áki megint nagyot alkotott, megszüntette a hibát. Kiforog tiltásig szépen. Kapott egy e85 progit is a kocsi. Egyenlőre egy biztos gyujtástérképpel üzemel. Jöhet majd a teljesítmény felé eltolás, bizonyos ellenörzések után. Mégegyszer óriásköszi pwáki.


Lassan valami videot is csinalhatnal! Kivancsi vagyok hogy szuperal!


www.keletibimmerteam.hu




Mátészalka    240    2009.09.06. 21:44
powered
2013.11.27. 06:21   






erik3_6 írta:
Powered Áki megint nagyot alkotott, megszüntette a hibát. Kiforog tiltásig szépen. Kapott egy e85 progit is a kocsi. Egyenlőre egy biztos gyujtástérképpel üzemel. Jöhet majd a teljesítmény felé eltolás, bizonyos ellenörzések után. Mégegyszer óriásköszi pwáki.


És a potenciométeres rajtprogramod?.... Very Happy Remélem sokáig kitart, de legalább addig amíg a másik kettő! Kacsint


racing performance

PWRacing Pécs    3060    2006.07.17. 20:23
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  6 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére