POWERFANATICS.com

 Gy.I.K.   Keresés   Taglista   Csoportok   Belépés   Regisztráció
2 / 8 oldal Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő    Hozzászólások megtekintése:

<   Drift autó projektek  »   Erik Viking e36coupe 318is M44 turbo

erik3_6
2015.07.16. 20:53   






6 sec video https://youtu.be/oUv0UvGTszE


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2015.07.05. 21:40   






Visontán jártunk Brezova-Gokartland.

https://youtu.be/dOKR3savzpI


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2015.04.17. 21:42   






https://m.youtube.com/watch?v=mecqVbMDSEQ


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Laleeboy
2015.02.02. 10:00   






kiinacp írta:

Az m3 28mm-es "ilyen gátlós" bekötésű h&r stabrúd papírján az áll, hogy amennyiben a stabrudakat nem szettben szereled be, úgy az autó menettulajdonságai megváltozhatnak pl, ha csak az elsőt teszed be akkor erősen alulkormányzott lesz.
Az e36 3.2 m3 első gátlós bekötése 24mm hátsó pedig 20. A 92-es 325i m-tech első gátlós bekötése 22,5mm azt hiszem és ott a hátsó 18mm. Bizonyos tuning gyártóknál (eibach, kw) pl 26mm-es az első tuning stabrúd, de nem ez a poén, hanem, hogy a hátsó 24 ezzel lesz arányaiban egyforma. És ezen belül tudsz még játszani a bekötési pontokkal, így finomhangolva az egyensúlyt a te igényeidnek megfelelően.
Igazából a tapasztalataidra lennék kíváncsi, hogy ez a megoldás hogyan befolyásolja a kocsi viselkedését, te pályázol vele, mit érzel rajta?


Érdekes dolog ez a stabrúd kérdés.

E30-ban pl van olyan típus ahol hátul nincs is Very Happy .

Mióta átalakítottam azóta az eleje tényleg stabilabb (pl körforgalomban nagyon érezni) viszont hátra kell még valami erősebbet szereznem (19 vagy 20 mm-est ha az arányokat nézem mert elöl 25,5 ös van) mert a hátulja most egy kicsit lazább mint az eleje (lehet hogy a touring volta miatt is, bár mióta van hátul is merevítő azóta kicsit jobb).

Nem elég csak az első és a hátsó rúd arányát nézni mert számít a gátló/rugó páros keménysége is (hallottam olyat is hogy pályázáskor ha túl kemény a futómű akkor ki szokták venni a stabot mert úgy jobb időt tud menni) nekem a gyári M-tech rugókhoz jó lesz.


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3901    2005.07.19. 15:10
erik3_6
2015.01.31. 21:39   






http://youtu.be/gJcygvqRegU


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
kiinacp
2015.01.29. 21:59   






Laleeboy írta:
Kotroo írta:
erik3_6 írta:
Kotroo írta:
erik3_6 írta:
Megcsináltam a kormányszöget nem egy Wisefab de nekem elég lesz ez is. Stabiilizátort pedig rákötöttem a gátlóra, a D2 gátlón gyárilag rajta van a fül ahova a stabpálca megy viszont utcán visszarakom a gyári m-tech futóművet, mert a D2 nagyon kemény így az csak pályára van használva. Ne keljen mindig a stabilizátor bekötést is cserélni ezért a gyárira is kialakítottam a bekötést Laleeboy forumtárs megoldását felhasználva.





Hello,

tudsz nekem segíteni abban, hogy pontosan milyen alkatrészekkel oldottad meg a strabrúd bekötését a gyári gátlóra?

Megfelelő méretű vastag falú vascső aminek a belső átmérője pont akkora mint a gátló. Ezt elvágod félbe így kapsz két félcsövet és a vágás vastagság pont elég ahhoz hogy majd szoruljon a gátlóra. 4db megfelelő méretű laposvas erős vastagabb anyagból, ráhegeszteni a félcső mindkét végére ahogy látszik a képen. Az egyik oldalin kifúrod a lyukakat 2-2db meg egy lesz ahova a stabpálcát kötöd, patentfogóval összefogatod az egészet a gátlón és a kifúrt lyukason keresztül már be tudod fúróval jelölni a másikra is lyukakat így tuti jó helyre kerül, vagy akár át is fúrhatod. Felcsavarozod és kész.

köszi előre is


Köszi a segítséget és a pontos leírást, amúgy mi van akkor ha a stabrúd nem kerül vissza és úgy lesz összerakva?


Stabrúd nélkül billegősebb lesz kanyarban


Az m3 28mm-es "ilyen gátlós" bekötésű h&r stabrúd papírján az áll, hogy amennyiben a stabrudakat nem szettben szereled be, úgy az autó menettulajdonságai megváltozhatnak pl, ha csak az elsőt teszed be akkor erősen alulkormányzott lesz.
Az e36 3.2 m3 első gátlós bekötése 24mm hátsó pedig 20. A 92-es 325i m-tech első gátlós bekötése 22,5mm azt hiszem és ott a hátsó 18mm. Bizonyos tuning gyártóknál (eibach, kw) pl 26mm-es az első tuning stabrúd, de nem ez a poén, hanem, hogy a hátsó 24 ezzel lesz arányaiban egyforma. És ezen belül tudsz még játszani a bekötési pontokkal, így finomhangolva az egyensúlyt a te igényeidnek megfelelően.
Igazából a tapasztalataidra lennék kíváncsi, hogy ez a megoldás hogyan befolyásolja a kocsi viselkedését, te pályázol vele, mit érzel rajta?


Tolna megye    524    2012.09.25. 20:39
Laleeboy
2015.01.27. 09:29   






Kotroo írta:
erik3_6 írta:
Kotroo írta:
erik3_6 írta:
Megcsináltam a kormányszöget nem egy Wisefab de nekem elég lesz ez is. Stabiilizátort pedig rákötöttem a gátlóra, a D2 gátlón gyárilag rajta van a fül ahova a stabpálca megy viszont utcán visszarakom a gyári m-tech futóművet, mert a D2 nagyon kemény így az csak pályára van használva. Ne keljen mindig a stabilizátor bekötést is cserélni ezért a gyárira is kialakítottam a bekötést Laleeboy forumtárs megoldását felhasználva.





Hello,

tudsz nekem segíteni abban, hogy pontosan milyen alkatrészekkel oldottad meg a strabrúd bekötését a gyári gátlóra?

Megfelelő méretű vastag falú vascső aminek a belső átmérője pont akkora mint a gátló. Ezt elvágod félbe így kapsz két félcsövet és a vágás vastagság pont elég ahhoz hogy majd szoruljon a gátlóra. 4db megfelelő méretű laposvas erős vastagabb anyagból, ráhegeszteni a félcső mindkét végére ahogy látszik a képen. Az egyik oldalin kifúrod a lyukakat 2-2db meg egy lesz ahova a stabpálcát kötöd, patentfogóval összefogatod az egészet a gátlón és a kifúrt lyukason keresztül már be tudod fúróval jelölni a másikra is lyukakat így tuti jó helyre kerül, vagy akár át is fúrhatod. Felcsavarozod és kész.

köszi előre is


Köszi a segítséget és a pontos leírást, amúgy mi van akkor ha a stabrúd nem kerül vissza és úgy lesz összerakva?


Stabrúd nélkül billegősebb lesz kanyarban


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3901    2005.07.19. 15:10
Kotroo
2015.01.26. 21:16   






erik3_6 írta:
Kotroo írta:
erik3_6 írta:
Megcsináltam a kormányszöget nem egy Wisefab de nekem elég lesz ez is. Stabiilizátort pedig rákötöttem a gátlóra, a D2 gátlón gyárilag rajta van a fül ahova a stabpálca megy viszont utcán visszarakom a gyári m-tech futóművet, mert a D2 nagyon kemény így az csak pályára van használva. Ne keljen mindig a stabilizátor bekötést is cserélni ezért a gyárira is kialakítottam a bekötést Laleeboy forumtárs megoldását felhasználva.





Hello,

tudsz nekem segíteni abban, hogy pontosan milyen alkatrészekkel oldottad meg a strabrúd bekötését a gyári gátlóra?

Megfelelő méretű vastag falú vascső aminek a belső átmérője pont akkora mint a gátló. Ezt elvágod félbe így kapsz két félcsövet és a vágás vastagság pont elég ahhoz hogy majd szoruljon a gátlóra. 4db megfelelő méretű laposvas erős vastagabb anyagból, ráhegeszteni a félcső mindkét végére ahogy látszik a képen. Az egyik oldalin kifúrod a lyukakat 2-2db meg egy lesz ahova a stabpálcát kötöd, patentfogóval összefogatod az egészet a gátlón és a kifúrt lyukason keresztül már be tudod fúróval jelölni a másikra is lyukakat így tuti jó helyre kerül, vagy akár át is fúrhatod. Felcsavarozod és kész.

köszi előre is


Köszi a segítséget és a pontos leírást, amúgy mi van akkor ha a stabrúd nem kerül vissza és úgy lesz összerakva?


Bp 13.    2    2015.01.24. 19:23
erik3_6
2015.01.26. 16:13   






http://youtu.be/GkM-PmIYTl8


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Peet007
2015.01.25. 12:43   






erik3_6 írta:
Tardos-Bikol

https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=J6pFqmFDcag


Engedelmeddel(nem jó a link):



Pest megye    842    2012.02.19. 11:58
erik3_6
2015.01.25. 12:16   






Tardos-Bikol

http://youtu.be/J6pFqmFDcag

Így már jó lesz



A hozzászólást 0 alkalommal szerkesztették, legutóbb 2015.01.25. 13:32 (1).

www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
erik3_6
2015.01.25. 11:54   






Kotroo írta:
erik3_6 írta:
Megcsináltam a kormányszöget nem egy Wisefab de nekem elég lesz ez is. Stabiilizátort pedig rákötöttem a gátlóra, a D2 gátlón gyárilag rajta van a fül ahova a stabpálca megy viszont utcán visszarakom a gyári m-tech futóművet, mert a D2 nagyon kemény így az csak pályára van használva. Ne keljen mindig a stabilizátor bekötést is cserélni ezért a gyárira is kialakítottam a bekötést Laleeboy forumtárs megoldását felhasználva.





Hello,

tudsz nekem segíteni abban, hogy pontosan milyen alkatrészekkel oldottad meg a strabrúd bekötését a gyári gátlóra?

Megfelelő méretű vastag falú vascső aminek a belső átmérője pont akkora mint a gátló. Ezt elvágod félbe így kapsz két félcsövet és a vágás vastagság pont elég ahhoz hogy majd szoruljon a gátlóra. 4db megfelelő méretű laposvas erős vastagabb anyagból, ráhegeszteni a félcső mindkét végére ahogy látszik a képen. Az egyik oldalin kifúrod a lyukakat 2-2db meg egy lesz ahova a stabpálcát kötöd, patentfogóval összefogatod az egészet a gátlón és a kifúrt lyukason keresztül már be tudod fúróval jelölni a másikra is lyukakat így tuti jó helyre kerül, vagy akár át is fúrhatod. Felcsavarozod és kész.

köszi előre is


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Kotroo
2015.01.24. 19:34   






erik3_6 írta:
Megcsináltam a kormányszöget nem egy Wisefab de nekem elég lesz ez is. Stabiilizátort pedig rákötöttem a gátlóra, a D2 gátlón gyárilag rajta van a fül ahova a stabpálca megy viszont utcán visszarakom a gyári m-tech futóművet, mert a D2 nagyon kemény így az csak pályára van használva. Ne keljen mindig a stabilizátor bekötést is cserélni ezért a gyárira is kialakítottam a bekötést Laleeboy forumtárs megoldását felhasználva.





Hello,

tudsz nekem segíteni abban, hogy pontosan milyen alkatrészekkel oldottad meg a strabrúd bekötését a gyári gátlóra?

köszi előre is


Bp 13.    2    2015.01.24. 19:23
Dewd46
2015.01.07. 11:11   






erik3_6 írta:
Jégpályán végén egy szép mentéssel rá két kanyarra meg egy fasza padkázás.
http://youtu.be/2uLH1nicGjo

Kemény volt az a 360. Very Happy Kacsint


Kecskemét    214    2012.09.25. 15:59
erik3_6
2015.01.06. 22:02   






Jégpályán végén egy szép mentéssel rá két kanyarra meg egy fasza padkázás.
http://youtu.be/2uLH1nicGjo


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Zsaat
2014.11.22. 22:59   






erik3_6 írta:
Jó kiállású lett ez a kocsi Smile Jöhet a hátsó futómű fejlesztése. Kuplung is rakoncátlankodik, igaz nem is erre a teljesítményre lett tervezve.




Kacsint Szemcsis


Nem baszik be, csak te baszol be ha megiszod Smile (greenpowerE85)
NEW: https://youtu.be/P7Tu66cWWZo

Cegléd    553    2005.06.30. 00:46
Kolbasz28
2014.11.06. 13:20   






Üdv

Kovács Marci vagyok. A legutóbbi tököli edzésen mi is kint voltunk haverommal, nem tudom mennyire emlékszel, egy kék e30al voltunk, kék sátor alatt. Lehet így jobban emlékszel és bocs a letegezésért.

Olyan ügyben zavarnék, miszerint mi is szeretnénk egy kicsit fejleszteni a kormányszögen és ezért vásároltunk egy e46 lengőpárt.

Lenne egy pár kérdésem ezzel kapcsolatban, miszerint, hogy hogyan kell berakni, e30 szilent ház kell hozzá? és, hogy abba ha eltolt szilentet teszünk akkor az is növel a kormányszögen!? na meg, hogy milyen stab pálca kell hozzá és, hogy a kormány összekötőn kell e változtatni?! meg ilyenek!

Ha lehetséges, hogy tudsz segíteni és van egy ráérő 10 perced, megtennéd, hogy megcsörgetsz, visszahívnálak!

Nagyon köszönöm előre is!

Üdvözlettel
K.M.
+36203873604
https://www.facebook.com/FolkDriftTeamHungary?fref=ts


   1    2014.11.06. 12:51
erik3_6
2014.10.23. 20:20   






Laleeboy írta:
erik3_6 írta:





Most hogy már élesben is használtad,megérte?


Driftre D2 futómű van alatta, amin gyárilag megvan ez a bekötési pont, megmondom őszintén nem éreztem változást, de a D2 eleve elég kemény rugóval van, illetve a gátlót is majdnem maxra keményítve használom elöl. Illetve most sok minden változott ami drasztikusan más mint eddig. 5 fok dőlésel megyek elöl, 3cm szélesedett oldalanként és a kormányszög sokkal nagyobb. Tapadásom nőtt elöl nagyon, ugyan az a slick volt elöl mint múltkor, és rettentően megvezette az autót, aztán felfújtam 2,3bar-ra így már jobb volt, lehet még dőlést is el lehetett volna venni. Legközelebb előre valami egyszerűbb gumit teszek. Biztos hogy jobb a gátlóra kötve, nem véletlen találták ki.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Laleeboy
2014.10.23. 14:55   






erik3_6 írta:





Most hogy már élesben is használtad,megérte?


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3901    2005.07.19. 15:10
erik3_6
2014.10.23. 14:30   






hAMU írta:
erik3_6 írta:
Jó kiállású lett ez a kocsi Smile Jöhet a hátsó futómű fejlesztése. Kuplung is rakoncátlankodik, igaz nem is erre a teljesítményre lett tervezve.





Jól néz ki Kacsint . Így hogy már van tapasztalatod,meg kérdezném hogy szerinted mit jobb építeni? E30 vagy E36?


Attól függ mire szeretnéd használni. E36 sokkal jobb versenyzésre, jobban mozog, könnyebb vezetni, sedan jól le is könnyíthető. E30 egyre ritkább lassan eléri hogy egy szépért megfordulnak az utcán, pontosan ezért nehezebb beszerezni hozzá bármit. Én azt mondom utcára hobbynak egy szép e30, ha már pályázni is akarsz bárhol akkor inkább e36 vagy e46.


www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
hAMU
2014.10.23. 13:56   






erik3_6 írta:
Jó kiállású lett ez a kocsi Smile Jöhet a hátsó futómű fejlesztése. Kuplung is rakoncátlankodik, igaz nem is erre a teljesítményre lett tervezve.





Jól néz ki Kacsint . Így hogy már van tapasztalatod,meg kérdezném hogy szerinted mit jobb építeni? E30 vagy E36?


   839    2006.09.12. 22:09
erik3_6
2014.10.23. 09:36   






Jó kiállású lett ez a kocsi Smile Jöhet a hátsó futómű fejlesztése. Kuplung is rakoncátlankodik, igaz nem is erre a teljesítményre lett tervezve.





www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Laleeboy
2014.10.22. 15:41   






erik3_6 írta:
Azért van ennél nagyobb is csak ahoz már kell az egyedi lengőkar!




*egy utcai autónak Very Happy


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3901    2005.07.19. 15:10
erik3_6
2014.10.22. 15:25   






Azért van ennél nagyobb is csak ahoz már kell az egyedi lengőkar!




www.konyhadesign.hu

www.konyhadesign.hu    1032    2007.10.16. 17:23
Laleeboy
2014.10.22. 08:45   






erik3_6 írta:




Jó a kormányszög Kacsint


Mondják, hogy ha nem nézel vissza az autódra, miután leparkoltál, akkor rossz autót választottál    3901    2005.07.19. 15:10
Hozzászólások megtekintése:   
hirdetési felület
 
<Előző téma megtekintése | Következő téma megtekintése> Időzóna: (GMT +2 óra)

  2 / 8 oldal
Ugrás a köv. oldalra: Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Következő
Tartalomjegyzék  »   Drift autó projektek

Új téma nyitása     Hozzászólás a témához

 
Ugrás:  

Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem módosíthatod a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban.
Nem szavazhatsz ebben fórumban.

Vissza az elejére